Systems Engineer to leading vehicle automation innovator
Nexer Tech Talent AB
Civilingenjörsyrken inom maskinteknik

Are you passionate about technology and eager to work in projects that push the boundaries of innovation? Do you excel in fast-paced environments where new ideas are not just welcomed, but actively embraced? We’re looking for a talented engineer to join our team and leverage your diverse skill set to drive impactful solutions. Working as Systems Engineer As a Systems Engineer, you will play a key role in some of the most exciting and challenging projects in the industry. Joining a product-focused company, you'll be involved in the entire product development lifecycle, from initial concept to final delivery. You will join a dedicated team of engineers who constantly push the boundaries of what’s possible, united by a shared passion for innovation.You'll work alongside talented colleagues in dynamic project teams, all committed to delivering meaningful solutions that truly make a difference for our customers.Our client has a inclusive culture that values teamwork, personal growth, and shared responsibility. Responsibilities Designing intricate systems, requiring a deep understanding of electronics, software, topologies, and more. Maintaining open lines of communication with thecustomers and suppliers to comprehend their needs and translate them into well-defined requirements for the hardware and software engineers. You'll be part of multiple exciting projects simultaneously, offering a diverse and dynamic work environment. Being a consultant at Nexer Tech Talent For this role, you will be employed by Nexer Tech Talent but work at our client, located in Gothenburg and starting as soon as possible. You will be coached by a mentor at our client and by a consultant manager at Nexer Tech Talent. As a consultant, you will be well taken care of. We often invite our consultants to group activities such as lectures, after works and lunch meetings. After successful completion of the consulting assignment, the intention is that you will be offered employment with the company.Desired qualifications: Minimum 3 years of experience from a similar role You have a strong interest in emerging products and technologies and excel at developing effective and innovative solutions. You take a broad view, understanding overall requirements and addressing potential challenges. Creating and maintaining high-quality project documentation is a natural strength. You stay updated on developments in your expertise and share knowledge gained through experience. You thrive in managing multiple projects simultaneously and are enthusiastic about traveling to engage with customers and suppliers. You have a deep interest in system architecture and enjoy creative problem-solving. You are a strong team player who values collaboration and creative teamwork. Good knowledge in Swedish, both verbal and written Application Does this sound like you? We are constantly screening resumes, therefore please submit your application as soon as possible. If you have any questions, you are welcome to contact Tech Recruiter Molly Rytter at [email protected] We are looking forward to hearing from you! About Nexer Tech Talent Nexer Tech Talent is part of the Nexer Group – a tech company with deep roots in Swedish entrepreneurship and innovation. Together, we are over 2500 employees in 15 countries who, for more than 35 years, have helped our clients stay ahead strategically, technologically, and communicatively. Learn more about Nexer Tech Talent here.

168 dagar sedan
Sista ansökan:
6 juli 2025
Success Agent till Recycla // Göteborg
Oddwork Sweden AB
Kundtjänstpersonal

Välkommen till Recycla – en startup med hjärtat i hållbarhet och blicken mot framtiden! Vi är inte bara vilken tjänst som helst – vi är Sveriges enda digitala jämförelsetjänst för återvinning. Vi är experterna som hjälper företag, föreningar och privatpersoner med återvinningsbehov att hitta rätt återvinningsföretag, eller som vi kallar dem, våra partners. Nu söker vi en Success Agent – en person som älskar att skapa kontakt, lösa problem och bygga relationer. Är det du? Din roll som Success Agent Är du redo att bli en del av en digital revolution? I den här rollen är du inte bara en röst i luren – du är navet som driver förändring i en bransch som vi helt och hållet har lyft in i framtiden. Med vår banbrytande plattform har vi moderniserat avfallshantering från grunden och gjort det både enklare, grönare och mer effektivt. När en användare skickar in en förfrågan via vår plattform är du den som följer upp genom säkerställer att kunden får tillräckligt med erbjudanden, svarar på frågor och slutligen hjälper kunden att slutföra sin bokning. När allt är klart skickar du bokningen till våra partners. Kort och gott, du förvandlar kundens behov av hyra av container eller hämtning av byggsäckar till en affär för våra partners som står redo att hantera uppdraget. Vår tjänst består av två affärsmodeller, “Uppdragsförmedling” och “Affärsförmedling”. Du kommer att få bekanta dig med båda men med tiden bli proffs på Affärsförmedling, där vi hjälper våra partners att boka in container och byggsäckar. Lite som hotels.com fast för skräpiga problem. Det värde vi ger våra partners är kvalité, noggrannhet och lösningsfokus. Rollen passar dig som älskar att snacka i telefon! Men det slutar inte där. Du hanterar relationer med våra partners genom regelbunden kontakt, utbildningar och uppföljningar. Du ansvarar för att deras arbete flyter på, att rätt prislistor används och att allt fungerar smidigt i vårt system. Ibland är det utmanande, ibland är det rutinuppgifter, men alltid givande. Att vara Success Agent hos oss är att vara en del av ett lag som brinner för miljö, service och entreprenörskap. Hos oss är det aldrig "business as usual" – vi bygger framtiden för en bransch som tidigare stått still. Vad vi söker hos dig.. Social kameleont: Du känner dig hemma både i samtal med en användare som bokar en container och en partner som diskuterar prisstrategier. Lösningsorienterad: När problem dyker upp, ser du dem som möjligheter att sopa rent. Självständig: I en snabb startup-miljö vågar du ta initiativ och driva framåt. Flexibel och stresstålig: Du navigerar smidigt mellan olika arbetsuppgifter, från telefonsamtal till administration och problemlösning. Telefonsnackare, du trivs med att större delen av dagen består av telefonsamtal och ser fram emot nästa samtal, oavsett om det är ingående eller utgående. Du har med dig.. Något års erfarenhet av kundtjänst eller försäljning Eftergymnasial utbildning Intresse för digitala lösningar Körkort Varför Recycla? Hos oss får du inte bara ett jobb – du får en plattform för att göra skillnad. Vi är ett litet men snabbt växande team där varje idé, varje insats och varje framgång delas och firas. Är du redo att skrota gamla rutiner och hoppa ombord på en resa som gör skillnad för både kunder och planeten? Då ser vi fram emot att träffa dig! START: OmgåendePLATS:Södra Vägen 24, GöteborgOMFATTNING: HeltidLÖN: Fast lönKONTAKT: Senior Talent Manager Mikaela Ehk, [email protected] (för frågor om tjänsten, ej ansökningar)SISTA ANSÖKNINGSDATUM: Urval sker löpande Som ledande byrå inom employer branding och rekrytering är vi här för att revolutionera vår bransch, matcha talanger med företagskulturer och stärka organisationers arbetsgivarvarumärken. Nyfiken på att veta mer? Välkommen in iOddworksvärld genom att klicka här eller hitta fler karriärmöjligheter här.

168 dagar sedan
Sista ansökan:
6 juli 2025
Ambitiös Truckförare sökes omgående!

Vi söker just nu en noggrann, ambitiös och driven truckförare till vår kund på Hisingen! Du kommer framförallt att arbeta med orderplockning, packning, godsmottagning och registrering i kundens datasystem. Även lossning / lastning av däck förekommer, dvs fysiska lyft. Dina primära uppgifter kommer vara att köra skjut stativ/motvikts truck och lossning och lastning av däck. Krav för tjänsten: – Minst 1 års erfarenhet av arbete med skjutstativs truck Truckkort A B – Flytande svenska – Ordningssinne - Tidigare erfarenhet av liknande arbete innefattande truckkörning - Ej vara förkommande i belastningsregistret Som person är du är ordningsam, självgående och fungerar bra i team. Låter detta som ett jobb för dig? Skicka din ansökan redan idag då rekrytering sker löpande! Du kommer att vara anställd hos oss på adactopeople AB och arbeta hos vår kund som konsult. Om allt fungerar bra finns det mycket stor chans till vidare anställning hos vår kund. Vi har självklart kollektivavtal med en avtalsenlig lön. Vi på adactoepeople ABär specialiserade på yrken inom transport och logistik sektorn. Genom oss kan du finna din rätta plats i logistik branschen där vi rekryterar och anställer inom de flesta yrken. Vi vill vara en personlig arbetsgivare där man trivs att arbeta. En personlig kontakt med alla anställda är ett måste hos oss. Alla skall bli sedda och hörda. Vi vill att all vår personal skall känna att de är speciella för oss !

168 dagar sedan
Sista ansökan:
6 juli 2025
Verkstadsmekaniker
WRKFRC Bemanning & Rekrytering AB
Stålkonstruktionsmontörer och grovplåtsslagare

SMW Teknik söker en allround problemlösare med ett öga för detaljer och en passion för mekanik! Vill du vara del av ett växande företag med en stark framtidsvision och en ISO-certifiering som speglar vårt engagemang för kvalitet, säkerhet och hållbarhet? Vi på SMW Teknik söker dig som vill arbeta i en varierande roll där ingen dag är den andra lik. Om tjänsten Som plåtslagare/svetsare hos oss kommer du att arbeta både i vår moderna verkstad och ute hos våra kunder. Du kommer att: • Ta fram skisser och lösningar åt våra kunder. • Arbeta med tigsvetsning, laserskärning, styrda och manuella maskiner (t.ex. knäckmaskin, svarv och fräs). • Tillverkning i verkstaden och montage och reparation hos kund. • Skruva isär och reparera mekaniska komponenter. • Bidra med kreativa idéer och lösningar genom brainstorming och teamarbete. • Ha en viktig roll i kundkontakt och säkerställa hög kvalitet i alla uppdrag. Vi söker dig som: • Är en driven och självgående problemlösare med mekanisk erfarenhet. • Har en utbildning i svetsning och erfarenhet från industrijobb. • Erfarenhet av plåtformatering och rörarbeten. • Kunskap kring underhåll/service på mekaniska maskiner och produkter. • Är van vid ritläsning och har erfarenhet av tigsvetsning (licenser, aktuella eller tidigare, är meriterande). • Är en Uppfinnarjocke som trivs med varierade arbetsuppgifter och utmaningar. • Kan arbeta noggrant och leverera högkvalitativa resultat. Övriga krav: • Flytande svenska i tal och skrift. • God hälsa och bra fysik. • B-körkort och egen bil (för att ta dig till och från uppdrag). Vi erbjuder: • Kollektivavtal via IF Metall. • Milersättning för resor till kund. • Ingen generell övertid, men ersättning enligt avtal vid behov. • Ett varierat och stimulerande arbete med möjligheter till personlig utveckling. • Ett framgångsrikt företag som kontinuerligt investerar i nya maskiner och teknik. Arbetstider: • Måndag-torsdag: 06:45–15:45 • Fredag: 06:45–12:30 Är du redo att bli en del av SMW Teknik? Skicka in din ansökan och låt oss veta varför just du passar för denna roll. Välkommen till ett jobb där varje dag är unik!

169 dagar sedan
Sista ansökan:
6 juli 2025
Interim Ekonomichef omgående tillsättning
WRKFRC Bemanning & Rekrytering AB
Ekonomi- och finanschefer

För kunds räkning söker vi nu en ekonomichef för en interimroll i cirka 1 år på heltid. Huvudsakliga arbetsuppgifter: Sköta all bokföring och redovisning i enlighet med gällande lagar och förordningar. Löpande rapportera resultat till ledningen för att säkerställa god insyn i företagets ekonomiska situation. Hantera alla personalfrågor med ett människo-centrerat tillvägagångssätt, samtidigt som du ser till att allt sköts enligt gällande avtal och regelverk. Direkt personalansvar för en Ekonomi- och HR-assistent. Vi söker dig som: Älskar att arbeta med människor och passar in i vårt team. Har erfarenhet av löpande bokföring och resultatredovisning. Besitter kunskap och erfarenhet inom HR-relaterade frågor, inklusive avtal och lönehantering. Har bred erfarenhet av affärssystemet M3 är ett krav Tidigare erfarenhet från ekonomiroll i fabrik, gärna controlling Har du dessutom jobbat nära eller med HR-frågor ser vi detta som ett stort plus Tillsättning omgående

169 dagar sedan
Sista ansökan:
6 juli 2025
Nu söker vi på Agito en rektor i Göteborg
Norlandia Förskolor AB
Chefer inom grund- och gymnasieskola samt vuxenutbildning

Vi på Agito söker dig som vill jobba som rektor på vår kunds förskola i Göteborg.Genom deras koncept satsar de på bra mat, hälsa och hållbarhet där deras målsättning är att skapa nya upptäckter - varje dag. Vill du bli en del av deras team? Då är du varmt välkommen att skicka in din ansökan! Läs mer om våra koncept här. Om Agito: Agito har lång erfarenhet inom rekrytering och bemanning, särskilt inom vård, omsorg och pedagogiska verksamheter. Vi arbetar nära våra kunder för att hitta rätt matchning mellan arbetsgivare och kandidat.Vi hjälper till medinterimslösningar, direktrekryteringar och bemanning, beroende på vilka behov som passar just den specifik. Vi ser fram emot att höra från dig och hoppas att du snart blir en del av vårt fantastiska team på Agito! Vad innebär jobbet somrektor på vår kunds förskolor? Hos de får du möjligheten att följa med i samhällets utveckling kring förskola och skola. En god värdegrund innebär att ge barnen en inre kompass som de kan lita på och stärka dem genom livet. Vi anser att vi på förskolan har möjlighet att lägga grunden för barnen vidare i livet. Du som rektor är drivande i att jobba med hållbarhetsfrågor via deras koncept som är en del av läroplanen. För de är daglig fysisk rörelse ett måste både för barnen och vuxna där du är en aktiv ledare och driver förskolan tillsammans med dina medarbetare. Måltidspedagogik, ekologisk och kravmärkt mat är en självklarhet hos de. I uppdraget som rektor arbetar du tillsammans med pedagogerna för att skapa en utbildning som stärker barnens förmågor och förutsättningar för framtiden. I ditt pedagogiska ledarskap tar du en aktiv roll och tillsammans med pedagogerna utvecklar ni det kollegiala lärandet. Du skapar förutsättningar för en reflekterande kultur och kontinuerlig utveckling. Ditt personliga ledarskap kännetecknas av mod, handlingskraft och omtanke. Du är en kommunikativ, tydlig och relationsskapande ledare som aktivt arbetar för att skapa delaktighet och arbetsglädje. Som ledare ser du styrkan i olikheter och mångfald. Du har en analytisk förmåga, är bra på att prioritera och att se helheter. Inom företaget har du stora möjligheter att påverka, utvecklas och forma ditt arbete. Vi utgår från kundens värdegrund CARE (competence, ambition, respect, energetic) där din yrkesroll, dina relationer, ditt bemötande och engagemang ihop med viljan gör skillnad. Ett gott samarbete mellan vårdnadshavare och dig är viktigt. När vårdnadshavare känner förtroende känner barnet också trygghet och glädje och kan utvecklas på bästa sätt. Vem söker vi? Vi söker dig med stort hjärta och en vilja att göra skillnad i barns liv. Som ledare behöver du ha mod att leda utifrån förskolans och medarbetarnas behov och förutsättningar. Du har en drivkraft att utveckla och är självständig i ditt arbete och ser vad som behöver göras. Kvalifikationer: Genomfört rektorsutbildning, pågående eller rätt erfarenhet Du är väl förtrogen med läroplanens mål samt annan lagstiftning utifrån rektorsrollen Erfarenhet av arbete inom förskoleverksamhet Erfarenhet av budgetarbete och arbetsmiljö Kunskap och erfarenhet av att leda det systematiska kvalitetsarbetet på enhetsnivå Bidrar till förskolans värdegrundsarbete genom ett demokratiskt förhållningssätt som uppmuntrar till inflytande och samspel Det är krav på goda kunskaper i svenska språket, i både tal och skrift. Du har goda kunskaper i Office365 Om förskolan Vi söker nu en rektor till vår kundsförskola i Göteborg: Förskolan har en kapacitet för drygt 118 barn och ett dedikerat team bestående av ca 20 medarbetare, inklusive kockar och köksbiträden. Varje förskola har sin unika karaktär, och som rektor har du möjlighet att vidareutveckla deras styrkor samtidigt som du arbetar för likvärdighet och samsyn i hela verksamheten. Övrig information Anställningsform: Konsultuppdrag med chans till förlängning Omfattning: 100% Arbetstider: - Tillträde: Omgående Vi tillämpar individuell lönesättning. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Om du inte är medborgare i Sverige, EU, EES eller Schweiz måste du kunna styrka att du har ett giltigt arbetstillstånd eller är undantagen från skyldigheten att ha arbetstillstånd. Anställning kan ske först efter kontroll av arbetstillstånd, vilket krävs enligt utlänningsförordningen. Sista ansökningsdag:3 Mars 2025

169 dagar sedan
Sista ansökan:
6 juli 2025
Stjärnor till Mockberg på Nordiska Kompaniet i Göteborg
Slashten AB
Butikssäljare, dagligvaror

Slash.ten har fått den stora äran att tillsammans med Mockberg driva deras butik på premiumvaruhuset Nordiska Kompaniet i Göteborg. I denna butik kan inte vem som helst stå och därför söker vi nu stjärnor som vill och som är proffs på att sprida positiv energi till alla som besöker denna fantastiska butik. Är du en av dessa? Vem är du?-Du har ett genuint intresse av att hjälpa andra människor och sprider naturlig energi till alla du träffar. -Ditt engagemang går inte att ta miste på och inget gör dig lyckligare än att prestera på topp med ditt team. -Du drivs av att nå och slå uppsatta mål -Du har kunskap och/eller ett intresse för smycken. Ett stort plus är om du har jobbat i en smyckesbutik innan. -Du tycker som vi att kundbemötandet är en av de absolut viktigaste delarna för att skapa och stärka intresset för ett varumärke och produkten. -Du tycker det är roligt att vara i en miljö som präglas av att hela tiden bli bättre och utvecklas i det du gör samt att sprida glädje och energi. Egenskaper: - Social och glad - Ihärdig - Engagerad - Ärlig och öppen - Prestigelös - Lagspelare - Strukturerad - Ansvarstagande Om Mockberg Mockberg är ett svenskt varumärke för smycken och klockor, förankrat i den skandinaviska designtraditionen med en ambition att skapa tidlösa och hållbara smycken och klockor att bära till vardags. Genom design som är slitstark, tidlös och som kompletterar en praktisk garderob, firar vi den moderna kvinnans aktiva livsstil. Våra smycken och klockor kännetecknas av rena former och naturliga färger med betoning på högkvalitativa material. Mockberg grundades 2015 av syskonen Elvira och Daniel Eriksson. Arbetsuppgifter: I korthet är din och ditt teams uppgift att ge alla människor en fantastisk helhetsupplevelse av er och Mockberg, som de kommer ihåg och vill berätta om för alla sina vänner. Du kommer att jobba med bland annat guld och diamanter, så det är en stor fördel om du har kunskap kring det. Genom givande samtal och öppna frågor väcker du ett intresse för Mockberg och deras produkt som resulterar i sälj och återkommande kunder. Du kommer vara anställd av Slash.ten men jobbar på och representerar Mockberg. Som stjärna på Slash.ten är du vår främsta ambassadör och ansikte utåt. Tillsammans med dina kollegor ansvarar du för att ge butikens besökare minnesvärda upplevelser som leder till försäljning. Start: Slutet på Februari Omfattning: Deltid Om oss: Slash.ten är en kundupplevelsebyrå med en organisation och ett team som har lång och väldokumenterad erfarenhet inom retail och event. Vi är individer som byggt gasellföretag, utvecklat varumärken och fått utmärkelser för bästa kundservice många år i rad. Vi vill ständigt utveckla branscherna vi verkar inom genom att arbeta med engagerade och motiverade människor. Målsättningen är tydlig; vi vill hela tiden bli bättre och ge energi till alla de människor vi möter. Vi arbetar redan med några av världens största varumärken. Att jobba på Slash.ten innebär en fantastisk möjlighet att utvecklas i en lärorik miljö tillsammans med andra härliga stjärnor. Du har möjlighet att jobba med olika världsledande varumärken och därmed knyta nya kontakter. www.slashten.net/

169 dagar sedan
Sista ansökan:
6 juli 2025
Executive Chef
Göteborgsfamiljen AB
Köksmästare och souschefer

Vi brinner för att göra Göteborg roligare! Ett krogbesök behöver inte vara den ultimata konstupplevelsen, men krogen som institution är en viktig del av stadens kulturliv. Med våra 7 olika verksamheter och totalt 20 krogar strävar vi efter att skapa ett levande Göteborg med ett rikt gatuliv och en inbjudande atmosfär. Vår vision är att bidra till en tryggare och mer dynamisk stad där möten och glädje står i centrum. Som Executive Chef ansvarar du för att verksamheten alltid levererar minnesvärda gästupplevelser. I rollen arbetar du nära köksteamen för att säkerställa att maten alltid håller hög kvalitet, både smakmässigt och visuellt. Om rollenDu har det övergripande ansvaret för köken och förvaltar koncept, menyer och recept som är centralt framtagna. Din huvudsakliga uppgift är att ständigt arbeta för bättre kvalitet, lönsamhet och gästupplevelse. Rollen kräver en helhetssyn på både matsal och kök, där fokus ligger på att skapa en välfungerande och sammanhållen upplevelse för gästerna. Utöver det operativa ansvaret spelar du en viktig roll i att driva verksamhetens ekonomiska resultat och leverera utifrån centralt satta nyckeltal för omsättning och lönsamhet. Genom att följa upp faktorer som råvarukostnad och personalkostnad arbetar du målinriktat för att uppnå budgetmål. Du ansvarar även för att schemaläggningen är effektiv och att bemanningen alltid möter verksamhetens behov. En central del av rollen är rekrytering och utveckling av medarbetare. Du ansvarar för att hitta rätt talanger som passar koncepten och teamet, och ser till att nyanställda får en gedigen introduktion och uppföljning. Genom att identifiera och utveckla potential hos dina medarbetare skapar du en positiv arbetsmiljö där teamet kan växa och trivas. Om digVi söker dig som vill vara med och ta verksamheten till nästa nivå och vill bidra till en spännande resa framåt. Vi tror att du har flera års erfarenhet av ledande roller, som till exempel köksmästare eller souschef. Du har ett starkt affärssinne och en god förståelse för restaurangdriftens ekonomiska aspekter. Med din energi och ditt engagemang skapar du ett starkt samarbete mellan kök och matsal och trivs i en dynamisk miljö där varje dag erbjuder nya utmaningar. Du är en naturlig ledare som med operativ närvaro inspirerar och coachar medarbetarna. Tjänsten är på heltid och omfattar varierande arbetstider, inklusive dag-, kvälls- och helgpass. Rollen innebär ungefär 80 % operativt arbete och 20 % administrativa uppgifter. Anställningen inleds med en provanställning. Startdatum sker efter överenskommelse, och vi ser gärna att tjänsten tillsätts omgående. www.Goteborgsfamiljen.se

169 dagar sedan
Sista ansökan:
6 juli 2025
Rådgivare till Kundservice
B2 Impact AB
Inkasserare och pantlånare m.fl.

Vill du vara med att utveckla Kundservice och vara företagets ansikte utåt? På Kundservice är vi experter på kommunikation och är tillgängliga i flera olika kanaler för våra kunder. Vi vill skapa förtroendefulla relationer och leverera kundservice i världsklass.Vår ambition är att bli det mest uppskattade kreditförvaltningsbolaget som hjälper människor till en bättre privatekonomi och bidrar till hållbar utveckling för både individ och samhälle. Det är det som hela vår verksamhet går ut på och som du får vara med och förverkliga när du arbetar hos oss. I rollen som rådgivare arbetar du med telefon och mejl som främsta verktyg och är den första våra kunder möter i sinkontakt med oss. Arbetet innebär att svara på frågor och ge råd som hjälper kunderna att hitta lösningar som passar varje individs behov. Du ansvarar för att säkerställa att vi har en god service och ett gott bemötande i samtliga kanaler. Arbetet innebär även att följa upp och handlägga ärenden. Som rådgivare får du också möjlighet att utveckla avdelningen genom att delta i projekt somsyftar till att tillvarata kundinsikter och förattutveckla våra interna processer. Arbetsuppgifter Kundkontakt via telefon - både inkommande och utgående samtal Skriftlig kundkommunikation viamejl ochmeddelanden på Mina sidor Kundanpassad rådgivning Viss administrativ handläggning Vem vi söker Vi söker dig som får energi av att prata med människor och är intresserad av att skapa ett värde för kunden och i dialogen ta fram den bästa lösningen. Du är kommunikativ och har lätt för att uttrycka dig väl både muntligen och i skrift, på såväl svenska som engelska. Behärskar du ytterligare språk är det meriterande. Vi söker dig som är en lagspelare då det för oss är lika viktigt med god kommunikation och samarbete inom gruppen, som det är att kommunicera med kunden. Du drivs av att arbeta motgemensamma mål, är nyfiken och innehar en handlingskraftig förmåga. Då arbetet till stor del handlar om att lyssna in situationen för att sedan kommunicera och presentera/argumentera för olika lösningar, är det braom du har tidigare erfarenhet från kundservice. Har du dessutom erfarenhet från arbete inom bank och finans är det ett plus. Det är dock inget krav utan med rätt inställning kommer du långt, så tveka inte att skicka in din ansökan. Vi erbjuder bland annat Friskvårdsbidrag på 4000 kr per år Träning på arbetstid 1,5 timmar i veckan Tjänstepension enl. ITP1 Föräldralön Försäkringar (sjukförsäkring, livförsäkring & arbetsskadeförsäkring) Events med kollegor och en härlig företagskultur Gemensam frukost en gång i månaden Om oss B2 Impact AB är ett kreditförvaltningsbolag som står under Finansinspektionens tillsyn och som ingår i den norska börsnoterade koncernen B2 Impact ASA. Den svenska verksamheten startades 2012 och består idag av ca 70 engagerade medarbetare. Verksamheten består till största delen av att förvärva nödlidande fordringar från banker, kreditmarknadsbolag och konsumentkreditinstitut och att därefter hjälpa kunderna till en bättre ekonomisk tillvaro. Vi är ett värderingsstyrt företag och hos oss är det lika viktigt hur vi gör saker som vad vi gör. Vår kultur präglas av omtänksamhet, prestigelöshet och en experimentlusta där vi hela tiden söker efter nya sätt att arbeta och utveckla verksamheten. Övrig information Tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning Heltid (40 h/veckan) Vårt kontor ligger vid Lilla Bommen En kreditupplysning kommer att genomföras i slutskedet av rekryteringsprocessen Våra öppettider är måndag till torsdag kl. 07.30-18.00 och fredagar kl. 07.30-16.30. De för kunden förmånliga öppettiderna innebär visst kvällsarbete där vi i möjligaste mån försöker lösa ett schema som passar dig som individ Rekryteringsprocessen Telefonavstämning Intervjuer Referenstagning och kreditupplysning Avtalsskrivning Sista ansökningsdagen är den 7 februari. Vi går igenom ansökningar löpande och kan därmed komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag så varmt välkommen in med din ansökan så snart som möjligt! Frågor om tjänsten Om du vill veta mer om tjänsten eller B2 Impact som bolag, är du varmt välkommen att kontaktaGunilla Svärdström, Team Manager Kundservice, på mejl [email protected] 0732-68 42 20.

169 dagar sedan
Sista ansökan:
6 juli 2025
Produktionstekniker
Bravura Sverige AB
Ingenjörer och tekniker inom elektroteknik

Har du en teknisk gymnasial utbildning och är redo för nästa steg i karriären? Skulle du beskriva dig själv som en person med ett stort tekniskt intresse? Vi söker dig som trivs med att arbeta självständigt och som alltid strävar efter att göra ett jobb du kan vara stolt över. Om tjänsten Det här är ett konsultuppdrag med goda möjligheter till överrekrytering. I den här rollen får du initialt en anställning hos Bravura, och det är uttalat att företagethar för avsikt att erbjuda dig anställning hos dem på sikt. Detta ger både dig och företageten bra möjlighet att lära känna varandra samt utvärdera hur ni trivs med ert samarbete. Om företaget Vi kan per idag inte säga vilket företag det är till men vi kommer givetvis att berätta det under processens gång, som senast när vi ses på intervju. Det vi kan berätta är att det är ett globalt företag men som samtidigt är väldigt familjärt, på kontoret i Göteborg är de 20 personer som arbetar. Arbetsuppgifter Som produktionstekniker arbetar du med att producera sensorer och ställdon samt hantera de komponenter som monteras ihop. Arbetet är självständigt och varierande, med uppgifter som spänner över områden som sensorer, kretskort och laserdioder. Du arbetar på kontoret i Göteborg, där produkterna tillverkas och sedan skickas ut till kunder världen över. Teamet består av dig och tre andra kollegor, du får en gedigen introduktion som pågår under hela ditt första år. Efter introduktionsåret kommer du att ta dig an egna projekt, vilket också innebär att du kommer att resa internationellt några gånger per år, då kunderna finns utanför Sverige. Elektronisk och mekanisk montering av komponenter Felsökning Reparation och installation av utrustning Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper Gymnasial utbildning inom el eller teknik, svagström räcker Tekniskt nyfiken och intresserad Mycket goda kunskaper i svenska och engelska B-körkort Arbetslivserfarenhet inom mekanisk/elektronisk montering och/eller service/fält- tekniker är meriterande Som person är du noggrann, flexibel och systematisk samt har en god förmåga att prioritera. Vidare har du ett tekniskt intresse tillsammans med att du är strukturerad och engagerad i ditt arbete och ser vikten av att ditt arbete håller hög kvalitet. Vidare är du bra på att kommunicera och är inte rädd för att skapa nya kontakter. Fortsättningsvis har du en öppen inställning till andra människor och ser ett värde i att samarbeta. Slutligen föredrar du att driva ditt eget arbete framåt och du är van vid att ta ansvar för dina arbetsuppgifter. Övrig information Start: Enligt överenskommelse Plats: Göteborg Lön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! Sista ansökningsdatum är 2025-02-14

169 dagar sedan
Sista ansökan:
5 juli 2025