Om tjänsten Vi söker dig som vill arbeta som teknisk montör till ett spännande uppdrag hos vår kund. Vi tror att uppdraget passar dig som har ett tekniskt intresse, är noggrann och trivs med att arbeta både självständigt och i team. Du har en god arbetsmoral, är flexibel och har en lösningsorienterad inställning. För att lyckas i rollen är det viktigt att du kan arbeta strukturerat och följa instruktioner noggrant. Arbetstiderna är dagtid och tjänsten är på heltid. Uppdraget förväntas starta enligt överenskommelse och är en långsiktig möjlighet med chans till utveckling. Arbetsuppgifter Montering av både elektriska och mekaniska komponenter. Genomföra verifieringar och egenkontroller för att säkerställa kvalitet. Driftsättning av anläggningar enligt specifikationer. Arbeta efter ritningar, projektbeskrivningar och instruktioner. Profil & bakgrund Gymnasieexamen, gärna inom teknik, el eller mekanik. Erfarenhet av monteringsarbete eller liknande praktiska uppgifter. God teknisk förståelse och förmåga att läsa ritningar. Truckkort och erfarenhet av ställningsbyggnation är meriterande. Är du intresserad? Skicka in din ansökan redan idag! Vi arbetar med löpande urval och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Om Boxflow Boxflow grundades 2018 och har verksamhet i Halmstad, Göteborg, Stockholm, Västerås, Helsingborg, Malmö, Kristianstad, Perstorp och Borås. Boxflow erbjuder tjänster inom tredjepartslogistik, consulting inom logistik samt uthyrning av personal inom logistik och industri. Boxflow har haft en stadig tillväxt sedan start och beräknas omsätta över 400 miljoner 2024 med fler än 1100 anställda.
Vill du jobba med nordisk matlagning på hög nivå, lokala och hållbara råvaror och med ett gott gäng som ständigt ska framåt? Vårt mål är att vara Sveriges bästa arbetsgivare får människor trivs och vi skapar förutsättningar framåt. Det tillsammans med våra samarbetspartners. Bakom dig har du ett starkt nätverk med olika kunskaper och erfarenheter nära tillhands för att utveckling. Vi tror att du är nyexminerad eller jobbat något år i branschen och vill framåt. Det viktiga är att du vill laga mat, är initiativtagande och har en go attityd. ROLLEN Som kock ser du till att det är rent och snyggt på din station, ansvarar att prepp, ser till att maten som levereras är av högsta kvalitet. Du är öppen och anpassningsbar på arbetsplatsen. Du är trygg i dig själv, ser lösningar och potentiella vägar framåt för gäst och medarbetarresan. Du är strukturerad, ordningsam och håller den höga nivå som idag eftersträvas. Du kommer att arbeta aktivt med hållbarhet. Den cirkulära hållbarhetsresan avspeglar vårt fotavtryck både socialt, ekonomiskt och miljömässigt. Nöjda och motiverade medarbetare driver engagemang. Du är med andra ord en ambassadör för Progressio. DET HÄR ÄR DU BRA PÅ - Laga god mat - Har en vilja att lära dig mer - Vara behjälplig hos dina kollegor - Öppensinnad DET HÄR FÅR DU - Bra lön - Försäkringar betalda - OB - Boende finns vid behov TJÄNSTEN 85-100% Start mellan 1 april - 15 april VID FRÅGOR Magnus Olsson [email protected] OM PROGRESSIO Vi skapar innovation med kreativa lösningar och närvaro hos våra samarbetspartners. Vi finns inte bara för att hjälpa företag inom hotell och restaurangbranschen med tillsättningar för nuet, utan för långt in i framtiden skapa utveckling tillsammans. Det genom att förstå vilka vägar som kan vandras, behöver förändras, för att sticka ut i sitt employer brand på arbetsmarknaden, men även för att du som kandidat ska veta vad som ingår i din anställning, få rätt förutsättningar att lyckas framåt i tiden. Vi är övertygade om att attityd, ambitioner och growth mindset, tillsammans kommer ta oss längre. Vi styrs av värderingar där hållbarhet är centralt för utveckling i alla dess tidigare. People, Planet och Profit. Vi är ett personligt och engagerat rekryteringsföretag som värdesätter dig som person. Transparent dialog och öppenhet. Framtidens funktion som sätter data, dialog, attityd och framtidsvisioner i förarsätet. Vilket gör att vi får fram ditt absolut bästa
Söker erfaren projektör inom VVS (VS rör) Till vår kund Cretec i Halmstad söker vi en erfaren projektör inom VVS med inriktning på VS-rör. En person som vill vara en del av vårt engagerade och kompetenta team. Är du en social och lösningsorienterad person som har praktisk erfarenhet och är van att arbeta i grupp? Då kan du vara den vi söker! Arbetsuppgifter: Ansvara för projektering och dimensionering av VS-installationer. Skapa tekniska specifikationer, ritningar och beräkningar. Använda AutoCAD och MagicCAD för att producera detaljerade ritningar. Samordna och arbeta nära med andra discipliner i projekten. Säkerställa att VS-lösningarna följer gällande standarder och miljökrav. Delta i projektmöten och arbeta tillsammans med både interna och externa parter. Kvalifikationer: Minst 5 års erfarenhet som projektör inom VS, gärna med erfarenhet från både nybyggnation och renovering. Erfarenhet som rörmokare och praktisk erfarenhet från fältet. Erfarenhet av att skruva, sätta ihop och arbeta hands-on med VS-installationer. Erfarenhet från ingenjörsbyråer är meriterande. Mycket goda kunskaper i AutoCAD och MagicCAD. Förmåga att arbeta strukturerat och hålla tidsplaner. Social, kommunikativ och van vid att arbeta i grupp. God problemlösningsförmåga och förmåga att hantera tekniska utmaningar. Vi erbjuder: En stimulerande och utvecklande arbetsmiljö med möjlighet att arbeta med intressanta och utmanande projekt. Tjänsten är en heltidstjänst, och vi ser gärna att du sitter på plats här på kontoret i Halmstad. Ett kompetent och socialt team där samarbete är en viktig del av vår arbetskultur. Anställningsform: Tillsvidareanställning med 6 månader provanställning. Lön: 38000-50000 kr Ansökan: Tjänsten är en heltidstjänst och vi ser fram emot att ta emot din ansökan snarast. Vid frågor och funderingar kring tjänsten går det bra att maila till Alexandra på [email protected]. Ansökan sker via vår hemsida. Välkommen med din ansökan! Today Consulting är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag som verkar i västra och södra Sverige. Med lång erfarenhet inom rekryterings- och bemanningsbranschen vet vi hur viktigt det är att ha rätt person på rätt plats, vid rätt tillfälle. Vi är snabba. Vi är effektiva. Och vi jobbar med hjärtat. Så du kan vara lugn, och lita på att vi förbereder din morgondag på bästa möjliga sätt. Redan idag.
Om tjänsten Nu söker vi dig som är intresserad av sommarjobb som produktionsmedarbetare inom livsmedelsproduktion och främst för veckorna 26–33. Kanske studerar du nu och vill ha ett jobb över sommaren, eller du kanske tar studenten och söker efter ditt första jobb ute i yrkeslivet. Arbetet innebär allt från att fylla på maskin med produkter, övervakning och kvalitetskontroll av produkter till att sedan förflytta färdiga produkter i ett högt tempo. Arbetstiderna är förlagda på dagtid/kvällstid. Om dig Vi söker dig som är van vid att arbeta i ett högt tempo. Som person ser vi även att du är noggrann, att du kan ta egna initiativ och att du vågar ta för sig. För att lyckas i rollen ska du vara flexibel, ansvarstagande och ha ett öga för detaljer. Vidare ser vi även att du har en känsla för kvalitet och har en god arbetsmoral. Det är viktigt att du har god samarbetsförmåga, är prestigelös och inte är rädd för att ta i. Arbetet innebär viss fysisk belastning, därför är det fördelaktigt om du har någorlunda god fysik. Anställningen är på Logent Bemanning som ambulerande bemanningskonsult. Krav: Behärskar svenska i tal och skrift. Du måste ha fyllt 18 år. Meriterande: Körkort Truckkort Om ansökan: Vi jobbar löpande med rekryteringen och tjänsterna kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. Välkommen med din ansökan!
Norlandia Förskolor Nyponet i Fyllinge växer. Vi söker dig som vill vara delaktig och göra skillnad på vår förskola! Vi söker dig som är drivande och engagerande och vill vara delaktig i utvecklingen av våra förskolor. Nyponet är en förskola som öppnade januari-24 där stor vikt läggs vid arbetslivserfarenhet. Vi söker förskollärare som kan fortsätta driva verksamheten framåt. På Nyponet har pedagogerna stora möjligheter att sätta sin prägel på verksamheten, vara delaktiga inför beslut och få inflytande över sitt arbete. Vad innebär jobbet som förskollärare på Norlandia Förskolor Nyponet i Fyllinge. Hos oss får du möjligheten att följa med i samhällets utveckling kring förskola och skola. En god värdegrund innebär att ge barnen en inre kompass som de kan lita på och stärka dem genom livet. Vi anser att vi på förskolan har möjlighet att lägga grunden för barnen vidare i livet. På Norlandia riktar vi blicken mot att bidra till en hållbar värld. Du som förskollärare är drivande i att jobba med hållbarhetsfrågor via våra koncept som är en del av läroplanen. För oss är daglig fysisk rörelse ett måste både för barnen men också för dig som vuxen där du aktivt tar del av och driver Norlandiaskuttet tillsammans med dina kollegor. Måltidspedagogik, ekologisk och kravmärkt mat är en självklarhet hos oss. Du har ett gott förhållningssätt till barn, föräldrar och kollegor som präglas av tron på att alla vill och kan. Vi vill vara en lärande organisation där du som förskollärare förväntas leda och lära dina kollegor. Vi sätter stor vikt vid din samarbetsförmåga samt att du tar ansvar för att skapa en god arbetsmiljö genom en positiv inställning och energirik arbetsglädje. Läs mer om våra koncept här. Vem söker vi? Vi söker dig med stort hjärta och en vilja att göra skillnad i barns liv. Vi ser gärna att du har lätt att samarbeta med andra samt har en förmåga att vara flexibel och lyhörd för att anpassa efter barnens behov. Kvalifikationer: Utbildad förskollärare med förskollärarlegitimation Det är krav på goda kunskaper i svenska språket, i både tal och skrift. Du är väl förtrogen med läroplanens mål utifrån undervisning och lärande. Du har erfarenhet av att arbeta och leda det systematiska kvalitetsarbetet på gruppnivå. Du har goda kunskaper i Office365 Det är starkt meriterande om du har tidigare erfarenhet av arbete inom förskoleverksamhet Om förskolan Nyponet Norlandia Förskolor Nyponet ligger i Fylinge, Halmstad. Vi är en ganska stor förskola som rymmer 109 barn på 9 avdelningar. Förskolan växer och växer, just nu är vi 4 avdelningar med 12 barn på varje och 8 fantastiska pedagoger och hoppas att du vill bli en del av vårt härliga team. Vad erbjuder vi dig? Hos oss på Norlandia förskolor erbjuder vi dig kompetensutveckling varje termin utifrån förskolans prioriterade mål och satsningar. Du får ta del av våra unika koncept, kompetensutvecklingsdagar på förskolan, centrala insatser samt genom utbud i vår digitala lärplattform. Övrig information Anställningsform: Tillsvidareanställning med 6 månaders provanställing Omfattning: 100% Arbetstider: ~7.00-17.30 Tillträde: Omgående Vi tillämpar individuell lönesättning och har kollektivavtal. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Om du inte är medborgare i Sverige, EU, EES eller Schweiz måste du kunna styrka att du har ett giltigt arbetstillstånd eller är undantagen från skyldigheten att ha arbetstillstånd. Anställning kan ske först efter kontroll av arbetstillstånd, vilket krävs enligt utlänningsförordningen. Sista ansökningsdag: 2025-05-30 Vill du veta mer om Norlandia Förskolor? Besök vår hemsida här. Varmt välkommen med din ansökan!
Har du tidigare erfarenhet av förstklassigt kundbemötande och försäljning via telefon? Drivs du av att jobba efter uppsatta mål? Vill du vara del av en organisation i rörelse där du har en nyckelroll gentemot kunderna? Då ska du söka denna tjänst idag! I din roll som Innesäljare/Kundsupport på HomeMaid arbetar du främst med att erbjuda våra kunder en förstklassig service via telefon och mejl. Du tar emot inkommande förfrågningar rörande HomeMaids tjänster och sköter tillkommande administration samt jobbar med bland annat uppsökande försäljning via telefon. ARBETSUPPGIFTER Arbeta med nykundsbearbetning Arbeta aktiv med merförsäljning till såväl befintliga som gamla kunder. Arbeta med uppsökande försäljning via telefon Supportera kunder via telefon och mejl. Hantera kundärenden såsom av-och ombokningar, kundklagomål, enklare skadeärenden samt avlasta övriga kollegor i av- och ombokningar av tjänster. PERSONLIGA EGENSKAPER OCH KVALIFIKATIONER För att trivas i rollen som Kundsupport/Innesäljare har du tidigare erfarenhet av att arbeta serviceinriktat och kundorienterat. Du har en naturlig fallenhet för att alltid göra det lilla extra samt en flexibilitet som hjälper dig hantera perioder med högre belastning. Du trivs med telefonen som främsta arbetsredskap och har en förmåga att hantera olika arbetsmoment samtidigt utan att tumma på kvaliteten. Du tycker om när det händer mycket och din vilja att utvecklas samt din nyfikenhet hjälper dig framåt. Självklart gillar du att jobba mot uppsatta säljmål. Viktigt för tjänsten är att du: Är inkluderande och respektfull i kontakt med olika människor Är lösningsorienterad och glädjespridande Har dokumenterad erfarenhet från försäljning och service, med fördel via telefon Har god dator- och systemvana, med fördel erfarenhet från LIME och Tengella Kan flytande svenska och har goda kunskaper i engelska i både tal och skrift. OM TJÄNSTEN Tjänsten är placerad i Halmstad och arbetstiderna är främst förlagda dagtid 08.00 - 17.00 måndag till fredag, men andra arbetstider kan förekomma. Placering: Halmstad Anställning: Heltid, med 6 månaders provanställning Tillträde: Enligt överenskommelse Vi arbetar med löpande urval så vänta inte med att skicka in din ansökan. Sedan mitten av 90-talet har HomeMaids medarbetare hjälpt tusentals kunder till en renare, mer trivsam vardag genom att serva med hemstädning, företagsstädning, fastighetsstäd, fönsterputs och mycket mer. Detta är den enkla, tydliga idé på vilken HomeMaid grundades 1997: Att göra vardagen lättare för sina kunder. Det visade sig snabbt vara ett framgångskoncept. Sedan 2000 ligger huvudkontoret i Halmstad, men HomeMaid finns idag från Skåne i söder till Sundsvall i norr. Bolaget är börsnoterat sedan november 2005. Som medlem i Almegas branschorganisation för hushållsnära tjänster driver vi frågan om försäkringar, pensionsavtal och trygghet på arbetet. Vi har självklart kollektivavtal och bygger tillsammans med våra ca 1000 medarbetare en bra värderingsstyrd arbetsplats med visionen Bättre tillsammans. Läs gärna mer på homemaid.se/jobba hos oss.
Albany International AB is looking to appoint a Direct Material Procurement Lead. The position is new with a responsibility for strategic procurement direct material, both for the local site and on a global level. The role is a key position within the global procurement function and reports to the Vice President of Supply Chain. The Direct Material Procurement Lead supports the Global Machine Clothing Supply Chain Group with data analysis, supplier interactions, and procurement across multiple sites. Responsibilities include sourcing direct materials like resins, fibers, chemicals, and metal wires. You will also be responsible for contract negotiations, and ensuring customer satisfaction as well as project success, while meeting procurement goals. Key Responsibilities The Direct Material Procurement Lead will oversee procurement for assigned commodity groups, ensuring efficient processes. Key responsibilities include managing proposals, negotiating prices, and selecting suppliers. The role also involves analyzing procurement trends, approving payments, maintaining records, and tracking cost savings targets while monitoring supplier performance. As the key relationship manager for suppliers, you will ensure compliance with company policies and support centralized procurement, collaborating across multiple locations. The role requires solving complex procurement challenges, coordinating activities to meet objectives, and maintaining professional communication with stakeholders. The role require occasional travel, up to 25%, based on business needs. Background A Bachelor's degree in Supply Chain, Business, or a related field is required, along with at least three years of experience in procurement or strategic sourcing. Knowledge of contract law, procurement regulations, and cost analysis is essential. Strong negotiation skills and proficiency in Microsoft Word, Excel, PowerPoint, and SAP are required. We seek a business-minded, analytical, and profit-driven candidate who is self-motivated, independent, and team-oriented. A hands-on approach to problem solving and with strong interpersonal, communication, and negotiation skills is essential for this role. The role is based in Halmstad and requires a willingness to travel internationally. Application Please apply by answering the questions and uploading your profile below. For questions and more information about the position, please contact Mats Törn at +46 722 163 755 or [email protected] About Albany International Corp. Albany International is a leading developer and manufacturer of engineered components, using advanced materials processing and automation capabilities, with two core businesses. Machine Clothing is the world’s leading producer of custom-designed, consumable belts essential for the manufacture of paper, paperboard, tissue and towel, pulp, non-wovens and a variety of other industrial applications. Albany Engineered Composites is a growing designer and manufacturer of advanced materials-based engineered components for demanding aerospace applications, supporting both commercial and military platforms. Albany International is headquartered in Rochester, New Hampshire, operates 30 facilities in 13 countries, employs approximately 5,600 people worldwide, and is listed on the New York Stock Exchange (Symbol: AIN). Additional information about the Company and its products and services can be found at www.albint.com
Gör din karriär till en äventyrsresa! Nu söker vi fältsäljare till vårt växande säljteam. Ingen erfarenhet krävs – bara passion och vilja att lyckas! Vi arbetar med några av Sveriges största varumärken! All försäljning sker via personliga möten och varje unikt besök har aviserats till kunden i förväg. Du får utbildning, vägledning och arbetar tätt intill erfarna säljare och coacher. Utöver allt det så har vi även lyxen att arbeta med marknadens modernaste schema.. Våra fältsäljare jobbar nämligen enbart måndag till torsdag och är LEDIGA VARJE FREDAG! Att uppnå krav och budget är ingen större utmaning för våra säljare på fyra arbetsdagar, därav har vi valt att unna oss tre helgdagar istället för två. Vi söker dig som: Är myndig och talar flytande svenska. Är entusiastisk och villig att lära. Vill ha en spännande och omväxlande arbetsdag. Körkort är en fördel, men inget krav. Vi erbjuder Heltid med lediga fredagar. Attraktiva provisioner utan tak. Resande tjänst med täckta kostnader. Härlig gemenskap och samarbete. Kontinuerlig utveckling och mentorskap. Belöningar och festligheter för varje framgång. Ansök redan idag för att ta nästa steg i din karriär! För frågor, kontakta: Emmy Zachrisson - [email protected] - 076-872 31 42 Izabel Nilsson – [email protected] – 073-566 00 53
ARBETA PÅ GINA TRICOT Nu söker vi en driven och kreativ person för rollen som säljare med visuellt fokus på Gina Tricot. Om du har en passion för mode och ett öga för visuell presentation så är detta en spännande möjlighet för dig! OM ROLLEN Som säljare med visuellt fokus blir du drivande för att Gina Tricots koncept visualiseras och optimeras i butik. Din passion för mode väl till hands när du samarbetar nära med butikschef för att utveckla butiken och stärka Gina Tricot som varumärke. I dina arbetsuppgifter ingår det att tillsammans med ditt team ständigt driva försäljningen och att se till att vi alltid levererar en bra upplevelse för våra kunder. Tillsammans med ditt visuella ansvar har du självklart också rollen som säljare där du alltid sätter kunden i fokus. VEM ÄR DU? Du är en passionerad kreatör med en genuin känsla för färg, form och mode. Din drivkraft ligger i att förstå hur Gina Tricots koncept bäst kan visualiseras och optimeras i butiken för att maximera försäljningen. Utöver detta är du en skicklig kommunikatör som trivs i en dynamisk och kreativ arbetsmiljö. Din kunskap inom mekanisk försäljning använder du för att stötta teamet inom produktkunskap. Kvalifikationer: • Erfarenhet av en liknande roll som Visual Merchandiser/säljare. • Intresse att arbeta med snabbrörliga modeprodukter, deadlines och problemlösning. • Erfarenhet av att mäta försäljning genom produktanalysering och nyckeltal. • Flexibel gällande arbetstider och har möjlighet att jobba både helger och kvällar. VAD ERBJUDER VI? När du börjar din karriär hos oss välkomnas du till ett team med fantastiska kollegor. I Gina Tricot Smile Academy får du inte bara kunskap om företaget och försäljningsteknik – du blir också en del av ett stort community och får möjlighet att knyta kontakter med andra likasinnade. Vi erbjuder en inspirerande arbetsplats där gemenskapen är stark och där du verkligen får känna dig som en del av laget. Tjänsten är på 20h/v. Vi tillämpar provanställning. Sista ansökningsdag är 31/3. Är du rätt person för utmaningen? Intervjuer och tillsättning sker löpande.
Drivs du av att arbeta med människor och vill verkligen göra skillnad för våra kunder varje dag? Ta chansen att bli en del av vårt härliga gäng! Vi på Attendo söker nu en undersköterska till vårt äldreboende Nissabogatan i centrala Halmstad med närhet till Nissan. Det är ett livsstilsboende med 113 lägenheter som inriktar sig på Sport & Spa samt Kultur & Nöje. Utav 11 avdelningar vänder sig fem till personer med demenssjukdom. Om rollen Som undersköterska hos oss spelar du en avgörande roll i att skapa en trygg och stimulerande miljö för våra kunder. Du ansvarar för att ge en god vård och omsorg till våra kunder. Att skapa en positiv och social atmosfär under måltiderna är en stor del i din roll samt att kunna bidra med olika aktiviteter som förgyller vardagen för våra äldre. I dina arbetsuppgifter ingår bland annat: Personlig omvårdnad enligt verksamhetens rutiner med utgångspunkt från kundens individuella behov och önskemål Vid behov hjälpa till med att exempelvis förbereda, laga och servera måltider, städ, tvätt m.m. Utföra dokumentation och arbeta utifrån beslutade insatser Samarbeta med externa och interna kontakter såsom gode män, anhöriga, boende, sjuksköterska och rehab-personal. Vem är du? Du trivs med att ge god service, skapa fina relationer och vill ge livskvalité till våra kunder. Som person är du självständig, ödmjuk, noggrann och ansvarsfull. Du brinner för vård av äldre, ser individens behov och är engagerad i deras närstående. Du blir en del av ett engagerat medarbetarteam som alla strävar att göra det där lilla extra. Det är därför en viktig att man har lätt för att samarbeta, har ett pedagogiskt förhållningssätt och bidrar till en god och trevlig stämning på vår arbetsplats. Vi lägger stor vikt på personlig lämplighet. Kvalifikationer Undersköterskeutbildning om minst 1350p. Yrkesbevis från Socialstyrelsen eller intyg från nuvarande/tidigare arbetsgivare gällande tillsvidareanställning som undersköterska. Goda kunskaper i svenska språket (tal och skrift) God datorkunskap/datorvana Erfarenhet från omsorgsarbete Meriterande: Erfarenhet ifrån äldreomsorgen. Vad kan vi erbjuda dig? Attendo är en trygg arbetsgivare som kan erbjuda dig som vill goda möjligheter att ta mer ansvar eller att gå vidare till nya roller. Vi erbjuder dig som medarbetare utbildningsmöjligheter, kollektivavtal, friskvård samt flera andra förmåner och personalrabatter via vår förmånsportal Attendo+. Om rekryteringsprocessen Före eventuell anställning ska utdrag ur belastningsregistret tillsammans med giltig fotolegitimation visas upp. Om du blir kallad till en intervju behöver du kunna styrka att du har rätt att arbeta i Sverige, genom att uppvisa att du har medborgarskap inom EU/EES eller ett giltigt arbetstillstånd. Sista ansökningsdag 2025-03-14 men urval och intervjuer sker löpande, så vänta inte med din ansökan. Välkommen med din ansökan – Tillsammans för framtidens omsorg! Om Attendo Attendo är ett av Nordens största omsorgsföretag och startades 1985. Vi är verksamma inom äldreboende och hemtjänst. Våra värderingar omtanke, engagemang och kompetens vägleder oss dagligen i vårt arbete för att alla ska uppleva trivsel, delaktighet, gemenskap och arbetsglädje. Sammanfattning Roll: Undersköterska (4 st.deltidstjänster) Anställningsform: Tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning Arbetstid: Dagtid, kvällar och helger. Tillträde: Enligt överenskommelse
Välj ett jobb för att visa detaljer