Köksbiträden & kockar till Volvo Car Scandinavian Mixed 2024 i Helsingborg

Om oss Carotte Staff är Sveriges snabbast växande bemannings- och rekryteringsföretag inom besöksnäringen. Carotte Staff är bemanningsföretaget inom Carotte Group som hjälper våra kunder med allt från nyckelpositioner och andra tjänster på heltid till korta deltidsuppdrag. Vi skräddarsyr uppdragen efter våra kunders behov och drivs av att förstå varje kunds specifika behov på djupet. Carotte Staff är specialiserade på roller inom servicebranschen och besöksnäringen med fokus på personal inom hotell, konferens och event. Carotte har över 40 års erfarenhet av att arbeta med service och vi har under åren blivit experter på att rekrytera och utbilda personal som alltid gör det lilla extra. Vi består idag av 3 dotterbolag Food & Event, Staff & Housekeeping. Om tjänsten Vi söker driven och utåtriktad personal med tidigare erfarenhet inom kök som vill arbeta på årets upplaga av Volvo Car Scandinavian Mixed - Golftävlingen där 40 000 besökare väntas närvara för att se några av världens främsta golfare. Självklart även avnjuta Carotte's fantastiska mat, dryck och service. Årets värdstad är 2024 Helsingborg och går av stapeln på Vasatorps Golfklubb. Volvo Car Scandinavian Mixed är världens första helt jämställda golftävling. På eventet kommer vi på Carotte leverera all mat, dryck & service. Vårt fokus är alltid service, gästbemötande och professionalism. Vi kommer ha flera olika matstationer, barer & även mobil servering i golfbil. Som köksbiträde eller kock på vårt uppdrag förväntas du ha tidigare kunskap av hantering av mat, en fördel är om du gillar och behärskar att grilla. Var med och bidra med god & trevlig mat på ett roligt fartfyllt uppdrag. Scandinavian Mixed genomförs 6-9 juni 2024, du behöver vara tillgänglig för arbete hela v.23. Tjänsten passar dig som studerar, har en annan huvudsaklig sysselsättning eller vill & har möjlighet att vara en del av ett spännande uppdrag. För dig som är intresserad av fler roliga uppdrag och är öppen för möjligheter i andra städer så har vi löpande uppdrag i främst Göteborg, Stockholm & Jönköping. Bland annat gör Göteborg nu ett stort intåg på live-event scenen där vi levererar helheten i mat, dryck & service bland annat under sommarn 2024 på Göteborgsvarvet, Gothia & Partille cup, Veteran VM i Friidrott, med flera roliga uppdrag och härliga samarbetspartners. Om Carotte Academy Vi gillar att satsa på vår personal, därför erbjuder vi alla som blir anställda hos oss möjligheten att delta i Carotte Academy, vår egna serviceutbildning. I Carotte Academy utbildar vi personal inom besöks- och servicenäringen genom en kostnadsfri utbildning i flera steg. I introduktionsutbildningen får du som ny i branschen de teoretiska och praktiska grundkunskaper som krävs för att kunna arbeta med service hos Carotte Staff. Din profil - Har ett intresse för service och att leverera kvalitet - Är social, utåtriktad och har lätt för att ta kontakt med människor - Har en positiv attityd, är ödmjuk, flexibel och prestigelös, en förebild helt enkelt - Gillar att jobba i team och att ständigt utvecklas - Har en annan huvudsaklig sysselsättning (studier, annat arbete etc.) - Talar obehindrat på svenska och engelska För att uppskatta uppdraget tror vi att du är en riktig teamplayer, gillar att ha mycket att göra, är prestigelös och förstår vikten av att alltid leverera den bästa servicen till våra kunder. Exempel på arbetsuppgifter - Grilla till hungriga golftävlande - Mise en place inför dagens servering - Bemöta våra gäster med service i våra öppna köksmiljöer - Färdigställa maträtter som te x pizza - Arbete i provisoriska kök ÖVRIG INFORMATION Uppdrag: Volvo Car Scandinavian Mixed Golftävling Omfattning: Under vecka 23, främst 6-9 juni. Lön: Timlön Placering: Helsingborg Sök tjänsten genom att klicka på "Ansök här!". Vi tar inte emot ansökningar via mejl men om du har några frågor eller funderingar tveka inte på att mejla ansvarig rekryterare.

12 mars 2024
Sista ansökan:
29 augusti 2024
Eventpersonal till Volvo Car Scandinavian Mixed 2024 i Helsingborg

Om oss Carotte Staff är Sveriges snabbast växande bemannings- och rekryteringsföretag inom besöksnäringen. Carotte Staff är bemanningsföretaget inom Carotte Group som hjälper våra kunder med allt från nyckelpositioner och andra tjänster på heltid till korta deltidsuppdrag. Vi skräddarsyr uppdragen efter våra kunders behov och drivs av att förstå varje kunds specifika behov på djupet. Carotte Staff är specialiserade på roller inom servicebranschen och besöksnäringen med fokus på personal inom hotell, konferens och event. Carotte har över 40 års erfarenhet av att arbeta med service och vi har under åren blivit experter på att rekrytera och utbilda personal som alltid gör det lilla extra. Vi består idag av 3 dotterbolag Food & Event, Staff & Housekeeping. Om tjänsten Vi söker driven och utåtriktad personal med tidigare erfarenhet inom service som vill arbeta på årets upplaga av Volvo Car Scandinavian Mixed - Golftävlingen där 40 000 besökare väntas närvara för att se några av världens främsta golfare. Självklart även avnjuta Carotte's fantastiska mat, dryck och service. Årets värdstad är 2024 Helsingborg och går av stapeln på Vasatorps Golfklubb. Volvo Car Scandinavian Mixed är världens första helt jämställda golftävling. På eventet kommer vi på Carotte leverera all mat, dryck & service. Vårt fokus är alltid service, gästbemötande och professionalism. Vi kommer ha flera olika matstationer, barer & även mobil servering i golfbil. Var med och bidra med hög servicenivå på ett roligt fartfyllt uppdrag. Scandinavian Mixed genomförs 6-9 juni 2024, du behöver vara tillgänglig för arbete hela v.23. Tjänsten passar dig som studerar, har en annan huvudsaklig sysselsättning eller vill & har möjlighet att vara en del av ett spännande uppdrag. För dig som är intresserad av fler roliga uppdrag och är öppen för möjligheter i andra städer så har vi löpande uppdrag i främst Göteborg, Stockholm & Jönköping. Bland annat gör Göteborg nu ett stort intåg på live-event scenen där vi levererar helheten i mat, dryck & service bland annat under sommarn 2024 på Göteborgsvarvet, Gothia & Partille cup, Veteran VM i Friidrott, med flera roliga uppdrag och härliga samarbetspartners. Om Carotte Academy Vi gillar att satsa på vår personal, därför erbjuder vi alla som blir anställda hos oss möjligheten att delta i Carotte Academy, vår egna serviceutbildning. I Carotte Academy utbildar vi personal inom besöks- och servicenäringen genom en kostnadsfri utbildning i flera steg. I introduktionsutbildningen får du som ny i branschen de teoretiska och praktiska grundkunskaper som krävs för att kunna arbeta med service hos Carotte Staff. Din profil - Har ett intresse för service och att leverera kvalitet - Är social, utåtriktad och har lätt för att ta kontakt med människor - Har en positiv attityd, är ödmjuk, flexibel och prestigelös, en förebild helt enkelt - Gillar att jobba i team och att ständigt utvecklas - Har en annan huvudsaklig sysselsättning (studier, annat arbete etc.) - Talar obehindrat på svenska och engelska I den här rekryteringsprocessen kommer vi lägga stor vikt på din personliga lämplighet. För att uppskatta uppdraget tror vi att du är en riktig teamplayer, gillar att ha mycket att göra, är prestigelös och förstår vikten av att alltid leverera den bästa servicen till våra kunder. Exempel på arbetsuppgifter - Jobba i baren på det omtalade partyhålet - hål 17 - Servera mat och dryck i olika kiosker, caféer samt foodcourts - Sälja mat och dryck från ett mobilt café i form av en golfbil - Överlag leverera fantastiskt mat, dryck, service och mycket mer! Rekryteringsprocessen - Vi intervjuar över telefon och "Teams" - Vi ses på rekryteringsträff i Helsingborg - Carotte Academy i Helsingborg/Malmö ÖVRIG INFORMATION Uppdrag: Volvo Car Scandinavian Mixed Golftävling Omfattning: Under vecka 23, främst 6-9 juni. Lön: Timlön Placering: Helsingborg Sök tjänsten genom att klicka på "Ansök här!". Vi tar inte emot ansökningar via mejl men om du har några frågor eller funderingar tveka inte på att mejla ansvarig rekryterare.

12 mars 2024
Sista ansökan:
29 augusti 2024
Personaladministratör sökes till Helsingborg!

Är du student och nyfiken på rekrytering- och bemanningsbranschen? Söker du ett långsiktigt extrajobb? Då finns nu en spännande möjlighet för dig! Vi på StudentConsulting Helsingborg arbetar varje dag med att hjälpa företag runt om i regionen med rekrytering och bemanning. Detta gör att den ena dagen inte är den andra lik. Vi arbetar med större och mindre företag där vi levererar juniora- och seniora tjänster på både tjänstemannasidan och arbetarsidan. I rollen som personaladministratör kommer du att lära dig hela rekryteringsprocessen, såsom annonsutformning, urval/matchning, telefonintervju, djupintervjuer, instant match, referenstagning, presentation till kund, marknadsföring, kandidatsök, search och headhunting. Vidare kommer du att vara en del av leveransteamet. Här får du lära dig schemaläggning, avropshantering, konsultvård och frånvarohantering, kvalitetsarbete och mycket mer. Arbetstiderna är främst förlagda på dagtid men det kan även bli aktuellt att bli en del av vår centrala jour vilket innebär att du har jour 17.00-08.00. Uppgifterna i Jouren är bland annat att ta emot beställningar och frånvaroanmälningar. Vårt behov av extrahjälp varierar från vecka till vecka, därav är det viktigt att du är flexibel och kan hoppa in med kort varsel! Vi ser gärna att du är tillgänglig för jobb 2 vardagar i veckan under termin och upp till heltid under sommaren. För oss är det viktigt att du som söker är långsiktig. Krav på god datorvana och B-körkort. Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet av personalplanering och ledarskap. Din profil Vi söker dig som är på ditt första år på Universitet/Högskola, gärna inom områden som PA, Ekonomi eller Service Management. Vi tror att du har ett stort intresse för människor och du ser en framtid inom bemanningsbranschen. Du som söker bör ha en positiv inställning och ha god social kompetens. Du är trygg och självgående, och tar stort ansvar för dina arbetsuppgifter. Du är snabb och effektiv med en vana av att arbeta administrativt. Då vi arbetar med kvalité i alla delar av vårt arbete är det också viktigt att du är duktig på att kombinera struktur med effektivitet. Du är driven och vill uppnå goda resultat i det du tar dig för. Vidare är du en lagspelare som utstrålar energi. Vi jobbar tätt i team vilket lägger stor vikt på att du är duktig på att kommunicera och återkoppla. Våra kunder lägger beställningar på olika tider på dygnet. Därför ser vi gärna att du är flexibel med arbetstiderna, samt att du lätt kan anpassa dig efter de behov som finns just nu. Vill du arbeta i ett ständigt utvecklande bolag, i en tjänst som garanterat kommer att ge dig mycket utveckling, vara spännande, utmanande och väldigt roligt! Ta då chansen: Ansök redan idag. Vi kommer att intervjua löpande och anställa under våren. Välkommen med din ansökan! Om företaget Mångfaldigt prisbelönta StudentConsulting är ett av Skandinaviens största och ledande rekryterings- och bemanningsföretag med fokus på studenter, akademiker och yrkesutbildade. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet har tillsatt över 20 000 jobb det senaste året. Vi erbjuder intressanta och utmanande tjänster på både hel- och deltid inom områden som IT, teknik, ekonomi, administration, HR, marknadsföring, kundtjänst, försäljning, industri, produktion, logistik och transport. Hitta din framtid på www.studentconsulting.com

12 mars 2024
Sista ansökan:
31 maj 2024
Säljare sökes till centrala Helsingborg

Vi söker dig som är motiverad, framåt och som vill jobba med försäljning. Bli en del av vårt team i Helsingborg. Hos oss får du en vass säljutbildning, kontinuerliga utbildningar inom försäljning och möjligheten till en grym karriär som stärker dig som individ och ger dig möjligheten att utvecklas och växa. I rollen som säljare hos oss kommer du att nå ut till nya, potentiella, kunder via telefon. Här får du möjligheten att påverka din egen lön, i en varierande miljö där tempot och sälj sitter i väggarna. Har du vad som krävs? Vi söker dig som är målinriktad, som drivs av positiva resultat och älskar att tävla. Svenska i tal och skrift är ett krav. Tidigare erfarenhet är meriterande men inget krav. Vi har kunskapen för att lära upp helt nya personer som aldrig jobbat med försäljning tidigare. Vi skapar stjärnor. Vad erbjuder vi? - Marknadens bästa provisioner - Grymma utbildningar och daglig coachning - Möjligheten att klättra inom företaget - Unika bonusstegar utöver provisionen - Tävlingar med grymma priser såsom resor, produkter & bonusar - Möjligheten till utlandsjobb i Marbella - Garantilön som trygghet Dagarna passerar i högt tempo och vår ambition är att kombinera nöje med prestation. Här har vi regelbundna tävlingar både i grupp och individuellt. I september åkte säljarna ner till Marbella senast och härnäst kommer dem åka till Dubai. Vill du följa med på nästa resa? Tjänsten är på heltid och arbetstiderna är måndag-fredag 08:45-17:15 Vi erbjuder en hög provision, med unika bonusstegar och tävlingar. Detta innebär att lönen inte har något tak, utan du själv bestämmer vad du vill ha i lön! Besök gärna vår instagram - Viva Sales (https://www.instagram.com/vivasalesab/)Besök gärna vår TikTok - Viva Sales (https://www.tiktok.com/@vivasalesab?is_from_webapp=1&sender_device=pc)Vid frågor mejla oss gärna på [email protected] (https://jobb.vivasales.se/jobs/[email protected])

12 mars 2024
Sista ansökan:
29 augusti 2024
Säljare till Preem Helsingborg (Ängelholmsvägen 38)

Vill du följa med på en bättre resa tillsammans med dina kollegor? Om så är fallet så kan vi erbjuda dig en plats på väg mot en bättre resa. På våra cirka 100 bemannade stationer så är ingen dag den andra lik och du kommer att ha ett otroligt varierande arbete, likväl som lika stor variation i människor som besöker nån av våra stationer. Lite kort om Preem Preem är Sveriges största drivmedelssbolag. Vår vision är att leda omvandlingen mot ett hållbart samhälle. Preems två raffinaderier som är belägna i Göteborg och Lysekil räknas till de mest moderna och miljöanpassade i Europa med en raffineringskapacitet på över 18 miljoner kubikmeter råolja per år. Läs allt om detta på preem.se Vi har också ett rikstäckande servicenät med flera hundra drivmedelsstationer för privat- och yrkestrafik. Det är till ett av dessa drivmedelsstationer som vi nu söker Säljare! Om rollen som Säljare Rollen som Säljare innebär primärt kassatjänst vilket innefattar servering av freshfood, uthyrning av släp, försäljning av biltvätt och andra varor. Det förekommer också många sekundära arbetsuppgifter som tillhör en bensin/servicestation såsom städning, uppfyllning i butik m.m. Din viktigaste roll blir dock att ge varje kund ett bemötande i världsklass, vi söker därför dig som är utstrålar glädje, är utåtriktad och tycker om att ge bra service. Förutom att du kan ta hjälp av medarbetare på Preem finns det även ett etablerat nätverk av medarbetare utöver de som finns på din station. Du blir en viktig del av Preems varumärke För oss är det viktigt att du delar våra värderingar, ansvarstagande, nyskapande och inkluderande eftersom de ligger till grund för allt vi gör. Som Säljare har du en av Preems viktigaste roller är Preems ansikte utåt och du kommer att vara en viktig ambassadör för Preems varumärke. Vad ser vi att du behöver för att lyckas? Vi tror mycket på engagemang och viljan att lyckas. Det viktigaste är att du brinner för och tycker det är roligt att ge våra kunder en upplevelse i världsklass. Vi ser även att du gillar att arbeta i team och ser vikten i att knyta goda relationer. Det är dock meriterande om du arbetat med service kanske på bensinstation, restaurang eller inom liknande verksamheter. En drivmedelsstation för alla På Preem är mångfald och inkludering en av våra viktigaste frågor. Varje person bidrar genom sin unika bakgrund, kompetens, personlighet och erfarenhet till att vi ständigt ska kunna bli bättre. Vi på Preem ser mångfalden som en förutsättning för att vi hela tiden ska utveckla det vi gör och vara en ledande aktör i omställningen till ett hållbart samhälle. Vi lägger ett stort värde i våra olikheter där vi som bolag kan spegla samhället och våra besökare på station. Anställningsvillkor Lön: Enligt kollektivavtal Startdatum: Enligt överenskommelse Anställningsform: Behovsanställd Stationens öppettider: 05:30-22:00 (Helg 06:30-22:00) Arbetstider: Vardagar, kvällar och helger Ta reda på mer! Om du är nyfiken på Preem som bolag så kan läsa mer på Preem.se. Om du har ytterligare funderingar om rollen så kan du nå ut till Stationschef Halil Mehmeti här nedan; Mail: [email protected] Urval och Intervjuer kommer att ske löpande så dröj inte med din ansökan. Vi ser fram emot din ansökan!

12 mars 2024
Sista ansökan:
29 augusti 2024
Sommarjobb inom produktion - Helsingborg

Om Processbemanning AB: Processbemanning AB är ett nischat rekryterings- och bemanningsföretag. Med huvudkontor i Helsingborg genomför vi uppdrag i hela Skåne.  Som rekryteringskonsulter har vi flera års erfarenhet av rekrytering och bemanning. Genom vår metodik och vårt breda branschnätverk kan vi erbjuda dig som arbetsgivare kvalificerade personallösningar på såväl kollektiv- som tjänstemannasidan. Som anställd hos oss har du en trygg anställning med kollektivavtal i ett auktoriserat bemanningsföretag. Vi har ett stort antal uppdragsgivare i Skåne vilket ger oss stora möjligheter att matcha just din kompetens och profil mot ledigauppdrag.  Är du på jakt efter sommarjobb som produktionsarbetare, truckförare eller maskinoperatör i Helsingborgsområdet? Då kan detta vara ett jobb för dig!   Om tjänsten: Just nu söker vi dig som är intresserad av att arbeta inom produktion hos våra kunder i Helsingborg med omnejd. Tjänsten är på heltid och varaktigheten är beroende på uppdragsgivare men cirka fram till augusti (stor chans till förlängning). Som sökande är det meriterande om du har tidigare erfarenhet av att arbeta inom produktion som maskinoperatör, truckförare eller liknande. Arbetstiden är uppdragsspecifikt med störst sannolikhet 2-skift (dag och kväll) under vardagar.  Vem är du? Personliga egenskaper vi söker är att du är positiv och glad, framåt, självgående och initiativtagande. Du har inga problem att arbeta självständigt med ett eget driv eller att samarbeta tillsammans med andra på arbetsplatsen. Ledorden ansvarstagande, effektiv och flexibel stämmer väl in på dig.  Krav för tjänsten är: - Dokumentationsvana - Tekniskt intresserad - Svenska och engelska i tal och skrift  - Tillgänglig för skiftarbete (dag och kväll) Meriterande för tjänsten: - Körkort och tillgång till egen bil för att lätt kunna ta dig till din arbetsplats - Truckkort  - Tidigare erfarenhet av produktion/industri Låter detta intressant?  Då är du välkommen att skicka in din ansökan omgående då vi kommer att kalla till intervju löpande. Din ansökan kommer att behandlas konfidentiellt.  Läs gärna mer om oss på www.processbemanning.se där hittar du även våra övriga lediga tjänster!

11 mars 2024
Sista ansökan:
31 maj 2024
Vi söker vikarie för vår tandhygienist som ska vara mammaledig

Tandläkargruppen i Helsingborg har funnits i samma lokaler mitt i Helsingborg sedan 1974. Vi erbjuder tandvård för hela familjen i lugn och trygg miljö. Vi är 4 tandläkare, 3 tandhygienister och 7 tandsköterskor. Vi söker nu en tandhygienist som skulle vilja jobba som vikarie under en mammaledighet.             Om Praktikertjänst Praktikertjänst startade för över 60 år sedan och är en av Sveriges största vårdgivare. Vi har 750 mottagningar, från Vittangi i norr till Ystad i söder, som drivs av praktiker som tillsammans äger hela Praktikertjänst. Vi är övertygade om att det skapar engagemang, delaktighet, fokus på kvalitet, kontinuitet samt kompetensutveckling - och är en viktig anledning till att vi varje år hamnar i topp vad gäller både nöjda patienter och medarbetare. Hos oss får du en trygg anställning med fina förmåner och goda möjligheter till både personlig och professionell utveckling. Vi vet att våra medarbetares välbefinnande är grunden till nöjda patienter och i det långa loppet, ett mer välmående samhälle.

11 mars 2024
Sista ansökan:
19 maj 2024
Kundmottagare

Är du en fena på administration, serviceinriktad och vill vara ansiktet utåt mot våra kunder? Nu söker vi en Kundmottagare som tar emot våra kunder och ser till att de får bästa möjliga service. Din Roll På verkstan i Helsingborg kommer du ha en central roll där du möter alla våra kunder och sköter bokningarna. Arbetsuppgifterna består utöver bokningar att hantera krockärenden mot försäkringsbolag, fakturerar kunder, kontrollerar inkommande fakturor men även övrigt förekommande administrativt arbete. Du har ett nära samarbete med både verkmästaren och lagerchefen i dina arbetsuppgifter men även övriga kollegor. Dina egenskaper Vi ser gärna att du har erfarenhet som kundmottagare och om det är inom fordonsbranschen är det meriterande. Utöver det är det viktigt att vara serviceinriktad, engagerad och trivas i en flexibel arbetsmiljö. Har du även en positiv "kan göra" attityd, social förmåga och värdesätter samarbete med dina arbetskamrater ser vi det som ett plus. Kunskaper i KOBRA och CABAS är meriterande och utöver det hoppas vi att du är en stjärna på Excel. Fordonsteknisk utbildning är också meriterande då du ska planera och prioritera arbetet i verkstan. Det administrativa ordningssinnet är A-O då det är du som har hand om bokningarna och kundens upplevelse. Svenska och engelska i tal och skrift är ett krav B-körkort - krav C- eller D-körkort - meriterande Erfarenhet från fordonsbranschen är meriterande Vi erbjuder: Hos oss får du ett varierat arbete med stort eget ansvar. Vi är ett familjärt gäng med stort engagemang som har kul på jobbet. Vi erbjuder utbildningar och möjlighet att växa i företaget. Tjänsten är en 100% tillsvidareanställning. Vi tillämpar sex månaders provanställning samt individuell lönesättning. Arbetstid 7-16 Självklart vill vi att våra medarbetare mår bra och håller sig friska och erbjuder därför friskvårdsbidrag. Kollektivavtal Urval och intervjuer sker löpande så vänta inte med att skicka in din ansökan. Neoplan Syd AB är en del av Svenska Neoplan koncernen som är generalagent för Neoplan bussar och MAN lastbilar. Koncernens huvudsakliga inriktning är service, försäljning, finansiering och transporter i buss- och lastbilsbranschen.

11 mars 2024
Sista ansökan:
28 augusti 2024
Kundtjänst medarbetare till Helsingborg

QSG Bevakning erbjuder ett flertal tjänster till såväl privata som publika bolag. Vi vill inte profilera oss som ett traditionellt bevakningsbolag, vi vill behålla det personliga engagemanget. Kunden skall alltid vara i fokus och kvalitet skall genomsyra hela verksamheten. Verksamheten skall utmärkas av Säkerhet, Trygghet och Kompetens såväl mot kunden, tredje man och vår egen personal. Vårt motto: ”Ingen kund är för liten, inget uppdrag är för stort!” Vi på QSG Bevakning söker nu en engagerad och serviceinriktad kundtjänstmedarbetare för att förstärka vårt team i Helsingborg. Vi strävar efter att erbjuda högklassig service och skapa positiva kundupplevelser. Som kundtjänstmedarbetare ansvarar du för att ge god support och hjälp till våra kunder. Dina huvudsakliga ansvarsområden kommer att vara att besvara frågor via telefon, e-post och chatt, lösa kundproblem i form av att besvara olika parkeringsfrågor, ta emot felanmälningar samt klagomål på felparkerade fordon. Vidare så kommer du att arbeta med administration, sammanställning av olika statistik och rapporter. Lön utgår enligt kollektivavtal mellan arbetsgivarorganisationen Säkerhetsföretagen och Svenska Transportarbetareförbundet. Tillträde enligt överenskommelse. Krav: - Ordnad ekonomi - Rent belastningsregister - För anställning på QSG Bevakning AB så krävs det att du blir godkänd av Länsstyrelsen för anställning på auktoriserat bevakningsföretag Meriterande: - Offentligrättslig parkeringsvaktsutbildning och erfarenhet från arbete som parkeringsvakt är meriterande. - Tidigare erfarenhet av kundtjänst eller liknande arbete är meriterande men ej ett krav. - God kommunikationsförmåga både i tal och skrift på svenska och gärna även engelska. - Serviceinriktad och förmåga att hantera olika typer av kundsituationer. - Förmåga att arbeta självständigt såväl som i team. - Positiv attityd och förmåga att lösa problem på ett effektivt sätt.

11 mars 2024
Sista ansökan:
8 augusti 2024
Butikschef - Väla

Om tjänsten Som Butikschef har du det yttersta ansvaret för den dagliga driften. Ansvaret innefattar personal, hygien, underhåll, beställningar, budget och resultat. Du ska utbilda och utveckla arbetsgruppen för att leverera; en bra kundservice, god hygien och uppnå butikens sälj & kostnadsmål. I den dagliga driften ingår ansvar för underhåll av samtliga maskiner och utrustning. Om dig: Vi söker dig som har en passion för ledarskap, att sälja och att möta kunden på bästa sätt. Med ett högt engagemang strävar du mot att nå butikens mål tillsammans med dina medarbetare och du är duktig på att skapa delaktighet och teamkänsla i gruppen. Du delar Yogiboosts värderingar och brinner för att se dina medarbetare växa, då du anser att det är lika viktigt att de presterar och utvecklas som att du gör det. Du trivs med att arbeta i ett högt tempo och är van vid att ta egna initiativ. Du agerar snabbt på säljmöjligheter och följer löpande upp och analyserar verksamhetens resultat. Som person är du relationsskapande, social och vågar komma med egna förslag för att främja butikens utveckling. Vi ser att du har erfarenhet från att arbeta i butik- eller caféverksamhet samt att du har erfarenhet som ledare med direkt personalansvar, alternativt erfarenhet som vi bedömer likvärdig. Vi kommer att till stor del utgå från din personliga lämplighet för tjänsten och förväntar oss att du har viljan och förmågan till vidare utveckling inom Yogiboost.

11 mars 2024
Sista ansökan:
28 augusti 2024