Rektor/verksamhetschef till gymnasieskolan i Fagersta Kommun

Om oss Fagersta ligger i norra Västmanland. Kommunen har en god utveckling och ekonomi, bland annat tack vare en omfattande samverkan med närliggande kommuner. Det geografiska läget är mycket bra med närhet till ett stort befolkningsområde. I kommunen är vi idag cirka 13 300 invånare. Brinellskolan är Fagersta kommuns gymnasieskola och har ca 550 elever. Vi erbjuder tio nationella program samt introduktionsprogram och lärlingsutbildning. Vi samarbetar med såväl företag som högskolor och universitet, vilket erbjuder våra elever en modern utbildning och god förberedelse för arbetslivet och högre studier. Brinellskolan tillhör Utbildningsförvaltningen som är en renodlad utbildningsförvaltning där förskola, grundskola samt gymnasium ingår. På Brinellskolan är vi stolta över vårt höga kvalitetsindex och vår samlade kompetens både på skolan och i samverkan med närliggande kommuner, näringslivet och Teknikcollege. Är du rektor idag och vill ta nästa steg i ditt yrkesliv? Eller har du en annan bakgrund och mycket att bidra med till ett teamorienterat arbetssätt i den dagliga verksamheten och i utvecklingen av vår personal, skola och elever? Välkommen till oss! Dina arbetsuppgifter Utöver det övergripande ansvaret för verksamheten, har du ett direkt ledningsansvar för elevhälsan, administrativ personal samt två rektorer. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är att leda, stödja och utveckla dina medarbetare liksom att ansvara för ekonomi, personal och arbetsmiljöfrågor. Du ansvarar även för skolutveckling liksom för resultat avseende kvalitet, måluppfyllelse och ekonomi. Du bidrar till att vår skola ligger i framkant och är en attraktiv skola, bl a genom att samverka med näringslivet och andra regionala skolhuvudmän liksom att initiera, driva och stödja olika utvecklingsprojekt. Allt tillsammans med vår duktiga personal och dina kompetenta kollegor inom förvaltningen och hos våra samverkanskommuner. I rollen ingår även att ta fram tjänsteskrivelser och att förbereda beslutsunderlag till politiken. Din chef är Fagersta kommuns utbildningschef och du ingår i hennes förvaltningsledningsgrupp. Din profil/dina kvalifikationer Din bakgrund är en högskoleutbildning med pedagogisk inriktning och gärna även den statliga rektorsutbildningen. Du har erfarenhet från ledarrollen i skolverksamhet, med ansvar för personal och ekonomi, och du har lett andra chefer/ledare. Du är väl insatt i gymnasieskolans styrdokument och har ett stort engagemang för skolutveckling. Dina svenska-kunskaper är goda i tal och skrift och du har B-körkort. Vi ser det som meriterande om du har erfarenhet av att driva samverkansarbete, verksamhetsutveckling och förändringsarbete. Vi söker en trygg, stabil och engagerad ledare som drivs av att leverera resultat och som arbetar systematiskt med fokus på verksamhetens behov och god måluppfyllelse. Du har ett tillitsbaserat ledarskap och tar hjälp av målstyrning och goda relationer för att komma framåt. Du engagerar dina medarbetare och möjliggör deras utveckling genom att delegera arbete och att finnas där för råd och stöd. Tillträde enligt överenskommelse och gärna vid start av höstterminen 2024. Ansökan I denna rekrytering samarbetar Fagersta kommun med Jefferson Wells rekrytering, del av Manpower Group. Vi arbetar löpande med urval och intervjuer och ber dig därför att göra din ansökan så snart som möjligt och allra senast den 12 maj 2024. Om du har frågor, är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Jefferson Wells, Ulrika Matsson, [email protected]

15 april 2024
Sista ansökan:
12 maj 2024
Arbetsterapeut till arbetslivsinriktad rehabilitering

Segelstads Rehab startades av en arbetsterapeut, företaget har vuxit och idag finns en ledningsgrupp där samtliga är arbetsterapeuter och har vision att även få in en fler paramedicinare i ledningsgruppen! Just nu söker vi en arbetsterapeut som vill arbeta inom Arbetslivsinriktad rehabilitering i Västmanland län, fördelat på en eller flera orter. Dina arbetsuppgifter innebär att kartlägga, bedöma och rehabilitera arbetssökande tillbaka till arbete och/eller studier med standardiserade bedömningsinstrument utifrån Model of Human Occupation (MOHO). Du som söker får gärna ha erfarenhet av att jobba inom arbetslivsinriktad rehabilitering, psykisk ohälsa eller annat liknande område. Du ska vara nyfiken på att lära dig mer och ha en vilja att utvecklas inom din profession. Du är i trygga händer då du alltid har någon som kan vägleda dig i ditt arbete. Vi är som ett rehabiliterande moln som glider in när det inte finns någon bro som kan ta en från den ena sidan till den andra. Så ansöker du Skicka in till [email protected] med rubriker "Arbetslivsinriktad rehabilitering Västmanlands län". Intervjuer hålls löpande och tillsättning av tjänsten kan komma att ske innan sista ansökningsdatum. Bifoga följande dokument till din ansökan: CV Personlig brev Legitimation Anställningsform Tim/behovsanställning Omfattning 20 % - 100% På Segelstads Rehab arbetar arbetsterapeuter, fysioterapeuter och psykologer. Vi har funnits sedan 2017 och har nöjda kunder och medarbetare över hela landet. Segelstads Rehab är en lärande organisation och vi arbetar tillsammans. Du som konsult har tillgång till mentor, din konsultchef och kollegor. Samt erbjuds introduktion på din arbetsplats vid behov. Vi söker alltid flexibel personal i hela landet som är beredd på kortare eller längre inhopp hos alla typer av kunder. Konsultrollen innebär att du har en bred portfölj av kunskap och inte är rädd att snabbt lära dig nya saker, detta behöver dock inte betyda att du har en lång erfarenhet. Du behöver ha ett stort intresse för ditt jobb och dessutom vara beredd att sätta kunden i fokus. Allt detta utöver ditt patientcentrerade arbetssätt. Vi har även andra uppdrag och kan söka uppdrag hos kunder på din begäran, så är du en nyfiken arbetsterapeut så tveka inte att höra av dig med en spontanansökan där du berättar om ditt specifika intresseområde. Vi ser fram emot din ansökan, VD Rebecka Segelstad, leg arbetsterapeut Konsultchef Jessica Siljehav Lilja, leg arbetsterapeut

15 april 2024
Sista ansökan:
15 maj 2024
Tandsköterska till Folktandvården Västmanland AB, Fagersta Norberg

Om arbetsplatsen Fagersta har ett fint läge i Mälardalen. Här finns bra boende, service och kommunikationer samt goda förutsättningar för en rik fritid. Inom Folktandvården Västmanland AB arbetar vi med respekt, engagemang, glädje och kompetens för att ge våra patienter den bästa tandvården. Vi satsar på att bygga starka team av tandläkare, tandhygienist och tandsköterska. Folktandvården Fagersta är en trivsam arbetsplats där det arbetar 7  tandläkare,  2 tandhygienister och 8 tandsköterskor. Vi har även en systerklinik i Norberg och där jobbar 1 tandläkare,  1 tandhygienist och 1 tandsköterska. Tillsammans ansvarar vi för både barn-, vuxen- och äldretandvård. Att arbeta som tandsköterska i Fagersta kommer även innebära att hjälpa till i Norberg. Vi är ett team som värderar arbetsglädjen högt och där vi alla hjälps åt för patientens bästa. Arbetsuppgifter Som tandsköterska på Folktandvården Fagersta/Norberg erbjuds du ett varierat och stimulerande arbete innehållande såväl assistans-, steril- som receptionsarbete, samt arbeta självständigt med profylax på barn och ungdomspatienter. Du kommer att få användning av hela din kompetens då vi har patientgrupper i alla åldrar. Kvalifikationer Vi söker dig som har tandsköterskeexamen. Har du tidigare erfarenheter av att jobba med profylax och egna patienter är det meriterande. Du bör vara flexibel, utåtriktad, ha lätt för att samarbeta och är intresserad av att skapa goda relationer med våra patienter. Du tycker att det är roligt att jobba med både barn- och vuxentandvård. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Arbetet förutsätter att du ska kunna kommunicera på god svenska i både tal och skrift för att säkerställa god tandvård. Datorvana är ett krav. Anställningsvillkor Heltid, tillsvidare med tillträde enligt överenskommelse. Ansökan Välkommen med din ansökan senast 10 maj 2024 Intervjuer kan ske löpande så vänta inte med att skicka in din ansökan! Bifoga gärna intyg och betygshandlingar med din ansökan.  Om regionen Vi tackar nej till dig som säljer alla slags rekryteringstjänster. Vi i Region Västmanland ansvarar för hälso-, sjuk- och tandvård för alla som bor i länet. Vi jobbar också med allt från kollektivtrafik och kultur till näringslivsfrågor, utbildning och forskning. Tillsammans är vi 7 000 anställda, med 300 olika yrken, på tio orter. Vi finns mitt i det som påverkar människors liv. Varje dag. Tillsammans drivs vi av att skapa ett bättre samhälle för alla som bor och verkar här. Vi utvecklar och hittar nya lösningar för att möta människor – där dom är. Det är så vi kan leva upp till våra uppdragsgivares och invånares högt ställda förväntningar. Tillsammans gör vi skillnad. På riktigt.

15 april 2024
Sista ansökan:
10 maj 2024
Biståndshandläggare

Fagersta ligger i norra Västmanland. Kommunen har en omfattande samverkan med närliggande kommuner. Det geografiska läget är mycket bra med närhet till ett stort befolkningsområde. I kommunen är vi idag cirka 13 300 invånare. Välkommen till ett meningsfullt arbete och en arbetsplats där vi samarbetar för dem vi är till för utifrån kommunens gemensamma värdegrund; samarbete, trygghet, ansvar, respekt - STAR. Hos oss har du möjlighet till bland annat friskvårdsbidrag och frikort till simhall, gym och utomhusbad. Om arbetsplatsen – det här är vi! Myndighetsgruppen består av fem erfarna biståndshandläggare som handlägger äldreomsorg, socialpsykiatri, LSS samt en teamledare/enhetschef. Vi söker nu en biståndshandläggare inom SoL. I arbetsgruppen ingår också två medarbetare som hanterar bostadsanpassning, färdtjänst och avgifter. Vi har en härlig arbetsmiljö, med kollegor som trivs och vill leverera professionellt arbete. Struktur, trivsel och intresse för utveckling är av största vikt för oss. Vår ledarskapsstil präglas av öppenhet och förtroende för våra medarbetare, vilket skapar möjlighet till delaktighet och påverkan. Ditt uppdrag Din uppgift som handläggare blir att utreda, bedöma, fatta beslut om insatser samt följa upp och ompröva beviljade insatser inom äldreomsorg, SoL. Som en del av myndighetsgruppen har du också en unik möjlighet att utvecklas i din yrkesroll genom att arbeta inom andra lagrum inom myndighetsgruppen, utifrån ditt intresse. Arbetet utgår från ett helhetsperspektiv kring den enskilde och med dennes behov i centrum. Detta sker i en nära dialog med de personer som söker insatser samt deras närstående/företrädare. Därutöver ingår även att samverka med andra aktörer såväl inom som utanför förvaltningen. I tjänsten innefattas också uppsökande verksamhet. Vi arbetar enligt utredningsmodellen IBIC. Dina kvalifikationer och meriter Socionom eller annan utbildning som arbetsgivaren bedömer som likvärdig. Du ska ha dokumenterad kunskap om regelverket SoL, rättspraxis inom området samt aktuell erfarenhet av myndighetsutövning inom SoL. Erfarenhet inom LSS eller annan myndighetsutövning är meriterande. Du har förmåga att skapa bra möten med människor utifrån ett professionellt förhållningssätt. Du kan snabbt hitta lösningar på uppkomna problem, du kan arbeta utifrån processer, kan organisera och planera ditt arbete väl, slutför det som påbörjats och håller deadlines. Du har god förmåga att uttrycka dig i tal och skrift samt datorvana. Arbetet innebär kontakter med många samarbetspartners, vilket innebär att du ska ha god kommunikativ förmåga och hög samarbetsförmåga . Teamarbetet är viktigt. Personlig mognad Initiativtagande Flexibel Stabil Uthållig Samarbetsförmåga Relationsskapande Empatisk förmåga Lojal Serviceinriktad Strukturerad Kvalitetsmedveten Problemlösande analysförmåga Intervjuer kan komma att ske löpande, så vänta inte med din ansökan. För anställning krävs uppvisande av utdrag från Polisens belastningsregister. Vi eftersträvar en god åldersspridning och ser positivt på sökande ur alla åldrar. Vi strävar även efter att vara en arbetsplats som speglar samhällets mångfald. Fagersta kommun ingår i finskt förvaltningsområde och vi ser gärna sökande med kunskaper i finska i tal och skrift. Vi har gjort våra val av annonskanaler och vi undanber oss alla erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna annons.

15 april 2024
Sista ansökan:
12 maj 2024
Jobba Hemifrån Nu

Sök jobbet som säljare på Svensk Mötesbokning för att jobba hemifrån nu! Pratar du flytande svenska & vill jobba hemifrån nu? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet kommer du att få boka en telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att få jobbet & jobba hemifrån nu. Sök Nu! 😃 Erbjuds: ∙ Hög provision ∙ Jobba hemifrån/på våra kontor ∙ Sälj- & produktutbildning Krav: ∙ Flytande svenska i tal & skrift ∙ Vill sälja & har jobbat som telefonförsäljare ∙ Har dator, internet & headset

12 april 2024
Sista ansökan:
12 maj 2024
Jobba Som Festsäljare

Sök jobbet som säljare på More Than Love för att jobba som festsäljare! Pratar du flytande svenska & vill jobba som festsäljare? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet SMS:ar More Than Love dig dagen efter för att boka en telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att få jobbet & jobba som festsäljare. Sök Nu! 😃 Erbjuds: ∙ Hög provision ∙ Jobba på fester, deltid & flexibelt ∙ Sälj- & produktutbildning Krav: ∙ Flytande svenska i tal & skrift ∙ Vill sälja vuxenprodukter ∙ Driven & resultatorienterad

12 april 2024
Sista ansökan:
12 maj 2024
Är du vår nya toppsäljare? Ansök idag!

Just nu söker vi efter fler stjärnor som vill jobba med våra fantastiska säljare! Ingen tidigare erfarenhet inom försäljning krävs. Vi utbildar samtliga nyanställda inom en säljstruktur som gynnar säljaren hos oss likväl som i framtiden inom andra yrken eller områden. Har du kanske framtidsplaner på att starta eget? Bli entreprenör? Lär dig allt inom försäljning från grunden hos oss! Om tjänsten Här erbjuds en heltidstjänst där du besöker kunderna i olika städer inom Sveriges gränser. Under besöken säljer du olika typer av tjänster från välkända varumärken från en av våra uppdragsgivare. Vi står för samtliga resor samt boendekostnader till alla våra säljare! Kontraktstyp Heltid. Arbetstider mån-fre kl 13:00-21:00 & fre 14:00-20:00. Provanställning 6 mån, därefter tillsvidare. Vi söker dig som: Motiveras av personlig utveckling och resultat. Målmedveten och tävlingsinriktad. Utåtriktad med en positiv inställning. Lärovillig och engagerad. Vi erbjuder: Generös provision (utan tak). Utvecklingsmöjligheter inom vårt snabbväxande företag. Teoretisk samt praktisk utbildning inom sälj. Varierande arbetsuppgifter med givande och starka varumärken. Löpande coachning och utbildning. Säljtävlingar, resor och festligheter! Meriterande B-körkort (inget krav). Är det dig vi söker? Skicka din ansökan idag! https://jobb.valuesales.se/ Om oss Value Sales är ett ungt och snabbväxande företag som arbetar inom fält- och eventförsäljning samt telemarketing. Vi samarbetar med väletablerade affärspartners och hjälper organisationer att utveckla sitt viktigaste element - vi säljer! Vårt huvudkontor ligger beläget i Kista, Stockholm. Hemsida: www.valuesales.se Följ vår resa på sociala medier: Instagram: @valuesalesab / TikTok: @valuesales

12 april 2024
Sista ansökan:
26 april 2024
Sommarvikariat Miljöarbetare/sopbilschaufför Fagersta

Hur ser din arbetsdag ut? Du kommer att jobba som Miljöarbetare hos oss med insamling av hushållsavfall. Du kör enligt förplanerade rutter och hanterar extrahämtningar och eventuella avvikelser via datastöd i fordonet. Du utgår från våra lokaler i Fagersta, där vi bland annat har personalutrymmen för chaufförer, lager och uppställningsplatser för våra fordon. Våra insamlingsfordon är både av typen sidlastare och baklastare. Arbetstiderna är dagtid måndag till fredag. Vi söker dig som Har lite erfarenhet av att köra lastbil, gärna sidlastare eller baklastare. Du är intresserad av miljö och självklart trivs du med chaufförsyrket och är mån om att utföra ett bra jobb. Du är bekväm med att fatta egna beslut och känner ett engagemang för att jobben vi utför alltid håller en hög nivå. Du har som lägst C-kort samt giltigt YKB Vi ska vara det ledande bolaget på de områden vi väljer att verka och vi ska ligga i framkant av utvecklingen. Vi ska vara en attraktiv arbetsgivare med en personlig framtoning där människor trivs att arbeta och våra kunder ska alltid känna sig trygga när de anlitar oss som leverantör. Företaget Allmiljö är ett helägt dotterbolag inom koncernen Kaj Johansson Gruppen AB. Företaget har huvudkontor i Umeå och filialer på flera orter i Sverige. Allmiljö AB har ca 100 anställda och ingår i Kaj Johansson Gruppen där även Kaj Johansson Åkeri ingår. Verksamheten i koncernen bedrivs inom fyra huvudsakliga affärsområden: Slam & Renhållning, Transport & Logistik, Mark & Anläggning samt Täkt & Maskin. I koncernen finns ca 100 lastbilar och ca 50 anläggningsmaskiner. Koncernen har drygt 240 anställda och omsätter ca 470 tkr per år. Det som kännetecknar oss är att vi är personliga - vi är pålitliga, uppriktiga och ärliga människor som personligen levererar våra tjänster och produkter. Vi är modiga - vi går vår egen väg och vi gör alltid det vi tror på. Läs gärna mer på eller www.kajs.se. www.allmiljo.se Intresserad?Vi går igenom ansökningarna löpande så ansök så snart som möjligt.har du frågor kontakta gärna Tommy Larsson

12 april 2024
Sista ansökan:
29 september 2024
Sjuksköterska

Nu söker vi en sjuksköterska som vill arbeta natt hos oss på avd 1. Hos oss blir du en del av ett team där allas insatser är lika viktiga för att kunna ge våra patienter bästa möjliga vård. Vill du ha ett stimulerande arbete där din kompetens tas tillvara och samtidigt utvecklas? Ta då chansen att bli en del av vårt team!  Arbetsuppgifter På vår vårdavdelning har vi 16 vårdplatser för medicinskt stabila patienter som kommer för eftervård, rehabilitering eller i väntan på kommunala insatser. Som sjuksköterska hos oss arbetar du utifrån ett helhetsperspektiv med patienten i fokus och har ett arbetsledande ansvar i omhändertagande, behandling och omvårdnad av patienterna. Kontakt med närstående, läkare och andra vårdgivare är en viktig del av arbetet. Du är en del av ett multiprofessionellt team som är sammansatt av olika yrkesprofessioner såsom undersköterskor, sjuksköterskor, rehabteam, överläkare och underläkare. Vi arbetar och rondar i team. Om arbetsplatsen Fagersta sjukhus finns organisatoriskt under Köpings sjukhus. Medicinkliniken i Fagersta består av medicinmottagning, rehabilitering och vårdavdelning 1.  Hos oss i Fagersta tänker vi nytt och satsar på kvalitet på riktigt. Samverkan mellan olika huvudmän är en del i utvecklingen mot en personcentrerad och nära vård. Här får du chansen att arbeta med ett kompetent och inkluderande gäng och har stora möjligheter att utvecklas i din yrkesroll. Vi värnar om att du som medarbetare ska få livspusslet att gå ihop.  Patienter på avd 1 kommer i första hand från avdelningar och akuten i Köping och Västerås. Vi är ungefär 30 personer som arbetar här och teamet består av undersköterskor, sjuksköterskor, ett Rehabteam, överläkare och underläkare. Vi arbetar och rondar tätt i vårt team, från början till slut.  Våra medarbetare är vår viktigaste resurs och vi vill att du ska trivas, må bra och utvecklas med oss och därför erbjuder vi dig: • anpassat introduktionsprogram för att du ska bli trygg och säker i din yrkesroll • möjlighet till kompetensutveckling genom exempelvis interna utbildningar • en arbetsplats för livets olika skeden, möjlighet till flexibel arbetstid inom vissa ramar • gratis träning på vårt fullt utrustade gym • friskvårdsbidrag 3000kr/år Mer om dina förmåner finner du här: Dina förmåner - Region Västmanland (regionvastmanland.se) Nyfiken? Kontakta oss gärna om du vill boka ett förutsättningslöst samtal så berättar vi mer. Eller vill du komma och hospitera hos oss för att få en inblick i vårt arbete och se lokalerna? Kontakta oss så ordnar vi det! Kvalifikationer Vi söker dig som är legitimerad sjuksköterska. Har du dessutom erfarenhet inom äldrevård eller rehabilitering är det ytterligare ett plus. För att trivas hos oss tror vi att du är trygg och stabil och kan förhålla dig på ett sätt som är anpassat till situationen. Du arbetar bra med andra människor och har förmågan att sätta dig in i andras perspektiv på ett ödmjukt och respektfullt sätt. Vi arbetar i journalsystemet Cosmic.  Anställningsvillkor Tillsvidare, natt, deltid 78%, rullande schema Ansökan Välkommen med din ansökan senast 5 maj. Intervjuer kan ske löpande så vänta inte med att skicka in din ansökan! Om regionen Om du vill veta mer om hur det är att jobba hos oss kan du se mer på regionens instagramkonto: Klicka här Vi tackar nej till dig som säljer alla slags rekryteringstjänster. Vi i Region Västmanland ansvarar för hälso-, sjuk- och tandvård för alla som bor i länet. Vi jobbar också med allt från kollektivtrafik och kultur till näringslivsfrågor, utbildning och forskning. Tillsammans är vi 7 000 anställda, med 300 olika yrken, på tio orter. Vi finns mitt i det som påverkar människors liv. Varje dag. Tillsammans drivs vi av att skapa ett bättre samhälle för alla som bor och verkar här. Vi utvecklar och hittar nya lösningar för att möta människor – där dom är. Det är så vi kan leva upp till våra uppdragsgivares och invånares högt ställda förväntningar. Tillsammans gör vi skillnad. På riktigt.

11 april 2024
Sista ansökan:
5 maj 2024
Butiksmedarbetare, team färsk, Willys Fagersta Norrbyplan

Vi är alla olika. Och det är härligt! Vi anställer inte människor efter en viss mall utan efter vem du är. För oss är driv och personlighet viktigare än erfarenhet och bakgrund. Det går bra för oss, och vi växer så det knakar. Nu söker vi fler glada medarbetare med rätt inställning och vilja att utvecklas! Om jobbet Tjänsten avser: Tillsvidareanställning på 26 timmar i veckan, provanställning tillämpas Tillträde: 2024-05-31 eller enligt överenskommelse Arbetstider: Du kommer att variera mellan att arbeta tidig morgon, dagtid, kvällar och helger Krav: Gymnasial utbildning, goda kunskaper i svenska (tal och skrift). Vi välkomnar sökande i alla åldrar, men med anledning av Arbetsmiljölagen ska du ha fyllt 18 år Vi söker dig som vill bli en del av vårt härliga gäng på Willys Fagersta Norrbyplan! Tjänsten innebär kort och gott att du, tillsammans med dina kollegor, bidrar till att erbjuda våra kunder bra och hållbar mat till riktigt bra priser. Du är en viktig del av butiksteamet som ser till att ge våra kunder den bästa butiksupplevelsen. Här kommer lite mer om tjänsten: Tillsammans med dina kollegor sköter du den dagliga driften i butiken. Du packar upp varor och ser till att våra hyllor är välfyllda och ser fina ut. Du ser till att det är rent och snyggt i butiken. Du hjälper våra kunder till rätta och möter dem med kunskap, fingertoppskänsla och ett stort leende. Du hjälper våra kunder i kassan eller något av våra andra utcheckningsalternativ. När du har jobbat ett tag tar du aktivt del i beställningar och säljplanering och bidrar till att butiken når sina försäljnings- och lönsamhetsmål. Om oss Det är inte alla som passar att jobba hos oss. Men många tycker att det är kul! För oss är rätt inställning och vilja att utvecklas viktigare än erfarenhet och utbildning. Hos oss får du jobba ihop med ett helt team av sköna personligheter med olika bakgrunder, kunskaper och perspektiv. Lite mer om oss kommer här: Vi är ansluta till Handelsanställdas kollektivavtal där schyssta villkor som pension, försäkringar och bra OB-ersättning ingår. Du får friskvårdsbidrag, personalrabatt och personalerbjudanden efter en tids anställning. Hållbarhet är viktigt för oss och vi arbetar till exempel alltid med att minska matsvinn i och utanför våra butiker. Vi ger dig bra möjligheter att växa genom olika ansvarsområden och utbildningar. Många som börjat sin resa som butiksmedarbetare på Willys är idag teamchefer, butikschefer eller har en specialistroll på vårt kontor. Du får erfarenheter – om t ex försäljning, service och om att driva butik – som du kommer att ha nytta av oavsett vad du väljer att göra längre fram. Läs mer om hur det är att jobba hos oss här. Om dig Du gillar mat, människor och försäljning lika mycket som vi! För oss spelar det ingen roll om du är vegan eller köttfantast, äter tacos en fredag eller en tisdag. Det fina med dig är att du är du. Och det är just det vi letar efter. Du vill lära dig nya saker och utvecklas. Du har positiv inställning och vill ha roligt på jobbet. Du ser när något behöver göras, kavlar upp ärmarna och får det gjort. Du har lätt för att samarbeta med andra – hos oss jobbar vi tillsammans som ett lag! Det är en fördel om du har jobbat i butik eller med service, men det är inte ett krav. Du pratar, skriver och förstår svenska. Många av våra kunder talar fler språk än det, så om du gör detsamma är det toppen! Om du vill veta mer om vad tjänsten innebär, kontakta Anna Andersson, [email protected]. Vi ser gärna att du vid intresse skickar din ansökan så snart som möjligt, då tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag den 2024-04-25. Vi tar endast emot ansökningar via våra jobbsidor. För att ta reda på om just du är den vi söker så innehåller vår rekryteringsprocess både tester och intervjuer. Vi gör även bakgrundskontroll vid samtliga rekryteringar. Läs mer: Så går det till när du söker jobb inom Axfood Observera att vi inte under denna process kommer be dig logga in med ditt Bank-id, uppge något lösenord eller scanna någon QR-kod. Vid frågor kontakta Medarbetarsupporten på [email protected].

11 april 2024
Sista ansökan:
25 april 2024