Inspireras du av att träffa nya människor? Vill du kunna styra din egen tid mot uppsatta mål? Vill du kunna påverka din inkomst? Då tror vi att denna tjänst kan vara något för dig! Isolerab söker en pålitlig och initiativtagande person till vårt härliga säljteam! Isolerab är en ledande helhetsleverantör inom isolering, ventilation och mögelbehandling. Vår affärsidé är att erbjuda friskare inomhusklimat och lägre energikostnader till våra kunder - och vi har verkligen lyckats. Med flera tusen nöjda kunder runt om i Dalarna, Gästrikland, Västmanland, Uppsala, Örebro och Stockholm är vi mycket stolta över våra första 14 år. Vi har haft en snabb tillväxt i företaget – och den fortsätter. Nu ser vi fram emot en mycket ljus framtid, både på existerande och framtida marknader. Jobbet som fältsäljare på Isolerab Nu söker vi dig som vill vara vår representant i Gävle. Rollen som fältsäljare innebär i huvudsak uppsökande försäljning men även besiktning och rådgivning. Att möta kunder, både befintliga och nya är en stor och viktig del i arbetet. Vi erbjuder dig en härlig företagskultur med glädje och energi. För oss är det viktigt med gemenskap och att ha roligt på jobbet. Som fältsäljare får du: Kontinuerlig utbildning inom kundbemötande, försäljningsteknik och personlig utveckling Stora utvecklingsmöjligheter inom vårt växande företag Förmånsbil Kollektivavtal Roliga event och motiverande tävlingar i form av utlandsresor mm En attraktiv lönemodell Vem söker vi? Med fokus på att anställa rätt medarbetare vill vi positionera oss som en av de stabilaste spelarna i branschen. Och när vi säger rätt medarbetare menar vi dig som har initiativförmåga, energi och en positiv inställning till livet. Vi söker dig som gillar människor, att ge service och göra kunden nöjd. Om du också har en god kommunikativ förmåga och kan strukturera och organisera ditt arbete för att nå uppsatta mål så vill vi gärna träffa dig. Din tidigare erfarenhet och utbildning är mindre viktig för oss. Har du rätt inställning så ger vi dig verktygen för att lyckas. Vi ser fram emot din ansökan! Urval Urval och intervjuer för tjänsten sker löpande så ansök redan idag.
Om jobbet Familjen är en trygg och engagerad arbetsgivare med över 10 års erfarenhet inom personlig assistans till barn, ungdomar och vuxna med funktionsvariation. Vi arbetar personcentrerat, det vill säga att du som individ blir sedd och bekräftad i vår verksamhet oavsett om du arbetar, är anhörig eller har assistans. Vi har även samarbete med Egna arbetsgivare inom personlig assistans. Vi erbjuder ekonomiska och andra administrativa lösningar som vi tillsammans skräddarsyr för att nå varje individs olika behov. Samtliga samarbeten sker med arbetsgivare som är kopplade till kollektivavtal och därför kan vi tillsammans erbjuda trygga och stabila anställningar. Vi är verksamma i hela Sverige, från norr till söder men har vårt kontor i Stockholm. Vi väljer att vara det lite mindre och personliga valet för dig som söker en personligare assistans. Företagets grundare och ägare har tidigare arbetat som personlig assistent, detta ser vi som en extrakraft som hjälper oss att bygga stabila arbetsgrupper där vi levererar högkvalitativ, personcentrerad assistans. Vi söker nu en personlig assistent på deltid till en pojke som bor i GÄVLE. Vi är alltid väldigt måna om vilka vi anställer - men för denna grupp går vi steget ytterligare och vi anställer endast personer som kvalificerar sig enligt nedan. Vi fortsätter att leta tills vi hittar vår unika stjärna! Är det du? Beskrivning av arbetsplatsen Vi söker en personlig assistent till en pojke född 2018 boendes med sin familj i Gävle. Han är en pigg och aktiv kille som tycker om att spela t ex Roblox, Mindcraft mm. Du kommer assistera pojken i hans vardag och det innebär även sondmatning. Du som person behöver vara lugn, väldigt lyhörd och positiv. Du behöver även vara noggrann och sörja för att skapa en trygghet för pojken så att ni tillsammans skapar ett starkt förtroende sinsemellan. Pojken har givetvis integritet som gör att vi söker en seriös person som ser detta långsiktigt. Du är vidare en stabil, tydlig och trygg person som kan hantera men också motverka stressfulla situationer. Att du aktivt är en del av att skapa en trygg men också intressant och rolig vardag för någon annan, är något du verkligen brinner för. Vi ser fram emot att arbeta tillsammans med dig som gillar att ta ansvar, är nyfiken och samtidigt väl medveten om att teamwork är A och O. Här är det viktigt med rutiner och insikten om att kundens behov är i fokus och är också det som styr hela vardagen. Vill du tillsammans med oss vara med i processen till att skapa en värdefull och kvalitativ vardag för någon annan? Då ska du söka till denna tjänst. Krav I detta uppdrag så behöver du kunna förstå engelska då pojken enbart pratar engelska, men vi vill gärna att du pratar svenska under arbetspasset för att främja tillgängligheten till att även prata svenska. Vi kommer att begära utdrag från belastningsregistret. Det finns hundar i familjen så det är viktigt att du inte har någon pälsdjursallergi. Meriterande Något vi ser positivt på är att du som söker har tidigare erfarenhet av assistans till barn samt erfarenhet av autism och ADHD. Om anställningen och tjänsten Han går i skolan till vardags så arbetstiderna som är tillgängliga är under eftermiddagar, kvällar samt under helger. Deltidstjänsten är planerad till 20h per vecka med viss möjlighet till extrapass. Till en början vill vi gärna lära känna varandra under ett sommarvikariat, med möjlighet till förlängning efter det – för rätt person. Vi erbjuder Vi erbjuder branschens bästa kollektivavtal där du som anställd erbjuds bland annat avtalad OB-ersättning, tjänstepension, arbetsförsäkring samt en individuell, konkurrenskraftig lönesättning. Vi ser till att du trivs på arbetet med bra arbetsmiljö och regelbunden kompetensutveckling. Vi arbetar hårt för långsiktiga relationer där din kompetens tillvaratas och synliggörs. Vi uppskattar din flexibilitet och att du har ett lösningsorienterat arbetssätt. Tillsammans levererar vi assistans av kvalitet.
Är du flexibel och ansvarstagande? Trivs du med en varierande vardag? Då kan du vara den vi söker! Vi söker en betongbilschaufför med utgångspunkt i Gävle. Som betongbilschaufför hos oss är du vårt ansikte utåt på byggarbetsplatser varje dag. Ingen dag är den andra lik! Vad innebär jobbet? Leverans av betong till olika byggarbetsplatser på ett säkert och professionellt sätt. Du kommer att köra till olika platser och leverera betong enligt kundens behov och tidsplaner. Daglig tillsyn och underhåll av fordon och utrustning. Detta inkluderar att säkerställa att fordonet är i gott skick, utföra enklare reparationer och rengöra utrustningen efter varje arbetsdag. Självständigt arbete men också en viktig del av ett team där samarbete och kommunikation är avgörande. Du kommer att ha nära kontakt med både kunder och kollegor för att säkerställa att leveranserna sker smidigt och effektivt. Om tjänsten: Utgångspunkt: Gävle Arbetstid: Måndag till fredag, med möjlighet till övertid vid behov. Anställningsform: Heltid, med provanställning de första sex månaderna. Start: Omgående Krav: CE-behörighet är meriterande Giltigt YKB Erfarenhet av att köra bil och släp är meriterande Tidigare erfarenhet av betongbil är meriterande Vem är du? Du är flexibel och lyhörd, och trivs med ett varierande arbete där både tider och plats kan ändras från dag till dag. Du har inga problem med att utgå från olika betongstationer och anpassar dig snabbt efter kundens behov. Med ett gott säkerhetstänk och ett ansvarstagande arbetssätt ser du till att både leverans och fordon hanteras på ett professionellt sätt. Du är serviceinriktad, lösningsfokuserad och samarbetar gärna med både kunder och kollegor. Vi erbjuder dig: Som anställd hos oss på flxbemanning en trygg anställning med kollektivavtal och ett närvarande engagemang. Din nya arbetsgivare är ett stadigt växande bemanning- och rekryteringsföretag inom transport & logistik. Våra värderingar är personlig relation, trygghet och långsiktighet i det vi gör varje dag. Vi är ett kunskapsdrivet team som har en lång erfarenhet från branschen. Vårt arbete kännetecknas av kvalitet, nytänkande och ett personligt engagemang. Jobba med oss! Ansök nu och bli vår nästa medarbetare. Om du har några frågor, ring Patrick Gustafsson på flxbemanning 070-30 83 663.
Diamond Power Sverige AB söker nu kompetenta servicetekniker som vill ta nästa steg i karriären. Trivs du med att resa, har du erfarenhet av service av stora industrimaskiner och vill du vara en nyckelperson så kan det här vara rollen för dig! Om företagetDiamond Power Sverige AB arbetar med service och installation av teknisk utrustning för industriella anläggningar – ofta i kraft- och pappersindustrin. De har ett starkt fäste i Sverige men även internationellt. Deras servicetekniker är avgörande för deras framgång, och de lägger stor vikt vid både teknisk kompetens och personligt ansvar. De har en kultur som präglas av yrkesstolthet, säkerhetstänk och respekt för deras kunders anläggningar. Hos dem är frihet under ansvar mer än ett uttryck – det är deras arbetsvardag. Om teamet & rollenTjänsten innebär mycket resor – du utgår hemifrån och jobbar sedan på plats hos kund runt om i landet samt även utomlands när det krävs, vilket gör att du sover borta på hotell mycket i veckorna för att sedan komma tillbaka till helgen. Arbetet går bland annat ut på att: - Resa i tjänsten -Arbeta på verkstaden i Skutskär -Arbetsledare externa entreprenörer -Administrativt arbete såsom att skriva noggranna servicerapporter -Service av stora och små industriella Diamond Power produkter Ibland arbetar du kvällar, helger eller på verkstaden. Det är viktigt att du är flexibel och har en lösningsorienterad inställning – de behöver någon som vågar ta beslut på egen hand och som vet hur man får saker att fungera ute på fältet. Om digKrav: -Minst 2 års erfarenhet som resande servicetekniker -god erfarenhet inom svetsning skärning samt svetsarprövningar (med licenser) -Vana av att jobba med stora industriella maskiner, gärna inom NSC-anläggningar eller pappersbruk -Gymnasial eller eftergymnasial utbildning inom industri (meriterande) -Administrativ förmåga (ex. skriva servicerapporter) -Körkort (du får förmånsbil) Du är troligen en person som: Är mycket självständig, orädd, noggrann och van att ta ansvar. Du trivs med att vara borta i veckorna och är trygg i att arbeta ensam men även i team. Du har god struktur, kan hålla ihop ett arbetsteam och har respekt för maskiner, säkerhetsrutiner och dokumentation. Du är lösningsfokuserad och flexibel – både i ditt tankesätt och din vardag. Välkommen med din ansökan! Tror du att detta skulle passa dig, eller kanske någon du känner? Vi har ett löpande urval och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag, tveka därför inte - utan skicka in din ansökan redan idag! Rekryteringen kommer hållas av Ed:Za Group. Har du några frågor eller funderingar relaterade till tjänsten och processen är du varmt välkommen att kontakta oss.
OP Assistans söker en personlig assistent för omgående anställning, som till en början kan jobba som timvikarie vid behov och sedan fortsätta som sommarvikarie. Är du rätt person så kan det i framtiden eventuellt komma att erbjudas en mindre rad. Kunden är en social kille på 31 år. Han tycker om att umgås med sina vänner och är gärna utomhus. Som hans assistent kommer du att vara ett stöd i vardagen och vid sociala aktiviteter. Kunden använder oftast rullstol men går också till viss del med hjälp av stöd från assistenten. I arbetsuppgifterna ingår även vissa förflyttningar, stöd vid personlig omvårdnad samt visst stöd vid kommunikation, Vem är du? Stor vikt läggs vid matchning för att hitta rätt assistent till rätt kund. Personkemin mellan dig och kunden är det allra viktigaste. Vi söker en personlig assistent med hjärtat på rätt ställe och ett genuint intresse för att jobba med människor. Men utöver det finns en del krav för att passa hos just den här kunden. Krav: Du har tillräckligt god fysisk kapacitet för att assistera vid förflyttningar Du har mycket goda kunskaper i det svenska språket Du är simkunnig och tål klorerat vatten Det är också meriterande om du: Har erfarenhet av att arbeta som personlig assistent eller inom vård/omsorg Arbetstid och omfattning Arbetstiden är förlagd på dygnspass med väntetid. I vissa fall kan passen delas upp till två st 12-timmarspass istället. Vi söker en timvikarie som också vill jobba som sommarvikarie. Är du rätt person kan det eventuellt finnas en mindre schemarad att tillgå i framtiden, om det känns aktuellt efter en tid som tim/sommarvikarie först. Vi erbjuder: En trygg anställning med kollektivavtal Ett nära samarbete med ett engagerat team Friskvårdsbidrag till alla anställda. Både ordinarie personal och timvikarier Möjlighet att utvecklas inom företaget. Bland annat med samordnaransvar __________ OP Assistans erbjuder personlig assistans grundad på respekt, kompetens och helhetssyn i Gästrikland, Hälsingland och NordUppland. Vi erbjuder en assistans som tydligt utgår ifrån kundens behov och önskemål samtidigt som vi prioriterar god arbetsmiljö för våra medarbetare. OP Assistans har idag 55 kunder och ca 400 medarbetare som är anställda på hel- eller deltid. Kontoret finns i centrala Gävle. Vill du veta mer om oss? Besök gärna vår hemsida: http://www.opassistans.se __________ För anställning hos oss på OP Assistans behöver du ha ett BankID och godkänner att använda ditt BankID i tjänsten. En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och/eller lämna in personbevis samt eventuella dokument som styrker rätten till arbete i Sverige. Personbevis kan du enkelt ladda ned på Skatteverkets hemsida. För att kunna jobba som personlig assistent behöver du vara minst 18 år. Du behöver också kunna uppvisa ett giltigt utdrag ur belastningsregistret. Rätt utdrag hittar du här: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/ Rekryteringen sker löpande, vilket kan innebära att tjänsten tillsätts före annonsens slutdatum.
Klara Team är arbetsplatsen för dig som är trygg i din roll att arbeta fritt och självständigt med att utföra medicinska bedömningar med stöd av kollegor och våra jourläkarorganisationer. Klara Team har arbetat sedan 2002 med att leverera hållbara sjukvårdslösningar inom SÄBO och LSS. Vår värdegrund genomsyras av ett vänligt bemötande och präglas av våra värdeord: Ansvar, Enkelhet, Kunskap och Respekt. Vad innebär det att vara sjuksköterska hos oss? Arbetspassen är förlagda 16.00-02.00 sedan beredskap till 08.00. Du utgår hemifrån och ansvarar för hälso- och sjukvård på ett antal vård- och omsorgsboenden. Du utför planerade och akuta besök samt ger rådgivning per telefon till boendets personal. Vi arbetar med evidensbaserade beslutsstöd. Du är ett stöd för både patienter, närstående och personal. Vi tillhandahåller verksamhetsbil. Vem är du? Du bor centralt i Gävle eller söder om Gävle Du gillar att jobba självständigt och att ha friheten att utforma dina arbetsdagar Du är trygg i din roll som sjuksköterska efter minst 2 år och kan fatta snabba beslut Du tar egna initiativ, vågar ta för dig och kan ha många bollar i luften Du har ett vänligt bemötande Du tycker om att ha en ledarroll och stöttar dina kollegor Du är van att strukturera och organisera ditt arbete Du vill göra skillnad för våra äldre och är alltid vänlig i bemötandet Du är en bra bilförare Du är trygg med att arbeta i olika journalsystem Körkort och datorvana är ett krav, likaså att du ska kunna uttrycka dig mycket väl på svenska i tal och skrift. Specialistutbildning eller erfarenhet från akutsjukvård, hemsjukvård, palliativ vård och geriatrik är meriterande. Om företaget: Klara T ingår i företagsgruppen Ambea Sweden Group som är ett av Nordens ledande omsorgsföretag. Inom vår företagsgrupp erbjuder vi boende, stöd, utbildning och bemanning inom vård och omsorg. Ambeas verksamhet präglas av etisk medvetenhet och en etikpolicy. Företagspolicyn bygger på fyra nyckelord: kunskap, engagemang, ansvar och respekt. Klara team arbetar varje dag med Ambeas vision, ”Vi gör världen lite bättre, en människa i taget” genom vår ambition att bygga långsiktiga relationer med våra kunder. Vi på Klara Team förser vård- och omsorgsboenden, LSS och servicehus med sjuksköterskepatruller under kvällar, nätter och helger i Stockholmsområdet, Gotland, Uppland, Gävle, Östergötland samt Skåne. Vi går igenom ansökningar löpande, vid frågor är du välkommen att höra av dig. Vi erbjuder dig: Friskvårdsbidrag vid tillsvidareanställning, fortlöpande kompetensutbildning, trygg anställning genom kollektivavtal och försäkringar och härliga arbetskamrater. Vid frågor går det bra att kontakta [email protected] Vi ser framemot din ansökan!
OP Assistans söker en personlig assistent för omgående anställning, som till en början kan jobba som timvikarie vid behov och sedan fortsätta som sommarvikarie. Är du rätt person så kan det i framtiden eventuellt komma att erbjudas en mindre rad. Kunden är en social kille på 31 år. Han tycker om att umgås med sina vänner och är gärna utomhus. Som hans assistent kommer du att vara ett stöd i vardagen och vid sociala aktiviteter. Kunden använder rullstol men går också till viss del själv. I arbetsuppgifterna ingår även vissa förflyttningar, stöd vid personlig omvårdnad samt visst stöd vid kommunikation. Vem är du? Stor vikt läggs vid matchning för att hitta rätt assistent till rätt kund. Personkemin mellan dig och kunden är det allra viktigaste. Vi söker en personlig assistent med hjärtat på rätt ställe och ett genuint intresse för att jobba med människor. Men utöver det finns en del krav för att passa hos just den här kunden. Krav: Du har erfarenhet av arbete inom vård/omsorg Du har tillräckligt god fysisk kapacitet för att assistera vid förflyttningar Du är simkunnig och tål klorerat vatten Du har mycket goda kunskaper i det svenska språket Det är också meriterande om du: Har erfarenhet av att arbeta som personlig assistent Arbetstid och omfattning Arbetstiden är förlagd på dygnspass med väntetid. I vissa fall kan passen delas upp till två st 12-timmarspass istället. Vi söker en timvikarie som också vill jobba som sommarvikarie. Är du rätt person kan det eventuellt finnas en mindre schemarad att tillgå i framtiden, om det känns aktuellt efter en tid som tim/sommarvikarie först. Vi erbjuder: En trygg anställning med kollektivavtal Ett nära samarbete med ett engagerat team Friskvårdsbidrag till alla anställda. Både ordinarie personal och timvikarier Möjlighet att utvecklas inom företaget. Bland annat med samordnaransvar __________ OP Assistans erbjuder personlig assistans grundad på respekt, kompetens och helhetssyn i Gästrikland, Hälsingland och NordUppland. Vi erbjuder en assistans som tydligt utgår ifrån kundens behov och önskemål samtidigt som vi prioriterar god arbetsmiljö för våra medarbetare. OP Assistans har idag 55 kunder och ca 400 medarbetare som är anställda på hel- eller deltid. Kontoret finns i centrala Gävle. Vill du veta mer om oss? Besök gärna vår hemsida: http://www.opassistans.se __________ För anställning hos oss på OP Assistans behöver du ha ett BankID och godkänner att använda ditt BankID i tjänsten. En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och/eller lämna in personbevis samt eventuella dokument som styrker rätten till arbete i Sverige. Personbevis kan du enkelt ladda ned på Skatteverkets hemsida. För att kunna jobba som personlig assistent behöver du vara minst 18 år. Du behöver också kunna uppvisa ett giltigt utdrag ur belastningsregistret. Rätt utdrag hittar du här: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/ Rekryteringen sker löpande, vilket kan innebära att tjänsten tillsätts före annonsens slutdatum.
We are looking for new home cleaners to join our team in Gävle. Are you our next star? Your profile We love making our customers’ everyday lives easier – and so should you. We are looking for someone who likes to work independently and is driven by quality and customer service. You are punctual and responsible, with an eye for details and a positive attitude. About the role As a home cleaner at Hemfrid, you are responsible for cleaning our customers’ homes to the highest quality. Your mission is always to provide the best service possible. You work independently and are responsible for your clients’ satisfaction. Your work tasks include, among others: Vacuuming and dusting. Mopping floors and cleaning surfaces. Strengthening, folding, and washing clothes. Changing bedsheets and making the bed. Give the customer’s home that little extra touch. You should: Have previous experience from a service profession. Speak and understand basic Swedish or English. Be able to work flexible hours, Monday – Friday, between 8 – 17. It is a strong merit if you have worked as a home cleaner, housekeeper, or equivalent before. It's also advantageous if you have a valid B driving license. We offer Our goal is clear – we want to be the best employer in the industry. We believe our employees are the heart of the company, and we are dedicated to providing good working conditions. Among others, we offer: Fixed salary every month A permanent position with a 50-75 % employment rate. Collective agreement and favorable terms of employment. Liability insurance, health insurance, and pension insurance. Wellness allowance. Training in home cleaning, with a focus on your development. Great career opportunities and growth within Hemfrid. Free mobile subscription. One of Sweden’s greatest teams of colleagues from all over the world. About Hemfrid Hemfrid is Sweden's leading provider of home services. We help our customers with cleaning, laundry, ironing, moving, gardening, and more. By working as a team and providing easy access to first-class home services, we unlock people's quality of life. Our process After completing the application, you will be contacted by the HR department regarding the recruitment process for your application. As part of our recruitment process, we always do a background check. You need to have a Swedish personal number or a coordination number to be eligible for this position. Are you ready to unlock people's quality of life? Great! So are we. We look forward to your application. Welcome to Hemfrid! Vi letar efter nya hemstädare till vårt team i Gävle. Är du vår nästa stjärna? Din profil Vi älskar att göra våra kunders vardag enklare – det borde du också göra. Vi söker efter någon som tycker om att arbeta självständigt och som drivs av kvalitet och kundservice. Du är punktlig och ansvarstagande, med ett öga för detaljer och en positiv inställning. Om rollen Som hemstädare på Hemfrid ansvarar du för att städa våra kunders hem med högsta kvalitet. Ditt uppdrag är att alltid erbjuda bästa möjliga service. Du arbetar självständigt och är ansvarig för att säkerställa att dina kunder är nöjda. Dina arbetsuppgifter består bland annat av: Dammsugning och dammtorkning. Moppning och rengöring av ytor. Strykning, vikning och tvätta kläder. Byta lakan och bädda. Ge det där lilla extra till kundens hem. Du bör: Ha tidigare erfarenhet från ett serviceyrke. Tala och förstå grundläggande svenska eller engelska. Kunna arbeta flexibla timmar, måndag – fredag, mellan 8 – 17. Det är starkt meriterande om du tidigare har arbetat som hemstädare, hushållerska. Även meriterande om du har ett giltigt B-körkort. Vi erbjuder Vårt mål är tydligt – vi vill vara branschens bästa arbetsgivare. Vi tror att våra anställda är företagets hjärta, och vi är dedikerade till att erbjuda bra arbetsförhållanden. Bland annat erbjuder vi: Samma fasta lön varje månad En tillsvidareanställning med 50- 75 % sysselsättningsgrad. Kollektivavtal och bra anställningsvillkor Ansvarsförsäkring, sjukförsäkring och pensionsförsäkring. Friskvårdsbidrag. Utbildning inom hemstädning, med fokus på din utveckling. Goda möjligheter att utvecklas och växa inom Hemfrid. Gratis mobilabonnemang. Ett av Sveriges härligaste team med kollegor från hela världen. Om Hemfrid Hemfrid är Sveriges ledande aktör för tjänster i hemmet. Vi hjälper våra kunder med städning, tvätt, strykning, flytt, trädgårdsarbete och mycket mer. Genom att arbeta som ett team och ge våra kunder enkel tillgång till våra toppklassiga tjänster förbättrar vi deras livskvalitet. Vår process Efter genomförd ansökan kommer du att bli kontaktad av HR- avdelningen angående rekryteringsprocessen för din ansökan. Som en del av vår rekryteringsprocess genomför vi bakgrundskontroller. För att vara kvalificerad för den här tjänsten behöver du ha ett svenskt personnummer eller ett samordningsnummer. Är du redo att förbättra människors livskvalitet? Bra! Det är vi också. Vi ser fram emot din ansökan. Välkommen till Hemfrid!
Inspireras du av att träffa nya människor? Vill du kunna styra din egen tid mot uppsatta mål? Vill du kunna påverka din inkomst? Då tror vi att denna tjänst kan vara något för dig! Isolerab söker en pålitlig och initiativtagande person till vårt härliga säljteam! Isolerab är en ledande helhetsleverantör inom isolering, ventilation och mögelbehandling. Vår affärsidé är att erbjuda friskare inomhusklimat och lägre energikostnader till våra kunder - och vi har verkligen lyckats. Med flera tusen nöjda kunder runt om i Dalarna, Gästrikland, Västmanland, Uppsala, Örebro och Stockholm är vi mycket stolta över våra första 14 år. Vi har haft en snabb tillväxt i företaget – och den fortsätter. Nu ser vi fram emot en mycket ljus framtid, både på existerande och framtida marknader. Jobbet som fältsäljare på Isolerab Nu söker vi dig som vill vara vår representant i Gävle. Rollen som fältsäljare innebär i huvudsak uppsökande försäljning men även besiktning och rådgivning. Att möta kunder, både befintliga och nya är en stor och viktig del i arbetet. Vi erbjuder dig en härlig företagskultur med glädje och energi. För oss är det viktigt med gemenskap och att ha roligt på jobbet. Som fältsäljare får du: Kontinuerlig utbildning inom kundbemötande, försäljningsteknik och personlig utveckling Stora utvecklingsmöjligheter inom vårt växande företag Förmånsbil Kollektivavtal Roliga event och motiverande tävlingar i form av utlandsresor mm En attraktiv lönemodell Vem söker vi? Med fokus på att anställa rätt medarbetare vill vi positionera oss som en av de stabilaste spelarna i branschen. Och när vi säger rätt medarbetare menar vi dig som har initiativförmåga, energi och en positiv inställning till livet. Vi söker dig som gillar människor, att ge service och göra kunden nöjd. Om du också har en god kommunikativ förmåga och kan strukturera och organisera ditt arbete för att nå uppsatta mål så vill vi gärna träffa dig. Din tidigare erfarenhet och utbildning är mindre viktig för oss. Har du rätt inställning så ger vi dig verktygen för att lyckas. Vi ser fram emot din ansökan! Urval Urval och intervjuer för tjänsten sker löpande så ansök redan idag.
Vill du tillhöra ett starkt team och leverera kundservice i världsklass? Nu söker vi kundservicehandläggare för ett spännande uppdrag på en av Sveriges största aktörer inom telekom. Hos oss på får du chansen att växa i en dynamisk och engagerande arbetsmiljö. Vad innebär jobbet? Som kundservicehandläggare kommer du att ta emot inkommande samtal från kunder och hjälpa dem med olika ärenden, såsom abonnemang, fakturafrågor, teknisk support och nummerflytt. Merförsäljning är en naturlig del av rollen, och du kommer att arbeta mot uppsatta försäljningsmål för att leverera lösningar och service på högsta nivå. Hos oss är kulturen stark, och det är viktigt för oss att du delar grundvärderingar såsom att vi älskar olika - vi hjälps alltid åt - vi arbetar fokuserat - och utmanar för att göra saker bättre. Det viktigaste för oss är inte vad du har gjort tidigare, utan det viktigaste är att du har rätt inställning, vilja och engagemang för att tillsammans med ditt team nå resultat av rang! Du kan se fram emot: En öppen och kommunikativ arbetsmiljö där du sitter nära dina kollegor och har ständig möjlighet till samarbete och support. Betald utbildning och stora utvecklingsmöjligheter. En stabil grundlön med provision på toppen, baserat på din prestation. Friskvårdsbidrag och gemensamma aktiviteter som afterwork, julbord, företagsfester och mer. Viktig information om semesterFör att vi ska kunna ge bästa möjliga service under sommarmånaderna behöver vi din tillgänglighet under juni–augusti, vilket innebär att semester inte beviljas under denna period. Om detta inte fungerar för dig, kanske detta inte är rätt tjänst just nu – men vi hoppas att det passar och att du vill vara med på vår resa! För att kunna arbeta inom denna roll behöver du: Är engagerad och trivs med kundkontakt. Vill utvecklas inom teknisk support och vidareutbilda dig inom området. Har en positiv inställning och är lösningsorienterad. Har god datorvana och talar och skriver obehindrat på svenska och engelska. Har fullständiga gymnasiebetyg (eller motsvarande) Arbetstider och villkor: Arbetstid: Varierande, måndag-fredag mellan 8:45–18:15 Timlön under 24 år: 122,65kr | Timlön över 24 år: 142,19kr Utöver grundlönen har du möjlighet att påverka din inkomst genom ett generöst provisionssystem baserat på prestation. Anställning: 80%, provanställning 6 mån Anställningsstart: 19 Maj Vi tror på potential! Därför behöver du inte skicka in ett CV om du inte vill. Istället använder vi urvalsfrågor där du får möjlighet att visa vem du är och vad du kan bidra med. Vi vill att alla ska ha en rättvis chans att söka, oavsett bakgrund eller tidigare erfarenhet. Vill du vara med oss på den här resan? SÖK IDAG!
Välj ett jobb för att visa detaljer