Specialistläkare intermedicin till vårdcentral!
Innovatrek AB
Specialistläkare

Vill du arbeta på en väletablerad och välkänd vårdcentral? Enköpingshälsan är sedan många år tillbaka en mycket omtyckt läkardriven vårdcentral i Enköping, som stadigt växer i förtroende bland patienter och är en viktig del av det lokala vårdutbudet. Vårdcentralen får i de nationella patientenkäterna högst betyg i området och kännetecknas av en personlig vård med hög tillgänglighet och låg personalomsättning. Just nu söker vi en engagerad specialist i internmedicin till vår vårdcentral för att fortsatt erbjuda värdefull vård till patienter. Som läkare hos oss arbetar du med sedvanligt primärvårdsarbete på mottagningen. Du har en viktig roll i vårt team och bidrar till att våra patienter får en professionell och trygg vårdupplevelse. Vi söker dig som: Är specialist i intermedicin. Trivs med att arbeta självständigt och i team. God kommunikationsförmåga och ett professionellt bemötande. Vi erbjuder: För oss är det viktigt att du känner ett stort ansvar i ditt jobb, att du har ett genuint intresse för patienterna samt en god arbetskapacitet. I utbyte får du en trivsam vårdcentral med utvecklande arbetsmiljö och engagerade kollegor .Hos oss möts du av ett öppet klimat, nära samarbeten och ett varierat primärvårdsarbete. Vi arbetar tillsammans för att skapa en trygg, hållbar och långsiktig vårdmiljö – både för våra patienter och för våra medarbetare. Mottagningen har god bemanning med ett stabilt arbetsteam. Vi ser att du är positiv och van vid självständigt arbete. Vi har friskvårdsbidrag och möjlighet till schema som ger flexibilitet i vardagen. Låter detta som en tjänst för dig? Vi intervjuar löpande, tveka därför inte att skicka in en ansökan till: [email protected]

28 dagar sedan
Sista ansökan:
29 juni 2025
Arméstaben söker stabsassistent till GEN/OPS Enköping
Försvarsmakten
Soldater m.fl.

Ett av arméstabens (AST) fokusområden är att bygga den nya armén. En armé som har fokus på förmåga i fält och i detta bygga nya såväl som omstrukturera befintliga förband. Arméstaben utvecklar och produktionsleder i armén ingående krigsförband samt underställda förband och skolor. Ovanstående kombinerat med att fortsatt etablera arméstaben som en sammanhållande kraft gör att arbetsuppgifterna är mycket omväxlande, utvecklande och dynamiska. Vi är alla lösningsfokuserade och tar våra uppgifter och ansvar med stort engagemang där allt för armén är vår drivkraft. Armén – när och där det avgörs!  Om enheten Operationssektionen vid Arméstaben (AST) har en central roll i att leda och följa upp arméns insatser, både nationellt och internationellt. Vi fungerar som "spindeln i nätet" i Arméstaben och ansvarar för att samordna och driva arméns dagliga verksamhet framåt i en föränderlig och dynamisk miljö. Arbetet hos oss är både omväxlande och utvecklande, och vi är ett engagerat och positivt team med stor samarbetsvilja. Vi värdesätter initiativkraft, vilja att ta ansvar och förmågan att tänka i nya banor. Hos oss får du möjlighet att vara med där det verkligen händer, påverka arméns utveckling och bidra till vår verksamhet i ett växande NATO-samarbete. Vi lägger stor vikt vid kontinuerlig kompetensutveckling och ser din professionella utveckling som en investering för framtiden. Huvudsakliga arbetsuppgifter Som stabsassistent vid Operationssektionen består din huvudsakliga uppgift i att ge administrativt stöd i det dagliga arbetet, både i fredstida verksamhet och inom ramen för nationella och internationella insatser. Arbetet innefattar att stödja sektionens administrativa rutiner, stabstjänst och expeditionstjänst. Du deltar aktivt i planeringsmöten, dialoger och ledning – från förberedelser till genomförande och uppföljning. Du ansvarar även för administration i system som PRIO, VIDAR med flera, samt stöttar vid beställningar, dokumentation och rapportering. Tjänsten innebär också medverkan vid övningar och uppföljningar av verksamheten, vilket ibland kan ske på annan ort. Kvalifikationer - Genomförd militär grundutbildning. - Gymnasieexamen eller motsvarande. - Körkort klass B. - Goda kunskaper i Word, Excel, PowerPoint och Outlook. Meriterande - Gruppchefsutbildning. - Kunskaper i Försvarsmaktens IT-system, PRIO, VIDAR, SWECCIS, ISUS. - Genomförd grundkurs säkerhetstjänst. - Utbildad på Försvarsmaktens kryptoapparater och kryptotelefoner. - Goda kunskaper i engelska. - Tidigare anställning inom Försvarsmakten. - Genomförd grundkurs i stabstjänst. Personliga Egenskaper Vi söker dig som är trygg i att arbeta självständigt och har förmåga att ta ansvar inom ramen för uppdragstaktik. Du är noggrann, lojal och har en god kommunikativ förmåga. Som person är du utåtriktad och trivs i samarbete med andra, samtidigt som du är van att ta egna initiativ. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Övrigt Befattningskrav: GSS/K tidsbegränsad anställning. Anställningsform: Visstidsanställning enligt ”Avtal om tidsbegränsade anställningar med kontinuerlig tjänstgöring för gruppbefäl, soldater och sjömän inom Försvarsmakten.” Sysselsättningsgrad: Heltid. Arbetsort: Enköping. Tillträdesdatum: Enligt överenskommelse. För upplysningar om befattningen kontakta: Sektionschef GEN/OPS Övlt Markus Kernell nås via växeln 0171-157000 eller mail: [email protected] För information om rekryteringsprocessen kontakta: HR -generalist, Therese Pettersson, nås via växeln 0171-157000 eller email: [email protected] Fackliga företrädare: OFR/O - Tobias Branth OFR/S - Claus Dehlin Saco-S - Karin Gällmo SEKO - Benny Augustsson Fackliga företrädare nås via FM växel 0171-157000 Villkor Befattningen innebär att registerkontroll (RK) enligt Säkerhetsskyddslagen (2018:585) kommer att genomföras för inplacering i säkerhetsklass (SK). Befattningen kan innebära att du krigsplaceras med hänsyn till att Arméstaben är ett krigsförband, vilket innebär att du kommer att bli krigsplacerad och du förväntas därmed kunna verka i hela beredskapsskalan (fred, kris, krig). Du skall även i perioder räkna med att behöva ha beredskap. I denna rekrytering tillämpas löpande urval vilket innebär att intervjuer kan komma att påbörjas under ansökningstiden. Välkommen med din ansökan senast 2025-08-18   Ansökningar till denna befattning kommer endast tas emot via Försvarsmaktens webbplats. -------------------------------------------------------- Information om Försvarsmakten och det rekryterande förbandet: Försvarsmakten är inne i ett omfattande utvecklingsarbete för att bygga ett starkare försvar mot bakgrund av ett försämrat omvärldsläge och ny försvarspolitisk inriktning med fokus på det nationella försvaret. Ledning för ett starkare försvar syftar till att öka robustheten, förenkla lednings- och lydnadsförhållanden samt genom decentralisering av mandat och ansvar öka förutsättningarna för uppdragstaktik. I Försvarsmakten finns en stark värdegrund som bygger på öppenhet, resultat och ansvar. Professionell utveckling och personlig hälsa värdesätts och uppmuntras. Det finns goda förutsättningar för intern karriärrörlighet, friskvård samt bra balans mellan arbete och privatliv. En anställning hos oss innebär placering i säkerhetsklass. Vanligtvis krävs svenskt medborgarskap. Säkerhetsprövning med registerkontroll kommer att genomföras före anställning enligt 3 kap i säkerhetsskyddslagen. Med anställning följer en skyldighet att krigsplaceras. I anställningen ingår även en skyldighet att tjänstgöra utomlands. Innebörden av detta varierar beroende på typ av befattning. Till ansökan om anställning ska CV och personligt brev bifogas. Om du går vidare i anställningsprocessen ska alltid vidimerade kopior av betyg och intyg uppvisas. Samtal från externa rekryteringsföretag och säljare undanbedes.

28 dagar sedan
Sista ansökan:
18 augusti 2025
Projektchef
Ls Jobbet AB
Driftchefer inom bygg, anläggning och gruva

Hos oss på Enköpings Hyresbostäder är målet att erbjuda Sveriges mest innovativa, trevliga och trygga boende vilket innebär ett ständigt förbättringsarbete. Nu rekryterar vi en ny Projektchef och vi söker dig som är trygg i ditt ledarskap såväl som i din projektledarerfarenhet från fastighets- och byggbranschen. Om tjänsten Som projektchef har du ett övergripande ansvar för våra projekt från tidigt skede till färdig produkt samt personal- och budgetansvar. Du är också med och arbetar fram förslag till kommande projekt och utvecklingsmöjligheter. Ekonomisk uppföljning är en viktig del av ditt arbete. Till din hjälp har du tre projektledare, en ombyggnadssamordnare och en energisamordnare. Då gruppen är liten kommer du även vid behov själv leda vissa projekt. Huvudsakliga arbetsuppgifter: Organisera, leda och fördela arbetet på projektavdelningen Ansvara för verksamhetsmål för avdelningen Personal- och budgetansvar för projektavdelningen Medverka i arbetet med bolagets strategiska frågor Implementera strategier, handlingsplaner, policys m.m. i samarbete med avdelningen Du rapporterar till VD och ingår i företagets ledningsgrupp. Vi erbjuder dig en tjänst där du får möjlighet att påverka framtidens Enköping! Du kliver in i lite av en nystart med flytt av kontoret till nyrenoverade lokaler och en ledningsgrupp där flera positioner inklusive VD är relativt nya. De kommande tio åren ser vi stora satsningar både vad gäller nybyggnation och renoveringar. 2025 är dessutom ett jubileumsår då vi firar 75 år som bolag! Om dig Vi söker dig som har ett stort intresse för samhällsbyggnad och fastighetsutveckling. Dina personliga egenskaper är viktiga och vi ser att du är strukturerad och trivs med att arbeta processinriktat. Du är en tillgänglig ledare som har goda rutiner för uppföljning där du uppmärksammar behov från personalgruppen och ger stöttning och feedback. Du är en prestigelös, tydlig och inkluderande ledare. Du har erfarenhet som projektledare samt mångårig erfarenhet av arbetsuppgifter och ansvar inom fastighetsbranschen. Dina kunskaper inom bygg, fastighetsteknik, entreprenadjuridik och projektekonomi är goda. Du bör ha erfarenhet av LOU. Tidigare erfarenhet av personalansvar är ett krav. Du är en systemkunnig person som ser nyttan av digitala hjälpmedel i arbetet. Din svenska och engelska är god i såväl tal som skrift. Körkort för personbil är ett krav. Övrig information Tjänsten är på heltid, tillsättning enligt överenskommelse. Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta rekryteringskonsult Anna Nord på 018-470 71 12 eller rekryteringskonsult Hanna Koponen på 018-470 71 08. Ansökningar behandlas löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Välkommen med din ansökan! Krav Mångårig erfarenhet av projektledning inom bygg- och fastighetsbranschen Goda kunskaper inom bygg, fastighetsteknik, entreprenadjuridik och projektekonomi Erfarenhet av personalansvar God systemvana Erfarenhet av LOU God svenska och engelska, i såväl tal som skrift B-körkort Om arbetsgivaren - Enköpings Hyresbostäder AB Enköpings Hyresbostäder är ett kommunalt fastighetsbolag i Enköping, ”Sveriges närmaste stad”. Företaget har drygt 45 anställda och förvaltar idag över 3 000 lägenheter och 36 000 kvm lokalyta.

30 dagar sedan
Sista ansökan:
29 juni 2025
Socialsekreterare inom Missbruk och Beroende
Ideal BM AB
Socialsekreterare

Är du en engagerad socionom som vill göra skillnad? Vi söker nu en socialsekreterare inom missbruk och beroende till vår verksamhet. Om rollen Som socialsekreterare kommer du att utreda, bedöma och besluta om insatser enligt SoL och LVM. Du arbetar med motivationsarbete, stöd till klienter och samverkan med andra aktörer såsom sjukvård och kriminalvård. Vi söker dig som: ✔ Har socionomexamen. ✔ Minst 3 års erfarenhet av arbete med missbruk och beroende är meriterande. ✔ Är empatisk, lösningsorienterad och strukturerad. Vi erbjuder: ✨ En meningsfull roll där du gör skillnad. ✨ Möjlighet till kompetensutveckling. ✨ En trygg och stöttande arbetsmiljö. Låter det intressant? Skicka in din ansökan redan idag!

30 dagar sedan
Sista ansökan:
10 juli 2025
Söker du extrajobb på lager i Enköping?
Pokayoke AB
Lager- och terminalpersonal

Om tjänsten Har du tidigare lagererfarenhet? Är du stresstålig, driven och noggrann? Då kanske detta är jobbet för dig! Anställningsformen är en behovsanställning (deltid). Du behöver ha en annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50%, antingen studerar du eller har ett annat jobb. Du ska kunna jobba minst 3 pass i veckan, minst 2 vardagar och ser helst att du är tillgänglig måndagar och tisdagar. Arbetstiderna är dagtid 7-15.30. Detta är ett bemmaningsuppdrag via Pokayoke. Dina arbetsuppgifter - Godsmottagning - Inleverans - Plock - Pack - Utlastning Vad vi söker Krav: - Annan huvudasklig sysselsättning på minst 50% - Gymnasiekompetens. - God svenska och engelska i tal och skrift - God grundläggande matematisk förmåga Vi ser helst att du är: - Effektiv, drivande och engagerad - Noggrann och ordningsam - Stresstålig - Flexibel - Kvalitetsmedveten

30 dagar sedan
Sista ansökan:
27 juni 2025
Praktiskt arbete med elektronikprodukter
Jobwise AB
Lager- och terminalpersonal

Om rollen Letar du efter ett praktiskt och organiserat arbete där du får jobba med teknik i en hjälpsam miljö? Vi söker dig som är noggrann, gillar att skapa ordning och som vill bli en del av ett inkluderande team i nya, moderna lokaler i Enköping. Vår kund är i en spännande tillväxtfas och har nyligen flyttat till fräscha lokaler med bra arbetsmiljö. Här värderas samarbete och omtanke högt, där du får en tydlig introduktion och stöttning från erfarna kollegor. Om rollenSom logistiktekniker hanterar du datorer och annan elektronik som ska testas och skickas vidare. Arbetet innebär att: Ta emot och registrera produkter i systemet Testa funktioner som kamera, högtalare och tangentbord via ett testprogram Granska ytskicket och dokumentera eventuella skador och avvikelser Nollställa, rengöra och märka produkterna Packa och förbereda dem för leverans Det är ett metodiskt arbete där struktur och öga för detaljer är viktigare än tidigare erfarenhet. Anställningsform Tjänsten startar omgående och omfattar heltid över sommaren, med goda chanser till förlängning Arbetstiderna är måndag–fredag kl. 07.00–16.00 Vi söker dig som  Är strukturerad och uppmärksam på detaljer Är intresserad av teknik och nyfiken på att lära dig nya moment Besitter god dator- & systemvana Behärskar svenska och engelska i tal och skrift Utdrag ur belastningsregistret krävs. Truckkort, B-körkort och tillgång till egen bil är meriterande. Dina personliga drivkrafter är av stor vikt för oss på Jobwise Du är varmt välkommen att ansöka utan CV, men för att vi ska kunna behandla din ansökan behöver du komplettera med det i efterhand. Vi på Jobwise strävar efter att skapa en bättre tillvaro för alla som går till ett jobb! Som anställd på Jobwise så får du inte bara en attraktiv anställning där du omfattas av kollektivavtal och schyssta villkor. Du blir även en del av Jobwise-gemenskapen som består av engagerade ledare med lång erfarenhet från branschen. Din chef kommer vara ditt personliga bollplank och kommer finnas där för dig när du behöver det. Med den filosofin ska vi skapa det bästa bemanningsföretaget i världen. Utöver det så är vi ett av de bemannings och rekryteringsföretag som erbjuder kunder och anställda de senaste digitala lösningarna. Vi erbjuder dig Möjligheten att vara med i ett team med engagerade medarbetare och ledare Bra utvecklingsmöjligheter för den som vill En bra relation med en omtänksam chef En trygg anställning där du självklart omfattas av kollektivavtal

30 dagar sedan
Sista ansökan:
14 november 2025
Hallvärd till Enköping
Aura Personal AB
Övriga förmedlare

Om tjänsten Drivs du av att möta nya kunder och ge en god och kvalitativ service, och har det lätt att knyta nya relationer. Då kan tjänsten som hallvärd vara något för dig! Om du känner igen dig själv från tidigare punkter, då kan du vara den som blir vår nästa kollega! Tjänsten som hallvärd är en mångsidig roll som dels kommer innebära att man är ansiktet utåt för anläggningen och välkomnar nya och befintliga kunder. Uppgifter som annars kan förekomma är följande: Bistå andra områden på anläggningen, inledande av försäljning och tidsbokningar för servicearbeten. Vi söker dig som - Har en god förmåga att ta in ny information. - Har datorvana. - Har grundläggande teknisk kunskap om personbilar. Om oss Vi är ett bemannings- och rekryteringsföretag nischade inom fordonsbranschen. Vi har nära samarbeten med flera stora verkstäder och bilåterförsäljare i Stockholms län. Tjänsten är på heltid med arbetstider förlagda under dagtid, måndag till fredag. Du kommer att vara anställd som konsult hos Aura Personal och ha en dedikerad konsultchef som stöttar dig genom hela din anställning. Intervjuer genomförs löpande, så skicka in din ansökan så snart som möjligt. Vi ser fram emot att höra från dig och välkomna dig till vårt team!

30 dagar sedan
Sista ansökan:
27 juni 2025
Stabsofficer Cyber till Samband- och ledningsstödsystemsektionen
Försvarsmakten
Officerare

Ett av arméstabens fokusområden är att bygga den nya armén. En armé som har fokus på förmåga i fält och i detta bygga nya såväl som omstrukturera befintliga förband. Arméstaben utvecklar och produktionsleder i armén ingående krigsförband samt underställda förband och skolor. Ovanstående kombinerat med att fortsatt etablera arméstaben som en sammanhållande kraft gör att arbetsuppgifterna är mycket omväxlande, utvecklande och dynamiska. Vi är alla lösningsfokuserade och tar våra uppgifter och ansvar med stort engagemang där allt för armén är vår drivkraft.  Armén – när och där det avgörs!  Befattningen erbjuder Som stabsofficer Cyber vid Arméstabens Samband- och ledningsstödsystemsektion kommer du att arbeta med många olika frågor inom funktionen. Allt från genomförandeledning av pågående operationer nationellt och internationellt, till planering av operationer och övningar samt försvarsplanering på både taktisk och operativ nivå. Du kommer att tillsammans med sektionen att utveckla och implementera arméns cyberförsvarskoncept där etableringen av arméns CSIRT är en viktig del. Om enheten Samband- och ledningsstödsystemsektionen är en sektion vid Arméstabens genomförandeavdelning som arbetar brett över hela Arméstabens processer och tidsperspektiv. I allt från genomförande, planering och utveckling av nya förmågor och tjänster. Som en del i både ledning, planering och utveckling av Arméns ledningsstödsystem ansvarar även sektionen för Signalskydd i Armén, informationshantering, frekvenssamordning, cyber, informationssystemtjänst samt funktionsstyrning av Arméns nätdriftledning inom ramen för det mobila kärnnätet och annan transmission som exv. kortvågssamband. Sektionen ansvarar även för att leda Arméns sambandsberedningar inför större övningar och operationer, både nationellt och internationellt. Sektionen deltar även ur ett funktionsperspektiv i försvarsplanering som exv. utarbetande av operationsplaner, stående order för operationer. Sektionen stödjer i, men driver också egna utvecklingsfrågor. Dels inom ramen för Arméorganisation 27, men även inom ramen för Interoperabilitet och då främst samarbetet inom Norden samt Natointegrationen. Sektionen är även en del av funktionen på operativ nivå och deltar på veckobasis i olika beredningar med Operativa staben J6 samt Cyberförsvarsledningen vid Försvarsstaben. Huvudsakliga arbetsuppgifter Som stabsofficer vid Samband- och ledningsstödsystemsektionen på Arméstaben kommer du främst att ansvara för att följa upp det aktuella cyberläget samt planera och leda cyberverksamheten kopplad till Arméns ledningsstödsystem. Rollen erbjuder goda möjligheter att antingen bredda din kompetens eller fördjupa dina befintliga kunskaper inom cyberområdet. Kvalifikationer - Utbildad yrkesofficer (OF, OR) - Kunskaper inom ledningsstödsystemområdet i allmänhet - Grundläggande kunskaper inom IT; nätverk, klient, server och operativsystem - God framställningsförmåga och behärskar svenska och engelska väl i tal och skrift - B-körkort Meriterande Det är meriterande om du har erfarenhet av ledningsprocesser vid insatsförband, särskilt om du har praktisk erfarenhet av att hantera IT-säkerhetsincidenter. Tekniska kunskaper inom IT-säkerhet värderas högt, liksom förståelse för ledningsstödsystem mark (LSS Mark). Praktisk erfarenhet av att leda ledningsstödsystem på taktisk nivå, exempelvis inom brigad eller militärregion, är också en fördel. Teknisk kompetens kopplad till ledningssystemområdet är särskilt önskvärd. Personliga egenskaper Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. Du behöver ha förmåga att självständigt driva projektliknande uppgifter och verksamhet. Det är viktigt att du kan planera och organisera ditt arbete på egen hand, med utgångspunkt i sektionens övergripande mål och uppgifter. Du ska även kunna representera funktionen i olika beredningar inom Arméstaben och bidra med ett funktionsperspektiv i dessa sammanhang. Övrigt Anställningsform: Tillsvidare, 40 timmars arbetsvecka och flextidsavtal Sysselsättningsgrad: Heltid Arbetsort: Enköping Tillträdesdatum: Enligt överenskommelse För upplysningar om befattningen Övlt Henrik Malm, [email protected], 08-788 95 54 För information om rekryteringsprocessen HR-generalist Therese Pettersson nås via växel 0171-157000 Fackliga företrädare (nås via FM växel 0171-15 70 00) OFR/O: Tobias Brandt OFR/S: Claus Dehlin SACO: Karin Gällmo SEKO: Benny Augustsson Sista ansökningsdag Välkommen med din ansökan senast 2025-08-18. Ansökningar till denna befattning kommer endast tas emot via Försvarsmaktens webbplats. -------------------------------------------------------- Information om Försvarsmakten och det rekryterande förbandet: Försvarsmakten är inne i ett omfattande utvecklingsarbete för att bygga ett starkare försvar mot bakgrund av ett försämrat omvärldsläge och ny försvarspolitisk inriktning med fokus på det nationella försvaret. Ledning för ett starkare försvar syftar till att öka robustheten, förenkla lednings- och lydnadsförhållanden samt genom decentralisering av mandat och ansvar öka förutsättningarna för uppdragstaktik. I Försvarsmakten finns en stark värdegrund som bygger på öppenhet, resultat och ansvar. Professionell utveckling och personlig hälsa värdesätts och uppmuntras. Det finns goda förutsättningar för intern karriärrörlighet, friskvård samt bra balans mellan arbete och privatliv. En anställning hos oss innebär placering i säkerhetsklass. Vanligtvis krävs svenskt medborgarskap. Säkerhetsprövning med registerkontroll kommer att genomföras före anställning enligt 3 kap i säkerhetsskyddslagen. Med anställning följer en skyldighet att krigsplaceras. I anställningen ingår även en skyldighet att tjänstgöra utomlands. Innebörden av detta varierar beroende på typ av befattning. Till ansökan om anställning ska CV och personligt brev bifogas. Om du går vidare i anställningsprocessen ska alltid vidimerade kopior av betyg och intyg uppvisas. Samtal från externa rekryteringsföretag och säljare undanbedes.

31 dagar sedan
Sista ansökan:
18 augusti 2025
Extrajobb som orderplockare hos Martin & Servera - Enköping
Svenska Storesupport Bemanning AB
Lager- och terminalpersonal

Arbetsuppgifter Som lagermedarbetare på Martin & Serveras lager i Enköping kommer ditt jobb att övervägande bestå av orderplock utav livsmedel. Detta innebär att det är ditt ansvar att med hjälp av truck plocka ihop beställningar på burar samt pallar, och sedan sammanställa dessa för leverans till kunder.  Vi plockar livsmedel som går ut till Sveriges restauranger och storkök, allt från alkohol, torrvaror, kött och grönsaker. Arbetet kan därför också ske i olika temperaturer.  För att trivas med dina kommande arbetsuppgifter är det viktigt att du har god förmåga att arbeta effektivt och att du har en flexibel inställning. Vi tror även att du bör trivas med ett aktivt arbete för att trivas hos Martin & Servera, då arbetsuppgifterna innebär en hel del fysisk aktivitet.   ArbetstiderArbetstiderna för den här tjänsten kommer vara förlagda antingen dagskift, där start och sluttid kan variera, men sen även ett kvällskift tiderna 14:45-23:30.  Måndagar har vi ett stort behov och vi ser därför att du kan jobba 3-4 måndagar i månaden.  Arbetet startar med två veckors betald utbildning under tiderna 07:00-16:00 (tre första dagarna) samt 05:45-14:30 (de resterande dagarna). Den första delen av utbildningen är en specifik teori- och truckutbildning, där den resterande delen är introduktion in i arbetet.  Tjänsten är upplagd som extrajobb under terminerna vår och höst, och under sommaren ser vi helst att du kan arbeta upp mot heltid.  Start för tjänsten sker omgående.  Personliga egenskaper/kvalifikationer Som orderplockare måste du vara driven och ha förmågan att hela tiden hålla tempo och fokus uppe. Det krävs stor noggrannhet då ett felplock får direkta konsekvenser för kunderna.  Du bör vara i god fysisk form då det förekommer tunga lyft och arbetet sker i ett högt tempo. Eftersom utbildning, arbetsplatsintroduktion, säkerhetsregler, säkerhetsgenomgångar och övriga instruktioner sker på svenska behöver du behärska svenska språket bra.  För att anställas samt vara anställd i denna tjänst krävs att du har en annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50%. Exempel på annan huvudsaklig sysselsättning är studier på minst halvfart (50%), annat arbete där du är garanterad arbete minst 50%, eget företag eller elitidrottare. Du kommer behöva uppvisa intyg på din huvudsakliga sysselsättning innan eventuell anställning för denna tjänst. Vi använder oss av Verifieras kontrollverktyg för att säkerställa att de aktuella kandidaterna inte har en bakgrund som är oförenlig med den aktuella tjänsten.  Vikt kommer även att läggas vid dina övriga personliga egenskaper. Om ossStoresupport är en del av Job&Talent, en av de snabbast växande aktörerna inom rekryterings- och bemanningsbranschen globalt, med huvudkontor i Madrid och verksamhet på de största europeiska marknaderna, USA och Sydamerika. Job&Talent erbjuder kvalitativa rekryterings- och bemanningstjänster inom bland annat logistik, industri, bygg, event, administration och detaljhandel. I Sverige sysselsätter vi årligen 10 000 medarbetare och omsätter 1,8 miljarder kronor.  Både vi på Jobandtalent och Martin & Servera tror på mångfald och du kommer arbeta nära människor och chefer i alla åldrar och kön. Respekt för varandra oavsett bakgrund är viktigt för att alla ska få en så bra arbetsmiljö som möjligt.

32 dagar sedan
Sista ansökan:
27 juni 2025
Farmaceut till Kronans Apoteks Distansapotek i Enköping

Välkommen till vår värld! 👑 Vår vision är en värld som mår bra, och du kan hjälpa oss att göra den visionen verklig. Vi tror att meningsfulla arbetsuppgifter, starka teamrelationer och en generös dos skratt skapar en arbetsmiljö som inspirerar och stärker oss och alla våra kunder. Med fokus på både här och nu, samt på framtiden - bidrar vi tillsammans till en värld som mår bra! 🌍🧡🚀 Din roll som farmaceut hos oss på Kronans Apotek E-handel Nu söker vi fler legitimerade farmaceuter till vårt team på E-handeln i Enköping! Då E-handeln är under stark utveckling finns det ständigt möjligheter till att vara delaktig och ta initiativ i utvecklingen av verksamheten och teamet - något som vi välkomnar och uppmuntrar! Vår E-handel fortsätter att växa och nu finns möjligheten för dig att växa tillsammans med oss på vår stora nya produktionssite! I januari 2023 flyttade vi in i ett splitternytt eget hus med de allra senaste teknikerna för verksamheten. Här blir du en del av ett härligt gäng på ca 25 farmaceuter som jobbar för att nå våra mål tillsammans med lagerpersonal, teamledare, gruppchefer, lagerchef och apotekschef. Till er hjälp finns en stark region och serviceorganisation samt kollegor över hela landet. Vi värderar våra medarbetare och dess arbetsmiljö högt och vi arbetar ständigt med förbättringar tillsammans. Det dagliga arbetet är centrerat runt receptexpedition i vår privatkundsaffär (B2C) där du tillsammans med dina kollegor arbetar tätt med övriga avdelningar av produktionen, så som inleverans, utleverans och lagerhantering. Dessutom finns det möjligheter att utvecklas till andra delar av den farmaceutiska organisationen hos oss, som administrativ farmaceut, B2B-farmaceut, teamledare eller inom LMA-teamet. Det är inte långt till beslutande organ och därför är det lätt att påverka och vara med och utveckla verksamheten till det bättre. Exempel på arbetsuppgifter - Du ansvarar för att expediera ut rätt läkemedel i rätt tid till varje kund och för att erbjuda våra kunder en professionell läkemedelsrådgivning - Du hjälper dina kunder till en god läkemedelsanvändning och hälsa - Du samarbetar tillsammans med alla dina kollegor för att apoteket ska ha 100 % nöjda kunder - Du deltar aktivt i rapportering och uppföljning av produktivitet och övriga mål - Du bidrar till ett gott samarbete vad gäller process och effektivitet tillsammans med lagerpersonal, teamledare och funktionsansvariga. Vi söker dig som är legitimerad receptarie eller apotekare. Antingen är du i början av din karriär eller har du längre erfarenhet och vill sprida och inspirera med din kunskap till dina nya Kronans kollegor. Du är engagerad och brinner för att din arbetsplats och ditt team ska komma framåt och utvecklas tillsammans med dig. Intresserad? Tycker du att detta låter lika spännande som vi tycker att det är. Skicka då in ditt CV eller LinkedInprofil via vårt rekryteringssystem. Tillsättning kan ske innan sista ansökningsdag, så skicka din ansökan redan idag! Sista ansökningsdag: 2025-06-29 Anställningsform: 100% heltid 38,5 h/v Tillträde: Enligt överenskommelse Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta gruppchef för farmaceuterna Johanna Viksell på [email protected] eller Maijlis Karlsson på [email protected] Varmt välkommen med din ansökan! Kärnan inom Kronans Apotek handlar om att vi ska må bra tillsammans. När vi har meningsfulla uppgifter, omfamnar varandras olikheter och delar många skrattar kan vi göra stor skillnad tillsammans. Strävan om att må bra är något vi delar med våra fackliga parter och tillsammans arbetar vi för en värld som mår bra. För att komma i kontakt med facklig representant Stephanie Nielsen från Unionen, maila [email protected] och facklig representant Aisha Karimi från Sveriges Farmaceuter, maila [email protected]. Så vilken väg vill du ta för att upptäcka din fulla potential? Leda, bredda eller djupa – valet är ditt! Vi tror på att varje medarbetare har sin egen unika resa att göra, och vi är här för att stötta dig på den resan. Genom Må-bra samtal och vår kompetenstidsplan skräddarsyr vi en utvecklingsväg som passar just dig. Kanske vill du bli apotekets stjärna i kundservice, eller kanske lockar det dig att dyka djupare in i vår digitala värld? Möjligheterna är oändliga! Vi ser till att varje medarbetare får den utveckling de behöver för att växa och trivas hos oss. Och vem vet, kanske leder den här resan till nya och spännande möjligheter inom Kronans Apotek! Så låt oss tillsammans utforska, lära och växa – för hos oss har resan bara börjat! 🚀

32 dagar sedan
Sista ansökan:
29 juni 2025