Assistent till våran härliga tjej i Helsingborg

Vi söker nu en personlig assistent till en underbar tjej på 10år boendes i Helsingborg! Som assistent är du med och skapar en trygg och trivsam vardag utifrån det förutsättningar som finns. Du är ett aktivt stöd i sysselsättning, lek och kommunikation. Du hjälper henne med all omvårdnad, förflyttning och ger mat via PEG. För att vår kund ska trivas med dig behöver du vara en positiv, varm, lugn, trygg och lyhörd person med mycket tålamod. Du är initiativtagande, har lätt för att läsa av situationer och kan arbeta självständigt. I övrigt ser vi gärna att du är en idérik person som gillar att hitta på nya saker. För att söka tjänsten måste du ha fyllt 18 år, kunna uppvisa utdrag ur belastningsregistret samt uppge två närliggande referenser. På kundens begäran önskas endast kvinnliga sökande. Då våran kund är infektionskänslig är det önskvärt att vaccinationsintyg som visar att man tagit minst två doser av covid-19 vaccinet kan uppvisas. Omfattning av tjänst: Nu söker vi dig som vill ha ett meningsfullt sommar jobb med möjlighet till förlängning.. Är du flexibel kan vi erbjuda en omfattning av 60 timmar i veckan.. Arbetstiderna är varierande, du jobbar alltifrån tidig morgon till kväll och helgpass. Det är av yttersta vikt att du kan arbeta tidig morgon samt att du är ok med att morgonpassen är korta (06.00-8.30) Det är en förutsättning för att bli aktuell för tjänsten att du kan arbeta morgonpass. Det finns stora möjligheter till utökad tjänst i framtiden om samarbetet med kund och familj fungerar. Det är ett krav att du bor i centrala Helsingborg då morgonpassen börjar tidigt! Det är en fördel om du är flexibel samt har möjlighet att vikariera vid kollegors frånvaro. Tjänsten ska starta omgående och kommer att börja med indrotuktion. Det här erbjuds du: Många av våra anställda har funnits med oss sedan starten 2006 vilket vi är mycket glada och stolta över! Vi vill att du som anställd ska må bra och känna att ditt jobb är meningsfullt. Som personlig assistent är du otroligt viktig för en annan människa och ibland för en hel familj. Som en av oss får du: • En kontaktperson-din chef, finns där för att svara på både praktiska frågor och för att ge stöd. • Kollektivavtal- det är superviktigt för din trygghet idag men också för din framtid. • Du är försäkrad och får friskvårdsbidrag. • Vi stöttar och utbildar dig när du behöver det. • Du får en fast grundlön per timme. • Semesterersättning och ob-tillägg utifrån kollektivavtalet. Varmt välkommen med din ansökan! Läs mer om oss på vår hemsida www.plusfamiljen.se om varför du ska välja just oss. Sista ansökningsdatum är 25/5 men tjänsten kan komma att tillsättas innan dess. Vi frågor kontakta Verksamhetschef [email protected]

23 april 2024
Sista ansökan:
23 maj 2024
Maskinoperatörer till känd kund i Helsingborg | Sommar

Är du på jakt efter ett sommarjobb som är väldigt mångsidigt och som dessutom bjuder på goda utvecklingsmöjligheter? Motiveras du av att ha högt uppsatta mål och av att nå resultat tillsammans med ditt team? Då har vi rätt uppdrag för dig! Just nu söker vi på Manpower maskinoperatörer till vår kunds verksamhet i Helsingborg. Låter det intressant? Välkommen med din ansökan idag! Det här uppdraget innebär att du kommer att bli anställd av oss på Manpower men arbetar på plats hos vår kund i Helsingborg. Uppdraget beräknas starta omgående och fortsätter till slutet på augusti med goda möjligheter till förlängning. Arbetstiderna kommer vara förlagda på dag- och kvällstid. Om jobbet Du kommer att jobba på en av Helsingborgs största industrier som är specialiserade på tillverkning av läkemedel och hälsoprodukter för egenvård. Som maskinoperatör kommer du att kontrollera maskiner och material som används i produktionen. Mer specifika arbetsuppgifter som förekommer är demontering/montering av utrustning, truckkörning, drift av processutrustning inklusive rengöring av utrustning, processkontroll och dokumenthantering, beställning av material och förebyggande underhåll. Är du rätt för rollen som maskinoperatör? För att lyckas väl i tjänsten ser vi att du som söker är kvalitetsmedveten och tycker att det är spännande att arbeta inom industri. Vi utgår från att du är nyfiken, trevlig och att du kan arbeta såväl självständigt som tillsammans med dina kollegor. Vi ser även att du är driven, noggrann och flexibel som person. Dessutom har du ett stort tekniskt intresse och brinner för den här typen av arbetsuppgifter. Krav för tjänsten Vi på Manpower söker dig som har: * Fullständig gymnasieexamen * B-körkort och tillgång till bil * God datorvana * Goda kunskaper i svenska i ta och skrift * Grundläggande kunskaper i engelska Det anses vara meriterande om du har truckkort eller erfarenhet av den här typen av arbetsuppgifter. I enlighet med vår kunds krav så genomför vi i denna rekryteringsprocess en bakgrundskontroll i brotts- och belastningsregistret inför en eventuell anställning. Vad erbjuder Manpower? Som konsult hos Manpower har du alla möjligheter att forma din framtid utifrån din kompetens, dina behov och dina önskemål. Vi samarbetar med många populära arbetsgivare och kan öppna dörrarna till nya, spännande uppdrag. Du får en anställning med allt vad det innebär i form av marknadsmässig lön, övertidsersättning, semester, tjänstepension och försäkringar enligt kollektivavtal. Friskvårdsbidrag och företagshälsovård ingår också. Hur söker jag jobbet? Det är väldigt enkelt! Ansök jobbet via ansökningsknappen. Vid frågor är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Sara Nordström via e-post: [email protected]. Vänligen notera att vi inte tar emot ansökningar via mail! Vänta inte för länge! Urval och intervjuer startar under april, därför kan tjänsten bli tillsatt innan sista ansökningsdatum. Vi ser fram emot att höra från dig! Övrigt Placeringsort: Helsingborg Tillsättning: Omgående Arbetstider: Dag och kväll Om Manpower Manpower är Sveriges ledande rekryterings- och bemanningsföretag med tiotusentals attraktiva arbetsgivare över hela landet som våra kunder. Med vårt omfattande nätverk, lokalt såväl som globalt, kan vi erbjuda mängder av spännande lediga jobb som hjälper dig att bygga din karriär, både på kort och lång sikt. Hos oss kan du söka heltidstjänst eller extrajobb vid sidan av studierna.

23 april 2024
Sista ansökan:
23 maj 2024
Kvalitets- och miljöansvarig till RKW Sweden

Tjänstebeskrivning & erbjudande Har du tidigare erfarenhet av kvalitets- och miljöarbete? Är du en operativ och aktivt engagerad person som trivs i en avgörande roll? RKW söker nu en kvalitets- och miljöansvarig och vill ha dig som har god kompetens och erfarenheter av att förbättra processer inom en producerande verksamhet! Som kvalitets- och miljöansvarig kommer du att spela en avgörande roll i att övervaka, utveckla och säkerställa standarder och rutiner inom våra kvalitetssystem. Din expertis inom kvalitetssystem och processhantering kommer att driva utveckling och förbättring, vilket säkerställer att våra produkter uppfyller lagkrav och kundens förväntningar. I tjänsten kommer du till exempel att: • Hantera ISO och utveckla ISO 9001, 14001, FSSC 22000-standarder samt genomföra både interna och externa revisioner. • Utveckla rutiner, riktlinjer och policys inom arbetsmiljöområdet. • Verka i compliance-frågor för att säkerställa att RKW:s produkter uppfyller lagkrav, interna krav och kundkrav. • Skapa och upprätthålla dokumentation och system gällande lagenlighet och annan compliance. • Kommunicera och koordinera i analysen av kundens claims. I rollen som Kvalitets- och miljöansvarig kommer du att ha en central roll i att följa upp och föreslå åtgärder för att förbättra och upprätta hålla våra kvalitetssystemsprocesser, hantera reklamationer, för att på så sätt säkerställa att våra produkter och processer håller hög kvalitet. Dessutom kommer du att ansvara för kemiregistret och inspektionen, arbeta enligt HACCP, samtidigt som du noggrant övervakar efterlevnaden av alla relevanta regler och initiativ, till exempel det viktiga Zero Pellet Loss-initiativet. Personprofil Vi söker dig som har minst 5-års erfarenhet av en liknande roll och kvalitetsarbete, med fördel inom processindustrin, samtidigt som du kommunicerar väl i både engelska och svenska i såväl tal som skrift. För att lyckas i rollen som kvalitets- och miljöansvarig söker vi dig som stämmer in på följande: • Har en examen inom kemiteknik, livsmedel eller annan likvärdig utbildning. • Erfarenhet av ISO 14001 och 9001. • Färdigheter inom projektledning. • Kunskap och erfarenhet av GMP. För att lyckas i rollen är du välorganiserad, analytisk och har en god förmåga att kunna prioritera bland dina arbetsuppgifter. Du har ett starkt engagemang, ett naturligt driv och en nyfikenhet i vad du och dina kollegor tillsammans kan uppnå. Vidare är du även en god kommunikatör och har förmågan att samarbeta och bygga relationer med dina kollegor. Som person har du stor teknisk förståelse för tillverkningsindustrin samt ett starkt intresse för att etablera nya processer och rutiner. Övrigt Start: Enligt överenskommelse Omfattning: Heltid Arbetstid: Kontorstider Plats: Helsingborg – möjlighet till distansarbete erbjuds PerformIQ – rekrytering av personal med egenskaper från idrott/föreningsliv, är vår samarbetspartner och vi hänvisar eventuella frågor om tjänsten till Rekryteringskonsult Jesper Wahlgren på [email protected]. Skicka in din ansökan redan idag då intervjuer sker löpande. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. Välkommen med din ansökan! Företagspresentation The RKW Group is an independent private company headquartered in Mannheim, Germany, and is one of the world's leading manufacturers of excellent film solutions. RKW is the market leader in the areas of hygiene and agricultural films, films for the beverage industry and packaging for powdery goods. Moreover, the company also supplies films and nonwovens for medical applications, for the chemical and processing industries as well as for the construction sector. The RKW Group's sustainable plastic-based films enable its customers to improve the daily lives of consumers worldwide. RKW employs approximately 3,000 people at 18 locations worldwide. In line with the company's slogan "When excellence matters", the company, founded in 1957, focuses on excellence in quality and service. Respect and reliability are RKW's core values and form the basis of the company's success.

23 april 2024
Sista ansökan:
31 maj 2024
Beräkningsingenjör hållfasthetslära FEM för kärnkraft till TÜV NORD Scandin

TÜV NORD utför objektiva tekniska bedömningar åt industrin. Tillsammans antar vi utmaningen att utveckla nästa generation kontrolltjänster. TÜV NORD i Sverige startades 2001 som ett joint-venture mellan ÅF och TÜV NORD. 2010 köpte TÜV NORD ut ÅF och TÜV NORD Sweden bildades. Sedan dess har vi blivit marknadsledare inom tredjepartskontroll för kärnkraftindustrin och etablerat oss framgångsrikt inom övrig industri. Det som förenar oss är viljan att utveckla industrin! TÜV NORD i Skandinavien är idag cirka 40 anställda med kontor i Helsingborg, Göteborg och Kolding (Danmark). Läs mer om oss på www.tuv-nord.com/se . Vill du bli en av totalt 15 utvalda som aktivt bidrar till en säker och kontrollerad utbyggnad av den framtida svenska kärnkraften? Vill du arbeta på ett mindre svenskt företag där det råder en stark teamkänsla, hög flexibilitet och korta beslutsvägar? Värdesätter du även möjligheten och fördelen som en större internationell koncern kan ge dig avseende din personliga utveckling inom flera områden? Om dina svar på ovan är ja, då ska du absolut läsa vidare. Det går bra för TÜV NORD Scandinavia. Vi växer stadigt med nya kunduppdrag och behöver därför förstärka vårt växande kärnkraftsteam i Helsingborg med ytterligare en ny kollega. Vi söker dig som idag är en erfaren beräkningsingenjör inom hållfasthetslära med inriktning mot FEM analyser till vår beräkningsgrupp för kärnkraft. TÜV NORD Scandinavia är ackrediterade av Swedac som kontrollorgan och certifieringsorgan inom relevanta verksamhetsområden, fokuserat mot cisterner/tryckkärl och rör, material och svets. Vi är också anmält organ inom EU för PED (Tryckkärlsdirektivet), samt utför kontroll- och certifieringsuppdrag hos materialleverantörer baserat på egen och tysk ackreditering. Rollbeskrivning Som beräkningsingenjör hos oss kommer du arbeta med granskningsuppdrag inom framför allt kärnkraftsindustrin. Analysernas omfattning varierar där det i vissa fall är komplexa, dynamiska och olinjära FEM analyser medan det i andra fall kan vara formelbaserade beräkningar enligt norm. Detta är en tjänst för dig som vill utvecklas och ser möjligheten i att driva egna projekt med mycket kundkontakt samt vill kunna påverka din egen arbetssituation. I tjänsten kan det förkomma några enstaka resor om året inom västra och mellersta Sverige där den svenska kärnkraftsindustrin finns. Placeringsort blir på vårt kontor i Helsingborg där vi idag är fyra erfarna medarbetare som arbetar med kärnkraft. På vårt kontor i Göteborg har vi två erfarna beräkningsingenjörer inom kärnkraft. Samtliga medarbetare inom vår beräkningsgrupp för kärnkraft är civilingenjörer. Totalt är vi idag 15 medarbetare inom TÜV NORD Scandinavia som arbetar med kärnkraft. Vi erbjuder För rätt person erbjuder vi en spännande och varierande tjänst inom en kreativ och komplex miljö, med täta kontakter både med kunder och kollegor. Din vardag kommer att fyllas med spännande projekt och utmaningar, vilka garanterat kommer att bidra till din personliga och professionella utveckling. Vi är ett mindre svenskt företag vilket skapar flexibilitet och korta beslutsvägar, men samtidigt ingår vi i en större internationell koncern som också innebär utvecklingsmöjligheter inom flera områden. Inom företaget har vi en unik och stark teamkänsla med ett gemensamt mål att som team lyckas med våra olika projekt. Din bakgrund Vi söker dig som brinner för hållfasthetsanalyser och komplexa beräkningar. Du har en civilingenjörsexamen från maskinteknik, teknisk fysik eller byggteknik med inriktning - beräkningsingenjör inom strukturmekanik, hållfasthetslära eller brottmekanik. Du är strukturerad i arbetssätt, har känsla för planering, är kvalitetsmedveten och har förmågan att se och analysera detaljer. Du behärskar ett FEM-program (ANSYS, ADINA eller dylikt) och har tidigare arbetat med normer som t.ex. ASME III, Eurokod 3, EN 13445 / 13480. Våra övriga krav Arbetslivserfarenhet som beräkningsingenjör Flytande både i tal och skrift, svenska och engelska Svenskt medborgarskap eller dubbelt från annat land inom EU. B körkort   Meriterande är Erfarenhet av rörkodsberäkningar och tidigare uppdrag inom kärnkraftsindustrin Erfarenhet gällande brottmekaniska analyser Programvana i FEM (ANSYS, ADINA eller dylikt) Programvana i Rörutvärdering (Pipestress, CAEPIPE, rohr2 eller dylikt) Normutvärdering enligt EN 13445 / 13480, ASME III, Eurokod 3 Erfarenhet från teknisk projektledning är meriterande Dina personliga egenskaper Du är en strukturerad och analytisk person med stark drivkraft att slutföra påbörjade projekt genom din goda planeringsförmåga. Du är kvalitetsmedveten och har förmågan att se och analysera även på enskild detaljnivå. Det är även viktigt att du har god kommunikativ förmåga, social kompetens samt en positiv grundsyn. Som person har du integritet, men agerar prestigelöst i alla lägen. Du har den rätta viljan att utvecklas och intresset för lärandet. Vi söker dig som vill utvecklas och ser möjligheten i att driva egna projekt samt att kunna påverka din egen arbetssituation. Vi kommer att lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper och din profil för den här tjänsten. Då den här rollen är inom en säkerhetskänslig verksamhet så krävs det en säkerhetsprövning och registerkontroll av slutkandidaten enligt Säkerhetsskyddslagen. Säkerhetsprövningen utförs av oss i rekryteringsprocessen och accepteras slutligen av våra kunder medan registerkontrollen genomförs av Säkerhetspolisen (Säpo). Ansökan I denna rekrytering samarbetar vi med Ny Kollega och du är välkommen att kontakta rekryteringsspecialist Johan Spjuth på 0733- 67 06 60 vid frågor. Sista ansökningsdag är den 31 maj men ansök snarast då urval och intervjuer sker löpande.  Varmt välkommen med din ansökan! Ny Kollega skapar nya möjligheter och växtkraft mellan människor och företag främst inom Öresundsregionen men även i Göteborg och Stockholm. Vi levererar kundanpassade tjänster inom: Rekrytering - Search - Personaluthyrning - Interim. Vi är medlem i Kompetensföretagen och blev i oktober 2021 ett auktoriserat rekryterings- och uthyrningsföretag. Läs mer om oss på vår hemsida nykollega.se eller följ oss på LinkedIn och Facebook.

23 april 2024
Sista ansökan:
31 maj 2024
ST-läkare till Vårdcentralen Landborgen i Helsingborg

Gör skillnad. Varje dag. Är du legitimerad läkare som vill göra skillnad? Söker du efter en arbetsplats där du ges möjlighet till utvecklig både i din yrkesroll och på ett personligt plan? Tveka då inte att söka dig till oss på Vårdcentralen Landborgen i Helsingborg! Vårdcentralen Landborgen ligger i hjärtat av Helsingborg med närhet till havet, skogen och centrum. Med ett stort engagemang arbetar vi kontinuerligt med att förbättra vår verksamhet för att kunna leverera ännu bättre vård. I detta arbete har du som medarbetare stora möjligheter att påverka. Vi värnar om vår goda arbetsmiljö och har fokus på såväl nöjda medarbetare som nöjda patienter samt hög vårdkvalitet. Med ett högt förtroende från våra omkring 13 200 listade patienter och erbjuder dem ett brett vårdutbud med flera mottagningar såsom diabetes, astma/KOL, hypertonimottagning, flimmermottagning, äldrevårdsmottagning, distriktssköterskemottagning och barnavårdscentral. Vi satsar på ett strukturerat teambaserat arbetssätt i tron om att teambaserad vård ökar nöjdheten bland patienterna och stärker samhörigheten bland personalen. Hos oss arbetar specialistläkare inom allmänmedicin, utbildningsläkare, sjuksköterskor, undersköterskor, dietist, kuratorer, rehabiliteringskoordinator, medicinska sekreterare samt arbets- och fysioterapeuter på vår rehabiliteringsavdelning. Vi utför även hembesök och har fått förtroendet att sköta om två äldreboenden. ARBETSUPPGIFTER Vi söker nu en ST-läkare till vår vårdcentral. Hos oss får du möjlighet att följa olika vårdförlopp i nära samarbete med kompetenta medarbetare och våra vårdgrannar. Därtill arbetar du med vanligt förekommande uppgifter på vårdcentral, som exempelvis egen mottagning med både planerade och akuta besök, barnavårdscentral (BVC), hemsjukvård samt vårdboende. I din roll fungerar du också som stöd till sjuksköterskor och annan vårdpersonal i deras arbete. Du tilldelas en fast handledare och avsatt handledningstid varje vecka. Vi satsar på fortbildning och kompetensutveckling och är flexibelt inställda till att du själv ska kunna påverka och forma ditt tjänsteinnehåll. Arbetstiderna är förlagda måndag till fredag. På enheten tycker vi att det är viktigt med fortlöpande utveckling av våra medarbetare och vår verksamhet. Vår läkargrupp består av sju specialister i allmänmedicin och åtta ST-läkare som tillsammans har en bred erfarenhetsbas och kompetens. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som är legitimerad läkare med behörighet att verka inom svensk sjukvård. Språkkunskaper i svenska motsvarande lägst nivå C1 enligt Europarådets nivåskala är ett krav. För att trivas hos oss behöver du vara ansvarstagande, flexibel och lösningsfokuserad samt ha ett stort intresse för allmänmedicin. Vi ser att du har en god kommunikations- och samarbetsförmåga eftersom tjänsten innebär såväl självständigt arbete som samarbete med kollegor inom och utanför den egna professionen. För dig är det patienten som står i fokus och du strävar alltid efter att ge bästa möjliga service. Dessutom är du positiv, engagerad och vill vara med i det fortsatta utvecklingsarbetet på vårdcentralen. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. I denna rekrytering tillämpas löpande urval. Varmt välkommen med din ansökan redan idag, vi ser fram emot att lära känna dig! ÖVRIGT Region Skåne finns till för att alla som bor i Skåne ska må bra och känna framtidstro. Genom gränslösa samarbeten och omtanke skapas de bästa förutsättningar för ett hälsosamt liv inom näringsliv, kollektivtrafik, kultur och hälso- och sjukvård i Skåne. Tillsammans gör vi livet mera möjligt. Primärvården Skånes syfte är att skapa god hälsa och bästa möjliga patientupplevelse för alla i Skåne. För hela människan. Genom hela livet. Vi erbjuder hälso- och sjukvård till alla som bor i eller besöker Skåne. Vi ansvarar för de offentligt drivna vårdcentralerna, barnmorskemottagningarna, barnavårdscentralerna samt kvälls- och helgmottagningarna i hela Skåne. I primärvården finns även dietistverksamhet, palliativ vård och avancerad sjukvård i hemmet (ASIH), familjecentraler, barnhälsovårdspsykologer, Palliativt utvecklingscentrum och Centrum för primärvårdsforskning (CPF). Vi är cirka 4 300 medarbetare i förvaltningen. Välkommen! På https://www.skane.se/ledigajobb kan du se i vilket skede Region Skånes rekryteringar befinner sig och hur många som har sökt tjänsterna. Till bemannings- och rekryteringsföretag och till dig som är försäljare: Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser.

23 april 2024
Sista ansökan:
7 maj 2024
Vacant söker sjuksköterskor till häkten och anstalter över hela Sverige!

Har du erfarenhet av att arbeta på häkten och anstalter? Är du sjuksköterska och vill jobba som konsult hos våra kunder? Har du erfarenhet och vill arbeta inom kriminalvård, LVU, rättspsykiatri eller liknande?  Varmt välkommen med din ansökan via denna annons eller kontakta oss här!  Annonsen avser både hel- och deltidstjänster och uppdragen finns runtom i hela Sverige.    För att anmäla ditt intresse behöver vi följande: CV med personnummer Kontaktuppgifter till två referenser, varav minst en chef Krav: Minst 2 års erfarenhet som sjuksköterska Meriterande: Tidigare erfarenhet av kriminalvård, LVU, rättspsykiatri eller liknande  Erfarenhet av arbete på vårdcentral   Alla som arbetar inom häkten och anstalter måste ge samtycke till att genomgå en säkerhetsklassning av SÄPO. Är du intresserad så är du välkommen att maila ditt CV, personnummer samt kontaktuppgifter till två referenser varav minst en chef. Milersättning utgår med 25kr/mil om du har längre en 50 km enkel resa från din hemort. Max 10 mil enkel väg. Vi bekostar inte boende på detta uppdrag. Ser fram emot ditt svar! Intresserad av andra uppdrag? Välkommen att registrera dig hos oss och ladda upp ditt CV här! Om oss Vacant Vårdbemanning AB är ett svenskt bemanningsföretag med huvudkontor i Stockholm. Vi levererar vårdpersonal till sjukhus, kommuner, regioner och privata vårdgivare i hela Sverige. - Vi erbjuder dig spännande uppdrag över hela Sverige och vårt fokus ligger alltid på att matcha uppdrag med din kompetens! - Du har alltid en fast kontaktperson före, under och efter ditt uppdrag. Din kontaktperson har lång erfarenhet från bemanningsbranschen inom vård och omsorg och är själv vårdutbildad. - Vi är behjälpliga med boende och resor om du arbetar på annan ort - Vi erbjuder dig en marknadsmässig ersättning för din insats - För oss är hälsan viktig – generös friskvårdsersättning. Max 3000:-/år - Vill du arbeta några enstaka pass, del- eller heltid? Du bestämmer! Vacant Vårdbemanning AB etablerades i Sverige år 2019 och ingår i den norska koncernen Vacant Holdings AS, vilka har funnits i branschen i Norge sedan år 2008. Företagets ledning har arbetat med bemanningslösningar till vårdbranschen sedan år 2000.

23 april 2024
Sista ansökan:
24 maj 2024
Account Manager B2B

Korta fakta om jobbet Omfattning:Heltid Varaktighet:Tillsvidare Anställningsform:Tillsvidare- eller tidsbegränsad anställning Kvalifikationer Meriterande Account manager - 1-2 års erfarenhet Språkkrav: Svenska Engelska Meriterande Alla övriga språk. Vem är du? Du är en person med förmågan att övertyga nya kunder om att vår produkt/lösning är rätt val för dem, och du är kreativ i din problemlösning. Du tycker om att jobba i ett team, där individuella och gemensamma målsättningar tillsammans bildar målbilden. Du kommer att spendera stora delar av din dag i telefon, och vi ser därför att det är viktigt att du känner dig bekväm med detta. Det är meriterande om du har arbetat med försäljning tidigare, men inget krav. Vi lägger större vikt vid din personliga profil, och egenskapen att vilja prestera och utvecklas. Om jobbet Säljpitch hjälper företag att öka sin försäljning på kundens mest gynnsamma sätt, och vi är flexibla i vårt tillvägagångssätt. Vi expanderar ständigt, och är just nu i en fas där ett av våra affärsområden behöver extra förstärkning. Vad innebär rollen? Som Account Manager hos Säljpitch arbetar du med såväl befintliga kunder, som ”nykund”, och du tar både fysiska möten och telefonmöten. I rollen som Account Manager så kommer du att agera coach digitalt, för olika stora företag, med syfte att visa hur man med enkla medel kan få sitt företag att växa. Du blir expert på att ta fram anpassade lösningar för företag, och bygga långsiktiga relationer. Som understöd till detta kan du erbjuda kundkontakter från Sveriges största sökmotor. Vi på Säljpitch.se erbjuder dig: Fast lön + Hög provision (högst i branschen) Professionell coaching och utbildning inom försäljning och digitalisering Arbete i en ung och glädjefylld miljö, i stora luftiga lokaler Möjligheten till att delta i säljtävlingar (tidigare vinster har tagit medarbetare till b.la. Dubai, Marbella och Miami) Förmånen att få arbeta med entreprenörsdrivna människor, med stor vilja att ta dig under sina vingar Möjligheten att utvecklas och accelerera inom företaget Övrig information: Tjänstens omfattning: Heltid. Tillträde: Enligt överenskommelse Plats: Helsingborg, fri parkering, och kollektivförbindelser (Buss och tåg) precis intill kontoret.

23 april 2024
Sista ansökan:
10 oktober 2024
Innesäljare

Korta fakta om jobbet Omfattning: Heltid Varaktighet: Tillsvidare Anställningsform: Tillsvidare- eller tidsbegränsad anställning Kvalifikationer Meriterande Innesäljare - 1-2 års erfarenhet Utbildning Meriterande Gymnasial utbildning Flerspråkighet Kompetenser Meriterande Försäljningsvana, uppsökande försäljning företag Uppsökande försäljning Försäljningsvana, telefonförsäljning Digital marknadsföring/Onlinemarknadsföring Marknadsföring/PR Språkkrav Svenska Engelska Om jobbet Innesäljare Bolaget är snabbt växande och riktar in sig på företag av varierande storlek. Vårt team består utav ett härligt gäng resultatdrivna killar och tjejer, som trivs med ett högt arbetstempo. Vår atmosfär är familjär, och det är viktigt för oss att alla trivs och känner glädje på jobbet. Din uppgift kommer att vara att kontakta kunder, nya som befintliga, där säljmålen är konkreta. Telefon och mejl, är där du främst kommunicerar med dina kunder, och det är viktigt att du känner dig bekväm med detta. Profil Vi tror att du har en vilja, och ett driv, att utvecklas inom säljyrket – och det här är därför rätt plats för dig! Vi efterfrågar ingen tidigare erfarenhet, utan det viktigaste är att du är motiverad, har energi och ett engagemang. Hos oss trivs lagspelare bäst, och du motiveras av att påverka din egen lön - Vi erbjuder dig en fast lön och den högsta provisionen i branschen. Ansökan Du är välkommen med din ansökan snarast då urval och intervjuer kommer att ske löpande. Skicka din ansökan idag! Lönetyp: Fast lön + provision Övrig information: Tjänstens omfattning: Heltid. Tillträde: Enligt överenskommelse Plats: Helsingborg, fri parkering, och kollektivförbindelser (Buss och tåg) precis intill kontoret.

23 april 2024
Sista ansökan:
10 oktober 2024
Är du vår nästa stjärna? B2C

Säljpitch är ett snabbt växande säljbolag som riktar in sig på företag stora som små, men nu även privatpersoner. Vårt B2C-team består utav ett härligt gäng med både tjejer och killar. Teamet är ett resultat drivet gäng och stimuleras av ett högt arbetstempo. Vår atmosfär är familjär, och det är viktigt för oss att alla trivs och känner glädje på jobbet. Tidigare erfarenhet inom sälj är meriterande men inte ett måste, då vi utbildaroch coachar våra medarbetaredagligen. Tjänsten erbjuder ett bra lyft i karriären och kommer ge er möjligheten till att bygga på kunskap inom företagsutveckling, försäljning och hur man arbetar strategiskt inom försäljningsprocesser. Är du i tankarna på att ta nästa steg i karriären eller vill veta mer om oss så tveka inte på att höra av er.

23 april 2024
Sista ansökan:
3 oktober 2024
Säljare - Account Manager till Hitta.se Helsingborg

Säljare - Account Manager Hitta.se är förmodligen Sveriges äldsta & coolaste start-up! Vill du vara med och utveckla vår relation med företag runt om i Sverige? Sluta leta - Börja på Hitta.Vi söker dig som vill:- Arbeta med kunder över hela Sverige- Nå uppsatt budget, både individuellt och tillsammans med teamet- Arbeta i huvudsak med telefonen som arbetsredskap- Lägga grunden för långsiktiga relationer mellan Hitta.se & företag runt om i Sverige- Bidra till lagkänslan på kontoret Vem är du? För att lyckas hos oss på Hitta.se så är det viktigaste att du har rätt personligt driv, triggas av att jobba mot högt uppsatta mål och att du har bestämt dig för att bli en riktig vass säljare Kanske har du tidigare arbetat med försäljning eller har en bakgrund inom idrott. Du är en relationsbyggare med en stark kommunikativ ådra. Försäljningen bygger på att skapa nya relationer och vi söker dig som är duktig på att fånga vad kunden har för önskemål och behov. Du har även mycket goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift. Ett stort plus är om du har tidigare erfarenhet av att jobba med försäljning och/eller erfarenhet av media och marknadsföring.Att jobba med Hitta.seHos oss strävar vi alltid efter att ta hand om varandra och vi sätter vår kultur och våra värdering i centrum i allt vi gör. På Hitta är samarbete, innovation och kundfokus våra allra viktigaste ledord. Vi erbjuder dig: - En arbetsplats i Helsingborg med fantastiska kollegor- Daglig coachning och regelbunden säljträning- Ett utmanande jobb med stor möjlighet till personlig utveckling- Tillsvidaretjänst med en fast månadslön och väl tilltagen provision- Hitta Awards gala där vi firar årets fina prestationer och hyllar varandra- Fredags-AW, gemensamma frukostar, fester och massa annat roligt!Lär känna Marina, en av våra säljareVad tycker du är roligast med att jobba på Hitta.se?"Mest av allt gillar jag det personliga mötet, att vara ute och träffa kunder inom olika branscher. Tydliga mål, fantastiska kollegor och vetskapen om att jag jobbar på ett företag som alltid vill framåt." Hur ser en vanlig arbetsvecka ut?"Livet på Hitta bjuder aldrig på en ”vanlig” arbetsvecka då ingen vecka är den andra lik. Det gör jobbet utmanande och spännande. Jag behandlar både nya och befintliga kunder i min roll på Hitta." Om tjänstenTjänsten är en heltidstjänst på vårt Helsingborgskontor. Vi ser fram emot din ansökan!Om Hitta.se Hitta.se är en plattform som gör det enkelt för företagare att hitta och bygga relationer med lokala kunder genom självkörande marknadsföring. Vi är Sveriges lokala marknadsplats som erbjuder tjänster för att smidigt och snabbt hitta relevant information om företag, personer och platser. Samtidigt tillhandahåller vi våra företagskunder en bred portfölj av innovativa tjänster och produkter som förenklar vardagen, attraherar kunder och ökar försäljningen.

23 april 2024
Sista ansökan:
10 oktober 2024