Välkommen till en sommar där du gör verklig skillnad! Med årets mörkaste dag bakom oss börjar vi nu med entusiasm planera för sommaren 2025. Attendos hemtjänst i Göteborg ser fram emot att välkomna undersköterskor och vårdbiträden till våra fina verksamheter med introduktion under våren och arbete under sommaren under perioden 15 juni - 20 augusti. Välkommen att jobba hos oss sommaren 2025! Attendo Hemtjänst Göteborg Attendo hemtjänst i Göteborg har erfarna och engagerade medarbetare och tillsammans arbetar vi med att erbjuda våra kunder personlig omsorg och service i sitt hem. Sommarvikarie i Attendo Hemtjänst Välkommen till ett värderingsstyrt, viktigt och roligt arbete med omsorg om människor. Som undersköterska eller vårdbiträde inom hemtjänsten arbetar du nära våra kunder och hjälper dem i deras vardag. Dina huvudsakliga uppgifter består av omvårdnad, stöd med dagliga rutiner, enklare hushållsarbeten, medicinhantering och förflyttningar. Du kommer att möta flera av våra kunder i deras hemmamiljö där de har behov av olika insatser. Vi söker såväl undersköterskor som vårdbiträden. Kvalifikationer God förmåga att uttrycka dig på svenska i tal och skrift Kunna cykla är ett krav Meriterande B-körkort är meriterande Utbildad undersköterska är mycket meriterande Tidigare erfarenhet av äldreomsorg är meriterande och erfarenhet av hemtjänst specifikt är mycket meriterande Vårt arbete utgår alltid från våra kunders behov och bästa och vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet när vi söker personal till våra verksamheter. Vad kan vi erbjuda Attendo är ett av Nordens största omsorgsföretag och en trygg arbetsgivare som kan erbjuda dig som vill goda möjligheter att ta mer ansvar eller att gå vidare till nya roller inom bolaget. Därtill erbjuder vi ett meningsfullt arbete med flexibilitet och givande möten med såväl kunder som medarbetare. Om rekryteringsprocessen Du kommer att få besvara ett urval av frågor i samband med din ansökan, utifrån det kan vi matcha din ansökan mot respektive verksamhets specifika behov. Kandidater som matchar verksamhets kravprofil bjuds in till en intervju med verksamhetschef. Om du blir kallad till en intervju behöver du kunna styrka att du har rätt att arbeta i Sverige, genom att uppvisa att du har medborgarskap inom EU/EES eller ett giltigt arbetstillstånd.Före eventuell anställning ska utdrag ur belastningsregistret tillsammans med giltig fotolegitimation visas upp. Sista ansökningsdag 2025-03-14 men urval och intervjuer sker löpande, så vänta inte med din ansökan. Om Attendo Attendo är ett av Nordens största omsorgsföretag och startades 1985. Vi är verksamma inom äldreboende och hemtjänst. Våra värderingar omtanke, engagemang och kompetens vägleder oss dagligen i vårt arbete för att alla ska uppleva trivsel, delaktighet, gemenskap och arbetsglädje. Attendo är en trygg arbetsgivare som kan erbjuda dig som vill goda möjligheter att ta mer ansvar eller att gå vidare till nya roller. Tillsammans för framtidens omsorg!
Arbetsuppgifter Är du en driven och erfaren inköpare som vill vara med och bidra till spännande projekt inom försvarsindustrin? Vi söker nu inköpare med några års erfarenhet till framtida uppdrag hos vår kund i Göteborg. Oavsett om du har erfarenhet av operativa, taktiska eller strategiska inköp har vi garanterat något som passar dig! Hos vår kund erbjuds du en varierad och utvecklande arbetsmiljö där din kompetens gör skillnad! Beroende på rollens karaktär så är såväl arbetsuppgifter som ansvarsområden varierande, men oavsett så spelar inköpare hos vår kund alltid en nyckelroll i att säkerställa effektiva inköpsprocesser och starka leverantörsrelationer. Vanligt förekommande arbetsuppgifter kan inkludera: Ansvar för ett antal leverantörer, inklusive att hantera relationer och leverantörsutveckling. Stöd till projekt och program genom hela inköpsprocessen. Upprätta förfrågningar, utvärdera offerter, genomföra förhandlingar och upprätta inköpsorder. Förhandla, aktivt hantera och vidareutveckla leverantörsavtal. Utveckla strategier för leverantörsbasen och säkerställa att de implementeras. Säkra att inköpsstrategi, inköpspolicy och rutiner följs och efterlevs. Uppföljning och hantering av avvikelser i leveransflödet både internt och externt. Kvalifikationer Du har en högskole- eller yrkesutbildning inom inköp eller upphandling. Du har några års erfarenhet av inköp, gärna från produktion, tillverkningsindustrin eller liknande branscher. Du har erfarenhet av att arbeta i ett ERP-system, gärna IFS. Du har erfarenhet av att driva förhandlingar och hantera leverantörsavtal. Du är flytande i svenska i tal och skrift. Du behärskar engelska obehindrat i tal och skrift Personliga egenskaper Du är affärsmässig och resultatinriktad, med en förmåga att fatta välgrundade och strategiska beslut. Din självgående och initiativrika inställning gör att du driver processer framåt med energi och fokus. Samtidigt är du flexibel och anpassningsbar, vilket gör dig skicklig på att hantera flera parallella arbetsuppgifter utan att tappa överblick eller kvalitet. Du trivs i samarbeten och har en stark förmåga att bygga och vårda långsiktiga relationer, vilket gör dig till en uppskattad partner i såväl interna som externa samarbeten. Företagspresentation Vår kund är ett av de starkaste varumärkena inom svensk industri och har kunder i över 100 länder. Här kommer du vara en del i att skapa förutsättningar för ett tryggt samhälle. När du blir en av oss Som konsult hos JobBusters kan du känna dig trygg med ett kollektivavtal i ryggen, tillgängliga konsultchefer och engagerade rekryterare. Du som konsult får även tillgång till vårt nätverk av spännande företag och uppdragsgivare! För oss är det viktigt att du som konsult trivs, känner en trygghet och gemenskap till oss som arbetsgivare. Vi erbjuder tjänstepension, löneväxling och möjlighet till flexpension. Du får även tillgång till vår förmånsportal, där du utöver friskvårdsbidrag har tillgång till mängder av rabatter och erbjudanden inom hälsa, hem och fritid, transport, sjukvård och mycket mer! Ditt välmående är av högsta prioritet för oss och vi erbjuder därför dig som anställd Företagshälsovård för att hantera vardagens alla utmaningar, både på jobbet och i privatlivet. Lön Enligt överenskommelse. Tillträde och ansökanHeltid, kontorstider. Vår kund önskar start enligt överenskommelseoch uppdraget förväntas löpa i minst 6 månadermed stormöjlighet till förlängning. Du kommer att vara anställd av JobBusters som konsult hos vår spännande kund i Göteborg. Vi går igenom ansökningarna löpande och i konsultvärlden går processerna oftast snabbt. Rollen kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, vänta därför inte med att skicka in din ansökan (gärna i Word-format).
Om uppdraget Vår unga kvinnliga uppdragsgivare är i behov av omsorg dygnet runt gällande andning, kommunikation, sjukgymnastik, massage, hygien, aktivering, stimulans och sondmatning. Kvinnan har en så kallad trakeostomi vilken hon andas igenom. En stor del av uppdraget som assistent är att hålla denna fri från slem och att på så sätt säkerställa fria luftvägar. Utöver trakeostomin har hon hostmaskin och hemrespirator och inhalationer som hjälp för sin andning.Då kvinnan inte har ett talat språk är hon i behov av stöd med sin kommunikation vilken sker genom mimik, kroppsspråk och en ögonpeksdator. Assistansen utförs dygnets alla timmar av två assistenter samtidigt.Kvinnan är drygt 20 år och tycker om sång, beröring och utevistelse när vädret tillåter. Du kommer få introduktion på plats av erfaren personal. Vi jobbar med ett system som heter ViewMe där signering görs och där arbetsbeskrivningar finns. Schema dolumentation tidrapporter och genomförandeplan finns i ett annat system som heter AiaiNovum är en rikstäckande assistansanordnare som arbetar utifrån en kristen värdegrund vars ambition är att göra skillnad för individen, branschen och i samhället. Som en del av Novum Assistans är du delaktig som medarbetare genom regelbundna arbetsplatsträffar där utveckling av uppdragen sker. Vi som assistansbolag skapar förutsättningar för de uppgifter som assistansen kräver, i fortlöpande kompetensutveckling utifrån behoven i uppdraget. Du som assistent får därmed möjlighet till personlig utveckling både som individ och i din yrkesroll som personlig assistent.Vem är du som sökande?Vi söker dig som har en personlig lämplighet för uppdraget. För oss betyder det att du är ansvarsfull, empatisk och lyhörd. Som person ser vi att du är trygg och ansvarsfull. Det är viktigt att du både är punktlig och kan passa tider men även flexibel för att ibland kunna hoppa in för att täcka luckor i bemanningen. Det är av stor betydelse att du som assistent både kan arbeta självständigt och i samspel med andra i grupp. Önskvärt är även att du har god fysik, är glad och positiv. Personkemin och samspelet mellan dig som assistent och uppdragsgivaren är avgörande för kvaliteten och upplevelsen av arbetet.KravSvenska i tal och skrift är ett krav Ett krav är att du är rökfriErfarenhet av trackestomi inhallationer och hemrespirator är en stor merit.Om anställningenAnställningen är en tillsvidare anställning så länge uppdraget varar på ca 60-80%fördelat på2 st tjänster. Samt behovs- och sommarvikarier.Vi erbjuder fast timlön enligt överenskommelse. Övriga ersättningar enligt kollektivavtal.Arbetstiderna kan varierar mellan vakennatt kväll och helg.Urvalsprocessen sker löpande och mer information om uppdraget fås vid en eventuell intervju. Tillträde sker så snart som möjligt.För anställning hos Novum Assistans krävs att du har ett BankID och godkänner att använda ditt BankID i tjänsten.
ArkivIT är ett konsultbolag med expertis inom digital arkiv- och informationshantering med tjänster inom våra områden Arkiv & Registratur, Dataskydd, Informationssäkerhet och E-arkiv. Företaget startades 2010, sedan dess har tjänsterna blivit fler, kompetensen bredare och vi fortsätter att växa. Våra konsulter är hängivna sitt yrke och bidrar med sin specialistkompetens till kunder runt om i hela Sverige. Vår ambition är att ta hand om och värna om det digitala kulturarvet, och samtidigt stärka våra kunder inom modern e-förvaltning och informationshantering. Vi fortsätter att växa och därför söker vi dig som är erfaren arkivarie och nyfiken på digitalisering! Om rollen Som arkivarie hos oss arbetar du i kunduppdrag som innebär ett mycket varierande arbete med uppgifter inom arkiv och digital informationsförvaltning. Det förekommer exempelvis arbetsuppgifter som att ordna och förteckna, genomföra gallringsutredningar, revidering och framtagande av informationshanteringsplaner, se över kundens arkiv- och registratorsfunktion samt komma med effektivisering- och förbättringsförslag och ibland även att hålla utbildningar inom området. Som konsult har du en rådgivande roll och stöttar kunderna i olika frågor och bidrar även med strategiskt arbete. Du kommer att ingå i vårt konsultteam inom Informationshantering Sydväst som idag består av 8 medarbetare. Denna roll är placerad i Göteborg och du arbetar på plats hos kunden med möjlighet att arbeta hemifrån, vilket varierar efter kundens behov och uppdragets karaktär. Kvalifikationer Akademisk utbildning inom arkiv- och informationsvetenskap. (minst 60 hp) Minst 2 års erfarenhet av praktiskt och strategiskt arbete i arkivarieyrket God kommunikativ förmåga Erfarenhet av att arbeta i dokument- och ärendehanteringssystem, e-arkiv ellerliknande Svenska flytande i tal och skrift Personliga förmågor Vi söker dig som är strukturerad och har lätt för att kommunicera. Du har även förmåga att arbeta självständigt och har en känsla för service samt tar egna initiativ. Du har lätt för att samarbeta och är flexibel, vilket är viktigt i en omväxlande arbetsmiljö. Vårt erbjudande till digArkivIT är ett kompetensbolag, vilket innebär att vi värnar om din utveckling och ger dig många möjligheter att öka dina kunskaper. Vi ser till att du utbildas årligen genom en kompetenspott och samlar alla medarbetare med jämna mellanrum, både fysiskt och digitalt, till kompetensforum där vi delar erfarenheter och inspirerar varandra. Dina kollegor är erfarna inom branschen och som arbetsgivare ser vi till att samla alla vid årliga events som sommarfest, julfest, påskfest, kick-offer och andra roliga händelser inom bolaget. I denna roll, har du en flexibel vardag där du lägger upp din egna arbetstid utifrån kundens behov. Vi är måna om dig som medarbetare och värnar om en lärande miljö med öppet klimat och avsätter tid för reflektion och feedback. AnsökanVänta inte med din ansökan, vi intervjuar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas när vi hittat rätt kandidat. Vid frågor kring rollen eller företaget, är du välkommen att kontakta [email protected]. Start: Enligt överenskommelse Omfattning: 100%, heltid Placering: Göteborg Välkommen in med din ansökan!
Svensk Fastighetsförmedling i Göteborg Centrumsöker nu efter en mäklare för att utveckla distriktet vidare och fortsätta att leverera på våra kunders förväntan. Hos oss arbetar du engagerat hos ett välkänt varumärke som kunderna älskar och som medför en hel del förväntningar men också goda möjligheter till att utvecklas. Genom vårt unika arbetssätt säkerställer du att kunderna får en god upplevelse och bäst betalt oavsett om de säljer sin första lägenhet eller familjegården. OM DIG Som mäklare hos oss krävs det att du gillar försäljning och drivs av att skapa en smidig kundupplevelse med goda relationer på både kort och lång sikt. Vidare krävs det att du: Är utbildad till fastighetsmäklare och innehar en registrering (aktiv eller vilande) Vill lära dig ett välbeprövat sätt att arbeta som säkerställer att kunderna får bäst betalt Vi ser det som meriterande om du redan har lyckats driva igenom egna lyckade försäljningar, men vi känner oss också trygga i att vi annars har verktygen som krävs för att hjälpa dig att komma igång. SOM MÄKLARE HOS OSS Får du tillgång till marknadens största kundregister, ett lukrativt område och tyngden av att tillhöra ett etablerat och välkänt varumärke med 85 års branscherfarenhet. Dessutom lär du dig vår framgångsrika försäljningsmetod, moderna digitala system, egna jurister och marknadsavdelning till förfogande. Vi erbjuder även kontinuerlig kompetensutveckling och ett löpande arbete med ledarskapet för att säkerställa att du få allt stöd och utmaning du behöver för att fortsätta utvecklas i rollen. Du kommer också att ingå i en stark gemenskap och väletablerad erfarenhet som finns inom kedjan, landet runt. VILL DU VETA MER? Är du nyfiken och vill veta mer om tjänsten? Du är varmt välkommen att kontakta rekryterare Vendela Ejdenwik på [email protected] eller skicka in din ansökan via knappen "Ansök här". Naturligtvis behandlar vi din kontakt konfidentiellt. OM SVENSK FAST Svensk Fastighetsförmedling är Sveriges största rikstäckande och oberoende mäklarkedja. Hos oss blir du en del av ett engagerat team med 1250 kollegor som stöttar varandra och utvecklas tillsammans. Vi arbetar aktivt för att du ska trivas och utvecklas och vi flera år i rad utsetts till en av Sveriges mest attraktiva arbetsgivare. Hos oss erbjuds du som medarbetare löpande utbildningar, unika verktyg och delägarskap. Vårt fokus är att vara ledande idag och i framtiden. Läs mer om hur det är att jobba hos oss via jobb.svenskfast.se Läs mer om oss här:https://jobb.svenskfast.se/ https://www.facebook.com/svenskfastkarriar/ https://www.instagram.com/livetpasvenskfast/
Tacos & Tequila är en festlig, levande och färgstark mötesplats på Tredje Långgatan i Linné. Här äter du mexikanskt med en internationell twist, klassiska tacos och tillbehör som med fördel delas med sällskapet. Tacos och drinkar står i fokus! Om digVi söker dig som är en naturlig ledare med bred erfarenhet och stora ambitioner. Du har ett öga för detaljer och säkerställer att rutiner och myndighetskrav följs utan undantag. Din passion för matlagning har genom åren formats till en förståelse för vikten av att alltid leverera på högsta kvalitetsnivå. Din personlighet kommer att vara avgörande – här är det människorna som gör skillnaden! Om tjänstenVi siktar högt, och vi söker dig som delar vår strävan efter kvalitet och noggrannhet. Du kommer att planera och leda det dagliga arbetet, alltid med gästen i fokus. Genom ditt engagerade ledarskap motiverar och driver du ditt team framåt. Du ansvarar även för personalplanering och ekonomistyrning, och kommer att ha ett nära samarbete med vår Food & Beverage-grupp. Tjänsten är en heltidstjänst med 6 månaders provanställning och lön enligt överenskommelse. Start omgående! www.Tacosandtequila.se
-Heroes do not grow on trees; they grow in Noor Engineering Noor Engineering Noor engineering aims to provide clients with highly professional technical consultants. Our consultants are experts in their fields. Employees at Noor Engineering are proud of their employer. Noor Engineering was founded at the end of 2015 and has ten employees today. Vision: Noor Engineering helps individuals and organizations to achieve success Strategy: We target excellence in everything we do. We are brave to work creatively with innovative solutions. We work with instant improvements and prioritize learning. We don’t compete with low prices; we compete with maximizing added value. Our Services Our consultants have experience in world-class in the Automotive and Railway industries. We offer testing, Test management, Software development, Project Management, and Agile coaching consultants. Today’s software development and testing environments are complex and challenging. Short delivery time scales, complex products to test, and demanding customers. These challenges require a well thought project management practices, development, and test way of working and intelligent test management practices. People skills are among the most important critical success factors in any project. We offer solutions to strengthen people skills in testing, project management, SCRUM, and agile testing.We are now looking for a Verification Engineer for Charging & Traction Voltage System for our client within the automotive industry. Responsibilities and tasks You will be a consultant in a team out on the customer site. The electromobility system testing includes traction voltage system (involving analog measurements) and functional/software testing. You are good at communicating concepts and ideas to stakeholders and customers at all levels. Contribute to a culture of improvement and implement improvements to increase effectiveness and efficiency. You are an ambassador for Noor Engineering and optimizing the added value for Noor Engineering and its clients. Requirements: B.Sc. Electrical or Computer Engineering or similar. Three years of experience working with electromobility, power electronics and verification and measurement techniques in functional verification and electromobility systems is a must, preferably within the automotive industry. Experience of test automation and how to make testing efficient and effective Experience of verification within traction voltage systems. Familiar with Agile according to SAFe A plus if you have experience with charging communication protocols. Insights, analytics, and data management experience Experience in complex global environments ISTQB Personal Skills Required: Skilled in Electromobility components and system knowledge with an emphasis on software functionality. Test method development and ability to verify the results. Skilled in electromobility system testing. You are systematic and organized and work in a structured manner with a great ability to plan and execute on time. Driven and can make decisions based on facts and engineering judgment. Result-oriented and up to challenging the current normal Fluent in English, both spoken and written. Sharp analytical and problem-solving skills Team player with an open, positive, and service-oriented mindset Proactive and Driven, you can take your initiatives and see them through Building relationships and the correct formal and informal networks Additional information: Travels for participating in expeditions and workshops are expected We schedule interviews on a rolling basis, do not wait until the end date; apply as soon as possible!
Noor Engineering Noor Engineering was founded 2015. Vision: Noor Engineering helps individuals and organizations to achieve success Strategy: We target excellence in everything we do. We are brave to work creatively with innovate solutions. We work with instant improvements and prioritize learning. We don’t compete with low price, we compete with maximizing added value. Our Services Our consultants have experience in world class in the Automotive and Railway industries. We offer consultants in Testing, Test management, Software development, Project Management and Agile couching. Today’s software development and testing environments are complex and challenging. Short delivery time scales, complex products to test and demanding customers. These challenges demand a well thought out project management practices and development and test way of working and smart test management practices. One of the most important key success factors in any project is people skills. We offer solutions to strength people skills in testing, project management, SCRUM and agile testing. Responsibilities and tasks Plan and executed cybersecurity verification and validation (V&V) activities in projects. Contribute to cybersecurity activities such as code review, vulnerability assessment/management Contribute to the improvement of processes and guidelines in the area of cybersecurity V&V. Contribute to the development and improvement of security coding principles and guidelines. Support software and application developers both in-vehicle and cloud with cybersecurity related topics. Contribute to increase awareness and knowledge about cybersecurity within the organization Requirements: M.Sc. or B.Sc. in Electrical, Computer Engineering, IT or equivalent area Proven relevant cybersecurity background and passion for cybersecurity Hands-on and well-recognized experience of working in one or more of the following areas: penetration testing, vulnerability assessment, fuzz testing, code review, incident response/management. Beneficial to have experience with “Ethical Hacking” Experience of working with Python/C/C++ as well as Linux and relevant Linux-based cybersecurity tools. Knowledge about software engineering and relevant cybersecurity aspects from software perspective Knowledge about cybersecurity best practices, standards and regulations, ISO21434 and R155 Beneficial to have experience of working with automotive electrical systems, architecture and/or software. B driver license. Valid work permit in Sweden. Additional information: As part of our team, you will have access to training, certifications, and the possibility of working together with some of the most skilled in the industry Everyone in our team has a high level of responsibility and mandate, and is expected to be able to work both as team player and autonomously
-Heroes do not grow on trees; they grow in Noor Engineering Noor Engineering Noor engineering aims to provide clients with highly professional technical consultants. Our consultants are experts in their fields. Employees at Noor Engineering are proud of their employer. Vision: Noor Engineering helps individuals and organizations to achieve success Strategy: We target excellence in everything we do. We are brave to work creatively with innovative solutions. We work with instant improvements and prioritize learning. We don’t compete with low prices; we compete with maximizing added value. Our Services Our consultants have experience in world-class in the Automotive and Railway industries. We offer consultants in Testing, Test management, Software development, Project Management, and Agile coaching. Today’s software development and testing environments are complex and challenging. Short delivery time scales, complex products to test, and demanding customers. These challenges demand well-thought-out project management practices and development and test way of working and smart test management practices. One of the most important key success factors in any project is people skills. We offer solutions to strengthen people skills in testing, project management, SCRUM, and agile testing. Responsibilities and tasks Design and Construct HILs according to needs Propose solutions as well as bring support to define requirements to the present and future plans of brand cars in the growing area of HIL As HIL Engineer, you will build and maintain a wide personal network within the R&D You will support our internal customers in a way that makes HIL usage effective and successful Support the projects and teams in the day-to-day work by building or/maintaining the different types of HIL rigs like components, sub-systems, and complete vehicles Requirements: Relevant technical education and background You have good knowledge of Matlab/Simulink/Python/C++/Vector tools, in particular knowledge in INCA or DSpace HW, or NI HW will be good to have Experience in HIL (both HW and SW), HIL build and work experience from the automotive industry Communicative and collaborative Ability to drive change and implementation and to engage and encourage others Structured, methodical, and analytical with good planning skills
-Heroes do not grow on trees; they grow in Noor Engineering Noor Engineering Noor engineering aims is to provide clients with high professional technical consultants. Our consultants are experts in their fields. Employees at Noor Engineering are proud of their employer. Vision: Noor Engineering helps individuals and organizations to achieve success Strategy: We target excellence in everything we do. We are brave to work creatively with innovative solutions. We work with instant improvements and prioritize learning. We don’t compete with low prices, we compete with maximizing added value. Our Services Our consultants have experience in world-class in the Automotive and Railway industries. We offer consultants in Testing, Test management, Software development, Project Management and Agile coaching. Today’s software development and testing environments are complex and challenging. Short delivery time scales, complex products to test and demanding customers. These challenges demand a well thought out project management practices and development and test way of working and smart test management practices. One of the most important key success factors in any project is people skills. We offer solutions to strengthen people skills in testing, project management, SCRUM and agile testing. Infotainment test engineer As an Infotainment test engineer, you are responsible for the verification of the Infotainment system in the car together with a talented test Team in Noor Engineerings client organization. You will work closely to the Infotainment design team. Conduct system and function testing for the infotainment system. You will be reporting to the Infotainment test leader. Responsibilities and tasks Contribute to the implementation of agreed verification plans and test strategies for the Infotainment area Performing system and function test on infotainment system applying different methods according to test strategy Test case design and maintenance Reporting test progress to the test leader and project team. But also identify and escalate verification risks to management Contribute to a culture of improvement and participate in implementing improvements to increase effectiveness and efficiency You are an ambassador for Noor Engineering and optimizing the added value for Noor Engineering and its clients Requirements: B.Sc. Electrical or Computer Engineering or similar. 5 years experience in automotive & infotainment embedded systems development Knowledge in CANoe and CAN/LIN/Flexray/Ethernet networks Relevant experience of the infotainment area and of automotive test in vehicles Driving license Advantageously to be ISTQB Foundation - Certified Advantageously to have experience in scripting and automation High communication skills and high collaborations ability Additional information: Each individual in our team has a high level of responsibility and mandate and is expected to be able to work both as a team player and autonomously
Välj ett jobb för att visa detaljer