Säljare / Produkt manager
MEC-Gruppen Holding AB
Företagssäljare

Vi erbjuder provisions baserat uppdrag, personligt eller i ett etablerat företag Smarta Skydd AB (Ett företag inom MEC Holding AB) Företaget är en kombination av e-handelsföretag och traditionell verksamhet av vårt special sortiment av säkerhet- och trygghets produkter Vi erbjuder ett spännande uppdrag för en trevlig, säljinriktad, engagerad, självgående och samarbetsvillig person. Att kunna uttrycka sig i tal och skrift och förstå affärs manskap är en mycket viktig förutsättning. Erfarenheter av digital verksamhet och känsla för form och färg är en stor merit. Du kommer i första hand att arbeta med att driva affärer mot kund segmentet fordons tillbehör och säkerhetsprodukter. Att utveckla produktprogrammet

7 dagar sedan
Sista ansökan:
18 juli 2025
Dagbarnvårdare i Halmstad

Som dagbarnvårdare arbetar du med en liten barngrupp i ditt eget hem. Dagbarnvårdare är ett alternativ till förskolan och du arbetar med barn i åldrarna 1-5 år. Du väljer själv hur du vill utforma verksamheten, om du vill ha någon specifik inriktning och vilka investeringar du vill göra för att skapa en lärorik och stimulerande miljö för barnen. Det krävs ingen utbildning för att arbeta som dagbarnvårdare men vårt koncept möjliggör för en fördelaktig lön. Detta medför att även många förskollärare väljer att arbeta som dagbarnvårdare i samarbete med oss. Denna tjänst kan man söka tillsammans med någon man vill arbeta tillsammans med. Ni skickar då in ansökan en och en, men anger under ”övrigt” vem du söker tillsammans med. Vi söker dagbarnvårdare inom hela kommunen. Om C Företaget C Företaget är ett alternativ till att starta eget företag. Hos oss får du samma frihet som en egenföretagare samtidigt som du får tryggheten i vår plattform med pedagogiskt stöd, handledning och ekonomihantering. Du får tiden att lägga på arbetet med barnen. Vi söker dig som: - Brinner för att arbeta med barn och vill utveckla en verksamhet utifrån dina egna pedagogiska tankar. - Är utbildad inom barnomsorg, har arbetat inom barnomsorgen eller har annan erfarenhet av att på ett tryggt och pedagogiskt sätt ta hand om barn. - Vill arbeta utifrån ditt egna hem och/eller i lokal. - Är engagerad och lyhörd inför barnens olika behov. - Du är ansvarsfull och har god samarbetsförmåga. Om oss: C Företaget har funnits sedan 2002. I dagsläget samarbetar vi med 70 dagbarnvårdare i 20 olika kommuner. Vi driver även 9 förskolor och 1 öppen förskola i Uppsala län.

7 dagar sedan
Sista ansökan:
18 september 2025
VS-Projektör till Cretec i Halmstad
Today Consulting AB
VVS-montörer m.fl.

Söker erfaren projektör inom VVS (VS rör) Till vår kund Cretec i Halmstad söker vi en erfaren projektör inom VVS med inriktning på VS-rör. En person som vill vara en del av vårt engagerade och kompetenta team. Är du en social och lösningsorienterad person som har praktisk erfarenhet och är van att arbeta i grupp? Då kan du vara den vi söker! Arbetsuppgifter: Ansvara för projektering och dimensionering av VS-installationer. Skapa tekniska specifikationer, ritningar och beräkningar. Använda AutoCAD och MagicCAD för att producera detaljerade ritningar. Samordna och arbeta nära med andra discipliner i projekten. Säkerställa att VS-lösningarna följer gällande standarder och miljökrav. Delta i projektmöten och arbeta tillsammans med både interna och externa parter. Kvalifikationer: Minst 5 års erfarenhet som projektör inom VS, gärna med erfarenhet från både nybyggnation och renovering. Erfarenhet som rörmokare och praktisk erfarenhet från fältet. Erfarenhet av att skruva, sätta ihop och arbeta hands-on med VS-installationer. Erfarenhet från ingenjörsbyråer är meriterande. Mycket goda kunskaper i AutoCAD och MagicCAD. Förmåga att arbeta strukturerat och hålla tidsplaner. Social, kommunikativ och van vid att arbeta i grupp. God problemlösningsförmåga och förmåga att hantera tekniska utmaningar. Vi erbjuder: En stimulerande och utvecklande arbetsmiljö med möjlighet att arbeta med intressanta och utmanande projekt. Tjänsten är en heltidstjänst, och vi ser gärna att du sitter på plats här på kontoret i Halmstad. Ett kompetent och socialt team där samarbete är en viktig del av vår arbetskultur. Anställningsform: Tillsvidareanställning med 6 månader provanställning. Lön: 38000-50000 kr  Ansökan: Tjänsten är en heltidstjänst och vi ser fram emot att ta emot din ansökan snarast. Vid frågor och funderingar kring tjänsten går det bra att maila till Alexandra på [email protected]. Ansökan sker via vår hemsida.  Välkommen med din ansökan! Today Consulting är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag som verkar i västra och södra Sverige. Med lång erfarenhet inom rekryterings- och bemanningsbranschen vet vi hur viktigt det är att ha rätt person på rätt plats, vid rätt tillfälle. Vi är snabba. Vi är effektiva. Och vi jobbar med hjärtat. Så du kan vara lugn, och lita på att vi förbereder din morgondag på bästa möjliga sätt. Redan idag.

7 dagar sedan
Sista ansökan:
6 december 2025
Extrajobb Halmstad
Today Consulting AB
Lager- och terminalpersonal

Är du studerande eller har en annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50 %? Vi söker extrapersonal! Vi söker dig som vill arbeta extra vid sidan av dina studier eller annan sysselsättning! Genom oss får du möjligheten att arbeta inom olika uppdrag hos våra kunder – både kortare och längre uppdrag beroende på behov och tillgänglighet. Vi söker dig som: Har ett studieintyg eller arbetsintyg på minst 50 %. Är flexibel, punktlig och ansvarstagande. Trivs med att arbeta i team och har en positiv inställning. Talar och förstår svenska (och gärna engelska). Meriterande: Truckkort Vi erbjuder: Ett varierande extrajobb som går att kombinera med studier eller annat arbete. Möjlighet att samla värdefull arbetslivserfarenhet. Ett engagerat team som stöttar dig i din utveckling. Möjlighet till längre uppdrag för rätt person. Arbetstider: Dagtid mellan 06.00–15.00 och 15.00-00.00, kan variera Lön: Enligt kollektivavtal Plats: Halmstad med omnejd Observera: För att din ansökan ska behandlas måste du bifoga ett aktuellt intyg som styrker att du studerar eller arbetar minst 50 %. Ansökningar utan intyg kommer att sållas bort. Tjänsterna tillsätts löpande, så vänta inte – skicka in din ansökan redan idag! Today Consulting är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag som verkar i västra och södra Sverige. Med lång erfarenhet inom rekryterings- och bemanningsbranschen vet vi hur viktigt det är att ha rätt person på rätt plats, vid rätt tillfälle. Vi är snabba. Vi är effektiva. Och vi jobbar med hjärtat. Så du kan vara lugn, och lita på att vi förbereder din morgondag på bästa möjliga sätt. Redan idag.

7 dagar sedan
Sista ansökan:
6 december 2025
Serveringspersonal sökes till Good Morning Halmstad
Ligula Hospitality Group AB
Hovmästare och servitörer

Good Morning+ Halmstad är ett nyrenoverat hotell väl lämpat för den som reser privat eller för dig som vill ha effektiva möten, då vi erbjuder trevliga mötesrum. Njut av en lugn stund i vår relax med bastu, efter du shoppat i Hallarna shoppingcenter som ligger i anslutning till hotellet. Vårt Good Mornin+-hotell i Halmstad är beläget vid södra infarten till Halmstad, med utsikt över havet och staden – nära E6:an och i samma byggnad som shoppingcentret Hallarna. Good Morning+ Halmstad ingår i Ligula Hospitality Group AB. Beskrivning Vi söker en positiv och service-minded person för arbete i vår restaurang under sommaren. Arbetsuppgifter Ta emot order, servera, bar, disk Kvalifikationer Vi ser gärna att du arbetat med a la carte servering tidigare men inget krav.  Vilkor Du behöver vara 20 år för att kunna stå som serveringsansvarig. Säsongsanställning 1/7-10/8 Lön enligt kollektivavtal Ligula Hospitality Group är moderbolag i en privatägd koncern i stark tillväxt. Vi äger, förvaltar och utvecklar varumärken och koncept inom hotell- och restaurangnäringen. Sedan 2015 har vi mer än fördubblat antalet hotell och expansionen fortsätter. Koncernen består i dag av 47 hotell i Sverige, Danmark och Tyskland som drivs under varumärkena ProfilHotels, Apartments by Ligula, Motel L, Good Morning Hotels och Collection by Ligula. Genom avtal driver vi även fem Best Western Plus hotell. Vi sysselsätter normalt ca 800 årsanställda och omsätter över 1 400 MSEK.

8 dagar sedan
Sista ansökan:
1 juli 2025
Vi söker tandsköterska ,
Nyhem Dental AB
Tandsköterskor

Vi söker tandsköterska ,timanställning in klinik i Halmstad Du ska kunna flytande svenska i tal och skrift. Erfarenhet är en fördel men inget måste. Du är ansvarsfull, noggrann och strukturerad. Din förmåga att visa empati gör att du kan ge våra patienter bästa möjliga service.

8 dagar sedan
Sista ansökan:
15 december 2025
Stationsbefäl Lokalpolisområde Halmstad

Är du redo för en större uppgift? Polismyndigheten är Sveriges största myndighet med ca 40 000 medarbetare över hela landet. Hos oss får du möjlighet att bidra till Polisens uppdrag – att öka tryggheten och minska brottsligheten i samhället. PO Halland Polisområde Halland är ett av fem polisområden i polisregion Väst med huvudsäte i Halmstad. Polisområde Halland sträcker sig över sex kommuner och är indelat i fyra lokalpolisområden: Halmstad, Falkenberg, Varberg och Kungsbacka. På polisområdesnivå finns en utredningssektion och ett polisområdeskansli. Lokalpolisområde Halmstad Lokalpolisområde Halmstad ingår i polisområde Halland. Inom lokalpolisområdet finns det ingripande- och brottsförebyggande verksamhet, utredningsgrupper samt stöd och service. Stöd och service Stationsbefälsgruppen ingår i gruppen Stöd/Service 1 och gruppen består av sju medarbetare. I det dagliga arbetet har du tät kontakt med utryckningspersonal, jourförundersökningsledare, yttre befäl och arrestpersonal. ARBETSUPPGIFTER Som stationsbefäl har du en central funktion för den inre verksamheten, både som verksamhetsansvarig och arbetsledare samt den självklara kontaktpersonen i många olika frågor. Din arbetsdag är omväxlande med ett stort ansvar för bland annat polisstationens drift, skydd, säkerhet och utrymning. Du verkar i många fall som LPO-ledningens förlängda arm och ska kunna samarbeta på ett fullgott sätt, driva dess frågor samt verka enligt de beslut som förekommer i lokalpolisområdet. Som verksamhetsansvarig säkerställer du att verksamheten bedrivs enligt Polismyndighetens intentioner och anvisningar, effektivt och kostnadsmedvetet enligt gällande lagstiftning, föreskrifter och övriga regelverk. Vanligt förekommande arbetsuppgifter: • ansvar för arrestverksamheten med förmansprövning samt ansvara för att föreskrifter och anvisningar i FAP 102-1 (om polisarrester) efterföljs • arbetsledning av Stationsbefälsadministratörer och arrestvakter • ansvar för ordning och säkerhet på polisstationen, inklusive hantering av larm som terminerar på polisstationen • hantering av omhändertagna vapen, i de fall de inte ingår i förundersökning • hantering av personefterlysningar samt initiala åtgärder gällande försvunna personer för vilka ej räddningstjänst pågår • visst arbetsmiljöarbete och arbetsmiljöansvar gällande personal inom ansvarsområdet • hantering och beslutsfattande gällande handräckningar för LPO Halmstad • leda utsättningar • hantering av Prio 5-ärenden • hantera akut uppkomna bemanningsfrågor utanför kontorstid • övriga arbetsuppgifter som beslutas inom regionen/LPO KVALIFIKATIONER Detta är en möjlighet för dig som: • är polis enligt Förordning (2014:1105) om utbildning till polisman • några års erfarenhet av arbete som polis • goda datorkunskaper samt en förmåga att snabbt lära dig nya datasystem Det är meriterande om du även har: • bred erfarenhet av polisiära verksamheter som arbetsgivaren bedömer relevant • arbetserfarenhet som Stationsbefäl eller liknande funktion • erfarenhet av arbetsledning, projektledning eller liknande uppdrag • erfarenhet av utredningsarbete i jourmiljö eller arbete vid ledningscentral • god lokal kännedom och kunskap om problembilderna i Polisområde Halland Personliga egenskaper Som stationsbefäl tar du ansvar för din uppgift och driver ditt arbete framåt på ett självgående och strukturerat sätt. Med en stor grad av servicekänsla ser du till att verksamheten bedrivs på ett rättssäkert sätt. Då uppdraget innebär samverkan och många kontaktytor ser vi att du har god samarbetsförmåga, är uppmärksam i ditt bemötande mot andra samt att du löser eventuella konflikter på ett konstruktivt sätt. Du har en hög integritet och är trygg i att fatta beslut under stundtals hög arbetsbelastning. Du ser styrkor hos den enskilda individen när du leder och fördelar arbetet samtidigt som du inspirerar och motiverar dina medarbetare. Som stationsbefäl agerar du för likabehandling med en helhetssyn och förståelse för polismyndighetens uppdrag och mål. Vi ligger stor vikt vid personliga egenskaper. ÖVRIGT Arbetsort: Halmstad Arbetstid: Periodplanering Tillträde: Enligt överenskommelse Funktion: Stationsbefäl Anställningsbenämning: Polisinspektör Ansök genom att bifoga ditt CV (vi vill inte ha något personligt brev) och besvara urvalsfrågorna. Frågorna utgår från kravprofilen för den här rekryteringen och dina svar ligger till grund för det urval som sker i processen. Att besvara frågorna är en förutsättning för att din ansökan ska anses komplett. Vänligen notera att krav och eventuella meriter ska vara uppfyllda vid ansökningstillfället. Vi använder e-rekrytering för att effektivisera och kvalitetssäkra rekryteringsarbetet. Ansökningar till denna befattning kommer endast tas emot via Polisens rekryteringsstöd Visma Recruit. Har du skyddade personuppgifter, referenser eller liknande information som du själv bedömer som skyddsvärd rekommenderar vi att du kontaktar ansvarig HR-konsult innan du går vidare med din ansökan. Om du vill komplettera din ansökan vänder du dig till ansvarig HR-konsult. En anställning hos Polismyndigheten kan komma att inledas med en provanställning om sex månader. Polismyndigheten är Sveriges största myndighet. Vi erbjuder dig en arbetsplats som stimulerar till mångfald, kreativitet och personlig utveckling. Läs gärna om våra förmåner som anställd hos polisen på: https://polisen.se/erbjudande Vi bedriver vår verksamhet enligt vår värdegrund: engagemang, effektivitet och tillgänglighet. Som medarbetare inom polisen agerar du för likabehandling. Det är en förutsättning för rättssäkerhet, rättstrygghet och för polisens legitimitet i samhället. Som företrädare för polisen respekterar du allas lika värde och skapar förtroende för polisen. Läs gärna mer om polisen och vår verksamhet på polisen.se Varmt välkommen med din ansökan! Vi undanber oss samtal och mail från dig som vill sälja annons- och rekryteringstjänster.

8 dagar sedan
Sista ansökan:
8 augusti 2025
Medicinsk sekreterare till Mag- och tarmmottagningen, Halmstad
REGION HALLAND
Medicinska sekreterare, vårdadministratörer m.fl.

Söker du en arbetsplats där du får arbeta i ett engagerat och motiverat team samt möjlighet att driva utvecklingen framåt? Då har du chansen att bli vår nya kollega på Mag- och tarmmottagningen i Halmstad. Arbetsuppgifter I din roll som medicinsk sekreterare ingår vårdadministrativt arbete kring patientens möte med vården såsom diktatskrivning, vårddokumentation i Cosmic. Vidare inkluderar arbete med tidsbokning, remisshantering, olika bevakningar, intyg och provsvar. Därtill ingår administration i mina vårdkontakter 1177, posthantering och TeleQ. På mottagningen har vi ett rullande schema av dagliga arbetsuppgifter och tydlig struktur i arbetsfördelningen och egna ansvarsområden. Om arbetsplatsen Som sekreterare på mag o tarmmottagningen kommer du att arbeta på vår mottagning som tar emot patienter med kroniska sjukdomar i mage, tarm och lever. Vår huvudsakliga verksamhet består av planerade mottagningsbesök och behandlingar. Vi arbetar i team bestående av läkare, sjuksköterskor medicinsk sekreterare och undersköterska. Kvalifikationer Vi söker dig som har utbildning i vårdadministration för medicinsk sekreterare och har ett stort intresse för utveckling. Även du som är nyexaminerad mediciniskt sekreterare är välkommen och söka. Du ska ha goda kunskaper i svenska språket i såväl tal som skrift. Vidare har du goda kunskaper i medicinsk terminologi. Det meriterande om du tidigare har arbetslivserfarenhet som medicinsk sekreterare och arbetat i vårdsystem Cosmic. Stor vikt kommer läggas på personlig lämplighet. Varmt välkommen med din ansökan! Vårt erbjudande För oss är det viktigt att du ska trivas och utvecklas i ditt arbete.  Läs gärna mer om hur det är att jobba som medicinsk sekreterare inom Region Halland https://www.regionhalland.se/jobb-och-karriar/vara-yrken/medicinsk-sekreterare?mtm_campaign=RH_yrkessida_medsek_jobbannonser.  Om Region Halland Region Halland är till för alla som bor och arbetar här i Halland. Vi är över 8 000 medarbetare inom 370 olika yrken som alla arbetar för att erbjuda en god hälso- och sjukvård och att främja tillväxt och utveckling. Vi ansvarar också för kollektivtrafiken i Halland och driver frågor inom områden som näringsliv, kultur och utbildning. Vår vision är ”Halland ­ – bästa livsplatsen” och med det menar vi att Halland ska bli den bästa platsen att bo på, utbilda sig, arbeta och driva företag i. Vi har kommit en bra bit på vägen, välkommen att följa med oss på vår resa! https://www.regionhalland.se/om-region-halland/ Strävan efter jämställdhet, mångfald och likvärdiga villkor är både en kvalitetsfråga och en självklar del av Region Hallands värdegrund. Region Halland krigsplacerar all tillsvidareanställd personal. Till bemannings- och rekryteringsföretag och till dig som är försäljare: Vi undanber oss vänligt men bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser. Region Halland har upphandlade avtal.

8 dagar sedan
Sista ansökan:
6 juli 2025
Skoladministratör till skolor i Norrort
Halmstads kommun
Övriga handläggare

När du jobbar i Halmstads kommun är du med och formar, stärker och berikar andras vardag. Din insats är meningsfull för oss - vem du än är. Vi söker dig som vill bidra till ett bättre Halmstad. Halmstad är en expansiv kommun där vi arbetar för att våra 105 000 kommuninvånare ska trivas och få ut mer av livet. Här finns möjligheterna för dig som vill ha ett meningsfullt arbete och bidra med engagemang och nytänkande. Tillsammans med 10 000 kollegor är du med och bygger hemstaden, kunskapsstaden och upplevelsestaden. Läs mer om oss https://www.halmstad.se/intro Barn- och ungdomsförvaltningen ansvarar för Halmstads kommunala förskolor, grundskolor, anpassad grundskola, fritidshem och kulturskola. Varje dag går ungefär 16 000 barn till någon av våra verksamheter. Vi söker dig som vill arbeta för att varje barn och elev ska få den bästa starten i livet. Välkommen att utvecklas i Halmstads kommuns största förvaltning där dina insatser kommer göra skillnad varje dag. Hos oss är du med och skapar framtiden! Tjänsten riktar sig mot flera skolor i Norrort, bland andra Plönningeskolan och Lyngåkraskolan. Du kommer få arbeta med engagerade medarbetare i en fin miljö. Vikariat på ett läsår 25/26 ARBETSUPPGIFTER Är du en serviceinriktad person som uppskattar ordning och reda? Har du god datorvana och erfarenhet av administrativt arbete? Då kanske du är vår nya kollega! Som skoladministratör kommer du att arbeta som ett kvalificerat ledningsstöd och ha en central roll som administratör av skolans vardagliga planering och dokumentation. Arbetsuppgifterna består bland annat av att skriva protokoll och brev, boka möten, utföra beställningar, ha hand om skolans elev-akter i diariesystemet och att administrera skolans IT-verktyg. Du kommer ha en viktig roll i hanteringen av det personaladministrativa systemet Heroma. I ditt arbete kommer du ha stöd från olika funktioner inom förvaltningen samt ingå i ett nätverk för skoladministratörer.  För att trivas i rollen som skoladministratör behöver du vara flexibel och kunna hantera olika situationer på ett ansvarsfullt sätt. Du kan arbeta självständigt och slutför arbetsuppgifter inom utsatt tid. Du tar egna initiativ och är bra på att samarbeta. Du bidrar själv till god trivsel genom ditt sätt att bemöta människor i din omgivning. Du kommer att ha mycket kontakt med elever, personal, vårdnadshavare och skolans ledning. KVALIFIKATIONER Högskoleexamen med ekonomisk, samhällsvetenskaplig eller administrativ inriktning, eller annan motsvarande utbildning som arbetsgivaren bedömer som likvärdig. Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet av att jobba administrativt med erfarenhet från och insikter i skolans uppdrag, Det är meriterande med erfarenhet av program såsom IST, Heroma, Unikum, Agresso, Doris, Novaschem och Skola24 samt Office. ÖVRIGT För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen hos Halmstads kommun samt möjliggöra god kommunikation med våra sökande ber vi dig skicka in din ansökan digitalt. Barn- och ungdomsförvaltningen värdesätter de kvaliteter som en jämn ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten. Vi ser därför gärna sökande som bidrar till detta. Innan anställning sker behöver du visa att du har rätt att arbeta, vilket krävs enligt utlänningsförordningen. Det gör du genom att styrka ditt medborgarskap i EU/EES eller Schweiz genom pass, nationellt id-kort eller personbevis tillsammans med identitetshandling. Kan du inte det behöver du uppvisa ett arbetstillstånd eller att du kan visa att du är undantagen från skyldighet till arbetstillstånd. Om du erbjuds anställning inom Barn- och ungdomsförvaltningen är du skyldig att visa upp ett utdrag utan anmärkning från Polisens belastningsregister för arbete inom skola/förskola. Utdraget är kostnadsfritt och tar ca 2-3 veckor för polisen att handlägga. Beställ därför i god tid! Tjänsten tillsätts under förutsättning att den inte tas i anspråk av övertalig personal. Vi undanber oss alla erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna annons. Varmt välkommen med din ansökan!

8 dagar sedan
Sista ansökan:
27 juli 2025
Ekonom
Halmstads kommun
Övriga ekonomer

När du jobbar i Halmstads kommun är du med och formar, stärker och berikar andras vardag. Din insats är meningsfull för oss - vem du än är. Vi söker dig som vill bidra till ett bättre Halmstad. Halmstad är en expansiv kommun där vi arbetar för att våra 105 000 kommuninvånare ska trivas och få ut mer av livet. Här finns möjligheterna för dig som vill ha ett meningsfullt arbete och bidra med engagemang och nytänkande. Tillsammans med 10 000 kollegor är du med och bygger hemstaden, kunskapsstaden och upplevelsestaden. Läs mer om oss https://www.halmstad.se/intro Teknik- och fastighetsförvaltningen bidrar till att göra Halmstad till en attraktiv stad att bo och vistas i. Vi utvecklar, bygger och förvaltar kommunens offentliga miljöer som gator, torg, parker, skogar, naturområden samt kommunens lokaler. Vi ansvarar även för evenemangssamordning samt idrotts- och fritidsverksamhet för att främja folkhälsan genom att samarbeta med och stödja föreningar. På ekonomienheten får du möjlighet att växa både personligt och professionellt, samtidigt som du bidrar till att utveckla vår verksamhet. Vi lägger stor vikt vid ansvar, utveckling och att du är med och driver både verksamheten och dig själv framåt. Du blir en viktig del av ett team med 13 kollegor som brinner för att utveckla vår ekonomifunktion. ARBETSUPPGIFTER Är du en ambitiös och nyligen examinerad ekonom som brinner för ordning och reda, siffror och att ge god service? Då kan detta vara rätt tjänst för dig! I rollen som ekonom kommer du att främst engagera dig i operativa arbetsuppgifter som att hantera leverantörsreskontra, fakturering, löpande redovisning, betalningar och stöd vid bokslut och månadsavstämningar. Du kommer att vara en del av vårt team som arbetar med en bredd av ekonomifrågor inom teknik- och fastighet samt samhällsbyggnad. I din roll ingår förutom ekonomiska uppgifter även löpande administrativa uppgifter. Du kommer att arbeta nära verksamheterna och andra ekonomer inom enheten. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som har en ekonomiutbildning och tog examen 2023 eller senare, med ett genuint intresse för siffror och en känsla för service. Du är noggrann, strukturerad och självgående, samtidigt som du älskar att samarbeta och bygga relationer. Om du dessutom är nyfiken, driven och alltid letar efter sätt att förenkla och förbättra då är detta jobbet för dig! Förutom god datorvana och kunskaper i Officepaketet, särskilt Excel, är det viktigt att du uttrycker dig väl i svenska, både i tal och skrift. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. ÖVRIGT För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen hos Halmstads kommun samt möjliggöra god kommunikation med våra sökande ber vi dig skicka in din ansökan digitalt. Vi värdesätter de kvaliteter som en jämn ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten. Vi ser därför gärna sökande som bidrar till detta. Innan anställning sker behöver du visa att du har rätt att arbeta, vilket krävs enligt utlänningsförordningen. Det gör du genom att styrka ditt medborgarskap i EU/EES eller Schweiz genom pass, nationellt id-kort eller personbevis tillsammans med identitetshandling. Kan du inte det behöver du uppvisa ett arbetstillstånd eller att du kan visa att du är undantagen från skyldighet till arbetstillstånd. Tjänsten tillsätts under förutsättning att den inte tas i anspråk av övertalig personal. Vi undanber oss alla erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna annons. Varmt välkommen med din ansökan!

8 dagar sedan
Sista ansökan:
29 juni 2025