Lediga jobb i Hammarö

Sök totalt 19 lediga jobb i Hammarö

Distriktsläkare till Vårdcentralen Skoghall
REGION VÄRMLAND
Specialistläkare

Vill du arbeta i ett engagerat team med starkt fokus på utveckling, utbildning och arbetsglädje – bara ett stenkast från Vänerns strand? Då är Vårdcentralen Skoghall rätt plats för dig. Din arbetsplats Vårdcentralen Skoghall är Värmlands tredje största vårdcentral med cirka 17 000 listade patienter och ett 50-tal engagerade medarbetare. Vi ligger naturskönt i skärgårdskommunen Hammarö – med Vänern och Lillängshamnen bara några minuter bort. Hos oss möts du av ett välfungerande team med bred kompetens: distriktsläkare, ST-, AT- och BT-läkare, sjuksköterskor med specialistkompetens, psykologer, kuratorer, farmaceuter, undersköterskor och vårdadministratörer. Vi arbetar nära tillsammans i team och har ett starkt samarbete med Hammarö kommun, särskilt kring våra mest sköra äldre. Vi är stolta över vår läkargrupp med 7 distriktsläkare och 5 ST-läkare. Som akademisk vårdcentral tar vi emot studenter från flera yrkeskategorier och erbjuder goda möjligheter till forskning – just nu forskar tre av våra läkare på deltid. Efter vår senaste SPUR-granskning fick vi mycket goda omdömen för vår ST-utbildning. Vi värnar om kontinuerlig fortbildning och har regelbundna läkarforum där vi delar kunskap och utvecklas tillsammans. Dina arbetsuppgifter Som distriktsläkare hos oss arbetar du med både planerad och akut mottagning, samt viss jour- och beredskapstjänstgöring. Arbetet inkluderar även BVC, MVC, hemsjukvård och särskilt boende. Vi har en gemensam dagjour där vi hjälps åt för att skapa en hållbar arbetsmiljö och hög patientsäkerhet. Du blir en del av ett engagerat team där vi tillsammans prioriterar och planerar patientarbetet. Handledning av ST-, AT- och BT-läkare ingår som en viktig del av ditt uppdrag. Dina kunskaper och kompetenser Vi söker dig som är specialist i allmänmedicin eller har en annan relevant specialistkompetens och erfarenhet av primärvård. För att trivas och lyckas i rollen ser vi att du har ett gott bemötande, uppskattar kontinuitet och värdesätter samarbete. Du är flexibel, tydlig och strukturerad i ditt arbetssätt, och har en god förmåga att både arbeta självständigt och i team. Du drivs av att bidra till utveckling och förbättringsarbete och har ett engagemang för att skapa kvalitet i mötet med patienten. Genom ett begränsat patientansvar får du dessutom förutsättningar att hitta en hållbar balans mellan arbete och privatliv. Välkommen att bli en del av vårt team där vi tar hand om varandra, utvecklas tillsammans och har nära till både natur och stadsliv. Om Region Värmland Vi är till för att alla som bor här ska må bra och för att vår region ska vara attraktiv och konkurrenskraftig. Vi gör skillnad inom hälso- och sjukvård, tandvård, kollektivtrafik, regional utveckling och kultur och bildning. Vi möter människor i livets största stunder och i alla de där vardagsögonblicken där emellan. Vår vision är livskvalitet i världsklass. Läs mer om hur det är att https://regionvarmland.se/regionvarmland/jobb-utbildning--forskning/jobba-med-oss/vara-formaner, och följ oss på sociala medier.  Vill du också jobba för alla i Värmland? Välkommen med din ansökan.  Övrigt I samband med eventuell anställning kan vi komma att be dig som sökande att lämna ett utdrag ur polisens belastningsregister. Inför anställning inom psykiatrisk vård, vård av funktionshindrade, vård av barn eller ungdomar gör arbetsgivaren en kontroll i polisens misstanke och belastningsregister. Ett utslag i detta register kan komma att påverka din möjlighet till anställning. Har du skyddad identitet och vill göra en ansökan ber vi dig att kontakta Kompetensförsörjningsenhet HR via Regionens växel 010-831 50 00. Då får du hjälp att lämna in din ansökan utan att den hanteras i Varbi. Tänk på att endast ta med information som är relevant för den aktuella befattningen. Inför rekryteringsarbetet har Region Värmland tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför alla erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna annons.

3 dagar sedan
Sista ansökan:
25 augusti 2025
Norsktalande kundservicemedarbetare | Manpower | Hammarö
Manpower AB
Kundtjänstpersonal

Vill du vara en viktig del av vår kunds arbete med att ha branschens nöjdaste kunder? I så fall är du med största säkerhet en serviceinriktad och ansvarsfull person drivs av möjligheten att få komma in i ett härligt team och att få arbeta med kundservice. Du trivs i en roll med mycket kundkontakter och där kundnöjdhet är i fokus. Du kommer att vara anställd av Manpower men arbeta hos vår kund vars verksamhet finns på Hammarö. Då en av våra medarbetare går vidare till nya utmaningar söker vi nu en ersättare med kunskaper i norska i tal och skrift. Uppdragets längd är långsiktigt. Sök jobbet som kundservicemedarbetare redan i dag, då tjänsten ska tillsättas omgående! Vad går jobbet som kundservicemedarbetare ut på? I den här rollen kommer du i första hand att svara på inkommande frågor från kunder i Sverige och Norge. Dina arbetsuppgifter är att jobba med: * Ordermottagning * Fakturafrågor * Produktfrågor * Abonnemangsfrågor Du svarar och kommunicerar med hjälp av telefon, dator och mail. Uppdraget inleds med kortare utbildning och introduktion. Du rapporterar till teamleader, som även ger dig fortlöpande coachning för att du ska få möjlighet att utvecklas i din roll som kundservicemedarbetare. Arbetstider är dagtid 08:00-16:30 måndag - fredag. Vem är du? Som kundservicemedarbetare är det viktigt att man är en social och utåtriktad person med känsla för relationer. Tidigare erfarenhet av kundservice är en förutsättning och du känner dig bekväm med att tala med kunder i telefon samt av att jobba aktivt med merförsäljning och winback. Du har en positiv attityd och har lätt för att samarbeta med andra. I mötet med såväl kunder som kollegor har du en respektfull och ödmjuk inställning. Nöjda kunder är vår kunds främsta mål och där har du en viktig roll. Vi söker dig som: * pratar flytande svenska och norska och kan uttrycka dig på svenska och norska i såväl tal som skrift. * har god datorvana * är duktig på att skapa och vårda relationer * är van vid att jobba med telefon och mejl som kommunikationsverktyg Erbjudande Rent formellt bygger en anställning hos oss på samma lagar och regler som på den övriga arbetsmarknaden. Vi har kollektivavtal, med allt vad det innebär vad gäller försäkringar, tjänstepension och fackliga relationer. Det som skiljer sig är att du blir anställd hos oss, men arbetar på olika uppdrag hos våra kunder. Du får chansen att arbeta i olika branscher, med olika arbetsuppgifter och med olika människor. Som konsult erbjuds du även friskvårdsbidrag samt utöver det får alla Manpowers anställda fri tillgång till över 4500 interaktiva utbildningar via vår e-learningportal PowerYOU. Givetvis har du en konsultchef som finns tillgänglig för dig under hela din anställningsperiod och som är ansvarig för dina uppdrag, att du trivs på din arbetsplats och att du utvecklas i din yrkesroll. Sök tjänsten i dag! För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta Victoria Lennartsson på telefonnummer 054-22 18 85 eller e-post [email protected]. Om Manpower Manpower är Sveriges ledande rekryterings- och bemanningsföretag med tiotusentals attraktiva arbetsgivare över hela landet som våra kunder. Med vårt omfattande nätverk, lokalt såväl som globalt, kan vi erbjuda mängder av spännande lediga jobb som hjälper dig att bygga din karriär, både på kort och lång sikt. Hos oss kan du söka heltidsjobb eller extrajobb vid sidan av studierna.

7 dagar sedan
Sista ansökan:
3 juli 2025
Kvalitetssamordnare med visst chefsansvar i hemtjänsten
Hammarö kommun
Lednings- och organisationsutvecklare

Välkommen till oss på Hammarö! Hammarö är en kommun med framåtanda och stark tillväxt som ligger vid Vänern omgiven av klippor och vatten. Många väljer att flytta till oss vilket gör att vi ständigt växer och utvecklas. Något som speglar allt som sker i vår kommun är närheten till staden, invånarna, vattnet och till varandra. Hos oss får du en arbetsplats mitt i vår vackra skärgård! Inom socialförvaltningen arbetar du dagligen med att ge trygghet, kvalité eller stöd till våra invånare. Vi som arbetar här värdesätter det personliga mötet mer än något annat. I takt med att vi växer utvecklar vi naturligt våra verksamheter, förnyar våra lokaler och har en utvecklingsvilja. Vi finns till för att ge Hammaröborna en bättre vardag och att få varje människa att med egen kraft skapa ett bra liv. ARBETSUPPGIFTER Vill du vara med och göra verklig skillnad i vardagen för både medarbetare och brukare? Vi söker en engagerad kvalitetssamordnare som vill vara med och stärka kvaliteten i vår hemtjänstverksamhet. I denna roll får du möjlighet att arbeta både strategiskt och operativt med utveckling, uppföljning och kvalitetssäkring. Kvalitetssamordnaren har ett dubbelt uppdrag: att driva och samordna kvalitetsarbetet inom hemtjänsten och samtidigt vara första linjens chef för en mindre grupp medarbetare. Syftet är att säkerställa hög kvalitet i omsorgen samtidigt som rollen avlastar enhetscheferna i deras ledningsuppdrag. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter: • Utveckla, implementera och följa upp kvalitetsrutiner och arbetssätt inom hemtjänsten • Stödja medarbetare i kvalitets- och utvecklingsfrågor • Utföra interna kontroller, egenkontroller, kvalitetsgranskningar samt analysera nyckeltal • Säkerställa efterlevnad av gällande lagstiftning såsom SoL, HSL • Leda en mindre arbetsgrupp och driva utvecklingsinsatser KVALIFIKATIONER Vi söker dig som har: • Högskoleutbildning inom exempelvis vård och omsorg, samhällsvetenskap eller socionomprogrammet • Flerårig erfarenhet från äldreomsorg och/eller hemtjänst • Erfarenhet av systematiskt kvalitetsarbete • Goda kunskaper om lagar och riktlinjer inom området (SoL, HSL, dokumentation) • Mycket god förmåga att uttrycka dig i tal och skrift på svenska • God datorvana samt erfarenhet av dokumentationssystem Det är meriterande om du också har: • Vidareutbildning inom kvalitetsutveckling, förbättringsmetodik eller ledningssystem. • Erfarenhet av IBIC, social dokumentation och olika verksamhetssystem. • Arbetat med projektledning, processkartläggning • Chefserfarenhet från äldreomsorg Vi tror att du är analytisk och strukturerad, med förmåga att se både helhet och detaljer. Du arbetar självständigt, tar initiativ och har lätt för att samarbeta. Din pedagogiska förmåga gör att du kan förklara komplexa frågor på ett enkelt sätt och inspirera andra till utveckling. Du trivs i en roll där du får växla mellan strategi och praktik, och där du får driva processer framåt med fokus på förbättring och resultat. Projektanställning: september 2025 - december 2026. Vill du vara med och bidra till en trygg, säker och utvecklande hemtjänst? Då ser vi fram emot din ansökan! Urvalsarbetet påbörjas under vecka 29. ÖVRIGT För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen i Hammarö kommun samt möjliggöra god kommunikation med våra sökande ber vi dig skicka in din ansökan digitalt och inte via e-post eller pappersformat. Varmt välkommen med din ansökan! Inför rekryteringsarbetet har Hammarö kommun tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanbeder oss därför bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande.

7 dagar sedan
Sista ansökan:
13 juli 2025
Försäljare med varugruppsansvar till Skoghall
Systembolaget AB
Butikssäljare, fackhandel

Gillar du att möta människor och vill ha ett arbete där du verkligen gör skillnad? Jobba hos oss på Systembolaget! ✨ Till vår butik i Skoghall söker vi nu dig som vill vara del av vårt unika uppdrag att bidra till bättre folkhälsa genom en ansvarsfull försäljning av alkohol. Hos oss står service och omtanke om människa och miljö alltid i fokus. Omfattningen av tjänsten är 70%, arbetstiden per vecka kan variera.  I din roll som försäljare med varugruppsansvar Arbetet i butik är omväxlande och under en arbetsdag möter du kunder, sitter i kassan, arbetar på lagret och plockar upp varor på våra hyllor. Tillsammans håller vi våra lokaler rena och snygga.   Som försäljare hos oss är du Systembolagets ansikte utåt. Stark teamkänsla, högt tempo och trevliga möten kännetecknar arbetet hos oss. Vi lär av varandra och genom utveckling skapar vi resultat tillsammans. Det är i mötet med kunden som vi blir Systembolaget.  Utöver de gemensamma arbetsuppgifterna som försäljare har du ett särskilt varugruppsansvar (exempelvis för rött, vitt vin eller öl) vilket innebär att du:  • Håller varugruppen representativ enligt Systembolagets varuplaceringsregler.   • Har ansvar för sortiment, logistik, urval och exponering, samt analyserar svinn och föreslår åtgärder.   • Förmedlar också fortlöpande kunskap gällande din varugrupp till övriga medarbetare.  Vi söker dig som       • Har åldern inne (fyllt 20 år) för att kunna möta kunderna som får handla hos oss.     • Har god social förmåga och förstår hur du kan bidra till ett bra kundmöte.      • Kan arbeta varierande arbetstider, vardagar och lördagar, tidiga morgnar och till efter stängning.   • Gillar att samarbeta, och vill bidra till att vi når våra gemensamma mål.  • Har ett flexibelt förhållningsätt, en nyfiken inställning till att lära nytt samt har ett intresse av de möjligheter som moderna digitala verktyg skapar.    • Har gymnasie- eller yrkesutbildning.  Det är meriterande om du har erfarenhet av detaljhandeln, arbete i ett serviceyrke och/eller med mat och dryck.   Vi möter många olika människor i våra butiker och vårt mål är att spegla samhället. Vi välkomnar medarbetare med olika erfarenheter, bakgrunder och kompetenser för att skapa en inkluderande arbetsplats där alla har möjlighet att utvecklas och bidra.        Vad vi står för och hur vi arbetar     I ditt arbete kommer du lära dig receptet på vårt imponerande kundmöte, mer om mat och dryck och hur du bidrar till kraften i 6000 medarbetare. På Systembolaget ska det vara enkelt att utvecklas, och eftersom vi är i ständig utveckling, kommer du också att vara det hos oss. Du har en egen kompetensutvecklingsplan och medarbetarsamtal genomförs löpande under året. Dina erfarenheter från att arbeta hos oss har du med dig hela livet, oavsett var du är i arbetslivet.    Vi vill upplevas omtänksamma, kunniga och inspirerande i allt vi gör. Våra värderingar hjälper oss att lyckas med Systembolagets viktiga uppdrag. Här kan du läsa mer om hur det är att arbeta hos oss.   Kontakt      Vill du veta mer om tjänsten är du välkommen att kontakta Per Magnusson, butikschef, på telefonnummer: 072-1553507.      Känns rollen rätt för dig?    Varmt välkommen att skicka in din ansökan så snart som möjligt. I ansökningsformuläret laddar du upp din ansökan och svarar på ett antal frågor som ligger till grund för det första urvalet vi gör. Flitiga som vi är så jobbar vi löpande med urval och intervjuer i vår rekryteringsprocess. Det betyder att tjänsten kan bli tillsatt redan imorgon, så tveka inte att söka redan idag!   Välkommen att arbeta hos oss på Systembolaget, ett av Sveriges starkaste varumärken som med omtanke ger service i världsklass!  ✨ -------     Systembolaget finns till för alla i Sverige för att bidra till bättre folkhälsa genom att begränsa alkoholens skador. Vi bidrar med kunskap och oberoende rådgivning om mat och dryck och hur alkohol påverkar hälsan. På så vis vill vi inspirera till medvetna dryckesval och ett hälsosammare förhållningssätt till alkohol där varken människor eller miljön tar skada. Läs mer om oss på omsystembolaget.se.

7 dagar sedan
Sista ansökan:
29 juni 2025
Service Leads IT, Stora Enso Skog
Stora Enso Skog AB
Drifttekniker, IT

Är du en trygg och självgående IT-specialist som gillar att arbeta både med detaljer i det dagliga och med större strategiska frågor? Hos oss går IT och hållbarhet hand i hand – vi förenar teknik med skoglig kompetens för att förvalta och utveckla digitala lösningar som bidrar till ett mer hållbart skogsbruk. Nu söker vi flera Service Leads som vill vara med och driva den utvecklingen tillsammans med oss. Om det här låter som en spännande möjlighet för dig, ser vi gärna din ansökan! Med oss växer skogen, människorna och affärerna. Som Service Lead ansvarar du för systemförvaltning och drift av våra IT-lösningar för skoglig verksamhet – exempelvis system för virkesredovisning, planering och fältstöd. Du är en viktig länk mellan teknik, verksamhet och leverantörer och ser till att våra applikationer fungerar effektivt, är användarvänliga och utvecklas i takt med våra affärsmål. Rollen är både operativ och strategisk: du hanterar akuta frågor och problem samtidigt som du driver förbättringar och utveckling på lång sikt. Dina huvudsakliga ansvarsområden: Ansvara för en grupp applikationers funktion, utveckling och livscykel Planera, prioritera och genomföra förvaltningsinsatser och aktivitetsplaner, samt driva utveckling av förbättringar, tekniska uppdateringar och långsiktig driftsäkerhet Utveckla processer, arbetssätt och dokumentation Övervaka systemens drift, tillgänglighet och prestanda Säkerställa efterlevnad av säkerhetskrav och regelverk Fånga upp och analysera verksamhetens behov och omsätta dem till hållbara tekniska lösningar Fungera som expert och rådgivare inom dina specifika ansvarsområden Du blir en del av vårt IT-team med placering på något av våra kontor i Falun, alternativt Skoghall/Udden, och du rapporterar till Service Manager IT. Vem söker vi Vi söker dig som har erfarenhet av systemförvaltning och som har förmågan att se teknikens möjligheter och verksamhetens behov. Du är strukturerad, serviceinriktad och har en naturlig förmåga att skapa goda samarbeten. Du känner dig trygg i att hantera olika delar av applikationers livscykel och har ett starkt engagemang för att säkerställa att dessa fungerar optimalt och stödjer verksamheten på bästa sätt. Färdigheter och kvalifikationer som vi tror att du har: Relevant utbildning inom IT, och/eller flerårig erfarenhet av systemförvaltning eller IT- tjänsteleverans God förståelse för systemarkitektur, integrationer och applikationers livscykel Vana vid verktyg som Azure DevOps, testhantering och dokumentation Skoglig kompetens eller intresse för branschen ser vi som en fördel Du är analytisk och lösningsorienterad med förmåga att snabbt identifiera och hantera problem Utmärkt kommunikativ förmåga i både svenska och engelska i tal och i skrift Vad vi erbjuder Hos oss blir du en del i vår mångfaldsfrämjande arbetskultur som hjälper dig att utforska nya perspektiv och att utvecklas professionellt. Du kommer att tillsammans med dina kollegor bidra till en mer hållbar värld, eftersom vi tror att allt som görs av fossilbaserade material idag kan göras av ett träd imorgon. För att hålla dig säker på arbetet stöttar vi ditt fysiska och psykiska välbefinnande. Hur kan du ansöka till denna tjänst? Du kan endast skicka in din ansökan till oss via vårt rekryteringssystem. På grund av sommar och semester har vi en längre ansökningstid som sträcker sig till och med den 17 augusti. Vi kan komma att gå igenom ansökningar löpande men det är inte garanterat – så vänta inte med att skicka in din ansökan! Beroende av tjänst kan det hända att vi bjuder in dig till vårt videointervjuverktyg och/eller ber dig göra tester. Vår rekryteringsprocess kan också innefatta andra aktiviteter inför anställning, såsom bakgrundkontroll, referenstagning och hälsotest såväl som drogtest. Om du har frågor gällande rekryteringsprocessen, tveka inte att höra av dig till vår Talent Acquisition Partner Linda Andersson på tel. 073 – 845 41 49 eller mejl: [email protected]. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta IT Director Robin Collins på tel. 070 – 697 99 30 eller mejl: [email protected] Kom och jobba i The renewable materials company! Skogen är hjärtat i Stora Enso och vår övertygelse är att allt som tillverkas av fossilbaserade material i dag, kan tillverkas av ett träd i morgon. Vi är den ledande leverantören av förnybara produkter inom förpackningar, biomaterial och träkonstruktion, och en av de största privata skogsägarna i världen. Stora Enso har cirka 19 000 medarbetare och 2024 uppgick omsättningen till 9 miljarder euro. Vi tror att mångfald stärker vår konkurrenskraft och bidrar till bättre beslutsfattande. Olika arbetsgrupper med olika bakgrund hjälper oss att utforska olika perspektiv och utmanar vårt sätt att tänka. Vi arbetar aktivt för att öka mångfalden på arbetsplatsen och välkomnar sökande med olika bakgrund. Stora Enso är en arbetsgivare för lika möjligheter som följer icke-diskriminerande metoder. #LI-SEFOREST

9 dagar sedan
Sista ansökan:
17 augusti 2025
Sommarjobb med möjlighet till fortsatt anställning i Skoghall
Bright Nature i Sweden AB
Företagssäljare

Vill du arbeta med en produkt som gör skillnad för både hälsa och miljö? Om tjänsten: Vi söker en driven och engagerad säljare som vill vara med och marknadsföra Clear Sky NTS – ett av världens mest hälsosamma och miljövänliga luftreningssystem. Med vår innovativa multimaskin kan du inte bara rena luften utan även skura golv, putsa fönster och kemtvätta helt utan kemikalier. Tjänsten ger dig möjlighet att arbeta med en unik och framtidssäkrad produkt som gör skillnad i våra kunders liv. Arbetsuppgifter: Som säljare på Bright Nature AB kommer du att: Marknadsföra och sälja Clear Sky NTS till både privatpersoner och företag. Arbeta självständigt med kundbesök och försäljning. Få förbokade kundmöten från vår bokningsavdelning. Genomföra rådgivande samtal och demonstrationer av produkten. Arbeta mot uppsatta mål och vara en del av ett sammansvetsat team. Vi söker dig som: Har mycket goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift, då detta är nödvändigt för det dagliga arbetet. Har körkort och tillgång till egen bil. Har erfarenhet av försäljning, gärna inom B2C, men vi ser också att du har ett intresse och vilja att lära dig försäljning. Är målinriktad, självgående och har en positiv attityd. Är intresserad av långsiktig karriärutveckling, då vi gärna ser att våra säljare stannar och växer med företaget. Vi erbjuder dig: En fast lön plus rörlig En av marknadens högsta provisioner ovanpå din fasta lön. Trygghetsförsäkring och tjänstegrupplivförsäkring. En grundlig certifierad säljutbildning som gör dig redo för rollen. Förbokade kundbesök av vår bokningsavdelning, så du kan fokusera på försäljning. Flexibla arbetstider som passar din livsstil. Löpande vidareutbildning och kontinuerlig feedback. Motiverande tävlingar och företagsresor, där vi ofta åker till varmare destinationer. Goda möjligheter att avancera inom företaget. Teambuilding och kick-offer för att stärka laget. Om Bright Nature AB: Bright Nature AB är ett företag som specialiserar sig på miljövänliga och effektiva lösningar för bättre inomhusmiljö. Vår produkt Clear Sky NTS renar upp till 99.9996% av alla partiklar i inomhusluften och erbjuder en rad funktioner som rengöring av golv, fönster, fordon och mycket mer, helt utan kemikalier. Vi har ett starkt engagemang för hållbarhet och erbjuder produkter som både är effektiva och miljövänliga. Villkor och anställning: Provanställning på 6 månader, som övergår i en tillsvidareanställning om inget annat överenskommes. Heltidstjänst med en fast lön plus en rörlig Låter det som något för dig? Tveka inte att skicka in din ansökan och bli en del av vårt framgångsrika team. Vi ser fram emot att höra från dig!

10 dagar sedan
Sista ansökan:
30 juni 2025
Farmaceut till Kronans Apotek Skoghall

Välkommen till vår värld! 👑 Vår vision är en värld som mår bra, och du kan hjälpa oss att göra den visionen verklig. Vi tror att meningsfulla arbetsuppgifter, starka teamrelationer och en generös dos skratt skapar en arbetsmiljö som inspirerar och stärker oss och alla våra kunder. Med fokus på både här och nu, samt på framtiden - bidrar vi tillsammans till en värld som mår bra! 🌍🧡🚀 Din roll som farmaceut för Kronans Apotek i SkoghallVi söker en driven och engagerad farmaceut till vårt fina apotek i Skoghalls centrum. Skoghall är beläget ca 10 km söder om Karlstad och i närområdet finns det bl.a. Ica, Vårdcentral och gym. Den typiska kunden hos oss är äldre & barnfamiljer. Du kommer arbeta tillsammans med ett härligt team bestående av 2 farmaceuter samt 2 apotekstekniker som gemensamt tar stort ansvar för apoteket och skapar kundupplevelser i världsklass. Det dagliga arbetet är omväxlande och innefattar allt ifrån rådgivning och försäljning av läkemedel och egenvårdsprodukter till att arbeta med lagerhållning, kampanjarbete, kvalité och utveckling. I rollen ingår även följande ansvarsområden och arbetsuppgifter: - Du ansvarar för att expediera ut rätt läkemedel till varje kund och erbjuda bästa möjliga kundrådgivning samt skapa kundupplevelse i världsklass. - Skapa delaktighet inom apoteket och verka för en god gruppdynamik genom bra samarbete med dina kollegor. Apoteket är öppet 09-18 på vardagar, stängt på lördagar och söndagar. Vi erbjuder en tillsvidareanställning på hel eller deltid med inledande provanställning. Du välkomnas till apotekschef Erikas team. Önskad start enligt överenskommelse. Vi söker dig som är legitimerad receptarie eller apotekare. För att trivas i rollen tror vi att du brinner för att hjälpa våra kunder till en god läkemedelsanvändning och hälsa. Vi tror också att du trivs allra bäst när du får vara en del av ett engagerat team som arbetar mot tydligt uppsatta mål. På apoteket hjälps vi alla åt med det dagliga arbetet och tillsammans skapar vi en trevlig, välmående och trygg arbetsmiljö där vi växer, har roligt och delar med oss av våra framgångar. Till vår hjälp finns en stark region och serviceorganisation samt kollegor över hela landet. Din ansökanOm detta låter som rätt utmaning för dig tveka inte att skicka din ansökan till oss. Urval och intervjuer kommer att ske löpande. I din ansökan vill vi ha ditt CV eller din LinkedInprofil. Personligt brev? Det kan du skippa! Vi är intresserade av din kompetens, lära känna dig gör vi vid en eventuell intervju. I slutet av rekryteringsprocessen tillämpar vi en bakgrundskontroll på samtliga personer vi vill anställa, oavsett roll eller funktion. Då vi enbart tillämpar detta på slutkandidat informerar vi mer om det längre fram. Har du frågor om tjänsten går det bra att kontakta Apotekschef Erika på tel. 072-6016764 Varmt välkommen med din ansökan! 😊 Kärnan inom Kronans Apotek handlar om att vi ska må bra tillsammans. När vi har meningsfulla uppgifter, omfamnar varandras olikheter och delar många skrattar kan vi göra stor skillnad tillsammans. Strävan om att må bra är något vi delar med våra fackliga parter och tillsammans arbetar vi för en värld som mår bra. För att komma i kontakt med facklig representant Gunilla Andersson, maila [email protected] alternativt Verdi Sawma, maila [email protected] samt facklig representant Aisha Karimi från Sveriges Farmaceuter, maila [email protected]. Så vilken väg vill du ta för att upptäcka din fulla potential? Leda, bredda eller djupa – valet är ditt! Vi tror på att varje medarbetare har sin egen unika resa att göra, och vi är här för att stötta dig på den resan. Genom Må-bra samtal och vår kompetenstidsplan skräddarsyr vi en utvecklingsväg som passar just dig. Kanske vill du bli apotekets stjärna i kundservice, eller kanske lockar det dig att dyka djupare in i vår digitala värld? Möjligheterna är oändliga! Vi ser till att varje medarbetare får den utveckling de behöver för att växa och trivas hos oss. Och vem vet, kanske leder den här resan till nya och spännande möjligheter inom Kronans Apotek! Så låt oss tillsammans utforska, lära och växa – för hos oss har resan bara börjat! 🚀

15 dagar sedan
Sista ansökan:
28 augusti 2025
Tandsköterska, Folktandvården Skoghall
REGION VÄRMLAND
Tandsköterskor

Din arbetsplats Skoghall är med sina 12 behandlingsrum, en av Folktandvården Värmlands större kliniker. På kliniken erbjuds lustgasbehandling och vi är remissinstans för opex, friläggningar och implantatbehandlingar. Vi bedriver också tandvård på äldreboendet i kommunen. Vi är 29 medarbetare som tar hand om ca 5 300 vuxna patienter och 4 100 barn och unga. Hos oss finns det alltid någon att fråga om hjälp och god stämning och gott samarbete råder inom och mellan alla yrkeskategorier. På kliniken råder god stämning där alla hjälper varandra. Här jobbar ett glatt gäng med hjälpsamma kollegor som gillar att utvecklas och arbeta mot gemensamma mål. Vi arbetar enligt arbetsmodellen 7 till 19. Vi behöver nu ersätta två av våra tandsköterskor som ger sig ut i pensionärslivet och en tandsköterska trampar sig en ny stig i yrkeslivet. Inom Folktandvården Värmland finns alltid ett gott och nära samarbete mellan allmäntandvård och specialisterna. Är du nyutexaminerad får du bra stöd från dina kollegor. Dessutom ger vi dig en bra start på din nya karriär eftersom du kommer att få gå Folktandvårdens gedigna introduktionsprogram där man blandar teori med praktiskt arbete. Dina arbetsuppgifter Hos oss får du ett omväxlande och stimulerande arbete som i huvudsak består av assistans, steril- och receptionsarbete. Arbetsuppgifterna är varierande inom både vuxen- och barntandvård. Det är viktigt för oss att våra kunder känner sig nöjda efter ett besök och därför lägger vi stor vikt vid service och bemötande. Är du i början av din karriär får du bra stöd från dina nya kollegor. Dina kunskaper/kompetenser Vi söker dig som är utbildad tandsköterska, erfaren eller ny i yrket, med engagemang samt har en vilja och förmåga att hjälpa andra. Intresse av receptionsarbete och egna ansvarsområden till exempel inom profylax med egna patienter och andra delegerade arbetsuppgifter såsom avtryckstagning meriteras. Du är tillmötesgående i ditt bemötande och har lätt för att anpassa dig och ställa om till ändrade omständigheter. Du planerar och organiserar ditt arbete på ett strukturerat sätt samt ser till verksamhetens bästa i agerande och beslut. För oss är det viktigt att du har förmåga att arbeta både självständigt och tillsammans med andra. Välkommen med din ansökan. Om oss Folktandvården Värmland är en del av Region Värmland och har 17 allmäntandvårdskliniker, fördelat på 24 olika enheter – från Sysslebäck i norr till Säffle i sydväst. Dessutom finns kliniker inom alla specialistområden som behandlar patienter på remiss. Vi är en framåtsträvande organisation med kvalitet och kompetens i fokus. Hos oss arbetar ungefär 560 personer som tillsammans har en lång och bred erfarenhet av att jobba för en friskare tand- och munhälsa. Vill du också jobba för alla i Värmland? Välkommen med din ansökan. Läs mer om att https://regionvarmland.se/tandvard/jobba-hos-oss och följ oss gärna på sociala medier. Övrigt I samband med eventuell anställning kan vi komma att be dig som sökande att lämna ett utdrag ur polisens belastningsregister. Har du skyddad identitet och vill göra en ansökan ber vi dig att kontakta Rekryterings- och administrativa enheten HR via Regionens växel 010-831 50 00. Då får du hjälp att lämna in din ansökan utan att den hanteras i rekryteringsverktyget. Tänk på att endast ta med information som är relevant för den aktuella befattningen. Inför rekryteringsarbetet har Region Värmland tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför alla erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna annons.

16 dagar sedan
Sista ansökan:
29 juni 2025
Tandhygienist, Folktandvården Skoghall
REGION VÄRMLAND
Tandhygienister

Din arbetsplats Skoghall är med sina 12 behandlingsrum, en av Folktandvården Värmlands större kliniker. På kliniken erbjuds lustgasbehandling och vi är remissinstans för opex, friläggningar och implantatbehandlingar. Vi bedriver också tandvård på äldreboendet i kommunen. Vi är 29 medarbetare som tar hand om ca 5 300 vuxna patienter och 4 100 barn och unga. Hos oss finns det alltid någon att fråga om hjälp och god stämning och gott samarbete råder inom och mellan alla yrkeskategorier. På kliniken råder god stämning där alla hjälper varandra. Här jobbar ett glatt gäng med hjälpsamma kollegor som gillar att utvecklas och arbeta mot gemensamma mål. Vi arbetar enligt arbetsmodellen 7 till 19. Inom Folktandvården Värmland finns alltid ett gott och nära samarbete mellan allmäntandvård och specialisterna. Är du nyutexaminerad får du bra stöd från dina kollegor. Dessutom ger vi dig en bra start på din nya karriär eftersom du kommer att få gå Folktandvårdens gedigna introduktionsprogram där man blandar teori med praktiskt arbete. Dina arbetsuppgifter Dina arbetsuppgifter blir alla förekommande uppgifter inom tandhygienistens yrkesprofession. Detta innebär att du som tandhygienist behandlar egna patienter inom barn och vuxen-tandvård med undersökningar, sjukdomsbehandlande åtgärder samt förebyggande tandvård. Du kommer arbeta i team med tandläkare och tandsköterska. I teamtandvård ingår tex samundersökningar, avtryck, fyllningsterapi mm och det finns också goda möjligheter till utveckling och utökade arbetsuppgifter. Vi samarbetar med kommunens skolor och äldrevård genom extern verksamhet med tex utbildningar och uppsökande verksamhet. Dina kunskaper/kompetenser Vi söker dig med tandhygienistexamen. Erfarenhet är meriterande men inget krav. Läser du under utbildningens sista termin är du också välkommen att söka tjänsten. Som person tar du ansvar för ditt arbete och anpassar dig efter rådande omständigheter. Du samarbetar väl med andra och har en god förmåga att skapa relationer. Det är viktigt för oss att de vi möter känner sig nöjda efter ett besök och vi lägger stor vikt vid god service och gott bemötande. Varmt välkommen med din ansökan!  Om oss Folktandvården Värmland är en del av Region Värmland och har 17 allmäntandvårdskliniker, fördelat på 24 olika enheter – från Sysslebäck i norr till Säffle i sydväst. Dessutom finns kliniker inom alla specialistområden som behandlar patienter på remiss. Vi är en framåtsträvande organisation med kvalitet och kompetens i fokus. Hos oss arbetar ungefär 560 personer som tillsammans har en lång och bred erfarenhet av att jobba för en friskare tand- och munhälsa. Vill du också jobba för alla i Värmland? Välkommen med din ansökan. Läs mer om att https://regionvarmland.se/tandvard/jobba-hos-oss och följ oss gärna på sociala medier. Övrigt I samband med eventuell anställning kan vi komma att be dig som sökande att lämna ett utdrag ur polisens belastningsregister. Har du skyddad identitet och vill göra en ansökan ber vi dig att kontakta Rekryterings- och administrativa enheten HR via Regionens växel 010-831 50 00. Då får du hjälp att lämna in din ansökan utan att den hanteras i rekryteringsverktyget. Tänk på att endast ta med information som är relevant för den aktuella befattningen. Inför rekryteringsarbetet har Region Värmland tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför alla erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna annons.

16 dagar sedan
Sista ansökan:
29 juni 2025
Farmaceut till Kronans Apotek Skoghall

Välkommen till vår värld! 👑 Vår vision är en värld som mår bra, och du kan hjälpa oss att göra den visionen verklig. Vi tror att meningsfulla arbetsuppgifter, starka teamrelationer och en generös dos skratt skapar en arbetsmiljö som inspirerar och stärker oss och alla våra kunder. Med fokus på både här och nu, samt på framtiden - bidrar vi tillsammans till en värld som mår bra! 🌍🧡🚀 Din roll som farmaceut för Kronans Apotek i SkoghallVi söker en driven och engagerad farmaceut till vårt fina apotek i Skoghalls centrum. Skoghall är beläget ca 10 km söder om Karlstad och i närområdet finns det bl.a. Ica, Vårdcentral och gym. Den typiska kunden hos oss är äldre & barnfamiljer. Du kommer arbeta tillsammans med ett härligt team bestående av 2 farmaceuter samt 2 apotekstekniker som gemensamt tar stort ansvar för apoteket och skapar kundupplevelser i världsklass. Det dagliga arbetet är omväxlande och innefattar allt ifrån rådgivning och försäljning av läkemedel och egenvårdsprodukter till att arbeta med lagerhållning, kampanjarbete, kvalité och utveckling. I rollen ingår även följande ansvarsområden och arbetsuppgifter: - Du ansvarar för att expediera ut rätt läkemedel till varje kund och erbjuda bästa möjliga kundrådgivning samt skapa kundupplevelse i världsklass. - Skapa delaktighet inom apoteket och verka för en god gruppdynamik genom bra samarbete med dina kollegor. Apoteket är öppet 09-18 på vardagar, stängt på lördagar och söndagar. Vi erbjuder en tillsvidareanställning på hel eller deltid med inledande provanställning. Du välkomnas till apotekschef Erikas team. Önskad start enligt överenskommelse. Vi söker dig som är legitimerad receptarie eller apotekare. För att trivas i rollen tror vi att du brinner för att hjälpa våra kunder till en god läkemedelsanvändning och hälsa. Vi tror också att du trivs allra bäst när du får vara en del av ett engagerat team som arbetar mot tydligt uppsatta mål. På apoteket hjälps vi alla åt med det dagliga arbetet och tillsammans skapar vi en trevlig, välmående och trygg arbetsmiljö där vi växer, har roligt och delar med oss av våra framgångar. Till vår hjälp finns en stark region och serviceorganisation samt kollegor över hela landet. Din ansökanOm detta låter som rätt utmaning för dig tveka inte att skicka din ansökan till oss. Urval och intervjuer kommer att ske löpande. I din ansökan vill vi ha ditt CV eller din LinkedInprofil. Personligt brev? Det kan du skippa! Vi är intresserade av din kompetens, lära känna dig gör vi vid en eventuell intervju. I slutet av rekryteringsprocessen tillämpar vi en bakgrundskontroll på samtliga personer vi vill anställa, oavsett roll eller funktion. Då vi enbart tillämpar detta på slutkandidat informerar vi mer om det längre fram. Har du frågor om tjänsten går det bra att kontakta Apotekschef Erika på tel. 072-6016764 Varmt välkommen med din ansökan! 😊 Kärnan inom Kronans Apotek handlar om att vi ska må bra tillsammans. När vi har meningsfulla uppgifter, omfamnar varandras olikheter och delar många skrattar kan vi göra stor skillnad tillsammans. Strävan om att må bra är något vi delar med våra fackliga parter och tillsammans arbetar vi för en värld som mår bra. För att komma i kontakt med facklig representant Gunilla Andersson, maila [email protected] alternativt Verdi Sawma, maila [email protected] samt facklig representant Aisha Karimi från Sveriges Farmaceuter, maila [email protected]. Så vilken väg vill du ta för att upptäcka din fulla potential? Leda, bredda eller djupa – valet är ditt! Vi tror på att varje medarbetare har sin egen unika resa att göra, och vi är här för att stötta dig på den resan. Genom Må-bra samtal och vår kompetenstidsplan skräddarsyr vi en utvecklingsväg som passar just dig. Kanske vill du bli apotekets stjärna i kundservice, eller kanske lockar det dig att dyka djupare in i vår digitala värld? Möjligheterna är oändliga! Vi ser till att varje medarbetare får den utveckling de behöver för att växa och trivas hos oss. Och vem vet, kanske leder den här resan till nya och spännande möjligheter inom Kronans Apotek! Så låt oss tillsammans utforska, lära och växa – för hos oss har resan bara börjat! 🚀

21 dagar sedan
Sista ansökan:
28 augusti 2025