Personlig assistent sökes till tonårig tjej

12-årig tjej som söker assistent/-er som är bra på att hitta på saker, vill göra saker men som också kan konsten att chilla när det behövs. Du är gärna undersköterska i botten med koll på vad som ska göras, gör det som ska göras och gör det med bravur. Det finns ett gäng maskiner som man behöver ha kläm på, men det ser vi till att ni känner er trygga med. Du som söker skall ha stor ansvarsförmåga, är noggrann, inkännande, lyhörd samt har en positiv grundsyn och har humor. Det är inget krav att ha erfarenhet av att ha arbetat som personlig assistent tidigare, däremot är det väldigt meriterande. Har du erfarenhet av att vara med i skolan som personlig assistent är det också meriterande.Skriv och berätta om din bakgrund, varför du söker detta arbete och vad som gör just dig till en bra assistent.Körkort är ett krav då flickan växelbor hos sina föräldrar, båda boendes en bit från Halmstad där flickan går i skolan. Pappa bor i Simlångsdalen och mamma är bosatt i Hishult. Tjänsten är först och främst dagtid mån-fre, men önskemål finns också på någon kväll/vaken natt i veckan samt en vaken natt varannan helg. Arbetstiderna är följande 07.00-17.00, 15.00-22.00, 22.00-07.00. Tjänsten/tjänsterna kom komma utformeras något efter vilka sökande vi får in, då vi verkligen vill ha in rätt stjärna för uppdraget. Sök nu! Urval sker löpande. RekryteringsprocessenDin ansökan kan komma att läsas av personal inom Nordström Assistans, av kund och dennes anhöriga och/eller samordnare.Din ansökan kan komma att delas med våra systerbolag om din profil matchar en annan tjänst inom Team Olivia.Urval kan ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Tveka därför inte att skicka in din ansökan idag! Vid eventuellanställningFöranställning hos oss på Nordström Assistansbehöver du ha ett BankID och godkänner att använda ditt BankID i tjänsten. En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och/eller lämna in personbevis samt eventuella dokument som styrker rätten till arbete i Sverige. Personbevis kan du enkelt ladda ned på Skatteverkets hemsida. För att kunna jobba som personlig assistent behöver du vara minst 18 år. Om du vill arbeta med barn och unga under 18 år måste du uppvisa utdrag ur brottsregistret. Det är viktigt att du redan nu beställer ett utdrag från Polisen, då deras handläggningstid kan variera. Du beställer enkelt med BankID via denna länk: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/blanketter---barn-med-funktionsnedsattning/För dig med anställningsstödNordström Assistans är ett inkluderande företag. Vi välkomnar alla sökanden och även du som har rätt till någon form av anställningsstöd genom arbetsförmedlingen. Det är frivilligt att ange denna information i din ansökan, alternativt kan du även meddela detta vid en eventuell intervju. Nordström AssistansVi på Nordström Assistans är övertygade att med rätt hjälp och förutsättningar kan man nå mer. Vi vill förändra, förbättra och skapa vägen till en bättre tillvaro. Vi har funnits sedan 1998 och erbjuder idag personlig assistans i hela Sverige och utgår från regionalkontoren i Stockholm, Gotland, Malmö, Jönköping och Gällivare. Vår framgång vilar på våra medarbetare och vi söker dig som vill vara en del av vårt team! Vi följer kollektivavtal mellan Kommunal/Vårdföretagarna. Du hittar mer information påhttps://www.nordstromassistans.se

2 april 2024
Sista ansökan:
19 september 2024
Senior HR Manager Getinge

About this opportunity We are looking for a passionate and experienced Senior HR Manager to Getinge Sterilization in Getinge, Halmstad. Our Getinge site is the hub of our Global Sterilization Technology. Our sterilization machines are used by global multinational customers as well as smaller local customers in Biopharma, Biomedical Research and Laboratory. As our new Senior HR Manager, you are offered a place in a successful company whose main purpose is to help save lives. With us, you will get the opportunity to manage the overall HR responsibility at the site and act as a key driver and leader in ensuring the effective development and implementation of HR strategies, policies, and processes. What you will do In the role as Senior HR Manager, you will lead the HR Business partner team across all functions at the Getinge site. You are the voice towards the organization and owns all HR processes, creating structure and clarity in the team and at the site. As the Human Resources representative, you will advise and support the Management team regarding development, implementation, follow-up, and maintenance of strategic and operational HR activities. You will provide professional support and guidance to business leaders in all HR related areas and take an active role in the development of the overall people agenda at Getinge, as a member of the Swedish Human Resources team. Day to day responsibilities will include to: Be a part of the local Management team, and work with strategic issues and global HR initiatives that need to be translated to the local context. Provide leadership for the local HR Business Partner team. Secure that adequate means and resources are established to maintain and develop the team and to meet the set objectives. Act as HRBP for a dedicated part of the organization. Provide HR support in areas such as labor relations, work environment, leadership development, compensation & benefits, employee communications, and organizational change. Build quality into all aspects of HR related work, by maintaining compliance to all quality requirements. Be responsible for local people related directives and routines in local management systems. Ensure that regulations and local processes are known, followed and adhered to. This position is based in Getinge, Halmstad and may include occasional travels. In this role you will work mainly on-site, however it will be possible to work remotely approximately once a week. As HR Manager you will report to the Head of HRBP Sweden, with a dotted line to the local Managing Director. You will bring To be successful in this position, we believe that you have the following qualifications. University education within relevant field or equivalent experience. Managerial background in HR. Experience from working in manufacturing/production companies with blue/white collar employees. Background in working in regulated industries and with regulatory frameworks. Fluency in Swedish and English, orally and written. In addition to your technical skills, we highly value your personality. We think you have an ambition for growth and an eagerness for keeping up to date with the latest in HR. You are structured, a clear communicator, and a confident leader with a high level of professionalism. As a person, you are not afraid to drive change and challenge the people you work with in a constructive, yet forward leaning, way. Your ability to adapt to different persons and situations, and to have an open and flexible mindset, is something we value. Further, you are interested and comfortable in building relationships with all our employees and stakeholders, internally as well as externally. At Getinge we see ourselves as proactive and self-driven in learning and contributing to the continued development of our products and our organization's capabilities. We are Team Players, Forward Thinkers and Game Changers. Why join Getinge Getinge offers a job in a safe and informal work environment, where we appreciate close team collaboration. We keep an open dialogue between leaders and employees, as well as between teams. We are focused on developing people, and together we will create a plan for learning and competence development when you start your career with us. We offer a competitive compensation and benefits package, including wellness allowances, generous family benefits and joint company activities. Everything to ensure we support your well-being and goals. Application Applications will be reviewed continually, and we therefore recommend sending us your application as soon as possible, but no later than 23rd of April. We kindly ask you to submit your application in our recruitment system by clicking the “apply now” button. Due to GDPR regulations we do not accept applications via e-mail. If you have any questions regarding the role, please contact Head of HR BP Sweden - Erika Magnusson at [email protected] or Recruiter - Sofia Ekstrand at [email protected]. We look forward to receiving your application!

2 april 2024
Sista ansökan:
23 maj 2024
Skadetekniker Halmstad

Vill du vara med på en spännande tillväxtresa? Hedin Bil består av ett gäng härliga, duktiga människor vars stora passion är fordon och fordonstjänster. Vi hjälper varandra, vi utmanar varandra och vi strävar tillsammans för att nå våra gemensamma mål. Med drivna, motiverade och engagerade medarbetare är det alltid roligt att komma till arbetet! Våra medarbetare är grunden till att Hedin Bil växt framgångsrikt under många år. Hos oss är sätter vi kunden främst - för att det som är bra för våra kunder i längden är bra för oss. ArbetsuppgifterSom Skadetekniker får du möjlighet att arbeta med allehanda plåtskador och reparation av kaross, riktbänk-arbeten och diverse glasarbeten. Du levererar ett fackmässigt utfört arbete och säkerställer att kunders önskemål blir åtgärdade. Nyckelkompetenser/förmågor: Fordonsteknisk utbildning med inriktning karosseri Erfarenhet som bilplåtslagare på en skadeverkstad Teknisk kunnig och kunskap kring skadekalkylering B-körkort Du är noggrann, ansvarstagande och sinne för form Du trivs med att arbeta självständigt men har också lätt för att samarbeta Även du som inte har så mycket erfarenhet men är driven och vill lära dig mer om yrket är intressant för oss. Det viktigaste är din inställning och nyfikenhet. Är du en serviceinriktad, social och positiv person kommer du passa in mycket bra hos oss! Varför jobba med oss? Som arbetsgivare är vi bra på att tillvara ta på drivna och engagerade medarbetare. Hos oss finns det många karriärvägar att välja – vår inställning är att individer med rätt potential ska kunna växa med oss. När du som medarbetare växer med oss växer även vi som företag. Vi är ansvarstagande och säkerställer schyssta och rättvisa anställningsvillkor och samtliga verksamheter omfattas av kollektivavtal. Vi värnar om våra medarbetare och ser ett långsiktigt och hållbart arbetsliv som en stark konkurrenskraft. Vi erbjuder ett brett sortiment av förmåner så som förskottsemester, extra föräldrar lön och ett generöst friskvårdsbidrag för att värna om våra medarbetares hälsa. Läs mer på vår hemsida www.hedinbil.se

2 april 2024
Sista ansökan:
19 september 2024
Gruppchef/Teamleader med Automationsbakgrund

Företagsbeskrivning AFRY erbjuder tjänster inom teknik, design, digitalisering och rådgivning. Vi är hängivna experter inom industri, energi- och infrastruktur, som skapar värde för kommande generationer. AFRY har en global räckvidd med djupa rötter i Norden. Tillsammans accelererar vi omställningen till ett mer hållbart samhälle. Du kommer tillhöra AFRY Advanced Automation, som är en stor organisation inom AFRY. Med över 600 engagerade medarbetare i Sverige hjälper vi våra kunder med avancerade tekniska lösningar samtidigt som vi är på väg in i en omställning inom industrin mot en grönare framtid och mer digitaliserad värld. Vi ser därför ett stort behov av att engagera fler kompetenta medarbetare. Vi här i Halmstad är ett gäng om 70 ingenjörer och står för en bred teknisk kompetens vilket ger ett bra arbetsklimat, varierande kundbas och bra teamwork där vi hjälps åt och samtidigt har roligt tillsammans. Jobbeskrivning Vi söker efter dig som har ett intresse för att kombinera teknik med ledarskap, och utvecklas i en roll som ledare hos oss på AFRY Advanced Automation i Halmstad. Beroende på din erfarenhet och vilja kan tjänsten formas till en teamlead- eller gruppchefsroll. Även din bakgrund och intressen kommer forma rollen genom en kombination med andra fokusområden, som exempelvis kan vara projektledning, sälj eller el- och automationsarbete. I din roll som teamledare/gruppchef kommer du arbeta tätt tillsammans med sektionschef för att leda och bidra aktivt i den dagliga verksamheten. Detta kan exempelvis innebära: aftersales, bemanning, utveckla kundrelationer, medarbetarengagemang samt handledning och uppdragsledning av medarbetarnas dagliga uppgifter. Teamet i Halmstad består av ungefär 20 medarbetare som tror på samarbete och att lära från varandra. Den andra delen av din tjänst och arbetsbeskrivning beror på vem du är och har för bakgrund, men kan exempelvis vara projektledning, försäljning eller elkonstruktion. Gemensamt med alla roller hos oss är ansvarsbredden och variationen och vi som arbetsgivare erbjuder dig ett dynamiskt och utvecklade arbete. Vi försöker alltid att individanpassa rollbeskrivningen för att stämma med dina förutsättningar. Det betyder att din möjlighet att vara med och utveckla samt forma rollen är stor. Kravspecifikation För att lyckas i denna roll tror vi att du motiveras av att arbeta i en stimulerande och dynamisk arbetsmiljö samt är lösningsorienterad och framåtdrivande i det du tar dig an. Med det sagt så vet vi att vi tillsammans behöver skapa rätt förutsättningar för detta, vilket är varför vi också värdesätter din samarbets- och kommunikationsförmåga samt ditt initiativtagande. Har du tidigare erfarenhet av arbetsledning är det relevant, men inget krav. Det viktigaste för oss är att du är intresserad av människor och motiveras av att engagera och leda andra människor. Erfarenhetsmässigt letar vi efter dig som arbetat med el- och automation som ingenjör, säljare eller projektledare, och som nu är nyfiken på att kombinera detta med en gruppchef/teamledar-roll. För att lyckas bra och trivas i rollen ser vi att du även att du har: Lämplig teknisk utbildning eller motsvarande relevant erfarenhet. Förmåga att kommunicera väl i svenska och engelska. B-körkort. Vi tycker att det är viktigt att du trivs och har roligt på jobbet och därför lägger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper. För att trivas i rollen tror vi att du är nyfiken, ansvarstagande och relationsbyggande. Du trivs med att arbeta i en kreativ miljö där du får arbeta med flera problemställningar samtidigt. Människor i din omgivning brukar beskriva dig som bra på att kommunicera och på att jobba med många kontaktytor, samt har lätt för att bemöta olika slags människor i olika situationer. Ytterligare information För alla våra medarbetare på AFRY erbjuder vi en modern arbetsplats i ett globalt sammanhang med framåtanda och trygghet i form av kollektivavtal och personalförmåner för alla olika skeden i livet och anställningen – från friskvårdsbidrag och personalrabatter till förmånliga privata grupp- och sjukförsäkringar. Vår personalklubb Club AFRY arrangerar sociala aktiviteter på och utanför kontoret. Allt från skidresor och körsång till veckovisa yogapass, fiskeaktiviteter och löpning – det finns något för alla. Vårt arbete med mångfald är ständigt pågående, en mix av personligheter och bakgrunder gör oss ännu starkare, mer kreativa och framgångsrika ute på marknaden. Dessutom finns det många sätt att vidareutveckla sig hos oss! Vi satsar på våra medarbetare och har individuella utvecklingsplaner där du får möjligheten att gå utvecklande kurser och certifieringar inom ramen för din tjänst och dina mål. Vi tror även starkt på filosofin att om du ska kunna prestera på jobbet så måste det finnas en bra och hälsosam balans mellan privat- och arbetsliv. Kanske är det detta som gör att vi rankas som en av Sveriges mest populära arbetsgivare? Sista ansökningsdag är 2024-05-19. Vi har inte satt ett specifikt startdatum för tjänsten utan detta sätts enligt överenskommelse. Är du nyfiken på att höra mer om tjänsten eller har frågor? Hör gärna av dig till oss! Mattias Krantz, Sektionschef 010 505 76 77 [email protected] På AFRY driver vi förändring i allt vi gör. Vi anser att förändring sker när modiga idéer möts, när vi samarbetar, skapar innovation och omfamnar kreativa lösningar, det är så vi skapar framtiden. Vi söker konstant kvalificerade kandidater som vill ansluta sig till våra inkluderande team runt om i världen. Bli en del av oss och påskynda den gröna omställningen

28 mars 2024
Sista ansökan:
19 maj 2024
Erfaren Automationsingenjör

Företagsbeskrivning AFRY är ett ledande europeiskt företag med global räckvidd inom teknik, design och rådgivning. Vi accelererar omställningen mot ett hållbart samhälle. Vi är 19 000 hängivna experter inom infrastruktur, industri, energi och digitalisering, som skapar hållbara lösningar för kommande generationer. Du kommer tillhöra AFRY Advanced Automation, som är en stor organisation inom AFRY. Med över 600 engagerade medarbetare i Sverige hjälper vi våra kunder med avancerade tekniska lösningar samtidigt som vi är på väg in i en omställning inom industrin mot en grönare framtid och mer digitaliserad värld. Vi ser därför ett stort behov av att engagera fler kompetenta medarbetare. Vi här i Halmstad är ett gäng om 70 personer och står för en bred teknisk kompetens vilket ger ett bra arbetsklimat, varierande kundbas och bra teamwork där vi hjälps åt och samtidigt har roligt tillsammans. Jobbeskrivning Vår sektion expanderar och söker nu ett flertal nya medarbetare! Vi vill bli fler inom: PLC-programmering och robotprogrammering Automationslösningar inom industri Elkonstruktion Projektledare inom industriell automation Vi tror på samarbete och att lära från varandra, så det ingår även i din roll att coacha och guida samt dela kunskap med dina kollegor inom el/automationsområdet. De vanligaste system vi arbetar med är Siemens TIA, ABB Robotics, SCADA, DCS. Gemensamt med rollerna hos oss är ansvarsbredden och variationen och vi som arbetsgivare erbjuder dig ett dynamiskt och utvecklade arbete. Vi försöker alltid att individanpassa rollbeskrivningen för att stämma med dina förutsättningar. Det betyder att dina möjligheter att vara med och utveckla rollerna är stora. Kravspecifikation För att lyckas i denna roll tror vi att du motiveras av att arbeta i en utmanande och dynamisk arbetsmiljö samt är lösningsorienterad och framåtdrivande i det du tar dig an. Med det sagt så vet vi att vi tillsammans behöver skapa rätt förutsättningar för detta, vilket är varför vi också värdesätter din samarbets- och kommunikationsförmåga samt ditt initiativtagande. Har du erfarenhet som elkonstruktör ser vi detta som något positivt. För att lyckas bra och trivas i rollen ser vi att du bland annat har: Lämplig teknisk utbildning eller motsvarande relevant erfarenhet. Flera års erfarenhet som automationsingenjör eller inom elkonstruktion, PLC- eller robotprogrammering inom industriell verksamhet. Erfarenhet av idrifttagande av styr- och drivsystem. Förmåga att kommunicera väl i svenska och engelska. B-körkort. Vi tycker att det är viktigt att du trivs och har roligt på jobbet och därför lägger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper. För att trivas i rollen tror vi att du är nyfiken, ansvarstagande och relationsbyggande. Du trivs med att arbeta i en kreativ miljö där du får arbeta med flera problemställningar samtidigt. Ytterligare information För alla våra medarbetare på AFRY erbjuder vi en modern arbetsplats i ett globalt sammanhang med framåtanda och trygghet i form av kollektivavtal och personalförmåner för alla olika skeden i livet och anställningen – från friskvårdsbidrag och personalrabatter till förmånliga privata grupp- och sjukförsäkringar. Vår personalklubb Club AFRY arrangerar sociala aktiviteter på och utanför kontoret. Allt från skidresor och körsång till veckovisa yogapass, fiskeaktiviteter och löpning – det finns något för alla. Vårt arbete med mångfald är ständigt pågående, en mix av personligheter och bakgrunder gör oss ännu starkare, mer kreativa och framgångsrika ute på marknaden. Dessutom finns det många sätt att vidareutveckla sig hos oss! Vi satsar på våra medarbetare och har individuella utvecklingsplaner där du får möjligheten att gå utvecklande kurser och certifieringar inom ramen för din tjänst och dina mål. Vi tror även starkt på filosofin att om du ska kunna prestera på jobbet så måste det finnas en bra och hälsosam balans mellan privat- och arbetsliv. Kanske är det detta som gör att vi rankas som en av Sveriges mest populära arbetsgivare? Intervjuer och urval sker löpande under ansökningsperioden. Sista ansökningsdag är 2024-05-19. Vi har inte satt ett specifikt startdatum för tjänsten utan detta sätts enligt överenskommelse. Är du nyfiken på att höra mer om tjänsten eller har frågor? Hör gärna av dig till oss! Mattias Krantz, sektionschef +46 10 505 76 77 [email protected] På AFRY driver vi förändring i allt vi gör. Vi anser att förändring sker när modiga idéer möts, när vi samarbetar, skapar innovation och omfamnar kreativa lösningar, det är så vi skapar framtiden. Vi söker konstant kvalificerade kandidater som vill ansluta sig till våra inkluderande team runt om i världen. Bli en del av oss och påskynda den gröna omställningen

28 mars 2024
Sista ansökan:
19 maj 2024
Sjuksköterska för vaccination - Halmstad

Vi på Vaccinova söker nu engagerade och utåtriktade sjuksköterskor för arbete med vaccination på timmar till vår mottagning i Halmstad. Tjänsten omfattar från 4 timmars arbete en dag i veckan på ett kontinuerligt schema. Vaccinova är en vaccinatör med stort fokus på trygghet och hälsa. Vi är specialister på apoteksvaccination och finns idag på över 150 platser i Sverige – både på våra egna vaccinationsmottagningar samt hos våra samarbetspartners; Kronans Apotek, Apoteksgruppen, DOZ Apotek och Apotek Hjärtat. Vi samarbetar även med bland annat ICA och Coop. Vi söker nu efter nästa medlem i vårt team! Arbetet hos oss är självständigt och innefattar bland annat: -Vaccination -Omsorgsrådgivning -Journalföring -Hantering av betalning -Enklare inventering För att trivas hos oss bör du vara självgående och utåtriktad samt bekväm med datorer. Arbete med vaccination sedan innan är meriterande men inget krav. Vi erbjuder alla nyanställda en utbildning inom vaccination samt i de system som används på arbetsplatsen. Tjänsten ämnas tillsättas så fort som möjligt.

28 mars 2024
Sista ansökan:
31 maj 2024
Glass Säljare till Glassvagn i Stora Torg

Glass Säljare hos Söt & Salt Letar du efter ett jobb som smakar sött och salt på samma gång? Då är det här din chans att bli en del av vårt team på Söt & Salt som Glass Säljare! Om oss: Söt & Salt är ett innovativt företag som erbjuder en unik upplevelse av smaker från Sia. Vi tror på att kombinera det bästa av två världar - det söta och det salta - för att skapa enastående smakupplevelser för våra kunder. Nu expanderar vi vår verksamhet och söker passionerade individer som delar vår kärlek för glass och försäljning. Ansvarsområden: Engagera kunder och erbjuda en personlig och minnesvärd service. Aktivt främja våra produkter och utföra försäljningstransaktioner. Säkerställa att glassprodukterna är prydligt presenterade och att vagnen är ren och inbjudande för kunderna. Tillhandahålla produktinformation och svara på kunders frågor med entusiasm och kunskap. Kvalifikationer: Passion för glass och försäljning. Utomordentlig kundserviceförmåga med en positiv attityd. Förmåga att arbeta i en dynamisk miljö med hög energinivå. God kommunikationsförmåga. Tidigare erfarenhet inom glass försäljning är ett krav. Vi erbjuder: En rolig och stimulerande arbetsmiljö där du får möjlighet att utveckla din glassförsäljning och kundserviceförmåga. Konkurrenskraftig timlön på deltid. Flexibla arbetstider som passar ditt schema. Möjlighet till karriärtillväxt inom företaget för rätt individ. Ansökan: Skicka din CV och ett personligt brev där du berättar varför du är lämplig för rollen som Glass Säljare hos Söt & Salt till "[email protected]" Vi ser fram emot att höra från dig!

27 mars 2024
Sista ansökan:
15 maj 2024
Operationsundersköterska gärna med erfarenhet av sterilverksamhet

Om oss Vi är ett mindre privatsjukhus.Vår verksamhet har en ortopedisk inriktning på fot, knä, höft, axel och handoperationer. vi är ca 35 personer som arbetar på operationsenheten med tillhörande sterilenhetsom är belägen strax nedanför Hallands sjukhus i Halmstad. Din roll Som operationsundersköterska hos oss är du en del av teamet som består av anestesisjuksköterska operationssjuksköterska och ortoped. Viktigt för oss är att du vill vara delaktigt i vårt gemensamma mål som omfattar hög kvalitet med fokus på våra patienter. Har du erfarenhet från sterilverksamhet är detta ett plus eftersom detta också blir en del av ditt arbete. Vi erbjuder dig En trivsam arbetsplats där vi gillar att arbeta i team. Arbetstiderna är förlagda till måndag-fredag.• Kollektivavtal• Närvarande chef• Kompetensutveckling, både internt och externt• Friskvårdsbidrag• Frukost varje morgon• Som anställd har du fri tillgång till vårt stora moderna gym, även med gruppträningspass• En arbetsplats med tydliga mål, där kvalité och service prioriteras Om dig Vi söker dej som vill vara en del av vårt team. Vi lägger stor vikt på personlig lämplighet. Kvalifikationer: Undersköterska gärna med erfarenhet från operation och sterilenhet. Publicerat: 2024-03-21 Sista ansökningsdag: 2024-04-07 Vi undanber oss vänligt men bestämt all direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av jobbannonser.

27 mars 2024
Sista ansökan:
13 september 2024
Thaimassör

Vi söker en person som har arbetat med traditionell Thaimassage & Ansiktsbehandlingar och Fotmassage & Zonterapi. Minst 5 års erfarenhet + Certifikat Krävs. Du är trevlig o glad, och bemöter kunderna på bästa sätt.

26 mars 2024
Sista ansökan:
26 juni 2024
Vi söker en områdesansvarig till vårat kontor i Halmstad

Drivs du av att göra affärer och arbeta kundorienterat? Håller du en hög servicenivå som bidrar till att underlätta vardagen för dina kunder? Trivs du dessutom i ett växande bolag som värderar gemenskap och kvalité högt? Då ska du söka denna tjänst idag! ARBETSUPPGIFTER I rollen som Områdesansvarig på HomeMaid har du ett övergripande ansvar för områdets personal och kunder, vilket inkluderar ansvar för schemaläggning, rekrytering, kundengagemang och kvalitet samt drift för att säkerställa bra resultat enligt affärsplanens mål. Du ansvarar för områdets kunder, genom att aktivt arbeta med schemaoptimering och kvalitet. Du tar hand om din personal genom att aktivt arbeta med medarbetarengagemang, rekrytering och introduktion. Du bidrar till helheten genom att främja gott samarbete inom kontoret och inom företaget och aktivt bidra till kontorets och verksamhetens utveckling. Du drivs att arbeta mot uppsatta mål för ökad lönsamhet i försäljning. Du kommer främst att utföra arbetsuppgifter som att: - Driva lönsamhet inom ditt resultatansvar - Aktivt bidra till kontorets och verksamhetens utveckling - Aktivt arbeta med försäljning för både nya och befintliga kunder - Leda och utveckla medarbetare i det egna teamet - Driva och leda en effektiv bemanningsplanering och schemaoptimering - Hantera dagliga personalärenden så som anställningar, sjukskrivningar, rehabiliteringsprocesser och tidsrapportering etc, PERSONLIGA EGENSKAPER OCH KVALIFIKATIONER HomeMaid söker dig som har tidigare erfarenhet av ledarskap, kundservice och försäljning. För att trivas i rollen tycker du om att arbeta med människor, att ta ansvar och att arbeta aktivt och engagerat för att uppnå goda resultat och ett välmående team. Vidare behöver du känna dig bekväm med att hantera olika arbetsmoment samtidigt och snabbt kunna styra om när stunden kräver det. Du trivs med telefonen som arbetsredskap och har en förmåga att hantera olika arbetsmoment samtidigt utan att tumma på kvaliteten. Du tycker om när det händer mycket och din vilja att utvecklas samt din nyfikenhet hjälper dig framåt. Viktigt för tjänsten är att du: - Är inkluderande och respektfull i kontakt med olika människor - Är lösningsorienterad och glädjespridande - Har tidigare erfarenhet från att leda och fördela arbete i team - Har tidigare erfarenhet från försäljning, kundservice och administration - Har god dator- och systemvana, med fördel erfarenhet från LIME och Tengella - Kan flytande svenska och har goda kunskaper i engelska i både tal och skrift - Har B-Körkort OM TJÄNSTEN Arbetstider är främst förlagda dagtid, måndag till fredag, men andra arbetstider kan förekomma. Teamet består av flera tjänstemän, säljare, teamledare och serviceassistenter som värdesätter en god gemenskap. Resor samt övernattningar kan förekomma i samband med interna utbildningar. Placering: Halmstad Anställning: 100%, 6 månader provanställning Tillträde: Start omgående eller enligt överenskommelse. Vi arbetar med löpande urval så vänta inte med att skicka in din ansökan. Varmt välkommen med din ansökan! Sedan mitten av 90-talet har HomeMaids medarbetare hjälpt tusentals kunder till en renare, mer trivsam vardag genom att serva med hemstädning, företagsstädning, fastighetsstäd, fönsterputs och mycket mer. Detta är den enkla, tydliga idé på vilken HomeMaid grundades 1997: Att göra vardagen lättare för sina kunder. Det visade sig snabbt vara ett framgångskoncept. Sedan 2000 ligger huvudkontoret i Halmstad, men HomeMaid finns idag från Skåne i söder till Sundsvall i norr. Bolaget är börsnoterat sedan november 2005. Som medlem i Almegas branschorganisation för hushållsnära tjänster driver vi frågan om försäkringar, pensionsavtal och trygghet på arbetet. Vi har självklart kollektivavtal och bygger tillsammans med våra ca 1000 medarbetare en bra värderingsstyrd arbetsplats med visionen Bättre tillsammans. Läs gärna mer på homemaid.se/jobba hos oss.

26 mars 2024
Sista ansökan:
12 september 2024