Vacant söker sjuksköterskor till häkten och anstalter över hela Sverige!

Har du erfarenhet av att arbeta på häkten och anstalter? Är du sjuksköterska och vill jobba som konsult hos våra kunder? Har du erfarenhet och vill arbeta inom kriminalvård, LVU, rättspsykiatri eller liknande?  Varmt välkommen med din ansökan via denna annons eller kontakta oss här!  Annonsen avser både hel- och deltidstjänster och uppdragen finns runtom i hela Sverige.    För att anmäla ditt intresse behöver vi följande: CV med personnummer Kontaktuppgifter till två referenser, varav minst en chef Krav: Minst 2 års erfarenhet som sjuksköterska Meriterande: Tidigare erfarenhet av kriminalvård, LVU, rättspsykiatri eller liknande  Erfarenhet av arbete på vårdcentral   Alla som arbetar inom häkten och anstalter måste ge samtycke till att genomgå en säkerhetsklassning av SÄPO. Är du intresserad så är du välkommen att maila ditt CV, personnummer samt kontaktuppgifter till två referenser varav minst en chef. Milersättning utgår med 25kr/mil om du har längre en 50 km enkel resa från din hemort. Max 10 mil enkel väg. Vi bekostar inte boende på detta uppdrag. Ser fram emot ditt svar! Intresserad av andra uppdrag? Välkommen att registrera dig hos oss och ladda upp ditt CV här! Om oss Vacant Vårdbemanning AB är ett svenskt bemanningsföretag med huvudkontor i Stockholm. Vi levererar vårdpersonal till sjukhus, kommuner, regioner och privata vårdgivare i hela Sverige. - Vi erbjuder dig spännande uppdrag över hela Sverige och vårt fokus ligger alltid på att matcha uppdrag med din kompetens! - Du har alltid en fast kontaktperson före, under och efter ditt uppdrag. Din kontaktperson har lång erfarenhet från bemanningsbranschen inom vård och omsorg och är själv vårdutbildad. - Vi är behjälpliga med boende och resor om du arbetar på annan ort - Vi erbjuder dig en marknadsmässig ersättning för din insats - För oss är hälsan viktig – generös friskvårdsersättning. Max 3000:-/år - Vill du arbeta några enstaka pass, del- eller heltid? Du bestämmer! Vacant Vårdbemanning AB etablerades i Sverige år 2019 och ingår i den norska koncernen Vacant Holdings AS, vilka har funnits i branschen i Norge sedan år 2008. Företagets ledning har arbetat med bemanningslösningar till vårdbranschen sedan år 2000.

8 mars 2024
Sista ansökan:
24 maj 2024
Montörer med tekniskt intresse - Helsingborg

Är du en person som har ett intresse för teknik och en naturlig fallenhet för praktiskt arbete? Då kan vi ha den rätta tjänsten för dig. Just nu söker vår kund i Helsingborg erfarna montörer som ska komplettera deras produktionsteam. Om tjänsten Uppdraget är på heltid med goda chanser till övertag av kund efter 6 månader. Du som anställd kommer få en utbildningsplan och så småningom även få en möjlighet till att bli upplärd inom svetsning. Arbetstiderna är förlagda måndag till fredag 07:00-16.00. Arbetsuppgifter - Montera produkt utefter arbetsbeskrivning och ritning - Kvalitetskontroll Profil & bakgrund Du som söker bör ha en fallenhet för att arbeta med detaljer och ha det i dig att kunna sitta med samma uppgift under en längre tid. Det är viktigt att du har ett intresse för teknik då monteringen kräver en viss förståelse för hur saker fungerar. Du behöver även ha en positiv inställning, vara engagerad och kunna arbeta i mindre team. Vi ser gärna att du uppfyller nedanstående krav: - Tekniskt intresserad - Erfarenhet inom montering, tillverkning, industri eller verkstad - Behärskar svenska i tal och skrift - Körkort och tillgång till bil Om Boxflow Boxflow grundades 2018 och har verksamhet i Halmstad, Göteborg, Stockholm, Helsingborg, Malmö och Kristianstad. Boxflow erbjuder tjänster inom Tredjepartslogistik, Consulting inom logistik samt uthyrning av personal inom logistik och industri. Boxflow har haft en stadig tillväxt sedan start och beräknas omsätta över 350 miljoner 2023 med fler än 1000 anställda.

7 mars 2024
Sista ansökan:
25 juli 2024
Interim löneadministratör till kund i Ängelholm/Helsingborg

Om uppdraget och dig vi söker För kunds räkning söker vi en interim löneadministratör till ett utvecklade konsultuppdrag. Uppdraget är på 50%, startar omgående och pågår i ca 3-6 månader med möjlighet till förlängning. Företaget har kontor i flera städer men i detta uppdraget kommer man att arbeta utifrån kontoret i Ängelholm men i nära samarbete med kolleger på andra orter. Man ansvarar för företagets grundläggande löneberedning i samarbete med ekonomi och HR. Arbetsuppgifter: - Hantera hela löneprocessen för 5 bolag, ca 200 medarbetare - Utföra löneberedningsrutiner och löpande lönearbete - Hantera anställningsformer och tillämpning av arbetsrätt och avtal i löneberedning, löneformer och lönedelar enligt gällande kollektivavtal - Sammanställa underlag för statistik, pensions- och försäkringsärenden - Har god kunskap om skatter, avgifter, lagar, regler, kollektivavtal - Du bör ha god kännedom om semester, arbetstidslagen samt skatt, reseräkningar och regler om semester och föräldraledighet - Expert på lön & KA frågor (semester, övertid/jourtid, schema, pension etc). - HRIS ansvarig: Lönesystemem AGDA, Visma, etc - Utveckla och förbättra arbetsprocesser och system För att lyckas i denna roll ser vi gärna att du är organiserad och strukturerad i ditt tillvägagångssätt. Du har ett öga för såväl detaljer som utveckling och driver processer självständig. Vi söker en lösningsinriktad, systemvan och erfaren löneadministratör med minst 7 års erfarenhet. Kunden har sitt kontor i Ängelholm. Du kan delvis jobba på distans. Vi startar urvalet omgående så sök gärna redan idag! Om att vara konsult hos People Experience Högt som lågt och ibland tvära kast tillhör vardagen som konsult - men ruskigt roligt, varierande och lärorikt är det. Som konsult via People Experience välkomnas du med öppna armar in i vår PX-familj med konsultfrukostar, check-ins och bollplank för att du ska känna samhörighet och utbyte, men alltid med fin balans - för att inte göra anspråk på för stor del av din tid. Formen för ditt konsultuppdrag (dvs om du blir underkonsult eller anställd hos PX för det specifika uppdraget) bestämmer du själv! Vi är alltid intresserade av att komma i kontakt med nya potentiella People, Payroll & Finance Consultants och utökar dagligen vårt nätverk med förtroendeingivande, prestigelösa och flexibla Professionals med både integritet, ödmjukhet och ett starkt ledarskap. I vårt nätverk finns expertis inom hela området och på alla nivåer. Generalister som specialister, seniora som juniora - och det är precis det som gör det hela så givande. På People Experience kommer vi alltid göra det lilla extra för att se till att du får en positiv upplevelse i mötet med oss - oavsett om du är kund, konsult, medarbetare eller kandidat. Välkommen att skapa denna upplevelse tillsammans med oss! Om din ansökan - Vi behandlar alla kandidater lika, var vänlig ansök via annonsen om du är intresserad - all kontakt sker genom vårt rekryteringssystem! Detta för att skapa en fin kandidatupplevelse för samtliga kandidater, samtidigt som vi säkrar en rättvis process för alla! - Vi vill bidra till att alla känner sig likvärdiga på arbetsmarknaden. Vi vill uppmuntra alla, oavsett bakgrund att ansöka! - Vi behandlar din personliga information i enlighet med GDPR. Om du önskar att vi raderar din information gör du det enklast genom att begära det via vår karriärsida "Connect". Har du frågor, kontakta vår systemansvariga Lina Roxenback på [email protected]. People Experience är en personlig, innovativ och högst engagerad boutiquebyrå med enorm passion för att hjälpa kunder, konsulter och kandidater att nå tillväxt och framgång genom rätt matchning inom det område där vår erfarenhet och passion är som störst: People, Payroll & Finance. Med visionen att bli Sveriges ledande boutiqebyrå för People, Payroll & Finance Professionals, är vi 100 % specialiserade på målgruppen i vår rekrytering och konsulttillsättning.

7 mars 2024
Sista ansökan:
24 augusti 2024
Account Manager B2B

Korta fakta om jobbet Omfattning: Heltid Varaktighet: Tillsvidare Anställningsform: Tillsvidare- eller tidsbegränsad anställning Kvalifikationer Meriterande - Account manager - 1-2 års erfarenhet Språkkrav: - Svenska - Engelska Meriterande Alla övriga språk. Vem är du? Du är en person med förmågan att övertyga nya kunder om att vår produkt/lösning är rätt val för dem, och du är kreativ i din problemlösning. Du tycker om att jobba i ett team, där individuella och gemensamma målsättningar tillsammans bildar målbilden. Du kommer att spendera stora delar av din dag i telefon, och vi ser därför att det är viktigt att du känner dig bekväm med detta. Det är meriterande om du har arbetat med försäljning tidigare, men inget krav. Vi lägger större vikt vid din personliga profil, och egenskapen att vilja prestera och utvecklas. Om jobbet Säljpitch hjälper företag att öka sin försäljning på kundens mest gynnsamma sätt, och vi är flexibla i vårt tillvägagångssätt. Vi expanderar ständigt, och är just nu i en fas där ett av våra affärsområden behöver extra förstärkning. Vad innebär rollen? Som Account Manager hos Säljpitch arbetar du med såväl befintliga kunder, som ”nykund”, och du tar både fysiska möten och telefonmöten. I rollen som Account Manager så kommer du att agera coach digitalt, för olika stora företag, med syfte att visa hur man med enkla medel kan få sitt företag att växa. Du blir expert på att ta fram anpassade lösningar för företag, och bygga långsiktiga relationer. Som understöd till detta kan du erbjuda kundkontakter från Sveriges största sökmotor. Vi på Säljpitch.se erbjuder dig: - Fast lön + Hög provision (högst i branschen) - Professionell coaching och utbildning inom försäljning och digitalisering - Arbete i en ung och glädjefylld miljö, i stora luftiga lokaler - Möjligheten till att delta i säljtävlingar (tidigare vinster har tagit medarbetare till b.la. Dubai, Marbella och Miami) - Förmånen att få arbeta med entreprenörsdrivna människor, med stor vilja att ta dig under sina vingar - Möjligheten att utvecklas och accelerera inom företaget Övrig information: Tjänstens omfattning: Heltid. Tillträde: Enligt överenskommelse Plats: Helsingborg, fri parkering, och kollektivförbindelser (Buss och tåg) precis intill kontoret.

7 mars 2024
Sista ansökan:
11 augusti 2024
Pre Sales Representative/Mötesbokare B2B

Korta fakta om jobbet Omfattning: Heltid Varaktighet: Tillsvidare Anställningsform: Tillsvidare- eller tidsbegränsad anställning Antal jobb: 2 Kvalifikationer Språkkrav - Svenska - Engelska Meriterande - Alla övriga språk Om jobbet Som Pre Sales Representative/mötesbokare, har du en nyckelroll i företagets och teamets framgångar. Du skapar kundmöten, och banar därför väg för företagets försäljningsmöjligheter. Detta gör du genom att alltid ha en relevant prospekt-lista, och genom en konstant hög samtals-och mejlaktivitet. Du arbetar tillsammans med ditt team för att oavbrutet effektivisera processen från segmentering till ett välförankrat bokat kundmöte. Du kommer att ingå i ett utav företagets inspirerande team, där dina tankar och idéer tillsammans med dina kollegors, kommer att bidra till och forma företagets framtida kultur. Du arbetar med såväl egna som teamets gemensamma mål, och du kommer dagligen att få coachning och stöd av teamets försäljningschef. Allt för att du ska lyckas så bra som möjligt i din roll! Vem är du? Du är en positiv och uthållig person, med stor känsla för ansvar och organisering i ditt arbete. Du är skicklig på att kommunicera med olika typer av människor, och gör alltid ditt yttersta för att upprätthålla en god kommunikation i varje samtal med kunder. Du är tävlingsinriktad och strävar i alla lägen efter att prestera på bästa nivå. Vi erbjuder - Fast lön + hög provision - Löpande och gedigna säljutbildningar - Möjligheten att prospektera gedigna tjänster - En möjlighet att vara med på en utmanande och stimulerande resa - En utvecklande och inspirerande miljö - Kort uppstartssträcka - Säljtävlingar med attraktiva priser - Interna karriärmöjligheter Om Säljpitch.se Säljpitch hjälper företag att öka sin försäljning på kundens mest gynnsamma sätt, och vi är flexibla i vårt tillvägagångssätt. Vi expanderar ständigt, och är just nu i en fas där ett av våra affärsområden behöver extra förstärkning. Övrig information: Tjänstens omfattning: Heltid. Tillträde: Enligt överenskommelse Plats: Helsingborg, fri parkering, och kollektivförbindelser (Buss och tåg) precis intill kontoret.

7 mars 2024
Sista ansökan:
11 augusti 2024
Innesäljare

Korta fakta om jobbet Omfattning: Heltid Varaktighet: Tillsvidare Anställningsform: Tillsvidare- eller tidsbegränsad anställning Kvalifikationer Meriterande - Innesäljare - 1-2 års erfarenhet Utbildning Meriterande - Gymnasial utbildning - Flerspråkighet Kompetenser Meriterande - Försäljningsvana, uppsökande försäljning företag - Uppsökande försäljning - Försäljningsvana, telefonförsäljning - Digital marknadsföring/Onlinemarknadsföring - Marknadsföring/PR Språkkrav - Svenska - Engelska Om jobbet Innesäljare Bolaget är snabbt växande och riktar in sig på företag av varierande storlek. Vårt team består utav ett härligt gäng resultatdrivna killar och tjejer, som trivs med ett högt arbetstempo. Vår atmosfär är familjär, och det är viktigt för oss att alla trivs och känner glädje på jobbet. Din uppgift kommer att vara att kontakta kunder, nya som befintliga, där säljmålen är konkreta. Telefon och mejl, är där du främst kommunicerar med dina kunder, och det är viktigt att du känner dig bekväm med detta. Profil Vi tror att du har en vilja, och ett driv, att utvecklas inom säljyrket - och det här är därför rätt plats för dig! Vi efterfrågar ingen tidigare erfarenhet, utan det viktigaste är att du är motiverad, har energi och ett engagemang. Hos oss trivs lagspelare bäst, och du motiveras av att påverka din egen lön - Vi erbjuder dig en fast lön och den högsta provisionen i branschen. Ansökan Du är välkommen med din ansökan snarast då urval och intervjuer kommer att ske löpande. Skicka din ansökan idag! Lönetyp: Fast lön + provision Övrig information: Tjänstens omfattning: Heltid. Tillträde: Enligt överenskommelse Plats: Helsingborg, fri parkering, och kollektivförbindelser (Buss och tåg) precis intill kontoret.

7 mars 2024
Sista ansökan:
15 augusti 2024
Senior Account Manager

På Säljpitch går vi mot strömmen och växer där vi nu söker dig som som har erfarenhet av telefonförsäljning och har bestämt sig för att bli Sveriges bästa mediasäljare. På Säljpitch skapar vi förutsättningar för att vidareutvecklas som säljare. Vi har en långsiktighet i våra anställningar och ser att du växer i bolaget och har möjlighet att arbeta med flera starka varumärken. Vi tror på duktiga medarbetare, engagerade ledare och att utbildning ska vara en självklar del i din utveckling. Säljpitch arbetar idag med några av Sveriges starkaste varumärken. Frågar du någon av de 20 säljare som idag arbetar hos oss, så skulle de säga att Säljpitch är en plats för den som vill utvecklas och verkligen lära sig hantverket försäljning. Vi tror på struktur och glädje, vilket hela tiden gjort att vi överträffat våra mål. Om dig Vi förstärker nu vår säljorganisation och söker därför innesäljare till hitta.se - Du är en tävlingsinriktad och målmedveten säljtalang som drivs av viljan att uppnå uppsatta mål. Du är lyhörd, engagerad och vill utvecklas långsiktigt inom försäljning. Som person är du resultatinriktad, full av energi och har nära till skratt. I din roll arbetar du inom B2B (företag) med fokus på små och medelstora bolag, där du etablerar kontakt med nya samt befintliga kunder. Vi söker dig som förstår vikten av att alltid kunna presentera den bästa lösningen för kunden. Stort fokus på att hitta nya kunder och erbjuda dem möjlighet att annonsera på hitta.se. Som Senior Account manager jobbar du med företag i hela Sverige via telefon. Du kommer att ha möjlighet att bygga upp din egen portfölj samt arbeta med en befintlig kundlåda. Du gillar att arbeta i en kultur där vi hela tiden utmanar och utvecklar varandra. Arbetsuppgifter och ansvarsområden - Hög aktivitet, du ansvarar för att upprätthålla en god kontakt med dina kunder. Hög aktivitet är ett ledord inom Säljpitch. - Bidra till utvecklingen av koncept som löser kundens utmaningar via hitta.se - Ta ansvar för egen utveckling och kunskap inom media. - Vara en bidragande del i att skapa Sveriges bästa säljkultur som med kunskap, inspiration, lagkänsla och vinnarinstinkt - Budgetansvar för både dig själv och teamet - Följa upp sina individuella mål, föra prognoser Vad kan vi erbjuda dig? - En bra grundlön och ett attraktivt provisionssystem - Du får förmåner som mobiltelefon och dator. - Du får en personlig utvecklingsplan med starka utvecklingsmöjligheter - satsar du på oss satsar vi på dig. - Utbildningar från vår uppdragsgivare Hitta.se. - Fina lokaler i Helsingborg Vill du hitta rätt väg fram för att bli en framgångsrik mediasäljare? Då ska du söka dig hit! Om Ansökan Vi kommer att hantera urval och intervjuer löpande där tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdatum, skicka därför din ansökan redan idag! Startdatum är omgående eller så snart som möjligt. Vi ser fram emot din ansökan!

7 mars 2024
Sista ansökan:
24 augusti 2024
Är du vår nästa stjärna? B2C

Säljpitch är ett snabbt växande säljbolag som riktar in sig på företag stora som små, men nu även privatpersoner. Vårt B2C-team består utav ett härligt gäng med både tjejer och killar. Teamet är ett resultat drivet gäng och stimuleras av ett högt arbetstempo. Vår atmosfär är familjär, och det är viktigt för oss att alla trivs och känner glädje på jobbet. Tidigare erfarenhet inom sälj är meriterande men inte ett måste, då vi utbildar och coachar våra medarbetare dagligen. Tjänsten erbjuder ett bra lyft i karriären och kommer ge er möjligheten till att bygga på kunskap inom företagsutveckling, försäljning och hur man arbetar strategiskt inom försäljningsprocesser. Är du i tankarna på att ta nästa steg i karriären eller vill veta mer om oss så tveka inte på att höra av er.

7 mars 2024
Sista ansökan:
11 augusti 2024
Säljare B2C

Säljpitch är ett snabbt växande säljbolag som riktar in sig på företag stora som små, men nu även privatpersoner. Vårt B2C-team består utav ett härligt gäng med både tjejer och killar. Teamet är ett resultat drivet gäng och stimuleras av ett högt arbetstempo. Vår atmosfär är familjär, och det är viktigt för oss att alla trivs och känner glädje på jobbet. Tidigare erfarenhet inom sälj är meriterande men inte ett måste, då vi utbildar och coachar våra medarbetare dagligen. Tjänsten erbjuder ett bra lyft i karriären och kommer ge er möjligheten till att bygga på kunskap inom företagsutveckling, försäljning och hur man arbetar strategiskt inom försäljningsprocesser. Vi erbjuder: Kontor i Helsingborg, nära Ramlösa tågstation och busshållplatser. Möjligheten att påverka din lön; vi har branschens bästa provision. En grundlig utbildning och kontinuerlig coachning till alla nyanställda. Många roliga aktiviteter, AW:s och tävlingar. Vem är du? Vi söker dig som ser ljust på din framtid, har en stark målmedvetenhet och vilja att ta dig framåt. Vi har inga förkunskapskrav, utan vill att du ska känna dig trygg i att vi vägleder dig i arbetet. Det absolut viktigaste för oss är att du ser positivt på din framtid, är initiativrik i ditt arbetssätt och vill lära dig nya saker. Att vara orädd och social, ser vi som stora fördelar i arbetet.

7 mars 2024
Sista ansökan:
24 augusti 2024
Säljare - Account Manager till Hitta.se Helsingborg

Säljare - Account Manager Hitta.se är förmodligen Sveriges äldsta & coolaste start-up! Vill du vara med och utveckla vår relation med företag runt om i Sverige? ⭐ Sluta leta - Börja på Hitta. Vi söker dig som vill: - Arbeta med kunder över hela Sverige 🇸🇪 - Nå uppsatt budget, både individuellt och tillsammans med teamet 🚀 - Arbeta i huvudsak med telefonen som arbetsredskap 📲 - Lägga grunden för långsiktiga relationer mellan Hitta.se & företag runt om i Sverige 🤝 - Bidra till lagkänslan på kontoret 🎉 Vem är du? För att lyckas hos oss på Hitta.se så är det viktigaste att du har rätt personligt driv, triggas av att jobba mot högt uppsatta mål och att du har bestämt dig för att bli en riktig vass säljare🥇 Kanske har du tidigare arbetat med försäljning eller har en bakgrund inom idrott. Du är en relationsbyggare med en stark kommunikativ ådra. Försäljningen bygger på att skapa nya relationer och vi söker dig som är duktig på att fånga vad kunden har för önskemål och behov. Du har även mycket goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift. Ett stort plus är om du har tidigare erfarenhet av att jobba med försäljning och/eller erfarenhet av media och marknadsföring. Att jobba med Hitta.se Hos oss strävar vi alltid efter att ta hand om varandra och vi sätter vår kultur och våra värdering i centrum i allt vi gör. På Hitta är samarbete, innovation och kundfokus våra allra viktigaste ledord. Vi erbjuder dig: - En arbetsplats i Helsingborg med fantastiska kollegor - Daglig coachning och regelbunden säljträning - Ett utmanande jobb med stor möjlighet till personlig utveckling - Tillsvidaretjänst med en fast månadslön och väl tilltagen provision - Hitta Awards gala där vi firar årets fina prestationer och hyllar varandra - Fredags-AW, gemensamma frukostar, fester och massa annat roligt! Lär känna Marina, en av våra säljare Vad tycker du är roligast med att jobba på Hitta.se (http://hitta.se/)? Mest av allt gillar jag det personliga mötet, att vara ute och träffa kunder inom olika branscher. Tydliga mål, fantastiska kollegor och vetskapen om att jag jobbar på ett företag som alltid vill framåt." Hur ser en vanlig arbetsvecka ut? Livet på Hitta bjuder aldrig på en ”vanlig” arbetsvecka då ingen vecka är den andra lik. Det gör jobbet utmanande och spännande. Jag behandlar både nya och befintliga kunder i min roll på Hitta." Om tjänsten Tjänsten är en heltidstjänst på vårt Helsingborgskontor. Vi ser fram emot din ansökan! Om Hitta.se Hitta.se är en plattform som gör det enkelt för företagare att hitta och bygga relationer med lokala kunder genom självkörande marknadsföring. Vi är Sveriges lokala marknadsplats som erbjuder tjänster för att smidigt och snabbt hitta relevant information om företag, personer och platser. Samtidigt tillhandahåller vi våra företagskunder en bred portfölj av innovativa tjänster och produkter som förenklar vardagen, attraherar kunder och ökar försäljningen.

7 mars 2024
Sista ansökan:
24 augusti 2024