Helpdesk-konsult till uppdrag inom offentlig sektor
Studieinst Sverige AB
Supporttekniker, IT

Vill du ha en varierad vardag, trygga uppdrag och en arbetsplats där din kompetens gör verklig nytta? Nu söker vi dig som vill arbeta som helpdesk-konsult inom offentlig sektor – ett område som erbjuder både samhällsnytta och långsiktiga uppdrag. Vi samarbetar med väletablerade aktörer inom offentlig sektor, och våra kunder finns över hela landet. Som konsult har du chansen att vara en del av något större – där du gör skillnad i allt från kommunala verksamheter till statliga myndigheter. Det här är en perfekt möjlighet för dig som gillar problemlösning, systemförvaltning och att arbeta nära användare med både support och tekniskt stöd. Om rollen I denna tjänst kan nedan arbetsuppgifter förekomma, - se till att IT-utrustning fungerar - tillhandahålla servicestöd till användare via t.ex. telefon, e-post och chatt avseende hård- och mjukvara - administrera IT-miljöer (t.ex. användarkonton, behörigheter och utskriftsköer) - instruera användare i hur de ska arbeta med olika program Kompetenskrav För att bli aktuell måste du uppfylla nedanstående krav, - högskoleutbildning inom IT (till exempel högskoleingenjör med datainriktning) eller annan likvärdig IT-utbildning och minst två (2) års arbetslivserfarenhet från liknande arbete - alternativt, gymnasium eller likvärdig kunskap samt tre (3) års arbetslivserfarenhet från liknande arbete - goda kunskaper om datorer, kringutrustning, operativsystem, nätverk, kommunikation samt informationssäkerhet - grundkunskaper i MS Office eller likvärdigt - goda kunskaper om ärendehanteringssystem (exempelvis Easit GO eller ServiceNow) - goda kunskaper om Mobile Device Management (MDM) - kunna kommunicera obehindrat på svenska och engelska, såväl i tal som skrift Vad vi erbjuder - Möjlighet till arbete i flera delar av landet, på uppdrag hos välkända offentliga verksamheter - Trygghet i tydliga uppdrag med ordnade arbetsförhållanden - Professionell introduktion och stöd under hela uppdraget - Hjälp med administration, uppföljning och dialog med uppdragsgivare Ansökan Urval sker löpande. Ange vilken ort du bor i när du skickar in din ansökan. Välkommen att bli en del av vårt nätverk av kunniga IT-konsulter!

91 dagar sedan
Sista ansökan:
30 juni 2025
Spare Parts Support
Logisnext Sweden AB
Inköpare och upphandlare

Vi söker nu en medarbetare till Spare Parts Support i Göteborg. Mitsubishi Forklift Trucks / Logisnext Sweden AB ingår i den globala koncern Mitsubishi Heavy Industries och vi levererar eltruckar till Sveriges företag för att på ett hållbart sätt förflytta material. Om arbetet Som medarbetare inom vår reservdelsavdelning arbetar du främst med ordermottagning/support för reservdelar på telefon/mail, inköp av reservdelar till lokalt lager, prissättning av reservdelar samt diverse administrativa uppgifter rörande reservdelshantering. Du ingår i ett team med 4 andra medarbetare som alla hjälper varandra. Vi erbjuder Vi är en platt och prestigelös organisation och är väletablerad på den svenska marknaden. Vi vill arbeta nära våra kunder och strävar efter att erbjuda oöverträffad service oavsett situation. Din profil För denna roll behöver du ha en god teknisk förståelse och intresse, samt erfarenhet av någon typ av support-funktion. Kommer du från truckbranschen och/eller har förståelse för lager och logistik är det meriterande, och med rätt drivkraft, inställning och nyfikenhet tror vi att du kommer lyckas även om du kommer från andra branscher. Vi önskar att du har god datorvana främst inom Office-paketet (Excel). Du behöver god förståelse och kommunikationsförmåga på svenska, både i tal & skrift. Erfarenhet från ett ERP-system är ett plus. Välkommen med din ansökan!

93 dagar sedan
Sista ansökan:
11 september 2025
Front Office Agent 20%
ESS Hotel Group AB
Hotellreceptionister m.fl.

Hjortviken Country Club Den splitter nya destinationen Hjortviken är en del av Essfamiljen. Här är vårt gemensamma mål tydligt - vi skapar stamgäster! Destinationer man vill komma tillbaka till, minnen för livet och en arbetsplats att vara riktigt stolt över. Vi lever våra värdeord i allt vi gör. När du jobbar hos oss är du en del av alla passionerade, professionella, lekfulla och personliga kollegor som skapar upplevelser i världsklass. -Unplug, explore & let’s have a drink!- Hos oss njuter gästen av puls och stillhet i en härlig mix – tillsammans med kollegorna eller med älskade vänner och familj. Här kompletteras en helt unik destination med riktigt god mat, aktiviteter både inne och ute, möten i alla former, gott surr och kalla drinkar i Pool Cluben. Pool Cluben ja, den blir något alldeles extra! Vår vision är att skapa magiska stunder och bestående minnen för våra gäster. Det vill du vara med på – eller hur? Därför söker vi nu dig som vill bli en del av ett fantastiskt och nytt resmål där det sociala, jordnära och genuina spelar huvudrollen. Låter detta som du? Välkommen till clubben och läs vidare! Hjortviken Country ClubHjortviken Country Club erbjuder ett brett spektra av upplevelser med två restauranger, 150 rum, sex barer, en Pool Club, samt inte minst vår ambitiösa mötes- och eventavdelning. Vår vision är att skapa magiska stunder och bestående minnen för våra gäster, genom att erbjuda upplevelser som överträffar förväntningarna. Här sker allt från det mindre men superviktiga ledningsgruppsmötet, den stora kick-offen för företaget, födelsedagsfesten eller den stora jubileumsmiddagen. Om tjänstenVi på Hjortviken Country Club söker nu en Front Office Agent till vårt team. Som Front Office Agent kommer du att vara företagets ansikte utåt och den första personen våra gäster möter. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att handla om att välkomna gäster, hantera in- och utcheckning, samt vara en viktig kontaktperson för våra gäster under deras vistelse. Arbetsuppgifter Ge ett hjärtligt välkomnande till alla gäster som anländer In- och utcheckning av gäster Hantera bokningar och reservationer Svara på frågor och ge information om hotellet och närområdet Bistå gäster med deras behov och önskemål Samarbeta med andra avdelningar för att säkerställa en fantastisk gästupplevelse Vem är du? För att trivas som Front Office Agent hos oss bör du ha en stark känsla för service och en positiv attityd. Du gillar att jobba med människor och har ett professionellt och vänligt bemötande. Du är självgående och känner dig bekväm i att hantera flera uppgifter samtidigt i en dynamisk miljö. Som Front Office Agent förväntas du också assistera Meeting & Events drift och bokningskontroll vid behov. Kvalifikationer Erfarenhet av arbete i reception eller liknande serviceroll God förmåga att kommunicera på svenska och engelska, både i tal och skrift Erfarenhet av hotell- och bokningssystem är meriterande Brinner för hospitality och är även serviceinriktad och lösningsorienterad Vi erbjuder dig Som Front Office Agent på ESS Group får du en utvecklande och rolig roll i ett företag som ständigt växer. Du kommer att vara en del av ett trevligt team och vi erbjuder goda möjligheter till internutbildningar och personlig utveckling. Du får även rabatter på våra destinationer och restauranger runt om i Norden samt ta del av festliga tillställningar och andra roliga aktiviteter. Om processen: Vi kommer kalla till intervjuer löpande, sista ansökningsdag 7 april. Tillträde och lön: Lön enligt avtal och 20% tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning. Varierande arbetstid, dag, kväll, natt och helg. Uppfyller du inte alla exakt alla krav i annonsen? Tveka inte att skicka in en ansökan ändå, vi är beredda att överväga sökande med närliggande arbetslivserfarenhet och utbildning. Hos oss får du en arbetsplats med utvecklingsmöjligheter, både inom kontoret liksom inom ESS Groups alla destinationer. Vi jobbar ständigt med att utveckla våra medarbetare med hjälp av interna utbildningar inom ledarskap, stresshantering och mycket mer. Som medarbetare hos oss får du tillgång till extremt fina rabatter på våra destinationer och restauranger runt om i Norden. Vi ställer dessutom till med festligheter och andra roliga aktiviteter för att hålla samman teamet. Utöver det får du en säker anställning, friskvårdsbidrag samt otroliga kollegor som kanske till och med blir dina vänner för livet!

97 dagar sedan
Sista ansökan:
7 september 2025
Budbilschaufför till Härryda
Instabee Group AB
Övriga bil-, motorcykel- och cykelförare

I slutet av 2022 grundades Instabee efter kombinationen av Budbee, Instabox och Porterbuddy. Instabee erbjuder miljontals konsumenter över hela Europa med smidiga leveranser och är en ledande partner till den europeiska e-handelsmarknaden. Alltid med kunden i fokus. På Instabee är du välkommen precis som du är, så länge du drivs av att ständigt utmana marknaden tillsammans med oss. Vi letar nu efter duktiga chaufförer och söker en budbilschaufför med B-körkort. Om jobbet Vi behöver utöka vårt team i hjärtat av verksamheten - produktionen. Att vara budbilschaufför hos oss handlar inte bara om att kunna köra bil, utan även om att erbjuda en utmärkt service. Som budbilschaufför kommer du även att vara involverad i sortering och omlastning av paket som ska vidare till våra terminaler. Jobbet är på heltid och arbetstiderna varierar enligt schema, främst mellan 15:00-00:00 under veckans alla dagar. Du kommer att utgå från vår Terminal i Härryda där du kör och levererar paket som står i vårt distrikt samt arbeta i terminal. Med kollektivavtal säkerställer vi schyssta villkor för alla involverade parter, främjar en positiv arbetsmiljö och investerar i våra medarbetares välbefinnande. Ett viktigt steg för Instabee mot att skapa en mer jämlik och trivsam arbetsplats. Om dig som söker tjänsten som Budbilschaufför: För att trivas och lyckas i den här rollen bör du vara en person som älskar service, då du kommer att vara i direkt kontakt med våra kunder. Vi tror att du trivs hos oss om du gillar en arbetsmiljö som är i ständig rörelse och där snabba förändringar är en del av vardagen. Du är pålitlig, noggrann och en problemlösare. Dessutom ser vi gärna att du trivs med att arbeta i team, då samarbete är en viktig del av rollen. Krav B-körkort Flytande i Svenska och Engelska Meriterande att tidigare ha arbetat inom logistikbranschen och/eller serviceyrke Övrigt: Denna rekryteringsprocess består av personlighets- och logiktest via Alva Labs samt bakgrundskontroller via Verifiera för granskning av tidigare offentliga kriminalregister. Resultatet är offentlig information som hanteras konfidentiellt. Detta är obligatoriskt för alla rekryteringsprocesser på Instabee i Sverige.

115 dagar sedan
Sista ansökan:
20 augusti 2025
Lagerarbetare heltid
MMSports AB
Lager- och terminalpersonal

MM Sports är ett av Nordens största bolag inom kosttillskott, träningskläder, träningsredskap och tillbehör. Med ett komplett produktsortiment vill vi erbjuda marknadens mest kvalitativa och genomtänkta produkter för att ta träningen till nästa nivå. Vi älskar träning och vi vill göra våra kunder starkare -vill du hänga med? =) Kul att du kikat in och vill läsa mer om tjänsten! Vår grymma logistikavdelning ser till att våra kunder får sina paket snabbt och smidigt. Arbetet består främst av att plocka och paketera kundernas beställningar. Vi använder röststyrt plocksystem "pick by voice" och plockar mestadels utan truck. Du kommer ta plats i ett härligt team som alltid hjälps åt och som tillsammans ser till att vi levererar på en hög nivå. Arbetet kräver ett bra arbetstempo och god fysik. Under början av 2024 flyttade vi till helt nybyggda lokaler i Landvetter där vi satsar mycket på ett lager att kunna växa med. Vi hoppas nu kunna hitta medarbetare som vill utvecklas tillsammans med oss! Din profil För oss är det viktigt att du har rätt inställning och brinner för att erbjuda kunden bäst service. För att trivas i rollen behöver du gilla högt tempo och vara noggrann. Enda kravet som finns är att du skall fyllt 18 år samt avslutat dina gymnasiestudier. Tidigare erfarenhet av lagerarbete är meriterande men för oss är arbetsglädje, kundfokus och viljan att prestera det viktigaste. På MM Sports älskar vi all form av träning och vi tycker det är jättekul om du också delar det intresset med oss. Vi ser gärna att du kan identifiera dig med MM Sports som varumärke och med vårt sortiment. Meriterande Erfarenhet av lager Truckkort Erfarenhet av Astro WMS Why be average when you can be more På MM Sports är det alltid nära till beslut och nästa nivå. Hos oss är man en del av ett företag som präglas av gemenskap, ansvar och glädje. Under de senaste åren har vi tagit starka kliv framåt och vi befinner oss på en otroligt kul resa. Vi vill kunna arbeta enkelt och effektivt med snabba beslutsvägar för att snabbt komma framåt. Hos oss får man ett omväxlande arbete och ett starkt ägandeskap i en verksamhet som är under en spännande tillväxt och utveckling. På MM Sports står vi alltid för Kvalité, Kunskap och Passion. Var, när och hur Tjänsten är ett vikariat på heltid i 1år med chans till förlängning. Önskad start är april. Placeringen är på vårt huvudkontor i Landvetter. Är tjänsten och du en spännande match? Varmt välkommen med din ansökan redan idag. Alla ansökningar görs via vår hemsida och vi gör löpande urval. Vi kommer att genomföra inledande intervjuer över teams. Har du någon fråga eller fundering så är du varmt välkommen att kontakta vår logistikchef Malin Janred, [email protected]

121 dagar sedan
Sista ansökan:
14 augusti 2025
Lagerarbetare deltid måndagar
MMSports AB
Lager- och terminalpersonal

MM Sports är ett av Nordens största bolag inom kosttillskott, träningskläder, träningsredskap och tillbehör. Med ett komplett produktsortiment vill vi erbjuda marknadens mest kvalitativa och genomtänkta produkter för att ta träningen till nästa nivå. Vi älskar träning och vi vill göra våra kunder starkare -vill du hänga med? =) Kul att du kikat in och vill läsa mer om tjänsten! Vår grymma logistikavdelning ser till att våra kunder får sina paket snabbt och smidigt. Arbetet består främst av att plocka och paketera kundernas beställningar. Vi använder röststyrt plocksystem "pick by voice" och plockar mestadels utan truck. Du kommer ta plats i ett härligt team som alltid hjälps åt och som tillsammans ser till att vi levererar på en hög nivå. Arbetet kräver ett bra arbetstempo och god fysik. Under början av 2024 flyttade vi till helt nybyggda lokaler i Landvetter där vi satsar mycket på ett lager att kunna växa med. Vi hoppas nu kunna hitta medarbetare som vill utvecklas tillsammans med oss! Din profil För oss är det viktigt att du har rätt inställning och brinner för att erbjuda kunden bäst service. För att trivas i rollen behöver du gilla högt tempo och vara noggrann. Enda kravet som finns är att du skall fyllt 18 år samt avslutat dina gymnasiestudier. Tidigare erfarenhet av lagerarbete är meriterande men för oss är arbetsglädje, kundfokus och viljan att prestera det viktigaste. På MM Sports älskar vi all form av träning och vi tycker det är jättekul om du också delar det intresset med oss. Vi ser gärna att du kan identifiera dig med MM Sports som varumärke och med vårt sortiment. Meriterande Erfarenhet av lager Truckkort Erfarenhet av Astro WMS Why be average when you can be more På MM Sports är det alltid nära till beslut och nästa nivå. Hos oss är man en del av ett företag som präglas av gemenskap, ansvar och glädje. Under de senaste åren har vi tagit starka kliv framåt och vi befinner oss på en otroligt kul resa. Vi vill kunna arbeta enkelt och effektivt med snabba beslutsvägar för att snabbt komma framåt. Hos oss får man ett omväxlande arbete och ett starkt ägandeskap i en verksamhet som är under en spännande tillväxt och utveckling. På MM Sports står vi alltid för Kvalité, Kunskap och Passion. Var, när och hur Tjänsten är på deltid och gäller enbart måndagar 7-15:45. Den passar dig som söker ett extrajobb vid sidan av dina studier eller annan huvudsaklig sysselsättning. Tjänsten inleds med 6 månaders provanställning. Vi vill gärna att du ska börja så snart som möjligt men tjänsten kommer såklart att starta enligt överenskommelse. Placeringen är på vårt huvudkontor i Landvetter. Är tjänsten och du en spännande match? Varmt välkommen med din ansökan redan idag. Alla ansökningar görs via vår hemsida och vi gör löpande urval. Vi kommer att genomföra inledande intervjuer över teams. Har du någon fråga eller fundering så är du varmt välkommen att kontakta vår logistikchef Malin Janred, [email protected]

121 dagar sedan
Sista ansökan:
14 augusti 2025
Fältsäljare för Kaminvärme
Kaminvärme Sverige AB
Företagssäljare

Säljare med driv till Kaminvärme Sverige AB! Vill du hjälpa kunder till lönsamma investeringar och samtidigt kunna tjäna riktigt bra med pengar? Är du en driven och målinriktad vinnarskalle som älskar kundmöten? Ja, då har vi en plats för dig! Vi erbjuder våra kunder ved- och pelletskaminer av högsta kvalitet. Produkterna har en stor efterfrågan och ligger helt rätt i tiden. Vi hjälper kunden genom hela processen, från första möte med någon av våra duktiga säljare, till färdig installation. Vi utbildar alla våra säljare och har lång samlad erfarenhet av direktförsäljning så det enda du behöver ha är ett starkt driv och riktig vilja att lyckas i rollen. Våra säljare säljer i sitt närområde och ansvarar själva för att söka upp sina kunder genom att besöka privatpersoner i deras hem. Vi erbjuder - Grundutbildning och vidareutbildningar samt löpande coachning - Garantilön + provision - Möjlighet till ren provisionslön - Heltid med möjlighet att förlägga arbetstiden efter dina förutsättningar - Att få utvecklas inom företaget Dina kvalifikationer - Körkort är ett krav - Du trivs i ett högt tempo - Gillar att arbeta självständigt - Social och utåtriktad - Lösningsorienterad - Behärskar svenska flytande i tal och skrift - Grundläggande datorkunskaper (Email, Internet, appar) Välkommen in i värmen och häng med på en spännande och rolig resa tillsammans med oss på Kaminvärme Sverige AB.

122 dagar sedan
Sista ansökan:
13 augusti 2025
Fältsäljare för Kaminvärme
Kaminvärme Sverige AB
Företagssäljare

Säljare med driv till Kaminvärme Sverige AB! Vill du hjälpa kunder till lönsamma investeringar och samtidigt kunna tjäna riktigt bra med pengar? Är du en driven och målinriktad vinnarskalle som älskar kundmöten? Ja, då har vi en plats för dig! Vi erbjuder våra kunder ved- och pelletskaminer av högsta kvalitet. Produkterna har en stor efterfrågan och ligger helt rätt i tiden. Vi hjälper kunden genom hela processen, från första möte med någon av våra duktiga säljare, till färdig installation. Vi utbildar alla våra säljare och har lång samlad erfarenhet av direktförsäljning så det enda du behöver ha är ett starkt driv och riktig vilja att lyckas i rollen. Våra säljare säljer i sitt närområde och ansvarar själva för att söka upp sina kunder genom att besöka privatpersoner i deras hem. Vi erbjuder - Grundutbildning och vidareutbildningar samt löpande coachning - Garantilön + provision - Möjlighet till ren provisionslön - Heltid med möjlighet att förlägga arbetstiden efter dina förutsättningar - Att få utvecklas inom företaget Dina kvalifikationer - Körkort är ett krav - Du trivs i ett högt tempo - Gillar att arbeta självständigt - Social och utåtriktad - Lösningsorienterad - Behärskar svenska flytande i tal och skrift - Grundläggande datorkunskaper (Email, Internet, appar) Välkommen in i värmen och häng med på en spännande och rolig resa tillsammans med oss på Kaminvärme Sverige AB.

125 dagar sedan
Sista ansökan:
8 augusti 2025
Fältsäljare för Kaminvärme
Kaminvärme Sverige AB
Företagssäljare

Säljare med driv till Kaminvärme Sverige AB! Vill du hjälpa kunder till lönsamma investeringar och samtidigt kunna tjäna riktigt bra med pengar? Är du en driven och målinriktad vinnarskalle som älskar kundmöten? Ja, då har vi en plats för dig! Vi erbjuder våra kunder ved- och pelletskaminer av högsta kvalitet. Produkterna har en stor efterfrågan och ligger helt rätt i tiden. Vi hjälper kunden genom hela processen, från första möte med någon av våra duktiga säljare, till färdig installation. Vi utbildar alla våra säljare och har lång samlad erfarenhet av direktförsäljning så det enda du behöver ha är ett starkt driv och riktig vilja att lyckas i rollen. Våra säljare säljer i sitt närområde och ansvarar själva för att söka upp sina kunder genom att besöka privatpersoner i deras hem. Vi erbjuder - Grundutbildning och vidareutbildningar samt löpande coachning - Garantilön + provision - Möjlighet till ren provisionslön - Heltid med möjlighet att förlägga arbetstiden efter dina förutsättningar - Att få utvecklas inom företaget Dina kvalifikationer - Körkort är ett krav - Du trivs i ett högt tempo - Gillar att arbeta självständigt - Social och utåtriktad - Lösningsorienterad - Behärskar svenska flytande i tal och skrift - Grundläggande datorkunskaper (Email, Internet, appar) Välkommen in i värmen och häng med på en spännande och rolig resa tillsammans med oss på Kaminvärme Sverige AB.

127 dagar sedan
Sista ansökan:
8 augusti 2025
Serviceinriktad kock till ny restaurang i Landvetter
NR drift AB
Kockar och kallskänkor

Nordrest är Sveriges uppstickare inom restaurangbranschen, ett renodlat restaurangföretag, som arbetar med restauranger, cateringuppdrag, på skolor och inom omsorgen. Vi är ett värderingsstyrt företag där vi varje dag vill leverera en schysst måltidsupplevelse genom att servera god mat i trevliga miljöer samtidigt som vi lever efter våra värderingar: sprida glädje, vara tillgängliga och överraska positivt. Vi tillhandahåller ett systematiserat entreprenörskap vilket innebär att vi bistår med ledningssystem, inköpsrutiner och administrativa rutiner men vi kombinerar det med lokalt beslutsfattande. Vi uppmuntrar och uppskattar entreprenörsandan! Nu finns möjligheten för en duktig kock att tillsammans med ett vasst team starta upp en sprillans ny lunchrestaurang i Landvetter. Här kommer vi servera modern och kreativ husmanskost. För rätt person finns stora möjligheter att påverka utbud och utvecklas som kock. Tjänsten är tillsvidare med 6 månaders provanställning. Vi söker: Dig som har ett stort intresse för matlagning och gillar att jobba med råvaror som gör en meny lockande. Du har erfarenhet av kock- och serviceyrket och är van vid att skapa bra relationer och kontakter med gäster. Som person är du ansvarsfull, ambitiös och du är respektfull mot din omgivning. Arbetstider: Främst dagtid, måndag till fredag Vi vill att du har: 3-årig gymnasial kockutbildning eller motsvarande Minst tre års arbetslivserfarenhet som kock Goda kunskaper i svenska och engelska B-körkort (ej krav) Det är meriterande om du har: Erfarenhet av menyplanering och varubeställning Ett gediget intresse och gärna kunskap och erfarenhet av hållbarhetsarbete då restaurangen är miljö- och kvalitetscertifierad enligt ISO 9001 samt ISO 14001 Omfattning: Heltid Ansökan: Skicka din ansökan senast 28. februari. Ansökningarna behandlas löpande och tjänsten kan komma att tillsättas tidigare. Lön: Enligt överenskommelse Kollektivavtal: HRF Nästa steg i rekryteringsprocessen När du sökt tjänsten så kommer du få tillgång till en länk för en digital intervju med chat-roboten Hubert som tar ca 20-30 minuter. Vi ser gärna att du svarar på intervjun inom 48 timmar för att snabbt komma vidare i processen. Syftet med Hubert-intervjun är att vi vill ge alla kandidater möjligheten att berätta mer om sig själva samt för oss att säkerställa att alla kandidater blir bedömda på samma sätt, oavsett kön, ålder och etnicitet. Du kommer därefter bli kontaktad av en av våra rekryterare om du blir aktuell för en andra intervju.

128 dagar sedan
Sista ansökan:
7 augusti 2025