Vill du jobba med nordisk matlagning på hög nivå, lokala och hållbara råvaror och med ett gott gäng som ständigt ska framåt? Vårt mål är att vara Sveriges bästa arbetsgivare får människor trivs och vi skapar förutsättningar framåt. Det tillsammans med våra samarbetspartners. Bakom dig har du ett starkt nätverk med olika kunskaper och erfarenheter nära tillhands för att utveckling. Vi tror att du har något eller några år i branschen och vill framåt. Det viktiga är att du vill laga mat, är initiativtagande och har en go attityd. ROLLEN Som kock ser du till att det är rent och snyggt på din station, ansvarar att prepp, ser till att maten som levereras är av högsta kvalitet. Du är öppen och anpassningsbar på arbetsplatsen. Du är trygg i dig själv, ser lösningar och potentiella vägar framåt för gäst och medarbetarresan. Du är strukturerad, ordningsam och håller den höga nivå som idag eftersträvas. Du kommer att arbeta aktivt med hållbarhet. Den cirkulära hållbarhetsresan avspeglar vårt fotavtryck både socialt, ekonomiskt och miljömässigt. Nöjda och motiverade medarbetare driver engagemang. Du är med andra ord en ambassadör för Progressio. DET HÄR ÄR DU BRA PÅ - Laga god mat - Har en vilja att lära dig mer - Vara behjälplig hos dina kollegor - Öppensinnad DET HÄR FÅR DU - Bra lön - Försäkringar betalda - OB - Boende finns vid behov TJÄNSTEN 85-100% Start mellan 1 april - 15 april OM PROGRESSIO Vi skapar innovation med kreativa lösningar och närvaro hos våra samarbetspartners. Vi finns inte bara för att hjälpa företag inom hotell och restaurangbranschen med tillsättningar för nuet, utan för långt in i framtiden skapa utveckling tillsammans. Det genom att förstå vilka vägar som kan vandras, behöver förändras, för att sticka ut i sitt employer brand på arbetsmarknaden, men även för att du som kandidat ska veta vad som ingår i din anställning, få rätt förutsättningar att lyckas framåt i tiden. Vi är övertygade om att attityd, ambitioner och growth mindset, tillsammans kommer ta oss längre. Vi styrs av värderingar där hållbarhet är centralt för utveckling i alla dess tidigare. People, Planet och Profit. Vi är ett personligt och engagerat rekryteringsföretag som värdesätter dig som person. Transparent dialog och öppenhet. Framtidens funktion som sätter data, dialog, attityd och framtidsvisioner i förarsätet. Vilket gör att vi får fram ditt absolut bästa
Om rollen Som återvinningschaufför kör du sidlastare och baklastare Kör 80% själv, men ibland får du sällskap och hjälp från en kollega Många stopp och en del stress, men en trevlig arbetsmiljö med mycket rörelse Upplärning under tre till fyra veckor, du åker med en kollega och lär dig hur allt fungerar. En vanlig arbetsdag: Arbetstider: måndag - fredag 06:00 - ca 15:00. Morgonträff med kollegorna över en kopp kaffe och genomgång Körning på både landsbygd och orter/villaområden Använder en stor GPS/iPad som visar din rutt och alla stopp är markerade Tömmer lastbilen vid lunch, möjlighet att äta lunch på terminalen med kollegor Våra hjärtan slår extra hårt för transportbranschen och vi har många anställda chaufförer. I videoklippet (om du klickat in dig på vår annons) får du veta mer om vad våra chaufförer tycker om oss som arbetsgivare. Våra kompetenskrav C-körkort YKB Digitalt förarkort Behärskar svenska språket Detta är även meriterande Tidigare erfarenhet av liknande arbete Stresstålig God fysik Viss datavana Dina personliga drivkrafter är av stor vikt för oss på Jobwise Du är varmt välkommen att ansöka utan CV, men för att vi ska kunna behandla din ansökan behöver du komplettera med det i efterhand. Vi på Jobwise strävar efter att skapa en bättre tillvaro för alla som går till ett jobb! Som anställd på Jobwise så får du inte bara en attraktiv anställning där du omfattas av kollektivavtal och schyssta villkor. Du blir även en del av Jobwise-gemenskapen som består av engagerade ledare med lång erfarenhet från branschen. Din chef kommer vara ditt personliga bollplank och kommer finnas där för dig när du behöver det. Med den filosofin ska vi skapa det bästa bemanningsföretaget i världen. Utöver det så är vi ett av de bemannings och rekryteringsföretag som erbjuder kunder och anställda de senaste digitala lösningarna. Vi erbjuder dig Möjligheten att vara med i ett team med engagerade medarbetare och ledare Bra utvecklingsmöjligheter för den som vill En bra relation med en omtänksam chef En trygg anställning där du självklart omfattas av kollektivavtal
Om tjänsten Jag är en glad tjej på 32 år, boende i centrala Fagersta som nu söker nya kvinnliga assistenter att dela min vardag med. Du som söker till mig ska ha ett engagemang för ditt yrke som som assistent, vara flexibel och gilla att jobba som ett team där vi tillsammans skapar en attraktiv arbetsplats. Jag har en förvärvad ryggmärgsskada och är förlamad från nacken och nedåt och är alltså helt beroende av pålitlig hjälp i min vardag. Tillsammans med mina assistenter tycker jag om att baka, laga mat eller bara se på film hemma i soffan. Arbetstiderna hos mig är dels dygn men har även lite kortare kvällspass på schemat. Omfattning: ca 50% på en fast schemarad, samt timvikarier vid behov. Om dig som person Trygg i dig själv och en vilja att jobba med människor är viktigt för mig. För att vi ska förstå varandra måste du behärska det svenska språket i både tal och skrift. Du måste dessutom ha humor, då kommer vi att trivas med varandra! Har du erfarenhet av taklift och koff-assist så är det toppen, annars får du lära dig på plats. Det är bra om du har körkort, men det är inget krav. ____________________ Vilka är vi? Vi Omsorg är ett assistansbolag med hjärtat i Dalarna. Vi finns till för att skapa kvalitativ assistans för våra kunder och strävar efter ständig förbättring för att hålla oss aktuella. Hos oss har kunden ett stort inflytande över vem som ska anställas som assistent och hur assistansen ska utföras. Samtidigt som vi erbjuder våra kunder individspecifik assistans riktar vi stort fokus på våra medarbetare och värnar om deras arbetsmiljö. Vad kan vi erbjuda dig? En utvecklande och lärorik arbetsmiljö Kollektivavtal Förmånskort Aktiviteter för både kunder och assistenter Vill du veta mer om oss? Besök gärna vår hemsida: http://www.viomsorg.se ____________________ För anställning hos oss på Vi Omsorg behöver du ha ett BankID och godkänner att använda ditt BankID i tjänsten. En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och/eller lämna in personbevis samt eventuella dokument som styrker rätten till arbete i Sverige. Personbevis kan du enkelt ladda ned på Skatteverkets hemsida. För att kunna jobba som personlig assistent behöver du vara minst 18 år. Du behöver också kunna uppvisa ett giltigt utdrag ur belastningsregistret. Rätt utdrag hittar du här: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/ Rekryteringen sker löpande, vilket kan innebära att tjänsten tillsätts före annonsens slutdatum.
Om tjänsten Jag är en glad tjej på 32 år, boende i centrala Fagersta som nu söker nya kvinnliga assistenter att dela min vardag med. Du som söker till mig ska ha ett engagemang för ditt yrke som som assistent, vara flexibel och gilla att jobba som ett team där vi tillsammans skapar en attraktiv arbetsplats. Jag har en förvärvad ryggmärgsskada och är förlamad från nacken och nedåt och är alltså helt beroende av pålitlig hjälp i min vardag. Tillsammans med mina assistenter tycker jag om att baka, laga mat eller bara se på film hemma i soffan. Arbetstiderna hos mig är dels dygn men har även lite kortare kvällspass på schemat. Omfattning: ca 50% på en fast schemarad, samt timvikarier vid behov. Om dig som person Trygg i dig själv och en vilja att jobba med människor är viktigt för mig. För att vi ska förstå varandra måste du behärska det svenska språket i både tal och skrift. Du måste dessutom ha humor, då kommer vi att trivas med varandra! Har du erfarenhet av taklift och koff-assist så är det toppen, annars får du lära dig på plats. Det är bra om du har körkort, men det är inget krav. ____________________ Vilka är vi?Vi Omsorg är ett assistansbolag med hjärtat i Dalarna. Vi finns till för att skapa kvalitativ assistans för våra kunder och strävar efter ständig förbättring för att hålla oss aktuella. Hos oss har kunden ett stort inflytande över vem som ska anställas som assistent och hur assistansen ska utföras. Samtidigt som vi erbjuder våra kunder individspecifik assistans riktar vi stort fokus på våra medarbetare och värnar om deras arbetsmiljö.Vad kan vi erbjuda dig? En utvecklande och lärorik arbetsmiljö Kollektivavtal Förmånskort Aktiviteter för både kunder och assistenter Vill du veta mer om oss? Besök gärna vår hemsida: http://www.viomsorg.se ____________________ För anställning hos oss på Vi Omsorg behöver du ha ett BankID och godkänner att använda ditt BankID i tjänsten. En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och/eller lämna in personbevis samt eventuella dokument som styrker rätten till arbete i Sverige. Personbevis kan du enkelt ladda ned på Skatteverkets hemsida. För att kunna jobba som personlig assistent behöver du vara minst 18 år. Du behöver också kunna uppvisa ett giltigt utdrag ur belastningsregistret. Rätt utdrag hittar du här: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/ Rekryteringen sker löpande, vilket kan innebära att tjänsten tillsätts före annonsens slutdatum.
Välj ett jobb för att visa detaljer
Visar 31 till 34 av 34 jobb