Solelssäljare - Torslanda
Nya Energihem Norden AB
Eventsäljare och butiksdemonstratörer m.fl.

Utveckla din karriär med oss - Låt solen betala och bli en del av den gröna framtiden hos Nya Energihem! Vill du vara med och främja användning av solenergi och skapa en grönare framtid? Vi söker passionerade och engagerade solelssäljare med fokus på hållbarhet. Låt solen betala för en mer hållbar värld och bli en del av vårt team idag! Hos Nya Energihem välkomnar vi alla, från erfarna säljare till de som är nyfikna på en karriär inom försäljning. Vi erbjuder en unik möjlighet att sälja energibesparande lösningar för privata hushåll, såsom fönsterbyten, solenergisystem, batterilagringssystem och luftvärmepumpar. Låter det intressant? Varför ska du välja oss? Utbildningspaket - Genom vår säljutbildning får du tillgång till ett brett kursutbud varvat med undervisning och individuell coaching som skapar förutsättningar för att bli nästa toppsäljare, oavsett din tidigare erfarenhet Miljövänliga produkter: Varje försäljning bidrar till en grönare planet Flexibla arbetstider: Vi värderar din frihet och erbjuder flexibla arbetstider Generös provision: Vår provisionsstruktur är utformad för att generöst belöna ditt engagemang och framgång Personlig utveckling - Kontinuerlig kompetensutveckling via vår säljakademi och stora möjligheter att påverka och göra karriär i ett snabbväxande tillväxtföretag Om uppdraget Genom att vara en del av solelsbranschen är du en frontfigur för förändring, där varje solcell inte bara genererar energi utan också ett hopp om en mer hållbar framtid. Vill du också vara med och skapa en positiv förändring för miljön och samhället? Bra, då har vi jobbet för dig! Vi är ett engagerat gäng som tror på våra produkter och de fördelar dem skapar för våra kunder och planeten. Vår ambition är att ha branschens nöjdaste kunder tillsammans med Sveriges bästa säljkår och det målet vill vi nå tillsammans med dig! Som solelssäljare kommer du få chansen att arbeta i en spännande bransch med stor tillväxt och representera produkter av högsta kvalitet för att hjälpa våra kunder att spara energi. Huvudfokus i rollen kommer vara att säkerställa att vi har den bästa kundupplevelsen och de nöjdaste kunderna. Under dina personliga besök kommer du bland annat att sälja solcellspaneler, växelriktare, batterier och laddboxar och utifrån kundens behov skapa anpassade helhetslösningar. Du kommer hjälpa våra kunder att välja en hållbar och miljövänlig framtid som skapar kostnadseffektiva, trygga och hållbara lösningar. Samt visa på vilka ekonomiska besparingar dem kommer att göra genom att investera i våra energibesparande produkter. Du kommer att arbeta med hela säljprocessen, från bokning, kundbesök till att skriva avtal. Därefter tar kollegorna på montageavdelningen över. Är du vår nya kollega? För att lyckas i rollen ser vi att du har följande: B-körkort Minst 2 års arbetslivserfarenhet Vana av att arbeta med digitala verktyg och system God förmåga att kommunicera på svenska i tal då rollen innebär mycket kundkontakter Om du tidigare arbetat inom försäljning, praktiska hantverksyrken, service eller i en bransch där du arbetat med människor ser vi det som meriterande. Som person är du driven och ser möjligheter istället för hinder. Du tycker om att bygga relationer och har lätt för att ta kontakt med nya människor. Vidare har du även en god samarbetsförmåga samtidigt som du är självgående. För oss är din arbetslivserfarenhet inte det viktigaste, utan vi kommer att lägga stor vikt vid din vilja att utvecklas. Ditt Framgångsschema Starta med utbildning: Du kommer att få tillgång till vår säljakademi som ger dig en djupgående förståelse för våra produkter och försäljningstekniker. Säljutbildningen pågår under ditt första år och är indelad i olika teman och steg Fältarbete: Använd dina nya kunskaper i praktiken och möt kunder Kontinuerlig utveckling: För att du ska fortsätta att växa som säljare får du regelbundet stöd genom vidareutbildningar och personlig coaching Förmåner Vill du vara med och göra skillnad? Är du redo att växa med oss och bidra till en mer hållbar värld? Då är du varmt välkommen till oss! På Nya Energihem tar vi hand om varandra och våra kunder för vi vet att vår viktigaste resurs är medarbetarna. Hos oss får du: Tjänstebil Generös provisionsstruktur utan tak Friskvårdsbidrag Tjänstepension Kontinuerlig kompetensutveckling och utbildning Goda karriärmöjligheter Vi tycker om att ses och flera gånger om året samlas vi för våra gemensamma gruppveckor där vi utvecklar både varandra och företaget. Kan vi vara din nästa arbetsplats? Ansökan Skicka gärna in din ansökan redan idag då urval och intervjuer kommer ske löpande under ansökningstiden och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdagen 20XX-XX-XX. Om du har frågor om tjänsten får du gärna kontakta Jens Brismo på 072-142 09 00 eller [email protected]. Inför rekryteringsarbetet har vi tagit ställning till annonskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför ytterligare kontakt med media-/annonsförsäljare, rekryteringssajter och liknande. Om oss Nya Energihem Norden AB är ett tillväxtföretag med lång erfarenhet från branschen. Vi är specialister på hållbara energilösningar så som solceller, kaminer, fönster och dörrar. Med fokus på miljövänlighet, ekonomi och kvalitet erbjuder vi helhetslösningar från förstudie till färdig installation, för att skapa trygga och pålitliga lösningar för våra kunder. Idag är vi en av Sveriges främsta leverantörer av energibesparande helhetslösningar och vår målsättning är att ta första platsen tillsammans med Sveriges bästa säljkår och branschens nöjdaste kunder.

137 dagar sedan
Sista ansökan:
6 augusti 2025
Senior jurist till Freja Partner
Unsquare AB
Affärs- och företagsjurister

Om tjänsten Vi söker en senior jurist för att växa vårt juristteam och möta våra kunders efterfrågan. Vårt juristteam består idag av ca 10 jurister och vi arbetar inom de flesta affärsjuridiska rättsområdena samt inom tvist och process. Rollen förutsätter fördjupade kunskaper inom affärsjuridik och/eller inom specialområden såsom entreprenad eller arbetsrätt. I denna rekrytering söker vi primärt förstärkning till vårt processteam, vi önskar därför att du har erfarenhet av processföring och vilja att driva tvister självständigt. Som senior jurist kommer du att spela en viktig roll i vårt team och vi hoppas att du vill fortsätta att växa och utvecklas tillsammans med oss. Arbetsuppgifterna i teamet har en stor bredd och består bland annat av juridisk rådgivning till våra kunder samt tvistelösning och processföring i såväl allmän- och förvaltningsdomstol som i skiljeförfarande. På Freja Partner vågar vi vara nytänkande och utmanande utan att för den sakens skull göra avkall på professionalism och kvalitet. Vi krånglar inte till det i onödan och vi sätter ett stort värde i att arbete proaktivt med våra kunder. Som jurist är det viktigt att vara noggrann men även att vilja utvecklas genom att våga utmana sig själv. Hos oss kommer du att få arbeta med relationsbyggande, inventera behov hos kunden och ge affärsmässiga råd. På Freja Partner finns ett dedikerat sälj- och kundvårdande team som hanterar vårt inflöde av förfrågningar och ärenden. Du förväntas därför inte anskaffa kunder eller att ha ett befintligt kundnätverk, även om det givetvis är positivt. Om Dig Din kompetens och erfarenhet är självklart viktig, men det är lika viktigt att du är en person som trivs med vårt arbetssätt som fokuserar på affärsmässighet, relationsbyggande och tillgängliggörande av juridiken. Vår önskan är att du är modig och trygg i dig själv. Som juridisk rådgivare är du den person som våra klienter vänder sig till för att få hjälp. Det är inte avgörande om du kommer från byrå, domstol eller bolag. Däremot är det viktigt att du har en framåtanda och drivs av att göra juridiken mer lättillgänglig och begriplig. För att trivas hos Freja Partner bör du vara bekväm med att arbeta självständigt. Därutöver är det viktigt att kunna arbeta i team och stötta dina kollegor när det behövs. Att vara en del av teamet och bidra till god kollegial stämning är självklarheter hos oss. Om Freja Partner Entreprenörerna bakom Freja Parter insåg att många av Sveriges företagare ser juridisk hjälp som något dyrt och krångligt. Därför har Freja Partners mål sedan start varit att göra juridiken tillgänglig för fler utan att det ska kosta en förmögenhet. På Freja Partner vill vi förenkla företagandet och hjälpa våra klienter att arbeta proaktivt och hållbart medan vi fångar upp helheten. Freja Partner har vuxit stadigt sedan starten 2016, har idag cirka 20 medarbetare och hjälper över 500 företag med deras juridiska utmaningar. Freja Partner är sedan 2024 en del av Accru Partners, en bolagsgrupp med i dagsläget över 30 företag inom business services. Läs gärna mer om Accru Partners på www.accrupartners.se Vi är inte rädda för förändring utan försöker på ett så humant, lyhört och vågat sätt som möjligt anpassa oss till utveckling marknadens förändring och modernisering. Som medarbetare hos oss uppmuntras en känsla av entreprenörskap och en vilja att vara en del av organisationens utveckling. Vår organisation framåt är även den på en tillväxtresa. Under 2025 bygger vi ut vår matris med roller som innefattar olika former av ansvarsområden. Har du tidigare haft ledande roll, eller specifika ansvarsområden, ses detta som något positivt och något som vi gärna bygger vidare på tillsammans med dig. Vårt huvudkontor ligger i nyrenoverade lokaler på Engelbrektsgatan vid Heden i centrala Göteborg, mellan Avenyn och Scandinavium. Två år i rad har vi erhållit utmärkelsen DI Gasell vilket vi är mycket stolta över. Läs gärna mer om oss på vår hemsida www.frejapartner.se Ansökan Varmt välkommen med din ansökan redan idag då urval sker löpande. I denna rekryteringsprocess samarbetar Freja Partner med UNSQUARE. UNSQUARE är ett modernt och personligt konsult- och rekryteringsbolag nischat inom Legal & Compliance. Vid frågor angående tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Ida Höglund på telefon 0734 042047 eller via e-post till [email protected] Sökord: jurist, processjurist, avtal, juridik, processer, domstol, bolagsrätt, affärsjuridik

137 dagar sedan
Sista ansökan:
6 augusti 2025
Anbudsansvarig till Utetjänst i Kungsbacka
Bravura Sverige AB
Arbetsledare inom bygg, anläggning och gruva

Har du en bakgrund inom anbud och produktion och vill ha en roll där du blir en nyckelperson i organisationen? Vi söker dig som trivs i en roll med eget ansvar, som har stort eget driv och som är redo att utvecklas i din yrkesroll! Om tjänsten Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Utetjänst i Kungsbacka. Om företaget Utetjänst i Kungsbacka är specialiserade på att projektera, utföra och samordna entreprenader inom alla typ av markarbeten i Göteborg med omnejd. De utför alla typer av mark- och anläggningsprojekt för såväl kommersiella som offentliga uppdragsgivare inom grundläggning, VA-arbeten, gatubyggnationer, finplaneringar och planteringar samt lekplatsbesiktning. De är ISO-certifierade inom kvalitet, miljö och arbetsmiljö. Exempel på nyligen avslutade projekt är SMHI:s nya forskningslokaler på Nya Varvet, Parkhusen i västra Göteborg och Stuveriet på Masthugget. Arbetsuppgifter I rollen som anbudsansvarig har du en nyckelroll där du både samordnar och driver arbetet kring anbud och inköp för mark- och anläggningsprojekt. Du har det övergripande ansvaret för att ta fram och förvalta anbud, där du utvärderar vilka projekt som passar er bäst och presenterar konkurrenskraftiga anbud. Du ansvarar också för inköp där du arbetar strategiskt och operativt för att säkerställa effektiva lösningar för projekten. Här har du ett nära samarbete med kalkylingenjören, till vem du också fördelar arbetsuppgifter till. En del av ditt ansvar är även att bevaka marknaden och hålla dig uppdaterad om branschtrender och leverantörer. Vidare erbjuds du möjlighet att påverka både arbetssätt och metodik då tjänsten tidigare varit fördelad mellan flera personer. Då företaget är en mindre organisation kommer du att ha täta samarbeten med andra funktioner, vilket snabbt ger dig en bred förståelse för hela verksamheten. I ditt dagliga arbete kommer du att använda verktygen Elecosoft Bidcon och Asta Powerproject. Samordna och driva arbetet kring anbud och inköp för mark- och anläggningsprojekt Övergripande ansvar för att ta fram, förvalta och utvärdera anbud Strategiskt och operativt arbete kring inköp och leverantörer Nära samarbete med kalkylingenjör liksom andra funktioner i organisationen Bevaka marknaden och branschtrender Arbetet sker i Elecosoft Bidcon och Asta Powerproject Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper Erfarenhet av anbud av mark och anläggning Kunskaper inom AB och ABT samt entreprenadjuridik och AMA B-körkort Vi tror att du som person tar stort ägandeskap för dina ansvarsuppgifter och självständigt driver ditt arbete framåt. Som person har du ett stort intresse för affärer, verksamheten i sin helhet och har förmågan att förstå affärsmässiga principer med fokus på god lönsamhet och tillväxt. Du är duktig på att sätta upp och hålla tidsramar och är mån om att arbeta till dess resultat är uppnådda. Vidare är du strukturerad i ditt arbetssätt då du är mån om att göra ett bra arbete. Det är viktigt för dig att vara noggrann med detaljer i det dagliga arbetet och du lämnar inget ogjort. Övrig information Start: Enligt överenskommelse Plats: Mölndal Lön: Enligt överenskommelse Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport via mail, [email protected] eller telefon 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

137 dagar sedan
Sista ansökan:
6 augusti 2025
Taktvättare Göteborg
Takteam i Sverige AB
Saneringsarbetare m.fl.

Vill du vara en del av ett växande företag som erbjuder bra utvecklingsmöjligheter samt bidra till att våra kunder får ett hållbart underhåll av sitt hem? Skicka då in din ansökan redan idag, urval sker löpande! ArbetsbeskrivningSom en del i ett team är ni företagets ansikte utåt när ni utför uppdrag ute hos kund. Arbetet tar till största del plats ute hos olika kunder i och runt Göteborg och du arbetar utomhus på hustak. Din uppgift kommer vara att tvätta tak & fasader. Det är ett varierande arbete med många olika moment. Resor med övernattning kan förekomma. Du erbjuds vid start relevant utbildning i att arbete med tryck och höghöjdsarbete, tidigare erfarenhet av detta är givetvis meriterande. Så småningom kommer du även att erbjudas spännande utvecklingsmöjligheter samt vara delaktig i planering och mer avancerade projekt. ProfilDetta är ett fysiskt krävande arbete, som sätter stora krav på din förmåga att arbeta med kroppen, händerna och olika verktyg. Du ingår i ett team av två eller tre taktvättare därav lägger vi stor vikt vid att du är bra på att samarbeta, kommunicera, hantera feedback och framför allt att du tycker om att hugga i och jobba hårt. Arbetet med att tvätta tak kan innebära oväntade utmaningar vad gäller yta, mått och dylikt, vi letar därför efter dig som är lösningsorienterad, vågar ta egna initiativ och komma med kreativa idéer. Givetvis ser vi också att du är flexibel, snabblärd och att du bidrar med en god stämning till ditt team, och vid eventuell kundkontakt. Krav för att söka tjänsten Erfarenhet av Högtryckstvätt, snickeri, takläggning eller liknande Att du har B-körkort Att du behärskar det svenska språket i tal och skrift Följande är meriterande Utökad B-körkort - B96 eller BE Erfarenhet av ställningsbyggnation Erfarenhet av taktvätt, takmåling & fasadtvätt. Vad innebär det att arbeta som taktvättare hos Takteam? Mycket frihet under ansvar Goda möjligheter till utveckling Varierande vardag med olika typer av uppdrag hos våra kunder Du får vara med och påverka de beslut som fattas för Takteams och vår utveckling Goda förmåner och arbetsvillkor Delta i diverse tävlingar med bonussystem Om anställningen Lön: Fast lön Placering: Göteborg Tillträde: From 1 Mars eller enligt överenskommelse Anställningsvillkor: Säsong alt Heltid, 6 månaders provanställning. Arbetstider: Måndag-fredag 07-16/ flex. Bra att känna till Vi efterfrågar i ansökan ditt personnummer då vi begär utdrag ur belastningsregister på samtliga av våra kandidater. Att ange personnummer är frivilligt. Ta chansen till ett roligt, fysiskt jobb, med goda möjligheter till att utvecklas och växa. Välkommen med din ansökan! Första urval kommer att ske löpande. OBS: Ansökan tas endast emot via vår hemsida.

137 dagar sedan
Sista ansökan:
5 augusti 2025
System Developer - Walley
Collector Bank AB
Grafiska formgivare m.fl.

Vill du utveckla framtidens betallösningar med oss på Walley? Är du en erfaren systemutvecklare som drivs av att lösa utmanande problem och bygga hållbara lösningar? Har du en passion för produktutveckling och vill vara del av ett snabbfotat, autonomt team där dina idéer verkligen gör skillnad? Då har vi rollen för dig! På Walley, en techdriven och autonom del av Norion Bank, har vi utvecklat innovativa betallösningar och digitala köpresor sedan 2005. Nu letar vi efter fler kollegor som vill vara med och ta vår plattform till nästa nivå – med fokus på användarvänlighet, värdeskapande och högsta kvalitet. VAD VI ERBJUDER Hos oss får du arbeta i korsfunktionella team där samarbete och kunskapsdelning är en självklarhet. Vi arbetar datadrivet och värderar innovation, helhetsansvar och att bygga in kvalitet i allt vi gör. Genom att arbeta med OKR:er (mål och nyckelresultat) som vi sätter tillsammans, ser vi till att hela Walley är engagerat och jobbar mot tydliga mål. Det här beskriver oss väl: Vi bygger lösningar som håller hög kvalitet och som vi är stolta över. Vi har kul på jobbet – och vi har data som bekräftar det! Vi delar gärna med oss av kunskap och lär oss kontinuerligt nya saker. Vi tar tillvara på varje teammedlems unika kompetens och stärker varandra. VEM ÄR DU? Vi söker dig som har flera års erfarenhet som systemutvecklare och som fortfarande har viljan att utvecklas och påverka. Du är flexibel, har ett starkt driv och uppskattar att jobba i en miljö där idéer snabbt omsätts till verklighet. Vi tror att du: Har en ödmjuk inställning och en vilja att lära och dela med dig av din kunskap. Trivs med att arbeta agilt i ett team som strävar efter att ligga i framkant. Har erfarenhet av moderna teknologier och ser värdet av att använda rätt verktyg för rätt ändamål. Teknikstacken vi jobbar med Hos oss får du arbeta med moderna teknologier och verktyg, bland annat: .NET 9 Cloud First Development med Azure Elastic / Kibana / Grafana CosmosDB Kubernetes Akka CI/CD med Azure DevOps / GitOps (ArgoCD) ÄR DU REDO ATT BLI EN DEL AV WALLEY? Om du vill vara med och utveckla lösningar som blir det självklara valet för nordiska handlare, samtidigt som du själv utvecklas, vill vi gärna höra från dig. Här finns plats för din passion, din kompetens och din vilja att göra skillnad. Vi arbetar enligt en hybrid-setup med placering på vårt fina huvudkontor vid Lilla Bommen i Göteborg. På plats, vilket vi är några dagar i veckan, sitter våra team tillsammans vilket främjar kommunikation och samarbete. Koncernspråket är svenska. Tjänsten är en tillsvidareanställning som föregås av provanställning, med start enligt överenskommelse. AFFÄRSOMRÅDET WALLEY Walley utvecklar lösningar som gör betalningar smartare, enklare och tryggare för både handlare och slutkunder. Walley erbjuder dels den tekniska checkoutlösningen när kunden har tagit sin varukorg vidare för betalning, dels kreditlösningar (faktura, delbetalning m.m.). Walley fokuserar på större handlare i Norden, även med verksamhet i andra länder och inom en bredd av branscher. OM NORION BANK GROUP Norion Bank Group är en affärsnära nordisk finansieringsbank. Genom koncernens varumärken Norion Bank, Walley och Collector erbjuds kundanpassade finansieringstjänster som möter distinkta kundbehov inom tre kundsegment: medelstora företag och fastighetsbolag, handlare och privatpersoner. Som specialist på finansieringslösningar är Norion Bank Group ett ledande komplement till traditionella storbanker, med visionen att vara den främsta nordiska finansieringsbanken inom de utvalda segmenten. Norion Banks erbjudande omfattar företags- och fastighetskrediter samt factoring för medelstora företag och fastighetsbolag. Genom varumärket Walley erbjuds flexibla betal- och checkoutlösningar till handlare och privatpersoner. Varumärket Collector tillhandahåller privatlån och kreditkort till privatpersoner samt sparkonton för privatpersoner och företag. Norion Bank Group (tidigare Collector Bank) grundades 1999 och har kontor i Göteborg, Stockholm, Helsingborg, Oslo och Helsingfors. Verksamheten bedrivs genom Norion Bank AB (publ) som är noterat på Nasdaq Stockholm. NORION BANKS ERBJUDANDE TILL DIG För oss är det självklart att varje individs utveckling värdesätts högt vilket innebär ett stort fokus på självledarskap och kompetensutveckling. Gemenskap, innovation och modern arbetsmetodik är saker som kännetecknar Norion Bank Group. Vi erbjuder dig helt enkelt en organisation med snabba beslutsvägar, stor öppenhet och mycket energi. Våra värdeord Affärsmässighet, Engagemang och Omtanke genomsyrar allt vi gör och som medarbetare hos oss blir du en del av vår starka företagskultur. Vi erbjuder dig ett spännande bolag med goda utvecklingsmöjligheter, löpande kompetensutveckling och gemensamma aktiviteter på och utanför arbetsplatsen. Vi undanber oss kontakt med annonsörer, rekryteringsbolag samt konsultbolag i rekryteringen. INTRESSERAD? Kul! Urval och intervjuer sker löpande så ansök redan idag! Frågor? Välkommen att höra av dig till oss! För frågor kring teamet och rollen, kontakta gärna Lisa Lind Ahlberg, Engineering Manager på [email protected] För frågor om oss som arbetsgivare eller rekryteringsprocessen, kontakta gärna Jesper Östlund, Talent Acquisition Specialist på [email protected]

137 dagar sedan
Sista ansökan:
18 juli 2025
Junior Measurment Engineer within Automotive
Nexer Tech Talent AB
Ingenjörer och tekniker inom elektroteknik

Did you recently graduated with a degree in electrical engineer and want to work with vehicles? We are now looking for a junior measurement engineer with an interest in test environment. By starting your career with a talent program you will get the ultimate transition between studies and working life. Nexer Tech Talent future proof career! Working as Measurement Engineer We are looking for a junior Measurement Engineer for a position in our remote logging team. You will be part of an open, friendly, and skilled team consisting of passionate people. You will join a team where care, knowledge sharing, and openness are key characteristics. This is a great opportunity to learn from a highly skilled team, to gain a lot of vehicle knowledge, and to build your network. In this position you will: • Support to our global testing departments with data acquisition systems for various function, performance and feature verification and validation tests • Work closely within a team of experts to make sure all requests from our internal customers can be planned and delivered in time • Collaborate with many different people across the organization, such as test leaders and engineers • Work experience with data logging equipment and related backend systems, from vehicle testing, or from similar areas within the automotive industry Being a consultant at Nexer Tech Talent Nexer Tech Talent specialize in giving young tech talents the ultimate start in their careers. For this role, you will be employed by Nexer Tech Talent but work at the client, located in Goteborg starting during april. You will be coached by a mentor at the client and by a consultant manager at Nexer Tech Talent. As a consultant, you will be well taken care of. We often invite our consultants to group activities such as lectures, after works and lunch meetings. After successful completion of the consulting assignment, the intention is that you will be offered employment with the client. Desired qualifications: Are at the start of your career and hold a bachelor degree in electrical engineering or mechatronics Have an interest in data analysis tools As a person you have good collaborations and networking skills Good knowledge in Python Has good knowledge in vehicle diagnostics, CAN communication on vehicles or similar Application Does this sound like you? We are constantly screening resumes, therefore please submit your application as soon as possible. If you have any questions, you are welcome to contact Tech Recruiter Johanna Norman at [email protected] We are looking forward to hearing from you! About Nexer Tech Talent Nexer Tech Talent is part of the Nexer Group – a tech company with deep roots in Swedish entrepreneurship and innovation. Together, we are over 2500 employees in 15 countries who, for more than 35 years, have helped our clients stay ahead strategically, technologically, and communicatively. Learn more about Nexer Tech Talent here.

137 dagar sedan
Sista ansökan:
6 augusti 2025
Restaurangchef
Göteborgsfamiljen AB
Restaurang- och kökschefer

Ilse Krog är en stilsäker bistro med vinbarshäng. Stämningen är välkomnande, pulserande och familjär där vi vill att varje gäst känner sig välkommen vare sig man bara vill dricka ett glas vin eller äta en trerätters middag. Om dig Vi letar efter en inspirerande och målmedveten ledare med karisma, som brinner för service. Vi tror att du är en person som växer och utvecklas genom utmaningar, är positiv och har en lösningssinriktad inställning. Tillsammans med ditt team sätter du stor vikt vid tydlig kommunikation och lyhördhet gentemot varandra och våra uppskattade gäster. I din roll som ledare är du ödmjuk och skapar förtroende. Du tvekar inte att ta tag i saker när det behövs. Som restaurangchef är det du som banar väg för dina ambitiösa medarbetare och säkerställer att kvaliteten alltid uppfyller våra gästers höga förväntningar. För att lyckas behöver du vara noggrann, ordningsam och ha ögat för detaljer. Denna position kräver närvaro för att utveckla både personalen, servicen och inte minst dig själv. Viktigast av allt tror vi att du delar vår passion för mat och dryck, särskilt när de kombineras på ett smakfullt sätt! Omfattning: Heltid Lön: Efter överenskommelse Sista ansökningsdag: Urval sker löpande Anställningsform: Inleds med en provanställning följt av en tillsvidareanställning. Arbetstiderna styrs av verksamheternas öppettider. www.ilsekrog.se

137 dagar sedan
Sista ansökan:
6 augusti 2025
Direktförsäljare av lättsålda tjänster!
Kaminvärme Sverige AB
Företagssäljare

Direktförsäljare av lättsålda tjänster! Kaminvärme AB hjälper privatpersoner att spara pengar samtidigt som kunderna ökar värdet på sin fastighet med hjälp av energibesparande produkter med fokus på kaminer. Vårt utbud består av kvalitetsprodukter som alla inkluderar installation. Nu söker vi fler fältsäljare som bearbetar distrikt och bokar in sina egna besök genom att vara ute och kontakta kunderna genom dörrförsäljning.Vår framgång bygger på direktförsäljning med tydliga strukturer och bra tekniska verktyg. Tjänsten kräver inga tekniska förkunskaper om kaminer eller installationer utan det som är avgörande för att lyckas i rollen är att du har rätt inställning, tålamod och gillar frihet under ansvar. På Kaminvärme värdesätter vi dina personliga egenskaper framför ett välfyllt CV. Vi erbjuder - Grundutbildning och löpande vidareutbildning/coachning - Generöst lönesystem - Goda möjligheter att växa inom bolaget - Tävlingar om fantastiska priser som utlandsresor, datorer, extra provision! Vi söker dig som - Har B-körkort - Är flexibel och kan arbeta eftermiddagar och kvällar - Trivs med att jobba självständigt - Är arbetsvillig och har en hög ambitionsnivå - Är positiv och ser lösningar hellre än problem - Alltid strävar efter att prestera och nå dina mål - Behärskar svenska flytande i tal och skrift Sök enkelt utan CV, redan idag. Vi hanterar inkommande ansökningar löpande.

137 dagar sedan
Sista ansökan:
31 juli 2025
Vi söker Göteborgs bästa köksbiträden
Restaurang Assistans i Skandinavien AB
Restaurang- och köksbiträden m.fl.

Om jobbet: Vi letar efter dig som har dokumenterad erfarenhet som köksbiträde på större enheter! Vi söker nu personal för arbete på uppdrag för lunchverksamheter i Göteborg med omnejd. Arbetsuppgifterna består främst av: Att bistå vid matlagning och förberedelser av salladsbuffé, uppläggning av mat samt portionering. Obehindrat kunna skala/skära/hacka grönsaker/sallad med precision och tempo. Vana att använda större köksmaskiner på ett säkert och effektivt sätt Förbereda matsalen för servering, matservering samt att ställa i ordning efter servering. Diska och städa Medverka i arbetet med egenkontroll Vem är du? Vi söker dig som vill arbeta inom bemanning och trivs att arbeta i olika miljöer och ser det som en rolig utmaning att inte ha en fast plats att arbeta på varje dag. Du har lätt att ta till dig nya instruktioner, har en god förmåga att samarbeta och vågar ta för dig på en ny arbetsplats. Du är nyfiken, arbetsvillig och lösningsfokuserad. Du är självgående men har inga problem att arbeta i team. Plikttrogen – Dvs du dyker på avtalad tid. ALLTID Prestigelös – Du har inte några problem att ta direktiv och göra det du blir ombedd att göra. Då man ofta byter arbetsplats ligger det en stor vikt att du har en hög social kompetens, är ansvarstagande, organiserad och flexibel Du talar och förstår svenska obehindrat – Det innebär att du ska kunna ta del av all och kommunicera information och instruktioner både muntligen och skriftligen. Du har minst två års dokumenterad erfarenhet av att ha jobbat i antingen storkök eller i skolkök som köksbiträde eller kock. Giltigt utdrag ur belastningsregistret Det är meriterande men inget krav om du även har någon form av utbildning från hotell och restaurangskola alternativt en yrkesutbildning inom kök eller som måltidsbiträde. Låter detta intressant? Tveka inte! Skicka in din ansökan redan idag. Har du de kvalifikationerna som krävs kontaktar vi dig inom kort för ett möte där vi lägger upp en plan för hur vi tillsammans kan briljera. Varför ska du jobba på RestaurangAssistans? Att jobba hos oss är framförallt väldigt roligt! Vem vill inte ha hundratals härliga kollegor och möjlighet att jobba på massor av spännande arbetsplatser? Erfarenhet - Hos oss får du snabbt erfarenheter som annars tar flera år att uppnå. Jobba på allt från en till 30 olika arbetsplatser, hos oss finns alla möjligheter! Lär känna nya branschkollegor och skaffa dig ett brett nätverk i branschen! Flexibelt schema - Jobba eller vara ledig? Hos oss får du sms-förfrågningar och väljer själv hur mycket, när och vart du vill jobba. Vi erbjuder både heltid, deltid och extraanställningar! Personalaktiviteter - Få vänner för livet! Vi hittar på kul saker tillsammans för att stärka gemenskapen och visa vår uppskattning. Friskvård och förmåner – Vi erbjuder alla våra anställda oavsett anställningsgrad rabatterade träningskort. Vi erbjuder även rabatt på hotellvistelser i hela Norden! Trygga och bra villkor med kollektivavtal - Hos oss ingår allt, försäkring, pension och semesterersättning. Dessutom så får du en konkurrenskraftig lön samt tillägg för obekväma arbetstider. Mer om oss RestaurangAssistans är Nordens ledande bemanningsföretag inom besöksnäringen. Vi har funnits i över 20 år och har kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Oslo. Vi bemannar, rekryterar och outsourcar personal till hotellkedjor, stjärnkrogar, företagsrestauranger, kommuner, konferensanläggningar, cateringföretag och stora Arenor. Våra ledord är effektivitet, kvalitet, flexibilitet och omtanke.

137 dagar sedan
Sista ansökan:
6 augusti 2025
Erfaren snickare/montör till spännande projekt
2S bygg och akustik AB
Träarbetare, snickare m.fl.

Vi söker erfarna snickare till våra projekt i Göteborg! 2S Bygg & Akustik AB letar efter skickliga och självgående snickare för arbete med lokalanpassningar, renoveringar och akustikmontage. Vi erbjuder en trygg anställning med kollektivavtal och möjlighet att arbeta i ett erfaret team med varierande projekt. Arbetsuppgifter: • Utföra snickeriarbeten enligt ritningar och tidsplaner • Använda hand- och elverktyg på ett säkert och effektivt sätt • Samarbeta med projektledare, underentreprenörer och andra yrkesgrupper • Materialhantering Vi söker dig som: • Har erfarenhet av snickeriarbete • Har goda kunskaper i att läsa ritningar och arbeta självständigt • Är pålitlig, ansvarsfull och håller deadlines • Är en lagspelare som bidrar till ett gott arbetsklimat och har yrkesstolthet Vi erbjuder: • Trygg anställning med kollektivavtal • Spännande projekt och ett team där vi trivs och utvecklas tillsammans • Goda utvecklingsmöjligheter och chans att växa med företaget Skicka din ansökan med CV enligt nedan. Vi rekryterar löpande, så tveka inte att höra av dig.

138 dagar sedan
Sista ansökan:
1 augusti 2025