Vill du vara med och skapa kundservice i världsklass? Nu söker vi kundservicehandläggare till ett spännande uppdrag med en av Sveriges största aktörer inom byggmaterial! Hos oss får du chansen att växa och utvecklas i en dynamisk och engagerande arbetsmiljö. Vad innebär jobbet? Som kundservicehandläggare kommer du att hjälpa kunder via chatt och mejl med frågor om produkter, beställningar, leveranser, reklamationer och mer. Du kommer att vara en viktig del i att ge våra kunder bästa möjliga service och hjälpa dem hitta rätt lösningar för sina byggprojekt. Hos oss är kulturen stark, och vi värdesätter grundvärderingar som: Vi älskar olikheter Vi hjälps alltid åt Vi arbetar fokuserat Vi utmanar för att göra saker bättre Det viktigaste för oss är inte vad du har gjort tidigare, utan att du har rätt inställning, vilja och engagemang för att tillsammans med ditt team nå resultat av rang! Du kan se fram emot: En öppen och kommunikativ arbetsmiljö där du sitter nära dina kollegor och har ständig möjlighet till samarbete och support. Betald utbildning och stora utvecklingsmöjligheter. Bonusmöjligheter baserat på din prestation. Friskvårdsbidrag och roliga gemensamma aktiviteter som padel, julbord, företagsfester och mer. För att kunna arbeta inom denna roll behöver du: Vara engagerad och trivas med kundkontakt. Vara lösningsorienterad och ha en positiv inställning. Ha god datorvana och kunna tala och skriva obehindrat på svenska och engelska. Ha fullständiga gymnasiebetyg (eller motsvarande). Ha ett rent belastningsregister. Arbetstider och villkor: Arbetstid: Varierande, måndag-fredag mellan 08:00-16:30 Timlön: Under 24 år: 122,65 kr/h | Över 24 år: 142,19 kr/h Bonus: Möjlighet att påverka din inkomst genom ett bonussystem baserat på din instats, Anställning: 80% med möjlighet till ökad arbetstid. Provanställning 6 månader. Start: 7 april Vi tror på potential! Därför behöver du inte skicka in ett CV om du inte vill. Istället använder vi urvalsfrågor där du får möjlighet att visa vem du är och vad du kan bidra med. Vi vill att alla ska ha en rättvis chans att söka, oavsett bakgrund eller tidigare erfarenhet. Vill du vara med oss på den här resan? Sök idag och bli en del av vårt fantastiska team!
Vill du vara en del av ett team där du gör skillnad för människor och hjälper dem att undvika stora framtida kostnader? Vi söker nu drivna säljare till en spännande roll med möjlighet till riktigt bra provision.Om företaget: Vi är ett väletablerat företag som specialiserar oss på att hjälpa villaägare med att identifiera och förebygga kostnadssamma problem i deras avloppssystem. Med en lång erfarenhet och innovativa lösningar erbjuder vi våra kunder trygghet och hållbara lösningar. Vår verksamhet präglas av ett starkt kundfokus, och vi arbetar ständigt för att skapa mervärde för våra kunder och medarbetare. Arbetsuppgifter: Planera och boka egna kundmöten via telefon, dörrknackning eller centralt genererade leads. Hålla professionella säljmöten där du presenterar våra tjänster och hjälper kunden att fatta informerade beslut. Arbeta mot tydliga försäljningsmål i ett härligt och stöttande team. Förmåner: Vi ordnar en tjänstebil för alla våra säljare, om man är ansvarsfull och har goda resultat får man erbjudandet att ha den som förmånsbil. Vi erbjuder riktigt god provision utöver grundlönen, där flera av våra säljare kommer upp i 100 000 kr/månad. Tjänstepension tolkat enligt kollektivavtal (4,5% upp till 47 000 kr, därefter 30%). Vi har utbildning med en extern säljexpert 1 gång per månad. Vi ordnar säljtävlingar med bra priser, ett exempel från tidigare tävling är en gruppresa till Prag. När man kommer in i arbetet får man mycket frihet att styra sina arbetstider och anpassa när man väljer att jobba för att få så goda resultat som möjligt. Första veckorna på nya jobbet: Ditt nya jobb börjar med en utbildning i vår produkt och försäljningsteknik. Sen åker man med ut på ett montage, så att man får se hur produkten fungerar och installeras. Efter det får man åka med teamleadaren ut och knacka dörr tillsammans och reflektera över vad man gjorde bra och vad man kan förbättra till nästa gång. Det tar vanligtvis ca 2-3 veckor innan en ny säljare är redo att köra solo Profil: Förmåga att skapa starka kundrelationer och bygga förtroende. Positiv inställning och en vilja att lära sig. Självständig och målinriktad. Bra kommunikationsförmåga och ett professionellt bemötande. Krav: B-körkort, automat. Möjlighet att arbeta flexibla arbetstider. Flytande i svenska. Meriterande: Tidigare erfarenhet av försäljning. Erfarenhet av att arbeta med kunder F2F. Plats: Gävle Start: Omgående Om oss:Vi på Submit kännetecknas av ett genuint engagemang och strävar alltid efter att skapa de mest gynnsamma förutsättningarna. Vi värdesätter varje individ och sätter stor värdering på att skapa en arbetsmiljö där våra medarbetare inte bara trivs utan också har möjlighet att utvecklas fullt ut. Som konsult hos Submit öppnas dörrar till professionell tillväxt och möjligheter att bygga värdefulla nätverk som kommer att vara en tillgång för dig i framtiden. Vi tror på att investera i våra medarbetares personliga och professionella utveckling. Därför tillhandahåller vi en dedikerad konsultchef som stöttar dig genom hela din resa, och som finns där för att ge vägledning och stöd på vägen mot framgång. Låter detta som något för dig? Ansök idag! Vid frågor om tjänsten kontakta [email protected]
Jag är en sympatisk och lättsam man som lever ett lugnt liv tillsammans med min familj i Valbo. Som person är jag noggrann, ansvarsfull och positiv. Jag är motorintresserad och spenderar gärna tid på Gävle motorstadion där jag tycker om att se på motocross och enduro. Eftersom att jag har familjemedlemmar som rider så är jag även en del på Gävle Ponnyklubb. Är det här du? Jag söker en kvinnlig assistent mellan 30-50 år. Du behöver vara rökfri och körkort är ett krav då du kör min bil i tjänsten. Pälsdjur finns i hemmet så du bör ej vara allergisk. Tidigare erfarenhet av personlig assistans är meriterande men det är inget krav. Du ska ha ett sunt förnuft och en personlig mognad. Arbetstid och tjänstgöringsgrad: Dygnspass med väntetid Timvikarie vid behov OP Assistans erbjuder personlig assistans grundad på respekt, kompetens och helhetssyn i Gästrikland, Hälsingland och NordUppland. Vi erbjuder en assistans som tydligt utgår ifrån kundens behov och önskemål samtidigt som vi prioriterar god arbetsmiljö för våra medarbetare. OP Assistans har idag 55 kunder och ca 400 medarbetare som är anställda på hel- eller deltid. Kontoret finns i centrala Gävle. Vill du veta mer om oss? Besök gärna vår hemsida: http://www.opassistans.se För anställning hos oss på OP Assistans behöver du ha ett BankID och godkänner att använda ditt BankID i tjänsten. En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och/eller lämna in personbevis samt eventuella dokument som styrker rätten till arbete i Sverige. Personbevis kan du enkelt ladda ned på Skatteverkets hemsida. För att kunna jobba som personlig assistent behöver du vara minst 18 år. Du behöver också kunna uppvisa ett giltigt utdrag ur belastningsregistret. Rätt utdrag hittar du här: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/ Rekryteringen sker löpande, vilket kan innebära att tjänsten tillsätts före annonsens slutdatum.
Reporting to the Senior MEP Manager, Europe, your key responsibilities are: To liaise with design teams and MEP sub-contractors Ensure MEP sub-contractors receive the information needed to progress the MEP installation in accordance with the programme Organise and chair weekly co-ordination meetings with the MEP sub-contractors and design teams Ensure MEP sub-contractors produce the following documents: Coordinated MEP drawings Procurement schedules Programmes Progress reports Requests for information Attend project team meetings as required Track the progress of MEP sub-contractors against the main programme and report any variances to the Contracts Manager Liaise with the utility suppliers to arrange for power, gas and telco connections Provide the project team with up-to-date information on current MEP developments Carry out site inspections of the MEP works to ensure the installation conforms to the relevant standards Regularly check the installation against the MEP specification and drawings Report any non-conformity to the project team and MEP contractors Coordinate the production of the following documents at practical completion: As built drawings O&M manuals Coordinate training for the client with the MEP contractors at practical completion Be aware of their legal, practical and regulatory responsibilities, and have a detailed understanding of Health and Safety In conjunction with the Health & Safety Department, ensure that MEP sub-contractors submit a safety statement and site-specific method statement before works commence Liaise with the safety department when coordinating the MEP sub-contractors Ensure MEP sub-contractors are made aware of Collen health & safety policies and procedures and that health & safety is discussed at co-ordination meetings Reprimand and report anyone observed carrying out unsafe work practices to the Health & Safety Department, site manager, and as required, their employer Check and confirm adequacy of provisions within the site-specific method statements relating to MEP works on site i.e., working with live electrical services, site deliveries, etc. and co-ordinate these works on site Assist the Health & Safety Department in the collation of the project’s safety file Strong time management and communication skills are essential to this role as well as computer literacy and the ability to prepare reports and administer necessary paperwork.
Reporting to the Head of Planning and Regional Director: Manage and Supervise the Planning Team for the Region Undertake High Level progress reviews and prepare HL Reports for Senior Management Review and Agree Baseline Programmes for live projects prior to issue to Client Review and Agree Baseline Programmes for live projects with key Subcontractors Manage a consistent approach to project planning to include quality assurance, reporting & methodology across the region. Manage 4D Schedule requirements + liaise with the BIM team Manage Design Programme requirements in conjunction with the Design Manager Manage Procurement Programme requirements in conjunction with the Commercial Team Lead implementation of TAKT planning / Last Planner system in the Region Support risk identification and problem solving across projects Develop tender programmes to support and compliment tender submissions Support development and assist members of the planning team across projects and prioritise workloads, delegate appropriately Create programmes for the pre-construction, construction, and commissioning phases of specific projects as required Carry out Time Impact Assessments and assist with EOT / delay claims as required Attend weekly / monthly Client Progress/Schedule Meetings for all projects Attend weekly Client Coordination Meetings for all projects Attend Subcontractor and Supplier progress meeting as required Review Progress Reports prior to issue to the Contracts Manager and Client Manage and develop progress monitoring techniques Monitor and manage the implementation of reporting on Earned Value / Progress S-Curves Strong time management and communication skills are essential to this role as well as computer literacy and the ability to prepare reports and administer necessary paperwork.
Uppskattar du kundkontakt och är sugen på en rolig och utvecklande roll tillsammans med ett grymt team? Då är Transcom i centrala Gävle definitivt något för dig! Vi bryr oss om vem du är och inte så mycket om vad du har gjort tidigare. Det viktigaste för oss är din attityd, ditt driv och din glädje. Din roll kommer innebära att stötta privatkunder via telefon och e-post med diverse frågor inom el och energibranschen – allt från elförbrukning till avtal och elnät. Du behöver inga förkunskaper inom området, då vi erbjuder en omfattande utbildning som ger dig den kunskap du behöver för att lyckas. Anställningsgrad och arbetstid Anställningsgrad: 80% (med möjlighet att utöka till 100% under juni–augusti, vilket vi ser som en stor fördel). Anställningsstart: 19 maj. Arbetstid: Schemalagd vardagar mellan kl. 08:00–17:00. Vi är flexibla och försöker ta hänsyn till dina önskemål kring schemat. Viktig information om semesterFör att vi ska kunna ge bästa möjliga service under sommarmånaderna behöver vi din tillgänglighet under juni–augusti, vilket innebär att semester inte beviljas under denna period. Om detta inte fungerar för dig, kanske detta inte är rätt tjänst just nu – men vi hoppas att det passar och att du vill vara med på vår resa! Vad vi erbjuder Bonusmodell efter 10 veckors onboarding, som kompletterar din ordinarie lön och är kopplad till din prestation och dina resultat. Du kan tjäna upp till 5 000 kr i bonus per kalendermånad med fokus på att skapa mervärde, ge förstklassig service och höja kundnöjdheten. Betald utbildning och omfattande utvecklingsmöjligheter, särskilt med tanke på vår expansiva fas. Trygg anställning med kollektivavtal i samarbete med UNIONEN och Almega. Grundlönen enligt kollektivavtal är 20 081 kr/månad för de under 24 år och 23 054 kr/månad för de över 24 år. En familjär arbetsmiljö där vi bryr oss om varandra och där du blir en del av gänget från dag ett. Vår trivselkommitté ordnar regelbundet roliga aktiviteter som padelkvällar, julfester, afterworks och mycket mer. Vad vi söker Fullständiga gymnasiebetyg (eller likvärdigt förvärvad utbildning). Flytande svenska och engelska i både tal och skrift. God datorvana. Rent brottsregister. Meriterande är om du: Har erfarenhet av serviceyrken och kundkontakt. Uppskattar kundkontakt och får energi av att prata med människor. Har erfarenhet av att arbeta mot tydligt uppsatta mål. Är problemlösningsorienterad och tävlingsinriktad. En inkluderande rekryteringsprocessVi vill veta vem du är och vad du kan tillföra till vårt team. Därför fokuserar vi mindre på formella dokument och mer på dig som person. CV är frivilligt, och vi ger dig möjlighet att visa din personlighet och potential genom våra urvalsfrågor. Sök nu och bli en del av vårt fantastiska team!Är du redo för en ny utmaning? Skicka in din ansökan redan idag och ta chansen att bli en del av vår härliga gemenskap!
Vill du tillhöra ett starkt team och leverera kundservice i världsklass? Nu söker vi kundservicehandläggare för ett spännande uppdrag på en av Sveriges största aktörer inom telekom. Hos oss på får du chansen att växa i en dynamisk och engagerande arbetsmiljö. Vad innebär jobbet? Som kundservicehandläggare kommer du att ta emot inkommande samtal från kunder och hjälpa dem med olika ärenden, såsom abonnemang, fakturafrågor, teknisk support och nummerflytt. Merförsäljning är en naturlig del av rollen, och du kommer att arbeta mot uppsatta försäljningsmål för att leverera lösningar och service på högsta nivå. Hos oss är kulturen stark, och det är viktigt för oss att du delar grundvärderingar såsom att vi älskar olika - vi hjälps alltid åt - vi arbetar fokuserat - och utmanar för att göra saker bättre. Det viktigaste för oss är inte vad du har gjort tidigare, utan det viktigaste är att du har rätt inställning, vilja och engagemang för att tillsammans med ditt team nå resultat av rang! Du kan se fram emot: En öppen och kommunikativ arbetsmiljö där du sitter nära dina kollegor och har ständig möjlighet till samarbete och support. Betald utbildning och stora utvecklingsmöjligheter. En stabil grundlön med provision på toppen, baserat på din prestation. Friskvårdsbidrag och gemensamma aktiviteter som afterwork, julbord, företagsfester och mer. För att kunna arbeta inom denna roll behöver du: Är engagerad och trivs med kundkontakt. Vill utvecklas inom teknisk support och vidareutbilda dig inom området. Har en positiv inställning och är lösningsorienterad. Har god datorvana och talar och skriver obehindrat på svenska och engelska. Har fullständiga gymnasiebetyg (eller motsvarande) Arbetstider och villkor: Arbetstid: Varierande, måndag-fredag mellan 8:45–18:15 Timlön under 24 år: 122,65kr | Timlön över 24 år: 142,19kr Utöver grundlönen har du möjlighet att påverka din inkomst genom ett generöst provisionssystem baserat på prestation. Anställning: 80%, provanställning 6 mån Anställningsstart: 19 Maj Vi tror på potential! Därför behöver du inte skicka in ett CV om du inte vill. Istället använder vi urvalsfrågor där du får möjlighet att visa vem du är och vad du kan bidra med. Vi vill att alla ska ha en rättvis chans att söka, oavsett bakgrund eller tidigare erfarenhet. Vill du vara med oss på den här resan? SÖK IDAG!
Som vikarierande platsansvarig på Member 24 har du det övergripande ansvaret för ett av våra gym och försäljningen. Du arbetar mot att uppnå försäljningsmål, säkerställa hög servicenivå för våra medlemmar samt se till att gymmets dagliga drift fungerar. Dina ansvarsområden kommer vara: försäljning, receptionsarbete, kundservice samt hålla ordning & reda på gymmet. Vi söker dig som är driven, målfokuserad, flexibel, har mycket energi i arbetet samt är beredd att lägga mycket tid på försäljning i ditt arbete, för att leverera mot budget och uppsatta mål. Du bör ha god datakunskap då detta är ett viktigt arbetsverktyg i din roll. Du ingår i ett team av åtta stycken platsansvariga och en regionsansvarig för din stad. Det är viktigt för oss att du gillar att arbeta med försäljning, kan arbeta mycket strukturerat mot tydliga mål och budget samt gillar att ha många bollar i luften. Det finns riktlinjer för verksamheten som kommer att underlätta för dig i din roll. Vi erbjuder dig: Ett vikariat på 50 % under 1 års tid, med fast månadslön samt möjlighet till flera bonusar varje månad. Tillträde mitten av maj 2025. Sista ansökningsdag är 13/4-2025. Kvalifikationer: I rollen som platsansvarig behöver du vara: Intresserad av och gilla att arbeta med försäljning. Redo att ”kavla upp ärmarna” när det behövs. Engagerad och driven som person med mycket energi. Målinriktad med hög känsla för service. Ordningsam, strukturerad och noggrann. För att lyckas i rollen ska du ha: Som minst gymnasial utbildning med godkända betyg. Minst 1 års erfarenhet av liknande arbeten t ex inom försäljning, detaljhandel eller från gymbranschen. Goda kunskaper i att hantera Officepaketet. Goda kunskaper i både svenska och engelska, tal och skrift. Om oss: Member 24 startades i Västerås 2010 och vi finns idag på ett flertal orter i Mälardalen, Stockholm samt i Gävle/Sandviken och Falun. Vårt mål är att ge våra medlemmar den mest inspirerande och bästa gymupplevelsen till ett riktigt bra pris. De flesta av våra gym är öppna dygnet runt och vi erbjuder utrustning från världsledande leverantörer såsom Technogym och Eleiko. På utvalda gym finns häftiga studios för gruppträning, där vi kör både egna koncept och program från samarbetspartners t ex Les Mills. https://member24.se/ Sök jobbet direkt via: https://jobs.member24.se/
Som extraanställd receptionist på Member 24 arbetar du tillsammans med ditt team mot att uppnå försäljningsmål, säkerställa hög servicenivå för våra medlemmar samt se till att gymmets dagliga drift fungerar. Dina arbetsuppgifter kommer vara bland annat: Receptionsarbete, försäljning av medlemskap, ärendehantering, kundservice samt att hålla ordning & reda på gymmet. Vi söker dig som är flexibel, driven, gillar att arbeta med försäljning samt kan arbeta mycket strukturerat mot tydliga mål och förväntningar. Du bör ha god datakunskap då detta är ett viktigt arbetsverktyg i din roll. Det finns riktlinjer för verksamheten som kommer att underlätta för dig i din roll. Vi letar efter kollegor som vill växa tillsammans med oss på lång sikt, tex att man kombinerar denna tjänst med studier eller annan deltidstjänst. Det är viktigt för oss att du är tillgänglig hela sommaren, tycker om att ha mycket ansvar, trivs att arbeta självständigt samt gillar att ha många bollar i luften samtidigt. Samt att du kan jobba på alla gym i Gävle och Sandviken. Omfattning: Sommarjobb under veckorna 24-34 på våra gym i Gävle och Sandviken. Möjlighet att fortsätta som vikarie efter sommaren. Tillträde: maj 2025. Sista ansökningsdag; 13/4-2025. Kvalifikationer I rollen som extraanställd receptionist behöver du vara: Intresserad av och gilla att arbeta med försäljning. (Tidigare erfarenhet av arbeten inom försäljning är ett stort plus.) Redo att ”kavla upp ärmarna” när det behövs. Engagerad och driven som person med mycket energi. Målinriktad med hög känsla för service. Ordningsam, strukturerad och noggrann. För att lyckas i rollen ska du ha: Som minst gymnasial utbildning med godkända betyg. Vi föredrar minst 1 års erfarenhet av liknande arbeten t ex inom detaljhandel eller från gymbranschen. Goda kunskaper i att hantera Officepaketet. Erfarenhet från arbete mot budget och uppsatta mål är ett plus. Goda kunskaper i både svenska och engelska, tal och skrift. Om oss: Member 24 startades i Västerås 2010 och vi finns idag på ett flertal orter i Mälardalen, Stockholm samt i Gävle/Sandviken och Falun. Vårt mål är att ge våra medlemmar den mest inspirerande och bästa gymupplevelsen till ett riktigt bra pris. De flesta av våra gym är öppna dygnet runt och vi erbjuder utrustning från världsledande leverantörer såsom Technogym och Eleiko. På utvalda gym finns häftiga studios för gruppträning, där vi kör både egna koncept och program från samarbetspartners t ex Les Mills. https://member24.se/ Sök jobbet direkt via: https://jobs.member24.se/
På Partyking har vi antagit uppdraget Fight Boredom. Det betyder att vi alla tillsammans ska bekämpa vardagstristessen och göra våra egna och våra kunders liv lite roligare varje dag. Det är ett otroligt viktigt uppdrag som vi tar på stort allvar och med stor humor. Vi finns för att göra det lätt att ha roligt. Vi ska göra allt vi kan för att bekämpa tristess. Uppdragsbeskrivning: Vi växer så det knakar och vårat IT-team behöver fler utvecklare! Vi jobbar med en e-handelslösning byggd i främst Javascript och PHP som driftas på Amazon Web Services (AWS). Uppdraget består i att utveckla vår webbshop, samt vidareutveckla och supporta ett gäng andra interna stödsystem. Du är en del av ett snabbfotat team som samarbetar nära övriga avdelningar som exempelvis lager och kundservice för att planera, designa och implementera ny funktionalitet i alla delar av systemet. Som Systemutvecklare i Partykings IT-team bedriver man sitt arbete på plats i Gävle, men med goda möjligheter till distansarbete. Vem är det vi söker? Vi letar efter en nyfiken och engagerad fullstackutvecklare som vill vara med på vår resa! Antingen har du några års erfarenhet i ryggen eller så är du nyexaminerad och har en stark drivkraft att utvecklas och växa i rollen! Vi ser gärna att du: Har erfarenhet av JavaScript och PHP (eller en vilja att snabbt lära dig) Är en lösningsorienterad lagspelare med en nyfiken inställning Vågar testa nya tekniker och strävar efter att lämna koden i bättre skick än du fann den Trivs i en snabbrörlig e-handelsmiljö där ditt arbete gör skillnad varje dag Vi ser det som meriterande om du har en vilja att ta ett större ansvar inom teamet och kan tänka dig att axla en ledande roll vid behov, i nära samarbete med IT-chefen. Om Partyking Kampen för att skapa mer fest i vardagen startades 2009 när Partykungen.se lanserades i Sverige. Idag sprider vi glädje och bekämpar tristessen även i våra grannländer Norge, Danmark och Finland under namnet Partyking. Man säger att ett gott skratt förlänger livet och vi vill att våra kunder ska leva längst av alla. Vi säljer allt till festen och en roligare vardag via e-handel. Vi är stolta över vårt viktiga uppdrag; FIGHT BOREDOM. Partykings huvudkontor och lager är beläget i Gävle, där fler än 45 000 produkter ryms i vårt 8300 m² stora lager. Här finns möjligheter att växa i takt med företagets utveckling och din prestation påverkar företagets framgång på kort och lång sikt. Arbetet är varierande och den ena dagen är inte den andra lik. Vi kan erbjuda en trivsam arbetsmiljö, fantastiska arbetskamrater och en organisation som är snabb, effektiv och handlingskraftig. Ansök nu! Urval och intervjuer sker löpande, vi ser fram emot din ansökan! Vid frågor om annonsen eller tjänsten: [email protected]
Välj ett jobb för att visa detaljer