Lediga jobb i Fagersta

Sök totalt 52 lediga jobb i Fagersta

Jobba Som Festsäljare
Getdet AB
Eventsäljare och butiksdemonstratörer m.fl.

Sök jobbet som säljare på More Than Love för att jobba som festsäljare! Pratar du flytande svenska & vill jobba som festsäljare? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet SMS:ar More Than Love dig dagen efter för att boka en telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att få jobbet & jobba som festsäljare. Sök Nu! 😃 Erbjuds: ∙ Hög provision ∙ Jobba på fester, deltid & flexibelt ∙ Sälj- & produktutbildning Krav: ∙ Flytande svenska i tal & skrift ∙ Vill sälja vuxenprodukter ∙ Driven & resultatorienterad

10 oktober 2024
Sista ansökan:
9 november 2024
Skiftgående industrielektriker till Marcegaglia Fagersta Stainless
Fagersta Stainless AB
Industrielektriker

Fagersta Stainless är en av de ledande tillverkarna i världen av rostfri valstråd och dragen tråd. Vårt huvudkontor och produktion ligger i Fagersta, Sverige. I vårt valsverk produceras c:a 50 000 ton valstråd årligen varav ungefär 10 000 ton bearbetas vidare till dragen tråd. Fagersta Stainless har en omsättning på c:a 160 miljoner Euro och omkring 250 anställda. Våra produkter säljs över hela världen direkt från oss, eller via ett nätverk av representanter. Fagersta Stainless ingår i Marcegaglia-gruppen, en global ledare inom ståltillverkning. Arbetsuppgifter Som skiftgående industrielektriker på el-underhåll kommer du att jobba både självständigt och tillsammans med övriga elektriker och annan underhållspersonal över företagets samtliga områden. Du arbetar med felsökning, reparation och till viss del installation av elektrisk utrustning såväl på maskiner, automationssystem samt övriga delar av verksamheten. Tjänsten är bred och arbetet innefattar såväl förbyggande som planerat och akut underhåll. Din profil Vi söker dig som har några års erfarenhet av elektriskt underhållsarbete inom tillverkningsindustrin, samt har gått treårigt yrkesförberedande gymnasieprogram eller motsvarande. Vi ser gärna att du dessutom har kunskap och erfarenhet av programmering och felsökning inom PLC. Meriterande är erfarenhet inom skötsel och service av låg och mellanspänningsanläggningar, utbildningar för travers, truck, mobil arbetsplattform, fallskydd, heta arbeten etc. För att trivas med arbetsuppgifterna hos oss så behöver du som person vara ansvarstagande, initiativtagande samt trivas i situationer där du har många kontakter. Du har en positiv grundinställning, är en problemlösare med teknisk förståelse och kan snabbt anpassa dig efter nya och förändrade förutsättningar. Du har ett utpräglat servicetänk, hög arbetsmoral och lätt till skratt. Vidare så har du ett jordnära och prestigelöst sätt gentemot andra och värderar teamarbete högt. Ditt strukturerade arbetssätt, ditt driv och ditt ansvarstagande i kombination med dina goda sociala färdigheter och din framåtanda gör att du når framgång här. Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet. Om anställningen Anställningen är en tillsvidareanställning på heltid med tillsättning så snart som möjligt, eller enligt ök. Skiftformen är 4-skift. Som anställd hos oss på Fagersta Stainless har du tillgång till friskvårdsbidrag, företagshälsovård och trivselaktiviteter. Låter detta intressant för dig? Då ser vi fram emot din ansökan. Urval kan ske löpandes så vänta inte med din ansökan om du är intresserad.

10 oktober 2024
Sista ansökan:
10 november 2024
Bussförare
Svealandstrafiken AB
Buss- och spårvagnsförare

Nu söker vi dig som vill bli vår nya kollega och köra buss i Fagersta! Motiveras du av eget ansvar, problemlösning och att få människor att känna sig trygga? Delar du vår vision: Vi är bäst på det vi gör och vi levererar den bästa resan! Då är det dig vi söker! Som bussförare har du en samhällsviktig funktion och underlättar människors vardag genom att finnas till hands när de t.ex. behöver resa till skola, arbete eller fritidsaktiviteter. Du är vårt ansikte utåt och att du tycker om att ha människor omkring dig är en förutsättning för att du ska trivas i ditt yrke. För att möta resandebehovet på bästa sätt behöver vår busstrafik vara igång en stor del av dygnets timmar. Det innebär du behöver kunna jobba på varierande arbetstider. Viss helgkörning kan förekomma. Våra förväntningar på dig - Svenskt körkort med behörighet D, giltigt YKB och digitalt förarkort - Att du kan jobba varierande arbetstider, både vardagar och i de fall helgkörning kan förekomma. Om anställningen Tillsvidareanställning, 100%, tillträde enligt överenskommelse. Lön: Vi tillämpar individuell lönesättning. Anställningen föregås av tre veckors betald introduktionsutbildning. Har vi fångat ditt intresse? Det hoppas vi! Ansök genom att klicka på Ansök nu-knappen, senast 6 november 2024. Urval och intervjuer kommer att ske under november 2024. Vi jobbar för en jämn könsfördelning och ser gärna kvinnliga sökande till denna annons! Om du har frågor om tjänsten eller Svealandstrafiken är du hjärtligt välkommen att kontakta Lars Öström, depåchef; [email protected]. Varmt välkommen med din ansökan! Vi undanber oss kontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av annonser i samband med denna rekrytering. Om Svealandstrafiken Svealandstrafiken är ett aktiebolag som ägs av Region Västmanland och Region Örebro Län. Vi planerar, levererar och utvecklar kollektivtrafik med buss. Tillsammans med våra ägare, uppdragsgivare och samarbetspartners skapar vi affärsmässig samhällsnytta och bidrar till ett hållbart och levande samhälle med resenären i fokus. Busstrafiken vi utför bedrivs under våra ägares två olika varumärken: VL i Västmanland och Länstrafiken i Örebro. Vi kör såväl stads-, region- och skoltrafik i båda länen. Vårt unika koncept bygger på att de trafikuppdrag som tilldelas oss kombineras genom trafik i egen regi och upphandlade underentreprenörer. Tack vare vår modell kan vi optimera trafiken på ett kvalitativt, affärsmässigt och hållbart sätt. Svealandstrafiken har över 1100 medarbetare. Hos oss samlas människor från hela världen och i vår mångfald föds gemenskap, driv och innovationskraft. Och även om vi inte är nöjda än, är vi stolta över att vara bland de företag i branschen som har störst andel kvinnliga medarbetare. Tillsammans bygger vi en framgångsrik organisation utifrån vår gemensamma värdegrund: samverkande, värdeskapande, engagerande, ansvarstagande.

10 oktober 2024
Sista ansökan:
6 november 2024
Jobba Som Festsäljare
Getdet AB
Eventsäljare och butiksdemonstratörer m.fl.

Sök jobbet som säljare på More Than Love för att jobba som festsäljare! Pratar du flytande svenska & vill jobba som festsäljare? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet SMS:ar More Than Love dig dagen efter för att boka en telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att få jobbet & jobba som festsäljare. Sök Nu! 😃 Erbjuds: ∙ Hög provision ∙ Jobba på fester, deltid & flexibelt ∙ Sälj- & produktutbildning Krav: ∙ Flytande svenska i tal & skrift ∙ Vill sälja vuxenprodukter ∙ Driven & resultatorienterad

8 oktober 2024
Sista ansökan:
7 november 2024
Lagerarbetare med truckerfarenhet
Lernia Bemanning AB
Lager- och terminalpersonal

Har du erfarenhet av lagerarbete och truckkörning? Drivs du av att arbeta i ett högt tempo och att jobba mot deadlines? Då är det här ett jobb för dig! Vi på Lernia söker nu erfarna lagerarbetare till vår kund i Fagersta. Arbetsuppgifter Vi på Lernia söker erfarna lagerarbetare till vår kund i Fagersta. Vår kund är ett välkänt verkstadsföretag inom den svenska industrisektorn. Med högkvalitativa produkter och ett starkt team av kompetenta medarbetare har de byggt sin framgång på den internationella marknaden. Som lagerarbetare kommer du att arbeta i team med lagerplock efter plocklista, truckkörning, packning av material och arbete i affärssystem. Du kommer att arbeta mot deadlines vilket innebär ett högt tempo. Arbetet är fysiskt och du behöver vara bekväm med att jobba på höga höjder. Arbetstider är kontinuerligt 2-skift. För den här tjänsten genomförs en bakgrundskontroll i och med att det rör sig om säkerhetsklassade befattningar. Formell kompetens - Truckkort B1-B4 är ett krav, B5 och B6 är meriterande. Ladda upp en digital kopia på truckkortet i din ansökan. - B-körkort - Erfarenhet truckkörning, erfarenhet av lagerarbete är meriterande - God svenska i tal och skrift Din bakgrund Vi tror att du som söker har god erfarenhet av lagerarbete och truckkörning. Har du erfarenhet av arbete i affärssystem, till exempel Extend eller M3, så är det meriterande. Du har förståelse för logistikkedjan och är van vid fysiskt arbete. Viktigt för oss är att du har en god samarbetsförmåga, är ordningsam och har en stark vilja att alltid bidra med ditt bästa för att uppnå företagets mål. Ansökan och kontaktuppgifter För att söka tjänsten klickar du på "Sök tjänsten" och fyller i formuläret eller loggar in med ditt Linkedin-konto. Vänligen kontakta rekryterare Charlotte Sundell, telefonnummer: 072-2541528, om du har några frågor eller funderingar. Vi arbetar kontinuerligt med urval och intervjuer. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen, så välkommen med din ansökan redan idag! Forma framtiden med oss! Lernia utvecklar framtidens arbetskraft. Det gör vi genom att utbilda, matcha, bemanna och rekrytera. Snabbt och utan krångel löser vi arbetsmarknadens behov så att människor och företag kan nå sin fulla potential. Det har varit vår uppgift i över hundra år. Lernia omsatte 3,3 miljarder kronor 2022 och finns över hela landet. Vi utbildade och coachade 19 900 personer och förmedlade 11 500 bemanningskonsulter. 13 700 personer fick möjlighet till nytt jobb genom våra tjänster. Läs mer på lernia.se.

8 oktober 2024
Sista ansökan:
17 november 2024
Enhetschef till SiS ungdomshem i Sundbo
Statens Institutionsstyrelse
Chefer inom socialt och kurativt arbete

Statens institutionsstyrelse, SiS, är en myndighet som ansvarar för individuellt anpassad tvångsvård för ungdomar med komplex psykosocial problematik och för vuxna med missbruk. SiS verkställer även sluten ungdomsvård. Det gör vi på ungdomshem och hem för vuxna med missbruk, över hela landet. Hos oss på SiS blir ditt arbetsliv en spännande utmaning. Oavsett var i vår organisation du arbetar, eller vilken tjänst du har, hjälper du till att skapa livsviktig förändring. SiS ungdomshem Sundbo utanför Fagersta tar emot icke skolpliktiga pojkar med psykosocial problematik samt kriminalitet och missbruk. Vi har i uppdrag att bedriva vård för ungdomar med särskilda vårdbehov och tar emot pojkar som har dömts till sluten ungdomsvård (LSU). Arbetsbeskrivning SiS ungdomshem Sundbo söker en enhetschef till en av våra avdelningar. Dina arbetsuppgifter är att i enlighet med uppställda mål leda och utveckla avdelningen med ansvar för omvårdnad och behandling av ungdomarna. Utöver det dagliga arbetet på avdelningen ansvarar du även för dess personal, arbetsmiljö, ekonomi och verksamhet. I ledarskapet ingår även metodutveckling, dokumentation och uppföljning som viktiga delar. Du ingår i institutionens ledningsgrupp och ska förutom avdelningsansvar verka för institutionens utveckling. Till din hjälp har du en behandlingssekreterare, en behandlingssamordnare samt avdelningspersonal bestående av behandlingspedagoger och behandlingsassistenter. Du ingår också i institutionens chefberedskap enligt rullande schema. Alla enhetschefer ingår i ett internt nätverk med kollegor i samma yrkesroll som samlas vid regelbundna fortbildningsdagar. SiS har ett chefsprogram med olika inriktningar som stärker dig som chef och ledare och du har stora möjligheter att öka din kompetens.  Kvalifikationer Det är ett krav att du har en akademisk examen om minst 180hp som skapar förutsättningar för att på ett fullgott sätt lösa ovanstående arbetsuppgifter. Socionomutbildning, utbildning inom samhällsvetenskap eller beteendevetenskap samt utbildning inom pedagogik med inriktning ungdoms och missbruksvård är meriterande men annan högskoleutbildning som bedöms likvärdig kan komma ifråga. Det är även ett krav att du har dokumenterad erfarenhet av att ha arbetat som chef/ledare med helhetsansvar för personal, arbetsmiljö, ekonomi och verksamhet. Samt att du har B-körkort och inställelsetid på max 1 h under beredskap. Meriterande: - Ledarskapserfarenhet från arbete inom ungdomsvård, institutionsvård, socialtjänst eller motsvarande. - Erfarenhet av att arbeta med målgruppen eller har erfarenhet av socialtjänst, skola eller psykiatri. - Kunskaper om särskilda befogenheter kopplat till LVU och LSU samt erfarenhet av att arbeta med myndighetsutövning. Personliga egenskaper: Arbetet inom SiS kräver att du är strukturerad och tydlig i ditt ledarskap. Uppdraget som enhetschef kräver ett gott samarbete både inom institutionen och med våra samarbetspartners. Du behöver också ha förmågan att engagera din personal och skapa ett arbetsklimat som präglas av delaktighet, utveckling och arbetsglädje. Du har en prestigelös inställning och utövar ett moget ledarskap genom förmågan att balansera myndighetens, personalgruppens och ungdomarnas mål och behov. Du har en god samarbetsförmåga, är flexibel och har förmågan till helhetssyn. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet och att din syn på ledarskap överensstämmer med vår. På SiS månar vi om ett gott ledarskap. Det innebär att du som chef och ledare tar ansvar för helheten, agerar som en god förebild,  driver utveckling, främjar ett gott samarbete och är tydlig i din kommunikation. Läs mer om vårt ledarskap.  Anställning:  Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid och inleds med sex månaders provanställning. Tillträde enligt överenskommelse.   Ansökan:  Välkommen att registrera din ansökan i vårt rekryteringsverktyg senast den 27 oktober. Rekryterande chef Jenny Brännström, 010-453 52 01. Tester och arbetsprover kan komma att ingå i rekryteringsprocessen.  SiS arbetar aktivt mot all form av diskriminering och välkomnar alla sökande. För arbete på våra institutioner gör SiS registerkontroll innan anställning. Inför rekryteringsarbetet har Statens institutionsstyrelse tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande. OBS! Om du har skyddade personuppgifter ska du inte söka via rekryteringssystemet. Kontakta i stället den som står som kontaktperson i annonsen. Läs gärna mer om oss på https://www.stat-inst.se/jobba-hos-oss/

8 oktober 2024
Sista ansökan:
27 oktober 2024
Arbetsledare
Beehem AB
Städledare och husfruar

Beehem AB är ett lokalt företag. Vi har vår bas i Fagersta. Dina arbetsuppgifter Som arbetsledare hos oss har du en viktig funktion i verksamheten. Du har personalansvar för medarbetarna ute på fältet och din roll är att leda och fördela det dagliga arbetet samt säkerställa att arbetet blir klart i tid och håller hög kvalitet. I rollen ingår schemaläggning, introduktion, utbildning och uppföljning för dina medarbetare. Du arbetar operativt och är synlig och delaktig i den dagliga driften. Du ansvarar för hela processen, från beställning och planering till att säkerställa och följa upp arbetet så att resultatet motsvarar kundens förväntningar och våra krav på service, kvalitet och pålitlighet. Stödja styrelsen för att förstå kundernas faktiska situation, ta hand om nuvarande kunder och hitta nya kunder. Rapportera månatlig affärssituation och skapa affärsplaner för företaget. Din profil Vi söker en serviceinriktad och relationsskapande person som på ett stabilt och strukturerat sätt leder och fördelar arbetet och tar ansvar för att den dagliga driften fungerar. Du tycker om att samarbeta och trivs med att arbeta i högt tempo. Som person är du prestigelös, känner stolthet i ditt arbete och är inte rädd för att hugga i där det behövs. Med en positiv inställning och engagemang så har du förmågan att hitta lösningar på problem som uppstår och du strävar alltid efter att leverera ett gott resultat. Du vill framåt och ser en utmaning och möjlighet att tillsammans med oss ta nästa steg och utveckla verksamheten. Har erfarenhet av marknadsutveckling personalhantering. Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.

8 oktober 2024
Sista ansökan:
7 november 2024
Boendestödjare sökes till Västanfors utanför Fagersta
Meet a Group international AB
Vårdare, boendestödjare

Jobbify är en jobbplattform för vassa kandidater. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Vi ser nu fram emot att välkomna nya timvikarier till vårt bolag Kungsängen i Nora AB, inom LSS, och söker dig som vill börja arbeta på vårt gruppboende i Västanfors som ligger central beläget i samhället Västanfors ca 5 km från Fagersta centrum. Du kommer att arbeta som timvikarie vid behov och arbetstiderna är varierande dag, kväll, helg samt lite längre arbetspass med sovande jour. Vi erbjuder boende för personkrets 1 och 2 med 6 platser i form av lägenheter. Gruppboendet har idag 4 brukare som bor i sina egna lägenheter. Målgruppen omfattar personer med intellektuella funktionsnedsättningar, autism eller autismliknande tillstånd. Om rollen Vi söker dig som har ett starkt engagemang och intresse för målgruppen. Du har någon tidigare erfarenhet från arbetet som boendestödjare inom LSS. Kanske studerar du idag till socialpedagog, undersköterska, barn och fritidsprogrammet, behandlingsassistent eller likvärdig utbildning och är särskilt nyfiken på att arbeta med omsorg och stöd inom LSS. Du delar med självklarhet vår målsättning att arbeta utifrån de boendes bästa. I arbetet ingår att du ska ge den boende stöd i det moment individen behöver utifrån uppdragets utformning och den boendes önskemål. Tillsammans med övriga medarbetare arbetar du för att skapa delaktighet och en meningsfull vardag för den enskilde. Du stödjer och vägleder med bland annat personlig omvårdnad, måltider, medicinering, samhällskontakter, sysselsättning och kommunikation. Vem är det vi söker? Erfarenhet av arbete med vuxna inom LSS Mycket goda kunskaper i svenska i tal och skrift B- körkort Gymnasiekompetens med utbildning som undersköterska, barn och fritid el. likvärdig utb. Vi ser det även som mycket meriterande om du har erfarenhet av tydliggörande pedagogik, AKK och Lågaffektivt bemötande. Att ge våra boende en trygg boendemiljö liksom att skapa ett engagerande och positivt arbetsklimat för medarbetare är viktigast för oss och vi fäster därför stor vikt vid personliga egenskaper och lämplighet. Övrigt Anställningsform: Timvikarie vid behov Tjänstgöringsgrad: Vid behov Lön: Timlön Tillträdesdag: Enligt överenskommelse Vi är kollektivavtalsbundna till Vårdföretagarna/Kommunal, Bransch E. Om rekryteringsprocessen Urval och intervjuer sker löpande och vi välkomnar dig därför att skicka in din ansökan snarast möjligt. För slutkandidat inhämtas förutom 2 referenser även utdrag ur belastningsregistret. Välkommen med din ansökan! Under Oktober månad byter vi namn från Kungsängen till Unika, mer information kommer under Oktober månad. Har ni frågor och funderingar välkomnar vi er att höra av er till oss!

7 oktober 2024
Sista ansökan:
6 november 2024
Resande elektriker till Swix AB
Dala Industrisupport AB
Installations- och serviceelektriker

Om tjänsten Som resande elektriker hos Swix kommer du bland annat arbeta med att bygga samt underhålla ställverk och transformatorstationer. Swix utgår från Smedjebacken men har kunder över hela Sverige som man åker och utför arbeten hos.    Ort: Utgår från Dalarna och angränsande län Omfattning: Heltid Arbetstider: Mån-torsdag Om dig Du gillar att arbeta noggrant och kontrollerat med hög precision. Vidare är det viktigt att du är en lagspelare som trivs bra med att arbeta tillsammans med en eller flera kollegor. Arbetet innebär en del kundkontakt vilket betyder att du behöver vara serviceminded och kunna lyssna på önskemål från beställare. Du behöver ha lätt att anpassa dig efter ändrade omständigheter och nya människor samt lätt för att samarbeta med andra. Säkerheten hos kunden är mycket viktig och det är därför av stor vikt att du som person har lätt för att ta till dig och följa instruktioner samt är säkerhetsmedveten och noggrann. Kvalifikationer - Fullständig och godkänd el-utbildning - Minst 3 års erfarenhet av arbete som elektriker - God svenska i både tal & skrift - B-körkort Meriterande - Esa fackkunnig - Liftkort - Erfarenhet inom arbete med högspänning Vi kommer lägga stor vikt vid personlig lämplighet. Om Swix AB Swix AB grundades 2015 med verksamhetsfokus på ställverksmontage och kabelinstallation, ett företag med god tillväxt som idag är ca 25 anställda. Företaget utgår från Smedjebacken i Dalarna men jobbar i hela Sverige och utför även en del projekt runt om i världen. Swix AB samarbetar med det ledande aktörerna inom högspänning, och är nu i en expanderande fas över hela Sverige och söker nu medarbetare. Om oss  Vi på Dala Industrisupport är en trogen partner inom kompetensförsörjning med över 100 års samlad erfarenhet. Vi kommer själva från industrin och är fullt insatta i branschens alla utmaningar. Vi tror på att viljan att lära sig är minst lika viktig som erfarenhet och vet att kompetensutveckling är lösningen som kommer leda oss in i framtidens industri. Därför satsar vi på att vårda de samarbeten som kommer oss tillhands. Genom att vara närvarande och erbjuda personlig service hjälper vi både företag och medarbetare att nå sin fulla potential.  Varmt välkommen med din ansökan!

7 oktober 2024
Sista ansökan:
28 oktober 2024
Svetsare
Ikett Personalpartner AB
Svetsare och gasskärare

Om tjänsten Vi söker just nu en svetsare till en av våra kunder i Norberg. Arbetsuppgifterna är bland annat svetsning och montering utifrån ritningar. Du kommer framförallt tillverka detaljer med hjälp av rörtrådssvetsning och pinne. Du behöver känna dig bekväm med att använda dessa metoder. Start: enligt överenskommelse Arbetstid: Dagtid Din profil Vi söker dig som tidigare har arbetat med svetsning och montering. Det är meriterande om du har god ritningsläsningsvana. Det är även viktigt att du kan ta egna initiativ och hjälpa kollegor vid behov. Som person vill vi att du är ansvarstagande, målinriktad, flexibel, positiv, ordningsam och har en god samarbetsförmåga eftersom arbetet sker ute hos våra kunder. Vi arbetar löpande med inkomna ansökningar och kontaktar endast de som motsvarar ansökningskraven. Välkommen med din ansökan idag! Om Ikett Personalpartner AB Ikett Personalpartner AB är ett auktoriserat bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering av kvalificerad kollektivpersonal och tjänstemän. Främst inom yrkesområdena industri, el, bygg och administration. Som konsult hos Ikett har du möjligheten att söka lokala arbeten och researbeten i Sverige samt Norge. Vi arbetar kontinuerligt för att du och kunden ska trivas så bra som möjligt med varandra och för att era önskemål ska tillgodoses. Ikett är medlem i Almega Kompetensföretagen och har kollektivavtal med LO, Unionen och Akademikerförbunden. Ikett är certifierat enligt ISO 9001. Målet med vårt arbete är nöjda kunder och skickliga medarbetare som trivs. Detta vill vi uppnå genom kvalitet, kompetens och effektivitet. För mer information och nyheter, följ oss gärna på: Facebook: www.facebook.com/ikettpersonalpartner LinkedIn: www.linkedin.com/company/ikett-personalpartner-ab-as Notera att vi med anledning av GDPR inte tar emot ansökningar via mail.

7 oktober 2024
Sista ansökan:
6 november 2024