Nu söker vi en erfaren bilskadetekniker till vår kund i Göteborg. Ta chansen och sök idag! Om tjänsten Du kommer i denna tjänst att arbeta med krockskadade bilar på många olika bilmärken och hantera såväl små reparationer som stora strukturskador. Exempel på arbetsuppgifter: Byta och rikta karossdetaljer Svetsa, limma och nita Demontering och montering Samverka med planering, skadeberäknare och arbetsledare för att skapa goda resultat Din profil Vi söker dig som är erfaren bilskadetekniker med flerårig erfarenhet. Du har förmågan att arbeta självständigt, är serviceinriktad, engagerad och noggrann. Det är viktigt för oss att du blir en i gänget, att du har stor social kompetens och god samarbetsförmåga. Utöver detta ser vi gärna att du har datavana och förstår hur tidsstämpling fungerar. Tjänsten förutsätter att du har B-körkort. Du behärskar svenska väl i tal och skrift. Ansökan Vi behandlar ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas redan före sista ansökningsdag. Skicka därför in din ansökan redan idag. Om Fordonsakademin Vi är specialister på att kompetensförsörja fordonsbranschen. Företaget startades av specialister inom fordonsbranschen med mångårig erfarenhet från verkstadsarbete. Vi brinner för att arbetsgivare ska få rätt person med rätt kompetens, i rätt tid. Detta uppnår vi genom att tillhandahålla tjänster inom rekrytering, bemanning och utbildning. Genom våra tjänster är vi med och verkar för en kompetenshöjning i branschen. Vi är en del av Arenakoncernen som med sin närvaro på över 160 orter i Sverige finns tillgängliga i hela landet. Vi tror på varje människas förmåga. Starka individer lyfter varandra. Steg för steg hjälper vi medarbetare och företag att utvecklas och bli starkare – så starka att de i sin tur lyfter andra. Värderingar Vi brinner för att matcha ihop arbetssökanden med företag, och vårt arbete sker helhjärtat i alla delar för att hela processen ska lyckas. Vi är alltid personliga, engagerade och professionella i alla våra uppdrag och möten.
Är du en driven personbilsmekaniker och redo för nästa steg i karriären? vår kund söker just nu en skicklig bilmekaniker som vill bli en del av deras team. Läs vidare för att ta reda på mer om denna spännande möjlighet. Om rollen: BilmekanikerSom bilmekaniker hos vår kund kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter att bestå av service, underhåll, felsökning och reparation av personbilar av olika märken. Du kommer arbeta nära dina kollegor i verkstaden för att säkerställa att alla arbeten utförs enligt högsta standard. Utföra felsökning och diagnostik av fordon Reparation och byte av reservdelar Förberedelse och genomförande av service enligt specifikationer Kvalifikationer Erfarenhet som bilmekaniker Kunskap inom modern fordonsdiagnostik och felsökning Manuellt B-körkort Flytande svenska i tal och skrift Din profil Vi söker dig som är lösningsorienterad och noggrann i ditt arbete. Du är en lagspelare med en positiv inställning och kan arbeta självständigt när det krävs. Du trivs med att arbeta i ett högt tempo och är alltid redo att ta dig an nya utmaningar. AnsökanVi behandlar ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas redan före sista ansökningsdag. Skicka därför in din ansökan redan idag Om Fordonsakademin Om FordonsakademinFordonsakademin startades av specialister inom fordonsbranschen. Med mångårig erfarenhet i ryggen upptäcktes en lucka inom området – det saknades branschbaserade utbildningar. Marknaden behövde specialister med dokumenterade färdigheter, direkt kopplade till området.Vi brinner för att arbetsgivare ska få rätt person med rätt kompetens, i rätt tid. Detta uppnår vi genom att tillhandahålla tjänster inom rekrytering, bemanning och utbildning. Genom våra tjänster har vi blivit en ledande aktör när det kommer till kompetenshöjning i branschen.
Är du sugen på att jobba som Bilelektriker/Fordonsmontör hos en av världens ledande leverantör av inredningar för servicebilar. Huvudkontoret är beläget i Mölndal utanför Göteborg Om tjänsten Som fordonsmontör hos ansvarar du för att utrusta och inreda transportbilar enligt kundernas specifika beställningar. Med hjälp av ritningar och bilder bygger du inredningen, som inkluderar skåp, elektronik, belysning och larm. Du kommer att vara en del av ett team men arbetar självständigt med dina projekt och får möjlighet att vara kreativ för att uppnå bästa möjliga resultat. Kvalifikationer För att vara kvalificerad för tjänsten som fordonsmontör hos våran kund bör du ha följande kvalifikationer: Erfarenhet av fordonsmontering eller liknande praktiskt arbete – tidigare erfarenhet av att arbeta med fordon, inredning eller installationer är meriterande. Kunskaper inom el och elektronik – vana vid elinstallationer och att arbeta med elektroniska komponenter i fordon är en stark merit. Teknisk förståelse och problemlösningsförmåga – förmåga att hantera oväntade utmaningar och hitta effektiva lösningar. Noggrannhet och kvalitetstänkande – för att säkerställa att installationer är korrekt utförda och att slutresultatet motsvarar kundens förväntningar. Din profil Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av liknande arbete eller ett starkt eget intresse för att bygga och montera. Kanske gillar du att meka med din egen bil? För tjänsten krävs B-körkort med manuell behörighet Det viktigaste är din personlighet – att du trivs i en praktisk miljö och har ett genuint intresse för arbetet. Du är problemlösningsorienterad och ser möjligheter i varje utmaning. Ansökan Vi behandlar ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas redan före sista ansökningsdag. Skicka därför in din ansökan redan idag.
Ilse Krog är en restaurang med fokus på vällagad mat och en varm, inbjudande atmosfär. Ilse Krog har blivit en plats där människor samlas för att njuta av bra service och trevligt sällskap. Du ansvarar för våra enheter, Ilse Krog och vår espressobar Shtisel, som erbjuder en avslappnad och social miljö med en meny som kompletterar dess livfulla atmosfär. I din roll kommer du att ha ett nära samarbete med vår kökschef för att säkerställa riktningen för restaurangen och kvalitén på produkten. Administrativt ansvar såsom planering, beställning och inventering ingår i rollen. Stort fokus ligger på service där ditt ledarskap står i centrum och som Souschef föregår du med gott exempel och är en given ledare för ditt team. Du jobbar aktivt för en positiv arbetsmiljö som präglas av ömsesidig respekt mellan kollegor. Tidigare erfarenhet från liknande roll är meriterande men det viktigaste är din inställning! Tjänsten är en heltidstjänst med 6 månaders provanställning och lön enligt överenskommelse. Start omgående! Arbetstiderna styrs av verksamhetens öppettider.
Vi söker både heltid och deltidstjänster. Du kommer ha möjlighet att välja vilken sysselsättningsgrad du är intresserad av i din ansökan! Om tjänsten I tjänsten förekommer arbete som bl.a maskinkörning, lossning och lastning av gods, samt handfast arbete som tex bilkörning och surrning av gods. Dina dagliga arbetsuppgifter och ansvarsområden i din arbetsroll kan även omfatta truckkörning, effektivt stapla och lagra produkter samt arbeta med andra uppgifter som tillhör terminalarbete. I arbetet i hamnen jobbar du tillsammans med andra skift vilket innebär att du kommer få varierade arbetsuppgifter med fokus på maskinkörning. För att du och ditt team ska utföra operationen så effektivt som möjligt använder man sig av komradio mellan olika funktioner, där av är det viktigt att du kan föra en tydlig kommunikation på svenska. Engelska kan även förekomma vid kontakt med kunderna. Verksamheten är öppen alla dygnets timmar under alla veckodagar. Om dig Vi söker dig som trivs att arbeta både fysiskt och utomhus. Du tycker om varierande arbetstider och har inga problem att arbeta oavsett väderlek. Du ser säkerhet som en viktig del i ditt utförande, detta för att motverka att olyckor uppstår. Viktigt är också att du kan hantera stress och hålla fokus i pressade situationer då det är högt tempo på terminalen. En annan viktig faktor är arbetstiderna som kan variera på dygnet samt omställningar från dag till natt. Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper och ser att det här är en tjänst för dig som är trygg i dig själv, ansvarsfull och trivs med lagarbete. Krav för tjänsten Examen på gymnasial nivå Minst tre års arbetslivserfarenhet Körkort B (manuell växellåda) Truckkort A+B Goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift Många av arbetsuppgifterna på terminalen är specifika för arbetsplatsen och kräver omfattande utbildning. Ambulerandekonsult: Du är anställd av oss på DFDS Professionals men arbetar ute hos våra kunder. Att vara ambulerande konsult innebär att man blir anställd av oss DFDS Professionals för att utföra arbete i kundföretag och vars arbetsplats, arbetstid och arbetsuppgifter sålunda kan variera inom ett överenskommet tjänstgöringsområde. Urval sker löpande och tillsättning kan komma att ske innan sista ansökningsdagen. Vi har självklart kollektivavtal. Vi värnar om din hälsa och vi erbjuder bland annat friskvårdsbidrag, rabatt på gymkort m.m. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård. OBS! För att vara aktuell för deltidstjänsten behöver du studera på 100% eller ha en annan huvudsaklig sysselsättning på 100%. Kontaktuppgifter Har du frågor om rekryteringsprocessen eller något annat som berör anställningen är du varmt välkommen att kontakta oss på: [email protected] Rekryteringsarbetet sker löpande. Det går ej att ansöka via mail. DFDS Group DFDS Group har 10 000 anställda i 25 länder och tillhandahåller frakt- och logistiktjänster i Europa med årliga intäkter på 2,0 miljarder EUR. DFDS grundades 1866, har sitt huvudkontor i Köpenhamn och är noterat på Nasdaq Copenhagen. I Sverige har DFDS cirka 1 000 anställda. DFDS Professionals DFDS Professionals är en rekryterings- och bemanningstjänst inom DFDS Group med ambitionen att vara det naturliga valet inom industri och logistikbranschen i Sverige. Vi tillhandahåller kompetenta och engagerade konsulter och bemanningslösningar samt hjälper vårt breda utbud av kunder att rekrytera rätt talang för framtiden. Vi erbjuder värde till våra kunder genom flexibla affärsmodeller, erfarna medarbetare och operativ kunskap. Sökord DFDS | Göteborg | Transport | Logistik | Hamnarbetare | Fordonsförare | Terminalarbete
Vi söker både heltid och deltidstjänster. Du kommer ha möjlighet att välja vilken sysselsättningsgrad du är intresserad av i din ansökan! Om tjänsten I tjänsten förekommer arbete som bl.a maskinkörning, lossning och lastning av gods, samt handfast arbete som tex bilkörning och surrning av gods. Dina dagliga arbetsuppgifter och ansvarsområden i din arbetsroll kan även omfatta truckkörning, effektivt stapla och lagra produkter samt arbeta med andra uppgifter som tillhör terminalarbete. I arbetet i hamnen jobbar du tillsammans med andra skift vilket innebär att du kommer få varierade arbetsuppgifter med fokus på maskinkörning. För att du och ditt team ska utföra operationen så effektivt som möjligt använder man sig av komradio mellan olika funktioner, där av är det viktigt att du kan föra en tydlig kommunikation på svenska. Engelska kan även förekomma vid kontakt med kunderna. Verksamheten är öppen alla dygnets timmar under alla veckodagar. Om dig Vi söker dig som trivs att arbeta både fysiskt och utomhus. Du tycker om varierande arbetstider och har inga problem att arbeta oavsett väderlek. Du ser säkerhet som en viktig del i ditt utförande, detta för att motverka att olyckor uppstår. Viktigt är också att du kan hantera stress och hålla fokus i pressade situationer då det är högt tempo på terminalen. En annan viktig faktor är arbetstiderna som kan variera på dygnet samt omställningar från dag till natt. Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper och ser att det här är en tjänst för dig som är trygg i dig själv, ansvarsfull och trivs med lagarbete. Krav för tjänsten Examen på gymnasial nivå Minst tre års arbetslivserfarenhet Körkort B (manuell växellåda) Truckkort A+B Goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift Många av arbetsuppgifterna på terminalen är specifika för arbetsplatsen och kräver omfattande utbildning. Ambulerandekonsult: Du är anställd av oss på DFDS Professionals men arbetar ute hos våra kunder. Att vara ambulerande konsult innebär att man blir anställd av oss DFDS Professionals för att utföra arbete i kundföretag och vars arbetsplats, arbetstid och arbetsuppgifter sålunda kan variera inom ett överenskommet tjänstgöringsområde. Urval sker löpande och tillsättning kan komma att ske innan sista ansökningsdagen. Vi har självklart kollektivavtal. Vi värnar om din hälsa och vi erbjuder bland annat friskvårdsbidrag, rabatt på gymkort m.m. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård. OBS! För att vara aktuell för deltidstjänsten behöver du studera på 100% eller ha en annan huvudsaklig sysselsättning på 100%. Kontaktuppgifter Har du frågor om rekryteringsprocessen eller något annat som berör anställningen är du varmt välkommen att kontakta oss på: [email protected] Rekryteringsarbetet sker löpande. Det går ej att ansöka via mail. DFDS Group DFDS Group har 10 000 anställda i 25 länder och tillhandahåller frakt- och logistiktjänster i Europa med årliga intäkter på 2,0 miljarder EUR. DFDS grundades 1866, har sitt huvudkontor i Köpenhamn och är noterat på Nasdaq Copenhagen. I Sverige har DFDS cirka 1 000 anställda. DFDS Professionals DFDS Professionals är en rekryterings- och bemanningstjänst inom DFDS Group med ambitionen att vara det naturliga valet inom industri och logistikbranschen i Sverige. Vi tillhandahåller kompetenta och engagerade konsulter och bemanningslösningar samt hjälper vårt breda utbud av kunder att rekrytera rätt talang för framtiden. Vi erbjuder värde till våra kunder genom flexibla affärsmodeller, erfarna medarbetare och operativ kunskap. Sökord DFDS | Göteborg | Transport | Logistik | Hamnarbetare | Fordonsförare | Terminalarbete
Vill du ta nästa steg i din karriär och bli en nyckelspelare i teknikprojekt hos några av Sveriges ledande företag inom fordons- och techindustrin? Då kan detta vara jobbet för dig! Kund är ett teknikkonsultföretag som erbjuder tjänster inom mjukvaruutveckling och hårdvarudesign till några av Sveriges ledande företag inom fordons- och techindustrin. Företagets framgång bygger på att möjliggöra medarbetares fulla potential - deras viktigaste tillgång. Tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Futuria People men du kommer anställas direkt hos kund. Om tjänsten Vi söker kandidater med fokus på kravställda system, där din roll anpassas efter din kompetens och dina önskemål hos kunden. Spela en central roll i projekt där du bidrar med ett helhetsperspektiv, säkerställer att kundens krav uppfylls och dokumenterar tekniska specifikationer för att vägleda utvecklingsprocessen Ha tekniskt ansvar för systemet, inklusive funktions- och prestandaanalys för att säkerställa att lösningen uppfyller både krav och förväntningar. Vara en nyckelperson i samarbetet mellan kunder och utvecklingsteam, med ansvar för att systemet lever upp till höga kvalitetsstandarder. Arbeta nära produktägare, projektledning och kunder för att driva utvecklingen framåt. Verka inom försvarssektorn och/eller fordonsindustrin i tekniskt utmanande projekt. Vi söker dig som Har minst 4+ års erfarenhet inom embedded systems, mekatronik, elektronik, fordonsindustrin, försvarsindustrin eller liknande tekniska områden. Besitter gedigen erfarenhet av att arbeta med kravställda system och hantera kravnedbrytning i tekniska leveranser. Har djup kompetens inom systemintegration och en bred förståelse för att arbeta i komplexa tekniska miljöer. Du är en lagspelare som trivs med att samarbeta i team, men som också kan arbeta självständigt och driva arbetet framåt. Övrig information Start: Enligt överenskommelse Omfattning: Heltid Placering: Göteborg Eventuella frågor besvaras av rekryteringskonsult Sofie Andersson: [email protected] Passar det här in på dig eller känner du någon som skulle passa bättre för jobbet? - Tipsa gärna! Intervjuer sker löpande, välkommen med din ansökan idag! Futuria People är rekryteringsföretaget som hjälper individer att ta nästa steg i sin karriär och företag att attrahera nya medarbetare. Genom uppsökande rekrytering och kvalitativ annonsering har vi hjälpt hundratals kandidater till ett nytt jobb och en mer stimulerande vardag.
Vill du arbeta praktiskt, vardagsnära och behovsanpassat med att stötta en nyanländ familj i deras etablering och integrationsprocess? SOS Barnbyar bedriver, med stöd av den Europeiska unionens Asyl-, migration och integrationsfond (AMIF), projektet Familjepartner för att stötta flyktingfamiljer under deras allra första tid i Sverige. Genom att stötta familjer i den första etableringen i samhället vill vi tillsammans med dem skapa goda förutsättningar för den framtida integrationen. Vår erfarenhet visar att nyanlända familjer i många fall får information och stöd från många olika myndigheter, men att det saknas ett helhetsstöd. Familjepartner riktar sig till nyanlända familjer som kommit till Sverige som kvotflyktingar, på anhöriginvandring eller via massflyktingsdirektivet. Vi riktar oss till hela familjen och lägger stor vikt vid barnens och de ungas deltagande. Vårt arbete utgår alltid från barnkonventionen och syftar till att förebygga familjesplittring. Om uppdraget som stödperson Som stödperson är du anställd per timme och ditt uppdrag innebär att stötta en deltagare genom individuella träffar under ca ett års tid. Stödet kan tex handla om kontakter med myndigheter, vård och bankärenden. Allt för att förstå hur det svenska samhället fungerar och för att på sikt kunna hantera det själv. Ni träffas på de tider och platser som passar er, vanligtvis efter kontorstider, kvällar eller helger. Familjepartners mål är att ge varje familj just det stöd de behöver utifrån de individuella behoven. Din uppgift och mål är att skapa en förtroendefull och respektfull relation med varje familjemedlem. Anställningsformen som stödperson i våra nationella program är flexibel, med andra ord är du inte garanterad timmar. Vi matchar våra stödpar utifrån ungdomen/familjens behov och din erfarenhet. När du tillfrågas om uppdrag stämmer vi av om du har möjlighet att starta upp samt omfattningen av uppdraget. I regel omfattar ett uppdrag cirka 10 timmar/månad och utförs utöver din ordinarie sysselsättning. Inför uppdraget genomgår du en utbildning i SOS Barnbyars regi. Inom ramen för varje stödpersonsuppdrag ingår handledning och kompetenshöjande aktiviteter. Inför anställning kommer utdrag ur Polisens belastningsregister att begäras och referenstagning göras. Vi söker dig som: har utbildning inom socialt arbete eller är under utbildning, alternativt har inhämtat motsvarande kunskaper på annat sätt har erfarenhet av arbete med nyanlända familjer och integration har god kännedom om det svenska samhället och dess struktur god förmåga att kunna uttrycka dig i tal och skrift på svenska är minst 25 år eller äldre Meriterande: Att du behärskar något av följande språk; ukrainska, dari, tigrinja, somaliska, arabiska eller ryska. Erfarenhet av arbete som kontaktperson inom kommunal, privat eller ideell sektor. Erfarenhet av föräldraskaps stöd och/eller arbete med barn och unga. Som stödperson hos SOS Barnbyar har du ett ansvar att efterleva och följa vår Uppförandekod samt Child and Youth Safeguarding Policy med tillhörande riktlinje. Detta innebär att vi arbetar utifrån ett riskmedvetet läge och att den enskilda arbetaren är ansvarig för att hens arbete inte på något sätt utsätter barn och unga för risk att fara illa. Svaret på din ansökan kan råka hamna i din skräppost.
Go Skolmat i Göteborg söker en morgonpigg Kock med start kl:5.00. Är du trött på att jobba sena kvällar och sena helger. Då skall du titta på Go Skolmat. Vi är ett företag som har expanderat sedan 2008 och nu är en av de ledande restaurangerna i skolmatsbranschen i Göteborg. Vi har inriktat oss helt på att göra skolmat som eleverna vill äta och som är näringsrik. Vi arbetar med att ständigt utveckla och förbättra vår mat samt finna sätt att minska konstgjorda tillsatser i maten och göra mat från grunden. Som Kock hos oss så får du hela tiden kompetensutveckling och ständigt nya utmaningar. Vårt mål är att all vår personal skall kunna allt i köket. Du får också vara med ute på skolorna och bilda dig en uppfattning vad eleverna tycker om maten. Vår mission är att skapa smakupplevelser! . Nu söker vi en driven kock. Ditt stora intresse och din kunskap för mat tar vi för givet. . Du är initiativrik och tycker om att följa med i branschens trender. . Vi är ett team som brinner för mat av hög kvalitet, lagad från grunden. . Arbetstid är i huvudsak förlagt till dagtid (måndag-fredag). Vi börjar tidigt så att vara . morgonpigg är en stor fördel. Vi vill att du har följande inställning. . Vi söker dig som har en glädje och lust för matlagning av hög kvalitet och som skulle trivas med att arbeta i vårt team. . Vi vill att du har några års yrkesvana från lunchmatlagning och att du har utbildning från restaurangskola eller likvärdigt. . Vi vill att du är en person som är flexibel, noggrann och punktlig. Vi finns i centrala Göteborg.
Har du minst fem års erfarenhet som miljökonsult och är licensierad BREEAM Assessor? Då kan du vara personen vi söker! Du får även möjlighet att utveckla synergier i samarbete med våra affärsområden fukt och energi som tillsammans med miljö utgör en större helhet för våra kunder och projekt. Vad förväntas du göra som miljökonsult?Som miljökonsult arbetar du i en rådgivande roll och är sakkunnig i miljöfrågor. Du kan arbeta som miljösamordnare genom att ställa och följa upp krav i byggprojekt samt miljöcertifieringar av byggnader. Vidare arbetar vi exempelvis med materialval, avfallshantering, miljöronder och klimatberäkningar. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter innefattar: miljösamordning miljöcertifieringar livscykelanalyser För att lyckas i rollen som miljökonsult tror vi att du är: initiativtagande tekniskt kunnig kommunikativ Du är sannolikt utbildad högskole- eller civilingenjör inom relevant område samt certifierad BREEAM Assessor och har mer än fem års erfarenhet som miljökonsult eller med det liknande roller. Därutöver är det meriterande om du har ytterligare certifieringar inom BREEAM, LEED, Svanen, Miljöbyggnad eller WELL, samt tidigare erfarenhet av miljö- och materialinventeringar, inomhusmiljöutredningar eller radonutredningar. Vilka är Sustera?Sustera är ett branschledande företag med fokus på fastigheters hela livscykel. Med rötter i Norden som sträcker sig tillbaka så tidigt som till 1989 och med över 700 dedikerade experter ser vi till att byggnader ökar i värde och blir mer hållbara. Vår vision är att accelerera utvecklingen mot mer hållbar förvaltning och byggnation av fastigheter. Vi erbjuder tjänster för en byggnads hela livscykel. Våra experter besiktigar, undersöker och utför utredningar. Vi ger råd som förebygger problem och minskar kostnader för både nya och befintliga byggnader samt ser till att alltmer strikta krav på hållbarhet och energieffektivitet uppfylls. Vill du läsa mer om oss och våra verksamhetsområden? Besök gärna länken nedan: www.sustera.se Vad erbjuder vi dig? Ett arbete med stora utvecklingsmöjligheter i ett spännande tillväxtföretag. Vi befinner oss i en fortsatt expansiv fas och för rätt person finns det goda möjligheter att forma sin egen roll samt vara med och utveckla våra tjänster inom området. Du erbjuds en viktig roll på en arbetsplats som präglas av arbete med såväl hållbara medarbetare som hållbara fastigheter. Du kommer ingå i ett positivt, kompetent och starkt team som är nyfikna på dina synpunkter och vad du kan tillföra. Vi tycker oss ha en god sammanhållning där vi stöttar varandra för att gemensamt bli bättre. Du kommer få möjligheten att arbeta med många spännande kunder och projekt. Praktiska detaljerPlacering: Gårdatorget 1, Göteborg Start: Enligt överenskommelse Lön och förmåner: Individuell lönesättning, friskvårdsbidrag och försäkringar Sista ansökningsdag: 31/3-2025 Intervjuer sker löpande och tillsättning kan ske innan sista ansökningsdatum, så skicka gärna in din ansökan direkt!
Välj ett jobb för att visa detaljer