Elektriker till Installationsservice AB

Är du en erfaren elektriker som vill arbeta med varierande och utmanande projekt i en expansiv och framåtlutad miljö? Då kan detta vara rätt möjlighet för dig! Om Installationsservice AB -del av Instalco Installationsservice AB som ingår i Instalco koncernen är ett välrenommerat service- och entreprenadföretag inom fastighetstekniska installationer med lång branscherfarenhet. Vi erbjuder ett brett spektrum av tjänster inom entreprenad, service och underhåll. Här arbetar ett team om ca 32 medarbetare inom flera yrkesgrupper och har en stark gemenskap och en positiv arbetsmiljö. Vi har kontor på tre orter -Eskilstuna, Västerås & Stockholm. Elektriker med allmän behörighet Allmän elbehörighet (ABL) Flera års erfarenhet som elektriker B-körkort Har god kommunikations- och samarbetsförmåga Är serviceinriktad och lösningsorienterad Är flexibel och ansvarsfull Flytande i Svenska (tal & skrift) Utbildning inom el Meriterande: Grundläggande datakunskap Serviceelektriker Arbetslivserfarenhet som serviceelektriker Utbildning inom el B-körkort Har god kommunikations- och samarbetsförmåga Är serviceinriktad och lösningsorienterad Är flexibel och ansvarsfull Flytande i Svenska (tal & skrift) Meriterande: Grundläggande datakunskap Vi erbjuder: En trygg och stabil anställning hos ett väletablerat företag En positiv arbetsmiljö med goda arbetskamrater Möjlighet att utvecklas och lära dig nya saker Konkurrenskraftig lön och förmåner, samt fackligt anslutna till tjänstemannaavtalet. Detta är en rekrytering. Det innebär att Best Bemanning & Rekrytering sköter hela rekryteringsprocessen och att du sedan blir anställd direkt hos Installationsservice AB.

2 maj 2024
Sista ansökan:
19 maj 2024
Tandläkare

Tandvårdscentrum är Eskilstunas modernaste klinik och ligger i centrala Eskilstuna. Vi bedriver både allmän- och specialisttandvård. Just nu arbetar 2 tandläkare, 2 tandsköterskor och en tandhygienist på kliniken. Vi söker dig som gillar varierande arbetsuppgifter och trivs i situationer som ställer krav på samarbetsförmåga. Vi ser att kontinuerlig utveckling av våra kunskaper är en viktig nyckel till våra framgångar. Vi lägger stort vikt på dina personliga egenskaper att du passar in i vårt lag, har en positiv inställning och att det är självklart för dig att arbeta med en hög servicenivå till våra kunder. Vi har bonussystem för våra anställda och erbjuder en förmånlig friskvård. Vi behandlar ansökningarna löpande under ansökningstiden. Välkommen med din ansökan.

1 maj 2024
Sista ansökan:
18 juni 2024
Lastbilsmekaniker - Eskilstuna

Är du en driven mekaniker eller har ett stort mekaniskt intresse? Din framtid Som bussmekaniker eller lastbilsmekaniker arbetar du med allt från service till kvalificerad felsökning, diagnostisering samt reparationer. Du har ett stort eget ansvar att arbeta strukturerat och självständigt. Hos oss är stämningen familjär och du får stora möjligheter att påverka din arbetsdag och utveckling. Våra medarbetare är vår största tillgång och därför ger vi de bästa förutsättningarna att växa, både i karriären och som person. Du kommer att trivas om du Tycker om varierande arbetsuppgifter som ställer höga krav på teknisk kompetens Gillar att arbeta snabbt och effektivt mot kvalitét och lösningar Är driven och hungrig i ditt yrkesutövande och vill göra skillnad Är serviceinriktad och förstår kundens behov. Vi söker dig som Är utbildad mekaniker Har erfarenhet av tunga fordon / bussar Erfarenhet av elarbete är meriterande. Kan arbeta både självständigt och i grupp Behärskar svenska i tal och skrift B-körkort , meriterande är även C, D-körkort Vad vi erbjuder dig Uppdraget omfattar en bemanning via Kraftsam Rekrytering & Bemanning med goda möjligheten att kunna gå över med anställningen hos kund. Tjänstens omfattning är på heltid med tillträde snarast. Vi ser fram emot din ansökan!

1 maj 2024
Sista ansökan:
31 maj 2024
Uthyrare, till HSB, Södermanland, projektanställning

Vi söker nu en Uthyrare och har du drivkraften och viljan att skapa stort värde för våra kunder, är du varmt välkommen till oss på HSB Södermanland. Tillsammans med dig vill vi på HBS Södermanland fortsätta resan med att erbjuda våra kunder och medlemmar Sveriges bästa service. HSB Södermanland löser kundens behov så nära kunden som möjligt och vi hoppas du vill vara en del av vårt team för att fortsätta skapa kundservice i världsklass. Vad ska du göra? Vårt fastighetsbestånd i Södermanland består i huvudsak av 2 700 hyreslägenheter, men omfattar även vissa lokaler, studentbostäder, gruppboenden, ålderdomshem samt förskola. Varje uthyrare är ansvarig för en del av det totala fastighetsbeståndet. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter som uthyrare är; * marknadsföra våra lägenheter genom våra kanaler * uppdatera och ajourhålla lägenhetsbeskrivningar/planlösningar som är nödvändiga för annonsering. * uppdatera och ajourhålla objektspecifik hyresgästinformation till välkomstbrev * visningar och uthyrning av lägenheter och lokaler * kontraktsskrivning * ärendehantering kopplat till uthyrningsprocessen (CRM) Tjänsten är en projektanställning. Vem är du? Vi ser gärna att du har några års arbetslivserfarenhet med att arbeta självständigt med uthyrning. Stor vikt kommer att läggas vid personliga egenskaper och vi tror att du är engagerad, nyfiken och har lätt för att självständigt strukturera och organisera ditt arbete. Du är duktig på att ta egna initiativ, följa processer och rutiner såväl som att samverka med andra. Då arbetet innefattar kontakt med både medarbetare och kunder är det viktigt att du tycker om att skapa goda relationer och har ett öppet förhållningssätt till alla du möter. Du är bra på att kommunicera i både tal och skrift. Du har också goda kunskaper i Office-paketet och har du erfarenhet av Property Management är det meriterande. Körkort och tillgång till bil är ett krav. Tjänsten är placerad i Eskilstuna och resor inom Södermanland förekommer. Möjlighet till distansarbete någon dag i veckan finns. Vilka är vi? HSB Södermanland är den regionala HSB-föreningen i Nyköping, Oxelösund, Eskilstuna, Strängnäs, Trosa, Vagnhärad, Katrineholm, Vingåker och Flen. Vi arbetar med allt från att nyproduktion av bostads- och hyresrätter till totalförvaltning av egna och andras fastigheter. Vi har kontor i Nyköping, Eskilstuna och Strängnäs. Vi är just nu inne i en mycket utvecklande, spännande och rolig fas samtidigt som det utmanar oss i att släppa gamla strukturella och kulturella arv. Så här rekryterar vi I den här rekryteringen samarbetar vi med Jefferson Wells, ManpowerGroup. Vid frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen, ring eller maila rekryteringskonsult Marie Gutke [email protected] 070-377 54 27. Vi bearbetar ansökningar löpande så vänta inte med din ansökan om du är intresserad. Välkommen med din ansökan!

1 maj 2024
Sista ansökan:
31 maj 2024
Souschef till Sundbyholms Slott

Sundbyholms Slott är ett exklusivt hotell beläget vid Mälarens södra strand strax utanför Eskilstuna en dryg timma från Stockholm. Med ett historiskt ursprung från 1600-talet har slottet anpassats till moderna och framtida restaurangkrav. Rofyllt intill slottet ligger hotelldelen med panoramavy över Mälaren. Hotellet har 115 rum fördelat på enkel-, dubbelrum och sviter. Vi tillhör samarbetsformerna Countryside Hotels, Svenska Möten samt IACC. Vi söker nu en: Souschef Vår verksamhet består av konferenser, fester för företag och privatpersoner, a la carte samt bröllop. Vi arbetar i en fantastiskt spännande och rolig miljö. Läs gärna mer om oss på: www.sundbyholms-slott.se Du har ditt hjärta i matlagningen och med största engagemang tar du dig an rollen som souschef på slottet. Du är självgående som kock och trygg i ditt ledarskap. Du motiverar och inspirerar gärna andra omkring dig. Som person är du öppen, prestigtlös och positiv. Erfarenhetsmässigt ser vi att du har din bakgrund från à la carte och/eller konferens samt att du har erfarenhet av arbetsledande positioner. Som souschef är du en viktig del av teamet när det gäller drift, kreativitet och kvalitet. Du är köksmästarens högra hand och ansvarar för verksamheten när han inte är på plats. Med finess och servicekänsla förbereder och tillagar du måltider med högsta kvalitet för våra konferensgäster, festdeltagare, företagskunder, privatpersoner och bröllopsgäster. Vi har ett fräscht och välutrustad kök, i den mest inspirerande av arbetsmiljöer, och arbetar endast med de bästa råvarorna.

1 maj 2024
Sista ansökan:
10 maj 2024
Kundtjänst för Tele2 företagskunder

Vill du hjälpa våra företagskunder med deras lösningar kring mobiltelefoni, mobila- och fasta bredband? Då är du vår nya kollega till Transcom Eskilstuna. Vi är stolta över att säga att vi under 2024 blev årets karriärföretag för femte året på raken. Har du samma drivkraft som oss kan vi garanterat göra underverk tillsammans! Vad erbjuder vi dig Hos oss på Transcom får du möjlighet att utvecklas och växa som individ. Du kan bygga vidare din karriär inom sälj, produktkunskap, ledarskap eller coachning. När du startar en anställning hos oss erbjuder vi dig ett betald utbildning där du får lära dig viktiga verktyg för att ha rätt förutsättningar i din nya tjänst. Vi sitter även i en härlig lokal på Kungsgatan 69 med fantastiska kollegor och engagerade ledare. Utöver detta erbjuder vi dig: Kollektivavtal och tjänstepension Friskvårdsbidrag Personalrabatt på mobilabonnemang Rikskortet, för att spara pengar när du handlar mat i butik eller på restaurang Utvecklingsmöjligheter Fast grundlön och möjlighet till provision Din roll inom kundsupport: I rollen kommer du att arbeta med support och sälj för vår kund Tele2 företag. Vi arbetar med att hantera inkommande samtal från Tele2's företagskunder inom områden som mobiltelefoni, mobilt- och fasta bredband. Vi lägger stor vikt vid att ge professionell service till alla våra kunder, oavsett om vi gör en felsökning, besvarar fakturafrågor eller att guidar en nyfiken köpare fram till vilket mobilabonnemang som passar bäst. I din roll strävar du efter att ge våra kunder en förstklassig kundupplevelse, bland annat genom att säkerställa med hjälp av en behovsanalys att kunden har rätt tjänst anpassat efter dennes behov. För att säkerställa behovet arbetar vi med en personlig merförsäljning för att ge kunden rätt kunskap och rätt erbjudanden. Du får mycket eget ansvar, men lämnas aldrig utan stöd tack vare tydliga rutiner och starka teamkänsla. Tempot hos oss är högt – men på Transcom jobbar vi tillsammans! Befattning: CSR (Customer Service Representative) Transcom Arbetstid: Schemalagd arbetstid, med öppettider vardagar 07:45-18:15. Lördagar och söndagar stängt. Anställningsgrad: 80% Kollektivavtal: Call/Contact Center och Marknadsundersökningsföretag Anställningsform: Tillsvidareanställning, provanställning 6 månader Startdatum: 13 maj 2024 Om dig: Har du läst annonsen så här långt har du kanske redan fått en bild över vem vi söker. Vi söker dig som är nyfiken, kommunikativ och har ett genuint och intresse för att jobba med människor. Du kommer bli ansiktet utåt för vår kund Tele2! Du är flexibel och anpassningsbar samtidigt som du inte räds för att presentera valmöjligheter och alternativ till våra kunder. Vidare har du ett gott tålamod och är målorienterad i ditt arbete. Framför allt vill du arbeta inom ett företag som erbjuder personlig utveckling, vidareutbildning och möjligheten att växa för den som har rätt ambitioner. Allt detta i ett företag som har väldigt kul på jobbet! Utöver detta ser vi att du har följande kompetenser: Svenska flytande i tal och skrift då de flesta av våra kunder är svensktalande Engelska flytande i tal och skrift för att kommunicera med kunder utanför det svenska språket Du måste vara över 18 år och inneha en gymnasieexamen Har du tidigare erfarenhet av försäljning och/eller kundservicearbete så ser vi detta som meriterande! Rekryteringsprocessen Du behöver inte skicka något CV till oss. Efter att du fyllt i din ansökan via vår hemsida kommer du att få ett mail med tester som är första steget i vår urvalsprocess. Vid godkända tester är nästa steg en telefonintervju. Överensstämmer din profil med det vi söker, bjuder vi in dig till en intervju. Där får vi möjlighet att berätta mer om tjänsten samtidigt som vi får lära känna dig bättre genom. Intervjuer genomförs löpande så skicka in din ansökan redan idag! För mer information om tjänsten, maila mig på [email protected] Om Transcom Transcom är en global specialist inom kundservice och kundnöjdhet genom vårt omfattande nätverk av +90 kontaktcenter i 28 länder på 33 språk. Vi drivs av innovation och har en passion för att hjälpa människor att lösa problem. Dessutom är vi en av Sveriges största arbetsgivare för unga människor. På Transcom är vi engagerade. Till våra kunder och varandra. Varje dag börjar någon sin resa med Transcom. Att ta den potential som finns idag och omvandla den till kompetens för framtiden. Att bli noterad för att arbeta hårt, vara en lagspelare och stötta andra. Bidrar med positiva och varaktiga förändringar i sitt team och till samhället. Det är precis så vi är på Transcom. Här bryr vi oss om varandra. Du är inkluderad, precis som du är, från dag ett. Med rätt tankesätt finns det ingen ände på hur långt vi kan gå tillsammans.

1 maj 2024
Sista ansökan:
13 maj 2024
Jobba Som Fältsäljare

Sök jobbet som fältsäljare på Submit för att jobba som fältsäljare! Pratar du flytande svenska & vill jobba som fältsäljare? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet kommer du att få boka en telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att jobba som fältsäljare. Sök Nu! 😃 Erbjuds: ∙ Hög provision ∙ Tjäna mycket pengar utan lönetak ∙ Säljutbildning, betalt fordon & resa Krav: ∙ Flytande svenska i tal & skrift ∙ Har körkort & jobbat med solcellsförsäljning ∙ Driven & resultatorienterad

1 maj 2024
Sista ansökan:
31 maj 2024
Farmaceut

Medical assistant help Konsult AB växer och behöver bli fler! Vi är konsult bolag och erfarenhet i mer än 10 år i farmaci branschen. MA-help AB söker dig som är legitimerad farmaceut och erbjuder ett växlande arbete i både apotek / e-apotek Ett stort plus är om du har erfarenhet Men även om du är nyexaminerad och har intresse för området farmaci i kombination med rådgivning då har vi en match! Vår dörr öppnar din framtid och vi vill ha dig med på den resan. Nu har vi en möjlighet för dig som engagerad farmaceut att bli en del av vårt team. Vi söker efter dig som har förmågan att se till varje individs behov och som med service och omtanke har ambitionen att bygga långsiktiga relationer med våra kunder. Om rollen Som farmaceut kommer du att spela en central roll i att tillgodose våra kunders behov av rådgivning och produkter inom läkemedel och hälsa. Som farmaceut förväntas du agera med omtanke och engagemang där du på riktigt sätter kunden i centrum och där du aktivt bidrar till en förstärkt kundupplevelse. Dina kompetenser: _För den här tjänsten söker vi dig som är legitimerad receptarie eller apotekare med ett genuint intresse för farmaci och läkemedelsanvändning. _Du är serviceinriktad med ett genuint intresse för kundmöten och har erfarenhet av att arbeta med läkemedelsfrågor. _Du är lösningsorienterad vilket innebär att du både ser och agerar på de utmaningar som uppstår. _Du har erfarenhet av att arbeta med läkemedel och omtänksam av läkemedelshantering ur ett serviceperspektiv. - Bidra till att vi når våra mål gällande patientsäkerhet, kvalitet och försäljning När det känns rätt Fundera inte för länge. Låt oss istället berätta mer om rollen och verksamheten så kan du sen avgöra om det känns rätt för dig. Ansök nu! Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdatum.

1 maj 2024
Sista ansökan:
31 maj 2024
Jobba Med Solceller

Sök jobbet som säljare på Submit för att jobba med solceller! Pratar du flytande svenska & vill jobba med solceller? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet kommer du att få boka en telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att jobba med solceller. Sök Nu! 😃 Erbjuds: ∙ Hög provision ∙ Tjäna mycket pengar utan lönetak ∙ Säljutbildning, betalt fordon & resa Krav: ∙ Flytande svenska i tal & skrift ∙ Har körkort & jobbat med solcellsförsäljning ∙ Driven & resultatorienterad

1 maj 2024
Sista ansökan:
31 maj 2024
CE Chaufförer till Red Team Transport AB

Vi söker 3 CE chaufförer som vill jobba extra eller deltid. - CE-kort - Digitalt färdskrivare - Yrkeskompetensbevis - Truckkort Utgångsort Eskilstuna Mail: [email protected] Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.

1 maj 2024
Sista ansökan:
31 maj 2024