Lediga jobb i Hammarö

Sök totalt 21 lediga jobb i Hammarö

Ekonom till Hammaröbostäder
Hammarö kommun
Ekonomiassistenter m.fl.

Välkommen till oss på Hammarö! Hammarö är en kommun med framåtanda och stark tillväxt som ligger vid Vänern omgiven av klippor och vatten. Många väljer att flytta till oss vilket gör att vi ständigt växer och utvecklas. Något som speglar allt som sker i vår kommun är närheten till staden, invånarna, vattnet och till varandra. Hos oss får du en arbetsplats mitt i vår vackra skärgård! Hammaröbostäder är ett allmännyttigt bostadsbolag som erbjuder ett attraktivt boende i den växande skärgårdskommunen Hammarö. Ägare av bolaget är Hammarö kommun. Vi äger, förvaltar och hyr ut cirka 1000 hyresrätter där också särskilda boendeformer ingår, samt ett antal lokaler. Då Hammarö växer utvecklas vår verksamhet genom nyproduktion av hyresrätter. ARBETSUPPGIFTER Trivs du i en varierad och utvecklande roll i ett bolag med härlig framåtanda? Lockas du av att på sikt ges möjligheter till att ta mer ansvar? Vill du arbeta i ett team med ett öppet och trivsamt klimat? Nu har du chansen! Som ekonom hos oss på Hammaröbostäder kommer du att ansvara för löpande ekonomiarbete inklusive kund- och leverantörsreskontra samt göra avstämningar. Du kommer även hantera viss uppföljning samt vara delaktig i tertial- och årsbokslut. Vidare kommer du att vara ett användarstöd till övriga kollegor i olika frågor samt bistå ekonomiansvarig med ekonomiska underlag. Här får du också möjlighet till att nätverka med andra i motsvarande roll i andra kommuner för att utbyta nyttiga erfarenheter. Hos oss möter du mycket engagerade och kompetenta personer som trivs mycket bra tillsammans. För oss är det självklart att vi hjälps åt och att vi arbetar nära våra värdeord och det råder en familjär kultur. Tjänsten som ekonom är en tillsvidareanställning på Hammaröbostäder. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som har utbildning inom ekonomi, på gymnasie-, högskole- eller universitetsnivå, med några års erfarenhet av ekonomiarbete. Har du dessutom erfarenhet från fastighetsbranschen så är det meriterande. Självklart så har du en god datavana och lätt för att lära nya system. Vidare ser vi att du är en nyfiken person som tycker om att förbättra och utveckla processer inom ditt område. Trivs du med en varierad roll där din flexibilitet kommer väl till pass? Har du lätt för att utveckla lösningar på problem? Är det även naturligt för dig att skapa goda relationer? Stämmer detta in på dig? Då är du varmt välkommen till oss! Vänta inte med din ansökan, då rekryteringsarbetet sker löpande. Vänligen bifoga CV och ett personligt brev där du beskriver dig själv, vad som lockar med tjänsten och vad du kan tillföra. Ansök tjänsten genom att klicka på knappen "Ansök". Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet. ÖVRIGT För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen i Hammarö kommun samt möjliggöra god kommunikation med våra sökande ber vi dig skicka in din ansökan digitalt och inte via e-post eller pappersformat. Varmt välkommen med din ansökan! Inför rekryteringsarbetet har Hammarö kommun tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanbeder oss därför bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande.

10 september 2024
Sista ansökan:
30 september 2024
Servitör till restaurang/pub/pizzeria
Velemir & Co AB
Hovmästare och servitörer

Hej Pizzeria Capri söker dig! Som har erfarenhet som servitör / bartender. Är du öppen, social, arbetsvillig och gillar högt tempo. Vi är en kvarterskrog/ restaurang/ pizzeria i Skoghall som har funnits i över 40 år. Hos oss är det alltid bra stämning och alla känner all. Våra gäster är både yngre och äldre med många stammisar. Ibland har vi olika tillställningar så som dart kvällar, karaoke, trubadurer mm. Så är du intresserad och har erfarenhet så kan du höra av dig. Mvh Željko Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.

9 september 2024
Sista ansökan:
9 oktober 2024
Ekonom till Hammaröbostäder
Adecco Sweden AB
Finansanalytiker och investeringsrådgivare m.fl.

Trivs du i en varierad och utvecklande roll i ett bolag med härlig framåtanda? Lockas du av att på sikt ges möjligheter till att ta mer ansvar? Vill du arbeta i ett team med ett öppet och trivsamt klimat? Nu har du chansen! Om tjänsten Som ekonom hos oss på Hammaröbostäder kommer du att ansvara för löpande ekonomiarbete inklusive kund- och leverantörsreskontra samt göra avstämningar. Du kommer även hantera viss uppföljning samt vara delaktig i tertial- och årsbokslut. Vidare kommer du att vara ett användarstöd till övriga kollegor i olika frågor samt bistå ekonomiansvarig med ekonomiska underlag. Här får du också möjlighet till att nätverka med andra i motsvarande roll i andra kommuner för att utbyta nyttiga erfarenheter. Tjänsten som ekonom är en tillsvidareanställning på Hammaröbostäder. Om dig Vi söker dig som har utbildning inom ekonomi, på gymnasie-, högskole- eller universitetsnivå, med några års erfarenhet av ekonomiarbete. Har du dessutom erfarenhet från fastighetsbranschen så är det meriterande. Självklart så har du en god datavana och lätt för att lära nya system. Vidare ser vi att du är en nyfiken person som tycker om att förbättra och utveckla processer inom ditt område. Trivs du med en varierad roll där din flexibilitet kommer väl till pass? Har du lätt för att utveckla lösningar på problem? Är det även naturligt för dig att skapa goda relationer? Stämmer detta in på dig? Då är du varmt välkommen till oss! Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet. Om Hammaröbostäder Hammaröbostäder är ett allmännyttigt bostadsbolag som erbjuder ett attraktivt boende i den växande skärgårdskommunen Hammarö. Ägare av bolaget är Hammarö kommun. Vi äger, förvaltar och hyr ut cirka 1000 hyresrätter där också särskilda boendeformer ingår, samt ett antal lokaler. Då Hammarö växer utvecklas vår verksamhet genom nyproduktion av hyresrätter. Hos oss möter du mycket engagerade och kompetenta personer som trivs mycket bra tillsammans. För oss är det självklart att vi hjälps åt och att vi arbetar nära våra värdeord och det råder en familjär kultur. Om ansökan Vänta inte med din ansökan, då rekryteringsarbetet sker löpande. Vänligen bifoga CV och ett personligt brev där du beskriver dig själv, vad som lockar med tjänsten och vad du kan tillföra. Ansök tjänsten genom att klicka på knappen "Ansök". Kontaktuppgifter Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult: Marianne Pettersson, tel 073-684 70 45. Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via [email protected] Välkommen med din ansökan!

9 september 2024
Sista ansökan:
30 september 2024
Skoghalls pizzeria
Triss i S AB
Restaurang- och köksbiträden m.fl.

Skoghalls pizzeria söker en duktig och stresstålig köksbiträde som kan stå vid grillen där det lagas burgare, kebab rätter göra sallader mm.

7 september 2024
Sista ansökan:
7 oktober 2024
Undersköterska till Djupängens korttidsenhet
Hammarö kommun
Undersköterskor, hemtjänst, hemsjukvård, äldreboende och habilitering

Välkommen till oss på Hammarö! Hammarö är en kommun med framåtanda och stark tillväxt som ligger vid Vänern omgiven av klippor och vatten. Många väljer att flytta till oss vilket gör att vi ständigt växer och utvecklas. Något som speglar allt som sker i vår kommun är närheten till staden, invånarna, vattnet och till varandra. Hos oss får du en arbetsplats mitt i vår vackra skärgård! Inom socialförvaltningen arbetar du dagligen med att ge trygghet, kvalité eller stöd till våra invånare. Vi som arbetar här värdesätter det personliga mötet mer än något annat. I takt med att vi växer utvecklar vi naturligt våra verksamheter, förnyar våra lokaler och har en utvecklingsvilja. Vi finns till för att ge Hammaröborna en bättre vardag och att få varje människa att med egen kraft skapa ett bra liv. ARBETSUPPGIFTER Djupängens korttidsavdelning Lupin består av 10 platser för både växelvård, palliativvård och korttidsplatser. Som undersköterska på Lupin arbetar du tillsammans med kollegor på enheten och ansvarar för att tillgodose brukarens vardagliga behov utifrån ett personcentrerat förhållningssätt. Du förväntas kunna arbeta utifrån uppsatta mål, ta ansvar för olika ansvarsområden, följa gällande rutiner och riktlinjer och utföra digital dokumentation via dator eller telefon. Arbetet utförs i nära samarbete med sjuksköterska, fysioterapeut, arbetsterapeut och enhetschef. Du kommer att jobba heltid, 37tim/vecka och arbetstiden är förlagd till dag/kväll/helg. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som har omvårdnadsutbildning eller annan utbildning/erfarenhet som arbetsgivaren bedömer likvärdig. Du bidrar till att ge andra människor meningsfulla liv och stötta dem i deras vardag. Du ska ha god förmåga och vilja att etablera goda relationer då ett nära samarbete med anhöriga och företrädare är en stor och viktig del av arbetet. För oss är det viktigt att du kan arbeta självständigt och i grupp, du ska kunna ställa om i arbetet och prioritera efter rådande förutsättningar. Att förbereda ankomst för en ny brukare kan innebära att det med kort varsel behöver iordningsställa och förberedas för att mottagandet ska bli bra. Vi förutsätter att du har förmåga att sätta dig in i och förstå andra människors liv och vara lyhörd för den enskildes behov. Vi vill att våra medarbetare ska vara positiva, engagerade och vilja bidra till att utveckla verksamheten genom delaktighet och ansvar. Stor vikt kommer att läggas på personlig lämplighet.

4 september 2024
Sista ansökan:
24 september 2024
Undersköterska flexipool till Djupängens korttids/demensenhet
Hammarö kommun
Undersköterskor, hemtjänst, hemsjukvård, äldreboende och habilitering

Välkommen till oss på Hammarö! Hammarö är en kommun med framåtanda och stark tillväxt som ligger vid Vänern omgiven av klippor och vatten. Många väljer att flytta till oss vilket gör att vi ständigt växer och utvecklas. Något som speglar allt som sker i vår kommun är närheten till staden, invånarna, vattnet och till varandra. Hos oss får du en arbetsplats mitt i vår vackra skärgård! Inom socialförvaltningen arbetar du dagligen med att ge trygghet, kvalité eller stöd till våra invånare. Vi som arbetar här värdesätter det personliga mötet mer än något annat. I takt med att vi växer utvecklar vi naturligt våra verksamheter, förnyar våra lokaler och har en utvecklingsvilja. Vi finns till för att ge Hammaröborna en bättre vardag och att få varje människa att med egen kraft skapa ett bra liv. ARBETSUPPGIFTER Djupängens korttids/demensenhet Lupin/Ljung består av 10 platser för både växelvård, palliativvård och korttidsplatser samt 10 platser för boende. Som undersköterska arbetar du tillsammans med kollegor på enheten och ansvarar för att tillgodose brukarens vardagliga behov utifrån ett personcentrerat förhållningssätt. Du förväntas kunna arbeta utifrån uppsatta mål, ta ansvar för olika ansvarsområden, följa gällande rutiner och riktlinjer och utföra digital dokumentation via dator eller telefon. Arbetet utförs i nära samarbete med sjuksköterska, fysioterapeut, arbetsterapeut och enhetschef. Du kommer att jobba heltid, 34 tim/vecka och arbetstiden är förlagd till dag/kväll/helg. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som har omvårdnadsutbildning eller annan utbildning/erfarenhet som arbetsgivaren bedömer likvärdig. Du bidrar till att ge andra människor meningsfulla liv och stötta dem i deras vardag. Du ska ha god förmåga och vilja att etablera goda relationer då ett nära samarbete med anhöriga och företrädare är en stor och viktig del av arbetet. För oss är det viktigt att du kan arbeta självständigt och i grupp, du ska kunna ställa om i arbetet och prioritera efter rådande förutsättningar. Då du delvis kommer att ha schemalagda arbetspass och utöver det arbeta med tillgängligtid så behöver du vara mycket flexibel och anpassa arbetstiden utifrån verksamhetens behov. Att förbereda ankomst för en ny brukare på korttiden kan innebära att det med kort varsel behöver iordningsställa och förberedas för att mottagandet ska bli bra. Vi förutsätter att du har förmåga att sätta dig in i och förstå andra människors liv och vara lyhörd för den enskildes behov. Vi vill att våra medarbetare ska vara positiva, engagerade och vilja bidra till att utveckla verksamheten genom delaktighet och ansvar. Stor vikt kommer att läggas på personlig lämplighet. ÖVRIGT För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen i Hammarö kommun samt möjliggöra god kommunikation med våra sökande ber vi dig skicka in din ansökan digitalt och inte via e-post eller pappersformat. Varmt välkommen med din ansökan! Inför rekryteringsarbetet har Hammarö kommun tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanbeder oss därför bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande.

4 september 2024
Sista ansökan:
25 september 2024
Kommunvägledare/Kommunikatör
Hammarö kommun
Informatörer, kommunikatörer och PR-specialister

Välkommen till oss på Hammarö! Hammarö är en kommun med framåtanda och stark tillväxt som ligger vid Vänern omgiven av klippor och vatten. Många väljer att flytta till oss vilket gör att vi ständigt växer och utvecklas. Något som speglar allt som sker i vår kommun är närheten till staden, invånarna, vattnet och till varandra. Hos oss får du en arbetsplats mitt i vår vackra skärgård! Inom kommunstyrelsen arbetar du nära de beslut som fattas i kommunen. Genom att se till helheten och vart vi är på väg arbetar vi med allt som kan tänkas beröra kommunens invånare och anställda. Det är vi som arbetar bakom kulisserna och håller ihop den röda tråden som leder kommunen i rätt riktning in i framtiden. VI ser fram emot din ansökan! ARBETSUPPGIFTER Kontaktcenter är kommunens nav och knytpunkt för ett flertal funktioner och tjänster som kommunen tillhandahåller. Det är oftast här som kommunens medborgare för första gången kommer i kontakt med kommunen. Kommunens kontaktcenter erbjuder "en väg in till kommunen" där många frågor besvaras direkt och rätt vägledning ges redan vid första kontakten med kommunen. Som kommunvägledare skapar du det första intrycket många besökare får av organisationen. I Kontaktcenter arbetar du tillsammans med tre andra kommunvägledare med att svara på frågor, informera och ge råd via de olika kanaler som kommunen använder, främst via telefon, chatt, sociala medier eller vid direkt kontakt med besökare via receptionen. Du arbetar aktivt med att stötta verksamheten och handlägga enklare ärenden inom hela kommunens verksamhet. I rollen som kommunvägledare/kommunikatör arbetar du förutom den serviceinriktade rollen också utvecklande med kommunens kanaler. Du har en viktig roll i att fånga upp medborgarnas frågor och funderingar för att därefter via kommunens kanaler uppdatera och producera relevant information som skapar en god dialog och stärker relationen med våra medborgare. Du jobbar parallellt med kommunens kommunikatörer där vi tillsammans planerar, producerar och utvärderar vårt arbete för att på bästa sätt jobba effektivt med att stärka kommunens varumärke. Med utgångspunkt i att ge kommunens invånare bästa möjliga service arbetar du brett med kommunikationsfrågorna i Kontaktcenter. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som har en högskole- eller universitetsutbildning inom kommunikation eller annan utbildning som arbetsgivaren bedömer likvärdig. Tidigare erfarenhet av arbete som kommunvägledare i kontaktcenter eller motsvarande ses som meriterande. Som person är det viktigt att du är serviceinriktad och har förmåga att bemöta människor i olika situationer. Du uppträder professionellt och fokuserat även i stressade situationer. Du är drivande, analytisk, flexibel och har förmågan att prioritera. Vidare har du ett prestigelöst sätt och trivs med att samarbeta med kollegor i ett team samtidigt som du kan arbeta självständigt. Du kan snabbt ta in information och förmedla den vidare på ett pedagogiskt sätt. En förutsättning för rollen är att du vill vara med och utveckla verksamheten samt bredda dina kunskaper inom kommunens verksamheter för att ge en god service till medborgarna. I rollen krävs att du har en god teknikvana och förmåga att kunna arbeta i och hantera många olika system. Du som söker behöver vara en van användare av Office-paketet, Adobe Photoshop och InDesign samt ha erfarenhet av webbverktyg. Du har mycket goda kunskaper i svenska och engelska i tal likväl som skrift. Din verbala förmåga gör att du har lätt att ta till dig information och omsätta den till handling. Ytterligare kunskaper i bildhantering, klarspråk och tillgänglighet är meriterande. ÖVRIGT För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen i Hammarö kommun samt möjliggöra god kommunikation med våra sökande ber vi dig skicka in din ansökan digitalt och inte via e-post eller pappersformat. Varmt välkommen med din ansökan! Inför rekryteringsarbetet har Hammarö kommun tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanbeder oss därför bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande.

4 september 2024
Sista ansökan:
25 september 2024
Medarbetare till företag inom takbehandling
Taklab1 AB
Saneringsarbetare m.fl.

Vi på Taklabbet jobbar med takvård, fasadtvätt och solenergi. Våra kunder är villaägare, bostadsrättsföreningar och större fastighetsägare. Våra arbetsområden är Värmland, Dalarna, Västmanland, Dalsland, Södermanland, Västra Götaland och Örebro län. Nu utökar vi vårt arbetsområde och söker fasadvårdare till vårt team. Tycker du om att arbeta i ett team där du har möjlighet att påverka? Uppskattar du en arbetsgivare som värdesätter sina medarbetare och satsar på trivsel och kompetensutveckling? Gillar du att arbeta självständigt och ge bra service? Då är detta jobbet för dig! Vi söker dig, tjej eller kille, som vill jobba i ett ungt, energiskt team med fokus på fasadvård. Vi värdesätter positivitet, noggrannhet och flexibilitet. Erfarenhet av fasadarbete är ett plus, men din inställning är viktigast. Du blir en viktig del av vårt team där du får guida och hjälpa våra kunder. Vi erbjuder utbildning och certifiering, och du behöver ha B-körkort. Hör av dig, vi ser fram emot din ansökan!

4 september 2024
Sista ansökan:
4 oktober 2024
Tekniker på Hammarö - Reklamation, reperation, service, produktion
Audiovision Björn Persson AB
Elektronikreparatörer och kommunikationselektriker m.fl.

Är du en tekniskt kunnig person med erfarenhet av support, reparation och tillverkning? Vill du vara en viktig del av ett framgångsrikt team på vårt lager i Hammarö? Vi söker nu en driven servicetekniker som kan hantera allt från felsökning och reparationer till tillverkning av uttagspaneler och specialkablage. Om du är en lösningsorienterad och noggrann person med en passion för teknik, då är det här jobbet för dig! Sök nu och bli en nyckelspelare i vårt växande företag! Huvudsakliga arbetsuppgifter: Ge teknisk support via telefon (First Line Support). Hantera returer och reklamationer (RMA) samt felsöka inkommande produkter. Utföra reparationer och samordna service med leverantörer. Återkoppla till kunder i serviceärenden. Tillverka uttagspaneler och specialkablage, inklusive CNC-fräsning och lödning. Montera teknikrack och beställa nödvändigt material. Tjänsten kan tillsättas omgående, så vänta inte med din ansökan!

2 september 2024
Sista ansökan:
2 oktober 2024
Bemanningsplanerare med schemafokus
Hammarö kommun
Planerare och utredare m.fl.

Välkommen till oss på Hammarö! Hammarö är en kommun med framåtanda och stark tillväxt som ligger vid Vänern omgiven av klippor och vatten. Många väljer att flytta till oss vilket gör att vi ständigt växer och utvecklas. Något som speglar allt som sker i vår kommun är närheten till staden, invånarna, vattnet och till varandra. Hos oss får du en arbetsplats mitt i vår vackra skärgård! Inom socialförvaltningen arbetar du dagligen med att ge trygghet, kvalité eller stöd till våra invånare. Vi som arbetar här värdesätter det personliga mötet mer än något annat. I takt med att vi växer utvecklar vi naturligt våra verksamheter, förnyar våra lokaler och har en utvecklingsvilja. Vi finns till för att ge Hammaröborna en bättre vardag och att få varje människa att med egen kraft skapa ett bra liv. Bemanningsenheten är mitt uppe i en utvecklingsfas och vi behöver nu en bemanningsplanerare med fokus på schemaläggning och långsiktig bemanningsplanering. I denna roll kommer du ingå i ett team om sex bemanningsplanerare som tillsammans arbetar med förvaltningens bemanningsfrågor. På enheten arbetar vi med att tillsätta vikarier på vakanta pass, lägga scheman och att rekrytera tim- och semestervikarier. Vi kan ses som ett nav i förvaltningen, och som bemanningsplanerare har du en mängd kontaktytor med allt från chefer till vikarier och andra supportfunktioner. ARBETSUPPGIFTER Bemanningsenheten är involverade i ett flertal processer där vi, tillsammans med de verksamheter vi ger support, ställer om för att så smart som möjligt arbeta med bemanningsfrågor. Tjänsten är på handläggarnivå, det vill säga att du förväntas kunna självständigt driva dina arbetsuppgifter från ax till limpa. Du kommer vara ett viktigt tillskott i arbetet med att utveckla ett stabilt nav för förvaltningens bemanningsplanering. I rollen är du ett professionellt bollplank till chefer i schemafrågor och ansvarar för att arbeta fram en bemanningsplanering som är hållbar såväl ekonomiskt, arbetsmiljömässigt- och ur brukarperspektivet. Arbetet växlar mellan att lägga scheman, och att i perioder utan schemaläggning blicka framåt och planera för kommande perioder samt analysera gångna schemaperioder. Arbetsuppgifterna innefattar: - Arbeta fram grundscheman för det verksamhetsområde du är kopplad mot. - Anpassa schemana inför kommande perioder. - Med god framförhållning planera bemanningen för högtider, lov, skolavslutningar och liknande dagar. - Vara experter på schema- och vikariebokningssystemen och tillse att de nyttjas till fullo för att tillsätta rätt typ av personal, på rätt plats och vid rätt tillfälle. - Följa upp utfallet av föregående schemaperioder och tillsammans med chefer/ekonomer förbättra hur vi arbetar med bemanning. - Arbeta för en god bemanningsekonomi och scheman som är hållbara. - Omvärldsbevaka, driva förändring och förbättringsåtgärder inom bemanningsplanering och schematekniska frågor. Vid behov kommer du också hjälpa dina kollegor med enhetens övriga arbetsuppgifter, såsom tillsättning av korttidsfrånvaro och rekrytering. Vi arbetar dagligen i såväl schema och bemanningssystem samt med telefon och mejl som kommunikationsmedel. KVALIFIKATIONER Du har högskoleutbildning inom exempelvis personal, arbete och organisation, ekonomi eller erfarenhet som arbetsgivaren bedömer likvärdig. Du har även några års erfarenhet av bemanningsplanering och schemaläggning, och har du jobbat mot äldrevården är detta meriterande men inte ett krav. Du är stresstålig, tycker om att arbeta i högt tempo och har lätt att plocka fram positivitet när det blir som mest intensivt. Du navigerar dig smidigt i såväl Officepaketet som olika digitala verktyg och IT-system. För att du ska trivas i rollen är det viktigt med ett lösningsfokuserat förhållningssätt, att du är serviceinriktad och har god samarbetsförmåga. Rollen kräver en analytisk förmåga och att kunna se de mjuka värdena, vi jobbar med och för människor. Vi finns ytterst till för våra kommuninvånare, vi jobbar efter devisen att tillsammans är vi bättre och att framtiden är vår. Vi söker dig som kan identifiera dig med detta, stämmer in på ovan kvalifikationer och som värdesätter meningsfullt arbete. ÖVRIGT För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen i Hammarö kommun samt möjliggöra god kommunikation med våra sökande ber vi dig skicka in din ansökan digitalt och inte via e-post eller pappersformat. Varmt välkommen med din ansökan! Inför rekryteringsarbetet har Hammarö kommun tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanbeder oss därför bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande.

29 augusti 2024
Sista ansökan:
18 september 2024