Driftsättningsingenjör

Om tjänsten Vi söker för kunds räkning en driven Driftsättningsingenjör med erfarenhet inom drift, energi, elkraft, maskin eller styr- och reglerteknik. Du kommer att vara en del av ett engagerat team och ha ansvar för driftsättning av gasturbinpackar både i verkstaden och hos kunder. På provningskontoret ligger ansvaret för all provning av gasturbiner och tillhörande utrustning inför leverans till kunder. Här utförs testkörning av gasturbiner, verkstadsprov av kringutrustningen till gasturbinen samt provning av kompletta leveranser. Du kommer att ingå i gruppen som utför verkstadsprov. Tjänsten är ett konsultuppdrag med start omgående. Dina ansvarsområden inkluderar • Ledning av driftsättningen av gasturbinpackar. • Tidsplanering, samordning av provningsgruppen och utbildning av medarbetare. • Dokumentation av arbetet. Om dig Vi söker en strukturerad problemlösare med god kommunikativ förmåga och ett starkt samarbetsfokus. Kunskaper inom styr- och reglerteknik är meriterande. Krav för tjänsten är • Ingenjörsutbildning med erfarenhet inom drift eller maskinteknik. • Ett par års erfarenhet av arbetsledning. • Praktisk erfarenhet från driftsättning eller underhåll av större maskiner. • Goda kunskaper i svenska och engelska. • Erfarenhet av administrativt arbete och datorvana. Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet. Kontaktuppgifter Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare: Amanda Pettersson via Adecco´s växel 010 – 173 73 00 Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via [email protected] Välkommen med din ansökan!

3 maj 2024
Sista ansökan:
2 juni 2024
Likviditetsplanerare till internationellt bolag

Om tjänsten Vi söker för kunds räkning efter en engagerad Likviditetsplanerare. I rollen som Likviditetsplanerare kommer du att spela en central roll i att stödja företagets finansiella funktioner, med fokus på valutakursrådgivning, valutaredovisning, likviditetshantering och valutatransaktioner. Som Likviditetsplanerare kommer du att vara en del av ett framstående globalt företag med möjlighet att påverka och bidra till framgång. Treasury-avdelningen är en central funktion hos vår kund som stödjer hela teamet. Som en del av Treasury-avdelningen kommer du också att få en god övergripande förståelse för olika ekonomiska ämnen samt möjlighet att fördjupa dig inom olika områden. Teamet består av 5 anställda och vi söker nu en likviditetsplanerare för att utöka teamet. I din roll som likviditetsplanerare kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter att innebära • Samla in och analysera driftskassaflödesdata från olika affärsenheter. • Förbättra likviditetsprognoser och kassaflödesplaner. • Presentera regelbundet kassaflödesprognoser och faktiska utfall för ledningen. • Utveckla och förbättra processer och system relaterade till likviditetsplanering. • Samarbeta nära med andra finansiella och kommersiella funktioner inom organisationen. Tjänsten som likviditetsplanerare är ett konsultuppdrag med start omgående. Uppdraget är hos vår kund i Finspång. Efter du har genomgått din introduktion och upplärning finns det möjlighet att arbeta hemifrån några dagar i veckan men kunden ser att du mestadels av din tid ska vara på kontoret i Finspång. Vi söker dig som har • 1-2 års erfarenhet inom affärsstyrning, företagsadministration, redovisning eller liknande. • En kandidatexamen inom företagsadministration eller liknande kommersiell utbildning. • Flytande engelska och svenska i både tal och skrift. • Goda kunskaper i Excel. • Stark analytisk förmåga och goda ledarskapsfärdigheter. • Du är strukturerad, kommunikativ och en lagspelare. • Meriterande: Erfarenhet av SAP eller liknande finansiella system. Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet. Kontaktuppgifter Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare: Amanda Pettersson via Adecco´s växel 010 – 173 73 00 Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via [email protected] Välkommen med din ansökan!

3 maj 2024
Sista ansökan:
2 juni 2024
Business Controller

Job Descripton As a Business Controller, you´ll hold a pivotal position within the Medium Gas Turbines Service Business, focusing on Additive Manufacturing. Working closely with both local and global teams, you´ll spearhead financial and commercial activities for the Additive Manufacturing function. Your key responsibilities will include: • Manage all financial and commercial activities for Additive Manufacturing. • Provide comprehensive KPI measurement and trend analysis for strategic decisions. • Conduct detailed financial analysis to ensure efficiency. • Oversee cost center budgets for optimized performance. • Offer commercial support in capital investments with rigorous ROI measurement. • Monitor inventory levels for operational efficiency. • Lead corporate governance of supply chain functions. • Define cost-out targets for Supply Chain and Additive Manufacturing. • Provide timely corporate reporting for informed decision-making. Requirements • A university degree in business administration, finance, or a related field, with extensive experience in finance or business controlling. Experience in driving change projects and industrialization is advantageous. • Strong analytical skills, coupled with curiosity, thoroughness, structure, and a strong drive. • Excellent communication and interpersonal skills, with a holistic approach and a focus on cooperation. • Fluency in English, both spoken and written. • Proficiency in SAP and MS Excel, with additional knowledge of visualization tools such as Power BI, Tableau, or QlikView being advantageous. • A growth mindset, a solutions-focused approach, and a willingness to thrive in a dynamic international environment. About the team The team fosters a Caring and Respectful work environment, where we prioritize Agile and Accountable behavior. We embrace open communication and teamwork, ensuring a supportive atmosphere for all team members. The position is a consulting assignment, starting immediately and extending until December 31st. After the training period, there´s the possibility to work from home a few days a week, although the client prefers that the majority of the work be done on-site. We will attribute great importance to personal suitability. Contact details If you have any questions regarding the position or the recruitment process, please feel free to contact the responsible recruiter: Amanda Pettersson via Adecco´s switchboard at 010 – 173 73 00. For inquiries regarding registration, please contact support at [email protected]. Welcome with your application!

3 maj 2024
Sista ansökan:
2 juni 2024
Mo Gård söker Elevassistent/Rehabassistent till LSS-boende för unga vuxna

Vill du jobba som elevassistent och rehabiliteringsassistent i skolan och LSS-boendet, kom och gör betydelsefulla arbetsinsatser med oss! Vi söker Dig som vill vara med och förverkliga skollagen och LSS-lagens intentioner och ge bästa möjliga stöd till våra unga vuxna som går på vår anpassade gymnasieskola och bor på våra elevboenden i Doverstorp! Vi strävar efter att skapa en trygg, rolig och meningsfull vistelse för eleverna både under skoltid och i boendet. Målsättningen är att eleverna ska få möjlighet till miljöombyte, social gemenskap och en meningsfull fritid utifrån individuella behov och förutsättningar. Dina arbetsuppgifter Du kommer att arbeta på ett LSS-boende för unga vuxna med kombinerade intellektuella funktionsnedsättningar. Du jobbar på rullande schema dag/kväll och även helger och jour kan ingå. På vardagarna arbetar du som elevassistent när ungdomarna är i skolan. På kvällar och helger arbetar du i din roll som rehabiliteringsassistent där du stöttar eleverna utifrån elevens individuella behov. Du har du ett starkt fokus på våra elever och brinner för att utveckla samt erbjuda en meningsfull sysselsättning utifrån varje ungdoms enskilda intresse, önskemål och förutsättningar. Du ger stöd i dagliga aktiviteter utifrån ett pedagogiskt förhållningssätt. Det dagliga arbetet innefattar bland annat stöd och vägledning vid personlig omvårdnad, rörelseträning, måltider, medicinhantering, hygienrutiner samt stöd i sociala aktiviteter. Du ingår i en engagerad arbetsgrupp där ni tillsammans arbetar för att varje ungdom ska få en meningsfull sysselsättning och vardag.  Våra boenden är belägna i Doverstorp strax utanför Finspång i natursköna miljöer. Skolan ligger i nära anslutning till boendena och den pedagogiska undervisningen drivs av lärare och elevassistenter tillsammans. Vem är du? Vi söker dig som har slutförd utbildning inom vård och omsorg, barn och fritid, utbildning som elevassistent eller annan utbildning som bedöms likvärdig. Erfarenhet av vård-och omsorgsarbete eller pedagogiskt arbete efterfrågas. Om du har erfarenhet av arbete som elevassistent/elevcoach ses även det som meriterande. Vi värderar särskilt erfarenhet och kunskap i teckenspråk då våra ungdomar har ett stort behov av anpassad kommunikation.  Vi värdesätter att du kan samarbeta i ett team där allas kompetenser nyttjas på bästa möjliga sätt. Du ser möjligheter, är engagerad och är lyhörd för andra människors behov. Arbetet kräver att du är flexibel och trivs med variation i arbetet. Du är ansvarstagande, gillar ordning och reda samt tar egna initiativ i arbetet.  Körkort B är ett krav. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet.  Anställning Anställningsform: Vi erbjuder dig en tillsvidaretjänst på 75-100% med fast månadslön. Vi tillämpar provanställning.  Tillträdesdatum: 12 Augusti 2024 eller enligt överenskommelse Arbetstid: Din arbetstid kommer följa ett schema som omfattar dag, kväll, helg och jour. Vi tillämpar individuell lönesättning. En förutsättning för anställning är att du kan visa ett utdrag från belastningsregistret.    Sista ansökningsdagen är 240531   Varmt välkommen med din ansökan!

3 maj 2024
Sista ansökan:
31 maj 2024
Bemanningscentralen söker Undersköterskor

Vill du jobba med oss? Söker du efter ett varierande arbete där du gör en meningsfull insats i de äldres vardag? Just nu söker Bemanningscentralen på Finspångs kommun två nya medarbetare till korttidspoolen inom äldreomsorgens verksamheter. Korttidspoolens funktion är att täcka upp för ordinarie personals korttidsfrånvaro, vilket innebär att du arbetar på flera olika enheter i kommunens verksamheter.  Vad kan vi erbjuda dig? Vi kan erbjuda dig ett roligt och varierande arbete inom äldreomsorgen i Finspång där ingen dag är den andra lik. Du får möjlighet att arbeta där du bäst behövs för dagen, vilket kan vara inom hemtjänst, korttidsboende eller särskilt boende. Det är ett flexibelt arbete då du arbetar på olika platser i centralort men även i våra ytterområden Hällestad och Rejmyre. Du får arbeta självständigt men har en härlig grupp med kollegor i korttidspoolen att ta stöd av.  För dig som arbetar i korttidspoolen erbjuder vi utöver grundlön även ett flexibilitetstillägg på 1150 kr. Om du blir bokad till våra ytterområden får du även milersättning. Du har själv möjlighet att påverka hur du vill arbeta då vi har påverkningsbara scheman som utgår från verksamhetens bemanningskrav.  Dina framtida arbetsuppgifter När du arbetar inom korttidspoolen är ditt uppdrag att täcka upp för ordinarie personals korttidsfrånvaro. Du arbetar därav med det stöd till kunderna inom äldreomsorgen där du behövs för dagen.  Arbetstiden är förlagd under dagar och kvällar, måndag till söndag. Du kan förvänta dig att jobba under varannan helg. Arbetet kan innebära att du tjänstgör på mer än en arbetsplats under ett skift, då du arbetar där du som bäst behövs.  I korttidspoolen har du verkligen möjlighet att fokusera på de personer som du finns till för i verksamheterna! Vem är du? Du som vill arbeta i korttidspoolen gentemot äldreomsorg behöver ha en vård- och omsorgsutbildning, eller arbetslivserfarenhet som arbetsgivaren bedömer som motsvarande. Vi söker dig som ser möjligheter i förändringar och som kan anpassa dig utefter ändrade förutsättningar. Du är ansvarsfull och har förmåga att självständigt strukturera och driva ditt arbete framåt och du bibehåller ett effektivt arbete trots motgångar. I stressade situationer är du lugn och stabil och du behåller ett realistiskt synsätt. Du som söker är lyhörd, har en god kommunikativ förmåga samt kan arbeta med olika människor i din omgivning. Vidare har du en god serviceanda och du kan sätta dig in i andra personers perspektiv. För samtliga tjänster är B-körkort ett krav, liksom tillgång till egen bil då du behöver använda den i ditt arbete. Det är viktigt att du har god datorvana och kan uttrycka dig väl i tal och skrift på svenska.  Urval sker löpande och tjänsterna kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum Vi driver Finspång framåt! Finspång har ett rikt och varierat utbud av kultur, unika historiska miljöer och mötesplatser. Det är en levande industriort med ett starkt näringsliv med närhet till kringliggande städer. Tillsammans med näringslivet har Finspångs kommun fastslagit en gemensam vision att vi till år 2035 ska ha 30 000 invånare. Finspång utvecklas genom en drivkraft att möta samtiden och framtiden. Därför styrs kommunens verksamheter utifrån FN:s globala mål. Genom att agera lokalt för att påverka globalt vill vi bidra till en hållbar framtid för människor och miljö. Som medarbetare i Finspångs kommun är du vår viktigaste resurs. Du och dina kollegor förbättrar vardagen för andra – varje dag. Här får du möjlighet att göra skillnad, ge service till andra och ta ansvar för Finspångs utveckling. Tillsammans bygger vi stolthet och arbetsglädje på en arbetsplats som präglas av öppenhet och samarbete. Vi har en förmånsportal genom företaget Benify; Fördel Finspång, där alla våra medarbetare får ta del av förmåner, rabatter och andra erbjudanden av många olika slag, exempelvis friskvårdsbidrag. För att ge bästa möjliga service till våra kommuninvånare eftersträvar vi en personalsammansättning som speglar mångfalden i Finspångs kommun. I Finspångs kommun tillämpar vi rökfri arbetstid. Inför rekryteringsarbetet har Finspångs kommun noggrant tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanbeder oss därför bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande. Du som söker jobb och har skyddade personuppgifter ska ringa till annonsens kontaktperson som kommer att guida dig vidare för en säker ansökningsprocess. Du ska inte ansöka digitalt via ansökningslänken.

3 maj 2024
Sista ansökan:
19 maj 2024
Samhällsplaneringsenheten söker mark- och exploateringsingenjör

Vill du jobba med oss? Tjänsten som exploateringsingenjör är placerad på samhällsplaneringsenheten som är en del av sektor samhällsbyggnad. Sektorn arbetar, utöver samhällsplanering, med frågor som rör kost- och måltid, transport, lokalvård, bygg och miljö, fastighetsförvaltning samt räddningstjänst. På samhällsplaneringsenheten finns 12 medarbetare där exploateringsingenjören jobbar nära tillsammans med ytterligare 2 medarbetare inom mark- och exploateringsfunktionen samt övriga medarbetare inom enheten som exempelvis planarkitekter, trafikstrateg, naturvårdssamordnare, GIS-ingenjör och trafikingenjör. Dina framtida arbetsuppgifter Som exploateringsingenjör arbetar och ansvarar du för att driva kommunens exploateringsprojekt från planeringsfas fram till genomförandefas. En del av ditt arbete kommer även handla om förvaltning och utveckling av kommunens markreserv. Arbetet utgår från juridiska, ekonomiska och tekniska perspektiv inom såväl exploateringsprojekt som markförvaltning. Du kommer att arbeta tillsammans med kollegor i kommunens verksamheter likväl som myndigheter, exploatörer, entreprenörer, konsulter med flera. I dina arbetsuppgifter ingår att styra projekten mot uppställda mål och tidplaner. Du ska upprätta underlag för politiska beslut och medverka i framtagandet av utredningar, ekonomiska analyser och genomförandeplanering. Tjänsten som exploateringsingenjör innebär att du kommer representera Finspångs kommun som markägare och arbeta med strategisk åtkomst av mark där förhandling och kontaktskapande är viktiga delar. Vem är du? Vi söker dig som: - Har högskoleexamen inom lantmäteri eller som ingenjör med inriktning mot samhällsbyggnad eller andra kompetenser och erfarenheter som arbetsgivaren bedömer likvärdig. - Har förhandlingsvana och dokumenterad erfarenhet av att arbeta med genomförandefrågor inom fysisk planering. - Vi ser att du gärna har erfarenhet av att arbeta inom en politisk styrd organisation Är utåtriktad med högt fokus på service och är skicklig på att kommunicera såväl positiva som negativa besked i tal och skrift - Har förmåga att snabbt strukturera om och prioritera i dina arbetsuppgifter utefter gemensamma mål när förutsättningarna förändras. - Är positiv, lugn och gillar att arbeta såväl självständigt som i grupp. - Har mycket god förmåga att uttrycka dig i tal och skrift. - Är flexibel och har värnar om att få till bra helhetslösningar. - Innehar B-körkort. Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper. Urval sker löpande. Tillträde enligt överenskommelse. Vi driver Finspång framåt! Finspång har ett rikt och varierat utbud av kultur, unika historiska miljöer och mötesplatser. Det är en levande industriort med ett starkt näringsliv med närhet till kringliggande städer. Tillsammans med näringslivet har Finspångs kommun fastslagit en gemensam vision att vi till år 2035 ska ha 30 000 invånare. Finspång utvecklas genom en drivkraft att möta samtiden och framtiden. Därför styrs kommunens verksamheter utifrån FN:s globala mål. Genom att agera lokalt för att påverka globalt vill vi bidra till en hållbar framtid för människor och miljö. Som medarbetare i Finspångs kommun är du vår viktigaste resurs. Du och dina kollegor förbättrar vardagen för andra – varje dag. Här får du möjlighet att göra skillnad, ge service till andra och ta ansvar för Finspångs utveckling. Tillsammans bygger vi stolthet och arbetsglädje på en arbetsplats som präglas av öppenhet och samarbete. Vi har en förmånsportal genom företaget Benify; Fördel Finspång, där alla våra medarbetare får ta del av förmåner, rabatter och andra erbjudanden av många olika slag, exempelvis friskvårdsbidrag. För att ge bästa möjliga service till våra kommuninvånare eftersträvar vi en personalsammansättning som speglar mångfalden i Finspångs kommun. I Finspångs kommun tillämpar vi rökfri arbetstid. Inför rekryteringsarbetet har Finspångs kommun noggrant tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanbeder oss därför bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande. Du som söker jobb och har skyddade personuppgifter ska ringa till annonsens kontaktperson som kommer att guida dig vidare för en säker ansökningsprocess. Du ska inte ansöka digitalt via ansökningslänken.

3 maj 2024
Sista ansökan:
31 maj 2024
C-chaufförer för sommaruppdrag!

TopWork söker nu C-chaufförer för uppdrag över sommaren! Vi söker dig som är intresserad av sommaruppdrag och vill utvecklas som chaufför tillsammans med vår kund i Finspång!! Dina arbetsuppgifter kommer vara varierande och inkludera körning samt en del stopp där du behöver gå av för att arbeta tungt med kroppen. Vår kund är verksam inom renhållning och det är vad ditt arbete kommer vara fokuserat på. Körningarna kan vara längre med få stopp samtidigt som de kan vara lite kortare men med fler stopp längs vägen, vilket ställer krav på dig som chaufför att vara flexibel då varje dag inte är den andra lik.  Arbetet kommer vara ett sommarvikariat, exakta veckor kommer längre fram och kan skifta beroende på när du har möjlighet att jobba. Vi söker dig som har: C-behörighet Giltigt YKB Intresse av att utvecklas som chaufför Tidigare erfarenhet som chaufför Att du behärskar det svenska språket i tal och skrift är ett krav för denna tjänst. Är du ute efter nya erfarenheter som chaufför? Ansök då idag! Rekryteringsarbetet sker löpande. Tjänsten inleds med en anställning hos TopWork. Som konsult hos TopWork får du en konsultchef som stöttar dig i ditt uppdrag hos kund. Vi ger dig råd och rekommendationer om hur du kan utvecklas i ditt arbete

3 maj 2024
Sista ansökan:
26 maj 2024
CNC-operatör till Lämneå Bruk

CNC-operatör Om företaget Lämneå Bruk är ett familjeägt företag som har flera generationers erfarenhet av trådbranschen. De tillverkar teknologiskt avancerade tråddragningsmaskiner som uppfyller kundernas unika behov och önskemål. All tillverkning sker i Ljusfallshammar från designfasen till färdiga produkten men kunderna finns över hela världen. De produkter som framställs med hjälp av dessa maskiner är bland annat svetstråd, svetselektroder, fjädrar, rörtråd, spik och skruv. Dina arbetsuppgifter Vår kund söker CNC-operatör. Du kommer att få kvalitetssäkra produktionsflödet från början till slut, programmera maskiner utifrån ritningar för att sedan kontrollera maskinens arbete. Exempel på arbetsuppgifter kan vara: - mätning - ritningsläsning - skärande bearbetning - förebyggande underhåll - verktygsbyten - omställningar av maskinen Din profil Är du praktiskt lagd och har erfarenhet från industri eller verkstad? Då kan det här vara jobbet för dig! Vi söker dig med yrkesutbildning eller arbetslivserfarenhet inom området. Du bör vara självgående, kunnig i att tolka ritningar och instruktioner samt ha en positiv inställning till att lära nytt. - Meriterande med truck och traverskort. Ansökningsförfarande Intervjuer och urval sker löpande. Vid frågor kontakta ansvarig rekryterare Madeleine Edberg, [email protected], 011-199467 Välkommen med din ansökan! Om oss Skill är ett modernt kompetensföretag med ett brett tjänsteutbud inom rekrytering, bemanning, hr-tjänster och kompetensutveckling. Vi har en stark kundbas i teknik- och industriföretag samt inom IT och tech. Rätt människor, på rätt plats, kan förändra allt – och när människor växer, växer företag. People change – everything.

3 maj 2024
Sista ansökan:
24 maj 2024
Bemanningsadministratör vikariat sökes till Mo Gård LSS

Mo Gård är ett stiftelseägt idéburet kunskapsföretag med över 75 års samlad erfarenhet och specialiserad kompetens kring kommunikation, kombinerade funktionsnedsättningar och utmanande uttryckssätt. Vi erbjuder insatser enligt LSS till personer med kombinerade funktionsnedsättningar som har behov av anpassningar kring kommunikation och miljö. Mo Gård bedriver grupp- och servicebostäder samt dagliga verksamheter i Uppland, Stockholm, Södermanland, Östergötland och Skåne. Vårt fokus är alltid att se ur individens perspektiv. Genom kompetens, respektfullt bemötande, anpassning och omsorg skapar vi på Mo Gård förutsättningar till ett gott liv. Mo Gårds kärnvärden är Engagerade, Kreativa och Trovärdiga. Vi söker under en tidsbegränsad period på 6 månader en bemanningsadministratör med ett intresse för bemanning och schemaläggning. Är det du? Ta då chansen att bli en del av Mo Gård! Dina arbetsuppgifter Regionalt verksamhetsstöd strävar efter att vara flexibla och en god samarbetspartner till våra enheter. Vi vill ta ansvar och även utveckla andra administrativa områden. Vill du också bidra till en god schemaläggning och känna dig betydelsefull? I så fall är du varmt välkommen att söka jobb hos oss. Vi gillar att samverka med övriga yrkesgrupper och vi strävar alltid efter att leverera med hög kvalitet. Om du är ambitiös och tycker det är roligt och stimulerande att jobba med bemanning och schemaläggning kommer du passa perfekt in i vårt team. Mo Gård har ett regionalt verksamhetsstöd som är placerad i Doverstorp cirka 10 km utanför Finspång, som ansvarar för bemanning, schemaläggning och HR relaterade frågor till samtliga enheter i region Östergötland och Södermanland. Du kommer arbetar med att lägga schema, bemanna våra enheter och att samordna arbetspassen för timvikarier och bemanningspooler för våra LSS-verksamheter. Du är ett stöd och ger service till våra enhetschefer samt mot regionchef. Du kommer att ingå i en glad och härlig grupp bestående av bemanningsadministratörer, HR-partners samt regionchef. Vad vi söker hos dig Vi söker dig som har kompetens och erfarenhet av schemaläggning och bemanning. Meriterande är att du har jobbat i schemaläggnings- och tidredovisningssystem som administratör och handläggare. Du har kunskap om arbetstidslagen och kring att lägga hälsosamma scheman. Du trivs i en roll där du har många bollar i luften och du gillar problemlösning. Som person är du lösningsfokuserad och kan arbeta under tidspress. Du är utåtriktad och har lätt för att samarbeta, skapa kontakter och underhålla relationer. Du ser dig själv som strukturerad och kan snabbt anpassa dig efter förändrade förhållanden. Du har eftergymnasial utbildning inom administration eller annan utbildning som arbetsgivaren finner relevant. Vi arbetar i schemaläggnings- och bemanningssystemet Medvind. Det är meriterande om du har erfarenhet av Medvind eller av något annat liknande system sedan tidigare. Alla kontakter (via telefon, mail och sms) kräver svenska i tal och skrift vilket gör att dessa kunskaper är ett krav i denna rekrytering. Om anställningen I jobbet kan det förekomma resor och B-körkort är ett krav. Vi erbjuder en tidsbegränsad anställning på heltid med början snarast enligt överenskommelse och under 6 månader framåt med chans till förlängning. Du får fast månadslön och vi har individuell lönesättning. En förutsättning för anställning är att du kan visa ett utdrag från belastningsregistret. I denna rekrytering genomgår alla sökande arbetspsykologiska tester. Sista ansökningsdag 2024-05-31. Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Inför rekryteringsarbetet har Mo Gård LSS noggrant tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande.   Varmt välkommen med din ansökan!

3 maj 2024
Sista ansökan:
31 maj 2024
Vill du flytta hemifrån? Jobba som resande säljare!

Just nu söker vi efter fler stjärnor som vill jobba med våra fantastiska säljare! Ingen tidigare erfarenhet inom försäljning krävs. Vi utbildar samtliga nyanställda inom en säljstruktur som gynnar säljaren hos oss likväl som i framtiden inom andra yrken eller områden. Har du kanske framtidsplaner på att starta eget? Bli entreprenör? Lär dig allt inom försäljning från grunden hos oss! Om tjänsten Här erbjuds en heltidstjänst där du besöker kunderna i olika städer inom Sveriges gränser. Under besöken säljer du olika typer av tjänster från välkända varumärken från en av våra uppdragsgivare. Vi står för samtliga resor samt boendekostnader till alla våra säljare! Kontraktstyp Heltid. Arbetstider mån-fre kl 13:00-21:00 & fre 14:00-20:00. Provanställning 6 mån, därefter tillsvidare. Vi söker dig som: Motiveras av personlig utveckling och resultat. Målmedveten och tävlingsinriktad. Utåtriktad med en positiv inställning. Lärovillig och engagerad. Vi erbjuder: Generös provision (utan tak). Utvecklingsmöjligheter inom vårt snabbväxande företag. Teoretisk samt praktisk utbildning inom sälj. Varierande arbetsuppgifter med givande och starka varumärken. Löpande coachning och utbildning. Säljtävlingar, resor och festligheter! Meriterande B-körkort (inget krav). Är det dig vi söker? Skicka din ansökan idag! https://jobb.valuesales.se/ Om oss Value Sales är ett ungt och snabbväxande företag som arbetar inom fält- och eventförsäljning samt telemarketing. Vi samarbetar med väletablerade affärspartners och hjälper organisationer att utveckla sitt viktigaste element - vi säljer! Vårt huvudkontor ligger beläget i Kista, Stockholm. Hemsida: www.valuesales.se Följ vår resa på sociala medier: Instagram: @valuesalesab / TikTok: @valuesales

2 maj 2024
Sista ansökan:
16 maj 2024