Vi söker skjutstativförare till kortare uppdrag i sommar

Om tjänsten Är du en driven och noggrann person med god fysik och truckbehörighet? Då kan du vara den vi söker!   Vi behöver nu förstärka vårt team med en erfaren skjutstativförare till vår kund i Kjula under sommaren. Uppdraget kommer påbörjas vecka 27 med introduktion. Sedan kommer du arbeta V.28, 30, 32, 33 Arbetstiden är förlagt dagtid. Det kommer ingå ett trucktest hos vår kund när intervju hålls för att säkerställa din erfarenhet. Dina arbetsuppgifter: Plockning och packning av varor med skjutstativtruck Godsmottagning och utlastning Kontroll av leveranser och varor Hållande av ordning och reda på lagret Vi söker dig som: Har minst 2 års dokumenterad erfarenhet av att köra skjutstativtruck Har truckkort Är noggrann, effektiv och har en god arbetsmoral Kan arbeta självständigt och som en del av team Har god fysik och är van att arbeta i ett högt tempo Är positiv och har en serviceinriktad inställning Har körkort B Låter det här intressant och passar in på din profil? Eller har du kanske frågor kring tjänsten?   Ring då till Tim Rytterström på Best Bemanning & Rekrytering   på telefon 016-5429019 alt  [email protected] Din ansökan med ditt personliga brev och din CV vill vi ha snarast! Urval sker löpande. Ansök redan idag! Om Best bemanning & rekrytering - Vi matchar företagens bemanningsbehov med rätt kompetens Vi kallar oss Best av flera anledningar. Dels har vi många års erfarenhet av rekryteringsbranschen och stenkoll på den lokala marknaden. Dessutom har vi byggt upp ett stort kontaktnät och en diger kandidatbank – det gör att vi snabbt och smidigt kan matcha rätt medarbetare med företagens bemanningsbehov. Men det absolut besta med oss är våra medarbetare. Vi vet att ju bättre vi tar hand om våra anställda, desto bättre förutsättningar ger vi dem till att utvecklas. Därför arbetar vi individuellt med våra medarbetare och månar om deras intressen. Vi gör helt enkelt det besta vi kan för dem, i med- och motgång. Det är den inställningen som byggt vår verksamhet och gjort oss best på bemanning. Best erbjuder bemanning- och rekryteringstjänster till företag, organisationer och myndigheter i Mälardalen. Vi är en verksamhetsnära aktör med god kännedom om de lokala förutsättningarna – därför kan vi erbjuda tjänster av god kvalitet som skapar engagemang, närhet, snabbhet och flexibilitet. Vi är best på     Administration     Ekonomi     Fastighetsskötsel     Industri     Lager och logistik     Mark och anläggning     Sälj och marknad     Teknik     Transport

23 april 2024
Sista ansökan:
30 april 2024
Arbetsmiljösamordnare

Vill du bli en del av en stöttande organisation där du gör skillnad i arbetsmiljöfrågor?  Just nu söker vi en driven Arbetsmiljösamordnare som vill vara med och bidra till ett av våra strategiska mål Bästa Arbetsplatsen. Välkommen till en arbetsplats där kärnvärdena Jordnära, Utvecklande, Personlig och Pålitlig genomsyrar hela organisationen och våra arbetssätt!   Din roll Som Arbetsmiljösamordnare stöttar du och bidrar till operativt arbetsmiljöarbete inom arbetschefsgruppen. Du bistår organisationen med sakkunskap och operativa uppgifter inom arbetsmiljöfrågor i de byggprojekt som bedrivs i Eskilstuna med omnejd. De dagliga arbetsuppgifterna består bland annat av att: •  Säkerställa att arbetsmiljöarbetet följer vårt ledningssystem. •  Stötta och driva arbetet med riskinventeringar och dokumentation. •  Bistå i skyddsronder. •  Sammanställa, utreda, informera och rapportera olycks- och tillbudsstatistik. •  Vara behjälplig i produktionen i arbetet med att projekt- och arbetsmiljöplaner planeras och följs upp. •  Vara delaktig i utbildningsinsatser och förbättringsarbete inom arbetsmiljöområdet.   Din profil För att lyckas har du några års erfarenhet av arbete med operativa arbetsmiljöfrågor. Du blir gruppens ledare i arbetsmiljöarbetet så vi tillsammans skapar säkrast tänkbara arbetsplats. Förutom ett genuint intresse för arbetsmiljöfrågor gillar du att vara ute och bidra i verksamhetens dagliga utmaningar. Vidare har du samarbetsförmåga och är kommunikativ där du på ett pedagogiskt sätt kan förmedla information tydligt och förståeligt. Det är särskilt meriterande om du har erfarenhet från byggbranschen.   Du rapporterar till arbetschef som sitter i Eskilstuna. Du ingår i ett nätverk på regionnivå. Tjänsten utgår från Eskilstuna. Körkort B är ett krav då resor i tjänsten sker i närområdet.   Vi erbjuder I Peabkoncernen blir du delaktig i det spännande arbetet att bygga framtidens hållbara samhälle. Vi engagerar oss i sociala frågor och i frågor som rör miljön för de människor som nu och i framtiden påverkas av det vi bygger och anlägger. Vi vill tillvarata all kompetens på arbetsmarknaden och eftersträvar mångfald. Det är viktigt för oss att du delar våra kärnvärden jordnära, utvecklande, personliga och pålitliga eftersom de är grundläggande för det vi gör. Hos oss finns stora möjligheter till personlig utveckling. Vill du bygga ett hållbart samhälle med oss? Välkommen med din ansökan! Peab är Nordens samhällsbyggare med 14 000 medarbetare och en omsättning på 59 miljarder kronor. Med lokal närvaro och fokus på egna resurser utvecklar, anlägger och bygger vi vardagen där livet levs. Huvudkontoret finns i Förslöv på Bjärehalvön i Skåne. Aktien är noterad vid Nasdaq Stockholm.

23 april 2024
Sista ansökan:
20 maj 2024
Strategisk inköpare i Västerås

Om tjänsten Till vår globala kund i Västerås söker vi nu en strategisk inköpare med kategoriansvar för gjutning och bearbetning. Verksamheten är en världsledande leverantör av robotik och maskinautomation. Vi söker dig som har erfarenhet inom strategiskt inköp, kvalitetsarbete eller produktutveckling. Du kommer att få möjlighet att implementera en lokal strategi genom att ex leta nya leverantörer i Europa. Vi hoppas att du kan börja så snart som möjligt. Detta blir ett vikariat på 6 mån för en föräldraledighet. Du blir anställd av oss på Cleverex bemanning, men spenderar dina arbetsdagar hos kunden. Det kan eventuellt finnas möjlighet till förlängning. Du erbjuds • En dynamisk arbetsmiljö där du spelar en avgörande roll • Möjlighet att påverka och driva förändringar för att öka effektivitet och kvalitet • En professionell och inkluderande arbetskultur som värdesätter driv, initiativtagande och kommunikation Arbetsuppgifter Som ansvarig för en inköpskategori inom gjutning och bearbetning leder och implementerar du lokala inköpsstrategier. Detta innebär att du aktivt söker nya leverantörer i Europa, hanterar byte av leverantörer, genomför riskanalyser samt utvecklar och underhåller den befintliga leverantörsbasen. Du är involverad i produktutvecklingsprojekt och har det fulla ansvaret för val av leverantörer för nya komponenter, samtidigt som du säkerställer att företagets affärssystem är uppdaterat med korrekt information. Ytterligare arbetsuppgifter inkluderar: • Uppföljning av leverantörsbasen med fokus på kvalitet, leveransprecision och ledtider • Genomförande av kostnadsanalyser och kommersiella förhandlingar med leverantörer • Förhandling av avtal med leverantörer • Tvärfunktionellt arbete med avdelningar som materialplanering, kvalitet, forskning och utveckling (R&D), och logistik • Samarbete med globala anläggningar, inklusive fabriker i Kina och USA Din profil Vi söker dig som: • Har en avklarad ingenjörsutbildning mot industriell ekonomi, inköp, logistik eller liknande • Har minst 1 års erfarenhet av strategiskt inköp, kvalitetsarbete eller produktutveckling • Behärskar svenska och engelska i både tal och skrift, då både språken används dagligen i arbetet • Goda kunskaper inom Excel Vidare är dina personliga egenskaper även av stor vikt. Vi söker dig som har ett driv och trivs med många bollar i luften. Du är ansvarstagande för att driva processer framåt och är resultatinriktad. Vi ser att du har goda analytiska och kommunikativa färdigheter. Du trivs i att arbeta i en global kontext med externa leverantörer, även tjänsteresor kan förekomma. Övrigt Start: Så snart som möjligt Omfattning: Heltid Placering: Västerås Rekryteringsprocessen hanteras av Cleverex och vår kund önskar att alla förfrågningar besvaras av oss. Du är välkommen att skicka alla frågor angående rollen till: [email protected] Om oss På Cleverex Bemanning är vi specialiserade på att rekrytera och placera rätt medarbetare hos rätt kunder. Vårt främsta fokus är på våra kunder, konsulter och kandidater, med målet att säkerställa att du som kandidat känner att du har landat på rätt plats!

23 april 2024
Sista ansökan:
14 maj 2024
IT-tekniker

Arbetsbeskrivning Är du en person med stort intresse för IT och som värdesätter bra service? Vi söker i första hand dig som har tidigare erfarenhet av att arbeta i servicedesk eller liknande och/eller har en IT-utbildning. Eftersom det är en roll med mycket kundbemötande ser vi att du är en serviceinriktad person som har lätt för att skapa kontakt. Stämmer du in på beskrivningen? Då kan du vara den vi söker! Kund söker nu en ny medarbetare till Servicedesk. Du kommer att ingå i första linjens support där du är verksamhetens första IT-kontakt.  Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss. Ansvarsområden Som supporttekniker krävs det att du har: • Erfarenhet av att hjälpa kunder med frågor, problem och felsökning via telefon • Goda kunskaper Microsofts Windows 7 och Windows 10 samt är väl bevandrad i MS Office 2010 – 2016, O365 inkl. Outlook Webb Access • Teknisk kunskap och vana av felsökning och problemhantering av PC i nätverksmiljö • Fokus på 100 % nöjda kunder • Goda kunskaper i och omkring hur mobiltelefoner (Smartphones), i-pads och andra mobila enheter fungerar. • Erfarenhet av olika administrationsverktyg med koppling mot Active Directory och Exchange • Kan tala och skriva obehindrat på svenska samt har mycket goda kunskaper i engelska. Som person behöver du ha mycket hög social kompetens och trivas med att arbeta i ett högt tempo och samtidigt ha ett professionellt agerande och kundperspektiv. Du behöver kunna förmedla teknisk kunskap på ett enkelt, tillmötesgående och förståeligt sätt.  Mer information om tjänsten kommer att lämnas vid intervju. För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.  Kvalifikationer Som första linjens support är ditt främsta mål att ge en hög och kvalitativ IT-support i syfte att lösa kundens problem inom överenskommen tid. Det är en central roll med mycket kontakter både utåt mot kunder och internt. Du kommer att ta emot samtal, registrera och hantera ärenden direkt i telefon med kund. Det ingår även att ta emot kunder som behöver hjälp med utrustning, ta emot besökare, ta emot varuleveranser, samt att hantera in och utlämning av utrustning som skall/har hanteras av tekniker.   Om företaget Randstad På Randstad vet vi att alla människor har en plats på arbetsmarknaden. Med verksamhet över hela landet och inom alla kompetensområden hjälper vi människor att hitta ett jobb som känns bra, och där de får möjlighet att växa, utvecklas och uppnå sin fulla potential. Med närmare 600 000 anställda i 38 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster, med målsättningen att bli världens främsta och mest uppskattade partner på arbetsmarknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och företag att uppnå deras fulla potential. Vi kallar det Human Forward.

23 april 2024
Sista ansökan:
27 april 2024
Vi söker fysioterapeuter som vill arbeta i sommar!

Är du fysioterapeut och vill testa något nytt? Vi söker just nu fysioterapeuter som vill arbeta under sommaren. Du ska vara trygg i din yrkesroll och självgående i arbetet. Vi hjälper dig att hjälpa andra! Period: 2024-06-01 - 2024-08-31 Schema: Dagtid Kvalifikationer: Vi söker dig som är fysioterapeut med yrkeserfarenhet och referenser som kan intyga din kompetens. Du har goda kunskaper i det svenska språket, både i tal och skrift. Personliga egenskaper: Du är självständig både ensam och i grupp, samt intresserad och göra ditt yttersta för patienterna. Du är säker i din yrkesroll, hjälpsam, engagerad och tillmötesgående. Om oss Vi är med från uppläggets start och ser fram emot att följa din resa, vi upplever nya platser tillsammans! Vi har i dagsläget uppdrag runtom i stort sett över hela Sverige, i alla dess former och med attraktiva ersättningar. Vi kan förhoppningsvis hjälpa dig att finna det du söker. Vi svarar på frågor och planerar ett upplägg tillsammans utefter dina önskemål för att du ska ha möjlighet att arbeta på dina villkor. För oss är en viktig del att du ska känna dig trygg under hela din arbetsperiod varför du utöver din lön erhåller bland annat följande förmåner: · Tjänstepension · Övriga försäkringar · Personlig kontaktperson som är tillgänglig & engagerad · Ekonomisk ersättning för boende & resor · Utbildningar Ansökan Välkommen med din ansökan via mail alternativ intresseanmälan på vår hemsida www.vivabemanning.se Telefon: 08-50 90 8000 Mail: [email protected] Tveka inte på att söka, uppdragen går åt snabbt! Känner du möjligtvis även en arbetsterapeut som kan vara lämplig? Vi tar mer än gärna emot förslag. #jobbjustnu

23 april 2024
Sista ansökan:
30 april 2024
Lärare i fritidshem till Ärla skola

Ser du möjligheterna med en mindre skola där det är lätt att ta en aktiv roll i arbetslaget och du känner alla barn? Med naturen runt hörnet finns Ärla skola, som nu söker en ny kollega till fritids. Rektorsområdet Ärla/Hällberga består av Ärla skola F-6 och Hällberga skola F-6 som ligger på landsbygden sydost om Eskilstuna. Ärla skola har cirka 220 elever och 30 medarbetare. På skolan utgår vi från elevernas egna intressen och behov. Vi vill erbjuda en miljö som ger trygga, glada och nyfikna elever där både barn och personal trivs. Tillsammans med elever och föräldrar främjar vi elevernas kunskapsutveckling och uppmuntrar till en livslång lust att lära. Våra pedagoger arbetar aktivt med att undervisningen ska väcka engagemang och möta alla elevers olika behov samt ge en trygg, strukturerad skoldag. För att skapa trygghet på skolan arbetar vi återkommande med värdegrund i våra klasser. Elevhälsan består av skolsköterska, kurator, speciallärare och specialpedagog. ARBETSUPPGIFTER Eftersom en kollega ska gå i pension så söker vi en ny lärare till fritidshem. Hos oss finns fritids för F-3 samt öppen verksamhet för 4-6. I den här rollen kommer du främst att arbeta mot de yngre eleverna. På förmiddagarna är du med som stöd i en klass. Vi på fritids är ett eget arbetslag med en arbetslagsledare och gemensam planeringstid. Vi har också samarbete med fritids på Hällberga skola, för att dela erfarenheter och arbeta med fritidshemsutveckling. På skolan finns stora fina lokaler som är till för fritidshemmet. Fördelen med att vara en skola på landet är att vi har nära till naturen och en bra utemiljö, vilket du kan använda dig av vid olika aktiviteter. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som har en pedagogisk examen och lärarlegitimation med behörighet för fritidshem. Alternativt har du en pågående utbildning. Det är meriterande om du är väl insatt i läroplanen (Lgr22). Du har goda kunskaper i svenska i tal och skrift och känner dig trygg med att använda digitala verktyg i arbetet. Vi lägger stor vikt vid de personliga egenskaperna och ser att du är en ledare som kan situationsanpassa ditt ledarskap och kan planera och följa upp ditt arbete. Som person är du lyhörd, har god samarbetsförmåga och kan se helheten i elevens skolsituation. Du har lätt för att kommunicera med både vuxna och elever. Vi tror att du vill utvecklas i din roll som lärare och bidra till skolans fortsatta utveckling. Du är en engagerad medarbetare som kan skapa förtroenden och lyssna in olika behov. Varmt välkommen med din ansökan! Eskilstuna kommun har tagit bort personligt brev från ansökningsprocessen. Det gör vi för att få en mer inkluderande rekryteringsprocess och en effektiv kandidatupplevelse för dig som söker jobb hos oss. Dina svar på urvalsfrågorna blir en viktig del i vårt urvalsarbete. Här kan du läsa mer om bakgrunden till beslutet: https://jobb.eskilstuna.se/personligt-brev ÖVRIGT Varje dag tar vi emot 18 000 barn och ungdomar i våra verksamheter. Tillsammans är vi cirka 3 500 medarbetare som bidrar till att barn och ungdomar utmanas, stimuleras och växa till goda lärande individer i våra förskolor, grundskolor, gymnasieskolor, särskolor, interkulturell enhet och på våra familjecentraler.  Vill du vara med och leda vägen? Vi erbjuder en arbetsplats som går före och leder vägen i en av Sveriges mest hållbara kommuner. Tillsammans med kompetenta och engagerade medarbetare är du med och utvecklar Eskilstuna genom goda hållbara möten, vägledning och service. Genom ett aktivt och modigt medarbetarskap samt ett tillitsfullt och engagerat ledarskap är du med och driver förändring. Du gör skillnad för människor varje dag. Vi välkomnar medarbetare med olika bakgrund och arbetar för att våra arbetsplatser ska vara tillgängliga för alla. Merparten av alla tillsvidareanställda i Eskilstuna kommun krigsplaceras. Om din tjänst berörs informeras du under rekryteringsprocessen. Det innebär att du har en skyldighet att tjänstgöra inom kommunen även under höjd beredskap. Vi ber dig söka tjänsten via länken i denna annons. Det är viktigt att du är noggrann när du fyller i din ansökan eftersom den ligger till grund för vårt urval. Om du har skyddad identitet ansöker du genom att skicka in din ansökan skriftligen eller lämna den i vår reception på Alva Myrdals Gata 3 D. Märk din ansökan med Rekryteringsenheten och annonsens referensnummer. Alla medarbetare inom barn- och utbildningsförvaltningen behöver visa upp registerutdrag från Polismyndighetens belastningsregister i samband med anställning. Tjänsten tillsätts under förutsättning att den inte tas i anspråk av övertalighet och att erforderliga beslut fattas.

23 april 2024
Sista ansökan:
7 maj 2024
Svenska Närko rekryterar regional utesäljare

Har du erfarenhet ifrån transportbranschen? Är du en serviceinriktad person med intresse för sälj och en can-do attityd? Då kan det vara tjänsten för dig! Svenska Närko befinner sig i en expansiv fas och söker en regional utesäljare för påbyggnader, släpvagnar och trailers. Hos Svenska Närko är det ett högt tempo men också högt i tak och här har varje medarbetares insats stor betydelse. Gänget på Svenska Närko uppskattar varandras kunskaper, ger stöd åt varandra och ser till att arbetsplatsen präglas av trivsel och gemenskap. Du blir anställd av Svenska Närko, med placering i Köping. Vi på Poolia har fått möjlighet att hjälpa till i rekryteringsprocessen och ser fram emot att läsa din ansökan. Urvalet sker löpande så ta chansen att bli Svenska Närkos nästa kollega redan idag. Om tjänsten Som regional utesäljare hos Svenska Närko får du en spännande roll med stort eget ansvar och befogenheter. Genom att aktivt leta efter nya affärsmöjligheter och vårda befintliga relationer skapar du långsiktiga samarbeten som bygger på förtroende och värdeskapande. Din uppgift är att i nära dialog förstå kundernas behov och erbjuda lösningar som överträffar deras förväntningar. Genom ditt arbete och samarbete med övriga kollegor säkerställer du att varje affär är en framgångsrik resa från början till slut. Du kommer att rapportera direkt till VD:n och ansvara för försäljningen av Närkos produkter inom ditt tilldelade geografiska område, vilket omfattar ”mellan Sverige”. Då det förekommer frekventa resor i tjänsten så ser vi ser gärna att du är bosatt i Mälardalen för att dels kunna utgå från verkstaden i Köping men även för närheten till kunderna. Ditt arbete kommer till stor del att utföras ute hos Närkos kunder, där du fungerar som företagets ansikte utåt gentemot både nya och befintliga kunder samt återförsäljare i din region. Dina arbetsuppgifter i huvudsak • Genomföra nykundsbearbetning genom att prospektera, boka möten, träffa potentiella kunder, vårda relationer och utveckla samarbeten • Ansvar för kalkylering och offertarbete • Affärsutförande inklusive leverans och efterkalkyl • Underhålla starka relationer med kunder och återförsäljare • Utforska och identifiera nya affärsmöjligheter inom din region • Presentera och sälja lösningar med en strategisk och konsultativ försäljningsstrategi • Samarbeta med koncernens avdelningar för produktion och leverans för att säkerställa att kundernas förväntningar inte bara möts utan överträffas Vem är du? För att trivas i rollen söker vi dig med tidigare erfarenhet av liknande arbete inom transportbranschen eller likvärdig bransch såsom entreprenad-, skogs- eller jordbrukssektorn. Du har även tidigare erfarenhet av uppsökande försäljning (B2B) med dokumenterat goda resultat. Vidare så ser vi att du har en god teknisk förståelse och är van att arbeta i affärssystem. I denna tjänst är det krav på B-körkort. C och CE-körkort är meriterande. I denna rekrytering kommer vi lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper. Som person är du förtroendeingivande och noggrann med en naturlig talang för att bygga och vårda långsiktiga relationer. Du trivs i en social miljö och har en stark förmåga att kommunicera effektivt och tydligt, vilket gör att du lätt kan förstå och anpassa dig till kundens behov. Dessutom är du strukturerad och organiserad, vilket gör att du effektivt kan hantera flera uppgifter samtidigt och uppnå önskade resultat. Med din uthållighet och tålamod är du inte rädd för utmaningar och konflikter, utan hanterar dem på ett professionellt och konstruktivt sätt för att säkerställa en positiv kundupplevelse och långsiktig affärsrelation. Det är meriterande om du har framgångsrik erfarenhet av, eller en tydlig vilja/förmåga att utvecklas till en gruppledare för försäljningsteamet, då Svenska Närko på sikt har möjlighet att erbjuda en sådan roll till rätt person. Om verksamheten Närko är en av Nordens ledande tillverkare av släpvagnar och påbyggnader. Produktionen och säljkontoren finns i Norden och våra produkter används på alla europeiska vägar. Vår stolthet ligger i produkter och eftermarknad av toppkvalitet, som medför både säkerhet på vägarna och pålitliga transporter. Sedan 1950-talet har vi erbjudit våra kunder ett brett sortiment av släpvagnar och påbyggnader. Vi söker ständigt efter nya, bättre lösningar för våra kunder och vill erbjuda dem mer än produkter och tjänster - nämligen en kompanjon. För att lyckas med detta finns våra sälj och eftermarknadsbolag i Finland, Sverige och Norge. Allt för att säkerställa en smidig kundbetjäning. I Närko koncernen ingår även Atrans AB. Atrans affärsinriktning är kundanpassade släpfordon och lastbilspåbyggnationer specialiserade för vägtransporter av skogsbaserade råvaror och produkter (flis, pellets, biobränsle, sågat virke, papper -och pappersmassa, styckegods m m).

23 april 2024
Sista ansökan:
12 maj 2024
Bildlärare till Stålforsskolan

Drivs du av möjligheten att påverka och göra positiva förändringar för ungdomar i samarbete med ett fantastiskt team? Då kan vi vara skolan för dig! Nu söker vi en bildlärare till åk 7-9. På Stålforsskolan är vårt uppdrag att skapa starka och positiva relationer samtidigt som vi ger våra lärare de bästa förutsättningarna för att leverera högkvalitativ undervisning. Vi främjar professionell utveckling genom kollegiala processer som leds av våra erfarna förstelärare. Fokus för insatserna är tillgänglig lärmiljö, formativ bedömning, välbefinnande och språk- och kunskapsutvecklande arbetssätt. Vi är en högstadieskola med cirka 550 elever och ligger på promenadavstånd från tågstationen. ARBETSUPPGIFTER Du undervisar i Bild för elever för alla elever i åk 7-9 och i ditt arbete ingår att planera, genomföra, utvärdera och bedöma undervisningen. Som lärare hos oss har du en spännande utmaning, där du möter elever med olika bakgrund och behov. Det är mångfalden bland eleverna som skapar den inspirerande arbetsmiljön. Din förmåga att motivera varje elev och anpassa undervisningen är avgörande för att lyckas. Vi ser dagligen hur goda relationer mellan elever och lärare leder till framgång. Här får du möjlighet att göra en positiv skillnad och får möta tacksamma föräldrar. Vi har en ledning med starkt pedagogiskt fokus, och du kan vara med och påverka och utvecklas i din yrkesroll. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som har en examen som lärare med bild som behörighet, alternativt tar din examen inom kort. Det är positivt om du har erfarenhet av undervisning och gärna från högstadiet. Om du inte har arbetet med det, så är erfarenhet från din VFU meriterande. Du har kunskaper i LGR-22, är van att planera din undervisning själv och är också trygg med att använda dig av digitala verktyg i undervisningen. Du är en trygg ledare bra på att bygga relationer med både elever, vårdnadshavare och kollegor. Du är tydlig i ditt ledaskap och bra på att förmedla och kommunicera dina förväntningar på elever. Du är flexibel och anpassar din undervisning utifrån elevers olika behov och bakgrund. Du är en engagerad medarbetare, som bidrar med god samarbetsförmåga till arbetslaget och bidrar till skolans utveckling. Eskilstuna kommun har tagit bort personligt brev från ansökningsprocessen. Det gör vi för att få en mer inkluderande rekryteringsprocess och en effektiv kandidatupplevelse för dig som söker jobb hos oss. Dina svar på urvalsfrågorna blir en viktig del i vårt urvalsarbete. Här kan du läsa mer om bakgrunden till beslutet: https://jobb.eskilstuna.se/personligt-brev Välkommen med din ansökan! ÖVRIGT Varje dag tar vi emot 18 000 barn och ungdomar i våra verksamheter. Tillsammans är vi cirka 3 500 medarbetare som bidrar till att barn och ungdomar utmanas, stimuleras och växa till goda lärande individer i våra förskolor, grundskolor, gymnasieskolor, särskolor, interkulturell enhet och på våra familjecentraler.  Vill du vara med och leda vägen? Vi erbjuder en arbetsplats som går före och leder vägen i en av Sveriges mest hållbara kommuner. Tillsammans med kompetenta och engagerade medarbetare är du med och utvecklar Eskilstuna genom goda hållbara möten, vägledning och service. Genom ett aktivt och modigt medarbetarskap samt ett tillitsfullt och engagerat ledarskap är du med och driver förändring. Du gör skillnad för människor varje dag. Vi välkomnar medarbetare med olika bakgrund och arbetar för att våra arbetsplatser ska vara tillgängliga för alla. Merparten av alla tillsvidareanställda i Eskilstuna kommun krigsplaceras. Om din tjänst berörs informeras du under rekryteringsprocessen. Det innebär att du har en skyldighet att tjänstgöra inom kommunen även under höjd beredskap. Vi ber dig söka tjänsten via länken i denna annons. Det är viktigt att du är noggrann när du fyller i din ansökan eftersom den ligger till grund för vårt urval. Om du har skyddad identitet ansöker du genom att skicka in din ansökan skriftligen eller lämna den i vår reception på Alva Myrdals Gata 3 D. Märk din ansökan med Rekryteringsenheten och annonsens referensnummer. Alla medarbetare inom barn- och utbildningsförvaltningen behöver visa upp registerutdrag från Polismyndighetens belastningsregister i samband med anställning. Tjänsten tillsätts under förutsättning att den inte tas i anspråk av övertalighet och att erforderliga beslut fattas.

23 april 2024
Sista ansökan:
8 maj 2024
Allakando läxhjälp Eskilstuna, privatlärare 1-2 lektioner/vecka, Matematik

Studiecoach – Flexibelt och meriterande extrajobb Undervisa i dina ämnen och utveckla eftertraktade färdigheter som ledarskap och pedagogik. Bli en förebild för dina elever, samtidigt som du har tid till egna studier och fritid! Flexibelt och enkelt att kombinera med studier och fritid Mycket utvecklande och en merit som imponerar Gör skillnad och bli en förebild för dina elever Ansök till jobbet här: https://www.allakando.se/laxhjalp-jobb/ Så fungerar jobbet som studiecoach Du väljer enkelt de uppdrag som passar dig och dina ämnen på vår lärarportal Ni träffas hemma hos din elev, på en plats centralt eller online Lektionerna är på 90-120 minuter, en eller två gånger i veckan Extrajobbet passar perfekt för dig som: Går på exempelvis gymnasiet eller universitet Vill göra skillnad för andra människor Är positiv och engagerande Har goda ämneskunskaper i dina ämnen Kan extrajobba minst 4 timmar i veckan Kommunicerar effektivt på svenska i tal och skrift Flexibelt extrajobb utan krav på förkunskaper: Undervisa i hemmet, på ett bibliotek eller online Välj själv ämnen och på vilken nivå du vill undervisa Jobba på de dagar och tider som passar dig Inga förkunskaper krävs, vi utbildar dig! Bonus! Du som jobbar hos oss en längre period får även kostnadsfri tillgång till exklusivt studiematerial som hjälper dig säkra försprånget inför exempelvis högskoleprovet! https://www.allakando.se/hogskoleprovet/ Ansök till jobbet på 3-4 minuter Du ansöker enkelt och smidigt på vår karriärsida: https://www.allakando.se/laxhjalp-jobb/ Ansökan tar endast några minuter – sedan blir du kallad till intervju för jobbet som studiecoach på Allakando! Läs mer om oss här: https://www.allakando.se En arbetsgivare – många möjligheter Du som söker jobb hos oss har även möjlighet att arbeta som: Studiecoach online: https://www.allakando.se/laxhjalp-online/ Studiecoach i matematik: https://www.allakando.se/mattehjalp/ Privatlärare i matematik: https://smartstudies.se Personlig läxhjälpare: https://läxhjälp.nu Personlig nanny: https://nannypoppins.se/ Privat barnvakt: https://barnvakt.se/ Au pair i USA: https://my-nanny.se/au-pair/ Tips! Just nu har vi många lediga tjänster på följande orter: Personlig studiecoach i Stockholm: https://www.allakando.se/laxhjalp-stockholm/ Personlig studiecoach i Göteborg: https://www.allakando.se/laxhjalp-goteborg/ Barnvakt i Stockholm: https://my-nanny.se/stader/barnvakt-stockholm/

23 april 2024
Sista ansökan:
7 maj 2024
Sommarjobb inom lager i Eskilstuna

Dina Arbetsuppgifter och profil Som lagerarbetare är du anställd hos Insitepart men arbetar ute hos våran kund i Kjula. Du är en viktig del av den dagliga driften där du tillsammans med dina kollegor ser till att produktionen når uppsatta mål.Arbetsuppgifterna på lagret innefattar inleverans, plock och pack ,men även andra arbetsuppgifter förekommer, så som påfyllnad av produkter, truckkörning och inventering.Vill du vara en del i att skapa Eskilstunas bästa arbetsplats?Vi tror att du är en noggrann person som gillar att arbeta fysiskt och i högt tempo.Vidare tror vi att du brinner för att leverera bra kvalité till slut kund och gillar att arbete både självständigt och tillsammans med dina kollegor. Vi erbjuder digDu som jobbar hos oss får en arbetsgivare som gör sitt yttersta för att du ska få utvecklas och få alla möjligheter till att nå goda resultat. Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag vilket betyder att vi följer alla rådande lagar och erbjuder dig som anställd säkra arbetsvillkor och kollektivavtal. Våra flexibla medarbetare är kärnan i vår verksamhet och en viktig faktor till vår starka tillväxt. Villkor Truckkort Tillgång till körkort/bil Svenska i tal och skrift Kunna arbeta både dag och kväll Kunna arbeta heltid under sommaren Insitepart tillämpar bakgrundskontroll hos de kandidater som blir aktuella för anställning. Låter detta som din nästa utmaning? På Insitepart är alla välkomna att söka jobb oavsett ålder, kön, erfarenhet eller etnisk bakgrund. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet när vi rekryterar, för vi vet att rätt person på rätt plats skapar ett stort mervärde för både kund och dig som person. Skicka gärna in din ansökan redan idag! Vi arbetar med löpande urval och tjänsterna kommer att tillsättas när vi funnit rätt kandidater.

23 april 2024
Sista ansökan:
10 oktober 2024