Systemägare
Fastighets AB Balder
Systemförvaltare m.fl.

Vi är inte som andra fastighetsbolag. Vi är Balder. Genom vårt egenutvecklade CRM-system har vi lagt grunden för Balders hjärta, där ärenden flödar, säljande annonser skapas, affärer följs upp och där vi tar tempen på hur våra fastigheter mår. Vi är idag ett team om 3 personer och vill bli fler, hjärtat pumpar idag men det ska bli större och innefatta fler processer och länder framöver. Därför söker vi ytterligare en stjärna till vårt team. Hjärtat pumpar idag men det ska bli större och innefatta fler processer och länder framöver. Därför söker vi ytterligare en stjärna till vårt team.Vad har du för kvalifikationer? Uppdraget som systemägare för Balders lösning i Dynamics innebär ett ansvara för förvaltning och vidareutveckling av systemet. Arbetet innebär också att man är länken mellan tekniken, processen och verksamheten genom att designa, konfigurera och administrera vår Dynamics-plattform. Du medverkar i nyutveckling och vidareutveckling samt de anpassningar som sker i de befintliga processerna i systemet. Arbetet sker tillsammans med systemspecialist, systemadministratör, processägare, projektledare och användare. I rollen ingår också att bevaka systemet för att kunna arbeta med strategiska åtgärder. Detta innebär att du behöver vara nyfiken och leta efter utmaningar som kan elimineras alternativt vändas till en fördel i systemet. Du behöver kunna plattformen, känna dig säker på funktionalitet i systemet samt kunna föreslå lösningar som i största utsträckning håller sig inom standardfunktionalitet och förverkliga dem i systemet.Vem är du som person?För att lyckas i rollen behöver du ha mycket goda kunskaper i Microsoft Dynamics inom applikationerna Sales och Customer Services. Det är meriterande om du har erfarenhet av ClickDimensions, DocumentCorePack eller PowerApps, vilket är applikationer vi också nyttjar. Troligtvis arbetar du idag i en kundinriktad roll som exempelvis applikationskonsult inom MS Dynamics men vill lämna konsultlivet bakom dig och kunna fokusera på en spännande och kontinuerlig utveckling på Balder i vår digitala resa. Du kommer att arbeta tight med gruppen för Dynamics och med kollegor från andra delar av bolaget som på ett eller annat sätt berörs eller arbetar i Dynamics. Placeringen av tjänst kan ske från ett av våra kontor som finns runt om i landet. En del tjänsteresor kan förekomma, främst inom Sverige.Din ansökanÄr du rätt person för att kunna hjälpa oss att få hjärtat att bli större och starkare? Vi intervjuar löpande så ansök därför gärna redan idag. I din ansökan ber vi dig inkludera CV. Har du frågor om tjänsten kontakta ansvarig rekryterande chef Helena Axelsson på [email protected] eller på 031-10 95 75. När du har skickat in din ansökan kommer du få ett mejl med en länk till våra rekryteringstester som på ett objektivt sätt hjälper oss att matcha rätt person till tjänsten.Hjärtligt välkommen till en bransch full av möjligheter! #LI-MK1

169 dagar sedan
Sista ansökan:
5 juli 2025
Embedded Software Engineer
Knightec AB
Mjukvaru- och systemutvecklare m.fl.

Why This Job Is for You Because you want to focus on solving technical problems, developing new products that last, and striving towards a more sustainable world. In recent years, we've developed tools for blood analysis, electric powertrains,control systems for large manufacturers, created smart image analysis tools for PCs, and visualized products in multi-user VR. We capture surfaces in 3D with our own camera technology, build prototypes for autonomous vehicles, and implement software to meet increasing cybersecurity demands. You’ll have the freedom to propose solutions, working on diverse projects to enhance or create new products. Collaboration is key, as you'll be part of cross-functional teams solving complex problems. Whether working with small companies as their external R&D or providing expertise to larger companies remotely, we offer growth and development opportunities. Responsibilities Assist clients in enhancing their embedded software solutions through technical expertise and innovative approaches. Lead and participate in various development projects. Enhance existing products or create new ones from scratch. Collaborate with cross-functional teams to solve complex problems. Communicate effectively with both experts and non-experts about highly complex technical issues. Qualifications Experience in C/C++ or Python. Experience in product development and lifecycle of a new project. Experience in embedded software or software engineering. Interest in fields such as MedTech, Automotive, or Defense. What We Offer At Knightec, you'll work in an innovative and supportive environment that promotes your personal development through exciting projects and training. We value diversity, with over 40 nationalities contributing to a dynamic and inclusive workplace. Our vibrant culture is built on curiosity, collaboration, and knowledge sharing. We support your work-life balance with a hybrid work model and offer competitive benefits for your well-being and financial security. About Knightec Knightec is a strategic partner in product and service development, committed to helping companies drive positive change for future business opportunities. We believe that collaboration and co-creation are keys to success and approach our clients' challenges holistically. Our global experts bring unique perspectives and skills, and together with our clients, we create innovative and sustainable solutions. An Exciting Journey with Knightec Group We at Knightec are now merging with our sister company Semcon to form Knightec Group. Together, we will become the leading player in Northern Europe within product and digital service development – how cool is that? Our combined offering will be both broader and deeper, enabling us to take on large, strategic client projects at the highest levels of innovation and complexity. For our employees, this means incredible opportunities for skill development and career growth. Does this sound like the place for you? Join us on this exciting journey! Application Process Please submit your application with a CV and cover letter. The application period is open until further notice.

169 dagar sedan
Sista ansökan:
5 juli 2025
Android Application Engineer!
EdZa AB
Mjukvaru- och systemutvecklare m.fl.

Are you passionate about Android development and ready to make your mark on groundbreaking projects? Our customer is seeking a talented Android Application Engineer who thrives on innovation, creativity, and making a real impact. Join their dynamic, forward-thinking team and help build cutting-edge mobile solutions that push the boundaries of what’s possible. About the company:Our customer is leading the charge in developing transformative products in the automotive and HMI (Human-Machine Interface) sectors. Their work is revolutionizing how users interact with technology in real-time, and they need your expertise to take things even further. With your skills, you’ll help build Android applications that define the future and create seamless, intuitive experiences for users across industries. What You’ll Do:As an Android Application Engineer, you will: Lead projects from concept to delivery, working closely with our customer’s clients. Develop tailored and innovative solutions that exceed expectations. Solve complex technical challenges with scalable and efficient Android systems. Contribute to our customer’s forward-thinking team and shape the future of mobile technology. Work on products that enhance lives and set new industry standards. What They’re Looking For: 2+ years expertise in Android Development (Java, Kotlin) Strong knowledge of SQL/Databases Comfort and experience working in Linux Environments Solid understanding of communication protocols such as HTTP, WebSockets, REST, gRPC, etc. Experience with CAN Bus Systems A keen eye for detail when it comes to HMI and graphic subsystems Our customer is seeking a passionate Android developer who thrives on innovation and solving challenges creatively. You’re a problem solver, striving for excellence in both new and refined features. As a team player, you collaborate effectively, sharing expertise and learning from others. If you take ownership and enjoy pushing technological boundaries, this role is for you. Why You’ll Love Working with Our Customer:This is more than just a job; it’s an opportunity to join a company that’s driving real change in the tech world. Our customer’s culture is built on passion, creativity, and the desire to make a lasting impact. You’ll be part of a supportive team that encourages innovation, values diverse perspectives, and fosters personal and professional growth. They offer a flexible hybrid work model, giving you the freedom to balance time in the office with remote work. At our customer’s company, every day presents new challenges and opportunities to learn, grow, and make a meaningful impact. You’ll have the chance to work on projects that truly matter—ones that push the limits of mobile technology and create experiences that people love.

169 dagar sedan
Sista ansökan:
5 juli 2025
Sommarvikarie Distributör Göteborg Centrum
Västsvensk Tidningsdistribution AB
Reklamutdelare och tidningsdistributörer

Upplev en sommar full av äventyr och meningsfulla möten med VTD!Vi söker dig som vill bidra till att hushåll på västkusten får sina paket, tidningar och post i tid. Är du intresserad av att arbeta som distributör på vår filial iGöteborg och vara en del av en dynamisk verksamhet? Läs vidare! Om jobbet som distributör Som distributör på VTD behöver du vara anpassningsbar, där ditt fokus kan behöva skifta snabbt mellan olika produkter, olika leveransalternativ. Det är ett jobb som kräver både problemlösningsförmåga, lokalsinne och en god fysik då det är ett högt tempo med mycket spring i trappor. Arbetet är utomhus vilket innebär att vädret är en betydande del av din arbetsmiljö. Som distributör börjar du ditt arbetspass på en filial eller avhämtningsplats. På filialen räknar och packar du dina produkter innan du ger dig iväg på en tilldelad runda. Under natten levererar du paket, tidningar och post till kunderna fram till tidig morgon. Våra produkter distribueras via bil, eldriven fyrhjuling, elmoped eller elcykel. Alla fordon tillhandahålls av VTD. Detta är våra skallkrav för tjänsten som distributör Ett giltigt arbetstillstånd. Ditt arbetstillstånd måste vara beviljat, det vill säga ej pågående hos Migrationsverket. Du måste vara minst 18 år för att arbeta hos oss Du kan läsa, förstå och skriva längre texter på svenska eller engelska. Vi ser det även som meriterande om du har B-körkort eller tidigare erfarenhet av att jobba som distributör. Arbetstid och schema Tjänsten är ett vikariat där det finns 3 perioder. Dessa är de olika perioderna under sommaren: Period 1: 9/6-6/7 (4v) Period 2: 7/7-3/8 (4v) Period 3: 4/8-30/8 (4v) Arbetet sker under natten med start runt midnatt. Denna annons avser att man utgår från vår filial i Centrum. Ett vanligt schema på VTD är att manjobbar 7 dagar, ledig 3 dagar, jobbar 7 dagar, ledig 4 dagar Observera att du har arbetsplikt till 07:30 om det skulle bli förseningar. Vår rekryteringsprocess och Alva Labs Vi vill att du ska känna dig trygg med att du bedöms rättvist och objektivt. Därför använder vi utvärderingar via Alva Labs. Om du uppfyller skallkraven kommer du få genomföra en logiskt utvärdering och en utvärdering av personlighet. Utvärderingarna bygger på vetenskaplig forskning och ger oss möjlighet att objektivt bedöma dina styrkor och eventuella utmaningar i relation till rollen. Du kommer själv få ta del av resultatet.Om du inte slutför Alva Labs-utvärderingarna så går vi inte vidare med din ansökan. Lön Lönen är eftersläpande vilket innebär att den betalas ut månaden efter. Lönen är förhandlad enligt kollektivavtalet med Transportarbetareförbundet och motsvarar 157,17 kr/h och OB mellan 10-32 kr/h. En genomsnittlig tjänst hos oss är ca 70%, det innebär en lön på ca 19 000 kr exklusive OB-tillägg. Email: [email protected] medier: @vtd.seKarriärsidan: https://jobb.vtd.se/

169 dagar sedan
Sista ansökan:
5 juli 2025
Sommarvikarie Distributör Hisingen
Västsvensk Tidningsdistribution AB
Reklamutdelare och tidningsdistributörer

Upplev en sommar full av äventyr och meningsfulla möten med VTD!Vi söker dig som vill bidra till att hushåll på västkusten får sina paket, tidningar och post i tid. Är du intresserad av att arbeta som distributör på vår filial påHisingen och vara en del av en dynamisk verksamhet? Läs vidare! Om jobbet som distributör Som distributör på VTD behöver du vara anpassningsbar, där ditt fokus kan behöva skifta snabbt mellan olika produkter, olika leveransalternativ. Det är ett jobb som kräver både problemlösningsförmåga, lokalsinne och en god fysik då det är ett högt tempo med mycket spring i trappor. Arbetet är utomhus vilket innebär att vädret är en betydande del av din arbetsmiljö. Som distributör börjar du ditt arbetspass på en filial eller avhämtningsplats. På filialen räknar och packar du dina produkter innan du ger dig iväg på en tilldelad runda. Under natten levererar du paket, tidningar och post till kunderna fram till tidig morgon. Våra produkter distribueras via bil, eldriven fyrhjuling, elmoped eller elcykel. Alla fordon tillhandahålls av VTD. Detta är våra skallkrav för tjänsten som distributör Ett giltigt arbetstillstånd. Ditt arbetstillstånd måste vara beviljat, det vill säga ej pågående hos Migrationsverket. Du måste vara minst 18 år för att arbeta hos oss Du kan läsa, förstå och skriva längre texter på svenska eller engelska. Vi ser det även som meriterande om du har B-körkort eller tidigare erfarenhet av att jobba som distributör. Arbetstid och schema Semesterperioder sträcker sig från 7 juni till 30 augusti, med perioder på 4 eller 5 veckor beroende på tjänst och schema. Vänligen notera att du får detaljerad information och möjlighet att välja period i samband med ansökan till tjänsten. Arbetet sker under natten med start runt midnatt. Denna annons avser att man utgår från vår filial i Mölndal.Schemat för dessa tjänster är: Jobbar 7 dagar, ledig 3 dagar, jobbar 7 dagar, ledig 4 daga Måndag till lördag. Söndagar Observera att du har arbetsplikt till 07:30 om det skulle bli förseningar. Vår rekryteringsprocess och Alva Labs Vi vill att du ska känna dig trygg med att du bedöms rättvist och objektivt. Därför använder vi utvärderingar via Alva Labs. Om du uppfyller skallkraven kommer du få genomföra en logiskt utvärdering och en utvärdering av personlighet. Utvärderingarna bygger på vetenskaplig forskning och ger oss möjlighet att objektivt bedöma dina styrkor och eventuella utmaningar i relation till rollen. Du kommer själv få ta del av resultatet.Om du inte slutför Alva Labs-utvärderingarna så går vi inte vidare med din ansökan. Lön Lönen är eftersläpande vilket innebär att den betalas ut månaden efter. Lönen är förhandlad enligt kollektivavtalet med Transportarbetareförbundet och motsvarar 157,17 kr/h och OB mellan 10-32 kr/h. En genomsnittlig tjänst hos oss är ca 50%, det innebär en lön på ca 13700 kr exklusive OB-tillägg. Email: [email protected] medier: @vtd.seKarriärsidan: https://jobb.vtd.se/

169 dagar sedan
Sista ansökan:
5 juli 2025
Sommarvikarie Distributör Sävedalen
Västsvensk Tidningsdistribution AB
Reklamutdelare och tidningsdistributörer

Upplev en sommar full av äventyr och meningsfulla möten med VTD!Vi söker dig som vill bidra till att hushåll på västkusten får sina paket, tidningar och post i tid. Är du intresserad av att arbeta som distributör på vår filial iSävedalen och vara en del av en dynamisk verksamhet? Läs vidare! Om jobbet som distributör Som distributör på VTD behöver du vara anpassningsbar, där ditt fokus kan behöva skifta snabbt mellan olika produkter, olika leveransalternativ. Det är ett jobb som kräver både problemlösningsförmåga, lokalsinne och en god fysik då det är ett högt tempo med mycket spring i trappor. Arbetet är utomhus vilket innebär att vädret är en betydande del av din arbetsmiljö. Som distributör börjar du ditt arbetspass på en filial eller avhämtningsplats. På filialen räknar och packar du dina produkter innan du ger dig iväg på en tilldelad runda. Under natten levererar du paket, tidningar och post till kunderna fram till tidig morgon. Våra produkter distribueras via bil, eldriven fyrhjuling, elmoped eller elcykel. Alla fordon tillhandahålls av VTD. Detta är våra skallkrav för tjänsten som distributör Ett giltigt arbetstillstånd. Ditt arbetstillstånd måste vara beviljat, det vill säga ej pågående hos Migrationsverket. Du måste vara minst 18 år för att arbeta hos oss Du kan läsa, förstå och skriva längre texter på svenska eller engelska. Vi ser det även som meriterande om du har B-körkort eller tidigare erfarenhet av att jobba som distributör. Arbetstid och schema Tjänsten är ett vikariat där det finns 3 perioder. Dessa är de olika perioderna under sommaren: Period 1: 9/6-6/7 (4v) Period 2: 7/7-3/8 (4v) Period 3: 4/8-30/8 (4v) Arbetet sker under natten med start runt midnatt. Denna annons avser att man utgår från vår filial i Sävedalen ellerfrån vår satellitfilial i Mölnlycke. Ett vanligt schema på VTD är att manjobbar 7 dagar, ledig 3 dagar, jobbar 7 dagar, ledig 4 dagar Observera att du har arbetsplikt till 07:30 om det skulle bli förseningar. Vår rekryteringsprocess och Alva Labs Vi vill att du ska känna dig trygg med att du bedöms rättvist och objektivt. Därför använder vi utvärderingar via Alva Labs. Om du uppfyller skallkraven kommer du få genomföra en logiskt utvärdering och en utvärdering av personlighet. Utvärderingarna bygger på vetenskaplig forskning och ger oss möjlighet att objektivt bedöma dina styrkor och eventuella utmaningar i relation till rollen. Du kommer själv få ta del av resultatet.Om du inte slutför Alva Labs-utvärderingarna så går vi inte vidare med din ansökan. Lön Lönen är eftersläpande vilket innebär att den betalas ut månaden efter. Lönen är förhandlad enligt kollektivavtalet med Transportarbetareförbundet och motsvarar 157,17 kr/h och OB mellan 10-32 kr/h. En genomsnittlig tjänst hos oss är ca 70%, det innebär en lön på ca 19 000 kr exklusive OB-tillägg. Email: [email protected] medier: @vtd.seKarriärsidan: https://jobb.vtd.se/

169 dagar sedan
Sista ansökan:
5 juli 2025
Junior systemspecialist
Fastighets AB Balder
Systemförvaltare m.fl.

Vi är inte som andra fastighetsbolag. Vi är Balder. Genom vårt egenutvecklade CRM-system har vi lagt grunden för Balders hjärta, där ärenden flödar, säljande annonser skapas, affärer följs upp och där vi tar tempen på hur våra fastigheter mår. Vi är idag ett team om 3 personer och vill bli fler, hjärtat pumpar idag men det ska bli större och innefatta fler processer och länder framöver. Därför söker vi ytterligare en stjärna till vårt team. Hjärtat pumpar idag men det ska bli större och innefatta fler processer och länder framöver. Därför söker vi ytterligare en stjärna till vårt team.Vad har du för kvalifikationer? Uppdraget handlar om att vara länken mellan tekniken, processen och verksamheten genom att avhjälpa fel, säkerställa datakvalitet i systemet, uppmärksamma utvecklingsbehov och stötta eller utbilda användare. Du kommer även medverka i anpassningar som sker i de befintliga processerna i systemet.Arbetet sker tillsammans med systemspecialist, systemadministratör, processägare, projektledare och användare. I rollen ingår också att bevaka systemet för att kunna arbeta med strategiska åtgärder. Detta innebär att du behöver vara nyfiken och leta efter problem som kan elimineras alternativt vändas till en fördel i systemet. Du behöver vara bekant med plattformen och känna dig trygg med standardfunktionerna i systemet. Tjänsten innebär löpande kontakt och utbildning med användare i systemet.Vem är du som person? För att lyckas i rollen är det meriterande att ha kunskaper i Microsoft Dynamics inom applikationerna Sales och Customer Services. Det är också meriterande om du har erfarenhet av att arbeta med ClickDimensions, DocumentCorePack eller PowerApps, men det är inget krav. Troligtvis arbetar du idag med att administrera en lösning i Dynamics, både med support och utbildning men även enklare vidareutveckling eller justering av befintlig lösning. Alternativt arbetar du som junior applikationskonsult och tycker att fastighetsbranschen verkar spännande. Du kommer att arbeta tight med gruppen för Dynamics som till största delen är stationerad i Göteborg, och med kollegor från andra delar av bolaget som på ett eller annat sätt berörs eller arbetar i Dynamics. Placeringen av tjänsten kan ske från ett av våra kontor som finns runt om i landet. En del tjänsteresor kan förekomma, främst inom Sverige.Din ansökan Är du rätt person för att hjälpa oss att få hjärtat att bli större och starkare? Vi intervjuar löpande så ansök därför gärna redan idag. I din ansökan ber vi dig inkludera CV. Har du frågor om tjänsten kontakta ansvarig rekryterande chef Helena Axelsson på [email protected] eller på 031-10 95 75. Hjärtligt välkommen till en bransch full av möjligheter! #LI-MK1

170 dagar sedan
Sista ansökan:
5 juli 2025
Massage therapist
Kristersson, Robin
Massörer och massageterapeuter

Vi söker massörer! Massage salong i centrala Göteborg med stor kundkrets. Hör gärna av dig och berätta om dina kunskaper! Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.

171 dagar sedan
Sista ansökan:
12 juli 2025
Director Regulatory Affairs
Cochlear Bone Anchored Solutions AB
Chefer inom arkitekt- och ingenjörsverksamhet

Are you a seasoned professional in Regulatory Affairs looking to make a significant impact on a global scale? Cochlear Limited, a leader in implant, sound processor, and acoustics products, is seeking a dynamic Director of Regulatory Affairs. In this pivotal role, you will lead our CBAS Regulatory team based in Gothenburg, ensuring compliance and timely approvals for acoustics products in regulated markets worldwide. Your leadership will drive cross-functional partnerships and alignments, contributing to our mission of transforming lives. Key Responsibilities: Strategic Leadership: * Shape and execute global regulatory strategies. * Mentor and guide your team to provide critical regulatory insights for Cochlear's Product Innovation Process (PIP). * Present strategic recommendations to CBAS leaders and Regional Regulatory teams. * Oversee multiple high-priority projects, ensuring successful outcomes. * Forge strong relationships and negotiate with external regulatory bodies. * Communicate effectively with all stakeholders to foster teamwork and alignment. * Deliver impactful business and technical briefings to key stakeholders. Operational Excellence: * Develop and optimize systems for tracking regulatory submissions and commitments. * Lead the team in managing change controls and submission requirements. Regulatory Compliance: * Serve as the appointed "Person Responsible for Regulatory Compliance" (PRRC). * Review and approve labelling materials. * Address European regulatory requirements for recalls and adverse event filings. * Participate in regulatory audits and inspections. * Maintain QMS procedures related to Regulatory Affairs. Team Development: * Attract, develop, and retain top talent to achieve Cochlear's business objectives. * Provide regular feedback and coaching to foster growth and success. * Champion workplace health and safety initiatives. Key Requirements: Minimum: * Bachelor's degree in a related field with extensive experience in Regulatory Affairs. * Knowledge of at least two medical device jurisdictions (e.g., FDA, TGA, EU MDR). * Proven experience in healthcare, regulatory affairs, and medical devices. * Expertise in financial mechanisms and budget management. * Demonstrated ability to lead teams and collaborate with People and Culture. * Exceptional attention to detail and proficiency in English. * Ability to thrive in a fast-paced, dynamic environment. Ideal: * Master's degree in a related field. * Strong negotiation and influencing skills for optimal commercial outcomes. * RAPs certification.

173 dagar sedan
Sista ansökan:
12 juli 2025
Consulting Engineer - ELECTROMOBILITY ENGINEER - HIGH VOLTAGE DEVELOPMENT
Quokka AB
Civilingenjörsyrken inom elektroteknik

WE DEVELOP PEOPLE THAT DEVELOP TECHNOLOGY. JOIN US! We at Quokka see ourselves as individuals with great potential and not only as individuals with a certain competence. When becoming a part of us you will be a part of an exciting journey and join a community that help each other and our customers. At Quokka we are passionate about giving our employees the tools they need to develop both personal and professional, as well as the opportunity to develop Quokka and our future direction. Together we want to build meaningful relationships and technology. QUOKKA - CARE, JOY, CURIOSITY & INNOVATION The Quokka kangaroo is known for its curiosity and for being the happiest animal on the planet. Yes, that is right! We are a newly started technical center in Gothenburg who believe in the “Quokka attitude” and our core values CARE, JOY, CURIOSITY & INNOVATION. We offer technical solutions and engineering services to some of Sweden’s leading companies and recent start-ups. At the same time, we also have an innovation hub to support and encourage our employees and partners to realize their business ideas. A combination which we believe makes us unique on the market. QUOKKA WAY & PERSONALITY We believe in being curious about our surroundings and the people around us. Curious about technology, new challenges and our own development. While being curious in finding new ways forward we believe in being caring and spreading joy. We like to call it the “Quokka Way” of doing things! We are looking for authenticity, kindness, and willingness to share experience and joy. Someone that is engaged and wants to develop and listen to others. We believe that we do this together and your contribution to us, and ours to you, is key in the success. We are now looking for ELECTROMOBILITY ENGINEER - HIGH VOLTAGE DEVELOPMENT. Sounds interesting and curious to know some more? Read on! YOUR KNOWLEDGE & EXPERIENCE Minimum B.Sc. Electrical Engineering, Mechanical Engineer or equivalent Minimum 2 years work-experience of electrical system engineering from automotive industry Minimum 2 years work-experience of high voltage (>400V) electrical system engineering or high voltage hardware/components (such as OBC, DC/DC, BMS, EVI, Cooling etc) High Voltage cabling and connectors Knowledge in High Voltage Batteries technology and/or battery casing/housing, cells, modules, fusing, relays etc and/or high voltage battery testing General electrical/electronics knowledge and understanding Proficient skills in Excel Fluent in English (written and spoken) IT IS GREAT IF YOU BRING ANY OF THE FOLLOWING WITH YOU Teamcenter experience CAD skills in Catia V5 or CREO/ProEngineer Knowledge of Low, Mid and High Voltage development in the automotive industry Knowledge of electrical schematics Agile experience according to the SAFe scaled agile framework As Electromobility engineer you will be developing and maintaining high voltage electrical systems, components or perform testing and validation within the area. You will be responsible to ensure on time deliveries with quality and to ensure all engineering work is carried out in accordance with specifications, laws, rules and regulations. You will lead and coordinate the development of the systems and/or components in close collaboration with the development teams and production suppliers. You will assure testing and validation according to the methods and processes. The work includes development, definition of requirements and other pre-requisites needed for the engineering work, as well as product documentation. To be able to succeed in this role, you need to have been working at least a few years and have a good understanding electronics and High voltage systems of minimum 400 Volt. You are also fluent in English, both verbally and written. It is meritorious if you have experience in processes, systems and tools that are used for technical documentation. WHAT WE OFFER We do have all the basics in place like wellness allowance, pension, insurances, and union agreement. But that is not why you choose us. You want to start working at Quokka because: We are the company that put our employees first We have a corporate culture that is unique You get to be a part of creating something new You get the best of two worlds: a caring culture and with great financial security We do not believe in hierarchies. We are a flat organization where all voices are equally important INTERESTED IN JOINING QUOKKA? The recruitment process take place on an ongoing basis, so do not wait with sending in your application. Apply by sending us your CV and a short presentation to [email protected] and let us know what you are interested in working with. We are looking forward to hearing from you! Curious to know some more about Quokka? Check out our website https://www.quokka.se/ Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.

177 dagar sedan
Sista ansökan:
6 juli 2025