Upplev en sommar full av äventyr och meningsfulla möten med VTD! Vi söker dig som vill bidra till att hushåll på västkusten får sina paket, tidningar och post i tid. Är du intresserad av att arbeta som distributör på vår filial på Hisingen och vara en del av en dynamisk verksamhet? Läs vidare! Om jobbet som distributör Som distributör på VTD behöver du vara anpassningsbar, där ditt fokus kan behöva skifta snabbt mellan olika produkter, olika leveransalternativ. Det är ett jobb som kräver både problemlösningsförmåga, lokalsinne och en god fysik då det är ett högt tempo med mycket spring i trappor. Arbetet är utomhus vilket innebär att vädret är en betydande del av din arbetsmiljö. Som distributör börjar du ditt arbetspass på en filial eller avhämtningsplats. På filialen räknar och packar du dina produkter innan du ger dig iväg på en tilldelad runda. Under natten levererar du paket, tidningar och post till kunderna fram till tidig morgon. Våra produkter distribueras via bil, eldriven fyrhjuling, elmoped eller elcykel. Alla fordon tillhandahålls av VTD. Detta är våra skallkrav för tjänsten som distributör Ett giltigt arbetstillstånd. Ditt arbetstillstånd måste vara beviljat, det vill säga ej pågående hos Migrationsverket. Du måste vara minst 18 år för att arbeta hos oss Du kan läsa, förstå och skriva längre texter på svenska eller engelska. Vi ser det även som meriterande om du har B-körkort eller tidigare erfarenhet av att jobba som distributör. Arbetstid och schema Semesterperioder sträcker sig från 7 juni till 30 augusti, med perioder på 4 eller 5 veckor beroende på tjänst och schema. Vänligen notera att du får detaljerad information och möjlighet att välja period i samband med ansökan till tjänsten. Arbetet sker under natten med start runt midnatt. Denna annons avser att man utgår från vår filial i Mölndal. Schemat för dessa tjänster är: Jobbar 7 dagar, ledig 3 dagar, jobbar 7 dagar, ledig 4 daga Måndag till lördag. Söndagar Observera att du har arbetsplikt till 07:30 om det skulle bli förseningar. Vår rekryteringsprocess och Alva Labs Vi vill att du ska känna dig trygg med att du bedöms rättvist och objektivt. Därför använder vi utvärderingar via Alva Labs. Om du uppfyller skallkraven kommer du få genomföra en logiskt utvärdering och en utvärdering av personlighet. Utvärderingarna bygger på vetenskaplig forskning och ger oss möjlighet att objektivt bedöma dina styrkor och eventuella utmaningar i relation till rollen. Du kommer själv få ta del av resultatet. Om du inte slutför Alva Labs-utvärderingarna så går vi inte vidare med din ansökan. Lön Lönen är eftersläpande vilket innebär att den betalas ut månaden efter. Lönen är förhandlad enligt kollektivavtalet med Transportarbetareförbundet och motsvarar 157,17 kr/h och OB mellan 10-32 kr/h. En genomsnittlig tjänst hos oss är ca 50%, det innebär en lön på ca 13700 kr exklusive OB-tillägg. Email: [email protected] Sociala medier: @vtd.se Karriärsidan: https://jobb.vtd.se/
Upplev en sommar full av äventyr och meningsfulla möten med VTD! Vi söker dig som vill bidra till att hushåll på västkusten får sina paket, tidningar och post i tid. Är du intresserad av att arbeta som distributör på vår filial i Sävedalen och vara en del av en dynamisk verksamhet? Läs vidare! Om jobbet som distributör Som distributör på VTD behöver du vara anpassningsbar, där ditt fokus kan behöva skifta snabbt mellan olika produkter, olika leveransalternativ. Det är ett jobb som kräver både problemlösningsförmåga, lokalsinne och en god fysik då det är ett högt tempo med mycket spring i trappor. Arbetet är utomhus vilket innebär att vädret är en betydande del av din arbetsmiljö. Som distributör börjar du ditt arbetspass på en filial eller avhämtningsplats. På filialen räknar och packar du dina produkter innan du ger dig iväg på en tilldelad runda. Under natten levererar du paket, tidningar och post till kunderna fram till tidig morgon. Våra produkter distribueras via bil, eldriven fyrhjuling, elmoped eller elcykel. Alla fordon tillhandahålls av VTD. Detta är våra skallkrav för tjänsten som distributör Ett giltigt arbetstillstånd. Ditt arbetstillstånd måste vara beviljat, det vill säga ej pågående hos Migrationsverket. Du måste vara minst 18 år för att arbeta hos oss Du kan läsa, förstå och skriva längre texter på svenska eller engelska. Vi ser det även som meriterande om du har B-körkort eller tidigare erfarenhet av att jobba som distributör. Arbetstid och schema Tjänsten är ett vikariat där det finns 3 perioder. Dessa är de olika perioderna under sommaren: Period 1: 9/6-6/7 (4v) Period 2: 7/7-3/8 (4v) Period 3: 4/8-30/8 (4v) Arbetet sker under natten med start runt midnatt. Denna annons avser att man utgår från vår filial i Sävedalen eller från vår satellitfilial i Mölnlycke. Ett vanligt schema på VTD är att man jobbar 7 dagar, ledig 3 dagar, jobbar 7 dagar, ledig 4 dagar Observera att du har arbetsplikt till 07:30 om det skulle bli förseningar. Vår rekryteringsprocess och Alva Labs Vi vill att du ska känna dig trygg med att du bedöms rättvist och objektivt. Därför använder vi utvärderingar via Alva Labs. Om du uppfyller skallkraven kommer du få genomföra en logiskt utvärdering och en utvärdering av personlighet. Utvärderingarna bygger på vetenskaplig forskning och ger oss möjlighet att objektivt bedöma dina styrkor och eventuella utmaningar i relation till rollen. Du kommer själv få ta del av resultatet. Om du inte slutför Alva Labs-utvärderingarna så går vi inte vidare med din ansökan. Lön Lönen är eftersläpande vilket innebär att den betalas ut månaden efter. Lönen är förhandlad enligt kollektivavtalet med Transportarbetareförbundet och motsvarar 157,17 kr/h och OB mellan 10-32 kr/h. En genomsnittlig tjänst hos oss är ca 70%, det innebär en lön på ca 19 000 kr exklusive OB-tillägg. Email: [email protected] Sociala medier: @vtd.se Karriärsidan: https://jobb.vtd.se/
"Infinite motion for the future" InfiMotion Technology is a leading developer, manufacturer, and distributor of high-performance electric drive units for fully electric vehicles. We cover the entire value chain, from production software to individual components. Since our inception, we've experienced rapid growth and have consistently delivered outstanding results in technological innovation. InfiMotion Technology has enhanced the influence of the industry and enlightened new ideas for the future development of the electric drive field. The headquarters is situated in Wuxi, China and in June 2022, we launched our Swedish office with the goal of establishing local manufacturing. Our R&D site is structured with interconnected departments, ensuring quick and easy communication for maximum efficiency. The InfiMotion team has been responsible for over millions sold units to date, including the European market. Our Gothenburg office is now expanding and looking for a Lead Engineer Requirement Handling. Trust and effective communication shape the cornerstone of our culture. Here, you're not just joining a team; you're adding value. If you're seeking to be part of a flexible and dynamic team, we invite you to submit your application today! Responsibilities Join us as a Lead Engineer Requirement Handling where you'll play a crucial role in our dynamic team. In this role, you'll be a key person in developing cutting-edge electric drive units collaborating closely with our global InfiMotion team, customers and suppliers. You are expected to ensure fulfilment of our product development goals and their alignment with project goals. This includes documenting, reviewing, and prioritizing requirements to guide the engineering team regarding current and approved requirements. Tasks will include: Investigating project needs and documenting technical requirements Researching, developing, and communicating requirements for projects Ensuring that the project is meeting customer’s needs Driving on-point communication to ensure everyone understands the requirements Conducting routine investigations to make sure that requirements are met Having the required technical- and project management skills to stay on top of the job Work collaboratively within cross-functional teams, supporting both software and hardware development for electric drive units Engage in customer and supplier meetings, providing technical expertise and otherinsights while understanding the business impact Collaborate closely with colleagues in China and interact with our European customers. We are looking for Someone with a minimum of 5 years experience in product development and requirements handling, with a preference for automotive experience. We believe that you have a MSc within mechanical or electrical engineering, engineering physics or similar. To succeed in the role you have documented expertise in requirements handling systems e.g. DOORS, Codebeamer, Systemweaver etc. As a person you are excellent with details and a real problem solver. In parallel you are a great relationship builder that listens in an build trust and can naturally take on a leadership role when needed. We take it for granted that you are self-motivated enough to take ownership and drive your area with proactiveness and successful completion. Collaboration is key for us so you are a true team player with strong communication skills. You are fluent in English and if you have a knowledge of Mandarin Chinese, Swedish or German it is a plus. To thrive in this role you are structured enough to manage multiple tasks and at the same time enjoy the fast moving pace and changes that comes with joining a growth company! We offer you An opportunity to be an integral part of business development and growth, then you've come to the right place. Here, you'll embark on an exciting journey within one of the automotive industry's most progressive and hottest topics. From conceptualization and development to production and sales, you'll play a pivotal role in shaping the entire lifecycle of our products. Our company embraces diversity and celebrates multiculturalism, fostering an environment where everyone's perspectives are valued and respected. Moreover, teamwork is at the heart of everything we do. As a small company within a larger context, we work closely as a team. We collaborate closely on projects and supports one another's growth and development. Whether it's participating in regular social events like after-work gatherings, group workouts, breakfasts and coffee breaks together, you'll find that camaraderie and collaboration are central to our workplace culture. Does this sound like you? Then you are welcome to join our team Our Office; The InfiMotion office is conveniently located within the Uni3 campus at Pumpgatan 1, on Lindholmen in Gothenburg. The office is easily accessible by car, bus, or the newly introduced ferry service. For those driving, there are parking facilities available around Lindholmen. Please note that ongoing extensive roadworks are in progress to enhance future tram connections which may cause delays and inconvenience. If you prefer public transport, simply get off at Pumpgatan or Regnbågsgatan when taking the bus. Alternatively, for ferry commuters, you'll get off at the Lundbystrand ferry terminal. Hiring process If you're ready to join a dynamic team where you can make a meaningful impact while enjoying a supportive and inclusive culture, then we invite you to be part of our exciting journey forward. The application process is currently underway, and the final deadline for submissions is 26th of May. We will review the applications continuously, so dont wait -apply now! Please note that in accordance with GDPR regulations, we can only accept applications through our system.
ElectroHeat Sweden AB är ett företag med högt engagemang och en sprudlande framtidstro. Vi är Skandinaviens ledande tillverkare av industriugnar och levererar både inom Norden som globalt. I våra nya lokaler på Tagenevägen i Göteborg sker all tillverkning, montage och testning. Vi håller väldigt hög kvalitet på våra apparatskåp och arbetar med det senaste inom automation, PLC-system, säkerhetsapplikationer och vakuumstyrning. Företaget har ca 35 anställda som bidrar gemensamt till ett stabilt och lönsamt bolag. Vi söker just nu Industrielektriker: Om tjänsten Du varierar din tid mellan apparatskåpsbyggnation och maskininstallation. Vi bygger allt från små kopplingslådor till kraft -och styrskåp på 1000A. Varje anläggning som produceras är unik och du följer ofta ditt projekt och är även den som installerar elskåpet på ugnen och gör en komplett elinstallation av anläggningen. Våra ugnsanläggningar har ofta en hög automationsgrad och du får därför möjlighet att arbeta med det senaste inom automation. Beroende på erfarenhetsnivå så kan tjänsten utvecklas med I/O check, drifttagning hos kund och felsökning. Du kommer vara en del av vårt automationsteam som består av elkonstruktörer, PLC-programmeriare, elektriker och skåpsbyggare. Det finns alltså stora möjligheter att vidareutveckla dig brett inom el och automation hos oss. Erfarenhet Vi söker dig som är utbildad elektriker och har erfarenhet inom industriell automation. Du har förmågan att läsa kopplingsscheman. Om du är inriktad på installation och inte tidigare byggt elskåp så är inte det ett hinder för att söka. Är du intresserad av att lära dig nya saker så ser vi det som positivt. Din roll Elskåpsbyggnation Komplett maskininstallation Provkörning Installation hos kund Personlighet Du är tekniskt intresserad och noggrann Du uppskattar variation och att ställas inför nya utmaningar Du kan arbeta självständigt, men också samarbeta i arbetslag som tillsammans bygger en anläggning Du kan åka iväg på installationer några gånger per år Du kan göra dig förstådd på svenska utan problem B-körkort (eller att du har ambition att ta körkort inom kort) Vad gör ElectroHeat? Vår unika nisch är att tillverka industriugnar som är en viktig del i tillverkningen av alltifrån rotorn till vindkraft, härda kolfiberchassi till sportbilar eller komposithärdning av elflygplan. Man hittar därför våra kunder inom alltifrån rymdindustri till verkstadsindustri, vilket också gör vårt arbete så spännande. Vårt företag präglas av ett genuint intresse för teknik, affärer och människor, vilket genomsyrar vår affärsidé och företagskultur.
Vill du vara med och forma framtidens infrastruktur inom spårbunden trafik? Nu söker vi efter en projektör inom låg och högspänning som vill vara en del av Vinnergi. Vill du utvecklas tillsammans med oss? Läs mer om oss på vår Karriärsida. Din roll som Projektör Vinnergi söker nu en erfaren projektör inom låg och högspänning som vill vara med och driva utvecklingen framåt tillsammans med oss. Vi arbetar över hela landet med spännande uppdrag inom energi och elkraft och söker dig som vill bidra med din expertis till samhällsviktiga projekt. Hos oss får du möjlighet att arbeta i tekniskt utmanande och innovativa uppdrag, samtidigt som du blir en del av vår utvecklingsorienterade och inkluderande kultur. Vi söker en person som vill vara med och driva projekt och utveckla infrastruktur inom spårbunden trafik. Som projektör hos oss kommer du att arbeta med projektering, design och teknisk dokumentation inom elinstallationer, kraftförsörjning och högspänningsanläggningar. Du tar fram tekniska lösningar och ser till att projekten genomförs i enlighet med branschstandarder och myndighetskrav. Rollen innebär ett nära samarbete med projektledare, kunder och leverantörer för att säkerställa att arbetet håller hög kvalitet och levereras enligt plan. Vem är du? Vi söker dig som har minst 5 års erfarenhet av att arbeta i låg och högspännings projekt, som Projektör eller i liknande roller. Du har god kännedom kring tekniska lösningar inom elkraft, och vill vara med och påverka framtidens elinfrastruktur. Du har mycket god kännedom om branschstandarder och gällande regelverk inom området. Vi ser gärna att du har en utbildning inom Elkraft sedan tidigare, alternativt att du har skapat dig motsvarande kunskap genom din abretslivserfarenhet. Som person är du duktig på att kommunicera, lösa problem och har ett nyfiket och flexibelt tillvägagångssätt. Du är trygg med att ta beslut i projekt och har en god struktur och organisationsförmåga. Vidare ser vi att du trivs med mycket kontakter, både med kollegor och kunder. Du är flytande i svenska i tal och skrift. Vi tycker det är viktigt att du är en kulturbärare för Vinnergi och känner igen dig själv i våra värderingar H.E.R.O. Då rollen berör samhällsviktig verksamhet och säkerhetsklassad information, så kan det krävas att du godkänns i en säkerhetsprövning innan anställning kan genomföras. Vid frågor gällande bakgrundskontroll och säkerhetsprövning, kontakta ansvarig rekryterare. Urval och intervjuer kommer att ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Låter rollen intressant, såtveka inte att ansöka redan idag. Välkommen! Om Vinnergi Vi hjälper våra kunder att utveckla sina verksamheter inom telekom, energi, fastighet och industri. Enkelt uttryckt så gör vi vardagen inkopplad, påkopplad och uppkopplad. På Communicate blir du en del av ett växande och kompetent team konsulter inom kommunikationsinfrastruktur – som har kul på jobbet, hjälper varandra och utbyter erfarenheter. Läs mer om oss på Communicate och lär känna oss som jobbar här eller spana in vår Linkedin eller vår podd Work At Vinnergi Vår värdegrund stavas H.E.R.O. – Happy, Explore, Ready och Open och är grunden i vår företagskultur. Förutom starkt fokus på värderingar, en platt organisation med hög påverkansgrad så är dessutom många av våra medarbetare delägare. Det gör oss till ett tryggt och nyskapande företag med engagerade medarbetare som utvecklas både i sin yrkesroll och som människor. Vi är övertygade om att teknisk innovation är lösningen för att bygga en hållbar framtid för kommande generationer. På Vinnergi arbetar vi i framtiden varje dag. Bli en av oss!
Are you a creative and organized person looking for an exciting opportunity starting asap? Are you at the start of your marketing career with approximately 1-2 years of experience? We are seeking a Marketing Coordinator to support both marketing activities and office coordination for our client in Gothenburg. In this role, you will contribute to global and local campaigns, events, and activations that engage and inspire customers. This full-time assignment is based at our client's office in Gothenburg, starting as soon as possible until August 28, 2025. About the role: As a Marketing Coordinator, you will get to participate in in executing the yearly marketing plan, supporting product launches, campaigns, and events. You will also help to ensure brand identity consistency across various marketing activities while collaborating with internal and external stakeholders. Additionally, you will handle office coordination tasks to ensure smooth daily operations. Responsibilities Support the activation of the yearly marketing plan, including product launches, campaigns, events, and test drives. Take on the role of project leader for smaller marketing projects and activations. Help to ensure brand identity consistency across all campaigns, events, and activations. Manage organic social media content by adapting global content, creating Swedish copy, and publishing posts on platforms such as Facebook and Instagram. Collaborate with global and local teams, agencies, vendors, and partners. Coordinate office-related tasks and manage stakeholder communication. Help to plan logistics for event vehicles to ensure smooth execution of marketing events. About you: You are a structured and hands-on person with a passion for brand engagement. Your knowledge in digital marketing, project coordination, or community management equips you to help with dynamic marketing activities. You thrive in a collaborative environment and are comfortable managing multiple tasks simultaneously. Experience and skills: 1-2 years of experience in community management, project management, or digital marketing. Understanding of digital marketing strategies and platforms. Relevant education in marketing or a related field. Experience working with social media platforms, including Meta (Facebook, Instagram, etc.). Fluent in English and Swedish, both spoken and written. About the assignment For this assignment you will be hired as a full-time consultant by Digitalenta. We offer our consultants a generous package including healthcare allowance, insurance policy, paid vacation days and pension savings. In addition, you'll also have a dedicated consultant manager available throughout your employment with us, in addition to optional networking activities with our network of consultants.
Direktförsäljare av lättsålda tjänster! Kaminvärme AB hjälper privatpersoner att spara pengar samtidigt som kunderna ökar värdet på sin fastighet med hjälp av energibesparande produkter med fokus på kaminer. Vårt utbud består av kvalitetsprodukter som alla inkluderar installation. Nu söker vi fler fältsäljare som bearbetar distrikt och bokar in sina egna besök genom att vara ute och kontakta kunderna genom dörrförsäljning.Vår framgång bygger på direktförsäljning med tydliga strukturer och bra tekniska verktyg. Tjänsten kräver inga tekniska förkunskaper om kaminer eller installationer utan det som är avgörande för att lyckas i rollen är att du har rätt inställning, tålamod och gillar frihet under ansvar. På Kaminvärme värdesätter vi dina personliga egenskaper framför ett välfyllt CV. Vi erbjuder - Grundutbildning och löpande vidareutbildning/coachning - Generöst lönesystem - Goda möjligheter att växa inom bolaget - Tävlingar om fantastiska priser som utlandsresor, datorer, extra provision! Vi söker dig som - Har B-körkort - Är flexibel och kan arbeta eftermiddagar och kvällar - Trivs med att jobba självständigt - Är arbetsvillig och har en hög ambitionsnivå - Är positiv och ser lösningar hellre än problem - Alltid strävar efter att prestera och nå dina mål - Behärskar svenska flytande i tal och skrift Sök enkelt utan CV, redan idag. Vi hanterar inkommande ansökningar löpande.
Eventkoordinator med fokus på aktivering – Göteborg Är du en kreativ och strukturerad eventkoordinator som vill skapa minnesvärda event och aktiveringar? Vi söker en Eventkoordinator till vår kund som satsar stort på engagerande event och aktiveringar för att stärka sitt varumärke. Här får du ansvaret för att planera, genomföra och följa upp event, mässor, testkörningar och andra aktiviteter som attraherar både nya och befintliga kunder. Plats: Göteborg (resor inom Sverige förekommer) Period: 26 februari 2025 – 28 augusti 2025 Omfattning: 50–70 % Distansarbete: Nej, event på plats i olika städer Sista ansökningsdag: 21 februari 2025, 23:59 Dina arbetsuppgifter Planera, koordinera och genomföra event, mässor och marknadsaktiviteter i linje med marknadsplanen. Leda aktiveringsprojekt från idé till genomförande och uppföljning. Säkerställa att varumärkesprofilen följs i alla event och aktiveringar. Samverka med interna team, externa leverantörer och samarbetspartners. Hålla dig uppdaterad om marknadstrender och ta fram nya idéer för att skapa innovativa och attraktiva event. Din profil Minst 2 års erfarenhet av eventkoordinering och projektledning. Erfarenhet av marknadsföring och aktivering i olika event- och marknadssammanhang. Van vid att arbeta strukturerat med tidsplaner, budgetar och leverantörssamarbeten. Flytande svenska i tal och skrift. Meriterande: Erfarenhet av att arbeta med varumärkesriktlinjer samt praktiskt eventarbete. Teamet du blir en del avDu kommer att arbeta nära Event Manager och Marketing Coordinator samt samarbeta med Kommunikationschef, Marknadschef och Contentspecialist. AnsökanSkicka in din ansökan med: CV Minst en referens från tidigare uppdrag eller arbetsgivare Tänk på! Vi gör löpande urval och kan ta bort annonsen innan sista ansökningsdag. Sök därför direkt! Sway Sourcing är en innovativ rekryteringspartner som specialiserar sig på att matcha rätt talang med rätt företag – snabbt och effektivt. Vårt huvudfokus ligger inom Ekonomi, Administration, HR, Marknad och IT, men vi har även den breda expertis och flexibilitet som krävs för att leverera skräddarsydda rekryteringslösningar inom alla branscher. Trots att vi är en relativt ny aktör har vi redan byggt förtroende hos många av Sveriges största företag och arbetar både nationellt och internationellt. Med baser i Sverige och Spanien erbjuder vi en unik kombination av lokal expertis och global räckvidd. Vårt starka nätverk och djupa branschinsikter gör oss till en självklar partner för företag som vill ligga steget före i sin rekrytering.
Vill du utveckla framtidens betallösningar med oss på Walley? Är du en erfaren systemutvecklare som drivs av att lösa utmanande problem och bygga hållbara lösningar? Har du en passion för produktutveckling och vill vara del av ett snabbfotat, autonomt team där dina idéer verkligen gör skillnad? Då har vi rollen för dig! På Walley, en techdriven och autonom del av Norion Bank, har vi utvecklat innovativa betallösningar och digitala köpresor sedan 2005. Nu letar vi efter fler kollegor som vill vara med och ta vår plattform till nästa nivå – med fokus på användarvänlighet, värdeskapande och högsta kvalitet. VAD VI ERBJUDER Hos oss får du arbeta i korsfunktionella team där samarbete och kunskapsdelning är en självklarhet. Vi arbetar datadrivet och värderar innovation, helhetsansvar och att bygga in kvalitet i allt vi gör. Genom att arbeta med OKR:er (mål och nyckelresultat) som vi sätter tillsammans, ser vi till att hela Walley är engagerat och jobbar mot tydliga mål. Det här beskriver oss väl: Vi bygger lösningar som håller hög kvalitet och som vi är stolta över. Vi har kul på jobbet – och vi har data som bekräftar det! Vi delar gärna med oss av kunskap och lär oss kontinuerligt nya saker. Vi tar tillvara på varje teammedlems unika kompetens och stärker varandra. VEM ÄR DU? Vi söker dig som har flera års erfarenhet som systemutvecklare och som fortfarande har viljan att utvecklas och påverka. Du är flexibel, har ett starkt driv och uppskattar att jobba i en miljö där idéer snabbt omsätts till verklighet. Vi tror att du: Har en ödmjuk inställning och en vilja att lära och dela med dig av din kunskap. Trivs med att arbeta agilt i ett team som strävar efter att ligga i framkant. Har erfarenhet av moderna teknologier och ser värdet av att använda rätt verktyg för rätt ändamål. Teknikstacken vi jobbar med Hos oss får du arbeta med moderna teknologier och verktyg, bland annat: .NET 9 Cloud First Development med Azure Elastic / Kibana / Grafana CosmosDB Kubernetes Akka CI/CD med Azure DevOps / GitOps (ArgoCD) ÄR DU REDO ATT BLI EN DEL AV WALLEY? Om du vill vara med och utveckla lösningar som blir det självklara valet för nordiska handlare, samtidigt som du själv utvecklas, vill vi gärna höra från dig. Här finns plats för din passion, din kompetens och din vilja att göra skillnad. Vi arbetar enligt en hybrid-setup med placering på vårt fina huvudkontor vid Lilla Bommen i Göteborg. På plats, vilket vi är några dagar i veckan, sitter våra team tillsammans vilket främjar kommunikation och samarbete. Koncernspråket är svenska. Tjänsten är en tillsvidareanställning som föregås av provanställning, med start enligt överenskommelse. AFFÄRSOMRÅDET WALLEY Walley utvecklar lösningar som gör betalningar smartare, enklare och tryggare för både handlare och slutkunder. Walley erbjuder dels den tekniska checkoutlösningen när kunden har tagit sin varukorg vidare för betalning, dels kreditlösningar (faktura, delbetalning m.m.). Walley fokuserar på större handlare i Norden, även med verksamhet i andra länder och inom en bredd av branscher. OM NORION BANK GROUP Norion Bank Group är en affärsnära nordisk finansieringsbank. Genom koncernens varumärken Norion Bank, Walley och Collector erbjuds kundanpassade finansieringstjänster som möter distinkta kundbehov inom tre kundsegment: medelstora företag och fastighetsbolag, handlare och privatpersoner. Som specialist på finansieringslösningar är Norion Bank Group ett ledande komplement till traditionella storbanker, med visionen att vara den främsta nordiska finansieringsbanken inom de utvalda segmenten. Norion Banks erbjudande omfattar företags- och fastighetskrediter samt factoring för medelstora företag och fastighetsbolag. Genom varumärket Walley erbjuds flexibla betal- och checkoutlösningar till handlare och privatpersoner. Varumärket Collector tillhandahåller privatlån och kreditkort till privatpersoner samt sparkonton för privatpersoner och företag. Norion Bank Group (tidigare Collector Bank) grundades 1999 och har kontor i Göteborg, Stockholm, Helsingborg, Oslo och Helsingfors. Verksamheten bedrivs genom Norion Bank AB (publ) som är noterat på Nasdaq Stockholm. NORION BANKS ERBJUDANDE TILL DIG För oss är det självklart att varje individs utveckling värdesätts högt vilket innebär ett stort fokus på självledarskap och kompetensutveckling. Gemenskap, innovation och modern arbetsmetodik är saker som kännetecknar Norion Bank Group. Vi erbjuder dig helt enkelt en organisation med snabba beslutsvägar, stor öppenhet och mycket energi. Våra värdeord Affärsmässighet, Engagemang och Omtanke genomsyrar allt vi gör och som medarbetare hos oss blir du en del av vår starka företagskultur. Vi erbjuder dig ett spännande bolag med goda utvecklingsmöjligheter, löpande kompetensutveckling och gemensamma aktiviteter på och utanför arbetsplatsen. Vi undanber oss kontakt med annonsörer, rekryteringsbolag samt konsultbolag i rekryteringen. INTRESSERAD? Kul! Urval och intervjuer sker löpande så ansök redan idag! Frågor? Välkommen att höra av dig till oss! För frågor kring teamet och rollen, kontakta gärna Lisa Lind Ahlberg, Engineering Manager på [email protected] För frågor om oss som arbetsgivare eller rekryteringsprocessen, kontakta gärna Jesper Östlund, Talent Acquisition Specialist på [email protected]
Är du en person som har stor passion för bilar, är lösnings orienterad mångsysslare med gedigen erfarenhet ? Då är det dig vi söker! Som Skadetekniker kommer du att arbeta med både stora och små reparationsarbeten tillsammans med andra i ditt arbetslag. Detta genom att demontera, rikta, slipa, spackla samt montera bilar. Du kommer även att återställa bilar till sitt originalskick i alla tänkbara utsträckningar, såsom riktning, dragriktning, spackling, svetsning, byte av vindrutor och byte/lagning av elsystem, allt enligt Volvos reparationsanvisningar. Du arbetar enligt Volvos skadeprocess och reparationsanvisningar, vilket innebär att du både kommer befinna dig i och bidra till en god och trygg arbetsmiljö. Tillsammans i teamet strävar ni alltid efter att överträffa kundens förväntningar. Din erfarenhet: För att kunna leverera, så ser Volvo att du har en gedigen erfarenhet och utbildning. Stor fördel är om du har gått någon typ utav fordons/karossinriktad utbildning. Man ser gärna att du är en plåtslagare i grunden. Ett plus är om du kan svetts. B- körkort är ett krav. Tidigare erfarenhet av Cabas är meriterande lika så är det meriterande om du tidigare arbetat i några av våra märkesstyrda system inom Volvo. Vem är du? För att trivas i denna roll och med resten av teamet, tror vi att du är engagerad och självgående med en stor passion för bilar och ett stort intresse för teknik. Du sätter alltid kundens behov i fokus och har lätt för att hantera flera moment samtidigt. Du är en person som gärna kavlar upp ärmarna när det behövs, trivs med ett högt tempo och tycker om att arbeta i en grupp där ni bryr er om och hjälper varandra, samtidigt som du också kan jobba självständigt när det krävs. Du erbjuds: Ett spännande arbete som ger stimulans och där du kan vara med och påverka. En trygg och förmånlig anställning som omfattas både av kollektivavtal och generösa personalförmåner. Ett företag som tror på mångfald. Du får arbeta med människor med olika erfarenheter och med olika perspektiv. En arbetsplats där du får vara med och bidra till att driva innovation, utveckla nya koncept och skapa en miljö där alla trivs och vill vara. Där idéer skapas och innovationskraften är påtaglig. Om anställningen: Anställningen är en så kallad direktrekrytering där du kommer att bli anställd direkt av Volvo Car Tuve. Anställningen är en tillsvidareanställning med start enligt överenskommelse samt med 6 månaders provanställning. Om Volvo Car Retail Vi erbjuder verkstadstjänster samt nya och begagnade bilar från Volvo. Vi är över 700 medarbetare på 12 anläggningar i Stockholm, Göteborg och Enköping. Vår ambition är att ligga i absolut framkant och skapa framtidens kundupplevelse. Det är en hög ambition, ett viktigt löfte och det ställer höga krav på oss som företag. Vi vill kunna leverera en sammanhängande kundresa både online och genom fysiska möten. De nya digitala förutsättningarna skapar en ökad kravbild och den vill vi som företag kunna leva upp till. Vi vill även kunna möta kundens ökade krav genom att erbjuda framtidens hållbara mobilitetslösningar och på så sätt göra vardagen enklare för människor, oavsett vem man är. Rekrytering sker löpande så skicka in din ansökan redan idag! adacto people är ett auktoriserat rekryterings och bemanningsföretag. Passar beskrivningen in på dig tveka inte på att söka, vi ser fram emot din ansökan. För mer info om företaget kan du läsa mer om på vår hemsida: www.adactopeople.se We are adacto people.
Välj ett jobb för att visa detaljer