bärplockare
Blåbärsfabriken AB
Bärplockare och plantörer m.fl.

vi söker bärplockare för blåbär och lingon som kan jobba självständigt . man kommer att vara minst i gruppen två stycken då jobben är i skogen Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.

50 dagar sedan
Sista ansökan:
10 september 2025
Souschef till Isaberg Höganloft
M Dryck & Konsult AB
Köksmästare och souschefer

Vi letar Souschef till Sveriges mest framgångsrika aktivitetsanläggning! Är det du? Isaberg Höganloft är en restaurang med café och konferensverksamhet på Isaberg Mountain Resort i Hestra och ingår i familjeägda Palmgrengruppen som också driver Madame Brasserie & Café i Gummifabriken i Värnamo. Naturreservatet Isaberg ger en unik mötesplats med ett fantastiskt utbud av upplevelser året runt. Tillgången till skog, mark och vatten ger en av Sveriges mest framgångsrika aktivitetsanläggningar med mountainbike, höghöjdsbana, rodel och aktiviteter vid vatten under sommarhalvåret. Vintertid är Isaberg södra Sveriges största skidanläggning med 11 nedfarter i varierande svårighetsgrad. Kök och a la carte inspireras av svenska och italienska smaker med närproducerade råvaror och säsongsvarierad meny så långt det är möjligt. Verksamheten inkluderar frukost, café, lunch med fokus på husmanskost, konferens- och evenemangsverksamhet. Under sommarsäsongen ingår också Golfkrogen på Isabergs Golfklubb som en egen verksamhet. Isaberg Höganloft söker en 1:e kock som vill jobba i ett spännande och omväxlande kök. Vi söker dig som kan ta särskilt ansvar för vår husmanskost i produktion, effektivitet och ekonomi. Du är flexibel och kan ta plats i kall- såsom varmkök samt kvalitetssäkring i lucka vid leverans. Vi tror att du är en målinriktad person med stor yrkesstolthet, är lösningsorienterad och en god lagspelare som kan prioritera och leverera i varierande sysselsättning och ibland högt och intensivt arbetstempo. DET HÄR ÄR DU Vi tror att du är en målinriktad person med stor yrkesstolthet, är lösningsorienterad och en god lagspelare som kan prioritera och leverera i varierande sysselsättning och ibland högt och intensivt arbetstempo.  Du måste vara van vid ett högt arbetstempo och kunna prioritera och ta ett helhetsansvar.  Du som söker har relevant yrkesutbildning och minst 3 års yrkeserfarenhet.  Meriterande är varierande erfarenhet från olika verksamheter och/eller i ledande befattning. ANSTÄLLNING Tillsvidareanställning 80-100% efter provanställning. Kollektivavtal finns. B-körkort är fördel FRÅGOR KRING ROLLEN HR-ansvarig: [email protected] VD: [email protected] Intervjuer sker löpande

51 dagar sedan
Sista ansökan:
28 oktober 2025
Golvläggare

Som golvläggare hos oss får du möjlighet att arbeta med alla typer av golv i alla typer av sammanhang. Beroende på projekt sker arbetet på egen hand eller i samarbete med kollegor. Både kollegor och chef finns att tillgå vid behov av stöd, samarbete eller uppmuntran när arbetet inte går som på räls. Vi söker dig som har flera års erfarenhet inom yrket, som trivs i sociala sammanhang samtidigt som du har god förmåga att arbeta självständigt. Hög arbetsmoral, noggrannhet och ansvarstagande i hantverket och i kundkontakter är viktigt för att passa in hos oss. Dokumenterad yrkeserfarenhet är meriterande. B-körkort och GVK-kunnande är ett krav. Vi erbjuder konkurrenskraftig lön, en trygg och trivsam arbetsmiljö samt möjlighet att arbeta med varierande och spännande projekt.

63 dagar sedan
Sista ansökan:
25 augusti 2025
Leg. Optiker till Synsam Gislaved

Är du en passionerad Leg. Optiker som brinner för ögonhälsa och vill utvecklas i ett innovativt bolag som tar ansvar med kunden i fokus? Då kan det vara dig vi letar efter! Vad innebär rollen? Som optiker hos Synsam är du hjärtat i vår verksamhet. Du lyssnar, förstår och guidar våra kunder till bästa möjliga lösningar för deras syn och ögonhälsa. Med toppmodern utrustning är din huvuduppgift att noggrant genomföra synundersökningar samt ordinera och rekommendera synhjälpmedel till våra kunder på högsta kliniska nivå. Du blir en del av ett engagerat team med Store Manager och Style and Customer Advisors – tillsammans inspirerar ni våra kunder till lyckade inköp och gör deras upplevelse hos oss något att minnas. Vi söker en optiker som: Värdesätter att möta människor och bygga starka och långsiktiga kundrelationer. Är lyhörd för kundens behov och har en utpräglad kvalitetsmedvetenhet. Kommunicerar pedagogiskt och tryggt med kunderna. Är ansvarstagande och lösningsorienterad. Har optikerlegitimation – med eller utan DO/magisterexamen. Givetvis ser vi även att du har en passion för ögonhälsa! Varför Synsam? På Synsam jobbar du i ett kompetent team i ett marknadsledande företag. Synsam strävar ständigt efter att vara det mest innovativa företaget i branschen och har stora tillväxtambitioner inom ögonhälsa, torra ögon, Ortho-K, sport och myopikontroll. Du har stora chanser till vidare karriär inom Synsam då vi ständigt satsar på att utbilda våra optiker i både klassrum och online. Utöver detta erbjuds du:  Friskvårdsbidrag Personalrabatt Bonussystem Vi erbjuder alla våra optiker att årligen delta på Optometridagarna inklusive resa och boende Om rekryteringsprocessen Vi rekryterar löpande, så vänta inte – klicka på länken och sök rollen som Leg. Optiker redan idag! Det är enkelt och smidigt: svara på några snabba frågor bland annat om du önskar arbeta hel eller deltid, bifoga ditt CV eller LinkedIn-profil (och om du inte har det redo nu, kan du komplettera senare). Vi ser fram emot att ta emot din ansökan! Vi på Synsam söker engagerade och talangfulla personer i alla åldrar! Hos oss värdesätts mångfald och vi tror att olika perspektiv och erfarenheter berikar vårt arbete och bidrar till vår gemensamma framgång.

64 dagar sedan
Sista ansökan:
16 juli 2025
Teamledare Restaurang Bambu
Purple Rekrytering & Interim AB
Restaurang- och kökschefer

Vill du vara en del av ett framgångsrikt restaurangteam och ta ansvar för att skapa en trivsam arbetsmiljö och en förstklassig gästupplevelse? Restaurang Bambu i Bredaryd söker nu en engagerad och målmedveten Teamledare som vill bidra till vår fortsatta framgång! Om rollen Som Teamledare hos oss får du en dynamisk och operativ roll där du ansvarar för den dagliga driften tillsammans med övriga kollegor. Du kommer att arbeta med schemaläggning, beställningar, personalansvar samt leda och coacha vårt team. Vi har ca 15 anställda, och det är viktigt att du har förmågan att planera och koordinera arbetspass för att säkerställa rätt bemanning och hålla en hög servicenivå. I rollen ingår också att motivera och utveckla dina kollegor genom kontinuerlig feedback och stöd, så att vi tillsammans kan erbjuda en enastående restaurangupplevelse för våra gäster. Våra önskemål Vi söker dig som har minst 1 års erfarenhet av en ledande roll inom service- eller restaurangbranschen. Du är ansvarstagande, flexibel och har en naturlig förmåga att engagera och inspirera dina medarbetare. För att lyckas i rollen behöver du vara initiativrik, lösningsorienterad och kunna hantera ett högt arbetstempo. Vi värdesätter ett starkt engagemang för både mat och service samt en vilja att skapa en positiv och inkluderande arbetsmiljö. Om du är en lagspelare med ett driv att utvecklas och bidra till verksamhetens framgång, så kan detta vara rätt roll för dig! Restaurang Bambu erbjuder Vi ger dig möjligheten att utvecklas inom företaget, och vi satsar på internrekrytering samt utbildningar som stödjer din professionella utveckling. Hos oss kan du förbättra dina ledarskapsförmågor, få djupare kunskaper om mat och dryck samt delta i spännande projekt. Vi erbjuder en inspirerande arbetsmiljö där du får möjlighet att växa och bygga en stark karriär inom restaurangbranschen! Om oss Restaurang Bambu har varit en etablerad del av Bredaryd i 30 år och har genom åren byggt upp en stor och trogen kundkrets både lokalt och runt om i Sverige. Vi är kända för vår asiatiska buffé, men erbjuder även en bred à la carte-meny för hela familjen. Vi strävar alltid efter att servera fräscha och väl tillagade rätter i en trevlig miljö med hög servicenivå. Vill du veta mer? I denna rekryteringsprocess samarbetar vi med Purple Rekrytering & Interim, där Anela Drndo är vår ansvariga rekryterare. Ansökningar och urval sker löpande och tjänstens startdatum är i höst. Anela står till ditt förfogande för eventuella frågor och ytterligare information. Du kan nå henne personligen på telefonnummer 0737–019453. Ansökningar behandlas löpande, skicka in din ansökan snarast möjligt. Varmt välkommen till Restaurang Bambu!

69 dagar sedan
Sista ansökan:
10 oktober 2025
Servicetekniker inom automation
Purple Rekrytering & Interim AB
Elektronikreparatörer och kommunikationselektriker m.fl.

Är du en tekniskt nyfiken person som gillar att lösa problem, bygga relationer och utvecklas i din yrkesroll? Då vill vi på Purple Rekrytering & Interim gärna komma i kontakt med dig! Nu har vi fler kunder i GGVV-regionen som letar efter rätt medarbetare! Vi söker dig som har erfarenhet eller utbildning inom el och automation, och är intresserad av nya karriärmöjligheter. Har du dessutom kunskap om robotteknik, exempelvis ABB eller Fanuc, är det ett extra stort plus. Det kan även vara meriterande för någon av tjänsterna om du har erfarenhet från plastindustrin – men inget krav, vi söker dig som har rätt tekniskt driv, oavsett branschbakgrund. Vi tror att du är en person som trivs med ett självständigt ansvar, som gillar att skapa och vårda kundrelationer och som har ett lösningsorienterat tankesätt. Du ser tekniska utmaningar som en chans att utvecklas och drivs av att leverera hög kvalitet i det du gör. Om rollen Som servicetekniker blir du en viktig del av teamet och ansvarar för installation, service och felsökning. Rollen innefattar även programmering och konfigurering av PLC-system, elektriska installationer, underhåll och driftsättning av maskiner. Du representerar företaget ute hos kund och har en nyckelroll i att skapa trygghet och bygga långsiktiga relationer. Vad vi erbjuder Genom oss på Purple får du möjlighet att matchas med arbetsgivare som värdesätter både teknisk kompetens och personligt engagemang. Här väntar utvecklande och varierande vardagar i miljöer där kvalitet, arbetsglädje och frihet under ansvar står i fokus. Låter det intressant? Välkommen att skicka in din ansökan eller höra av dig om du vill veta mer. Urval sker löpande och vi behandlar alla ansökningar konfidentiellt. Rekryteringsinformation Denna rekrytering sker i samarbete med Purple Rekrytering & Interim där Jennie Holmberg är ansvarig rekryterare. Låter det som en tjänst för dig? Skicka då din ansökan med CV och personligt brev. Vi hanterar ansökningar och intervjuer löpande och rekommenderar att du skickar din ansökan så snart som möjligt. Har du frågor om tjänsten? Välkommen att kontakta Jennie. Jennie Holmberg, 076 307 01 23, e-post: [email protected]

70 dagar sedan
Sista ansökan:
9 oktober 2025
Teknisk Projektsäljare till AD-Plast

Vill du kombinera ditt tekniska intresse med försäljning i en roll där kundrelationer står i centrum? AD-Plast, en del av Oetiker Group, söker nu en Teknisk Projektsäljare som vill vara med och skapa kundanpassade lösningar av högsta kvalitet. Om Rollen Som Teknisk Projektsäljare hos AD-Plast kommer du att:  Stärka och vårda relationerna med våra befintliga kunder och identifiera nya affärsmöjligheter. Sälja in spännande projekt där varje affär skräddarsys efter kundens behov och önskemål. Samarbeta nära projektledning och konstruktion för att säkerställa hög kvalitet och kundnöjdhet. Skapa offerter och avtal, driva förhandlingar och följa upp affärer för att säkerställa nöjda kunder och lönsamhet. Ansvara för vissa inköp kopplade till projekten samt delta i mässor och kundevent för att stärka vår marknadsnärvaro. Rollen är huvudsakligen kontorsbaserad, med ett begränsat antal resdagar per år. Detta ger dig möjlighet att fokusera på att utveckla kundrelationer och driva affärer på plats, samtidigt som du har nära samarbete med kollegorna internt. Din Profil Vi söker dig som har ett genuint intresse för teknik och affärer. Du är lösningsorienterad och tycker om att ta ansvar för hela affären. För att lyckas i rollen ser vi att du är en skicklig förhandlare som arbetar strukturerat och effektivt. Du behärskar svenska och engelska flytande i tal och skrift samt har goda kunskaper i Office 365. Erfarenhet från plastindustrin eller teknisk försäljning är meriterande, men vi värdesätter din vilja att lära och utvecklas tillsammans med oss. Vi erbjuder Med Oetiker Groups som ny ägare står AD-Plast inför en spännande framtid med offensiva tillväxtplaner och satsningar på innovation. Hos oss får du möjlighet att växa både personligt och professionellt i en framåtblickande organisation. Du blir en del av ett team som kombinerar lokal förankring med global styrka. Vill du vara med och forma framtiden med AD-Plast? Skicka då in en ansökan snarast, urval sker löpande. I denna rekrytering samarbetar vi med Stella Rekrytering & Ledarskap. Vid frågor om tjänsten, vänligen kontakta ansvarig rekryteringskonsult Mia Boozer 036 – 291 24 50 alternativt  Frida Grandt 072–148 38 17. Vi ser fram emot att höra av dig. Om företaget AD-Plast grundades i Anderstorp 1963 och är specialiserat sig på formsprutning av plastdetaljer i både små och stora volymer med hög kvalitet. Bolaget har nyligen fått nya ägare i form av Oetiker group som har offensiva framtidsplaner för verksamheten med fokus på tillväxt och utveckling av produktion.

70 dagar sedan
Sista ansökan:
9 oktober 2025
Inköps- och kontorsassistent
Purple Rekrytering & Interim AB
Övriga kontorsassistenter och sekreterare

Purple Rekrytering & Interim söker nu en noggrann och engagerad medarbetare till ett spännande uppdrag hos ett väletablerat industriföretag i Andestorp. Tjänsten är konfidentiell, men vi kan lova en arbetsgivare med stark lokal förankring, lång erfarenhet inom komponent- och förbindningsteknik samt en stark tro på utveckling, kvalitet och samarbete. Om tjänsten Som Inköps- och kontorsassistent blir du en viktig stödfunktion i inköpsorganisationen, med en bred roll som också inkluderar administrativt stöd till flera andra avdelningar såsom försäljning, kundsupport och ledning. Du arbetar tätt med inköpschefen och bidrar till att säkerställa effektiv orderhantering, leveransbevakning och statistikframtagning, allt med syfte att skapa ökad leveranssäkerhet och kundnöjdhet. I din vardag kommer du att stötta inköpsarbetet och registrera order samt hantera leveransplaner och bevakningar. Du kommer även att vara delaktig i offertarbete, sköta exportbokningar och dokumentation samt säkerställa att leverantörsregister och artikelbenämningar hålls uppdaterade. Tjänsten innebär också att du tar fram statistikunderlag för olika rapporter, administrerar möten och protokoll, hanterar interna dokument och hjälper till med att formulera och standardisera avdelningens korrespondens och formulär. Du kommer att arbeta aktivt för att stärka leveranssäkerheten och för att fler leverantörer ska använda företagets webbaserade lösningar. Vi söker dig som Vi söker dig som är noggrann, strukturerad och självgående. Du har tidigare erfarenhet av administration, inköp eller liknande arbetsuppgifter, eller så är du i början av din karriär och vill växa in i rollen. Det viktigaste är att du har en vilja att lära och ett intresse för att utvecklas inom inköp och kontorsadministration. Du trivs i en roll där du får ha många kontaktytor och varierande arbetsuppgifter. Du har god datorvana och känner dig trygg i att arbeta i affärssystem – har du erfarenhet av Monitor är det ett stort plus. Vidare behärskar du både svenska och engelska väl, i såväl tal som skrift. Vi erbjuder Du får möjlighet att arbeta i ett stabilt och utvecklingsfokuserat industriföretag, där du blir en viktig del i att skapa effektiva processer och nöjda kunder. Detta är en hyrrekrytering, vilket innebär att du initialt blir anställd av oss på Purple Rekrytering & Interim men med en tydlig ambition och förhoppning om att du går över i en anställning direkt hos vår kund på sikt. Via Purple blir du en del av ett engagerat team som jobbar nära både företag och kandidater – med fokus på långsiktighet, personligt bemötande och rätt matchning. Rekryteringsinformation Denna rekrytering sker i samarbete med Purple Rekrytering & Interim där Jennie Holmberg är ansvarig rekryterare. Låter det som en tjänst för dig? Skicka då din ansökan med CV och personligt brev. Vi hanterar ansökningar och intervjuer löpande och rekommenderar att du skickar din ansökan så snart som möjligt. Har du frågor om tjänsten? Välkommen att kontakta Jennie. Jennie Holmberg, 076 307 01 23, e-post: [email protected]

75 dagar sedan
Sista ansökan:
4 oktober 2025
Produktionstekniker till Fine Scandinavia
Stella Rekrytering och Ledarskap AB
Ingenjörer och tekniker inom maskinteknik

Vill du vara med på en spännande tillväxtresa? Nu finns chansen till ett jobb med varierat innehåll, och stor möjlighet att påverka. Om Rollen På vår enhet i Anderstorp fortsätter arbetet med att skapa en effektiv och modern produktionsverksamhet och vi behöver nu förstärka vår organisation med en Produktionstekniker. Vi är på jakt efter dig som gillar produktionsutveckling och som med stort engagemang, nyfikenhet, mod och tydlighet kan bidra till att förbättra verksamheten. Du får en intressant roll där du blir länken mellan försäljning, produktion, och medarbetare. Effekten av ditt jobb kommer att synas genom ännu högre kundtillfredsställelse och förbättringar av företagets KPI:er. Vi vill också att produktionspersonalen tydligt ser ditt jobb genom att du underlättar deras vardag och gör det enkelt för dem att prestera genom bra arbetsinstruktioner, arbetsplatsutformning, rätt grunddata, etc. Dina arbetsuppgifter kommer bland annat att bestå av: Utveckla en hållbar och effektiv produktion. Stödja och driva förbättringar och omställningar i produktionsprocessen. Bidra med produktionsteknisk kompetens vid framtagningen utav nya produkter. Skapa och underhålla beredningar i affärssystemet. Framtagning och underhåll av arbetsinstruktioner och produktionsdokument. För- och efterkalkyler. Omvärldsbevakning av teknisk utveckling inom ditt specialistområde. Din Profil För att lyckas i tjänsten vill vi att du har någon form av eftergymnasial utbildning med lämplig inriktning, t.ex. YH/Högskola inom produktionsutveckling, industriell organisation/ledning, logistik, maskin. Några års erfarenhet från relevanta yrkesroller i tillverkande industri är en förutsättning för att lyckas i rollen. Förutom grundkompetens inom produktionsekonomi och produktionsteknik behöver du vara bekant med förbättringsverktyg och verktyg för produktionsutveckling. Du behärskar svenska och engelska i tal och skrift och har god kompetens inom IT. Har du även kunskap inom CAD och då Solid Works så är det extra plus. Som person vill vi att du är initiativrik med förmåga att omsätta idéer och utvecklingsmöjligheter i konkreta förbättringar och utvecklingsprojekt med bra resultat. Hög problemlösningsförmåga är viktigt, liksom att du agerar pedagogisk när du driver arbetet framåt. Du är van vid att driva projekt, med god förmåga att kommunicera och samarbeta med alla delar i organisationen. Vi Erbjuder Vi erbjuder dig en omväxlande roll som präglas av många kontaktytor och högt tempo i ett stabilt bolag i framkant. Fine Scandinavia Anderstorp är det lokala företaget där vi värnar om vår gemenskap för våra anställda. Vår organisation har korta beslutsvägar och det finns stort utrymme för att påverka din och företagets utveckling. Vi värderar ett professionellt agerande både internt och externt. I denna rekrytering samarbetar vi med Stella Rekrytering & Ledarskap. Vid frågor om tjänsten, vänligen kontakta ansvarig rekryteringskonsult Magnus Ryberg 070-2716977 alternativt Sören Holmlind 0515-128 00. Ansök senast 9:e maj, men vi tillämpar löpande urval så vänta inte med att söka. OmOm Fine Scandinavia Fine Scandinavia AB är en flexibel aktör inom den tillverkande industrin som erbjuder kunderna framtagning av kompletta produkter och legotillverkning. Från Anderstorp erbjuder vi tillverkning inom ett brett spektrum med specialisering på rörbockning, svetsning och bearbetning av metall. Med en modern maskinpark, hög teknisk kompetens och starkt kundfokus levererar vi lösningar till kunder inom bland annat materialhantering, medicinteknik och fordonsindustrin. Vår kombination av kvalitet, flexibilitet och lång erfarenhet gör oss till en pålitlig partner för kunder inom Europa. Fine Scandinavia ingår i den familjeägda koncernen Kongamek Group som idag drivs av andra generationen. I Konga finns vårt huvudkontor och moderbolag Kongamek med lager och produktion. Vi har även dotterbolag med produktion i Vietnam samt säljbolag i Tyskland, Frankrike och Norge. Alla företagen drivs av samma vision och filosofi där vi jobbar tillsammans för att göra skillnad för andra och det är vi stolta över. Läs mer: finescandinavia.se

75 dagar sedan
Sista ansökan:
4 oktober 2025
IT-ansvarig till Gislaved Gummi

Vill du ta ansvar för vår IT-miljö och ha ett omväxlande arbete som är både operativt och strategiskt? Då kan din nästa utmaning vara hos oss på Gislaved Gummi. Om Rollen Som IT-ansvarig hos oss på Gislaved Gummi kommer du att spela en avgörande roll i att forma och driva vår IT-strategi framåt. Du kommer att ansvara för att säkerställa en robust och framtidssäker IT-miljö som möter både nuvarande och framtida behov. Dina arbetsuppgifter kommer att vara både strategiska och operativa, där du inte bara ger support och dagligt stöd till våra användare i Gislaved och vårt systerbolag Stellana i Laxå, utan också är en nyckelperson i vårt långsiktiga IT-arbete. I tjänsten tar du ansvar för både hård- och mjukvara, där du förväntas hantera samt koordinera med både interna såväl som externa samarbetspartners för att säkerställa att våra IT-lösningar är effektiva och innovativa. I denna roll rapporterar du till Ekonomichefen, och du är stationerad på vår enhet i Gislaved, men förväntas också regelbundet vara på plats i Laxå, och säkerställa deras IT-miljö.  Din Profil För att lyckas i rollen ser vi att du har en teknisk utbildning i grunden, gärna kompletterad med vidareutbildning inom IT. Du har även praktisk erfarenhet med ett antal års relevant yrkeserfarenhet. Du har en bred kunskap och ett stort intresse för datorer, både när det gäller hårdvara och mjukvara. Erfarenhet av att arbeta med Office 365, Windows för både klient och server samt Active Directory är en förutsättning för att lyckas i rollen. Då rollen innebär många internationella kontakter är det viktigt att du behärskar både svenska och engelska flytande.  Personliga Egenskaper Vi värdesätter att du är serviceinriktad och pedagogisk, med en positiv inställning till att hjälpa våra användare. Du är driven och kan arbeta självständigt utifrån tilldelade arbetsuppgifter. Ytterligare egenskaper som vi värdesätter på Gislaved Gummi är att du är prestigelös och prioriterar laget före jaget. Vi Erbjuder Gislaved Gummi erbjuder en unik möjlighet att arbeta lokalt i en global kontext. Vi kännetecknas av en platt organisation med nära till besluten. Våra kärnvärden präglas av engagemang, närhet, hållbarhet, entreprenörskap och specialistkunskap. Vi är en rökfri arbetsplats och strävar efter att varje medarbetare ska vara en ambassadör för Gislaved Gummi. I denna rekrytering samarbetar Gislaved Gummi med Stella Rekrytering & Ledarskap AB. Frågor om tjänsten besvaras av Magnus Ryberg 0370 - 123 00. Om Gislaved Gummi Gislaved Gummi AB är en global ledare inom polymerteknik med fokus på att utveckla och leverera högkvalitativa, skräddarsydda lösningar för olika applikationer. Vid vår enhet i Gislaved hanterar vi hela processen – från materialutveckling och produktion till marknadsföring och försäljning av våra avancerade gummiblandningar, packningar och tätningsprofiler. Företaget har cirka 165 anställda och omsätter cirka 750 MSEK. Gislaved Gummi AB ingår i börsnoterade HEXPOL som är en världsledande polymerkoncern med cirka 5 000 anställda i fjorton länder. Läs mer: gislavedgummi.com

77 dagar sedan
Sista ansökan:
2 oktober 2025