Junior tekniker
Great Security Sverige AB
Installations- och serviceelektriker

Vår verksamhet på västkusten går som tåget och vi söker fler medarbetare till vårt kontor i Västra Frölunda. Vi vill bli fler som mellan alla kvalitetsarbeten med säkerhetslösningar åt företag och myndigheter även har en och annan rolig stund. Om du är flexibel, social, ansvarsfull och händig och intresserad av att arbeta med det här, läs vidare. Det kan vara just dig vi letar efter. VAD DU KOMMER ATT GÖRAI den här rollen kommer du att arbeta med kabeldragning inför installation av våra säkerhetssystem. Du kommer att arbeta med en mycket kompetent tekniker och dina möjligheter att lära dig och utveckla dig inom vårt område kommer att vara oanade. Du, individuellt eller i team, är vårt ansikte ute hos kund. VEM DU ÄR Vi tror att du har något års erfarenhet av kabeldragning av fiber eller el. Du är prestigelös, pigg och alert och hungrig på att lära dig. Du är noggrann och sätter en stolthet i att lämna ett snyggt arbete efter dig. Du förstår ritningar, men kan även arbeta utifrån muntliga instruktioner. Om du tar med dig en god portion humor i bagaget, kommer det vara ett plus, eftersom vi anser att vi har den bästa humorn på marknaden. B-körkort och flytande svenska i tal och skrift är ett krav för att klara tjänsten och vi ställer även höga krav på tillgänglighet och flexibilitet. VARFÖR SKA DU VÄLJA OSS Du kommer till ett roligt och kreativt gäng, som trivs bra ihop och känner en stolthet över jobben vi efterlämnar och över att tillhöra Great Security. Du får arbeta med roliga och högprofilerade projekt och avancerade tekniska lösningar. Du har ett fritt arbete och styr din dag själv, vilket vi hoppas motiverar dig till att ta fram ditt yttersta. Vi premierar de mjuka värdena och att alltid göra sitt bästa. När vi går hem för dagen, ska vi känna oss nöjda med det vi har presterat och att vi har hjälpt till att skapa trygghet åt vår kund. Du kommer att ha förmånen att inom räckhåll ha in-house experter inom alla områden och vi har en prestigelös miljö. där det alltid finns någon att vända sig till och ställa frågor. Vi tror på att delad kunskap blir dubbel kunskap och att vi utvecklar varandra. Vill du samma sak som vi – att bli bäst i klassen – ser vi fram emot din ansökan. ÖVRIGTI tjänsten ingår tjänstefordon Du rapporterar till arbetsledare. Beredskapstjänstgöring kan i framtiden komma att ingå i tjänsten. Tjänsten kan komma att placeras i säkerhetsklass. Säkerhetsprövning innefattande bakgrundskontroll, registerkontroll, säkerhetsprövningssamtal och särskild personutredning kan utföras innan/inför anställning för slutkandidaten. För vissa tjänster ställs krav på svenskt medborgarskap.

158 dagar sedan
Sista ansökan:
29 mars 2025
Risk och kreditanalytiker till Lea Bank i Göteborg

Analytiker/Senioranalytiker till Lea Bank Lea Bank ASA är en solid, helt digital bank som befinner sig i en spännande tillväxtfas med ambitioner att expandera i Europa. Vi söker nu en engagerad analytiker/senioranalytiker som vill bli en del av vårt dynamiska analysteam. Hos oss får du möjlighet att arbeta i ett litet men kompetent team som ansvarar för bankens modellering och analysverksamhet. Om rollen: Som analytiker/senioranalytiker hos oss kommer du att ha en varierad arbetsdag och arbeta brett inom banken med olika avdelningar. På Lea Bank värderar vi goda initiativ och nya idéer högt, och du får möjlighet att arbeta i en organisation med platt struktur. Dina arbetsuppgifter kommer att inkludera: Analys, modellering och optimering av bankens kreditpolicy Risk- och kreditrapportering Risk- och optimeringsanalyser Utveckling av rapporter och ad-hoc-analyser för andra avdelningar i banken Deltagande i affärsutvecklingsprojekt inom banken Kvalifikationer och egenskaper Högre utbildning inom ekonomi, matematik, IT eller liknande (relevant erfarenhet kan kompensera för detta) Erfarenhet av programmering (t.ex. R, SAS, Python och/eller SQL) Erfarenhet inom konsumtionsfinansiering är en fördel, men annan erfarenhet inom bank och finans är också relevant God analytisk förmåga och förståelse för siffror Förmåga att arbeta självständigt och ta egna initiativ Noggrannhet och detaljorientering Strukturerad arbetsmetodik och god genomförandeförmåga Nyfikenhet och en vilja att ständigt lära dig nya saker God kommunikationsförmåga i både svenska och engelska, både skriftlig och muntlig Vi erbjuder: Lea Bank är en en solid heldigital bank som befinner sig i en spännande tillväxtfas med ambitioner att expandera i Europa. Du kommer vara med som en i teamet från start i Göteborg. Vi erbjuder dig en god arbetsmiljö i nya lokaler i centrala Göteborg. Stora utvecklingsmöjligheter och konkurrenskraftiga villkor och chansen att göra skillnad för banken.En varierad arbetsdag med utmanande arbetsuppgifter som stimulerar personlig tillväxt Om AmendoAmendo är en av Sveriges ledande aktörer inom rekrytering och konsultuthyrning med en tydlig inriktning mot ekonomi, bank, finans, försäkring, HR och kommunikation. Vi är ett expansivt bolag med kontor i centrala Stockholm, Göteborg, Malmö, Sundsvall och Luleå med verksamhet i hela Sverige. Följ oss gärna på Linkedin, Instagram, Facebook och TikTok!Amendo är en del av Amendo Group och har arbetat med kompetensförsörjning sedan 2001. Tillsammans med våra systerbolag Lagotto Executive Search & Interim och Amendo Tech utvecklar vi världen med kompetens, idag och i framtiden. Frågor och kontakt I denna rekrytering samarbetar Lea Bankmed Amendo. Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Heléne Hanssonpå [email protected]. Då vi träffar kandidater löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, 15 november, är du varmt välkommen att söka tjänsten så snart som möjligt. Vi ser fram emot din ansökan!

158 dagar sedan
Sista ansökan:
29 mars 2025
Business Consultant Dynamics 365 Supply Chain Management – Göteborg
Columbus Sweden AB
Systemanalytiker och IT-arkitekter m.fl.

Har du erfarenhet av Dynamics 365 och/eller AX2012, särskilt inom supply chain management? Vill du hjälpa våra kunder att maximera potentialen i deras D365-lösningar genom att utmana och vägleda dem? Om du är en duktig kommunikatör som vill vara en trusted digital advisor för dina kunder, kan du vara den vi söker Vad kommer du att göra?I den här rollen kommer du att jobba nära våra kunder och bygga långsiktiga relationer samtidigt som du hjälper dem att implementera Dynamics 365 och utveckla sin verksamhet. Du blir kundens "go-to person" när det gäller att maximera nyttan av deras D365-lösning och nå deras fulla potential. Det är du som identifierar deras behov och kopplar dessa till tekniska möjligheter och Microsofts senaste releaser. Du kommer att vara involverad i flera olika faser – från implementering, rådgivning och förfrågningar till att hantera förändringar i takt med att kundens verksamhet växer och de behöver stöd i sin D365-plattform. Vi tror starkt på att delad kunskap är den bästa kunskapen, så du blir också en del av ett globalt nätverk av kollegor där ni utbyter era erfarenheter, så kallade SME-grupper. Vårt affärsområde Dynamics är mitt uppe i en spännande tillväxtresa, och vi ser en stark ökning av globala kunder med spännande och utmanande uppdrag. Du kommer att ha din lokala bas på något av våra kontor i Stockholm, Malmö eller Göteborg. Dina arbetsdagar kommer att vara varierande – ibland jobbar du in-house på kontoret och ibland är du ute hos kund. Ingen dag är den andra lik Vem är du? Vi tror att du har cirka tre års erfarenhet av att implementera D365 och/eller AX2012, med särskilt fokuspå supply chain management. Du har förmågan att förstå uppgifter både på en strategiskoch operativ nivå. Helst ser vi att du har tidigare erfarenhet av rollen som konsult.Du behärskar engelska och svenska flytande då det är språken våra kunder kommunicerar på. Vi söker dig som är kundfokuserad, självständig och som gillar att drivainitiativ för våra kunder. Och självklart uppskattar vi om du, precis som vi, tycker att det är viktigt att ha roligt och må brapå jobbet! Ansökan och nästa steg Hos oss kan du ansöka med din LinkedIn och/eller CV och du behöver inte fylla i några långa frågeformulär. I vår rekryteringsprocess tar vi alltid referenser och genomför en bakgrundskontroll innan anställning eller eventuellt erbjudande ges. Har du frågor vänd dig till Miriam Fidler. Intervjuer kommer hållas löpande. Om ColumbusVi har i över 30 år erbjudit kunder digitala lösningar, och för att skryta lite – har vi gjort det väldigt framgångsrikt. Vi är stolta över den feedback vi får av våra kunder. På Columbus har vi en omfattande branschkunskap som kombineras med ett stort utbud av digitala lösningar och en rejäl dos kundförståelse. Vår strävan är att bli kundens Trusted Advisor och vi hjälper och vägleder kunden i alla delar av processen. Vi bygger, implementerar och förvaltar affärslösningar, lägger strategi och inspirerar! Summa summarum, så hjälper vi våra kunder att forma lösningar i toppklass efter branschspecifika behov så att de kan nå sin fulla digitala potential. Columbus är ett värdestyrt bolag med engagerade medarbetare som stöttar varandra i både framgång som motgång. Att ha en god balans mellan arbete och fritid är en självklarhet. Det kan vara allt från hämtning och lämning på förskola till väntan av det där paketet som ska levereras hem ”någon gång mellan 10-19”. Vi lämnar utrymme för återhämtning och ser till att arbeta proaktivt med blicken på horisonten. Dessutom så är vi riktigt bra på att fira framgångar och det är inte ovanligt med fika, lyxfrukost och AW på kontoret Vi lever efter våra värdeord – Stay Curious, Build Trust, Collaborate och Deliver Customer Success Jobba på ColumbusSpana in vårt Insta-flöde för att få en bild av hur det är att jobba hos oss genom våra kollegor. Klicka på bilden för att komma till Instagram-kontot. Helt ofiltrerat har vi samlat in omdömen från nuvarande och tidigare kollegor. Klicka nedan för att läsa mer.

158 dagar sedan
Sista ansökan:
29 mars 2025
Är du student och vill arbeta extra med containerlossning?
Tranpenad AB
Lager- och terminalpersonal

Är du en fysiskt stark person som drivs av att jobba med omväxlande arbetsuppgifter? Vill du dessutom dryga ut studentkassan och få arbetslivserfarenhet på köpet? Då tycker vi du ska läsa vidare! Om tjänsten Vi söker studenter som vill jobba extra med containerlossning för våra kunder i Göteborg med omnejd. I denna roll kommer du att arbeta med att lossa containrar för hand, vilket innebär att du behöver ha god fysisk styrka och uthållighet. Detta är en perfekt möjlighet för dig som vill kombinera studier med praktiskt arbete i en dynamisk miljö. Om du är redo för en utmaning och vill bli en del av vårt team, skicka in din ansökan idag! Arbetsuppgifter Containerlossning Om dig som söker Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper och tror att man kommer långt med rätt inställning!Du ska vara tillgänglig för jobb cirka 1-3 dagar i veckan, och förstår vikten av att passa tider. Du gillar att arbeta i högt tempo och har inga problem att hugga i! Krav Du måste ha fyllt 18 år Att du är studerandepå minst 50 % Kunna föra dig på svenska i tal och skrift Meriterande Körkort B Tidigare erfarenhet av arbete inom lager Truckkort A+B Eftersom dukan bli bokad på arbetspassmed kort varsel är det till stor fördel om du är flexibel med dina tider. Vad vi kan erbjuda digTranpenad hjälper dig forma din framtid! Som Tranpenadareärdu en viktigdel av vår bemanningsstyrka ochfår en anställning med marknadsmässig lön, övertidsersättning, semester, tjänstepension och försäkringar enligt kollektivavtal. Du får även ett förmånligt friskvårdsbidrag och en generös rabatt hos gymkedjorna Nordic Wellness, SATS och Fitness24Seven! Om Tranpenad GroupSedan 1999 har vi på Tranpenad arbetat för att få företag och människor att växa. Idag är vi en av Sveriges största aktörer inom vårt segment, med 2 500 medarbetare och kontor i Stockholm, Eskilstuna, Göteborg, Borås, Trollhättan, Jönköping och Helsingborg. Genom att vara personliga, kompetenta och ansvarstagande i allt vi gör – och ha roligt medan vi gör det – blir vi det personliga bemanningsföretaget som alla pratar om. Tranpenad är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag och anslutet till Kompetensföretagen via Almega.Sedan 2022 är matchningsbolaget Eyes4work en del av Tranpenad Group. Eyes4work startades 2018 med målsättningen att tillsammans med lokalt förankrad personal och samarbetspartners skapa effektiva kedjor där utbildning och matchning är delar i den process som leder individen framåt, mot ett nytt jobb eller vidare mot nästa mål. Eyes4work finns idag på ett 100-tal orter i landet och varje dag går 8 deltagare vidare till ett nytt jobb eller en utbildning. AnsökanSkicka in din ansökan redan idag då intervjuer sker löpande. Vi tar inte emot ansökningar via e-post eller telefon.

158 dagar sedan
Sista ansökan:
29 mars 2025
Säkerhetstekniker
Great Security Sverige AB
Elektronikreparatörer och kommunikationselektriker m.fl.

Vår verksamhet på västkusten går som tåget och vi söker fler medarbetare till vårt kontor i Västra Frölunda. Vi vill bli fler som mellan alla kvalitetsarbeten med säkerhetslösningar åt företag och myndigheter även har en och annan rolig stund. Om du är flexibel, social, ansvarsfull och händig och intresserad av att arbeta med det här, läs vidare. Det kan vara just dig vi letar efter. VAD DU KOMMER ATT GÖRASom säkerhetstekniker hos oss kommer du att arbeta med installation, driftsättning och service av våra säkerhetssystem. Vi söker kompetenta medarbetare inom alla områden inom elektronik. Det är en väldigt dynamisk bransch och en arbetsdag kan vara mycket varierande. Du, individuellt eller i team, är vårt ansikte ute hos kund. VEM DU ÄR Först och främst ser vi att du är drivande i att bygga upp långsiktiga relationer med både medarbetare, kunder och samarbetspartners. Vi vill att du är erfaren och riktigt vass inom ditt specialområde. Du bör ha gedigen kunskap inom passersystem eller larmsystem. Vi vill helst att du har den bredden att både kunna såväl installera och driftsätta som att utföra felsökning och service. Vi förutsätter att du har god kännedom kring våra leverantörers produktutbud. Om du tar med dig en god portion humor i bagaget, kommer det vara ett plus, eftersom vi anser att vi har den bästa humorn på marknaden. B-körkort och flytande svenska i tal och skrift är ett krav för att klara tjänsten och vi ställer även höga krav på tillgänglighet och flexibilitet. VARFÖR SKA DU VÄLJA OSS Du kommer till ett roligt och kreativt gäng, som trivs bra ihop och känner en stolthet över jobben vi efterlämnar och över att tillhöra Great Security. Du får arbeta med roliga och högprofilerade projekt och avancerade tekniska lösningar. Du har ett fritt arbete och styr din dag själv, vilket vi hoppas motiverar dig till att ta fram ditt yttersta. Vi premierar de mjuka värdena och att alltid göra sitt bästa. När vi går hem för dagen, ska vi känna oss nöjda med det vi har presterat och att vi har hjälpt till att skapa trygghet åt vår kund. Du kommer att ha förmånen att inom räckhåll ha in-house experter inom alla områden och vi har en prestigelös miljö. där det alltid finns någon att vända sig till och ställa frågor. Vi tror på att delad kunskap blir dubbel kunskap och att vi utvecklar varandra. Vill du samma sak som vi – att bli bäst i klassen – ser vi fram emot din ansökan. ÖVRIGTI tjänsten ingår tjänstefordon Du rapporterar till arbetsledare. Beredskapstjänstgöring kan i framtiden komma att ingå i tjänsten. Tjänsten kan komma att placeras i säkerhetsklass. Säkerhetsprövning innefattande bakgrundskontroll, registerkontroll, säkerhetsprövningssamtal och särskild personutredning kan utföras innan/inför anställning för slutkandidaten. För vissa tjänster ställs krav på svenskt medborgarskap.

158 dagar sedan
Sista ansökan:
29 mars 2025
Creditsafe söker en teamledare till vårt SME-team!
Creditsafe i Sverige AB
Företagssäljare

Är du en person som brinner för teamwork och älskar försäljning? Du är den som sprider energi till dina kollegor och samtidigt strukturerar upp bakom kulisserna. Du är helt enkelt en person som gillar ett omväxlande och utmanande jobb, men viktigast av allt - du drivs av att se dina kollegor utvecklas och nå nya mål! Vad blir din roll?Till vårt kontor i centrala Göteborg söker vi dig som ska leda vårt största säljteam. Teamet ansvarar för våra befintliga kunder inomSME-segmentet.Vi ser att du har god erfarenhet av försäljning och någon form av coachning och/eller ledarskap. Har du dessutom jobbat i vår bransch inom kredit- och affärsinformation är det meriterande. Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift är ett krav. Dina arbetsuppgifter innebär bland annat att: Leda och coacha CRT (Customer Relation Team) Genomföra regelbundna 1-2-1-avstämningar Utforma strategier för hur vi skall uppnå de mål och resultat som är satta för avdelningens verksamhet med stöd av närmsta chef Analysera försäljning, statistik och säljsiffror samt lägga fram förslag till förändringar, förbättringar och övriga åtgärder Ansvara för att genomföra säljtävlingar och andra motivationshöjande åtgärder Delta och vara en nyckelspelare i SME Management Ansvara för rekrytering till CRT med stöd av HR och närmsta chef Vem är du och vilka egenskaper har en person som passar in på ovanstående? Vi kan dra alla fina ord såsom positiv, energisk och påhittig. Men det viktigaste för oss är att du gillar försäljning och framförallt har förmågan att få ihop ett team. Den som vet, den vet! Om ossVi skulle kunna skryta om träning på arbetstid, kortare arbetsdagar under sommaren, fina kontorslokaler i Gårda, episka kickoffer och roliga personalaktiviteter… Men det vi är allra mest stolta över hos oss på Creditsafe är vår personal! Engagerade medarbetare som gör att ingen dag blir den andra lik. Vi är otroligt stolta över energin och gemenskapen som finns bland våra kollegor - det är något att skryta om! Övrig informationArbetet är på heltid Efter upplärning finns möjlighet att jobba både från kontoret och hemifrån Tillträde enligt överenskommelse Fast månadslön + provisionLär känna oss lite bättre! Gå in och följ oss på Instagram @creditsafers eller Creditsafe i Sverige på Facebook!Eftersom intervjuer sker löpande hoppas vi att du skickar in din ansökan så snart som möjligt!

158 dagar sedan
Sista ansökan:
29 mars 2025
Traineeprogram Projektledare
One Nordic AB
Ingenjörer och tekniker inom bygg och anläggning

Vi hjälper våra kunder att bygga ett hållbart energisamhälle. Vill du utvecklas inom teknik, projektledning och ledarskap och vara nära affären? Ansök till ONE Nordics traineeprogram för projektledare! Vi behöver ingenjörstraineer som vill utveckla Sveriges energiinfrastruktur tillsammans med oss. ONE Nordic är ett företag som satsar på unga talanger. Vårt traineeprogram är den perfekta bryggan mellan studier och arbetsliv. Traineeprogrammet är en del av företagets långsiktiga försörjning av medarbetare i nyckelpositioner. Som trainee erbjuder vi dig en unik start på din karriär. Du får möjlighet till en helhetssyn över energisektorn, ett brett kontaktnät i branschen, unika kunskaper och personlig utveckling. Samtliga är viktiga förutsättningar för ett framgångsrikt arbete inom ONE Nordic koncernen.ONE Nordic är en av Sveriges största leverantörer av både tekniska konsulttjänster samt underhåll och entreprenad inom energisektorn. ONE Nordics ambition är att alltid ligga i täten när det gäller att bistå energiproducenter, distributörer och energianvändare med allt inom el-infrastruktur. Vi bygger, underhåller, digitaliserar och optimerar våra kunders anläggningar. Det är vårt ansvar att kunderna följer de senaste miljö-, kvalitets-, och lagkraven samt att de är så effektiva som möjligt.Vi arbetar med kunder över hela landet inom flera olika verksamhetsområden såsom elnät, vattenkraft, vindkraft, energimätning. Som trainee hos oss får du möjlighet att arbeta inom flera av dessa områden i spännande kundprojekt med de mest kända och största aktörerna på marknaden. Några av våra största kunder är E.ON, Ellevio, Vattenfall, Fortum, Trafikverket samt Stockholms stad.Om traineeprogrammetONE Nordics traineeprogram är certifierat och öppet för nyexaminerade ingenjörer gärna med inriktning industriell ekonomi. Under programmets 12 månader får du, med stöd av mentorer, möjlighet att arbeta med projektledning, affärsmannaskap, kundkontakter, anbud och kalkylering, ekonomi och inköp. Parallellt med detta kommer du att få delta i utbildningar inom projektledning, affärsstrategi, ledarskap, entreprenadjuridik och kommunikation. Att leda medarbetare ute i fält ingår som en viktig del av traineeperioden. Programmet ska ge dig förutsättningen att göra en lysande karriär inom ONE Nordic!• Uppstarten är en introduktion på vårt huvudkontor i Malmö, Hyllie med hela traineegruppen. Ni möter bland annat koncernledningen och andra nyckelpersoner.• Uppföljning, coaching, omladdning, teamaktiviteter och studiebesök i olika kundprojekt/verksamheter sker mellan praktikperioderna både i grupp och individuellt.• Avslutet består av summering, utvärdering och en diplomeringsceremoni. Intervjuer med tidigare traineer Simon Martinussen - Trainee som gjorde raketkarriär (one-nordic.se) Jonatan Andersson - ”Jag kom snabbt in i gemenskapen som präglar företaget” - Traineeguiden : Traineeguiden (cotf.se) Jessica Nilsson & Jonatan Andersson - Framtidens Traineeprogram & Arbetsmarknad by Contentway - Issuu MålgruppDrivna ingenjörerKravGoda kunskaper i svenska i tal och skriftB-körkortStartdatum traineeprogram: 1 september 2025Varaktighet traineeprogram: 12 månaderAnställningsform: Tillsvidareanställning med provanställningKontakt: Petra Berg, [email protected]

159 dagar sedan
Sista ansökan:
29 mars 2025
Sjuksköterska - Bli en del av oss!
Attendo Sverige AB
Grundutbildade sjuksköterskor

Välkommen till en värderingsstyrd organisation Attendo Fiskebäck äldreboende ligger i Västra Frölunda - Göteborg, vackert beläget med hänförande utsikt över småbåtshamnen och havet. Här finns fina promenadvägar, varför inte ta en sväng runt hamnen eller ner till den vackra badplatsen på din rast. Vi har flera gemensamma utrymmen och en stor solig uteplats. Busshållplatsen ligger precis utanför och tar dig hit från Frölunda Torg på 8 minuter. Här finns 108 lägenheter uppdelade på 4 våningsplan. Fem somatiska enheter och två med inriktning mot demens. Sjuksköterskegruppen består av 4 sjuksköterskor och vi söker nu en sjuksköterska till ett av våra våningsplan. Beskrivning av tjänsten Tidsbegränsad anställning fram till 2026-06-01 på 100% Arbetstider mån-fre dagtid Tillträdesdatum 2025-02-01 Stämmer denna beskrivning in på dig? Vi söker dig som är legitimerad sjuksköterska, har yrkeserfarenhet och ett intresse för äldreomsorgen. Som person är du ansvarstagande, självständig och ödmjuk med förmågan att prioritera. Du trivs med att handleda och delegera omvårdnadsmedarbetare i hälso- och sjukvårdsuppgifter och motiveras av att tillsammans med dina kollegor skapa en högkvalitativ vård för dem som bor hos oss. På våra boenden får du ett omväxlande arbete där du dels arbetar långsiktigt med hälsoplaner för att öka livskvaliteten för de boende men där det är också du som gör bedömningar och fattar beslut om åtgärder i akuta situationer. I ditt ansvar ingår också att erbjuda en god palliativ omvårdnad. Omställningen till Nära vård gör att allt fler sjukvårdsinsatser på specialiserad nivå sker på boendet. Det ger dig en mångfald av stimulerande och utvecklande arbetsuppgifter. Arbetet är självständigt samtidigt som du har tillgång till många kompetenta kollegor i våra sjuksköterskenätverk. Som sjuksköterska i Attendo är du betydelsefull och din kompetens värdesätts högt. Du är en del av laget som arbetar för att stärka individen. Du har en arbetsledande roll med stora möjligheter att påverka verksamheten. Våra värderingar är Omtanke, Engagemang ochKompetens. Delar du dem? Varmt välkommen med din ansökan! Det här kan vi erbjuda dig Stort utbud av arbetsplatser & yrkesroller Utbildningar Utvecklingsmöjligheter Karriärvägar Personalförmåner Trygga anställningsvillkor Digitala arbetsverktyg Ambitiöst & strukturerat kvalitetsarbete Platt organisation med korta beslutsvägar Om Attendo På Attendo arbetar vi helhjärtat med att ge trygghet och omsorg till människor som behöver stöd i vardagen. Vår omsorg utgår från mänskliga möten – stunder där vi visar att vi bryr oss om varandra. Vi kallar det Med hjärta för omsorg. Attendo har en bred verksamhet där du får möjlighet att utvecklas utifrån dina intressen och kompetenser. Vi erbjuder karriärvägar med möjlighet till personlig utveckling där du kan göra skillnad. Vi tror att delaktighet, tydlig kommunikation och ett närvarande ledarskap leder till trivsel och arbetsglädje. Attendo är en lärande organisation och välkomnar nya idéer och initiativ för att vi tillsammans ska kunna utveckla omsorgen framåt. Våra värderingar Omtanke, Engagemang och Kompetens vägleder oss i vårt arbete för att kunderna ska trivas och känna självständighet. Vi erbjuder kollektivavtal, tjänstepension och avtalsförsäkringar för att ge dig en trygg anställning. Som medarbetare får du även del av förmåner, däribland friskvårdsbidrag, attraktiva erbjudanden och rabatter via förmånsportalen Benify. Före anställning ska utdrag ur belastningsregistret tillsammans med giltig fotolegitimation visas upp. Om du blir kallad till en intervju behöver du kunna styrka att du har rätt att arbeta i Sverige, genom att uppvisa att du har medborgarskap inom EU/EES eller ett giltigt arbetstillstånd. Välkommen med din ansökan – tillsammans gör vi omsorgen bättre!

159 dagar sedan
Sista ansökan:
29 mars 2025
Teknisk Butikssäljare
A Hub AB
Butikssäljare, fackhandel

Är du redo att ta nästa steg i karriären och vara med på en spännande resa i ett snabbt växande företag? Drivs du av att skapa långsiktiga relationer och har ett stort tekniskt intresse? Om du dessutom vill utvecklas i en bransch full av möjligheter – då kan detta vara ditt nästa stora äventyr! Vår kund står inför en spännande och expansiv fas och ser en kraftigt ökad efterfrågan på sina produkter, lösningar och tjänster. De behöver nu förstärka organisationen i region Väst med lokalisering i Göteborg. Bolaget är leverantör av infrastruktur för nätverk och sedan starten 1988 etablerat sig som en ledande svensk leverantör av produkter för data- och telekommunikation i Norden. Vi erbjuder Vi erbjuder dig en utvecklande roll i en växande bransch, där du får möjlighet att växa både professionellt och personligt. Du blir en del av vårt team i Göteborg, som består av flera erfarna medarbetare inom försäljning och branschen. Din roll innebär att bygga och utveckla starka kundrelationer, med fokus på att förstå kundernas behov och erbjuda lösningar som skapar värde. Som en del av ett företag i tillväxt får du stora möjligheter att påverka, bidra med idéer och utvecklas vidare inom bolaget. Om du vill arbeta i ett erfaret team och vara en nyckelspelare i vår fortsatta resa, då är detta rätt roll för dig! Arbetsuppgifterna består primärt av: Butiksansvar – ta hand om kunder och försäljning i butiken i Göteborg. Kundsupport – vägleda och supportera våra kunder vid inkommande beställningar. Orderhantering – webbshop, mejl och telefon. Lager – in och utleveranser. (hantering av truck kan förekomma) Din profil VI tror att du för att lyckas i rollen som ansvarig butik/lager hos vår kund har några års erfarenhet av ett serviceyrke med fokus på kundkontakt och kundrelation. Erfarenhet från liknande arbetsuppgifter är en fördel. Du behärskar både svenska och engelska i tal och skrift samt arbetar obehindrat i Officepaketet. Det är meriterande med teknisk produktkunskap ocherfarenhet av nätverksprodukter som fiberoptik, nätverkskablar och IT-utrustning. Om du har enbakgrund inom telekom, IT eller teknik är det ett stort plus. Som person är du serviceinriktad och ser lösningar framför problem med stort driv och målfokus. Vidare är du utåtriktad, social och har förmågan att skapa förtroende och relationer. Du bidrar gärna med ett gott humör och positiv energi till både kunder, säljteamet och andra kollegor på kontoret. Du är initiativtagandeoch ärinte rädd att hugga i där det behövs. ÖVRIG INFORMATION Start: Omgående Arbetstider: Heltid, ordinarie kontorstider Plats: Mölndal Anställningsform: I detta uppdrag blir du anställd som konsult hos A-hub med start så snart som möjligt. För rätt person finns alla möjligheter för en långsiktig tjänst hos vår kund på sikt. Rekryteringsprocessen hanteras av A-hub. Varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Maja Wikemark vid frågor om tjänsten [email protected]

159 dagar sedan
Sista ansökan:
28 mars 2025
Rekryteringsträff 30/10 för serveringspersonal - uppdrag på Svenska Mäss...
Carotte Staff AB
Hovmästare och servitörer

Onsdagen den 30 oktoberbjuder viin till enrekryteringsträff/gruppintervju för servispersonal somvill arbeta på uppdrag för Svenska Mässan Gothia Towers i främst november och december, Vi harflertalet spännande uppdrag på ingångoch söker nu efterkonsulter inom serveringsom vill arbeta under enstaka dagar i november och december, tillfälle finns även för fler dagar. Uppdragen kommer varierar från stora till små, allt från spännande företagsfester, och stora banketter till mindre evenemang som mingel, buffé samt café/foodtruck-verksamhet. Du kommer få chansen attvara del av ett stort team som brinner för gästservice, kvalité och bemötande.Arbetstiderna är förlagda på både dag- ochkvällstid och exempel på arbetsuppgifter är bland annat: Välkomna gäster Bankettservering Montercatering Buffémiddagar Plocka disk Ett stort plus är om du har möjlighet att arbeta den 22 och 29 november men vi önskar gärna att man är tillgänglig flera datumi november.Uppdragen är flertalet i november-december och givetvis finns det en stor möjlighet att fortsätta arbeta extra tillsammans med oss Om rekryteringsträffen/gruppintervjun onsdag den 30 oktober kl. 17:00-20:00 Vi kommer inleda kvällen medatt presentera de kommandeuppdragen. Du kommer få en introduktion i hur det är attarbeta som konsult på Carotte Staff och chansen att berätta för oss om vem du är och varför du är rätt person för oss. Kvällen kommer avslutas med att vi går igenom bankettserveringsteknik. Om dig Vi söker passionerad, driven och utåtriktad serveringspersonal.Du utför ditt arbete prestigelöst med ett glatt humör under högt arbetstempo. Personliga egenskaper vi vädersätter är positivitet, flexibilitet och ansvarstagande. Som konsult hos oss har du lätt för att anpassa dig till nya situationer. Vi förutsätter naturligtvis att du är professionell och personlig i ditt möte med gäster och kollegor.Våra värdeord är förebilder, kvalitet, personligt och nyskapande- precis så vill vi att våra kunder och deras gäster ska uppleva oss. Vi ser gärna att du har arbetat med servering förut men om du inte har någon erfarenhet eller utbildning inom servering, catering eller att ta bordsbeställningar erbjuder vi dig en grundläggande utbildningför att du ska känna trygg i att hantera arbetsuppgifterna och leverera hög servicenivå till våra kunder. Om Carotte Carotte består idag av tre bolag, Food & Event, Housekeeping och Staff. Tillsammans tar vi ett helhetsgrepp om allt som har med mat, möten och service att göra hos våra kunder. Koncernen grundades 1982 och har kontor i Stockholm, Göteborg & Jönköping. Vår ambition är att växa till Sveriges främsta bolag inom Soft Facility Management och att fortsätta etablera kontor på nya regioner. Carotte Staff matchar ihop självgående och ansvarstagande personal som brinner för att ge förstklassig service med våra kunders team, oavsett om det handlar om att bemanna eller rekrytera. Genom våra egna träffsäkra utbildningar utvecklar vi servicepersonal med det där lilla extra – engagemanget, glöden och känslan för detaljer som gör skillnad. Vi hyr ut, rekryterar och utbildar Stockholm, Göteborg & Jönköpings främsta servicepersonal. Om Svenska Mässan Gothia Towers som är en av våra största kunder och en spännande arbetsplats Gothia Towers är idag en av Nordens mest attraktiva mötesplatser med 41 000 m2 upplevelseyta, 1200 förstklassiga hotellrum och sviter samt 5 populära barer och restauranger. Svenska Mässan och Gothia Towers bildar tillsammans en av Europas största helintegrerade mötesplatser med cityläge. Varje år väljer mer än 1,8 miljoner besökare från hela världen att mötas, äta och bo, utveckla affärer, produkter eller idéer hos dem. Här erbjuds allt från hotell, butiker, teater, spa och restauranger till mässhallar och olika typer av mötesarenor. Allt samlat under ett tak och med stadslivet precis utanför dörren. Visionen är att bli Europas mest attraktiva mötesplats genom att erbjuda den bästa helhetsupplevelsen och med kärnvärdena engagemang, samarbete och mod som vägvisare och inspirationskälla, strävar man ständigt efter att uträtta nya stordåd – varje dag och i varje möte med besökare, kunder och varandra. ÖVRIG INFORMATIONInbjudan till rekryteringsträffen skickas efter telefonintervju har genomförts. I den här rekryteringsprocessen kommer vi att lägga stor vikt på din personliga lämplighet och din motivation för rollen. Start: Enligt överenskommelse Omfattning: Extra vid behov under november och december, utöver din huvudsakliga sysselsättning men god chans till förlängning Placering: Göteborg Vi tar inte emot ansökningar via mejl men om du har några frågor eller funderingar kontakta gärna ansvarig rekryterare.

159 dagar sedan
Sista ansökan:
28 mars 2025