Timvikarier till Sundbo

Statens institutionsstyrelse, SiS, är en myndighet som ansvarar för individuellt anpassad tvångsvård för ungdomar med komplex psykosocial problematik och för vuxna med missbruk. SiS verkställer även sluten ungdomsvård. Det gör vi på ungdomshem och hem för vuxna med missbruk, över hela landet. Hos oss på SiS blir ditt arbetsliv en spännande utmaning. Oavsett var i vår organisation du arbetar, eller vilken tjänst du har, hjälper du till att skapa livsviktig förändring. SiS ungdomshem Sundbo utanför Fagersta tar emot icke skolpliktiga pojkar med psykosocial problematik samt kriminalitet och missbruk. Vi har i uppdrag att bedriva vård för ungdomar med särskilda vårdbehov och tar emot pojkar som har dömts till sluten ungdomsvård (LSU). Arbetsbeskrivning Vi söker nu behandlingsassistenter för timanställning till SiS ungdomshem Sundbo. Målet med ditt uppdrag är att motivera våra ungdomar till nya och mindre riskfyllda sätt att leva. Som behandlingsassistent är du med och ser till att rutinerna på avdelningen fungerar som de ska. Du spelar en stor roll för stabiliteten och tryggheten för våra ungdomar och/eller klienter, och står för basen i det dagliga livet som skolgång, städning, matlagning med mera. Du är med och bidrar till att säkerheten på institutionen upprätthålls enligt våra rutiner. Dokumentation är en viktig del av ditt arbete. Du kommer jobba med att bygga goda behandlingsrelationer och medverkar till att våra ungdomar och/eller klienter får den trygghet och säkerhet som de behöver för att bryta invanda beteenden. Tillsammans med ditt team av engagerade kollegor exempelvis behandlingspedagoger och behandlingssamordnare har ni möjlighet att nå goda resultat och bidra till förändring. Jobbet är många gånger krävande men också stimulerande, glädjefyllt och omväxlande. Arbetstiden är enligt schema dag - kväll och helg.   Kvalifikationer Din personliga lämplighet är nyckeln till livsviktig förändring. Därför behöver du ha en god förmåga att skapa engagemang och delaktighet. Lika viktigt är det att du har en grundmurad positiv människosyn, stor empatiskt förmåga och en förmåga att skapa goda relationer. Du har en god kommunikativ förmåga och kan behålla ditt lugn även i pressade situationer. Du har också förmåga att samarbeta med andra och delar gärna med dig av dina kunskaper till kollegor.  Du ska även ha: • Avslutad gymnasieutbildning • B- körkort  • God svenska i tal och skrift Meriterande  • Erfarenhet av arbete med människor i en utsatt livssituation t.ex. inom psykiatri eller HVB- verksamhet   Välkommen att registrera din ansökan i vårt rekryteringsverktyg senast den 29 februari 2024. Rekrytering sker löpande.   SiS arbetar aktivt mot all form av diskriminering och välkomnar alla sökande. För arbete på våra institutioner gör SiS registerkontroll innan anställning. Inför rekryteringsarbetet har Statens institutionsstyrelse tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande. Läs gärna mer om oss på https://www.stat-inst.se/jobba-hos-oss/

10 april 2024
Sista ansökan:
9 juni 2024
Sommarjobba som personlig assistent i Fagersta

Vill du bidra till att en medmänniska kan leva på det sätt som han eller hon önskar? Då kan vi på Vi Omsorg erbjuda dig ett omväxlande sommarjobb hos någon av våra kunder i Dalarna! Du är lika viktig oavsett om du är ordinarie eller jobbar extra vid behov. Självklart får du gå introduktion och känna dig för innan du börjar jobba. De faktiska arbetsuppgifterna, tiderna och platserna varierar från kund till kund och från dag till dag. Därför bör en personlig assistent vara flexibel, lösningsinriktad och öppen för nya utmaningar. Tänk på att sommarjobb som personlig assistent ger goda chanser till fortsatt arbete året runt. Att vara anställd på Vi Omsorg innebär en trygghet genom kollektivavtal, marknadsmässig lön, pension, försäkringsskydd och schyssta semestervillkor. Som anställd hos oss får du tillgång till massor av förmåner. Målet med vår verksamhet är att våra kunder ska få en assistans av god kvalitet. Det innebär att de ska ges möjlighet att leva som andra. Den personliga assistentens uppdrag är att bidra till det. En bra personlig assistent är ansvarsfull, lyhörd och respekterar varje människa som en självständig individ. Utbildning och erfarenhet är ett plus men inget krav. Att personkemin stämmer är däremot ett måste och därför är det alltid kunden som väljer sin assistent. Vi Omsorg är ett av de assistansbolag i Dalarna som varit med längst. Vi är också glada och stolta över att vara ett av de bolag i Dalarna som har flest kunder och medarbetare. Folk brukar trivas med oss och vi med dem. Vi finns i hela Dalarna och har kontor i Mora och Borlänge. Vi är ca 300 medarbetare. De flesta av oss är personliga assistenter. Vill du veta mer om oss? Besök gärna vår hemsida: http://www.viomsorg.se Om du inte är medborgare i Sverige, EU, EES eller Schweiz måste du kunna styrka att du har ett permanent uppehållstillstånd i Sverige för att kunna få anställning För att kunna få en anställning hos oss behöver du vara 18 år eller äldre. Du behöver också kunna uppvisa ett giltigt utdrag ur belastningsregistret. Rätt utdrag hittar du här: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/ Välkommen in med din ansökan! Rekryteringen sker löpande. Så ansök redan idag.

9 april 2024
Sista ansökan:
26 september 2024
Risbroskolan söker lärare i Svenska/SO ämnena

Fagersta ligger i norra Västmanland. Kommunen har en omfattande samverkan med närliggande kommuner. Det geografiska läget är mycket bra med närhet till ett stort befolkningsområde. I kommunen är vi idag cirka 13 300 invånare. Välkommen till ett meningsfullt arbete och en arbetsplats där vi samarbetar för dem vi är till för utifrån kommunens gemensamma värdegrund; samarbete, trygghet, ansvar, respekt - STAR. Hos oss har du möjlighet till bland annat friskvårdsbidrag och frikort till simhall, gym och utomhusbad. Om arbetsplatsen – det här är vi! Risbroskolan är en högstadieskola med 440 elever. Risbroskolan är en till elevantalet växande skola, som idag består av 4 arbetslag. Du ingår i ett av arbetslagen. I arbetslaget ligger huvudfokus på tillgänglig undervisning samt mycket samarbete kring eleverna både i och utanför klassrummet. Arbetslaget har en egen heltidsmentor som håller i mentorskapet kring alla elever samt avlastar lärarna med mycket av elevvårdsuppgifterna. På Risbroskolan blir du väl mottagen av kollegor både inom och utom arbetslaget, kollegor som mer är gärna stöttar dig kring uppdraget och olika ämnessamarbeten. Är du en person som söker andra att skratta tillsammans med så kommer du att hitta dem här. Ditt uppdrag Undervisningen ligger för närvarande på 18-19 tim/vecka. I en heltidstjänst ansvarar du för allt förekommande arbete kopplat till undervisningen. Du ingår i ett arbetslag där fokus ligger på tillgänglig lärmiljö, ökad måluppfyllelse, trygghetsfrågor men framför allt ett gott utvecklat samarbete personal emellan. Till lagets hjälp finns det en heltidsanställd mentor med huvuduppgift på det mer sociala arbetet mot elev, elevgrupper och vårdnadshavare. Du deltar i ämnesträffar 2-3ggr/månad, med fokus på samarbete och utveckling kring tillgänglighet och tydlighet i ämnet. Ämnesanpassningar och elevutmaningar, gemensam planering och likvärdig bedömning, formativa arbetssätt samt möten med ämneslärare både från åk1-6 och gymnasiet. Dina kvalifikationer och meriter Vi söker i första hand dig som har en lärarlegitimation med behörighet att undervisa på högstadienivå i samtliga fyra SO-ämnen i kombination med ämnet svenska. Du som är legitimerad lärare i åk7-9 och har delar av nämnda ämnen i din behörighet är självklart också mycket intressant för tjänsten i fråga. Personlig social kompetens, att kunna skapa goda förtroendefulla relationer med elever, vårdnadshavare och personal ser vi som mycket viktigt, och kommer att vägas in. Engagemang för skola och elever både inne i klassrummet såväl som utanför klassrummet ser vi som viktiga egenskaper. Även du som inte har lärarbehörighet men välgrundade ämneskunskaper samt har erfarenhet av att undervisa i SO-ämnena och svenska är mycket välkomna att söka tjänsten. Eventuell anställning sker då termin/läsårsvis. Vi förbehåller oss rätten att anställa redan under ansökningsperioden. Provanställning kan komma bli aktuellt vid erbjudande av anställning. Ett godkänt utdrag ur polisens belastningsregister, samt uppvisande av rätten att arbeta i Sverige är obligatoriskt. Personlig mognad Stabil Samarbetsförmåga Relationsskapande Ledarskap Tydlig Omdöme Strukturerad Kvalitetsmedveten Specialistkunskap Mål och resultatorienterad Pedagogisk insikt Vi eftersträvar en god åldersspridning och ser positivt på sökande ur alla åldrar. Vi strävar även efter att vara en arbetsplats som speglar samhällets mångfald. Fagersta kommun ingår i finskt förvaltningsområde och vi ser gärna sökande med kunskaper i finska i tal och skrift. Vi har gjort våra val av annonskanaler och vi undanber oss alla erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna annons.

9 april 2024
Sista ansökan:
3 maj 2024
Risbroskolan söker matematiklärare

Fagersta ligger i norra Västmanland. Kommunen har en omfattande samverkan med närliggande kommuner. Det geografiska läget är mycket bra med närhet till ett stort befolkningsområde. I kommunen är vi idag cirka 13 300 invånare. Välkommen till ett meningsfullt arbete och en arbetsplats där vi samarbetar för dem vi är till för utifrån kommunens gemensamma värdegrund; samarbete, trygghet, ansvar, respekt - STAR. Hos oss har du möjlighet till bland annat friskvårdsbidrag och frikort till simhall, gym och utomhusbad. Om arbetsplatsen – det här är vi! Risbroskolan är en högstadieskola med 440 elever. Risbroskolan är en till elevantalet växande skola, som idag består av 4 arbetslag. Du ingår i ett av arbetslagen. I arbetslaget ligger huvudfokus på tillgänglig undervisning samt mycket samarbete kring eleverna både i och utanför klassrummet. Arbetslaget har en egen heltidsmentor som håller i mentorskapet kring alla elever samt avlastar lärarna med mycket av elevvårdsuppgifterna. På Risbroskolan blir du väl mottagen av kollegor både inom och utom arbetslaget, kollegor som mer är gärna stöttar dig kring uppdraget och olika ämnessamarbeten. Är du en person som söker andra att skratta tillsammans med så kommer du att hitta dem här. Ditt uppdrag Undervisningen ligger för närvarande på 18-19 tim/vecka. I en heltidstjänst ansvarar du för allt förekommande arbete kopplat till undervisningen. Du ingår i ett arbetslag där fokus ligger på tillgänglig lärmiljö, ökad måluppfyllelse, trygghetsfrågor men framför allt ett gott utvecklat samarbete personal emellan. Till lagets hjälp finns det en heltidsanställd mentor med huvuduppgift på det mer sociala arbetet mot elev, elevgrupper och vårdnadshavare. Du deltar i ämnesträffar 2-3ggr/månad, med fokus på samarbete och utveckling kring tillgänglighet och tydlighet i ämnet. Ämnesanpassningar och elevutmaningar, gemensam planering och likvärdig bedömning, formativa arbetssätt samt möten med ämneslärare både från åk1-6 och gymnasiet. Dina kvalifikationer och meriter Vi söker i första hand dig som har en lärarlegitimation med behörighet att undervisa i matematik på högstadienivå. Personlig social kompetens, att kunna skapa goda förtroendefulla relationer med elever, vårdnadshavare och personal ser vi som mycket viktigt, och kommer att vägas in. Engagemang för skola och elever både inne i klassrummet såväl som utanför klassrummet ser vi som viktiga egenskaper. Även du som inte har lärarbehörighet men har välgrundade ämneskunskaper, erfarenhet av att undervisa i matematik samt har en god pedagogisk förmåga är mycket välkommen att söka tjänsten. Eventuell anställning sker då termin/läsårsvis. Vi förbehåller oss rätten att anställa redan under ansökningsperioden. Provanställning kan komma bli aktuellt vid erbjudande av anställning.   Ett godkänt utdrag ur polisens belastningsregister, samt uppvisande av rätten att arbeta i Sverige är ett krav. Provanställning kan komma att nyttjas.   Personlig mognad Stabil Samarbetsförmåga Relationsskapande Ledarskap Omdöme Strukturerad Specialistkunskap Mål och resultatorienterad Pedagogisk insikt Vi eftersträvar en god åldersspridning och ser positivt på sökande ur alla åldrar. Vi strävar även efter att vara en arbetsplats som speglar samhällets mångfald. Fagersta kommun ingår i finskt förvaltningsområde och vi ser gärna sökande med kunskaper i finska i tal och skrift. Vi har gjort våra val av annonskanaler och vi undanber oss alla erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna annons.

9 april 2024
Sista ansökan:
3 maj 2024
Jobba Som Festsäljare

Sök jobbet som säljare på More Than Love för att jobba som festsäljare! Pratar du flytande svenska & vill jobba som festsäljare? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet SMS:ar More Than Love dig dagen efter för att boka en telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att få jobbet & jobba som festsäljare. Sök Nu! 😃 Erbjuds: ∙ Hög provision ∙ Jobba på fester, deltid & flexibelt ∙ Sälj- & produktutbildning Krav: ∙ Flytande svenska i tal & skrift ∙ Vill sälja vuxenprodukter ∙ Driven & resultatorienterad

8 april 2024
Sista ansökan:
8 maj 2024
Jobba Som Festsäljare

Sök jobbet som säljare på More Than Love för att jobba som festsäljare! Pratar du flytande svenska & vill jobba som festsäljare? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet SMS:ar More Than Love dig dagen efter för att boka en telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att få jobbet & jobba som festsäljare. Sök Nu! 😃 Erbjuds: ∙ Hög provision ∙ Jobba på fester, deltid & flexibelt ∙ Sälj- & produktutbildning Krav: ∙ Flytande svenska i tal & skrift ∙ Vill sälja vuxenprodukter ∙ Driven & resultatorienterad

8 april 2024
Sista ansökan:
8 maj 2024
Byggsamordnare

Norra Västmanlands Kommunalteknikförbund, NVK, är ett kommunalförbund där medlemmarna är Fagersta och Norbergs kommuner. Huvudkontoret finns i Fagersta och med platskontor i Norberg. Förbundet ansvarar för driften av bostäder, verksamhetsfastigheter, gator och vägar, vatten och avlopp, parker, skogar, fritidsanläggningar, IT samt lokalvård. NVK leds ytterst av dess direktion som utses av Fagersta och Norbergs kommuner. Direktionen har det övergripande ansvaret där förbundschefen ansvarar för den strategiska och operativa ledningen av verksamheten. NVK har ca 150 anställda och omsätter 400 miljoner. Om arbetsplatsen – det här är vi! Vi erbjuder dig en arbetsplats med engagerade och kompetenta medarbetare och kollegor som skapar samhällsnytta varje dag och därmed en bättre vardag för våra invånare. Vi tror att trivsel och goda arbetsprestationer hänger samman och jobbar därför aktivt för en god arbetsmiljö och att skapa förutsättningar för en god hälsa. Hos oss är du ansluten till Företagshälsovård och har möjlighet till friskvårdsaktiviteter. Ditt uppdrag Som byggsamordnare ansvarar du för att samordna mindre underhållsprojekt och skadehantering på våra olika fastigheter i beståndet, både inom allmännyttan och kommunernas verksamhetslokaler. Du hanterar hela processen genom att kartlägga behovet, ta in offerter, göra avrop, mindre upphandlingar mot våra leverantörer och följa upp färdig leverans. Du hanterar även fakturor kopplat till beställningen och administrerar dessa i vårt system. Rollen ger dig frihet att driva ditt arbete självständigt med stort stöd från dina kollegor på Fastighetsavdelningen. Varje projekt har sitt egna flöde och det kräver att du har en struktur och gillar att hantera flera mindre processer samtidigt. I gengäld kommer du få en varierad vardag där du arbetar och samverkar med två kommuner. Dina kvalifikationer och meriter Vi tror att du har en slutförd gymnasieutbildning med bygginriktning, eller motsvarande kunskaper inhämtade på annat sätt. Det är meriterande om du kommer från byggbranschen och har kännedom kring byggnationer och byggnadsåtgärder. Varje uppdrag kan ses som ett mindre projekt med sina olika faser därför tror vi att det är bra om du tidigare har jobbat i projektform. Bästa förutsättningar för att vara en skicklig samordnare har du genom ett personligt driv samt förmågan att hantera det personliga mötet. I rollen som byggsamordnare kommer du till stor del vara ute på våra fastigheter därav är B-körkort ett krav för tjänsten. Det är meriterande om du har erfarenhet av tekniska system. Besiktning av lägenheter och vana av att göra beställningar. Löpande urval görs under ansökningstiden. Sökande kan komma att kallas till intervju under ansökningstiden. Vi erbjuder dig en arbetsplats med engagerade och kompetenta medarbetare och kollegor som skapar samhällsnytta varje dag och därmed en bättre vardag för våra invånare. Vi tror att trivsel och goda arbetsprestationer hänger samman och jobbar därför aktivt för en god arbetsmiljö och att skapa förutsättningar för en god hälsa. Hos oss är du ansluten till Företagshälsovård och har möjlighet till friskvårdsaktiviteter.

8 april 2024
Sista ansökan:
8 maj 2024
Handledare/jobbcoach till Rusta och Matcha 2

Är du en engagerad handledare och entreprenör? Då är Ability redo att samarbeta med just dig för att skapa en bättre värld! Vi söker samarbetspartners för att stödja oss i att utföra tjänsten "Rusta och Matcha 2" på uppdrag av Arbetsförmedlingen. Vi är särskilt intresserade av individer som är villiga att verka på platser där Ability för närvarande inte är etablerade. För att se vart kontoren redan finns, besök gärna vår webbplats: https://www.ability.se/kontor-rustamatcha/ Som samarbetspartner kommer du att arbeta nära Abilitys erfarna ledare och kollegor för att skapa en trygg och stödjande arbetsmiljö. Du kommer även få stöd inom bland annat administration och ekonomi. I rollen kommer du att ansvara för att leda och driva verksamheten på ditt/dina kontor med stort självständigt handlingsutrymme. Du ges möjligheten att utvecklas och nå en hög kompetensnivå inom tjänsten, och du kommer att ingå i ett omfattande nätverk som sträcker sig över hela landet. Tillsammans strävar vi efter att bli Sveriges största och bästa leverantör inom tjänsten Rusta och Matcha. Vi är redan på rätt väg, och med din medverkan kommer Ability att nå sina ambitiösa mål. Ta chansen att bli en del av ett framgångsrikt team och bidra till att forma framtiden för arbetsmarknadsintegration! Personliga egenskaper • Målinriktad • Strukturerad • Kommunikativ • Driven Bakgrund Vi ser gärna att du har ett starkt lokalt nätverk med ingångar till såväl arbetsgivare som civilsamhället. Det är också positivt om du har erfarenhet av tidigare ledande roller eller av att driva eget företag. Stor vikt kommer dock att läggas vid personlig lämplighet, tidigare erfarenhet och goda referenser. Det är viktigt att du uppfyller kraven som Arbetsförmedlingens (AF) ställer för handledning/matchning i tjänsten Rusta och Matcha 2: Alternativ 1: Utbildning: Högskoleutbildning om minst 180 högskolepoäng (120 poäng enligt det tidigare systemet). Leverantören har befogenhet att själv bestämma den mest lämpliga studieinriktningen för att uppnå målet med tjänsten. Arbetslivserfarenhet: Minst två (2) års arbetslivserfarenhet motsvarande heltid. Även deltid kan godkännas om den sammanräknade arbetstiden motsvarar heltid under två (2) år. Alternativ 2: Utbildning: Minst ett (1) års heltidsstudier på eftergymnasial nivå med minst godkänt resultat. Arbetslivserfarenhet: Minst tre (3) års arbetslivserfarenhet motsvarande heltid inom något eller några av följande yrken eller arbetsuppgifter: Arbetsledning med personalansvar, rekrytering, omställningsarbete för arbetssökande, studie- och yrkesvägledning, handläggning i personalfrågor (ej enbart personaladministration), arbete med arbetslivs- och arbetsmarknadsfrågor, samt arbete med social och gruppsykologi, karriärvägledning. Även deltidsarbete kan godkännas om den ackumulerade arbetstiden motsvarar heltid under tre (3) år. Välkommen med din ansökan! Har du frågor om tjänsten eller processen är du välkommen att kontakta Annika Anderstedt på Ability som hanterar denna rekrytering. [email protected] 073-7879822

8 april 2024
Sista ansökan:
8 juni 2024
Jobba Hemifrån Nu

Sök jobbet som säljare på Svensk Mötesbokning för att jobba hemifrån nu! Pratar du flytande svenska & vill jobba hemifrån nu? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet kommer du att få boka en telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att få jobbet & jobba hemifrån nu. Sök Nu! 😃 Erbjuds: ∙ Hög provision ∙ Jobba hemifrån/på våra kontor ∙ Sälj- & produktutbildning Krav: ∙ Flytande svenska i tal & skrift ∙ Vill sälja & har jobbat som telefonförsäljare ∙ Har dator, internet & headset

6 april 2024
Sista ansökan:
6 maj 2024
Kock till Hyttbäckens Restaurang och Konferens i Fagersta

Vill du vara en del av något större? Om du vill jobba tillsammans med människor med olika bakgrunder, Om du har stora ambitioner, inte är rädd för utmaningar och vill växa samtidigt som du bidrar till vår utveckling och tillväxt. Då är du välkommen till Sodexo! Restaurang Hyttbäcken drivs på uppdrag åt Seco Tools AB och Epiroc Drilling Tools AB och i den dagliga driften serverar vi runt 400 lunch på plats per dag utöver detta så skickar vi ca 100 matlådor/ dag samt 70 portioner till Restaurang Arken. I våra 13 konferensrum konfererar våra gäster i en gemytlig miljö. Vi levererar även matlådor och catering i Fagersta med omnejd och arrangerar både stora och små event så som middagar, familjedagar, julfester och matlagningsaktiviteter. På Hyttbäcken har både medarbetare och verksamheten stora möjligheter att utvecklas och där har du som en i köksteamet en viktig roll. Vi är just nu i ett expansivt skede och söker dig som är redo att tillsammans med Team Hyttbäcken forma framtidens restaurang och konferensanläggning i Fagersta. Vi söker nu en medarbetare till ovanstående uppdrag. Att arbeta hos oss är varierande, utmanande och utvecklande. Du kommer främst att arbeta med: • Matlagning, varm och kallkök • Menyplanering • Egenkontroll HACCP • Inköp Vad du bidrar med: Vi ser att du som söker är en utbildad kock med god vana av yrket. Du har ett brinnande matintresse och är självständig samt kreativ i ditt arbete, du kommer även att arbeta i vårt menyplaneringsprogram, inventering samt haccp. Vidare delar du våra värderingar laganda, serviceanda och utveckling. Vad vi erbjuder Att arbeta med Sodexo är mer än ett jobb; det är en chans att vara en del av något större. Du kommer att tillhöra ett företag och ett team som värdesätter dig för dig; du kommer att agera målmedvetet och påverka genom dina vardagliga handlingar; och du kommer att kunna trivas på ditt eget sätt. Dessutom erbjuder vi: • Flexibel och dynamisk arbetsmiljö • Tillgång till löpande utbildning och utvecklingsprogram • Möjligheter att växa inom företaget • Stort fokus på hälsa och säkerhet • Volontärarbete på betald arbetstid Om tjänsten Heltid, dagtid. Måndag till fredag, helger och kvällar förekommer. Frågor om tjänsten och rekryteringsprocessen besvaras av Platschef Johan Fridholm, [email protected] Observera att vi endast tar emot ansökningar via vårt rekryteringssystem. Din ansökan vill vi ha senast 2024 04 19. Mer om Sodexo och vilka vi är • Vårt syfte, hållbarhetsarbete och våra tjänster • Medarbetarsidorna Mitt Sodexo Ansök idag! Sodexokoncernen Sodexo grundades av Pierre Bellon i Marseille 1966 och är världsledande inom hållbar mat och erbjudanden inom lärande, arbete, hälsa och nöje. Sodexokoncernen är unik genom sitt oberoende och grundarfamiljens delägande, sin hållbara affärsmodell och serviceutbudet med måltidstjänster och FM-tjänster. Dessa erbjudanden möter alla utmaningar i vardagen med ett dubbelt mål: att förbättra livskvaliteten för våra medarbetare och dem vi erbjuder våra tjänster, och att bidra till ekonomiska, sociala och miljömässiga framsteg i de samhällen där vi är verksamma. För oss går tillväxt och socialt engagemang hand i hand. På Sodexo är vårt syfte att skapa en bättre vardag, för ett bättre liv för alla.

5 april 2024
Sista ansökan:
4 maj 2024