Vaktmästare i växthus, skötsel flispanna och fordon, växthusskötsel

Hej! Vi söker en allt i allo person som är händig och som är en påhittig problemlösare. Arbetet är på heltid med en tillsvidaretjänst. Det är bra om du kan bo här eftersom arbetet innebär ibland obekväma tider. Vanligtvis 7-16 måndag-fredag (om allt rullar på). Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.

26 februari 2024
Sista ansökan:
30 juni 2024
Familjehem/jourhem sökes

Nu söker vi jour- och familjehem i hela Sverige! Trygga barn är en familje- och jourhemsverksamhet som tar emot placeringar av barn utsatta för olika typer av våld, allt från anknytningstrauma till akuta skyddsbehov. Barnen som placeras hos oss är i behov av att komma till en trygg och kärleksfull familj som står kvar vid barnets sida oavsett vad. Barnen som placeras hos oss kan uttrycka trauma och psykisk ohälsa på olika sätt, allt från självdestruktivt beteende, traumadiagnoser, otrygg anknytning och panikångest. Trygga Barn är den första familjehemsverksamheten i Sverige där alla barn som placeras hos oss får ett barnombud. Ett barnombud har sekretess mot familjehemmet för att tillgodose barnet god familjehemsvård och förhindra missförhållanden. Vi är också den första verksamheten i landet som har specialistkunskap om narcissistiskt våld och känslomässigt våld. I vår verksamhet utbildas alla familjehem utifrån certifierade utbildningar om olika typer av våld, barns känsloreaktioner vid våld, traumadiagnoser, psykosocialproblematik, barnkonventionen och mycket mer! Hos oss får alla familj kontinuerliga utbildningar, handledning samt avlastning i form av kontaktperson. Om uppdraget Nu söker vi engagerade människor som är villiga att öppna upp sitt hem för barn och vuxna i behov av ett kärleksfullt och tryggt hem för att tillgodose en gynnsam utveckling för den placerade.  Vi arbetar utifrån mod, engagemang, självbestämmande, trygghet och kontinuitet. Vi är nu i behov av att rekrytera familjer som önskar att vara en del av en förändring för ett bättre Sverige för landets alla barn.   Du som sökande behöver inte ha tidigare erfarenhet av uppdraget utan kommer handledas och utbildas av socionomen och verksamhetschefen Rebecca Lysholm som har flera års erfarenhet av våld i nära relationer Oavsett om du vill bli jourhem eller familjehem så garanterar Trygga Barn dig att du kommer erhålla ny kunskap och möjlighet till självutveckling.  Vi tar emot alla typer av familjekonstellationer, både kärnfamiljer, ensamstående, stjärnfamiljer, samkönade par och familjer som redan har barn eller inte har haft barn! Vi har som krav att barnet kan få ett eget sovrum oavsett om ni vill ta emot ett spädbarn. För oss är barns integritet viktigt. Om det krävs att du ska vara tjänsteledig så kommer vi kompensera dig för inkomstbortfallet. Alla sökande familjehem genomgår en familjehemsutredning för bedömning av lämplighet. Om det framkommer utvecklingsområden ska sökande tillsammans med verksamhetschef skapa en planering för att utbildas och få stöd inom dessa områden.  Familjehem  Ett familjehem är ett hem som ett barn kan bo hos under en kortare tid eller resten av uppväxten. Ett familjehem är en familj som kan erbjuda en stabil och trygg tillvaro för det placerade barnet. Vi värdesätter mångfald och samtliga familjekonstellationer och åldrar (minst 18 år gammal) kan bli familjehem i vår verksamhet. Familjehemmet har friheten att bestämma vilken målgrupp familjehemmet önskar att ta emot samt komplexiteten på ärendet. Har du ingen tidigare erfarenhet av uppdraget får du möjlighet att successivt samla erfarenhet.   Att vara familjehem innebär utmaningar och där av värdesätter vi kontinuerlig handledning och tillgång till stöd från verksamhetschef alla tider på dygnet. Dina personliga egenskaper bör vara att du är kärleksfull och har tillgång till dina känslor, motivation att utvecklas, självmedveten, prestigelös samt en trygg vuxen.   En av de viktigaste uppgifterna för ett familjehem är att samarbeta med verksamhetschef, barnet, ursprungsfamiljen, socialtjänsten och andra viktiga aktörer i barnets liv. Jourhem  Ett jourhem är ett hem som kan ta emot ett barn med kort varsel, oftast akutplaceringar. Det kan exempelvis handla om ett barn som har blivit omedelbart omhändertaget på grund av att socialtjänsten har fått information om att det förekommer fysiskt våld i hemmet.   För att bli jourhem behöver du kunna erbjuda en trygg person som kan vara hemma på heltid, en egen stabil situation, plats i hemmet, ha körkort och inte förekomma i något register.  Vissa jourhem väljer att gå över till att bli familjehem om socialtjänsten bedömer att barnet ska vara familjehemsplacerat under en längre tid.   Alla jour- och familjehem får arvode för uppdraget samt omvårdnadskostnader för det placerade barnet.   För att kunna bli familjehem/jourhem hos oss behöver du inlämna belastningsregister, misstankeregister, socialregister, LOB register samt register från Försäkringskassan och Kronofogden. Vid behov kan familjehemsutredaren begära in andra intyg om det finns behov av det. Familjehemmet ska även kunna tillgodose barnet skolgång och kontakt med vårdinsatser vid behov. Familjehemmet ska erbjuda barnet ett eget rum till det placerade barnet under placeringen.  Vill du veta mera eller har frågor kan du alltid kontakta oss på [email protected] Med vänliga hälsningar Trygga barn Vivant

26 februari 2024
Sista ansökan:
14 augusti 2024
On Bilservice i Helsingborg söker bilmekaniker

Vi söker nu en driven och nyfiken mekaniker till vår verkstad. Vi tror att du som söker är tekniskt kunnig, kommunikativ och du är självfallet stolt i ditt yrkesutövande. När du arbetar som bilmekaniker hos oss ska du ha ett gott sinne för affärer och förstå vikten av att sätta kunden och service i första rummet. Du kommer att jobba nära kunden och behöver därför ha förmågan att skapa långsiktiga kundrelationer. Tjänsten innebär service, reparationer och felsökningar på personbilar, lätta lastbilar av de flesta märkena. Kvalifikationer För att vara aktuell för rollen ser vi att du har: • Ett brinnande teknik- och fordonsmekaniskt intresse • Dokumenterad relevant utbildning • Dokumenterad erfarenhet av arbete som fordonsmekaniker • God administrativ förmåga och datorvana • Goda kommunikativa egenskaper • Ett gott kundbemötande Du är flexibel och strukturerad i ditt arbete samtidigt som du är ansvarsfull och ser utmaningar som ett naturligt steg i karriären. Du är socialt utåtriktad, har samarbetsförmåga och kan även arbeta under tidspress. Du har lätt för att ta till dig nya instruktioner och vi ser det som en självklarhet att du har ett starkt bil intresse och har känsla för service. Minst B körkort är ett krav. Tjänsten är en heltidstjänst. Vi tillämpar sex månaders provanställning och därefter tillsvidareanställning samt individuell lönesättning. Urval och intervjuer sker löpande. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Personlighet är viktigt för oss! Därför ber vi alla som söker jobb hos oss att svara på ett kort personlighetstest. Det ger oss möjlighet att få en mer objektiv bild av dig som person och kommer att användas som en del av beslutsunderlaget i urvalet. Länken till testet skickas ut i ett separat mail dagen efter att du skickat in din ansökan och vi vill be dig svara på testet så snart du kan. Som en del av vår rekryteringsprocess genomförs även en bakgrundskontroll innan anställning kan bli aktuell. Detta innefattar belastningsregisterutdrag och ev. ekonomisk kontroll (UC). Personuppgiftshantering Mekonomen Company org. nr. 556724–9254 är personuppgiftsansvarig för behandlingen av dina personuppgifter i samband med denna rekrytering. Läs vår policy om hur vi behandlar dina personuppgifter: https://www.mekonomencompany.se/wp-content/uploads/2024/01/Integritetspolicy-rekrytering_version-2401.pdf MECA med huvudkontor i Stockholm och Malmö omsätter 1 miljard. Vi på MECA differentierar oss genom att vara hela Sveriges mest förstående bilexpert. Vi ingår i börsnoterade MEKO och agerar på den svenska eftermarknaden för bilar. Genom störst förståelse för våra konsumenters och kunders vardag skapar vi helhetslösningar som ska göra oss till förstahandsvalet. Det sker dels genom vår fristående verkstadskedja, MECA Bilservice med ca. 400 verkstäder, där vi vill skapa den bästa konsumentresan. Dels genom att vi som grossist säljer och distribuerar verkstadsutrustning, reservdelar och biltillbehör via våra 60 lokala Expresslager till alla Sveriges verkstäder. Inom vår verkstadskedja hanteras det varje år 450 000 bilar. Vi ska alltid vara Professionella, Innovativa, Kompetenta och Engagerade. Vi arbetar aktivt med ständigt lärande och CSR, och i Sverige arbetar 1300 personer under varumärket MECA. Vi skapar förutsättningar för alla att ta sig dit de vill. Alltid. Läs mer om oss på meca.se Personuppgiftshantering MECA Sweden AB, org.nr. 556356-5612, är personuppgiftsansvarig för behandlingen av dina personuppgifter i samband med denna rekrytering. Läs vår policy om hur vi behandlar dina personuppgifter: https://www.mekonomencompany.se/wp-content/uploads/2024/01/Integritetspolicy-rekrytering_version-2401.pdf

26 februari 2024
Sista ansökan:
27 maj 2024
Restaurangmedarbetare Extra vid behov HBG Rännarbanan

Har du energi, tycker om att ta initiativ och är ansvarstagande? Häng med på vår resa mot en mer hållbar och hälsosam värld! Vi erbjuder: - Programmet ”Växa och Gro” som ger dig möjlighet att utvecklas inom företaget. - Kollektivavtal - för att säkerställa schyssta arbetsvillkor. - En rolig arbetsplats med fantastiska kollegor. - Friskvård. Ansök idag. Vi ser fram emot att träffa dig! ÖVRIG INFORMATION Anställningsgrad: deltid, extra vid behov/sommarjobb Plats: Rännarbanan Helsingborg Lön: Timlön - vi är anslutna till Visita och följer kollektivavtal Förmåner: Friskvårdsbidrag, förmånlig personallunch, sociala aktiviteter och trevligaste kollegorna.

23 februari 2024
Sista ansökan:
11 augusti 2024
Teamleader B2C

Korta fakta om jobbet Omfattning: Heltid Varaktighet: Tillsvidare Anställningsform: Tillsvidare- eller tidsbegränsad anställning Kvalifikationer: Arbetslivserfarenhet Meriterande - Teamleader- 1-2 års erfarenhet Om jobbet I rollen som Teamleader ansvarar du för ett team på 10-15 personer. Det är ditt ansvar att avdelningen utvecklas och presterar på topp utefter förmåga. I tjänsten ingår även planering, rapportering, budgetansvar. Vem är du? Du är en erfaren ledare med tidigare ansvar för ett försäljningsteam, och du har arbetat med coachning. Du är nyfiken i ditt ledarskap räds inte att testa nya saker för att driva utveckling och uppnå resultat. Du har förmågan att inspirera dina medarbetare och coacha dem till utveckling och förbättring, och du förespråkar enkelhet och ett fokuserat arbetssätt. Genom att vara kreativ i ditt arbetssätt som ledare, har du möjligheten att ta både dig själv och ditt team till nästa nivå. Ju bättre ditt team gör ifrån sig, desto bättre gör du ifrån dig! Om säljpitch: Säljpitch ger dig möjligheten att bli en del av en företagskultur präglad av stark entreprenörsanda, dynamisk atmosfär och utvecklingsmöjligheter utöver det vanliga. Vi erbjuder också våra medarbetare den högsta provisionen i branschen. Kvalifikationer: Tidigare arbetslivserfarenhet från ledande position till privatmarknad är ett krav Dokumenterad erfarenhet av ledarskap, men viktigast är förstås att du besitter rätt ledaregenskaper. Du som person drivs av utmaningar och trivs med att arbeta i ett högt tempo. Grundlön med provision.

23 februari 2024
Sista ansökan:
11 augusti 2024
Säljare sökes för projekt på kvällar och helger (Deltid)

Vi söker dig som är motiverad, framåt och som vill jobba med försäljning på deltid. Bli en del av vårt team härliga i Helsingborg. Vi sitter på 450m2 yta och expanderar vår verksamhet till kvällar och helger. Är du studerande eller kanske bara söker ett extra jobb? Då passar vi perfekt för dig! Arbetstiderna: mån-torsdag (17:00-21:00) och söndagar (11:00-15:00). Hos oss får du en vass säljutbildning, kontinuerliga utbildningar inom försäljning och möjlighet till en grym karriär som stärker dig som individ och ger dig möjligheten att utvecklas och växa. Vi strävar efter att hela tiden ge dig rätt verktyg för att lyckas nå din mål. Vi erbjuder dig daglig coachning och uppföljning så du vet att du har rätt verktyg för att lyckas. Söker du dig till ett jobb som ger dig möjligheten att nå nya, högre nivåer så har du hittat helt rätt! Varför inte jobba lite men tjäna mycket? Har du vad som krävs? Vi söker dig som är målinriktad, som drivs av positiva resultat och älskar att tävla. Svenska i tal och skrift är ett krav. Tidigare erfarenhet är meriterande men inget krav. Vi har kunskapen för att lära upp helt nya personer som aldrig jobbat med försäljning tidigare. Vi skapar stjärnor. Vad erbjuder vi? - Marknadens bästa provisioner - Grymma utbildningar och daglig coachning - Möjligheten att klättra inom företaget - Unika bonusstegar utöver provisionen - Tävlingar med grymma priser såsom resor, produkter & bonusar - Möjligheten till utlandsjobb i Marbella - Garantilön som trygghet Dagarna passerar i högt tempo och vår ambition är att kombinera nöje med prestation. Här har vi regelbundna tävlingar både i grupp och individuellt. Tjänsten är på deltid och arbetstiderna är måndag-torsdag 17:00-21:00 och söndagar 11:00-15:00. Vi erbjuder en hög provision, med unika bonusstegar och tävlingar. Detta innebär att lönen inte har något tak, utan du själv bestämmer vad du vill ha i lön! Besök gärna vår instagram - Viva Sales (https://www.instagram.com/vivasalesab/)Besök gärna vår TikTok - Viva Sales (https://www.tiktok.com/@vivasalesab?is_from_webapp=1&sender_device=pc)Vid frågor mejla oss gärna på [email protected] (https://app.teamtailor.com/companies/MRguTc-6OqI/jobs/3626843/edit/[email protected])

22 februari 2024
Sista ansökan:
10 augusti 2024
Test and Verification Engineer

Clean-energy tech leads to a positive global transformation. Heating homes contribute to 15% of Europe's CO2 emissions. Switching to sustainable solutions offers households a way to achieve net-zero emissions. Aira's mission is to advance the next generation of home energy solutions, creating intelligent, sustainable homes for a meaningful impact. Starting with innovative heat pumps, it will evolve into a comprehensive, intelligent clean energy-tech system and include dynamic electrical tariffs, cutting-edge home solar systems, and advanced battery storage solutions. Founded in 2022 with already 600 employees and growing, Aira aims to drive the clean energy revolution. We are headquartered in Stockholm, Sweden, and our factory in Poland brings these innovations to life, with operating markets in the UK, Italy, and Germany. About the role Our Product and Development department is growing, and we're in search of a Measurement and Test Engineer. Your main role involves conducting lab measurements and analyzing results for product development of heat pumps. You'll set up and operate heat pumps in various conditions, along with performing electrical, acoustic, and mechanical tests. Your early involvement allows you to influence processes and tech choices, playing a crucial role in product design and decision-making. You will help create and lay the foundation for both the product and the team culture. Currently, our laboratory is located in Markaryd, but we will be relocating to a new office in Helsingborg in June 2024. What you will be doing: Connecting heat pumps to various measurement systems. Setting up and conducting measurements. Resolving system issues, encompassing hardware and software. Analyzing measurement data. Preparing reports. Collaborating with colleagues to create test cases and procedures. Contributing to the enhancement of our work processes. What we would like you to have: Bachelor's or Master's degree in energy systems, physics, electronics, mechanics, or a related field. Demonstrated knowledge and experience in measurement techniques. Proficiency in refrigeration technology and thermodynamics is nice to have. Experience testing hardware products, ideally heat pumps, but not mandatory. Additionally, we value: A proactive and entrepreneurial mindset, along with adaptability to manage frequent changes. A preference for a blend of practical and theoretical tasks. Quick learning abilities and a solution-oriented approach. A willingness to thrive in a dynamic startup environment, often requiring proactive initiative. Strong communication and collaboration skills. What is in it for you? Gain hands-on experience in a fast-growing scale-up, with a supportive and inclusive culture, and career advancement opportunities. Collaborate with diverse teams across international markets and launch products globally. Develop and grow personally and professionally in an entrepreneurial-minded environment. Thrive in a dynamic, solution-oriented culture, tackling challenges and driving meaningful solutions that make a positive impact on the world. Influence the company's success, with a visible impact on product development and market growth. Aira leads in the next generation of Energy. We are driven by our belief that the power of diversity fuels innovation. We welcome individuals from all backgrounds, cultures, and perspectives to join our team, united in our mission to create a better future for society and the planet.

22 februari 2024
Sista ansökan:
1 juli 2024
Digital, passionerad, coachande SFI-lärare

Vi söker dig som brinner för att undervisa och inspirera vuxna inom svenska för invandrare (SFI). Hos oss utgår vi från elevernas intressen och lust att lära och vi strävar efter ett nyfiket, samarbetsorienterat lärande. Vi bygger undervisningen på den vuxnes livsvärld samtidigt som vi utmanar den.    Kvalifikationer Som person är du engagerad, kreativ, nytänkande och välstrukturerad. Du har en förmåga att inspirera andra och anpassa dig till olika målgrupper. Du har lärarlegitimation med behörighet för SFI. Därutöver är erfarenhet från undervisning inom vuxenutbildning meriterande. Är du dessutom yrkeslärare inom vård och omsorg eller bygg och anläggning är även detta meriterande. Du är väl förtrogen med skolans styrdokument, har god datorvana samt erfarenhet av att använda digitala hjälpmedel i din undervisning. Du är även positiv till att vara delaktig i utvecklingen av vår verksamhet i nära samarbete med dina kollegor. Erfarenhet av andra kulturer och kunskaper i flera språk än svenska är önskvärt. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.    Vi ser dig som en viktigt nyckelperson som hjälper oss att erbjuda en modern och attraktiv studieplats för våra elever.    Villkor Heltid.  Tillträden enligt överenskommelse.  Anställningen omfattas av kollektivavtalet mellan Almega och fackförbunden Sveriges lärare och Vision. På ABF Vux har alla medarbetare semestertjänst med 30 dagars semesterrätt. Som lärare har du ett flexibelt arbetstidsavtal.    Ansökan Välkommen med din ansökan! Vi arbetar med löpande urval vilket gör att vi gärna tar emot din ansökan snarast möjligt, dock senast 1 juni.    Till rekryteringsföretag och annonsförsäljare: Vi undanber oss vänligt men bestämt alla förfrågningar från annonsförsäljare och rekryteringsföretag i denna rekrytering.    ABF Vux kompetensutvecklar vuxna och bygger broar in i arbetslivet. Målet är att vår verksamhet ska leda till jobb eller fortsatta studier för våra deltagare. Vi bedriver utbildningsverksamhet på uppdrag av kommuner och myndigheter inom sfi, grundläggande och gymnasial vuxenutbildning samt yrkeshögskola. Vill du vara med och skapa möjlighet för våra elever och deltagare? Vi söker dig som delar vår vision och värdegrund och som vill arbeta på en arbetsplats där vi trivs och är engagerade. Vi söker dig som brinner för utveckling, tar ansvar och hittar lösningar på stora som små utmaningar och som vill samarbeta med kompetenta kollegor. Inom ABF jobb, en del av ABF vux erbjuder vi omställningsstöd inom ramen för TSL samt tjänsten rusta och matcha via Arbetsförmedlingen. ABF Vux ägs av studieförbundet ABF Göteborg och har bedrivit verksamhet sen 1997. Vår huvudsakliga verksamhet bedrivs i Göteborg, men vi finn även i Helsingborg, Borås, Gotland, Värmland, Skåne och Fyrbodal. Vår distansutbildning växer och finns nu i flertalet kommuner från norr till söder.

22 februari 2024
Sista ansökan:
1 juni 2024
Restaurangchef 🏆

Vägen till att hitta drömjobbet, få återkoppling och lägga ned minimalt med tid och faktiskt komma ihåg vilket jobb du sökt finns här. Genom att connecta med oss sätter vi dig i förarsätet för nästa drömjobb. Visste du att om du bytt arbete under 2023 hade din löneförhöjning blivit högre än ditt nuvarande jobb med +4%. Det är fortfarande 8% procentenheter mindre enligt en undersökning av Randstad precis släppt, jämfört med om du bytt till ett liknande arbete. Vi är övertygade om att lön är en faktor i det hela. Däremot är förmånspaketet som ligger med vid sidan oftast viktigare ör nuet och framtiden. Att trivas, ha kul och utvecklas på sin arbetsplats är andra faktorer som spelar in. ROLLEN Som Restaurangchef leder du den dagliga driften, är närvarande och tar dina beslut kopplade till företagets värderingar och framtidsvisioner. Du är trygg i dig själv, ser lösningar och potentiella vägar framåt för gäst och medarbetare. Som lagkapten är du strukturerad, kvalitetssäkrar processer och ser till att högsta kvalitet hålls. Du kommer att arbeta aktivt med hållbarhet. Den cirkulära hållbarhetsresan avspeglar vårt fotavtryck både socialt, ekonomiskt och miljömässigt. Nöjda och motiverade medarbetare driver företagets utvecklingen och på så sikt lönsamheten. DET HÄR ÄR DU BRA PÅ Grunder inom restaurang Driva utveckling Har god råvarukännedom ‍♀️ Inspirationskälla Kreativ ådra Konceptuella färdigheter Ekonomiskt lagd. Med det menas inte att billigast är bäst ️ Duktig på kommunikation Datorkunskap i form av kostnadskalkyler, beställningslistor, schemaläggning DET HÄR FÅR DU 💜 - Rätt förutsättningar för att göra ett grymt jobb - Trygghet i din anställning - Friskvårdsbidrag - Ett hållbart schema - Härliga relationer med samarbetspartners, leverantörer och gäster - Pension osv. DET HÄR FÅR VI ✅ - Är duktig på att inspirera och coacha andra människor - Noggrann i ditt arbete - Coachande och inspirerande i ditt ledarskap - Agil i ditt tänkande OM PROGRESSIO ❤️ Vi skapar innovation med kreativa lösningar och närvaro hos våra partners. Vi finns inte bara för att hjälpa företag inom besöksnäringen med tillsättningar för nuet, utan för långt in i framtiden skapa utveckling tillsammans. Det genom att förstå vilka vägar som kan vandras, behöver förändras, för att sticka ut i sitt employer brand på arbetsmarknaden, men även för att du som kandidat ska veta vad som ingår i din anställning, få rätt förutsättningar att lyckas framåt i tiden. Vi är övertygade om att attityd, ambitioner och growth mindset, tillsammans kommer ta oss längre. Vi styrs av värderingar där hållbarhet är centralt för utveckling i alla dess former. People, Planet and Profit. Vi är ett personligt och engagerat rekryteringsföretag som värdesätter dig som person. Transparent dialog och öppenhet. Framtidens funktion som sätter data, dialog, attityd och framtidsvisioner i förarsätet. Vilket gör att vi får fram ditt absolut bästa 👊🏼

22 februari 2024
Sista ansökan:
10 augusti 2024
Nya kollegor sökes till vår kundservice på Visma Amili! 🚀

Är du vår nya stjärna på kundservice? Vill du jobba på ett företag som är med och formar vårt samhälles framtid? Är du en serviceinriktad person med erfarenhet inom support & service? Trivs du dessutom med ha daglig kontakt med både kunder och kollegor? Då ska du höra av dig till oss! För ett par år sedan påbörjade vi en utvecklingsresa med fokus på våra medarbetare, våra kunder, vår teknik och vår tillväxt. Vi lämnade 2023 som vårt starkaste år någonsin, både sett till resultat, kundnöjdhet och medarbetarnöjdhet. Nu växlar vi inte ner - tvärtom! Vi erbjuder dig ett spännande arbete med fantastiska kollegor i en miljö som genomsyras av framåtanda och utveckling. Vi är ett lönsamt bolag med en stark tillväxt och möjligheterna för personlig utveckling och påverkan är stora. Din nya roll Som en del av vårt kundserviceteam kommer du tillsammans med dina härliga kollegor att ge bästa möjliga service till våra kunder. Detta gör vi genom direkt support via telefon, chatt och mail. Teamet präglas av laganda, innovation och viljan av att lösa kundernas problem på bästa möjliga sätt! Vi... - Vägleder våra kunder till bra lösningar som passar just dem. - Levererar kundservice av högsta klass kring frågor om exempelvis fakturor, betalningar och inkassoärenden. - Arbetar främst via inkommande samtal per telefon, email och chatt - Har ett nära samarbete både inom vår grupp och även med andra interna team. - Bidrar till att utveckla våra processer och rutiner för att säkerställa en fantastisk kundupplevelse. - Supporterar 07-19 helgfria dagar, arbetspass kommer att variera mellan dessa tider. Vem är du? - Vi letar efter dig som har erfarenhet från kundservice och som är van att leverera förstklassig service! - Du är tekniskt intresserad, samtidigt som du gillar att hjälpa kunder att lyckas. - Du har en positiv ”kan-göra” attityd, proaktivt tankesätt och gillar att lära dig nya saker. - Du är en god kommunikatör och behärskar svenska samt engelska i tal och skrift obehindrat. - Det är meriterande om du har god förståelse för betalningsprocesser, erfarenhet av kundservice samt att arbeta i olika system samtidigt. Placeringen är i Helsingborg, med flexibla dagar på kontoret (mer i början för att du ska få en raketstart!). Givet vår bransch görs kreditupplysning som en del av rekryteringsprocessen. Din ansökan Är du den vi söker efter? Skicka in din ansökan så snart som möjligt men senast den 15 mars. Vi har löpande rekrytering och hoppas hitta rätt person innan sista ansökningsdatum. Har du frågor om tjänsten? Hör av dig till: Agge Bendtzen: [email protected] Dennis Isic: [email protected] Välkommen med din ansökan!

21 februari 2024
Sista ansökan:
9 augusti 2024