Vill du ta nästa steg i din karriär som drift- och underhållstekniker? Gudruns AB söker drift- och underhållstekniker med erfarenhet av el och/ eller automation till vår fabrik i Jordbro! Gudruns AB är en del av Ögrengruppen – en familjeägd verksamhet som kombinerar tradition med innovation. Vi levererar svenska kött- och charkprodukter av hög kvalitet med minimal miljöpåverkan. Vad du kommer att göra hos oss: Som drift- och underhållstekniker arbetar du med att underhålla, optimera och utveckla vår produktion och säkerställa att vår produktion håller högsta standard: Felsöka och underhålla el- och automationssystem. Reparation och optimering av maskinpark och produktionsutrustning. Delta i projekt för förbättringar av produktionsprocesser. Vad vi söker hos dig: Vi söker en driven, lösnings-orienterad och kreativ tekniker som är redo att ta ansvar och bidra med nya idéer. För att lyckas i rollen tror vi att du har: Erfarenhet av drift- och underhållsarbete. Goda kunskaper inom el- och/eller automation. Praktisk gymnasial utbildning inom teknik, automation el liknande. Erfarenhet från livsmedels- eller processindustri och arbete med underhållssystem är meriterande. Flytande i svenska och B-körkort. Vill du veta mer och söka! Hos Gudruns AB får du möjligheten att utvecklas tekniskt och personligt i en stimulerande och hållbar arbetsmiljö. Här blir du en del av ett team som strävar efter att leverera produkter av högsta kvalitet – från hage till mage. Vi ser fram emot att välkomna dig till vårt team. Ansök redan idag! Urval och intervjuer sker löpande, varför vi gärna vill ha din ansökan så snart som möjligt via mail: [email protected].
Fastighetsansvarig Jordbro Vill du ta nästa steg i din karriär? Vi söker en Fastighetsansvarig som vill ta helhetsansvar för drift, underhåll och utveckling av vår fastighet och tillhörande markområden och utomhusytor i Jordbro. Gudruns AB är en del av Ögrengruppen – en familjeägd verksamhet som kombinerar tradition och innovation. Vi levererar svenska kött- och charkprodukter av högsta kvalitet med minimal miljöpåverkan. Vad du kommer att göra hos oss: Som Fastighetsansvarig har du en nyckelroll i att säkerställa att vår fastighet fungerar optimalt och stödjer vår produktion. Du ansvarar för tillsyn, underhåll och utveckling av fastighet, markområden och utomhusytor. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter inkluderar: Löpande tillsyn och skötsel av fastigheten och dess utemiljö. Ansvar för tekniska system som ventilation, kyla, vatten och el. Brandskydd, hygienrutiner och arbetsmiljö kopplat till fastigheten. Planering och genomförande av reparationer och underhåll. Kontakt med och samordning av entreprenörer och leverantörer. Dokumentation och uppföljning av service och besiktningar. Delta i utvecklingsprojekt relaterade till fastighet och produktion. Vad vi söker hos dig: Vi söker en ansvarsfull, strukturerad och självgående person som trivs med att arbeta i en varierad och utvecklande miljö. För att lyckas i rollen ser vi att du har: Erfarenhet av fastighetsförvaltning, gärna inom livsmedelsproduktion eller industri. Tekniskt kunnande inom el, VVS, ventilation. God förmåga att arbeta självständigt och ta egna initiativ. B-körkort och möjlighet att enkelt ta dig till arbetsplatsen i Jordbro. Meriterande är: Utbildning inom fastighetsskötsel eller tekniska områden. Erfarenhet av planering och dokumentation av underhållsarbete. Vill du veta mer och söka! Hos Gudruns AB får du möjligheten att utvecklas tekniskt och personligt i en omväxlande miljö. Här blir du en del av ett team som strävar efter att leverera produkter av högsta kvalitet – från hage till mage. Vi ser fram emot att välkomna dig till vårt team. Ansök redan idag! Urval och intervjuer sker löpande, varför vi gärna vill ha din ansökan så snart som möjligt via mail: [email protected].
Vill du spela en nyckelroll i ett entreprenörsdrivet tillväxtbolag med stora ambitioner? Är du redo att kavla upp ärmarna, ta ansvar och samtidigt få möjlighet att påverka på riktigt? Då kan du vara den vi söker! SKG är en ledande helhetsleverantör av råvaror och förbrukningsmaterial till restauranger, pizzerior, gatukök och kvarterskrogar i hela Sverige. Med kontor från Göteborg till Kalmar är vi en självklar partner för matbranschen. Hos oss får du arbeta i en miljö som präglas av entreprenörsanda, korta beslutsvägar och ett starkt engagemang. På vårt Stockholmskontor i Jordbro är vi cirka 32 medarbetare – tillsammans utgör vi en viktig del i SKGs fortsatta utveckling. Arbetsbeskrivning Som ekonomichef kommer du att ha det övergripande ansvaret för ekonomin i SKG Stockholm. Du blir ansvarig för redovisning, rapportering och ekonomisk uppföljning, samtidigt som du förväntas ta en aktiv roll i det dagliga arbetet med exempelvis bokslut, controlling och analys. Rollen är både strategisk och operativ, och innebär bland annat ansvar för kvalitetssäkring av redovisningen, säkerställande av att gällande regelverk följs samt arbete med budget, prognos och finansiell analys. Du rapporterar direkt till bolagets VD samt till styrelsen och fungerar som ett affärsnära stöd till ledningen. I takt med att bolaget växer och ekonomifunktionen utvecklas kommer du också att ansvara för att bygga upp ett team, med planerade rekryteringar av fyra till fem personer. Parallellt med detta förväntas du driva förbättringsarbete, effektivisera ekonomiska processer och bidra till bolagets övergripande strategi. Kvalifikationer och egenskaper Vi söker dig som har en akademisk utbildning inom ekonomi och som har flerårig erfarenhet från en liknande roll, till exempel som ekonomichef, redovisningschef eller senior controller. Du har goda kunskaper inom redovisning, skattefrågor och koncernrapportering, och du är van vid att arbeta med både finansiell analys och operativa uppgifter som budget och bokslut. Det är meriterande om du har erfarenhet av Visma Business samt redovisning enligt K3. Eftersom vi är ett svenskt bolag är det också viktigt att du behärskar svenska flytande i både tal och skrift. Som person är du proaktiv, initiativrik och lösningsorienterad. Du trivs i en dynamisk och snabbrörlig miljö, och ser det som en styrka att kunna kombinera "hands-on"-arbete med strategiskt ansvar. Du är affärsdriven, trygg i din kompetens och har en naturlig förmåga att skapa struktur och effektivitet. Du motiveras av att göra skillnad och har lätt för att samarbeta, samtidigt som du är bekväm med att ta självständiga beslut. Du erbjuds På SKG får du chansen att vara med från början i något stort. Vi erbjuder en roll där du får forma både innehållet i tjänsten och bolagets ekonomiska struktur, i en miljö där idéer uppmuntras och genomförs. Frågor och kontakt I denna rekrytering samarbetar SKG med Amendo. Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Talent Recruitment Manager Margaretha Palmbäck. Vid frågor eventuella frågor kan du gärna kontakta Margaretha på [email protected]. Då vi träffar kandidater löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, 29 juni, är du varmt välkommen att söka tjänsten så snart som möjligt. Vi ser fram emot din ansökan! #ekonomi #LI-MP1
Vi söker utbildade barnskötare till förskolor i hela Stockholmsområdet Vill du jobba som vikarie på olika förskolor där du själv bestämmer vilka dagar du ska jobba. Då är jobbet hos oss på BILDA perfekt för dig. BILDA personal är ett auktoriserat bemanningsföretag med över 20 års erfarenhet av uthyrning och förmedling av personal. Genom ett stort yrkeskunnande med hög kvalitet erbjuder vi våra kunder och personal ett genuint engagemang. BILDA är en upphandlad leverantör i de flesta kommuner i Stockholmsregionen, bl.a. i Haninge kommun där vi nu söker flera behöriga barnskötare. Att arbeta som vikarie på BILDA innebär att du får ett utvecklande, kul och flexibelt arbete. Du bestämmer själv hur mycket eller lite du vill jobba. Genom BILDAs app kan du se och ansöka om alla uppdrag som matchar din profil. Brinner du för att arbeta med barn och unga samt vill vara med och utveckla deras olika förmågor? Då ska du skicka in en ansöka till oss på BILDA redan idag. Vi har just nu ett stort behov av att anställa fler behöriga barnskötare inom förskola. Nu söker vi dig som kan arbeta på förskolor runtom i hela Stockholmsregionen. Vi söker både behöriga förskollärare, behöriga barnskötare och obehöriga vikarier men med lång erfarenhet inom förskola. I förskolan arbetar du både på avdelningar med yngre barn (1-3 år) och äldre barn (3-5 år). Som vikarie på förskola är arbetsuppgifterna bland annat att hjälpa barn vid måltider, av- och påklädning och lek både inne och ute. Du arbetar tillsammans med annan personal på avdelningen och ni ansvarar tillsammans för att den dagliga verksamheten fortgår. BILDA har kollektivavtal, erbjuder en introduktionsutbildning samt löpande coachande stöd och dialog med en tilldelad kontaktperson hos BILDA. För att arbeta som vikarie behöver du: - Gymnasieexamen eller motsvarande - Tidigare arbetslivserfarenhet inom förskola i Sverige - Tala och skriva god svenska Meriterande är om du har: - Relevant utbildning såsom barnskötarexamen eller förskollärarexamen. För att passa in i rollen som vikarie tror vi även att du har hög social kompetens, är flexibel samt van att ta egna initiativ. Du bör även trivas i en energisk miljö samt vara engagerad och ansvarstagande i ditt arbete. Det centrala i vikarierollen är även ditt stora intresse för att arbeta med barn och ungdomar. Tycker du att detta passar in på dig? Sök då tjänsten via vår hemsida eller klicka på “sök jobbet” här i annonsen. Observera att vi inte tar emot ansökningar per e-post eller telefon. För att arbeta med barn behöver du enligt lag ha ett utdrag ur Polisen belastningsregistret. Via vår hemsida kan du hitta information och ladda ner blanketten "begäran om utdrag ur belastningsregistret för arbete med barn inom skola & förskola” https://bildapersonal.se/konsult/blanketter/ Beställ gärna belastningsregistret redan idag så går processen snabbare om du går vidare i rekryteringen. Vi ser fram emot din ansökan. Hälsningar Rekryteringsteamet på BILDA personal
Har du idéer för framtiden och drivs du av utmaningar? I Haninge får du utvecklas tillsammans med trygga kollegor som vill göra skillnad redan idag. Just nu pågår ett av de mest ambitiösa förändringsarbetena i vår kommuns historia. Vi bygger en ny stad, cirka 20 minuter från Söder. Följ med på vår resa. Tungelsta skola är "skolan mitt i byn", en lantlig idyll i södra delen av Haninge kommun. Vi har Stockholms City på bekvämt pendlingsavstånd, ca 30 minuter med bil eller pendeltåg. Skolan ligger en fem minuters promenad från stationen. Skolans vision är Vilja, Våga, Vara nyfiken! Tungelsta skola är organiserad i årskursvisa arbetslag F-9. Varje arbetslag leds av en utvecklingsledare. Alla i teamet är delaktiga för elevernas bästa och vi har inställningen att att alla barn gör rätt om de kan. På Tungelsta skola är vi ständigt i samtal om skolutveckling för höjda resultat och ökad likvärdighet. Vi söker dig som är utbildad lärare i matte och teknik på högstadiet. Du ska ha några års erfarenhet av att undervisa på högstadiet. Vi vill att du med dina kunskaper och erfarenheter optimerar elevernas möjligheter i dina ämnen och i skolans undervisning i övrigt. Du ska vara en tydlig och trygg ledare som med glädje och kreativitet ser till elevernas lärande. Om du har frågor om tjänsten kan du kontakta biträdande rektor Maje Morad 08-606 82 69. Välkommen med din ansökan! Intervjuer kommer genomföras löpande under tiden för annonsering. Vi undanber oss externa rekryteringskanaler. Haninge kommun ser mångfald som en styrka och välkomnar alla sökande. Vår kompetensbaserade rekryteringsmetodik syftar till att fokusera på individens kompetens och därigenom även motverka diskriminering.
Om tjänsten Drivs du av att möta nya kunder och ge en god och kvalitativ service, och har det lätt att knyta nya relationer. Då kan tjänsten som hallvärd vara något för dig! Om du känner igen dig själv från tidigare punkter, då kan du vara den som blir vår nästa kollega! Tjänsten som hallvärd är en mångsidig roll som dels kommer innebära att man är ansiktet utåt för anläggningen och välkomnar nya och befintliga kunder. Uppgifter som annars kan förekomma är följande: Bistå andra områden på anläggningen, inledande av försäljning och tidsbokningar för servicearbeten. Vi söker dig som - Har en god förmåga att ta in ny information. - Har datorvana. - Har grundläggande teknisk kunskap om personbilar. Om oss Vi är ett bemannings- och rekryteringsföretag nischade inom fordonsbranschen. Vi har nära samarbeten med flera stora verkstäder och bilåterförsäljare i Stockholms län. Tjänsten är på heltid med arbetstider förlagda under dagtid, måndag till fredag. Du kommer att vara anställd som konsult hos Aura Personal och ha en dedikerad konsultchef som stöttar dig genom hela din anställning. Intervjuer genomförs löpande, så skicka in din ansökan så snart som möjligt. Vi ser fram emot att höra från dig och välkomna dig till vårt team!
Har du en passion för att hjälpa och utveckla barn med stort behov av stöd? – Då kan, en glad och busig 8-åring, bli din viktigaste arbetsdag. Om tjänsten: En glad, lekfull 8-årig pojke söker en trygg assistent som vill vara med och bygga en meningsfull och utvecklande vardag. Han är nyfiken, full av energi och kommunicerar med ljud, kroppsspråk och melodier. Som assistent är du hans stöd genom dagen – du skapar struktur, hjälper honom att förstå sin omvärld och möter honom med värme, lek och tålamod. Du behöver ha ständig närvaro, kunna avleda i tid och möta situationer med lugn – aldrig med motstånd. Vi söker dig som inte "bara" vill vara en assistent, utan som verkligen brinner för att bygga en trygg, utvecklande och glädjefylld vardag tillsammans. Har du erfarenhet av liknade arbete sedan innan är det ett plus, men viljan att lära är viktigast. Eftersom pojken är minderårig krävs ett utdrag från polisens belastningsregister innan anställning. För att göra processen smidigare rekommenderar vi att du beställer det när du skickar in din ansökan Beställ ett här! Vem söker vi till tjänsten? Vi letar efter dig som har rätt hjärta och vilja – resten kan vi lära tillsammans! Du är: Engagerad i hans utveckling – Du vill hjälpa honom att växa, kommunicera och ta plats i sin värld, och ser de små framstegen som stora vinster. Nyfiken och lärande – Erfarenhet är bra, men viktigast är att du vill utvecklas tillsammans med honom. Tålmodig och stabil – Du möter tuffa dagar med lugn, utan att tappa fotfästet. Trygg men lekfull – Din energi smittar, ditt lugn smittar – du kan både busa och ge trygghet. Lyhörd och flexibel – Du hänger med när behoven förändras. Fysiskt stark – Du orkar med ett aktivt jobb och klarar av att möta hans tempo och känslostormar. Talar flytande svenska – Du uttrycker dig tydligt i både tal och skrift. Meriterande erfarenheter: Erfarenhet av autism/intellektuell funktionsnedsättning. Kunskap i TAKK, PECS eller alternativ kommunikation. Lågaffektivt bemötande. Van att avleda fysiskt starka personer – inte möta med motstånd. Omfattning & Arbetsupplägg: Tillträde: Enligt överenskommelse. Sysselsättningsgrad: 50-100%. Avtal: Introduktionspass och cirka en månads timanställning innan ordinarie sysselsättningsgrad tilldelas, förutsatt att allt har gått bra. Detta ger dig en chans att känna dig trygg och väl förberedd inför din nya roll. Arbetspass: Helger (morgon/kväll), ibland vardagar (eftermiddag/kväll). Vad erbjuder vi dig? Att arbeta som personlig assistent är mer än ett jobb – det är ett sätt att underlätta vardagen för någon annan och samtidigt känna att du bidrar med något viktigt. Vi uppskattar din kompetens och ditt engagemang, och vi ser varje individ som en värdefull del av vårt team. Hos oss erbjuds du: Interna utbildningar för att stärka din kompetens och trygghet i rollen. Handledning och stöd i vardagen från vårt erfarna team. Förmånliga anställningsvillkor enligt kollektivavtal. Generöst friskvårdsbidrag för dig med fast tjänst. Hos oss blir du en viktig del av ett arbetslag där alla strävar mot samma mål. Du får en arbetsplats där du blir sedd, uppskattad och där din insats är betydelsefull. Vill du veta mer om oss på ENKV och vårt arbetssätt? Läs gärna mer om vår vision och våra värderingar här! Rekryteringsprocess & AnställningsvillkorRekryteringsprocess Vi kontaktar löpande de kandidater som är aktuella för en första intervju. Tjänsten tillsätts när vi har funnit rätt person, vilket kan ske innan sista ansökningsdag. Din ansökan behandlas av personal på ENKV assistans, tillsammans med uppdragsgivaren, samt eventuella anhöriga, god man eller andra berörda. För de som går vidare i processen genomförs bakgrundskontroller. Om tjänsten innebär arbete med en minderårig uppdragsgivare krävs ett utdrag ur belastningsregistret. Barnperspektiv i rekryteringen Vi på ENKV följer noggrant Barnkonventionen, vilket innebär att om du söker en tjänst som innebär arbete med minderåriga, kommer rekryteringsprocessen att omfatta specifika steg för att säkerställa att barnets vilja och behov tas i beaktande. Vid anställning där du arbetar med minderårig uppdragsgivare ingår även en utbildning om barnperspektivet. Anställningsvillkor Om du går vidare i rekryteringsprocessen behöver du kunna styrka din identitet och bevisa att du har rätt att arbeta i Sverige. För att kunna signera ditt anställningsavtal och dina tidrapporter krävs att du har ett BankID. För att säkerställa att vi håller hög kvalitet i assistansen kommer nyanställda att genomgå en webbaserad introduktionsutbildning (ca 1 timme), helst innan anställningens start men senast inom en månad från anställningens början. Läs mer om utbildningen här. Lön & Ersättningar Lön: Vi tillämpar individuell lönesättning. Övriga ersättningar: Enligt kollektivavtal. Vill du göra skillnad? Skicka in din ansökan redan idag och bli en del av vårt stödjande team
Vi söker just nu en serviceinriktad kundmottagare till ett spännande uppdrag under sommaren hos en av våra kunder i Haninge. Din arbetsplats blir hos en av de största bilåterförsäljarna, där ditt huvudfokus är att ta hand om verkstadens kunder och ge dem bästa möjliga upplevelse. Dina arbetsuppgifter: Som kundmottagare/servicerådgivare är du företagets ansikte utåt och spelar en avgörande roll i att leverera förstklassig service. Ditt dagliga arbete kommer att innebära: Hantering av ärenden i system som CRM och Excel. Kommunikation med kunder via telefon, e-post och chatt. Säkerställande av en smidig och positiv kundupplevelse. Viss inventering av reservdelslager och vara behjälplig där det behövs. Dina kvalifikationer: För att trivas och lyckas i rollen ser vi gärna att du har jobbat i en roll som servicerådgivare/kundmottagare tidigare och är van vid att bemöta kunder professionellt. Vi tror även att du: Är snabb på att lära dig nya system och har god datorvana Talar och skriver svenska och engelska flytande Har B-körkort Vi erbjuder: Det här är en tidsbegränsad tjänst som sträcker sig över sommaren, med start i slutet av juni. Arbetstiderna är förlagda under måndag till fredag på dagtid. Som anställd hos Starfinder får du en trygg anställning och stöd av en konsultchef. Frågor om tjänsten och processen besvaras av Frida Eriksson, 076-009 65 02. Intervjuer sker löpande så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt. Ansökningar till tjänsten tas endast emot via annonsen. Välkommen med din ansökan - vi ser fram emot att höra från dig!
Vi söker erfarna och självgående ventilationsmontörer! 👷♀️👷♂️ Vi söker montörer som är ansvarstagande, flexibla och har goda teamarbetsfärdigheter. Som har fokus på kvalitet och detaljer samt förmågan att anpassa sig till förändrade arbetsmiljöer. Bli en del av vårt företag! 💫 Vi erbjuder en stimulerande arbetsmiljö med möjlighet till personlig och professionell utveckling. Möjlighet att arbeta på spännande och varierande projekt. Fast lön, mobiltelefon, friskvårdsbidrag, provanställning i 6 månader, efter 6 månader övergår tjänsten till tillsvidareanställning. Vi har kollektivavtal. Placeringsort: Stor Stockholm. Vi utgår från Midsommarkransen, Hägersten. Arbetsuppgifter: - Installation, underhåll och reparation av ventilationsanläggningar i enlighet med gällande tekniska standarder och föreskrifter. - Utföra felsökning och diagnostik för att identifiera och lösa problem i ventilationssystemen. - Samarbeta nära med andra yrkesgrupper och projektteam för att säkerställa smidig integration av ventilationssystemen. - Följa arbetsordrar och scheman för att säkerställa att projektet slutförs i tid och inom budget. Kvalifikationer: - Tidigare erfarenhet av projektledning, montage och injustering. - Kunskap om ventilationskomponenter, system och regelverk. - Förmåga att läsa och förstå ritningar och tekniska specifikationer. - Certifieringar och behörigheter relaterade till ventilationsarbete är meriterande. Utöver dina tekniska kunskaper förutsätter vi att du har en hög social kompetens, såväl internt som ute hos kund, med en stor ansvarskänsla samt behärska tal och skrift i det svenska språket. Krav: Yrkeserfarenhet minst 1 år. Körkort (B). 📩 Skicka CV & personligt brev till Therese Forslund, [email protected] Ange ”Ventilationsmontör” i ämnesraden. Sista ansökningsdatum är 2025-07-14.
FMLOG Försörjning anskaffar, lagerhåller, vidmakthåller och avvecklar förnödenheter åt Försvarsmakten. Logistiken ska vara effektiv och innebära en hög tillgänglighet för alla typer av förnödenheter runtom i hela Sverige, det innebär att produktion, planering och kundsupport också är viktiga delar i vårt arbete. Enheten har cirka 380 medarbetare fördelade på ett 20-tal orter. Ledningen för enheten är lokaliserad till Arboga. Du kommer att tillhöra avdelningen Grafisk produktion som har ett 40-tal medarbetare placerade i nya lokaler i Österhaninge. Härifrån levererar vi Försvarsmaktens totala behov av grafiskt material. Huvudsakliga arbetsuppgifter Hos FMLOG får du en möjlighet att arbeta med spännande arbetsuppgifter som bidrar till att göra Sverige och världen lite säkrare. De flesta kontakterna är med medarbetare inom Försvarsmakten men även med andra statliga myndigheter. Du kommer främst arbeta inom området digital dokumenthantering. I rollen ingår även • Intern och extern blankettproduktion • Förvaltning av digitala arkiv • Katalogisering och skapande av filstruktur • Publiceringsarbete på intranät • Kvalitetssäkringsarbete KRAV Kvalifikationer • Goda kunskaper i MS SharePoint • Goda kunskaper i Microsoft Teams • Goda kunskaper i Excel • God administrativ förmåga • Kommunicera obehindrat på svenska och engelska, i tal såväl som i skrift Personliga egenskaper Det är viktigt att du är ansvarsfull och noggrann samt snabbt kan ta in och överblicka komplex information. Arbetet ställer höga krav på leverans, vilket förutsätter att du har god förmåga att självständigt prioritera och organisera ditt arbete. Du bör även ha fallenhet för statistik och uppföljning. Du är lugn och strukturerad även i perioder med hög arbetsbelastning. Du bör även ha förmågan att ta initiativ och kunna anpassa dig i en föränderlig arbetsmiljö. Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper och att du kompletterar de andra personerna inom gruppen och på avdelningen. Meriterande • Erfarenhet av Försvarsmaktens ärendehanteringssystem Vidar • Erfarenhet av Emilia och SAP (PRIO) • Erfarenhet av Adobe Acrobat • Erfarenhet av Epi-server • Erfarenhet från arkiv-/bibliotekstjänst Övrigt Tillträde: snarast enligt ö.k. Anställningsform: tillsvidareanställning, 6 månaders provanställning om du ej är anställd hos Försvarsmakten. Sysselsättningsgrad: heltid. Arbetsort: Österhaninge/Jordbro. Ej möjlighet att jobba på distans/annan ort. Frågor/information om befattningen och rekryteringsprocessen Kontakta Maria Westberg, 070-458 39 00, Peter Englund, 070-918 39 61. Fackliga representanter SACO Pernilla Kjellgren OFR/S Håkan Antonsson SEKO Ola Andersson Samtliga nås via växeln 08-788 75 00. Ansökan Välkommen med din ansökan senast 2025-07-04. Din ansökan skall innehålla CV, svar på angivna urvalsfrågor och ett ansökningsbrev. I ansökningsbrevet vill vi att du motiverar varför du är lämpad för denna befattning. Ansökningar till denna befattning kommer endast tas emot via Försvarsmaktens webbplats. -------------------------------------------------------- Information om Försvarsmakten och det rekryterande förbandet: FMLOG stödjer krigsförband i att utföra sina uppgifter i alla beredskapsnivåer. Vi bidrar till ökad uthållighet genom att planera, förrådshålla, leverera och samordna behovet av förnödenheter och transporter. FMLOG:s unika kompetens med civil och militär expertis bidrar till leveranssäkerhet och tillgänglighet. Tillsammans tillser vi att Försvarsmaktens operativa förmåga nationellt och internationellt bibehålls. I Försvarsmakten finns en stark värdegrund som bygger på öppenhet, resultat och ansvar. Professionell utveckling och personlig hälsa värdesätts och uppmuntras. Det finns goda förutsättningar för intern karriärrörlighet, friskvård samt bra balans mellan arbete och privatliv. En anställning hos oss innebär placering i säkerhetsklass. Vanligtvis krävs svenskt medborgarskap. Säkerhetsprövning med registerkontroll kommer att genomföras före anställning enligt 3 kap i säkerhetsskyddslagen. Med anställning följer en skyldighet att krigsplaceras. I anställningen ingår även en skyldighet att tjänstgöra utomlands. Innebörden av detta varierar beroende på typ av befattning. Om du går vidare i anställningsprocessen ska alltid vidimerade kopior av betyg och intyg uppvisas. Samtal från externa rekryteringsföretag och säljare undanbedes.
Välj ett jobb för att visa detaljer