CNC-operatör med fokus programmering

Är du en passionerad CNC-operatör med stort intresse för programmering och ständig utveckling? Då erbjuds här chansen till ett jobb där din expertis inom CNC-fräsning behövs varje dag. Du kommer att få jobba med nyinköpta och toppmoderna maskiner i stora och ljusa lokaler på ett tryggt företag med stora visioner som dessutom är i en expansionsfas. Detta jobb på RZ Olda kan vara den perfekta matchningen för dig! Här är fokus på produktion av små till medelstora serier och nu söker de ytterligare en kollega. Detta är ett jobb för dig som kan hantera uppdrag från ritning till färdig produkt. De jobbar i Gibbs-CAM. Brinner du för programmering och problemlösning - Sök redan idag!I rollen kommer ditt huvuduppdrag att vara att omsätta komplexa specifikationer från kund till verklighet. Jobbet kräver både teknisk kunskap och förmåga att strategiskt planera och optimera arbetsflöden för maximal effektivitet.Profil Grundlig erfarenhet av fleraxlig CNC-fräsning och kan hantera uppdrag från ritning till färdig produkt. Naturlig fallenhet och vana kring programmering vid dator Självdriven, med en passion för ditt hantverk och uppskattar friheten i ett jobb med mycket eget ansvar. Värderar kvalitetsarbete och vill bidra till kunskapsutbyte med dina kollegor. Positiv och noggrann som person och ser utmaningar som möjligheter till utveckling. Behärskar svenska och/eller engelska i tal och skrift Meriterande Erfarenhet av GibbsCAM eller liknande CAM-programvara. Med en arbetsdag från 07-16 och möjlighet till flex, erbjuds du här en balans mellan arbete och fritid. Är du redo att sätta din prägel på branschen och skapa resultat som räknas? Detta är en fantastisk möjlighet att växa och utvecklas med ditt arbete. Skicka in din ansökan idag och ta nästa steg i din karriär! Sökord: CNC, CNC-operatör, Fräs, fräsning, GibbsCAM, programmering, Landvetter, Härryda, Göteborg, Lerum, Partille, Borås, Alingsås, Vårgårda, CAM

12 april 2024
Sista ansökan:
29 september 2024
Fastighetschef till Hjortviken Country Club

Fastighetschef till Hjortviken Country Club Välkommen till Hjortviken Country Club - där lyx möter natur i perfekt harmoni. Hos oss är varje detalj noggrant utvald för att skapa oförglömliga upplevelser för våra gäster. Vår anläggning erbjuder 150 hotellrum,en pool club på över 1 700 kvadratmeter, två restauranger och ett flertal barer, en lite hemlig festnattklubbslokal, sports club, padelbanor och 10 mötesrum.Vi strävar efter att göra vartenda besök speciellt och minnesvärt, stöttade av våra kärnvärden: passion, professionalism, lekfullhet och personlighet. Är du vår nya fastighetschef?Som Fastighetschef spelar du en essentiell roll i vårt team. Du ansvarar för att förvalta och utveckla vår fastighet till att fortsätta vara en plats där lyx och natur möts. Med ett öga för både detaljer och den stora bilden säkerställer du att Hjortviken Country Club alltid representerar vår höga standard, både visuellt och strukturellt. Arbetsuppgifter och ansvarsområden Övergripande ansvar för drift, underhåll och utveckling av fastigheten och dess omgivningar. Projektledning för renoveringar och förbättringsprojekt. Ansvarig för upprättande och uppföljning av budget för fastighetsdriften. Samarbeta med externa leverantörer och entreprenörer. Arbeta proaktivt med hållbarhetsfrågor och miljövänliga lösningar. Vem söker vi? Du som söker denna position har tidigare erfarenhet av fastighetsförvaltning, gärna inom hotellbranschen. Du är en person med goda ledaregenskaper, ett strukturerat arbetssätt och en förmåga att se lösningar där andra ser problem. Du delar våra värderingar och brinner för att skapa extraordinära miljöer. Om tjänsten Anställningsform: Heltid, tillsvidare. Tillträde och lön: Tillträde 1 November och lön enligt överenskommelse Om processen: Vi kommer kalla till intervjuer löpande, sista ansökningsdag 24 maj. Hos oss får du en arbetsplats med utvecklingsmöjligheter, både inom huset liksom inom ESS Group. Vi jobbar ständigt med att utveckla våra medarbetare med hjälp av interna utbildningar inom ledarskap, stresshantering och mycket mer. Som medarbetare hos oss får du tillgång till extremt fina rabatter på våra destinationer och restauranger runt om i Norden. Vi ställer dessutom till med festligheter och andra roliga aktiviteter för att hålla samman teamet. Utöver det får du en säker anställning, friskvårdsbidrag samt otroliga kollegor som kanske till och med blir dina vänner för livet!

12 april 2024
Sista ansökan:
24 maj 2024
Front Office Manager till Hjortviken Country Club

Front Office Managertill Hjortviken Country Club Är du redo för nästa steg i din karriär? Har du en passion för service, ledarskap och vill jobba på en av Sveriges mest natursköna country clubs? Då kan du vara den Front Office Managervi söker till Hjortviken Country Club. Om Hjortviken Country ClubVälkommen till Hjortviken Country Club - där lyx möter natur i perfekt harmoni. Hos oss är varje detalj noggrant utvald för att skapa oförglömliga upplevelser för våra gäster. Vår anläggning erbjuder 150 hotellrum, en pool club på över 1 700 kvadratmeter, två restauranger och ett flertal barer, en lite hemlig festnattklubbslokal, sports club, padelbanor och 10 mötesrum. Vi strävar efter att göra vartenda besök speciellt och minnesvärt, stöttade av våra kärnvärden: passion, professionalism, lekfullhet och personlighet. Ditt nya jobbSom Front Office Managerpå Hjortviken Country Club kommer du att leda vårt receptionsteam för att säkerställa en sömlös gästupplevelse från incheckning till utcheckning. Din roll innebär att vara en strategisk planerare och samtidigt en operativ kraft med ett ansvaratt leda och utveckla receptionsteamet för att säkerställa en förstklassig gästservice. Vem är du? Har tidigare erfarenhet från ledande roll inom hotellreception eller liknande. Är en naturlig ledare som motiverar, utvecklar och stöttar ditt team. Har ett genuint intresse för hospitality, service och gästnöjdhet. Är organiserad, lösningsorienterad och van vid att jobba i ett högt tempo. Har goda kunskaper i såväl svenska som engelska, både tal och skrift. Huvuduppgifter Ledning och utveckling av receptionsteamet. Aktivt arbete med gästnöjdhet och kvalitetsuppföljning. Schemaläggning och personalplanering. Ansvar för kassa- och betalningssystem. Kommunikation och samarbete med andra avdelningar inom klubben. Om tjänsten: Anställningsform: Heltid 100 %, tillsvidare Tillträde och lön: Lön enligt avtal och tillträde 1 Oktober Om processen: Vi kommer kalla till intervjuer löpande, sista ansökningsdag 24 maj 2024. Låt ditt nästa karriärsteg börja hos oss på Hjortviken Country Club, där vi tillsammans skapar oförglömliga upplevelser för våra gäster. Hos oss får du en arbetsplats med utvecklingsmöjligheter, både inom huset liksom inom ESS Group. Vi jobbar ständigt med att utveckla våra medarbetare med hjälp av interna utbildningar inom ledarskap, stresshantering och mycket mer. Som medarbetare hos oss får du tillgång till extremt fina rabatter på våra destinationer och restauranger runt om i Norden. Vi ställer dessutom till med festligheter och andra roliga aktiviteter för att hålla samman teamet. Utöver det får du en säker anställning, friskvårdsbidrag samt otroliga kollegor som kanske till och med blir dina vänner för livet!

12 april 2024
Sista ansökan:
24 maj 2024
Behandlingspersonal till HVB Hindås - Ansök nu!

Om oss Välkommen till oss på HVB Hindås som är ett litet familjärt HVB, beläget mittemellan Göteborg och Borås, då tar du dig hit på 30 minuter. Vi arbetar utifrån den välfungerande familjen tillsammans med teorierna traumamedveten omsorg och lågaffektivt bemötande. HVB Hindås tar emot pojkar i åldrarna 15-19 år som har problematiska relationer till föräldrar och kamrater. Pojkarna uppvisar ett socialt nedbrytande beteende och vistas i olämpliga miljöer där vuxna runt ungdomen har en oro. Vi erbjuder heldygnsomsorg, stöd och fostran. Vi tar emot placeringar enligt SoL samt LVU från hela Sverige. Om dig Nu behöver vi bli fler och söker efter dig som är erfaren, engagerad och som vill ingå i vårt team. Eftersom arbetet kräver en hel del sociala kontakter söker vi dig som är social och samarbetsorienterad. I rollen som behandlingspersonal arbetar du på ett självständigt sätt med ungdomarna och därför tror vi att du behöver ha kunskap om, och erfarenhet av att arbeta med ungdomar med psykosocial problematik, beteendeproblematik eller riskbeteenden. Du har ett professionellt och lösningsfokuserat förhållningssätt. Vidare är du duktig på relationsskapande och tålmodig men också gränssättande, vägledande när det krävs. Vi tror att du är strukturerad och medveten om vikten av en god social dokumentation, har du erfarenhet av Infosoc är det meriterande. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter: Med utgångspunkt i genomförandeplan hjälper vi ungdomarna att nå sina individuella mål. Genom aktiviteter i det dagliga livet (ADL) vägleder du ungdomarna i att vara självgående i sina vardagsrutiner. Det rör sig om bland annat personlig hygien, att passa tider, städa, tvätta och laga mat. Som behandlare hos oss ansvarar du för att ungdomarna har en fungerande vardag med skolgång, fritidsaktiviteter och positiva sociala relationer med vuxna och jämnåriga. Du följer med ungdomarna på olika aktiviteter och möten och arbetar för att främja ett gott samarbete med föräldrar, socialtjänst och andra aktörer i ungdomarnas nätverk. Du ansvarar också för att en relevant social dokumentation i vårt journalsystem Infosoc, utförs enligt aktuella riktlinjer. Meriterande • Kunskap, utbildning och/eller erfarenhet MI, Repulse, TMO, HAP, LAB, DBT, KBT eller andra förhållningssätt/metoder gällande arbete med barn och unga • Erfarenhet av kvalificerat arbete med ungdomar, exempelvis från HVB eller andra omsorgsyrken. Vi ser framemot att läsa din ansökan! Vänta inte med att ansöka då vi löpande går igenom urvalet och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag. Läs mer om vår verksamhet och inriktning på www.famnia.se

11 april 2024
Sista ansökan:
1 juni 2024
Extrajobb som Kundsupportmedarbetare för träningsintresserad student?

MM Sports är ett av Nordens största bolag inom kosttillskott, träningskläder, träningsredskap och tillbehör. Med ett komplett produktsortiment vill vi erbjuda marknadens mest kvalitativa och genomtänkta produkter för att ta träningen till nästa nivå. Vi älskar träning och vi vill göra våra kunder starkare -vill du hänga med? =) Kul att du kikat in och vill läsa mer om tjänsten! Vår fantastiska kundsupport ser till att alla våra kunder alltid får en riktigt bra upplevelse när de kontaktar oss. Vi är väldigt stolta över vårt höga kundomdöme och vi söker nu dig som vill ta hand våra kunder tillsammans med oss. Som Kundsupportmedarbetare på MM Sports är du företagets ansikte utåt. Du möte dagligen våra kunder genom såväl mejl, telefon och chatt. Under din arbetsdag besvarar du produktspecifika frågor men framför allt frågor kopplade till våra kunders beställningar. Du finns där för att skapa den absolut bästa upplevelsen och för att överträffa kundens förväntningar! Du arbetar mot flertalet kontaktytor och samarbetar även med våra avdelningar internt. Du kommer självklart att få utbildning och introduktion i våra system i samband med din upplärning. Din profil För att passa i rollen som Kundsupportmedarbetare så förstår du vikten av att alltid leverera en hög servicenivå. Du är lyhörd för kundernas behov och har förmågan att möta olika typer av människor på ett inkännande sätt. Som person är du driven, du ser vad som behöver hanteras och tar ägandeskap över dina arbetsuppgifter. Du kommer att bli del av ett litet tight team som gillar att samarbeta och dela kunskap, men som också har ett högt tempo och gillar att leverera på en hög nivå. På MM Sports älskar vi all form av träning och vi tycker det är jättekul om du också delar det intresset med oss. Vi ser gärna att du kan identifiera dig med MM Sports som varumärke och med vårt sortiment. Kvalifikationer Vi har som krav att du ska kunna arbeta 1 dag per vecka och gärna arbeta extra under sommaren och även vid kampanjtoppar. Kanske studerar du eller har en annan huvudsaklig sysselsättning som gör att ett deltidsjobb skulle passa dig bra just nu. Du har ett par års erfarenhet ifrån kundsupport eller liknande arbetsuppgifter Du har lätt för att lära dig nya tekniska system och besitter en god datorvana. Språkmässigt behärskar du svenska och engelska obehindrat. Var, när och hur Vi vill att du ska kunna jobba en dag per vecka, vilket innebär att tjänsten är en deltidsanställning på 20%, vi tillämpar 6 månaders provanställning. Under sommaren så vill vi att du ska kunna arbeta heltid. Vi vill gärna att du ska börja så snart som möjligt men tjänsten kommer såklart att starta enligt överenskommelse. Placering är på vårt huvudkontor i Landvetter. Men vi kommer att genomföra inledande intervjuer över teams. Är tjänsten och du en spännande match? Varmt välkommen med din ansökan redan idag. Alla ansökningar görs via vår hemsida. Har du någon fråga eller fundering så är du varmt välkommen att kontakta vår kundsupportchef Malin Janred, [email protected] Why be average when you can be more På MM Sports är det alltid nära till beslut och nästa nivå. Hos oss är man en del av ett företag som präglas av gemenskap, ansvar och glädje. Under de senaste åren har vi tagit starka kliv framåt och vi befinner oss på en otroligt kul resa. Vi vill kunna arbeta enkelt och effektivt med snabba beslutsvägar för att snabbt komma framåt. Hos oss får man ett omväxlande arbete och ett starkt ägandeskap i en verksamhet som är under en spännande tillväxt och utveckling. På MM Sports står vi alltid för Kvalité, Kunskap och Passion -Why be average when you can be more!

10 april 2024
Sista ansökan:
27 september 2024
Säljare - blivande projektledare

Säljare - blivande projektledare Vem är du? Du är en nyckelperson hos oss på SveMa och du har ansvar för att skapa förtroende för företaget och våra tjänster. Vi ser att du är en passionerad, strukturerad och resultatdriven person som brinner för försäljning och till viss del även projektledning. Du drivs av uppsatta mål och att göra affärer samt bygga långsiktiga kundrelationer genom ditt engagemang, kreativitet och framåtanda. Du bör ha koll på affärsprocesser, ha förståelse för undersökningar och är inte rädd för utmaningar. Du behöver kunna svenska i tal och skrift och har du tidigare säljerfarenhet samt goda kunskaper inom SuperOffice och Microsoft 365 är det meriterande. Om rollen Som vår nya säljare kommer ditt fokus ligga på att optimera och utveckla befintliga kundrelationer samt att identifiera och bearbeta nya potentiella kunder. Du kommer att vara ansvarig för planering och genomförande av projekt, där du även har det ekonomiska ansvaret. Du ingår i en engagerad och kunnig projektledargrupp som samarbetar nära med produktion och marknad. Våra säljare/projektledare är ansiktet utåt för SveMa och därmed önskar vi att du tycker det är givande och roligt att nätverka i forum som sociala medier, främst LinkedIn. Om SveMa Svenska Marknadsundersökningar AB Vi är ett dotterbolag till SMRI (Strategic Market Research Institute). SMRI är moderbolag för en mindre privatägd koncern med dotterföretag inom Sverige. SveMa grundades 1984, vi är ett relativt ungt företag i en traditionell bransch. Vårt huvudkontor ligger just nu i Mölnlycke, men kommer i december 2024 flytta till Mölndals innerstad. Att arbeta hos oss på SveMa Vi erbjuder en arbetsplats där kompetensutveckling är en viktig del i vår totala utveckling som bolag. Vi ser till att ha roligt tillsammans och skapar gemenskap genom företagsaktiviteter, konferenser och friskvårdssatsningar. Vi erbjuder goda villkor i form av friskvård och hälsoundersökningar, konkurrenskraftig ersättning, goda pensions- och försäkringslösningar. Det finns förutsättning att skapa balans mellan jobb och fritid med dels viss flexibilitet i arbetstider, dels som digital arbetsplats vid behov. Tjänsten är på Heltid, på plats. Fast lön + provision. Vi vill att våra anställda ska känna sig: Betrodda Utmanade Välavlönade Involverade Uppskattade Aktiva Coachande Styrkta Varmt välkommen att skicka in din ansökan till oss via mejl, CV och personligt brev. Urval och intervjuer sker löpande, så vi tar tacksamt emot din ansökan så snart som möjligt. Vid frågor om tjänsten, var vänlig kontakta kontaktpersonen nedan. Notera att tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. Läs gärna mer på www.svema.se

9 april 2024
Sista ansökan:
31 maj 2024
Driven säljare inom solcellsbranschen sökes - Härryda kommun

Allt fler vill leva mer klimatvänligt och intresset för att investera i solenergi växer i Sverige. Det gör att vi på Solsystem Sverige nu söker fler säljare (som egen-företagare) till vårt team! Driver du, eller är du redo att starta, ett eget bolag inom försäljning? Brinner du för försäljning, är du intresserad av ny teknik och föredrar att arbeta självständigt mot högt uppsatta mål? Då ska du läsa vidare! Denna annons avser 1 st säljare för följande distrikt: Härryda kommun. Lönen är 100% provisionsbaserad. ”Du gör det du är bäst på – försäljning.” Solsystem finns i dag i stora delar av södra Sverige och hjälper både privatpersoner och företag att investera i solenergi. Oavsett om det handlar om villor, gårdar, sommarstugor eller större projekt jobbar vi efter samma modell: att erbjuda kundanpassade lösningar där vi tar ansvar för allt från uppstart till målgång. Du gör det du är bäst på – försäljning! För att skapa en så sanningsenlig offert som möjligt sköter du även en enklare uppmätning av kundens tak som sker vid första kundbesöket. Det är denna uppmätning som ligger som grund för din offertpresentation. Vid en order laddar du upp ordern i vårt projektsystem inkl. alla väsentliga data. Monteringen och installationen av solcellsanläggningen sköter Solsystem centralt men du som säljare förväntas finnas vid kundens sida genom hela processen. Som säljare hos oss är du egen företagare samtidigt som du representerar Solsystem, med stöd och support från Solsystems ledning. Försäljning kräver förberedelse och din uppgift är att attrahera nya kunder och bearbeta inkommande förfrågningar. Du arbetar mot en provisionsbaserad lön och representerar ett eget distrikt där du finner kunder, utför hembesök, skapar intresse för att sedan leda affären i mål. Du har också möjlighet att tillsammans med våra andra säljare från omkringliggande distrikt delta på mässor och hålla informationsmöten om solenergi. Vem är du? Vi söker dig som driver, eller är redo att starta, ett eget bolag inom försäljning, som är mål- och resultatinriktad och som alltid strävar efter att utvecklas i din roll som säljare. Du trivs med att arbeta självständigt mot högt uppsatta mål och har ett intresse för miljö och ny teknik. Tidigare erfarenhet som utesäljare är meriterande. Har du drivit, eller driver, ett eget företag är detta också meriterande. Krav: · Obehindrad svenska i tal och skrift · Innehar B-körkort · God datorvana Det finns en enorm nyfikenhet på klimatsmarta alternativ och solenergi har en oerhört stark utvecklingskurva. Vill du bli en del av vår framgångsresa? Skicka ditt CV och personliga brev (gärna med ett foto på dig själv!) till oss så hör vi av oss!

7 april 2024
Sista ansökan:
31 maj 2024
CNC-operatör fräs

Är du en passionerad CNC-operatör med stort intresse för programmering och ständig utveckling? Då erbjuds här chansen till ett jobb där din expertis inom CNC-fräsning behövs varje dag. Du kommer att få jobba med nyinköpta och toppmoderna maskiner i stora och ljusa lokaler på ett tryggt företag med stora visioner som dessutom är i en expansionsfas. Detta jobb på RZ Olda kan vara den perfekta matchningen för dig! Här är fokus på produktion av små till medelstora serier och nu söker de ytterligare en kollega. Detta är ett jobb för dig som kan hantera uppdrag från ritning till färdig produkt. De jobbar i Gibbs-CAM. Brinner du för programmering och problemlösning - Sök redan idag!I rollen kommer ditt huvuduppdrag att vara att omsätta komplexa specifikationer från kund till verklighet. Jobbet kräver både teknisk kunskap och förmåga att strategiskt planera och optimera arbetsflöden för maximal effektivitet.Profil Grundlig erfarenhet av fleraxlig CNC-fräsning och kan hantera uppdrag från ritning till färdig produkt. Naturlig fallenhet och vana kring programmering vid dator Självdriven, med en passion för ditt hantverk och uppskattar friheten i ett jobb med mycket eget ansvar. Värderar kvalitetsarbete och vill bidra till kunskapsutbyte med dina kollegor. Positiv och noggrann som person och ser utmaningar som möjligheter till utveckling. Behärskar svenska och/eller engelska i tal och skrift Meriterande Erfarenhet av GibbsCAM eller liknande CAM-programvara. Med en arbetsdag från 07-16 och möjlighet till flex, erbjuds du här en balans mellan arbete och fritid. Är du redo att sätta din prägel på branschen och skapa resultat som räknas? Detta är en fantastisk möjlighet att växa och utvecklas med ditt arbete. Skicka in din ansökan idag och ta nästa steg i din karriär! Sökord: CNC, CNC-operatör, Fräs, fräsning, GibbsCAM, programmering, Landvetter, Härryda, Göteborg, Lerum, Partille, Borås, Alingsås, Vårgårda, CAM

5 april 2024
Sista ansökan:
22 september 2024
Administratör - Customer Operation Excellence till Haulotte Scandinavia

Haulotte Scandinavia AB startades 2001 och är ett dotterbolag till Haulotte Group, som är Europas ledande tillverkare av arbetsplattformar för arbete på hög höjd. Haulotte Scandinavia AB marknadsför och säljer Haulotteprogrammet samt tillhandahåller en god eftermarknadsservice via eget varumärke Haulotte Service, som omfattar alla tjänster som erbjuds efter försäljning. Ett kundnära samarbete genom lokal representation både gällande försäljning och lagerhållning av maskiner samt reservdelslager, service och underhåll, teknisk support, garantistöd och utbildning. Haulotte Group är ledande inom sitt område och har verksamhet i hela världen. Huvudkontoret ligger i Frankrike och det svenska kontoret är beläget i nya och fräscha lokaler i Landvetter där även verkstad och reservdelslager finns. Läs mer på haulotte.se Vi söker nu en Administratör/Customer Operation Excellencemed inriktning mot maskinlogistik för en spännande och mångsidig roll i en dynamisk arbetsmiljö där du kommer att vara en centralfigur i att stötta vår Customer Operation-avdelning med administrativa uppgifter. Beskrivning av rollen: Som en viktig del av vårt Customer Operation-team kommer du inte bara att vara en administrativ stöttepelare utan också en nyckelperson i att säkerställa enastående kundupplevelser. Du kommer att vara hjärtat i vårt samarbete med kunderna, från första kontakt till leverans och därefter. Huvudsakliga arbetsuppgifter Övervaka och administrera inköpsorder och orderbekräftelser för att säkerställa smidiga leveranser. Proaktivt hantera vår inköpsstock och lokala lager för att säkerställa att maskinleveranser sker i tid och enligt plan. Bygg långsiktiga relationer med kunder genom att vara deras främsta kontaktpunkt och stöd inom maskinlogistik. Ansvara för att koordinera och säkerställa effektiva transporter av maskiner. Tillhandahålla korrekt dokumentation före och efter maskinleverans. Hålla utrustnings- och kunddatabasen uppdaterad. Ge kontinuerligt stöd och expertis åt både vårt säljteam och våra kunder för att säkerställa deras framgång. Ge råd om och utbilda kunder och kollegor i Haulotte-universumet (MyHaulotte, Sherpal). Proaktivt kontakta kunder för att identifiera potentiella behov och säkerställa en hög nivå av kundnöjdhet, samtidigt som du effektivt koordinerar åtgärder för att uppfylla deras förväntningar. KvalifikationerArbetet som Administratör/Customer Operation Excellence hos oss är en spännande möjlighet för dig som har minst ett par års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter och med fördel från en teknisk miljö. Vi tror att du har en gymnasieutbildning alternativt yrkeshögskola inom t ex administration, ekonomi eller försäljning. Du är van att arbeta med fokus på god service, koordinering, logistik och kommunikation.God IT-/datorvana och erfarenhet av att ha jobbat i något affärssystem (vi använder M3 och Salesforce). Du är bekväm med program som inkluderas i Microsoft 365 samt har goda språkkunskaper i svenska och engelska i tal så väl som skrift. Dina personliga egenskaperVi tror att du är en positiv och nyfiken person med starka kommunikations-färdigheter och förmåga att samarbeta. Teknik är något som intresserar dig och som tillsammans med din noggrannhet och förmåga att hantera flera uppgifter samtidigt kommer att vara till stor nytta i den här rollen. Att trivas i en internationell miljö och vara bekväm med att arbeta med människor från olika kulturer är avgörande. Vi erbjuderPå Haulotte får du möjligheten att utvecklas i en stimulerande miljö med ett erfaret och stöttande team. Våra nya, moderna och välbelägna lokaler vid Landvetter flygplats ger dig också en bekväm arbetsmiljö. Dessutom erbjuder vi goda utvecklingsmöjligheter och en trevlig arbetsplats där vi värdesätter samarbete och glädje. AnsökanI den här rekryteringen samarbetar Haulotte med Ingenio. Önskas ytterligare information är du välkommen att kontakta rekryteringskonsult Kajsa Littorin 0730-84 12 70 alternativt [email protected] Vi ser fram emot din ansökan!

5 april 2024
Sista ansökan:
22 september 2024
HELTID: HEADCOACH TILL STARKARE CROSSFIT SÖKES

VIKARIAT: HEADCOACH PÅ HELTID SÖKES Vi är en liten och familjär CrossFit-box som ligger i Mölnlycke Företagspark, mellan Mölnlycke och Öjersjö utanför Göteborg. Vi söker nu en driven och engagerad person som kan ersätta vår headcoach och ägare och driva Starkare CrossFit under ett år med start augusti 2024. För rätt person finns eventuellt möjlighet till förlängning. Som headcoach ansvarar du för att driva vår box på ett framgångsrikt sätt genom att ständigt jobba proaktivt för att attrahera nya medlemmar men även bevara den härliga känsla vi har bland våra medlemmar. Du har ett tydligt ledarskap för att leda ditt coachteam och våra medlemmar. Såklart brinner du även för CrossFit och hälsa samt har en glad och positiv inställning. Tjänsten är en 100% roll där du har goda möjligheter till att styra ditt egna schema. Arbetsrollen innefattar coachning av klasser, konsultationer med nya och befintliga medlemmar, admin, marknadsföring och sälj samt lokalvård. Det ingår även att arrangera events som medlemsfester, klubbtävlingar m.m. Arbetstider innefattar vardagar och till viss mån helger. VI SÖKER DIG SOM: Utbildning som CrossFit L1 (eller högre), Lic. Personlig tränare, Eleiko-utbilding, gymnastik-eller tyngdlyftningsinstruktör eller liknande. Har en stor passion för träning och hälsa. Är ansvarstagande och tar egna initiativ Har tidigare erfarenhet av att coacha CrossFit eller funktionell fitness Har hög social kompetens Det är meriterande om du har erfarenhet inom sälj och marknadsföring. Det är meriterande om du är lic. Kostrådgivare. Vi välkomnar din ansökan med CV och personligt brev till [email protected] Omfattning: Heltid Varaktighet: 1 år med eventuell möjlighet till förlängning Anställningsform: Vikariat Start: Augusti 2024

3 april 2024
Sista ansökan:
30 juni 2024