Kantpressoperatör sökes till Finspång!
Jobandtalent Sweden AB
Maskinställare och maskinoperatörer, metallarbete

Om tjänsten Som Kantpressoperatör kommer du att hantera bockning av plåtar, ställa maskiner, byta verktyg, utföra egenkontroller och rapportera resultat. Arbetet sker i skift och inkluderar både manuella och automatiserade processer. Om dig Vi söker dig som har teknisk gymnasiekompetens och gedigen erfarenhet av arbete med bockning av tunnplåt. Du behöver ha en god förståelse för kvalitetsarbete och materialflöden samt kunna läsa och tolka ritningar. Arbetet kräver även att du har en god social förmåga och kan samarbeta effektivt inom avdelningen. Att arbeta systematiskt och organiserat är också ett krav för att lyckas i rollen som kantpressoperatör. Det är meriterande om du har erfarenhet av programmering av Trutops samt goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift. Kunskaper inom LEAN-principer ses som en fördel, liksom tidigare erfarenhet av arbete med bockrobotar. Vi värdesätter också din förmåga att arbeta parallellt med flera uppgifter och din vilja att se möjligheter där andra ser hinder. En serviceinriktad inställning och lagspelarförmåga är också meriterande egenskaper. Hur du söker tjänsten Välkommen att söka denna tjänst genom att skicka in CV och personligt brev via länken. Om du har några frågor är du välkommen att kontakta Account Manager Tolga Demir via e-post: [email protected]. OM JOB&TALENT Job&Talent erbjuder kvalitativa rekryterings- och bemanningstjänster inom bland annat logistik, industri, bygg, event, administration och detaljhandel. I Sverige sysselsätter vi årligen 10 000 medarbetare och omsätter 1,8 miljarder kronor. Job&Talent startade 2009 i Spanien och är numera ett globalt bolag som återfinns på de största europeiska marknaderna, i USA och Sydamerika. I Norden ingår även Storesupport och Jobzone i koncernen.

127 dagar sedan
Sista ansökan:
8 augusti 2025
Resursplanerare
Jobbusters AB
Övriga kontorsassistenter och sekreterare

ArbetsuppgifterSom Resursplanerare har du en central roll i vår kunds verksamhet och ansvarar för att säkerställa en effektiv resursplanering i gasturbinprojekt globalt. Du kommer att samarbeta både med kollegor i Finspång och internationellt, hantera komplexa planeringssituationer och bidra med innovativa lösningar. På kontoret i Finspång arbetar 29 engagerade personer med support till kundprojekt världen över. Som Resursplanerare blir du en del av ett team på nio personer som arbetar både med nya projekt och serviceprojekt. Du kommer även att ha ett nära samarbete med gruppcheferna för fältserviceresurser. Dina arbetsuppgifter inkluderar: Helhetsansvar för resursplanering i globala gasturbinprojekt. Samarbete med kollegor både lokalt och internationellt. Hantering av komplexa planeringssituationer genom god kommunikation och analytiskt tänkande. Arbeta i IT-system såsom SAP och Salesforce. Vi söker dig som Har ett par års arbetslivserfarenhet inom liknande uppdrag. Är välorganiserad och strukturerad i ditt arbetssätt. Har mycket goda kunskaper i både svenska och engelska, i tal och skrift. Personliga egenskaper För att lyckas i uppdraget som Resursplanerare så ser vi att du har god kommunikation, struktur och en förmåga att arbeta både självständigt och i team. Företagspresentation Vår kund hittar ni inom industritillverkningen och de arbetar uteslutande med innovationer. Här är lagkänslan av stor vikt och man anser att mångfald skapar möjlighet för att nå framgång. När du blir en av oss Som konsult hos JobBusters kan du känna dig trygg med ett kollektivavtal i ryggen, tillgängliga konsultchefer och engagerade rekryterare. Du som konsult får även tillgång till vårt nätverk av spännande företag och uppdragsgivare! För oss är det viktigt att du som konsult trivs, känner en trygghet och gemenskap till oss som arbetsgivare. Vi erbjuder tjänstepension, löneväxling och möjlighet till flexpension. Du får även tillgång till vår förmånsportal, där du utöver friskvårdsbidrag har tillgång till mängder av rabatter och erbjudanden inom hälsa, hem och fritid, transport, sjukvård och mycket mer! Ditt välmående är av högsta prioritet för oss och vi erbjuder därför dig som anställd Företagshälsovård för att hantera vardagens alla utmaningar, både på jobbet och i privatlivet. Lön Enligt överenskommelse. Tillträde och ansökan Heltid, kontorstider med möjlighet till hybridarbete. Vår kund önskar start omgående och uppdraget förväntas löpa under 12 månader med möjlighet till förlängning. Du kommer att vara anställd av JobBusters som konsult hos vår spännande kund. Vi går igenom ansökningarna löpande och i konsultvärlden går processerna oftast snabbt. Rollen kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, vänta därför inte med att skicka in din ansökan (gärna i Word-format).

139 dagar sedan
Sista ansökan:
27 juli 2025
Erfaren motviktsförare sökes till Finspång för omgående anställning

Truckförare Är du en erfaren truckförare som söker en ny utmaning? Hos vår kund i Finspång får du möjligheten att arbeta med lossning och lastning av lastbilar i en dynamisk miljö. Med chans till förlängning och varierande arbetstider erbjuder vi en tjänst där din expertis verkligen kommer till sin rätt. Om tjänsten Som erfaren truckförare kommer du att ansvara för effektiv lossning och lastning av lastbilar, främst med motviktstruck. Arbetet inkluderar skiftgång med arbete dag, kväll och varannan helg i Finspång. Om dig Vi söker dig som har gedigen erfarenhet av att arbeta som truckförare, med särskilt fokus på motviktstruckar. Du bör ha relevant utbildning och certifiering för truckkörning. Flexibilitet är en viktig egenskap, då arbetstiderna kan variera mellan dag- och kvällsskift, samt inkludera arbete varannan helg. Tidigare erfarenhet av att lossa och lasta lastbilar är nödvändigt. Tillgänglighet för omgående anställning är ett krav, liksom att du kan arbeta i Finspång. Meriterande Det är meriterande om du har erfarenhet av att köra hjullastare, vilket kan ge dig en fördel i urvalsprocessen. Om du har arbetat med liknande arbetsuppgifter tidigare, särskilt inom logistik eller lagerhantering, ses detta som en stor fördel. Vidare är det positivt om du har en god förmåga att anpassa dig till föränderliga arbetsmiljöer och olika arbetsuppgifter, vilket kan stärka din kandidatur ytterligare. Om kundenVår kund är en ledande aktör inom sin bransch, känd för sin pålitlighet och effektiva arbetsmetoder. Med starkt fokus på medarbetarutveckling och en säker arbetsmiljö erbjuder de en dynamisk och stödjande arbetsplats. Här får du möjlighet att växa i en stabil och framåtsträvande organisation. Hur du söker tjänsten Välkommen att söka denna tjänst genom att skicka in CV och personligt brev via länken. Om du har några frågor är du välkommen att kontakta Account Manager Tolga Demir via e-post: [email protected] ossJob&Talent erbjuder kvalitativa rekryterings- och bemanningstjänster inom bland annat logistik, industri, bygg, event, administration och detaljhandel. I Sverige sysselsätter vi årligen 10 000 medarbetare och omsätter 1,8 miljarder kronor. Job&Talent startade 2009 i Spanien och är numera ett globalt bolag som återfinns på de största europeiska marknaderna, i USA och Sydamerika. I Norden ingår även Storesupport och Jobzone i koncernen.

148 dagar sedan
Sista ansökan:
18 juli 2025
Taktisk inköpare till gasturbintillverkare
Skill Rekrytering & Bemanning AB
Inköpare och upphandlare

Om företagetFöretaget möter den ökade efterfrågan på energi i över 90 länder och bidrar till att skydda vårt klimat. Med över 94 000 anställda genererar de elektricitet för 16% av världens befolkning och strävar efter hållbar, pålitlig och ekonomiskt överkomlig energi genom innovativa teknologier. Företaget utvecklar gasturbiner och kraftanläggningar för global användning och har en omfattande serviceorganisation. Med 3000 medarbetare i Finspång och en årlig omsättning på cirka 10 miljarder kronor är företaget en betydande aktör inom energiteknik. Dina arbetsuppgifterVår kundsöker nu en ny medarbetare till sin inköpsgrupp. Är du intresserad av att arbeta med både uppstyrda rutiner och att hantera akuta ärenden samt agera problemlösare kan denna tjänst vara något för dig. Uppdraget innebär i första hand ansvar för att anskaffa gasturbindetaljer från externa leverantörer till kundens interna kunder, som mestadels finns i den egna verkstaden. Uppdraget innebär också att utveckla ditt köpområde för att säkerställa en effektiv försörjningskedja. Detta innebär att du kommunicerar avvikelser i leveranskedjan, vilket kräver många kontakter och nära samarbete med personer både utanför och inom kundens organisation. Arbetet är periodvis intensivt och kräver att du kan vara flexibel både vad gäller arbetsbelastning och engagemang. Som taktisk inköpare ansvarar du för:• Vara eskaleringspunkt och drivande vid leveransstörningar och övriga problem med leverantörer.• Säkerställa och följa upp kapaciteter hos leverantörer i förhållande till kundens prognoser. Planera leveransutjämning vid behov.• Ansvara för och förhandla mindre investeringar kopplade till kapacitet/leveranser.• Implementera förhandlade avtal och följa upp efterlevnaden av dessa (uppdatera masterdata).• Arbeta med leverantörsutveckling (med avseende på KPI:er, minimera kvalitetsbristkostnader, utveckla logistiklösningar, reducera ledtider, optimera beställningskvantiteter, kapitalbindning samt skapa förutsättningar för och driva kontinuerliga förbättringar).• Ansvara för regelbundna leverantörsmöten.• Arbeta med ständiga förbättringar i supply chain.• Ansvara för utfallsprover och upprampning inom utvecklingsprojekt för nya produkter.• Följa upp och hantera legeringstillägg.• Claimhantering, driva claims, administrera och förhandla med leverantörer. Din profilVi söker dig som:- Har en utbildning inom inköp- eller logistikområdet (t.ex. ekonomi, industriell ekonomi), samt har en längre erfarenhet (min. 5 år) som taktisk inköpare. - Är utåtriktad, drivande och har god samarbetsförmåga både externt och internt. - Är medveten om vikten att leveranser sker i tid och med rätt kvalitet. - Tål stress och högt ställda krav på flexibilitet, utan att tappa fokus.-Tar tag i avvikelser så snart de uppstår och hanterar problem på ett strukturerat sätt samt analyserar och utvecklar ditt arbetsområde.Inte är rädd för att ifrågasätta och prova nya angreppssätt på det dagliga arbetet. - Tycker att förbättringsarbete självklart tillhör det dagliga arbetet. - Har god kunskap i svenska och engelska i såväl tal som skrift. - Har mycket goda kunskaper i Excel och goda i SAP särskilt inom området inköp, material och logistik. Resor förekommer. AnsökningsförfarandeUrvalet kommer att ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum så vänta inte med att skicka in CV och personligt brev till oss idag. Vid eventuella frågor eller funderingar, kontakta ansvarig rekryterare Johanna Lindquist, [email protected]

150 dagar sedan
Sista ansökan:
16 juli 2025
Projektledare med logistikutbildning sökes till Finspång
Jobandtalent Sweden AB
Inköps-, logistik- och transportchefer

Vem är du? Vi söker dig som helst har en master- eller kandidatexamen inom logistik eller lång erfarenhet inom området. Det är en fördel om du har viss specialkompetens inom logistikområdet som kan komplettera vår nuvarande kompetens. Erfarenhet av fraktadministration och skapande av tekniska beskrivningar är också meriterande. Du kommer att arbeta med flera projekt samtidigt, så det är viktigt att du kan prioritera och skapa dina egna förutsättningar för att nå dina mål. Vi söker en analytisk, strukturerad, initiativrik och drivande person. Du är noggrann och kan se helheten, samtidigt som du kan balansera kundfokus med projektens interna mål. Det är också viktigt att du kan kommunicera pedagogiskt och tydligt med människor på olika nivåer, både internt och externt. Goda kunskaper i SAP, Qlik Sense eller Primavera är meriterande. Bra att veta Vi vill tillsätta denna roll så snart som möjligt, men vi lägger större vikt vid att hitta rätt person än att snabbt fylla positionen. Du behöver behärska engelska i både tal och skrift. Du kommer att behöva vara på kontoret i Finspång minst 3 gånger i veckan. I början kommer det att vara 5 dagar i veckan, men mer detaljer kommer att diskuteras under intervjun. Varmt välkommen med din ansökan! OM JOB&TALENT Job&Talent erbjuder högkvalitativa rekryterings- och bemanningstjänster inom logistik, industri, bygg, event, administration och detaljhandel. Varje år anställer vi 10 000 medarbetare och omsätter 1,8 miljarder kronor i Sverige. Job&Talent grundades 2009 i Spanien och är nu ett globalt företag som verkar på de största europeiska marknaderna, i USA och Sydamerika. I Norden ingår även Storesupport och Jobzone i vår koncern.

157 dagar sedan
Sista ansökan:
9 juli 2025
Elektirsk Desinger sökes
Jobandtalent Sweden AB
Civilingenjörsyrken inom elektroteknik

Elektrisk Designer Vår kund söker en engagerad och innovativ Electrical Designer inom styrutrustning och mätning. Bli en del av ett dynamiskt team där du får möjlighet att arbeta projektbaserat, utveckla dina tekniska färdigheter och bidra till energilösningar med låg klimatpåverkan. Här värdesätts samarbete och mångfald för ständig utveckling. Om tjänsten Som Electrical Designer inom kontrollutrustning och mätning kommer du att ansvara för orderdesign, skapa inköpsdokumentation, hantera layouter och intern kablage, samt följa upp projektkostnader för att effektivisera arbetsmetoder och säkerställa marknadspositionen. Formell kompetens Vi söker dig som har en relevant universitetsutbildning eller är en erfaren gymnasieingenjör med flera års erfarenhet inom området. Du bör ha goda kommunikationsfärdigheter och trivas med att samarbeta i team. Vi värdesätter att du är innovativ och har ett intresse för teknik. Det är också viktigt att du tar aktivt ansvar för att planera ditt arbete och din tid på ett effektivt sätt. Meriterande Det är meriterande om du har erfarenhet av att arbeta med COMOS eller SAP, eftersom dessa verktyg kommer att underlätta ditt arbete i denna roll. En förståelse för ATEX-krav och förmågan att validera våra säkra kretsar är också fördelaktigt. Tidigare erfarenhet av att skapa upphandlingsdokumentation och hantera projektkostnader kommer också att vara till nytta i denna position.OM JOB&TALENT Job&Talent erbjuder kvalitativa rekryterings- och bemanningstjänster inom bland annat logistik, industri, bygg, event, administration och detaljhandel. I Sverige sysselsätter vi årligen 10 000 medarbetare och omsätter 1,8 miljarder kronor. Job&Talent startade 2009 i Spanien och är numera ett globalt bolag som återfinns på de största europeiska marknaderna, i USA och Sydamerika. I Norden ingår även Storesupport och Jobzone i koncernen.

163 dagar sedan
Sista ansökan:
3 juli 2025
Mechanical/Process Engineer
Jobandtalent Sweden AB
Civilingenjörsyrken inom maskinteknik

Mechanical/Process Engineer Bli en nyckelspelare i vår kunds team och arbeta med innovativa lösningar inom gas turbinteknik. Här får du möjlighet att utveckla avancerade akustik- och växellådssystem, samtidigt som du arbetar nära leverantörer och kunder. En dynamisk roll med fokus på teknisk spetskompetens och projektledning väntar på dig. Om tjänsten Som Mechanical/Process Engineer kommer du att ansvara för projektspecifik systemdesign, skapa och granska tekniska specifikationer, upprätthålla teknisk och kommersiell dialog med leverantörer, stödja projektledning och installationsaktiviteter samt genomföra designgranskningar för gasturbiner. Om dig Vi söker dig som har utbildning och erfarenhet inom mekanik eller processingenjörsarbete, med fokus på system för gasturbiner. Du behöver ha kunskaper om akustiska paketlösningar och växellådor samt erfarenhet av att skapa och granska tekniska specifikationer. Du bör också ha förmågan att föra tekniska och kommersiella dialoger med leverantörer och inköpsteam. Flytande engelska är ett krav för denna tjänst. Meriterande Det är meriterande om du har erfarenhet av designarbete i CAD eller detaljprocessdesign i verktyg som Comos. Kunskap om KKS och/eller ISA-standarder för processystemdesign är också fördelaktigt. Erfarenhet av projektledning eller arbete som projektledningsingenjör skulle ge dig en extra fördel. Svenska språkkunskaper, även om de inte är nödvändiga, ses som ett plus i denna roll. Om företagetFöretaget är en global ledare inom energiteknik, specialiserad på avancerade gas- och ångturbinlösningar. Med fokus på innovation och hållbarhet erbjuder vi en dynamisk arbetsmiljö där medarbetare kan växa och utvecklas samtidigt som de bidrar till att forma framtidens energilösningar. Ansökan För att söka tjänsten skickar du in CV och personligt brev via länken. Vid frågor är du välkommen att kontakta Account Manager Tolga Demir via e-post: [email protected] JOB&TALENT Job&Talent erbjuder kvalitativa rekryterings- och bemanningstjänster inom bland annat logistik, industri, bygg, event, administration och detaljhandel. I Sverige sysselsätter vi årligen 10 000 medarbetare och omsätter 1,8 miljarder kronor. Job&Talent startade 2009 i Spanien och är numera ett globalt bolag som återfinns på de största europeiska marknaderna, i USA och Sydamerika. I Norden ingår även Storesupport och Jobzone i koncernen.

163 dagar sedan
Sista ansökan:
3 juli 2025
Eventpersonal till Barnevent Finspång
Brand Impact Sweden AB
Eventsäljare och butiksdemonstratörer m.fl.

Om oss Brand Impact har sedan 1988 varit en ledande partner för varumärken inom detalj- och dagligvaruhandeln. Vår styrka ligger i att framhäva och synliggöra produkter ute i butikerna, både genom smakprov och engagerande samtal med kunderna. Sökes: Social Eventpersonal till BarneventVi letar efter engagerade personer som älskar att arbeta med barn och som vill bli en del av vårt team som sköter barnevent. Du kommer att vara en del av ett team som bidrar till att skapa oförglömliga och roliga upplevelser för barn och deras föräldrar. Ansvarsområden och arbetsuppgifter Genomföra roliga och engagerande aktiviteter för barn på olika event. Komma på kreativa idéer för att förbättra upplevelsen för barnen. Serva och interagera med både barn och föräldrar på ett vänligt och profesionellt sätt. Samarbeta med andra medarbetare för att säkerställa ett sömlöst eventupplägg. Vem är du? Du har fyllt 18 år. Du kommunicerar flytande på svenska. Du har en positiv och energisk attityd. Du älskar att arbeta med barn och har ett kreativt sinne. Du har god organisationsförmåga och har lätt för att samarbeta. Kan jobba helger då barneventen ofta ärschemalagda på lördagar. Varför arbeta med oss? Hos Brand Impact får du möjlighet att arbeta i en dynamisk och inspirerande miljö där vi sätter stor vikt vid din personlighet och din inställning. Vi erbjuder en marknadsmässig lön, support från våra erfarna coacher, och möjlighet till personlig utveckling inom framför allt service, marknadsföring & event. Utöver lön erbjuder vi även ersättning för eventuella resor med egen bil. Intresserad?Vi ser fram emot att höra från dig! Skicka in din ansökan idag och bli en del av Brand Impact-teamet. Vi ser verkligen fram emot din ansökan! //Brand Impact Teamet

164 dagar sedan
Sista ansökan:
2 juli 2025
Utvecklingsingenjör till gasturbinstillverkare
Skill Rekrytering & Bemanning AB
Civilingenjörsyrken inom elektroteknik

Om företagetFöretaget möter den ökade efterfrågan på energi i över 90 länder och bidrar till att skydda vårt klimat. Med över 94 000 anställda genererar de elektricitet för 16% av världens befolkning och strävar efter hållbar, pålitlig och ekonomiskt överkomlig energi genom innovativa teknologier. Företaget utvecklar gasturbiner och kraftanläggningar för global användning och har en omfattande serviceorganisation. Med 3000 medarbetare i Finspång och en årlig omsättning på cirka 10 miljarder kronor är företaget en betydande aktör inom energiteknik. Dina arbetsuppgifterI rollen somUtvecklingsingenjör kommer du att ha en nyckelroll i att utveckla och optimera det akustiska systemet. Dina ansvarsområden inkluderar design och utveckling av luftintag, ventilation, CFD, enclosure, LER (Local Equipment Room) och bälgar/skorstenar. Du kommer att ansvara för att upprätthålla systemstandarder och processer samt arbeta med kostnadsreduktion och tekniska lösningar på detaljnivå. Arbetet innebär samarbete med interna och externa gränssnitt, inklusive R&D, inköp, orderkonstruktion, service och underleverantörer. Du kommer även att delta i och leda projektbaserade arbetsuppgifter. Din profilVi tror att du är en driven och analytisk problemlösare med passion för teknik. Du är en lagspelare som uppskattar samarbete och utmaningar i en global miljö. För att lyckas i rollen ser vi att du har: Relevant arbetslivserfarenhet från en liknande roll. En kandidatexamen eller magisterexamen i mekanik eller motsvarande. God kommunikativ förmåga på både svenska och engelska. AnsökningsförfarandeUrvalet kommer att ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum så vänta inte med att skicka in CV och personligt brev till oss idag. Vid eventuella frågor eller funderingar, kontakta ansvarig rekryterare Malin Åkerblom, [email protected]

167 dagar sedan
Sista ansökan:
29 juni 2025
Personliga assistenter sökes till kvinna i Finspång
Nordström Assistans AB
Personliga assistenter

Nu söker vi på Nordström Assistans Dig som har hjärtat på rätt ställe och som vill tillgodose en människas liv med särskilda insatser. Vad innebär tjänsten? Vi söker nu personliga assistenter till en kvinna som är bosatt i Finspång. Hon har ett stort hjälpbehov och behöver hjälp med allt i sin vardag. Arbetsuppgifterna innefattar bland annat följande, gåträning, matsituationer, matlagning, personlig hygien, promenader och hushållssysslor. I hemmet finns flera hjälpmedel att tillgå, exempelvis rullstol, lyft, förhöjd toalettstol samt duschstol. Av denna anledning ser vi det som meriterande om du som söker har erfarenhet av att ha arbetat med hjälpmedel. Tjänsten är en timanställning vid behov och ordinarie personals frånvaro.Den fördelas på dag-, natt- eller dygnspass. Arbetstiderna ser ut som följande,dagtid 09.00-17.00, nattid 17.00-09.00 eller dygnspass 09.00-09.00. Ibland förekommer kortare arbetspass vid dubbelassistans. Omfattning: Timanställning vid behov.Antal tjänster: 2.Tillträde: Enligt överenskommelse. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsterna tillsätts så snart som möjligt. Om dig - Som personlig assistent ser vi gärna att du är samarbetsvillig, lyhörd, ansvarstagande, flexibel och en bra lagspelare. Viktigaste är att det finns personkemi mellan dig som sökande och kunden. Detta kan komma till att bli avgörande vid det slutgiltiga urvalet. Det är meriterande om du: Har erfarenhet inom vård och omsorg eller som personlig assistent. Det är krav på att du: Inte är pälsdjursallergiker, då det finns djur i kundens hem, Har flytande kunskaper i det svenska språket, i såväl tal som skrift, Är rökfri, Innehar B-körkort. RekryteringsprocessenDin ansökan kan komma att läsas av personal inom Nordström Assistans, av kund och dennes anhöriga och/eller samordnare.Din ansökan kan komma att delas med våra systerbolag om din profil matchar en annan tjänst inom Team Olivia.Urval kan ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Tveka därför inte att skicka in din ansökan idag! Vid eventuellanställningFöranställning hos oss på Nordström Assistansbehöver du ha ett BankID och godkänner att använda ditt BankID i tjänsten. En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och/eller lämna in personbevis samt eventuella dokument som styrker rätten till arbete i Sverige. Personbevis kan du enkelt ladda ned på Skatteverkets hemsida. För att kunna jobba som personlig assistent behöver du vara minst 18 år. Om du vill arbeta hos denna kundmåste du kunna uppvisa ett giltigt utdrag ur brottsregistret. Det är viktigt att du redan nu beställer ett utdrag från Polisen, då deras handläggningstid kan variera. Du beställer enkelt med BankID via denna länk: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/blanketter---barn-med-funktionsnedsattning/För dig med anställningsstödNordström Assistans är ett inkluderande företag. Vi välkomnar alla sökanden och även du som har rätt till någon form av anställningsstöd genom arbetsförmedlingen. Det är frivilligt att ange denna information i din ansökan, alternativt kan du även meddela detta vid en eventuell intervju. Nordström AssistansVi på Nordström Assistans är övertygade att med rätt hjälp och förutsättningar kan man nå mer. Vi vill förändra, förbättra och skapa vägen till en bättre tillvaro. Vi har funnits sedan 1998 och erbjuder idag personlig assistans i hela Sverige och utgår från regionalkontoren i Stockholm, Gotland, Malmö, Jönköping och Gällivare. Vår framgång vilar på våra medarbetare och vi söker dig som vill vara en del av vårt team! Vi följer kollektivavtal mellan Kommunal/Vårdföretagarna. Du hittar mer information påhttps://www.nordstromassistans.se

168 dagar sedan
Sista ansökan:
28 juni 2025