Vi söker dig som är intresserad av att arbeta som produktionsmedarbetare i kyllager med köttprodukter.Arbetet innebär viss fysisk belastning, så därför är det fördelaktigt om du har någorlunda god fysik. Arbetstiderna är förlagda måndag till fredag dagtid nära Gamlestaden. Vi söker dig som kan arbeta i ett högt tempo, vara noggrann och ansvarstagande. För att lyckas i rollen ska du vara flexibel och ha ett öga för detaljer. Vidare ser vi även att du kan ta egna initiativ och har en god arbetsmoral. Det är viktigt att du har en god samarbetsförmåga, är prestigelös och inte är rädd för att ta i. Anställningen är på Logent Bemanning som ambulerande bemanningskonsult Krav: - Behärskar svenska eller engelska i tal och skrift - Kunna arbeta i kyla med köttprodukter Meriterande: -Körkort och tillgång till bil - Tidigare erfarenhet inom livsmedelsproduktion Om ansökan: Vi jobbar löpande med rekryteringen och tjänsterna kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. Välkommen med din ansökan!
Oral Care expanderar och söker nu en engagerad och driven Informatör till vår mobila verksamhet i Väst. Om du brinner för att skapa och implementera strategiska marknadsföringsinsatser, älskar att analysera marknadstrender och vill vara en del av ett dynamiskt och växande företag, då är detta rätt möjlighet för dig! Om företaget Oral Care är en av Sveriges största privata vårdgivare inom tandvård med över 35 års branscherfarenhet. Vi har idag 700 anställda och erbjuder allmäntandvård för patienter i alla åldrar på våra kliniker samt mobil tandvård för patienter i hemmet. Vi planerar att expandera ytterligare och etablerar oss ständigt på nya orter. Oral Care har idag kliniker i Mjölby, Särö, Kristianstad, Malmö, Göteborg, Sundsvall, Härnösand, Köping, Västerås, Umeå, Stockholm, Norge samt Nederländerna. Planen är att expandera ytterligare. För den mobila verksamheten finns våra kontor i Stockholm, Malmö, Göteborg och Linköping. Om tjänsten som Marknads -och kommunikationsansvarig Som Informatör hos Oral Care kommer du att spela en nyckelroll i att driva vår marknadsföringsstrategi och stärka vår position på marknaden. Du kommer att ansvara för att utveckla, genomföra och följa upp olika marknadsinsatser med syftet att öka vår synlighet och attrahera fler patienter. Rollbeskrivning för Informatör Huvudsakliga arbetsuppgifter Ta fram en marknadsplan tillsammans med verksamhetschef och arbeta utifrån den. Bearbeta marknaden genom att skapa och bibehålla goda relationer med kontaktpersoner inom äldreomsorgen. Patientinförskaffning och uppföljning av patientantal Uppdatera system med rätt information kring boenden Ta fram marknadsmaterial som är relevant för Region Väst Rapportera till verksamhetschef Vi söker dig som har en relevant högskoleutbildning inom marknadsföring eller kommunikation. Minst 3 års erfarenhet av strategisk marknadsföring, helst inom hälso- och sjukvårdssektion. Erfarenhet av att arbeta med digital marknadsföring God datavana och erfarenhet av att ex. arbeta i adobe paketet. Utmärkt förmåga att uttrycka dig i tal och skrift på svenska. Analytisk förmåga och erfarenhet av att arbeta med datadrivna beslut. En kreativ och lösningsorienterad inställning. Förmåga att arbeta självständigt och i team. Vana att tala inför större grupper. Resor i arbetet kan förekomma För att trivas i rollen som Marknadsansvarig ser vi att du är Initiativrik och proaktiv Resultatinriktad med ett starkt driv Kommunikativ och duktig på att bygga relationer Flexibel och har förmåga att anpassa dig efter föränderliga förutsättningar. Som Marknadsansvarig hos Oral Care får du: En trygg anställning med attraktivt löneläge Möjlighet att vara en del av företagets expanderande resa Goda Möjligheter till kompetensutveckling Ett brett kollegialt nätverk i ett större företag med stark familjär känsla. Friskvård Ta chans att bli en del av Oral Care genom att skicka in ditt CV och en beskrivning av dig själv redan nu då urval sker löpande. Vi ser fram emot att få träffa dig!
Är du en relationsbyggare och har ett utpräglat intresse för försäljning? Är du nyfiken av naturen och motiveras av att ständigt utvecklas? Har du dessutom ett starkt inre driv och ett intresse av att ständigt utveckla och skapa affärer där alla är vinnare? Då har vi tjänsten för dig! Som Account Manager på Gekomm AB är ditt huvudsakliga uppdrag att säkerställa försäljningen & att du når din individuella budget. Hos oss får du möjlighet att arbeta med försäljning från ax till limpa, från första mötet till projektledning av leverans och avtal. Samt skapa och bibehålla relationer med våra kunder. Detta innebär en spännande mix av nykundsbearbetning och att bygga vidare befintliga kundrelationer med fokus på tillväxt och utveckling.OBS! Vi rekommenderar att du som söker har minst 2års branscherfarenhet alternativt jobbat med företagsförsäljning proaktivt i 1-3år+Vilka är Gekomm? Gekomm är ett ungtänkande bolag där vi värdesätter kultur & att ha kul på jobbet.I vår expansiva fas där vi 2023 dubblat vår omsättning så söker vi individer som vill växa med oss som bolag. Möjligheterna att utvecklas är enorma. Har du ett tävlingsdriv & en krigarmentalitet med disciplin så är detta rätt plats för dig. Ansvarsområden. I rollen som Account Manager kommer du att ansvara över: Genom en nära dialog bygga nya relationer och sälja nya tjänster till företag. Bearbeta marknaden genom att bygga nätverk och boka möten med nya kunder. Identifiera vilka utmaningar våra kunder har i sin verksamhet och hur vi kan bistå med lösningar som underlättar och effektiviserar för dem i deras vardag. Ha ett nära samarbete med kollegor och leverantörer i verksamheten. Förmåner.- Tjänstebil / Jour Bil- Tjänstetelefon- Flex i Arbetstiden- Tävlingar med härliga vinster.- Individuell lönesättning Grundlön+Provision Det är i inspirerande och konsultativa möten med våra kunder som framgången ligger – vi söker därför dig som trivs med en högkvalitativ aktivitetsnivå och som ser värdet i att spendera större delen av din arbetstid med att vara ute och möta våra kunder i deras vardag. Det är där det händer!
Advisera Göteborg är ett dynamiskt företag som drivs av två seniora säljare med omfattande erfarenhet inom försäljning och affärsutveckling. Vårt fokus ligger på att skapa starka kundrelationer och driva affärstillväxt. För att optimera tid och möjliggöra fortsatt tillväxt söker vi nu en driven, mångsidig och engagerad kollega som kan stötta oss i det dagliga arbetet. Tjänsten är en nyutformad roll där vi ser fram emot att välkomna en ny kollega att bli en del av vårt fantastiska team! Din roll som säljstöd/kontorskoordinator: Rollen som Säljstöd/Kontorsansvarig innebär brett ansvar för de administrativa och operativa uppgifter som kommer med att driva ett företag. Du kommer att vara en nyckelperson i vårt team och ha en central roll i att underlätta och effektivisera ledningens arbete. Rollen är delad, vilket innebär en säljstödsfunktion till våra befintliga kunder i kombination med att stötta ledningen med administrativa uppgifter. Du kommer kliva in i ett team av 8 härliga kollegor som älskar sälj och service. Kontoret influeras av en positiv stämning och av personligheter som hela tiden vill fortsätta utvecklas. För att matcha rollen hos oss tror vi att du är utåtriktad och att service faller dig naturligt, både med externa och interna kontakter. Du är den där kollegan som alltid har en plan, en lista och en stark förmåga att organisera. Har du en positiv attityd, vilja att utvecklas och en pragmatisk inställning till problemlösning så har du goda möjligheter att passa in hos oss samt få möjlighet att utvecklas i rollen och i bolaget. Arbetsuppgifter: Kundhantering (Säljstöd): Assistera vid upprätthållandet av kundrelationer genom att följa upp leads, hantera kundförfrågningar och se till att kunddata är uppdaterad i CRM-systemet. Offert- och avtalsarbete (Säljstöd): Hjälpa till att förbereda och sammanställa offerter och avtal, samt säkerställa att de skickas ut i tid och följs upp på ett strukturerat sätt. Personalstöd: Assistera vid onboarding av nya medarbetare och personaladministration. Projektstöd: Stödja projektledning och uppföljning av deadlines. Koordinering: Hjälpa till med att planera och koordinera möten, resor och evenemang och afterworks för teamet. Kommunikation: Vara en kontaktpunkt för externa leverantörer, kunder och samarbetspartners. Kontorsansvar: Se till att kontoret fungerar smidigt, inklusive beställning av kontorsmaterial och koordinering av tjänster som städning, underhåll, service på bilar, byte av däck etc. Kvalifikationer: Erfarenhet av någon administrativ och koordinerande roll, gärna i en säljorganisation. Erfarenhet av försäljning & Service. Datorkunskap, inklusive erfarenhet av Office-paketet (Word, Excel, PowerPoint, Kenote). Förmåga att arbeta självständigt och ta egna initiativ. Mycket god organisationsförmåga och detaljorientering. Utmärkta kommunikationsfärdigheter, både muntligt och skriftligt. Utbildningsbakgrund inom exempelvis Försäljning & Service (Meriterande). Varför Advisera: Möjlighet till professionell & personlig utveckling i ett expanderande bolag. AW:s, personalkonferenser och härlig gemenskap. Förmåner & friskvårdsbidrag. Om Advisera: Advisera grundades 2016 och har sedan dess vuxit till cirka 30 medarbetare med kontor i Malmö, Göteborg och Stockholm. Vår målsättning och vision är att etablera oss som en ledande företagspartner inom IT & Säkerhet, Telefoni & Växel, Företagsförsäkringar och Finansiella Produkter. Advisera har tillstånd från Finansinspektionen. Genom Adviserametoden har vi skapat en unik företagskultur. Denna metod, kombinerad med vårt entreprenöriella driv, formar tydliga strategier och mål för fortsatt expansion. Adviserametoden främjar en kreativ och stimulerande arbetsmiljö, och vi söker ständigt efter drivna och kompetenta medarbetare. På Advisera värderar vi personlighet och inställning högst. Vi tror att med rätt intresse, driv och engagemang har man potential att växa in i rollen. Tveka inte att söka, även om du inte uppfyller alla kriterier. Vi rekryterar löpande, så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt. Vid frågor, vänligen kontakta [email protected]. På grund av GDPR tar vi inte emot ansökningar via mejl utan hänvisar dig till att söka via vår karriärsida. Varmt välkommen med din ansökan! Sökord: Sälj, säljstöd, administration, support, kontorsansvarig, koordinator, säljkoordinator, kontorskoordinator.
Är du en erfaren tandläkare som brinner för att hjälpa människor, tycker om att göra skillnad och arbeta innovativt med tandvård? Oral Care fortsätter att expandera och söker nu dig som är legitimerad tandläkare till ett spännande jobb, där ingen dag är den andra lik. Om företaget Oral Care är en av Sveriges största privata vårdgivare inom tandvård med över 30 års branscherfarenhet. Idag är vi över 600 anställda och erbjuder allmäntandvård för patienter i alla åldrar på våra allmänkliniker samt mobil tandvård för patienter i hemmet. Oral Care har idag kliniker i Mjölby, Särö, Kristianstad, Malmö, Göteborg, Sundsvall. Härnösand, Köping, Västerås, Umeå, Stockholm, Norge samt Nederländerna. Planen är att expandera ytterligare. För den mobila verksamheten finns våra kontor i Stockholm, Malmö, Göteborg och Linköping. Om tjänsten Oral Cares mobila verksamhet i region Västsöker en erfaren tandläkarkollega som vill arbeta hos oss med utgångspunkt från vårt kontor i Göteborg. Som tandläkare i vår mobila verksamhet kommer du tillsammans med en tandsköterska att åka ut till exempelvis ett äldreboende där du utför tandvård inom ramen för det reformerade tandvårdsstödet, det vill säga nödvändig tandvård. Du kommer i din tjänst att få tillgång till en företagsbil med GPS och bland dina arbetsredskap hittar du även en laptop och har möjlighet att få en företagsmobil. Vi söker dig som har minst 3 års erfarenhet av yrket och gedigen erfarenhet av behandling av den äldre patienten. Tjänsten är en heltidstjänst. Tillträde: Årsskiftet eller enligt ök Oral Care kan erbjuda dig… Som ny medarbetare hos oss på Oral Care blir du en viktig del av vårt engagerade team som arbetar nära våra patienter. Varje dag har du möjlighet att göra verklig skillnad och bidra till att förbättra livskvaliteten för våra patienter. Hos Oral Care välkomnar vi dig till en arbetsmiljö där samarbete och gemensamt ansvar är i fokus. Vi strävar alltid efter att stötta varandra och upprätthålla en positiv arbetsmiljö för att säkerställa högkvalitativ vård och trivsel. Vi erbjuder dig: En trygg anställning med attraktivt löneläge. Friskvård. Få vara med i företagets expanderande resa och sprida branscherfarenheten i landet. Möjlighet att vara en del av ett flexibelt företag med korta beslutsvägar. Goda möjligheter till kompetensutveckling. Ett brett kollegialt nätverk i ett större företag som ändå har kvar en hög familjär känsla där vi tar oss tid att också ha roligt tillsammans genom exempelvis Oral Care-dagarna och after work. Möjlighet att arbeta på ett större privat företag med kvalitet i fokus och med en stabil samt ständigt utvecklande erfarenhet av tandvårdsbranschen. Ett spännande jobb med en rörlig arbetsplats, där ingen dag är den andra lik. För att trivas hos oss ser vi att du som söker: Har en bred social förmåga där du utmärker dig genom din förmåga för att skapa, upprätthålla och bibehålla goda relationer. Brinner för att göra skillnad i såväl patientens som dina kollegors vardag och ger ett bemötande utöver det vanliga. Är medicinskt kunnig och intresserad av äldretandvård. Är en lösningsorienterad, flexibel och anpassningsbar problemlösare. Är van vid att fatta egna beslut. Har tålamod och inger förtroende till patienten. Känner ansvar för att våra patienter får bästa möjliga vård. Är trygg i dig själv och din roll. P g a journalföring och övrig administration kunna uttrycka dig väl i tal och skrift på svenska. Har du tidigare erfarenhet av Opus är detta meriterande. B-körkort är ett krav. Ta chansen att bli en Oral Care:are du också genom att skicka in ditt CV och en beskrivning av dig själv redan nu då urval sker löpande. Vi ser fram emot att få träffa dig!
We are an IT consulting company where we are currently looking for a person who wants to join us on our journey. Are you a person who is driven by development, wants to work with the latest technology, wants to continuously keep on developing yourself and your skill set, and is driven to keep on moving forward? Do you think that the opportunity to work on different assignments, and get to know new people, techniques, and industries sounds exciting? Then this consulting role is something for you. As a consultant, you are building a network that will benefit you throughout your whole professional life. You will have a varied work environment but with the security of one and the same employer. As a consultant at Deverything, you will be offered a varied work life, at a company that strives to make sure that you are continuously developing to get better and keep on learning, at a small company that sees itself as a family and where you are involved in shaping the company’s future. Right now, Deverything is looking for an experienced Java developer. Do you have a degree in computer technology/computer science, have several years of work experience in software development and have worked with Java/Spring, REST API, JUnit and Mock frameworks alternatively corresponding techniques, then this may be your next challenge. Apply today! Deverything is looking for an experienced developer who has experience working in agile teams, who understand the value of test-driven development and that continuous delivery leads to quality and good output. Your code follows the SOLID principles and you have no trouble separating your components from web services. You are no stranger to Software as a Service (SaaS) and have experience in Cloud, developing APIs for consumers, and have extensive knowledge of Java Web services. Today, most of our assignments are within the automotive, telecom, and aerospace industries. A Typical Week You'll brainstorm with Product Owners and Architects to conceptualize new features You'll collaborate with other software engineers in an agile environment You'll learn about new web technologies and discuss potential solutions to problems You'll continuously deliver software to clouds, even in production Qualifications To qualify for the role of a Java developer at Deverything, you have post-secondary education in Computer Science/Computer Engineering. You have several years of work experience in software development in Java (min 2.5). Besides the above, you have good knowledge of English, both in speech and writing. Furthermore, you have documented experience from: Java 11+ Spring 4+ Spring Boot 2+ Consuming and exposing REST web services from Java JUnit 4 or 5 Mock framework (Mockito / EasyMock) Maven Relational database (Oracle / MS SQL Developer / MySql) Version control (Git) It is a plus (but not a requirement) if you have experience from: OpenAPI specifications Liquibase NoSQL database (MongoDB, DynamoDB or similar) Monitoring (Prometheus or similar) Python or other programming languages Test frameworks (Load tests, Security, Integration) Automation framework (Ansible, Puppet, Chef, CloudFormation) Cloud (AWS, Google, Azure) CI Server (Jenkins, GoCd, Github Actions etc) As a person, you are analytical, self-propelled, and driven - you get energy from taking on a challenge and the opportunity to improve. You are a forward striker who uses your experience and creativity to solve problems. We want you to be passionate about Java development and share your knowledge, you can collaborate and enjoy working in a continuously changing environment. For us, it is important that all skills in the labor market are utilized. We welcome all applicants and strive for diversity.
Are you a person who is driven by development, wants to work with the latest technology, wants to continuously keep on developing yourself and your skill set, and who is driven to keep on moving forward? Do you think that the opportunity to work on different assignments, and get to know new people, techniques, and industries sounds exciting? Then this consulting role is something for you. As a consultant, you are building a network that will benefit you throughout your whole professional life. You will have a varied work environment but with the security of one and the same employer. As a consultant at Deverything, you will be offered a varied work life, at a company that strives to make sure that you are continuously developing to get better and keep on learning, at a small company that sees themselves as a family and where you are involved in shaping the company’s future. Right now, Deverything is looking for an experienced Java developer. Do you have a degree in computer technology/computer science, have several years of work experience in software development, and have worked with Java/Spring, REST API, JUnit, and Mock frameworks alternatively corresponding techniques, then this may be your next challenge. Apply today! Deverything is looking for an experienced developer who has experience from working in agile teams, who understands the value of test-driven development and that continuous delivery leads to quality and good output. Your code follows the SOLID principles and you have no trouble separating your components from web services. You are no stranger to Software as aService (SaaS) and have experience in Cloud, developing APIs for consumers, and have extensive knowledge of Java Web services. Today, most of our assignments are within automotive, telecom, and aerospace industries. A Typical Week You'll brainstorm with Product Owners and Architects to conceptualize new features You'll collaborate with other software engineers in an agile environment You'll learn about new web technologies and discuss potential solutions to problems You'll mentor other engineers and review code You'll continuously deliver software to AWS, even in production Qualifications To qualify for the role of a Senior Java developer at Deverything, you have post-secondary education in Computer Science/Computer Engineering. You have several years of work experience in software development in Java. Besides the above, you have good knowledge of English, both in speech and writing. Furthermore, you have documented experience from: Java 11+ Spring 4+ Spring Boot 2+ Container management (Docker or similar) JPA / Hibernate Message queues(JMS, AWS SQS, Kafka) Consuming and exposing REST web services from Java JUnit 4 or 5 Mock framework (Mockito / EasyMock) Maven Relational databases(Oracle / MS SQL Server / MySql) CIPipeline configuration (Jenkins, Github Actions, Gitlab or similar) Version control (Git) OpenAPI specifications Cloud deployment (AWS, Google, Azure) It is a plus (but not a requirement) if you have experience from: Liquibase NoSQL databases (MongoDB, DynamoDB or similar) Python or other languages Monitoring (Prometheus or similar) Test frameworks within Security, Integration andLoad tests Automation frameworks (Ansible, Puppet, Chef, CloudFormation) As a person, you are analytical, self-propelled and driven - you get energy from taking on a challenge and the opportunity to improve. You are a forward striker who uses your experience and creativity to solve problems. We want you to be passionate about Java development and share your knowledge, you have the ability to collaborate and enjoy working in a continuously changing environment. For us, it is important that all skills in the labor market are utilized. We welcome all applicants and strive for diversity.
Assignment description For our client we are looking for a Senior Java Developer with AWS experience. Who are you? We believe you are curious and thoughtful, and don't only think about how a problem can be solved, but why you would solve it that way. How to get to that solution from the way the code looks now, and how it can be tested to make sure it keeps working. We think you enjoy experimenting, sharing knowledge and collaborating with your colleagues to find solutions that will last, not just work. Team description: As a team we are open-minded, attentive and enjoy working in a Mob / Pair setup based on the task at hand with Java at its core. Stakeholder support and on-call is part of the teams shared responsibility. For this role you need to be fluent in both Swedish and English. Need to have: Java Microservices and Serverless architecture Agile methodologies Fluent in English, written and verbal Cloud knowledge – AWS (for example lambda, API Gateway, DynamoDB, SQS, CloudFormation) Enjoy working in pairs and mobs with your fellow team mates Nice to have: Container architectures Infrastructure as code Spring Boot DevOps Required skills Java Lead AWS Languages Swedish (Proficient) English (Proficient)
Om tjänsten Vi söker driven och utåtriktad personal till diverse uppdrag inom event- och servicebranschen! Vi arbetar med allt från stora konferensanläggningar och hotellkedjor till moderna kontorshotell och eventbolag. För våra uppdrag kommer man ha stormöjlighet att själv påverka sina tider utifrån sitt privata schema. För rätt person finns det goda möjligheter för vidareutbildning och mer ansvar. Förutom ovan nämnt är det även strax dags för ett av årets största event, Bokmässan 2024.Mässan är nordens störstaevenemang för såväl en branschpublik som för allmänheten ditvi levererar personal och service av högsta nivå. Tjänsten passar dig som har erfarenhet från service-, restaurang-eller eventbranschen, har en annan huvudsaklig sysselsättning och vill ha ett roligt extrajobb! Vi utbildar all vår personal i Carotte Academy, vår egna serviceutbildning, allt för att man ska känna sig trygg för att leverera förstklassig service till våra kunder! Exempel på olika uppdrag Restaurang: á la carte servis, runner, diskare, bar Festlokal: servis, runner Bankett: servis, bar Catering: servis, runner, bar Mässor: Café, servering, värd Arbetsuppgifter Arbetsuppgifterna kan komma att variera beroende på uppdrag, vi söker eventpersonal,serveringspersonal, baristor, á la carte servis och bartenders. Det är stort fokus på gästservice och kvalitet.Exempel på arbetsuppgifter är: Duka och göra det fint inför att gästerna anländer Ta emot beställningar av mat och dryck Välkomna gästerna Servera mat och dryck Vara kontakt och en social stjärna till monterbeställare på mässor Plocka disk Vi söker dig som Har ett intresse för service och att leverera kvalitet Är social, utåtriktad och har lätt för att ta kontakt med människor Har en positiv attityd, är ödmjuk, flexibel ochprestigelös, en förebild helt enkelt Gillar att jobba i team och att ständigt utvecklas Har en annan huvudsaklig sysselsättning (studier, annat arbete etc.) Talar och skriver obehindrat på svenska och engelska Kan jobba under Bokmässan 2024 (26-29/9) I den här rekryteringsprocessen kommer vi lägga stor vikt på din personliga lämplighet och din motivation för rollen.Motivera väl i din ansökan varför just du passar för rollen – både erfarenhets- och personlighetsmässigt. Om Carotte Academy I Carotte Academy utbildar vi personal inom besöks- ochservicenäringen genom en kostnadsfri utbildning i flera steg. Iintroduktionsutbildningen får du som ny i branschen de teoretiska och praktiska grundkunskaper som krävs för attkunna arbeta med service hos Carotte Staff. Med rättinställning får du möjligheten att avancera inom bolaget och kan blien Carotte Leader. Om oss Carotte Staff är bemanningsföretaget inom Carotte Group som hjälper våra kunder med allt från nyckelpositioner och andra tjänster på heltid till korta deltidsuppdrag. Vi skräddarsyr uppdragen efter våra kunders behov och drivs av att förstå varje kunds specifika behov på djupet. Carotte Staff är specialiserade på roller inom servicebranschen och besöksnäringen med fokus på personal inom hotell, konferens och event. Vårt moderbolag Carotte har över 40 års erfarenhet av att arbeta med service och vi har under åren blivit experter på att rekrytera och utbilda personal som alltid gör det lilla extra. ÖVRIG INFORMATION Start: Omgående,alternativt efter överenskommelse Omfattning: Extra vid behov Lön: Timlön Placering: Göteborg Sök tjänsten genom att klicka på "Jag vill ansöka!". Vi tar inte emot ansökningar via mejl men om du har några frågor eller funderingar tveka inte på att mejla ansvarig rekryterare.
Som IT Supporttekniker kommer du att vara en nyckelspelare i att leverera förstklassig service till kundens användare. Du blir deras första kontakt vid tekniska problem och får dagligen hantera ett brett spektrum av ärenden, från PC- och skrivarfrågor till telefonisupport. Du kommer att ge support till användarna både via fjärrstyrning och onsite. Dessutom kommer du att ansvara för konton och behörigheter samt bistå vid frågor kring e-post, Teams och konferensrumslösningar. I denna roll får du möjlighet att skapa en smidig och problemfri vardag för användarna genom din tekniska kompetens och ditt serviceinriktade arbetssätt. Dina ansvarsområden: Ta emot inkommande ärenden via mail, telefon och onsite Ärendehantering i deras ärendehanteringssystem Felsökning av hård-och mjukvara Kontoadministration iActive Directory och Entra ID Administration samt användarstöd inom Microsoft 365 och dess applikationer såsom Teams, Planner, OneDrive, OneNote, Forms, Word, Excel, m.m. Interna och externa kontaktytor Vi söker dig som har: Ett par års dokumenterad erfarenhet av IT support (PC hårdvara, telefoni, skrivare, användare, felsökning, etc.) Erfarenhet av Active Directory samt Entra ID Mycket goda kunskaper kring M365 administration, främst Exchange online God förståelse i hur en M365 miljö är uppbyggd vid behov av felsökning Goda kunskaper om Microsofts standardapplikationer och operativsystem Goda kunskaper i Active Directory, kontoadministration Rollen kräver att du kan kommunicera obehindrat på såväl svenska som engelska, i både tal och skrift. Som personhar du ett stort intresse för IT,god teknisk kunskap och erfarenhet av att lösa inkommande ärenden självständigt och effektivt. Du tycker om att lösa problem och gör alltid ditt bästa för att hjälpa användarna.Vi ser också att du är pedagogisk, kommunikativ, social och trivs med att ha många kontaktytor. Start: Omgående start med hänsyn till uppsägningstid. Uppdraget är på heltid och är tillsvidare Placeringsort: Göteborg Ansökan: Intervjuer sker löpande och tillsättning sker vid rätt match Vad vi står för:Vi på Camai erbjuder ett av marknadens branschledande anställningsvillkor med stor frihet som ledord. Vi drivs av att hitta det bästa uppdraget för våra medarbetare. Det roligaste som finns är att hitta en perfekt matchning mellan konsult och kund. Vi vet att alla har ett drömarbete, och vi är ett tight entreprenörsdrivet team som arbetar för att se till att du tycker att det är roligt att gå till jobbet, varje dag. Vi tror att kompetenta människor dras till varandra och vill jobba med likasinnade i spännande kunduppdrag. Vi har en av marknadens mest förmånliga ersättningsmodell anpassad för en modern konsultorganisation med mycket frihet. Vi har helt enkelt kul tillsammans! Varför ska du välja oss?Med många års erfarenhet i konsultbranschen har vi valt våra tre värdeord med omsorg; kommunikation, ambition och balans. För att lyckas tror vi att våra medarbetare får vara med och forma sitt arbete efter prioriteringar och intresse i livet. Med din ambition och rätt verktyg från oss ser vi till att du utvecklas och samtidigt belönas på vägen. Vill du vara en del av vår fortsatta tillväxt?
Välj ett jobb för att visa detaljer