Supporttekniker till jobb i Sandviken
Thalamus IT Consulting AB
Supporttekniker, IT

Vill du ha större kontroll över din karriär? Vad sägs om att ha en trygganställning hos Sveriges härligaste konsultbolag? Vi söker dig som har hjärtat på rätt plats och vill ha tydlighet i din utveckling. Jobba hos oss Vi är Thalamus och vi är IT-konsulter specialiserade inom IT-infrastruktur. Vi tror på individen, att vi står för möjligheterna och du står för drivet. Där vi lägger stor del av vår tid på att du ska trivas, utvecklas och lyckas i din karriär. Vårt långsiktiga mål är att du ska arbeta i den roll som du vill, oavsett om det är som generalist eller specialist. Vi har verktygen och vi tror att du har förmågan att utvecklas utifrån din vilja, ditt driv och dina mål. Vi har skapat tydliga utvecklingsvägar för specialist roller och vi har ett långsiktigt mål att du ska komma dit. Där vi bjuder på certifieringar, utbildningsplan och erbjuder spännande uppdrag. Dessutom så kan du nyttja ditt friskvårds bidrag, för att hålla dig frisk och välmående på vägen. Din nya tjänst I denna tjänst kommer du att arbeta som first-, secondline och onsite tekniker. Exempel på arbetsuppgifter är: Användarsupport via telefon, mejl, fjärrstyrning och on-site. Felsöka, prioritera och lösa inkomna ärenden på PC/klient, mobila enheter, nätverk, system och applikationer Konto- och behörighetsadministration, installation av program samt diverse kommunikationsproblem Säkerställa korrekt dokumentation av ärenden Följa rutiner kring ärendehantering och incidenthantering Föreslå och genomföra ständiga förbättringar inom området Beställaren äger rätt till kompletteringsbeställningar för behov som anknyter till det ursprungliga uppdraget Din bakgrund Vi är intresserad av dig som har jobbat inom IT-support mot företag, som sitter på en supporttekniker roll men fortsätta utvecklas inom IT-infrastruktur, antingen som generalist eller specialist. Då vi matchar olika kompetensnivåer med rätt typ av uppdrag hos oss är det viktigaste erfarenhet och du som person. För att vara aktuell för rollen så ser vi gärna att du har några års erfarenhet av flera tekniska lösningar såsom Windows, Active Directory, Azure, Intune, o365, ärendehanteringssystem och Teams. Har du kunskaper inom IT-support och vill ha en tydligare väg framåt? Sök till oss. Du som person Vi är Thalamus och det betyder att du som anställd kommer vara en stor del av Thalamus. Därför söker vi individer som är flexibla, sociala, hjälpsamma och trevliga. Gärna med en vilja och driv att utvecklas. Du behöver inte veta exakt vad du vill göra men du ska vilja utvecklas inom IT-infrastruktur, där vi finns tillhands att stötta och guida dig på vägen. Din ansökan Intervjuer sker löpande, så skicka gärna din ansökan så snart som möjligt. Vid frågor, kontakta [email protected] eller [email protected] Vi erbjuder dig Vi erbjuder dig en arbetsgivare som ständigt utvecklar sig för att vara en attraktiv arbetsgivare för dig. Där vi sätter den anställda i fokus och skapar utvecklingsmöjligheter. För oss betyder detta bland annat trygg anställning, kollektivavtal (TechSverige), fast månadslön, utvecklingsmöjligheter, certifierings möjligheter, friskvårds bidrag, pension, försäkringar etc. Där gemenskap är en viktig del, vilket gör att vi ordnar AW:s, sommar- och julfester. En arbetsplats där dina åsikter spelar roll och där vi ser framemot att höra hur vi kan vara en bra arbetsgivare framöver. Din nya arbetsgivare Thalamus har funnits i 20 år och är ett konsult- och rekryteringsföretag inom IT & Teknik. Inom IT-infrastruktur har vi konsultverksamhet, samt intern service desk och IT-innovationsteam. Vi är ett familjärt bolag som i Alvik strand och vår huvudsakliga fokus ligger på konsultverksamhet i Stockholms län. Våra kärnvärden är snabba och trevliga och att det kommer du att märka i rekryteringsprocessen och om du börjar arbeta hos oss. Om vi skulle beskriva oss själva skulle det vara att vi är ett glatt, kunskapsdrivet gäng vars arbete kännetecknas av kvalitet, nytänkande och personligt engagemang. Hoppas du vill bli en av oss!

86 dagar sedan
Sista ansökan:
18 september 2025
Old is gold. Att hyra ut pensionärer är framtiden
Goveteran KB
Företagssäljare

Vill du ha en förändring i ditt liv? Mer frihet? Mer pengar? Bestämma dina arbetstider själv? Hyr ut PENSIONÄRER! Om du funderar på att starta företag, men kanske är lite tveksam eftersom du vet att det krävs hårt arbete för att lyckas. Då har jag goda nyheter till dig! Bli säljare första tiden hos oss. Om du är framgångsrik kan du sedan få erbjudande om att ta över den lokala verksamheten. Du behöver inte kämpa ensam som säljare när du ansluter dig till oss. Vi hjälper dig på vägen så att du snabbare och enklare kan njuta av friheten av att vara företagare, hjälpa kunder och få möjligheten att tjäna pengar. TEST Ta det här testet för att se om du passar som säljare hos oss: Vill du ha både privatpersoner och företag som kunder i branschen som omsatta över 50 miljarder 2024? Ser du fördelarna med personal som är 55+? Vet du att få kan leva på sin pension? Tror du kunder uppskattar kompetens, erfarenhet och rutin? Vill du få möjligheten att tjäna bra med pengar? Gillar du att göra andra människor nöjda och glada? Svarade du JA på frågorna? GRATTIS! Det är dig vi vill ha som säljare! Hej förresten, jag heter Michael Strauss och det är jag som startade GOveteran för över 20 år sedan. Jag letar nu efter dig som vill ta ett nytt steg i livet och prova något nytt. Så här kommer dina dagar att se ut Som säljare hos oss får du hjälp att starta upp och bygga din verksamhet. Du bör vara inriktad på att arbeta med försäljning, rekrytering och ledarskap. Du kommer att bygga upp ett team av medarbetare som med hjälp från huvudkontoret ska ge våra kunder riktigt bra tjänster och kundupplevelser. Men du kommer framför allt arbeta med att skapa och bevara goda kundrelationer. Är du rätt person så kommer det här att vara roligt och lönsamt. Den här möjligheten passar lika bra för kvinnor som män i alla åldrar. Du är aldrig ensam Hos oss får du alltid hjälp med att bli så framgångsrik som möjligt. Intresserad? I så fall vill jag att du kontaktar mig så fort du kan. Varför inte göra det nu, när du har det i tankarna? Vi intervjuar löpande så ring eller maila mig redan idag så att inte den här möjligheten glider dig ur händerna. Du når mig på telefon 070- 6625464 eller så mailar du mig på [email protected]. Din ansökan ska bestå av ett personligt brev och CV. I ansökningshandlingarna ska det framgå att du vill jobba med försäljning till att bygga upp verksamheten och senare få möjlighet att äga den lokala verksamheten. Bästa hälsningar Michael Strauss

86 dagar sedan
Sista ansökan:
31 augusti 2025
Trafiklärare (utbildningsledare) i Gävle
Trafiko AB
Trafiklärare

Är du godkänd trafiklärare och utbildad utbildningsledare med intresse för att ge dina elever de bästa förutsättningarna för en lyckad väg till körkort? Då är det dig vi söker! Om Trafiko och tjänsten Vi på Trafiko förändrar körkortsbranschen både för elever som ska ta körkort och för lärare som utbildar. Vi har på kort tid växt till en av de största aktörerna inom körkortsutbildning och vi håller introduktions- samt riskutbildningar i 14 städer i Sverige. Via vår hemsida och app pluggar elever teori över hela Sverige. Totalt utbildas över 30 000 elever årligen med Trafiko. I dagsläget erbjuder vi körlektioner i 8 städer och ska nu utöka utbudet med körlektioner till våra elever i Gävle, det är därför vi nu söker dig som vill vara med på resan. Om dig Vi söker dig som är positiv, pedagogisk och brinner för att få dina elever att nå sina mål genom att anpassa utbildningen efter deras behov. Du är kvalitetsmedveten och har ett tålmodigt bemötande. Du tar stort eget ansvar och har förmågan att fullfölja dina arbetsuppgifter självständigt med framförhållning och struktur. Krav Godkänd trafiklärare Utbildad utbildningsledare Goda kunskaper i Svenska, både i tal och skrift då det krävs i det dagliga arbetet Meriterande Van att använda digitala verktyg Övriga språkkunskaper utöver svenska Vad vi erbjuder På Trafiko får du en unik chans att vara med och forma en ny körkortsbransch, vi vill lära oss av dina erfarenheter för att skapa bästa möjliga förutsättningar för dig i ditt arbete. Vi erbjuder ett modernt system för dig som konsult med stor flexibilitet att styra över hur dina arbetsveckor ska se ut. Vi tar hand om all administration så att du kan fokusera på det allra viktigaste- att utbilda säkra bilförare. Vill du veta mer om hur du som konsult kan ta kontroll över din tid och hur vi gör ditt arbetsliv smidigare? Läs mer här Vad händer nu? Skicka in din ansökan via vår karriärsida så snart som möjligt, vi går igenom alla ansökningar löpande. Som en del av vår rekryteringsprocess genomgår våra slutkandidater en bakgrundskontroll för att öka vår medvetenhet om våra framtida kollegor. Tillträde omgående eller enligt överenskommelse. Har du några frågor kring uppdraget? Tveka inte på att höra av dig till [email protected] Varmt välkommen att skicka in din ansökan!

86 dagar sedan
Sista ansökan:
28 augusti 2025
IT-konsult inom support och drift till myndighet
Centric Professionals AB
Supporttekniker, IT

Är du en lösningsorienterad och serviceinriktad IT-konsult med erfarenhet av support och drift? Vi söker nu flera IT-konsulter på olika nivåer till en av våra myndighetskunder, där behovet varierar över tid. Behovet är löpande, vilket innebär att vi kontinuerligt söker kompetenta medarbetare för olika roller inom IT-support och drift. Ibland efterfrågar kunden drifttekniker med fokus på infrastruktur och underhåll, medan det vid andra tillfällen behövs supporttekniker som kan hantera användarsupport och incidenthantering. Oavsett roll kommer du att arbeta i en samhällsviktig verksamhet och bidra till en stabil och säker IT-miljö. Vill du vara en del av detta viktiga arbete? Läs vidare och ansök redan idag! Som konsult på Centric får du en trygg anställning och samlar på dig värdefull arbetslivserfarenhet på uppdrag hos våra kunder. Din konsultchef stöttar dig i din utveckling där du hela tiden fyller på med nya erfarenheter och kunskaper. En utmärkt möjlighet att göra karriär. Arbetsuppgifter I denna roll i Gävle arbetar du med IT-support och/eller drift inom en myndighetsorganisation. Du blir en del av ett team som ansvarar för att säkerställa att IT-miljön fungerar smidigt och effektivt. Arbetsuppgifterna varierar beroende på vilken roll du har men kan innefatta bland annat: -     Felsökning och hantering av incidenter inom IT-support -     Drift och underhåll av IT-system och infrastruktur -     Installation, konfigurering och uppgradering av mjuk- samt hårdvara -     Hantering av användarkonton och behörigheter -     Dokumentation av processer och lösningar Din profil och kvalifikationer För att vara aktuell för tjänsten ska du ha arbetat med liknande arbetsuppgifter i minst ett år och vi ser helst att det var ditt senaste jobb. Du har en förmåga att arbeta självständigt och strukturerat. Vidare har du en serviceinriktad inställning och god kommunikationsförmåga. Krav -     Minst ett års dokumenterad erfarenhet av arbete inom Windows-miljöer, Active Directory och Office 365 -     Erfarenhet av IT-support och/eller IT-drift, gärna inom offentlig verksamhet -     Erfarenhet av klienthantering och felsökning -     Flytande svenska i både tal och skrift Meriterande -     Erfarenhet av ITIL-processer -     Erfarenhet av arbete i en säkerhetsklassad miljö Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. Vad vi erbjuder På Centric får du de verktyg du behöver för att nå dina mål. Vi erbjuder alla våra konsulter kvalificerade utbildningar och certifieringar inom den senaste tekniken. Vi tycker nämligen att våra medarbetare hela tiden ska fortsätta att utvecklas. Därför erbjuder vi dig möjligheten att lägga upp en individuell utbildningsplan, där vi bekostar såväl studiematerial som själva certifieringarna. Under din utveckling kommer vi matcha din kompetens mot rätt uppdrag i takt med att du avancerar. Vi genomför regelbundet spännande aktiviteter där du som konsult får möjlighet att träffa och umgås med dina kollegor under roliga och avslappnande former. Mer om oss Centric är ett IT-företag med 380 anställda, med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Linköping. Vi specialiserar oss på uthyrning av generalister och förmedling av specialister samt erbjuder outsourcing och systemlösningar inom retail. Vi är medlem i Almega Kompetensföretagen och följer deras tecknade kollektivavtal med Unionen. Hollie Van de Ruit +46734159374 [email protected]

87 dagar sedan
Sista ansökan:
30 juni 2025
Kundservicehandläggare inom byggbranschen, provanställning 80%, start om...
Xzakt Kundrelation AB
Kundtjänstpersonal

Vill du vara med och skapa kundservice i världsklass? Nu söker vi kundservicehandläggare till ett spännande uppdrag med en av Sveriges största aktörer inom byggmaterial! Hos oss får du chansen att växa och utvecklas i en dynamisk och engagerande arbetsmiljö. Vad innebär jobbet? Som kundservicehandläggare kommer du att hjälpa kunder via chatt och mejl med frågor om produkter, beställningar, leveranser, reklamationer och mer. Du kommer att vara en viktig del i att ge våra kunder bästa möjliga service och hjälpa dem hitta rätt lösningar för sina byggprojekt. Hos oss är kulturen stark, och vi värdesätter grundvärderingar som: Vi älskar olikheter Vi hjälps alltid åt Vi arbetar fokuserat Vi utmanar för att göra saker bättre Det viktigaste för oss är inte vad du har gjort tidigare, utan att du har rätt inställning, vilja och engagemang för att tillsammans med ditt team nå resultat av rang! Du kan se fram emot: En öppen och kommunikativ arbetsmiljö där du sitter nära dina kollegor och har ständig möjlighet till samarbete och support. Betald utbildning och stora utvecklingsmöjligheter. Bonusmöjligheter baserat på din prestation. Friskvårdsbidrag och roliga gemensamma aktiviteter som padel, julbord, företagsfester och mer. För att kunna arbeta inom denna roll behöver du: Vara engagerad och trivas med kundkontakt. Vara lösningsorienterad och ha en positiv inställning. Ha god datorvana och kunna tala och skriva obehindrat på svenska och engelska. Ha fullständiga gymnasiebetyg (eller motsvarande). Ha ett rent belastningsregister. Arbetstider och villkor: Arbetstid: Varierande, måndag-fredag mellan 08:00-16:30 Timlön: Under 24 år: 122,65 kr/h | Över 24 år: 142,19 kr/h Bonus: Möjlighet att påverka din inkomst genom ett bonussystem baserat på din instats, Anställning: 80% med möjlighet till ökad arbetstid. Provanställning 6 månader. Start: 7 april Vi tror på potential! Därför behöver du inte skicka in ett CV om du inte vill. Istället använder vi urvalsfrågor där du får möjlighet att visa vem du är och vad du kan bidra med. Vi vill att alla ska ha en rättvis chans att söka, oavsett bakgrund eller tidigare erfarenhet. Vill du vara med oss på den här resan? Sök idag och bli en del av vårt fantastiska team!

87 dagar sedan
Sista ansökan:
17 september 2025
Kundservicehandläggare inom telekom, provanställning 80%, start 19/5
Xzakt Kundrelation AB
Kundtjänstpersonal

Vill du tillhöra ett starkt team och leverera kundservice i världsklass? Nu söker vi kundservicehandläggare för ett spännande uppdrag på en av Sveriges största aktörer inom telekom. Hos oss på får du chansen att växa i en dynamisk och engagerande arbetsmiljö. Vad innebär jobbet? Som kundservicehandläggare kommer du att ta emot inkommande samtal från kunder och hjälpa dem med olika ärenden, såsom abonnemang, fakturafrågor, teknisk support och nummerflytt. Merförsäljning är en naturlig del av rollen, och du kommer att arbeta mot uppsatta försäljningsmål för att leverera lösningar och service på högsta nivå. Hos oss är kulturen stark, och det är viktigt för oss att du delar grundvärderingar såsom att vi älskar olika - vi hjälps alltid åt - vi arbetar fokuserat - och utmanar för att göra saker bättre. Det viktigaste för oss är inte vad du har gjort tidigare, utan det viktigaste är att du har rätt inställning, vilja och engagemang för att tillsammans med ditt team nå resultat av rang! Du kan se fram emot: En öppen och kommunikativ arbetsmiljö där du sitter nära dina kollegor och har ständig möjlighet till samarbete och support. Betald utbildning och stora utvecklingsmöjligheter. En stabil grundlön med provision på toppen, baserat på din prestation. Friskvårdsbidrag och gemensamma aktiviteter som afterwork, julbord, företagsfester och mer. För att kunna arbeta inom denna roll behöver du: Är engagerad och trivs med kundkontakt. Vill utvecklas inom teknisk support och vidareutbilda dig inom området. Har en positiv inställning och är lösningsorienterad. Har god datorvana och talar och skriver obehindrat på svenska och engelska. Har fullständiga gymnasiebetyg (eller motsvarande) Arbetstider och villkor: Arbetstid: Varierande, måndag-fredag mellan 8:45–18:15 Timlön under 24 år: 122,65kr | Timlön över 24 år: 142,19kr Utöver grundlönen har du möjlighet att påverka din inkomst genom ett generöst provisionssystem baserat på prestation. Anställning: 80%, provanställning 6 mån Anställningsstart: 19 Maj Vi tror på potential! Därför behöver du inte skicka in ett CV om du inte vill. Istället använder vi urvalsfrågor där du får möjlighet att visa vem du är och vad du kan bidra med. Vi vill att alla ska ha en rättvis chans att söka, oavsett bakgrund eller tidigare erfarenhet. Vill du vara med oss på den här resan? SÖK IDAG!

87 dagar sedan
Sista ansökan:
10 september 2025
Kundservicehandläggare för Hallon, provanställning 80%, start 19/5
Xzakt Kundrelation AB
Kundtjänstpersonal

Vi söker nu kundservicehandläggare till ett spännande uppdrag där vi ansvarar för delar av Hallons kundservice. Hos oss på Xzakt får du möjlighet att utvecklas i en positiv och engagerande arbetsmiljö, där du kommer att få de verktyg du behöver för att lyckas och växa i din karriär! Vad innebär jobbet? Som kundservicehandläggare kommer du att hjälpa Hallons kunder via chatt och mejl. Du kommer att besvara frågor om produkter, tjänster och abonnemang, samt arbeta med merförsäljning – där du utöver din grundlön, också själv kan påverka din lön genom provision. Här finns stora möjligheter att utvecklas och ta stegen framåt i din karriär. Vi erbjuder en introduktion och utbildning så att du känner dig trygg i din roll och kan leverera service på toppnivå. Hos oss får du inte bara chansen att ge förstklassig service – du får också möjligheten att växa och ta nästa steg! Du kan se fram emot: En öppen och kommunikativ arbetsmiljö där du sitter nära dina kollegor och har ständig möjlighet till samarbete och support. Betald utbildning och stora utvecklingsmöjligheter. En stabil grundlön med provision på toppen, baserat på din prestation. Friskvårdsbidrag och gemensamma aktiviteter som afterwork, julbord, företagsfester och mer. Vi söker dig som: Är engagerad och gillar kundkontakt Vill utvecklas och lära dig mer om kundservice Är lösningsorienterad och gillar att hjälpa människor Har fullständiga gymnasiebetyg (eller motsvarande) Talar och skriver obehindrat på svenska och engelska Arbetstider och villkor: Arbetstid: Mån-fre, 08:00-16:30 Timlön: Under 24 år: 122,65 kr/h | Över 24 år: 142,19 kr/h Anställningsstart: 19 maj Anställningsgrad: 80% med möjlighet till 100% Vad är viktigt för oss? Vi letar efter personer som vill växa, ha kul och vara en del av ett starkt team. Det viktigaste för oss är inte vad du har gjort tidigare, utan din inställning och vilja att lära och utvecklas tillsammans med oss. Hos oss handlar det om att ge det bästa av sig själv och ha kul på vägen! Så här ansöker du: Vi tror på potential! Därför behöver du inte skicka in ett CV om du inte vill. Istället använder vi urvalsfrågor där du får möjlighet att visa vem du är och vad du kan bidra med. Vi vill att alla ska ha en rättvis chans att söka, oavsett bakgrund eller tidigare erfarenhet. Låter detta som rätt utmaning för dig? Tveka inte att skicka in din ansökan redan idag! Vi ser fram emot att höra från dig och ta första steget tillsammans på din karriärresa!

87 dagar sedan
Sista ansökan:
17 september 2025
Personliga assistenter i Valbo

OP Assistans söker personliga assistenter till några av våra kunder i Valbo. Som personlig assistent arbetar du för att möjliggöra ett självständigt och värdigt liv, utifrån kundens behov och önskemål. Våra kunder har olika behov och intressen. Du kommer att få vidare information om kunden vid senare steg i processen. Arbetsuppgifter kan exempelvis innebära stöttning vid personlig omvårdnad, förflyttningar, sociala aktiviteter/skola/arbete/sjukhusvistelser, skötsel av hemmet, matsituationer med mera. Vi söker dig som: Har körkort Är flexibel och kan arbeta olika typer av arbetspass Har erfarenhet av personlig assistans eller annat arbete inom vård/omsorg Hanterar det svenska språket mycket väl Det är också meriterande om du: Har tillgång till egen bil Kan börja arbeta omgående Arbetstid om omfattning: Vi söker timvikarier som kan jobba vid behov, samt sommarvikarier. Arbetstiderna varierar beroende på vilken kund du är aktuell hos. Hos många av våra kunder jobbar man dygnspass med väntetid. Men det kan också förekomma dagpass, kvällspass och vaken natt. Vi erbjuder: En trygg anställning med kollektivavtal Ett nära samarbete med ett engagerat team Friskvårdsbidrag till alla anställda. Både ordinarie personal och timvikarier Möjlighet att utvecklas inom företaget. Bland annat med samordnaransvar __________ OP Assistans erbjuder personlig assistans grundad på respekt, kompetens och helhetssyn i Gästrikland, Hälsingland och NordUppland. Vi erbjuder en assistans som tydligt utgår ifrån kundens behov och önskemål samtidigt som vi prioriterar god arbetsmiljö för våra medarbetare. OP Assistans har idag 55 kunder och ca 400 medarbetare som är anställda på hel- eller deltid. Kontoret finns i centrala Gävle. Vill du veta mer om oss? Besök gärna vår hemsida: http://www.opassistans.se __________ För anställning hos oss på OP Assistans behöver du ha ett BankID och godkänner att använda ditt BankID i tjänsten. En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och/eller lämna in personbevis samt eventuella dokument som styrker rätten till arbete i Sverige. Personbevis kan du enkelt ladda ned på Skatteverkets hemsida. För att kunna jobba som personlig assistent behöver du vara minst 18 år. Du behöver också kunna uppvisa ett giltigt utdrag ur belastningsregistret. Rätt utdrag hittar du här: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/ Rekryteringen sker löpande, vilket kan innebära att tjänsten tillsätts före annonsens slutdatum.

88 dagar sedan
Sista ansökan:
17 september 2025
Barnskötare/Förskollärare till Sålunda Föräldrakooperativ

Kvalifikationer • Legitimerad förskollärare eller barnskötare • Meriterande med några års erfarenhet som barnskötare/förskollärare samt arbete som utvecklingsledare Om jobbet Är du en engagerad och kreativ pedagog som brinner för ditt arbete och ser fördelarna med att arbeta nära vårdnadshavarna? Vill du bli en del av en liten och familjär förskola där vi tillsammans skapar en trygg och inspirerande miljö för våra barn? Då kanske du är vår nya kollega! Om oss Sålunda föräldrakooperativ är en liten och hemtrevlig förskola i centrala Gävle, omgiven av både skog och kulturutbud. Sedan starten 1989 har vi drivits av engagerade föräldrar och pedagoger med en gemensam vision: att ge barnen de bästa förutsättningarna för lärande och utveckling. Hos oss finns plats för 20 barn i åldern 1–5 år. Vi erbjuder små barngrupper och hög personaltäthet, vilket skapar en lugn och trygg miljö där varje barn blir sedd. Vår mysiga gård med äppelträd och egna odlingar är en plats för både lek och lärande, och vår fantastiska kock lagar näringsrik, ekologisk mat från grunden varje dag. Om rollen Vi söker dig som: 🌱 Är en engagerad och nyfiken pedagog som samarbetar i olika konstellationer 📖 Planerar, dokumenterar och utvecklar undervisningen tillsammans med kollegor 🤝 Har ett nära och lyhört samarbete med barn, vårdnadshavare och kollegor 🌟 Har erfarenhet av pedagogiskt utvecklingsarbete (meriterande) Att vara förskollärare är ett viktigt och meningsfullt jobb! Varje dag är du med och skapar en trygg och inspirerande miljö där barnen får utvecklas och ha roligt. Du väcker deras nyfikenhet, uppmuntrar deras upptäckarglädje och ser till att de känner sig trygga och sedda. Med läroplanen som grund utmanar och stöttar du barnen i deras lärande – alltid med glädje och engagemang! Vi erbjuder dig: ✨ En liten, familjär arbetsplats där vi arbetar nära varandra 🌿 En inspirerande utomhusmiljö med grönska och odlingar 🥕 Ekologisk och närlagad mat – varje dag 🤗 Ett varmt och engagerat team där vi hjälps åt och stöttar varandra Ansökan Tjänsten börjar i augusti då en av våra kära kollegor går i pension. Ansökan senast 2025-05-15. Vid frågor om anställningen, kontakta personalansvarig: 📞 Jasmine Boänges – 070-223 76 99 Vid frågor om verksamheten, kontakta rektor: 📞 Christin Jäderberg 📧 [email protected]

88 dagar sedan
Sista ansökan:
31 augusti 2025
Säljledare med hög provision och frihet
Submit AB
Företagssäljare

Vill du leda ett säljteam och göra verklig skillnad för människor? Vi söker en driven och engagerad säljledare som vill vara med och bygga framgång tillsammans med oss! Här får du möjlighet att leda ett team, påverka din egen lön och hjälpa villaägare att undvika dyra framtida problem. Om oss Vi är experter på att identifiera och förebygga kostsamma problem i avloppssystem hos villaägare. Med lång erfarenhet och innovativa lösningar skapar vi trygghet och hållbara alternativ för våra kunder. Vi brinner för service, kvalitet och långsiktiga kundrelationer – och vi vill ha dig med på vår resa Vad vi erbjuder Hög provision och trygg grundlön – Se detaljer nedan. Tjänstebil – Börjar du leverera goda resultat kan du få den som förmånsbil. Tjänstepension – Enligt kollektivavtal (4,5% upp till 47 000 kr, därefter 30%). Utbildning och coachning – Extern säljcoachning. Säljtävlingar och resor – Allt från resor till nya telefoner! Frihet och flexibilitet – När du är varm i kläderna styr du själv över dina arbetstider. Din roll Leda, coacha och motivera säljteamet till att nå gemensamma mål. Stötta i planering, boka kundmöten och genomföra framgångsrika säljmöten. Föregå med gott exempel genom egen försäljning. Följa upp teamets prestationer och ge löpande feedback. Hålla veckomöten och utbildningar för att utveckla teamet. Vem vi söker En naturlig ledare med förmåga att inspirera och engagera. Någon som bygger starka kundrelationer och skapar förtroende. Självständig, resultatorienterad och lösningsfokuserad. Erfaren inom försäljning, gärna F2F. Krav Tidigare erfarenhet av försäljning. B-körkort (automat). Möjlighet att arbeta flexibla arbetstider. Meriterande Erfarenhet som teamleader eller i liknande ledarroll. Kunskap om försäljning till villaägare. Plats: Gävle Start: Omgående Lön: Garantilön: 30 000 kr/mån 1% av teamets försäljning/mån Bonusmodell baserad på teamets prestation 3,5% provision på leads/förfrågningar 4,5% provision på egenanskaffade kunder Om du känner att det här kan vara rätt för dig får du gärna skicka in ditt CV och personligt brev så hörs vi! Om du har några frågor eller funderingar kan du kontakta Emil Voxby på [email protected], eller ringa på 076-724 61 67.

90 dagar sedan
Sista ansökan:
14 september 2025