Vassa & hungriga kockar sökes

Vi letar inte efter alla, vi letar efter dig som har ett gediget intresse för matlagning och som brinner för yrket! Är du trött på att alltid vara underbemannad på ditt jobb? Känner du att det hade varit lättare att hjälpa andra istället för att behöva göra allt själv? Vill du få en paus från ditt monotona jobb och få tillbaka kärleken till matlagningen igen? Vill du utvecklas till nya höjder i din karriär och få möjligheten att vara med i alla Göteborgs stora event? Då är detta ditt nästa steg i yrkeslivet! Vem är du? Du är en självgående kock/kallskänka med huvudet på skaft som har erfarenhet från Husmanskost eller Á la carte verksamhet. Är en driven person som aldrig vill sluta lära och som gärna delar med dig av din erfarenhet så att det blir ett så bra resultat ut till gästen som möjligt. Sök dig hit så hjälper vi Göteborgs restauranger ihop. Flexibelt arbete som gör att du kan planera din lediga tid men samtidigt få jobba på Göteborgs alla olika sorters restauranger. Lönesättningen är individuell. Kvalitéer vi söker efter: Vågar visa vad du går för. Ambition att lära sig mer av yrket. Flexibel med att inte endast jobba dagtid. Prestigelös i att alla dagens uppgifter inte alltid är detsamma. Varför ska du jobba på RestaurangAssistans? Att jobba hos oss är framförallt väldigt roligt! Vem vill inte ha hundratals härliga kollegor och möjlighet att jobba på massor av spännande arbetsplatser? Erfarenhet - Hos oss får du snabbt erfarenheter som annars tar flera år att uppnå. Jobba på allt från en till 30 olika arbetsplatser, hos oss finns alla möjligheter! Lär känna nya branschkollegor och skaffa dig ett brett nätverk i branschen! Flexibelt schema - Jobba eller vara ledig? Hos oss får du sms-förfrågningar och väljer själv hur mycket, när och vart du vill jobba. Personalaktiviteter - Få vänner för livet! Vi hittar på massa kul tillsammans för att stärka gemenskapen och visa vår uppskattning. ️‍♀️ Friskvård och förmåner - Vi erbjuder alla våra anställda oavsett anställningsgrad rabatterade träningskort. Vi erbjuder även rabatt på hotellvistelser i hela Norden! Utbildning - Flera gånger per år anordnar vi utbildningar på olika nivåer. Vi har också ett samarbete med externa parter, bl.a. Restaurangakademien. Trygga och bra villkor med kollektivavtal - Hos oss ingår allt, försäkring, pension och semesterersättning. Dessutom så får du en konkurrenskraftig lön samt tillägg för obekväma arbetstider. Mer om oss RestaurangAssistans är Nordens ledande bemanningsföretag inom besöksnäringen. Vi har funnits i över 20 år och har kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Oslo. Vi bemannar, rekryterar och outsourcar personal till hotellkedjor, stjärnkrogar, företagsrestauranger, kommuner, konferensanläggningar, cateringföretag och stora Arenor. Våra ledord är effektivitet, kvalitet, flexibilitet och omtanke.

22 mars 2024
Sista ansökan:
8 september 2024
Lunchkock.

Vi letar inte efter alla, vi letar efter dig som har ett gediget intresse för matlagning och som brinner för yrket! Är du trött på att alltid vara underbemannad på ditt jobb? Känner du att det hade varit lättare att hjälpa andra istället för att behöva göra allt själv? Vill du få en paus från ditt monotona jobb och få tillbaka kärleken till matlagningen igen? Vill du utvecklas till nya höjder i din karriär och få möjligheten att vara med i alla Göteborgs stora event? Då är detta ditt nästa steg i yrkeslivet! Vem är du? Du är en självgående kock/kallskänka med huvudet på skaft som har erfarenhet från Husmanskost eller Á la carte verksamhet. Är en driven person som aldrig vill sluta lära och som gärna delar med dig av din erfarenhet så att det blir ett så bra resultat ut till gästen som möjligt. Sök dig hit så hjälper vi Göteborgs restauranger ihop. Flexibelt arbete som gör att du kan planera din lediga tid men samtidigt få jobba på Göteborgs alla olika sorters restauranger. Lönesättningen är individuell. Kvalitéer vi söker efter: Vågar visa vad du går för. Ambition att lära sig mer av yrket. Flexibel med att inte endast jobba dagtid. Prestigelös i att alla dagens uppgifter inte alltid är detsamma. Varför ska du jobba på RestaurangAssistans? Att jobba hos oss är framförallt väldigt roligt! Vem vill inte ha hundratals härliga kollegor och möjlighet att jobba på massor av spännande arbetsplatser? Erfarenhet - Hos oss får du snabbt erfarenheter som annars tar flera år att uppnå. Jobba på allt från en till 30 olika arbetsplatser, hos oss finns alla möjligheter! Lär känna nya branschkollegor och skaffa dig ett brett nätverk i branschen! Flexibelt schema - Jobba eller vara ledig? Hos oss får du sms-förfrågningar och väljer själv hur mycket, när och vart du vill jobba. Personalaktiviteter - Få vänner för livet! Vi hittar på massa kul tillsammans för att stärka gemenskapen och visa vår uppskattning. ️‍♀️ Friskvård och förmåner - Vi erbjuder alla våra anställda oavsett anställningsgrad rabatterade träningskort. Vi erbjuder även rabatt på hotellvistelser i hela Norden! Utbildning - Flera gånger per år anordnar vi utbildningar på olika nivåer. Vi har också ett samarbete med externa parter, bl.a. Restaurangakademien. Trygga och bra villkor med kollektivavtal - Hos oss ingår allt, försäkring, pension och semesterersättning. Dessutom så får du en konkurrenskraftig lön samt tillägg för obekväma arbetstider. Mer om oss RestaurangAssistans är Nordens ledande bemanningsföretag inom besöksnäringen. Vi har funnits i över 20 år och har kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Oslo. Vi bemannar, rekryterar och outsourcar personal till hotellkedjor, stjärnkrogar, företagsrestauranger, kommuner, konferensanläggningar, cateringföretag och stora Arenor. Våra ledord är effektivitet, kvalitet, flexibilitet och omtanke.

22 mars 2024
Sista ansökan:
8 september 2024
Lånehandläggare till Reducero i Göteborg
Reducero AB
Telefonförsäljare m.fl.

Genom oss kan du hjälpa Sveriges låntagare med deras ekonomi, samtidigt utvecklas och ha roligt på vägen Vill du bli en del av ett vinnande team som hjälper till att stärka Sveriges låntagare? Tillsammans med dina kollegor bidrar du till just detta, samtidigt som du har roligt på vägen. En perfekt kombo tycker vi! På Reducero värdesätter vi nyfikenhet, framåtanda och en känsla för service. Dessa egenskaper är bidragande till den upplevelse vi vill ge våra kunder för att kunna ta smartare beslut kring sin ekonomi. Vi hoppas att du vill bli en del av oss! Reducero jämför räntor och förmedlar lån till privatpersoner via telefon och vår hemsida. Vi är över 70 anställda på två kontor som varje dag hjälper kunder att förbättra sin vardagsekonomi. Som lånehandläggare är du ansvarig för den första kundkontakten. Du hjälper kunden att skapa en ansökan över telefon och bokar kunden för ett möte med en rådgivare. Vad vi erbjuder dig? - Utbildningar i låneförmedling, bankmarknaden och försäljning - Trygg inkomst med förmånlig provisionsmodell - Snabb karriärmöjlighet inom rådgivning och försäkringsförmedling - Inspirerande arbetsplats med en härlig gemenskap - Vi bjuder på frukost och fika när du behöver extra energi - Gemensamma AW:s, aktiviteter och resor med företaget Vi söker dig som: - Vill utvecklas inom försäljning - Har ett intresse för ekonomi - Är en tävlingsmänniska som drivs av att uppnå mål. - Är ihärdig och kreativ. Det är meriterande om du tidigare arbetat med försäljning eller rådgivning inom bank och försäkring. Övrig information - Arbetstider mån-fre 09:00-17:00 - Tacksam prestationsbaserad lön, garanterad ersättning oavsett resultat Tillträde Vi anställer löpande handläggare till Göteborg. Nästa utbildningsprogram är den 18e mars och 1e april. Du är alltid välkommen att söka genom att klicka på knappen nedan. Frågor Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta mig på [email protected]

22 mars 2024
Sista ansökan:
8 september 2024
Lånehandläggare i centrala Göteborg
Reducero AB
Telefonförsäljare m.fl.

Vill du utvecklas som säljare och samtidigt hjälpa människor med deras ekonomi? Beskrivning Reducero jämför räntor och förmedlar lån till privatpersoner via telefon och vår hemsida. Vi är över 120 anställda på tre kontor som varje dag hjälper kunder att förbättra sin vardagsekonomi. Som lånehandläggare är du ansvarig för den första kundkontakten. Du hjälper kunden att skapa en ansökan över telefon och bokar kunden för ett möte med en rådgivare. I samtalet kommer du behöva kunskap om och sätta dig in i kundens ekonomiska situation. Hur mycket kan jag tjäna? Provisionen är obegränsad och baseras på antalet utbetalda lån du förmedlar. Vem är du? Vi söker dig som brinner för försäljning och har ett intresse för ekonomi. Du är en tävlingsmänniska som drivs av att uppnå mål. För att lyckas i jobbet behöver du vara ihärdig och kreativ. Det är viktigt att du pratar bra svenska och på ett enkelt sätt kan förklara för kunden hur en ansökan går till. Det är meriterande om du tidigare jobbat med försäljning eller rådgivning inom bank och försäkring. En grundläggande förståelse av hur räntor, lån och krediter fungerar är ett plus. Vi tror att jobbet är perfekt för dig som vill ha ett första jobb inom finans och försäljning. Vad vi erbjuder dig - Utbildningar i låneförmedling och säljteknik där du lär dig för att påbörja din karriär inom försäljning. - Trygg inkomst med förmånlig provisionsmodell där du själv påverkar din lön. - Inspirerande arbetsplats med härlig gemenskap. (9 av 10 av våra anställda skulle rekommendera en kompis att jobba här). - Gemensamma fredagsfrukostar, tv-spel och pingis på lunchrasten. - Centralt beläget kontor i Göteborg. - Tävlingar med generösa priser. Arbetstid 09.00-17.00, måndag till fredag. Tillträde Vi anställer löpande handläggare till Göteborg. Nästa tillfälle för start är den 29e januari. Du är alltid välkommen att söka genom att klicka på knappen nedan. Frågor Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta mig på [email protected]

22 mars 2024
Sista ansökan:
8 september 2024
Grundkurs i servering - Göteborg
Restaurang Assistans i Skandinavien AB
Hovmästare och servitörer

Om jobbet: Genom våra utbildningar ”RA Career” coachar vi dig mot nya höjder där du hela tiden får utmana dig själv och testa dina vingar. Vår grundkurs i servering ger dig en stabil grund att stå på och möjlighet att komma ut på massor med roliga uppdrag hos några av Göteborgs mest lockande restauranger och hotell. Vi söker dig som har en annan sidosyssling så som deltids jobb eller studier och vill jobba lite vid sidan av. Vem är du? Visst verkar det otroligt roligt att jobba inom hotell och restaurang? Har du sommarjobbat på café, sålt glass i en strandkiosk eller haft en fot eller två inom besöksnäringen? Vill du lära dig mer och ta steget in i en spännande bransch? Har du dessutom ett stort leende på läpparna och snabba fötter så är det här möjligheten för dig! Kurserna hålls löpande med begränsat antal deltagare per tillfälle. Skicka in din intresseanmälan så återkopplar vi till dig ifall du fått en plats till nästa kurstillfälle. Varför ska du jobba på RestaurangAssistans? Att jobba hos oss är framförallt väldigt roligt! Vem vill inte ha hundratals härliga kollegor och möjlighet att jobba på massor av spännande arbetsplatser? Erfarenhet - Hos oss får du snabbt erfarenheter som annars tar flera år att uppnå. Jobba på allt från en till 30 olika arbetsplatser, hos oss finns alla möjligheter! Lär känna nya branschkollegor och skaffa dig ett brett nätverk i branschen! Flexibelt schema - Jobba eller vara ledig? Hos oss får du sms-förfrågningar och väljer själv hur mycket, när och vart du vill jobba. Vi erbjuder både heltid, deltid och extraanställningar! Personalaktiviteter - Få vänner för livet! Vi hittar på massa kul tillsammans för att stärka gemenskapen och visa vår uppskattning. ️‍♀️ Friskvård och förmåner - Vi erbjuder alla våra anställda oavsett anställningsgrad rabatterade träningskort. Vi erbjuder även rabatt på hotellvistelser i hela Norden! Utbildning - Flera gånger per år anordnar vi utbildningar på olika nivåer. Vi har också ett samarbete med externa parter, bl.a. Restaurangakademien. Trygga och bra villkor med kollektivavtal - Hos oss ingår allt, försäkring, pension och semesterersättning. Dessutom så får du en konkurrenskraftig lön samt tillägg för obekväma arbetstider. Mer om oss RestaurangAssistans är Nordens ledande bemanningsföretag inom besöksnäringen. Vi har funnits i över 20 år och har kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Oslo. Vi bemannar, rekryterar och outsourcar personal till hotellkedjor, stjärnkrogar, företagsrestauranger, kommuner, konferensanläggningar, cateringföretag och stora Arenor. Våra ledord är effektivitet, kvalitet, flexibilitet och omtanke.

22 mars 2024
Sista ansökan:
8 september 2024
ALC - Serviser/Servitörer sökes!
Restaurang Assistans i Skandinavien AB
Hovmästare och servitörer

Om jobbet: Vi söker erfaren serveringspersonal som med enkelhet kan ta hand om en egen station. Vår personal finns på Göteborgs bästa och största restauranger där du får möjlighet att leverera förstklassig service. Vi har ett långt gediget samarbete med Göteborgs största hotell och stadens mest spännande koncept. Tjänsten passar de som vill arbeta extra vid sidan av studier eller annat arbete. Vem är du? Vi söker dig som har utbildning från restaurangskola och/eller 3 års dokumenterad yrkesvana inom servisyrket. Du är en utåtriktad, prestigelös och positiv person som älskar nya utmaningar och är van att arbeta i högt tempo. Har god kassaerfarenhet samt dryckeskunskaper. Varför ska du jobba på RestaurangAssistans? Att jobba hos oss är framförallt väldigt roligt! Vem vill inte ha hundratals härliga kollegor och möjlighet att jobba på massor av spännande arbetsplatser? Erfarenhet - Hos oss får du snabbt erfarenheter som annars tar flera år att uppnå. Jobba på allt från en till 30 olika arbetsplatser, hos oss finns alla möjligheter! Lär känna nya branschkollegor och skaffa dig ett brett nätverk i branschen! Flexibelt schema - Jobba eller vara ledig? Hos oss får du sms-förfrågningar och väljer själv hur mycket, när och vart du vill jobba. Vi erbjuder både heltid, deltid och extraanställningar! Personalaktiviteter - Få vänner för livet! Vi hittar på massa kul tillsammans för att stärka gemenskapen och visa vår uppskattning. ️‍♀️ Friskvård och förmåner - Vi erbjuder alla våra anställda oavsett anställningsgrad rabatterade träningskort. Vi erbjuder även rabatt på hotellvistelser i hela Norden! Utbildning - Flera gånger per år anordnar vi utbildningar på olika nivåer. Vi har också ett samarbete med externa parter, bl.a. Restaurangakademien. Trygga och bra villkor med kollektivavtal - Hos oss ingår allt, försäkring, pension och semesterersättning. Dessutom så får du en konkurrenskraftig lön samt tillägg för obekväma arbetstider. Mer om oss RestaurangAssistans är Nordens ledande bemanningsföretag inom besöksnäringen. Vi har funnits i över 20 år och har kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Oslo. Vi bemannar, rekryterar och outsourcar personal till hotellkedjor, stjärnkrogar, företagsrestauranger, kommuner, konferensanläggningar, cateringföretag och stora Arenor. Våra ledord är effektivitet, kvalitet, flexibilitet och omtanke.

22 mars 2024
Sista ansökan:
8 september 2024
Ekonomi & inköpsassistent
WRKFRC Bemanning & Rekrytering AB
Ekonomiassistenter m.fl.

Just nu har du möjligheten att bli en del av ett härligt gäng på Provexa. De söker en Ekonomi & Inköpsassistent. Ta chansen att bli en nyckelroll på företaget redan idag! Vi söker dig som är junior i din karriär och som längtar efter en vardag med stor variation och som uppskattar att vara spindeln i nätet. Tjänsten har störst fokus på ekonomi och inköp men både inventering, möta gäster och se till att kaffet är varmt kan ingå. Arbetsuppgifter, ekonomi - Löpande bokföring - Fakturering - Förregistrering av leverantörsfakturor - Hantering och bokning av inbetalningar - Utskick av betalningspåminnelser och säkerställer att kunder betalar i tid - Handläggning av ärenden, t. ex. bearbeta och utreda avvikelser och fel, göra sammanställningar, beräkningar och avstämningar - Uppdatering av kund- och leverantörsregister - Assisterar i bokslutsarbetet - Utveckling/förbättring av metoder och rutiner för en effektivare ekonomistyrning Arbetsuppgifter, inköp - Planerar och utför inköp - Förhandlar med leverantörer och sluter självständigt avtal - Följer upp och säkerställer leverans av rätt produkter i rätt tid - Följer inköpsrutiner och arbetar aktivt för att förbättra leverantörers prestation gällande kvalitet, leveranssäkerhet och kommunikation - Avhjälper och korrigerar inköpsavvikelser samt ser till att dessa kommuniceras internt och externt enligt gällande rutiner - Säkerställer att lagersaldon är korrekta genom månatliga inventeringar - Säkerställer att lagret är kurant och att övriga rutiner kring lagret upprätthålls - Utveckling/förbättring av metoder och rutiner för en effektivare inköpsstyrning Vi söker dig som - Har erfarenhet av ovan nämnda uppgifter - Utbildning inom ekonomi/inköp - Uppskattar en variationsrik vardag - Är en team player - Självgående - Initiativrik - Flexibel Om Provexa Provexa är en koncern med ca 100 anställda som utför ytbehandling och tjänster inom ytteknik för industrin. De står bakom nya patenterade idéer som Provexa EARTH®, banbrytande ytteknik som i ett slag ändrar bilden av vad som är möjligt att göra med ytbehandling. De har anpassat produktionen efter nya tider och krav. Det handlar om att erbjuda ytbehandling och ytteknik som ger rätt funktion, skydd och hållbarhet. Om tjänsten Tillsättning: Omgående Arbetstider: Kontorstider, heltid

22 mars 2024
Sista ansökan:
8 september 2024
Ekonom
Fastighets AB Balder
Ekonomiassistenter m.fl.

Vi är Balder. Vi förvärvar, bygger och förvaltar fastigheter för människor att bo, arbeta och umgås i. För oss handlar det om att skapa en positiv och långsiktig utveckling för individer, städer och samhället i stort. Affärsmål och ekonomi går hand i hand varav Balders ekonomiavdelning består av kunniga och engagerade medarbetare där varje krona räknas. Är du i början av din karriär inom ekonomi och vill arbeta i en spännande bransch på ett bolag fullt av möjligheter? Vi söker nu en ekonom till vårt huvudkontor i Göteborg! Om rollen. Som ekonom på hos oss ansvarar du för att sköta vår ekonomiadministration med hög kvalitet och effektivt resursutnyttjande. I tjänsten ansvarar du för ett stort antal bolags avstämningar och transaktioner samt att bistå intern personal med diverse löpande och förekommande uppgifter inför bokslut. Arbetsuppgifter innefattar till stor del kontroll och kontering av bolagets flöden av leverantörsfakturor samt avstämning av fakturorna mot huvudbok, men även med löpande redovisning och att i övrigt stödja andra funktioner inom ekonomiavdelningen. Vill du läsa mer om vår ekonomiavdelning? Tryck här. Vidare ansvarar du för att bidra med förbättringsförslag i syfte att utveckla verksamheten vilket bland annat innefattar digitalisering och effektivisering av ekonomiprocesser. Om dig. Vi ser att du har en utbildning inom ekonomi från högskola eller annan motsvarande eftergymnasial utbildning. Som person kräver arbetet att du är noggrann och strukturerad med ett sinne för siffror, men på samma gång att du är flexibel. Hos oss vågar vi utmana gamla sanningar varav vår strävan efter nytänkande i kombination med korta beslutsvägar innebär att få verka i en snabbfotad och föränderlig miljö! Din ansökan. Skicka in din ansökan redan idag eftersom vi arbetar med löpande urval. Tjänsten är ett vikariat på ett år med goda chanser till förlängning. Om du vill veta mer om rollen eller rekryteringsprocessen får du gärna kontakta rekryterare Felicia Forsberg via [email protected]. När du har skickat in din ansökan kommer du att få mejl med en länk till våra rekryteringstester som på ett objektivt sätt hjälper oss att matcha rätt person till tjänsten. Vi önskar inget personligt brev, däremot att du svarar på våra urvalsfrågor. Varmt välkommen till oss! LI-MK1

22 mars 2024
Sista ansökan:
8 september 2024
Nu söker vi ny medarbetare till produktion
Signal & Andersson Charkuterifabrik AB
Slaktare och styckare m.fl.

Nu söker vi ytterligare en Signalare! Vi söker nu dig med tidigare erfarenhet från charkarbete och livsmedelshantering. Vi erbjuder Hos oss får du jobba i ett av Sveriges största familjeägda charkuteriföretag. Vi är stolta över att dagligen kunna producera och leverera goda charkvaror som korv, skinka och bacon till våra kunder. Vi jobbar med de finaste råvarorna och våra kunder finns över hela Sverige. Vi exporterar även ut till Norden och Europa. Blir du en i vårt gäng kan du känna stolthet när du varit med och producerat fina och goda varor som sedan finns i butiker och på skolor, sjukhus mm över hela landet. Vi finns i moderna lokaler i Sisjön, Göteborg. Jobbet innebär Du kommer att jobba i vår produktion på någon av våra avdelningar inom charkproduktion. Du kommer att hantera livsmedel och kylda varor. På paketeringen sker arbetet vid maskin så du kommer få hålla ett omväxlande och stundtals varierat tempo under hela dagen. Vi söker dig Vi söker dig med erfarenhet av charkproduktion och då gärna från hackning. Du är en person som trivs med att jobba självständigt, som ser vad som behöver göras och som tar tag i uppgifterna. Det krävs att du håller rent och snyggt omkring dig, ordning och reda är viktigt i denna tjänst. Som i alla livsmedelsföretag ställs höga krav på hygien. Du behöver också ha god fysik, jobbet kräver att du under din arbetsdag lyfter och flyttar artiklar och rullar ställningar på ca 25 kilo utan att det tröttar eller sliter på din kropp. Vi har självklart hjälpmedel för att underlätta arbetet. Vi vill att du har tidigare erfarenhet från arbete med charkuterier och livsmedel. God svenska i tal och skrift är ett krav. Arbetstiderna är förlagda på dag och kvällsskift. Personliga kvalifikationer Vi söker dig som är glad och positiv och trivs att arbeta i team och är noggrann. Du ska ha lätt för att lära dig nya rutiner och arbetsmoment. Vissa lyft kan förekomma och därför är det bra om du har god fysik. För dig är det inga problem med tidiga mornar eller sena kvällar beroende på arbetstider. Lön och anställningsvillkor Enligt kollektivavtal. Ansökan Urvalet görs löpande så kom med din ansökan redan idag. För mer information om tjänsten kontakta Driftchef Amer El-Emam (mailto:[email protected]), Ekonomi- och kontorschef Petra Tranberg (mailto:[email protected]). Startdatum Efter överenskommelse och gärna så snart som möjligt. Välkommen med din ansökan!

22 mars 2024
Sista ansökan:
8 september 2024
CE-chaufför till Bulk/Sima/Container-ekipage!
Ad Acto Rekrytering AB
Lastbilsförare m.fl.

Vi på adacto people har i dagsläget omkring 130 lastbilschaufförer anställda hos oss. Våra förare väljer att stanna hos oss då vi ger dem ett personligt bemötande och personligt engagemang. Vi matchar våra medarbetare mot kunder där de vill arbeta och vi samarbetar med de flesta typer utav åkerier. Just nu söker vi efter en rutinerad CE-chaufför till vår kund som jobbar med Bulk/Sima/Container-ekipage. Du kommer att vara anställd hos oss på adacto people och arbeta hos våra kunder som konsult. Om allt fungerar bra och man själv vill det finns det mycket stora chanser till vidare anställning direkt hos våra kunder. Vi har självklart kollektivavtal med en avtalsenlig lön. Krav för tjänsten: - Giltigt YKB - CE-körkort med vana av att köra bil och släp. - ADR grund Meriterande: - ADR tank Rekrytering sker löpande så skicka din ansökan redan idag! Vi på adacto people AB är specialiserade på yrken inom transport och logistik sektorn. Genom oss kan du finna din rätta plats i logistik branschen där vi rekryterar och anställer inom de flesta yrken. Vi vill vara en personlig arbetsgivare där man trivs att arbeta. En personlig kontakt med alla anställda är ett måste hos oss. Alla skall bli sedda och hörda. Vi vill att all vår personal skall känna att de är speciella för oss ! Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag läs mer på vår hemsida: www.adactopeople.se (http://www.adactopeople.se/)

22 mars 2024
Sista ansökan:
8 september 2024