Junora är en nätauktionsplattform som ger företag och privatpersoner möjlighet att sälja fordon och maskiner via auktion. Vi värdesätter flexibilitet och anpassningsbarhet, där verifierade säljare själva kan publicera sina auktioner vid behov. Hos oss möts du av en positiv och utvecklande miljö, där målinriktade kollegor arbetar tillsammans för att ständigt förbättra och innovera vår verksamhet. Arbetsbeskrivning Som Distriktsansvarig Säljare är du företagets ansikte utåt i din region och ansvarar för att skapa och vårda befintliga relationer med kunder inom olika branscher. Du kommer delvis att få tillgång till förbokade möten, men också själv ansvara för att boka egna. I rollen ingår även att utbilda nya kunder i vår plattform och stötta dem i att publicera objekt till försäljning. Du arbetar självständigt inom din region men ingår i ett team som stöttar och samarbetar för att nå framgång. Ansvarsområden Bygga och underhålla långsiktiga kundrelationer. Boka och genomföra möten samt spontana kundbesök. Hantera hela försäljningsprocessen för kunder inom olika branscher. Utbilda nya kunder på vår plattform och hjälpa dem att publicera objekt. Rapportera sin aktivitet i CRM-system. Vem är du? Vi söker dig med erfarenhet av försäljning, gärna inom B2B, som trivs med att bearbeta kunder både via telefon och personliga besök. Du är självgående, ansvarstagande och har en naturlig förmåga att bygga långsiktiga relationer. Ett stort driv, engagemang och disciplin gör att du når de mål som sätts upp. Kvalifikationer B-körkort. Flytande svenska i tal och skrift. Grundläggande datorkunskaper. Vi erbjuder Förmånsbil. Fast lön med provisionsmöjligheter. Mobiltelefon och arbetsdator. Tjänstepension och friskvårdsbidrag. En trygg arbetsplats där din utveckling står i fokus.
Vi söker dig som älskar pizza och vill skapa fantastiska matupplevelser vid havet! Välkommen till Falkenberg Strandbad – en unik arbetsplats med höga ambitioner och härlig laganda. Falkenberg Strandbad, en oas där pool cluben bultar av känslor och förväntan, där drinkarna skakas och dekoreras med ananasblad och parasoll. Doften av klassiker kring det öppna köket i Brasserie Famille, grillen i Sandys ryker och Kellys erbjuder dans på varje solbädd. Strandbaden är den perfekta platsen att titta ut över havet samtidigt som du rycks med av alla glada gäster. Vi skapar upplevelser i världsklass, minnen för livet och en arbetsplats att vara riktigt stolt över och vi lever våra värdeord i allt vi gör. Att vara Passionerad, Professionell, Lekfull & Personlig är vad som gör oss unika och vad som får oss att växa. Arbeta som pizzabagare på Falkenberg Strandbad – inspirerande team och gemenskapHos oss får du möjligheten att utveckla din passion för pizzabakning tillsammans med kunniga och engagerade kollegor. Vi skapar tillsammans en trivsam miljö för både gäster och personal där kvalitet, service och glädje genomsyrar allt vi gör. Vem är du? – Egenskaper vi söker hos vår nya pizzabagareVi söker dig som är ansvarstagande, driven och har öga för detaljer. Du uppskattar samarbete och har god kommunikationsförmåga. Med hjärtat i allt du gör, strävar du alltid efter att ge gästerna den där lilla extra pizzaupplevelsen de längtar efter. Strukturerad och lösningsorienterad Flexibel och stresstålig Positiv och samarbetsvillig Lyhörd för gästens och teamets behov Har relevant utbildning eller erfarenhet av pizzabakning eller restaurangarbete. Arbetsuppgifter för pizzabagare – ansvar och möjligheter på Falkenberg Strandbad Förbereda, baka och servera pizza av högsta kvalitet Arbeta med råvaruhantering, mise en place och hygienrutiner Ta ansvar för svinn, miljö och arbetsstationens ordning Säkerställa att gästerna får bästa möjliga upplevelse Bidra till utveckling av menyer och nya pizzarecept Kommunicera och samarbeta med övriga köksteamet och serveringspersonalen Om tjänsten – pizzabagare heltid på Falkenberg Strandbad Anställningsform: Säsongsanställning i sommar 100%, chans till förlängning Lön: Enligt avtal och överenskommelse Tillträde: Enligt överenskommelse Rekryteringsprocess och utvecklingsmöjligheter hos oss Vi kallar till intervjuer löpande – sista ansökningsdag 25 juni. Även om du inte uppfyller alla krav i annonsen, uppmuntrar vi dig att söka – personliga egenskaper och relevant erfarenhet är för oss lika viktigt. Som medarbetare får du tillgång till goda utvecklingsmöjligheter inom Falkenberg Strandbad och ESS Group, samt ta del av interna utbildningar, generösa personalrabatter och ett starkt kollegialt nätverk. Vi värnar om arbetsglädje och en trygg anställning med friskvårdsbidrag och engagerade kollegor! Välkommen med din ansökan! Tillsammans skapar vi oförglömliga pizzaupplevelser vid Sveriges vackraste strand.
Vill du bli en del av vårt köksteam på Sandys Falkenberg Strandbad och skapa fantastiska grillupplevelser vid havet? Hos oss arbetar vi i en prestigelös miljö fylld av samarbete och glädje, där både gäster och kollegor trivs och utvecklas tillsammans. Falkenberg Strandbad, en oas där pool cluben bultar av känslor och förväntan, där drinkarna skakas och dekoreras med ananasblad och parasoll. Doften av klassiker kring det öppna köket i Brasserie Famille, grillen i Sandys ryker och Kellys erbjuder dans på varje solbädd. Strandbaden är den perfekta platsen att titta ut över havet samtidigt som du rycks med av alla glada gäster. Vi skapar upplevelser i världsklass, minnen för livet och en arbetsplats att vara riktigt stolt över och vi lever våra värdeord i allt vi gör. Att vara Passionerad, Professionell, Lekfull & Personlig är vad som gör oss unika och vad som får oss att växa. Kock till grillen vid Falkenberg Strandbad – Skapa minnesvärd matupplevelseÄlskar du att stå vid grillen och har passion för att tillaga vällagad, smakrik mat med råvaror av högsta kvalitet? Vill du arbeta i en servicefokuserad miljö där vi tillsammans gör skillnad för våra gäster? Då har vi jobbet för dig! Vem är du som söker grillkockjobb på Strandbad?Vi söker dig som har energi, struktur och en genuin kärlek till matlagning. Du är en lagspelare som tar ansvar, sprider positiv stämning och gärna engagerar dig för att både gäster och kollegor ska få en fantastisk dag på jobbet. Din passion för grillmat gör att du ständigt vill utveckla din kunskap och vara delaktig i vårt arbete mot hög kvalitet i allt vi gör. Flexibel och stresstålig Kommunikativ och lösningsorienterad Lyhörd och ödmjuk Utbildad inom restaurang/kockyrket eller har erfarenhet av matlagning/grill Jobbat i team och gillar ett högt tempo Arbetsuppgifter – Ansvar och utveckling vid grillen Förbereda, tillaga och servera grillmat till våra gäster Daglig hantering av grill, råvaror och utrustning enligt rutiner och hygienregler Bidra till ett gott arbetsklimat och samarbeta med kollegor Minimera svinn och arbeta hållbart Säkerställa att gäster alltid får vänligt bemötande och grillmat av toppkvalitet Om tjänsten – Grillkock Strandbad Anställningsform: Säsongsanställning i sommar 100%, chans till förlängning Lön: Enligt avtal och överenskommelse Tillträde: Enligt ö.k., gärna omgående Arbetstider inkluderar kvällar och helger. Här får du en trygg och utvecklande arbetsplats där du har möjlighet att växa både i rollen och inom ESS Group. Ansökningsprocess – Bli vår nästa grillkockVi kallar till intervjuer löpande, sista ansökningsdag är 25 juni. Uppfyller du inte exakt alla krav i annonsen? Sök ändå! Vi ser gärna sökande med närliggande erfarenhet och utbildning. Detta får du som anställd i vårt grillteam Interna utbildningar och utvecklingsmöjligheter Rabatter på alla våra destinationer och restauranger i Norden Friskvårdsbidrag och trygga anställningsvillkor Regelbundna aktiviteter för teamet och en arbetsplats där du trivs och bygger relationer för livet Blir du motiverad av att skapa glädje, engagemang och matupplevelser i världsklass för våra gäster? Välkommen med din ansökan till oss på Sandys Falkenberg Strandbad!
Om tjänsten Ikett Personalpartner söker en engagerad och driven reservdelssäljare till en av våra kunder i Falkenberg. Vi söker dig med ett genuint intresse för maskiner och teknik. Gillar du kundkontakt och att hitta lösningar snabbt? Kundfokus, teknikintresse & reservdelar – matchar det dig? Då har vi jobbet för dig! Som reservdelssäljare är du en central del av vår verksamhet. Du arbetar nära service- och verkstad för att säkerställa att rätt delar finns på plats – snabbt och smidigt. I ditt arbete ingår bland annat: - Försäljning av reservdelar över disk, telefon, e-post. - Rådgivning kring produkter och lösningar, ofta i dialog med verkstad och tekniker - Beställning, lagerhållning och logistik av delar - Arbeta med både originaldelar och alternativa lösningar - Tätt samarbete med service- och verkstadsavdelningen Arbetet är förlagt på dagtid. Start enligt överenskommelse. Din profil Vi söker dig som har ett eget driv, är initiativtagande och engagerad i ditt arbete. Du som person tycker om att hjälpa andra och ta fram förslag till både kunder och kollegor. För dig är ordning och redan en självklarhet och du ser till att saker blir gjorda i tid. Du trivs att arbeta självständigt som att ingå i ett nära samarbete tillsammans med dina kollegor. Vidare ser vi att du som söker har: - Erfarenhet av reservdelar eller teknisk försäljning – gärna inom maskin, entreprenad eller fordon. - Ett serviceinriktat och lösningsorienterat arbetssätt. - Ett starkt kundfokus och en förmåga att bygga relationer. - Du kommunicerar obehindrat i svenska såväl i tal som skrift, du har dessutom goda kunskaper i engelska - Du har goda tekniska kunskaper inom såväl administration, dator som mekanik. - B-körkort Vi kommer lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper! Vi arbetar löpande med inkomna ansökningar och kontaktar endast de som motsvarar ansökningskraven. Välkommen med din ansökan idag! Om Ikett Personalpartner AB Ikett har sedan 1986 hjälpt tusentals personer att hitta sitt drömjobb. Våra kunder finns främst inom industribranschen och vi arbetar med ett brett utbud av tjänster, både för kollektivanställda och tjänstemän. Genom nära samarbete med vår kund och via vår rekryteringsprocess säkerställer vi att du är rätt person för jobbet. På vägen mot ditt nya jobb kommer du att ha personlig kontakt med en rekryterare från Ikett som guidar dig genom processen. Som en viktig del i rekryteringen får du besöka företaget och träffa dina nya kollegor. Målet med vårt arbete är nöjda kunder och skickliga medarbetare som trivs. Ikett är medlem i Almega Kompetensföretagen och har kollektivavtal med LO, Unionen och Akademikerförbunden. Ikett är certifierat enligt ISO 9001. För mer information och nyheter, följ oss gärna på: Facebook: www.facebook.com/ikettpersonalpartner LinkedIn: www.linkedin.com/company/ikett-personalpartner-ab-as
Butiksförsäljare Ullared Lantmän Lantmännen Ullared Ek För Butiksförsäljare Kommun: Falkenberg Omfattning: Heltid Varaktighet: Tillsvidare Anställningsform: Tillsvidare- eller tidsbegränsad anställning Kvalifikationer Arbetslivserfarenhet Krav · Erfarenhet efterfrågas. Kundfokus och viljan att lära sig. Kassa- och datavana. Kompetenser Meriterande · Tidigare erfarenhet från försäljning av arbets- och fritidskläder, färg och bygg. Om jobbet Har du en passion för försäljning och kundkontakt? Till vår butik i Ullared söker vi omgående en driven butiksförsäljare på heltid. Varmt välkommen med din ansökan. Som Butiksförsäljare på Ullared Lantmän har du en viktig roll som butikens ansikte utåt till våra kunder. Du är med och ansvarar för att maximera den totala försäljningen och lönsamheten i butiken. Du arbetar varierat med den dagliga driften av försäljnings- och lagerarbete, uppackning av varor, kassapass etc. som en i gänget. Vi har även ett nytt spännande projekt där målet är att bli mer aktiva inom försäljning till företag. För att trivas i rollen som Butiksförsäljare är det viktigt att vara självgående, lösningsorienterad och prestigelös. Det är ett arbete som kräver kundfokus och positivt tänkande. Stor vikt kommer att läggas vid din sociala förmåga, din personlighet och att du passar in i gänget. Tjänsten är heltid, 100%. Arbetstid varierar under vardagar 07.15-16.00 och 10.30-19.15 samt någon helg i månaden. Lön enligt avtal. Eventuella frågor om tjänsten besvaras av Veronica Nilsson eller Anna Sturesson som nås via telefon: 0346-30020. Ansökan med CV och personligt brev skickas till [email protected]. Urval sker löpande. Om anställningen Lön Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön
🚑 Ambulanssjuksköterska sökes – gör skillnad där det verkligen behövs! Vi söker nu en engagerad och erfaren ambulanssjuksköterska till uppdrag inom ambulanssjukvård. Hos oss får du möjlighet att arbeta i ett kompetent team där din insats räddar liv varje dag. Vi söker nu engagerade ambulanssjuksköterskor för uppdrag inom olika kommuner, regioner och privata vårdgivare runt om i landet. Du får möjlighet att arbeta i varierande miljöer med trygga villkor och stor frihet att påverka ditt eget schema. Välkommen att skicka in din ansökan redan idag! ------------------------------------ KVALIFIKATIONER Ambulanssjuksköterska alternativt Leg. sjuksköterska med ambulansjukvårdserfarenhet Om oss Health Connect är ett bemanningsföretag med säte i Göteborg. Vi erbjuder en stor bredd av uppdrag över hela landet. När du arbetar genom Health Connect kan du förvänta dig: Konkurrenskraftig lön ISO-certfierade Resor och boende ( i de fall du önskar arbeta på annan ort är vi behjälpliga med att ordna resa och boende) Tjänstepension enligt ITP, Försäkringar Hög servicenivå av erfarna konsultchefer Konsultträffar
Välkommen till vår värld! 👑 Vår vision är en värld som mår bra, och du kan hjälpa oss att göra den visionen verklig. Vi tror att meningsfulla arbetsuppgifter, starka teamrelationer och en generös dos skratt skapar en arbetsmiljö som inspirerar och stärker oss och alla våra kunder. Med fokus på både här och nu, samt på framtiden - bidrar vi tillsammans till en värld som mår bra! 🌍🧡🚀 Din roll som farmaceut för Kronans Apotek i FalkenbergVi söker nu vår nästa stjärna till vårt härliga Team i Falkenberg! Vi har 2 apotek nära varandra som samarbetar och skapar de bästa kundmötena vi bara kan uppnå! Din profil bör därför vara kund- och teambaserad! Vi älskar ha en bra känsla i gruppen, lita på varandra och skapa bra rutiner för ett bra flöde i driften - allt för att ha så mycket kvalitetstid som möjligt med våra kunder!Du kommer arbeta tillsammans med ett härligt team som gemensamt tar stort ansvar för apoteket och skapar kundupplevelser i världsklass. Det dagliga arbetet är omväxlande och innefattar allt ifrån rådgivning och försäljning av läkemedel och egenvårdsprodukter till att arbeta med lagerhållning, kampanjarbete, kvalité och utveckling. I rollen ingår även följande ansvarsområden och arbetsuppgifter: - Du ansvarar för att expediera ut rätt läkemedel till varje kund och erbjuda bästa möjliga kundrådgivning samt skapa kundupplevelse i världsklass. - Skapa delaktighet inom apoteket och verka för en god gruppdynamik genom bra samarbete med dina kollegor. Vi erbjuder en tillsvidareanställning (fast arbete) på hel eller deltid, beroende på dina önskemål. Tillträde för att börja arbete är omgående eller efter överenskommelse. Vi söker dig som är legitimerad receptarie eller apotekare. För att trivas i rollen tror vi att du brinner för att hjälpa våra kunder till en god läkemedelsanvändning och hälsa. Vi tror också att du trivs allra bäst när du får vara en del av ett engagerat team som arbetar mot tydligt uppsatta mål. På apoteket hjälps vi alla åt med det dagliga arbetet och tillsammans skapar vi en trevlig, välmående och trygg arbetsmiljö där vi växer, har roligt och delar med oss av våra framgångar. Till vår hjälp finns en stark region och serviceorganisation samt kollegor över hela landet. Din ansökanOm detta låter som rätt utmaning för dig tveka inte att skicka din ansökan till oss. Urval och intervjuer kommer att ske löpande. I din ansökan vill vi ha ditt CV eller din LinkedInprofil. Personligt brev? Det kan du skippa! Vi är intresserade av din kompetens, lära känna dig gör vi vid en eventuell intervju. I slutet av rekryteringsprocessen tillämpar vi en bakgrundskontroll på samtliga personer vi vill anställa, oavsett roll eller funktion. Då vi enbart tillämpar detta på slutkandidat informerar vi mer om det längre fram. Har du frågor om tjänsten går det bra att kontakta Apotekschef Jessica Karlsson, [email protected] Varmt välkommen med din ansökan! 😊 Kärnan inom Kronans Apotek handlar om att vi ska må bra tillsammans. När vi har meningsfulla uppgifter, omfamnar varandras olikheter och delar många skrattar kan vi göra stor skillnad tillsammans. Strävan om att må bra är något vi delar med våra fackliga parter och tillsammans arbetar vi för en värld som mår bra. För att komma i kontakt med facklig representant Gunilla Andersson, maila [email protected] alternativt Verdi Sawma, maila [email protected] samt facklig representant Aisha Karimi från Sveriges Farmaceuter, maila [email protected]. Så vilken väg vill du ta för att upptäcka din fulla potential? Leda, bredda eller djupa – valet är ditt! Vi tror på att varje medarbetare har sin egen unika resa att göra, och vi är här för att stötta dig på den resan. Genom Må-bra samtal och vår kompetenstidsplan skräddarsyr vi en utvecklingsväg som passar just dig. Kanske vill du bli apotekets stjärna i kundservice, eller kanske lockar det dig att dyka djupare in i vår digitala värld? Möjligheterna är oändliga! Vi ser till att varje medarbetare får den utveckling de behöver för att växa och trivas hos oss. Och vem vet, kanske leder den här resan till nya och spännande möjligheter inom Kronans Apotek! Så låt oss tillsammans utforska, lära och växa – för hos oss har resan bara börjat! 🚀
Är du den fixaren som alltid löser tekniska mysterier med lätthet? Sätt din talang i rörelse och kliv in i industrivärlden där varje dag är en ny möjlighet att glänsa. Hos vår kund i Falkenberg väntar en chans att utvecklas som underhållstekniker. Ta steget idag! Om tjänsten Som underhållstekniker kommer du att ansvara för underhåll och reparation av produktionsutrustning hos vår kund i Falkenberg, med fokus på att säkerställa effektiv drift och minimera driftstopp, i ett 2-skiftsschema samt en helg i månaden. Om dig Formell kompetens Vi söker dig som har ett genuint tekniskt intresse och praktisk erfarenhet av att lösa tekniska problem. Du bör ha utbildning eller erfarenhet inom fordon, industri eller liknande områden. Att arbeta i en arbetsmiljö som kan vara påfrestande, med inslag av kyla och närhet till råvaror, är något du känner dig bekväm med. Du trivs med att samarbeta och arbetar alltid tillsammans med en kollega för att säkerställa effektivitet och säkerhet. Meriterande Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet av arbete inom livsmedelsindustrin. Kunskaper i att hantera och reparera produktionsutrustning samt certifikat inom relevant teknisk utbildning är också fördelaktigt. Erfarenhet av skiftarbete och förmåga att snabbt anpassa dig till förändringar i arbetsmiljön värderas högt. Vidare är god kommunikationsförmåga och problemlösningsförmåga viktiga egenskaper som kan öka dina chanser att lyckas i rollen som underhållstekniker. Som en av oss Som anställd bemanningskonsult hos oss får du alltid en marknadsmässig lön, semester, pensionsavsättning, försäkringar och anslutning till vårt kollektivavtal. Vi vill att du ska må bra hos oss så självklart erbjuder vi våra konsulter friskvårdsbidrag och företagshälsovård. Under din anställning har du en konsultchef som är ansvarig för ditt uppdrag och ser till att du trivs på din arbetsplats och stöttar dig samt utvecklar dig i din yrkesroll. Om Lernia Lernia är ett av Sveriges ledande bemannings- och rekryteringsföretag och finns över hela landet. Med vårt omfattande nätverk erbjuder vi spännande jobb hos attraktiva arbetsgivare och varumärken som hjälper dig att utveckla din kompetens och karriär, både på lång och kort sikt. Hur du söker tjänsten För att söka tjänsten, scrolla ner till ansökningsformuläret nedan. Urval och intervjuer sker löpande, så skicka in din ansökan redan idag! Om du har några frågor är du välkommen att kontakta konsultchef Frida Ahlabo via e-post: [email protected]
Vi söker Tandläkare – med chans att på sikt ta över väletablerad klinik Är du en prestigelös, initiativrik person som gillar utmaningar och att jobba med människor? Söker du en arbetsplats med sikte på ett långsiktigt samarbete? Vill du ha möjlighet att påverka såväl din egen personliga utveckling som din kompetens? Då kan Team Nordin Tandvård vara en arbetsplats för dig, vi ligger i framkant! Arbetsuppgifter I rollen som tandläkare hos oss kommer du att arbeta med både barn- och vuxentandvård i ett nära samarbete med kollegor. Då vi arbetar digitaliserat och utför allt inom tandvård, från ortodonti till kirurgi, erbjuder vi ett omväxlande arbete. Introduktionen hos oss är anpassad utifrån dina erfarenheter och behov. Du får ett helt team som stöttar dig under din första tid. Om arbetsplatsen Välkommen till vår trivsamma klinik som ligger centralt i Falkenberg. Kliniken har fyra behandlingsrum och generösa ytor för personal. Vi som jobbar här är ett härligt gäng. Vi värdesätter vårt nära samarbete, där vi tar oss tid att hjälpa varandra. Hos oss är det högt i tak och alla har nära till skratt. Kvalifikationer Vi lägger stor vikt till personlig lämplighet, erfarenhet efterfrågas. · Du har intresse och engagemang att arbeta med såväl vuxna som barnpatienter · Flytande svenska i tal och skrift är en förutsättning i vår verksamhet · Du är en person som tar ansvar för såväl din egen som klinikens utveckling · Vidare ser vi att du är omvärldsbevakande och uppdaterad kring teknik. · Du är prestigelös och flexibel i ditt arbetssätt och tillsammans med oss på kliniken skapar du arbetsglädje och delaktighet. · Är intresserad av att driva och utveckla en klinik på sikt Tjänsten är tillsvidareanställning, heltid med fast månadslön och inledande provanställning. Tillträde sker enligt överenskommelse. Vi tar endast emot skriftliga ansökningar via mail som kommer gås igenom löpande och beslut om anställning kan ske tidigare än sista ansökningsdag. Vi ser fram emot din ansökan! Team Nordin Tandvård Tandläkare Anders Nordin med personal Kontakt: [email protected] Hanna Johnsson, 0346-10560 Om Praktikertjänst Praktikertjänst startade för över 65 år sedan och är en av Sveriges största vårdgivare. Vi har 750 mottagningar, från Vittangi i norr till Ystad i söder, som drivs av praktiker som tillsammans äger hela Praktikertjänst. Vi är övertygade om att det skapar engagemang, delaktighet, fokus på kvalitet, kontinuitet samt kompetensutveckling - och är en viktig anledning till att vi varje år hamnar i topp vad gäller både nöjda patienter och medarbetare. Hos oss får du en trygg anställning med fina förmåner och goda möjligheter till både personlig och professionell utveckling. Vi vet att våra medarbetares välbefinnande är grunden till nöjda patienter och i det långa loppet, ett mer välmående samhälle.
Vill du ha det roligaste sommarjobbet? Då är det jobbet som personlig assistent du ska söka! Vill du ha ett av de viktigaste yrkena på arbetsmarknaden och är intresserad av att arbeta med människor? Då kan vi på Kompis Assistans erbjuda dig ett fint jobb som personlig assistent i sommar! Du kommer fylla en viktig funktion då den ordinarie personalen är på ledighet och du kommer att få utvecklas och lära dig massor som du har med dig in i framtiden. Som personlig assistent hos oss är du vårt främsta och viktigaste verktyg för att ge det individuella stödet som din assistansberättigade behöver i livets alla situationer. Ditt arbete är där den assistansberättigade befinner sig. Det kan exempelvis vara hemma, borta eller på stranden. Man vet aldrig hur en dag ser ut! Vi har assistansberättigade i alla åldrar med olika funktionsvariationer och vi finns runt om i hela landet. Arbetstider: Varierar under dag, kväll, helg, natt (både vaken och jour). Kan vara olika på de olika arbetsplatserna så skriv i din ansökan hur just du kan arbeta. Anställningsvillkor: Vikarie juni-aug sommaren 2025. Tjänstgöringsgraderna kan variera upp till 100%. Intervjuer och introduktion sker löpande under hela annonsperioden. Utdrag ur polisens belastningsregister krävs vid ev. anställning hos oss. För oss på Kompis Assistans är det viktigt att kunna ha en god kommunikation med våra kandidater samt kvalitetssäkra rekryteringsprocessen och vi ber därför vänligen att skicka in ansökan via länken digitalt och inte genom e-post. Det här erbjuder vi dig som anställd hos oss! * Längre uppsägningstider än vad kollektivavtalet regler * Marknadsmässiga löner * Kompetens- och utvecklingsmöjligheter * Friskvårdsbidrag * Handikappanpassade semesterhus i Sälen och Spanien att semestra i * Profilkläder från vår egen webbshop * Assistentträffar runt om i landet Vi har valt att själva genomföra rekryteringsprocessen och undanber oss alla former av erbjudande från annonserings- och bemannings-/rekryteringsföretag. Vi tillämpar individuell lönesättning, semester och OB enligt kollektivavtal med Vårdföretagarna. Om Kompis Assistans Kompis Assistans EF gör det möjligt för personer med funktionsnedsättning att kunna leva sina liv som alla andra, utifrån sin egen förmåga och vilja. Hos oss är alla lika mycket värda och vi strävar efter rättvisa förhållanden för våra assistansberättigade och medarbetare. Vår vision är att vara det tryggaste valet, nu och i framtiden. Kompis Assistans EF erbjuder sedan 1995 personlig assistans till barn, ungdomar och vuxna med funktionsnedsättning i hela Sverige. Vi verkar i hela Sverige och vårt huvudkontor är placerad i Borlänge och har även kontor i Sundsvall, Stockholm och Hässleholm. Kompis Assistans är en av de 25 största assistansanordnarna i Sverige med cirka 650 medarbetare. Personlig assistent är ett kvalificerat och ansvarsfullt arbete. Det innebär att du behöver vara trygg i dig själv och lyhörd för andras behov. Självbestämmande, valfrihet, integritet och delaktighet är Kompis Assistans värderingar och något som du förväntas arbeta utifrån. Belastningsregistret För att få arbeta som personlig assistent hos oss måste du uppvisa ett utdrag ur polisens belastningsregister - utdrag (442.3). Viktigt att tänka på är att polisens handläggningstid kan vara upp till två veckor så beställ ditt registerutdrag så snart som möjligt. Utdraget kommer att efterfrågas vid en eventuell intervju.
Välj ett jobb för att visa detaljer