Sommarvikarier med C-kort och YKB

Som miljöarbetare hämtar och transporterar du hushållsavfall och har mycket kontakt med våra kunder. Därför krävs det att du har lätt att kommunicera och har servicekänsla. Arbetstiden varierar och innebär skift och 8-timmarspass. Anställningen är en visstidsanställning under juni-augusti, med möjlighet till förlängning. Det är fördel om du hittar i Helsingborgs kommun. Vad kan vi erbjuda dig? Hos oss bygger du på din arbetslivserfarenhet, du får branschkunskap, du får arbeta på ett företag med kollektivavtal och du blir en del av ett välkomnande gäng som har vana vid att lära upp dig som är ny. Vi kommer erbjuda dig ett introduktionsprogram i maj för att säkerställa dina kunskaper inom vår bransch. Samtidigt kommer du att få göra ett drog och alkoholtest för din, våra medarbetare och våra invånares skull. Vilka utmaningar möter du hos oss? För att lyckas i rollen som miljöarbetare krävs att du har god förståelse för chaufförsyrket, lätt för att lära samt en känsla för god service. Du måste också ha goda kunskaper i svenska språket både vad gäller tal och skrift. Du ingår i ett stort team, därför behöver du vara ansvarstagande, och ha god förmåga till samarbete samt ett bra sinne för ordning. Anställning - Anställningsform: Vikariat - Tjänstgöringsgrad: 100 % from vecka 24 t.o.m. vecka 35 - Arbetstid: Skift enligt schema. 6-14.30--14-23 - Placering: NSR:s insamlingsverksamheter Frågor Om du vill veta mer om tjänsten är du välkommen att kontakta arbetsledningen på enhet Insamling via [email protected] eller 042-400 13 70. Transports representant når du via mejl, [email protected] ([email protected]%C2%A0) Ansökan Urval kommer att ske löpande, sök därför tjänsten så snart som möjligt. Vi strävar efter mångfald och efter att bygga en organisation med olika kompetenser och bakgrunder men vårt förhållningssätt har vi gemensamt och det stödjer oss i vilka beteenden som leder till framgång. Centralt i detta är Samverkan, Miljöengagemang och Framåtanda. Vi undanber oss vänligt men bestämt att bli kontaktade av företag med erbjudanden om hjälp med kompetensförsörjning, annonsering och rekrytering. Om NSR I strävan mot ett hållbart samhälle där avfall minimeras, samlar vi in regionens restmaterial och förädlar till värdefulla resurser. Detta gör vi i samverkan med målet att morgondagens lösningar ska vara bättre än dagens. NSR - Nordvästra Skånes Renhållnings AB - ägs av de sex nordvästskånska kommunerna Bjuv, Båstad, Helsingborg, Höganäs, Åstorp och Ängelholm. I regionen bor totalt cirka 270 000 invånare, för vilka NSR har det kommunala renhållningsansvaret. Bolaget finns på många platser i nordvästra Skåne - från återvinningscentraler till återvinningsanläggning, åkeri och huvudkontor. Inklusive partners i industriparken arbetar drygt 300 engagerade medarbetare för ett mer hållbart samhälle. Läs mer på www.nsr.se (http://www.nsr.se/) Välkommen med din ansökan!

16 februari 2024
Sista ansökan:
4 augusti 2024
Sommarvikarier med C-kort och YKB

Som miljöarbetare hämtar och transporterar du hushållsavfall och har mycket kontakt med våra kunder. Därför krävs det att du har lätt att kommunicera och har servicekänsla. Arbetstiden varierar och innebär skift och 8-timmarspass. Anställningen är en visstidsanställning under juni-augusti, med möjlighet till förlängning. Det är fördel om du hittar i Helsingborgs kommun. Vad kan vi erbjuda dig? Hos oss bygger du på din arbetslivserfarenhet, du får branschkunskap, du får arbeta på ett företag med kollektivavtal och du blir en del av ett välkomnande gäng som har vana vid att lära upp dig som är ny. Vi kommer erbjuda dig ett introduktionsprogram i maj för att säkerställa dina kunskaper inom vår bransch. Samtidigt kommer du att få göra ett drog och alkoholtest för din, våra medarbetare och våra invånares skull. Vilka utmaningar möter du hos oss? För att lyckas i rollen som miljöarbetare krävs att du har god förståelse för chaufförsyrket, lätt för att lära samt en känsla för god service. Du måste också ha goda kunskaper i svenska språket både vad gäller tal och skrift. Du ingår i ett stort team, därför behöver du vara ansvarstagande, och ha god förmåga till samarbete samt ett bra sinne för ordning. Anställning - Anställningsform: Vikariat - Tjänstgöringsgrad: 100 % from vecka 24 t.o.m. vecka 35 - Arbetstid: Skift enligt schema. 6-14.30--14-23 - Placering: NSR:s insamlingsverksamheter Frågor Om du vill veta mer om tjänsten är du välkommen att kontakta arbetsledningen på enhet Insamling via [email protected] eller 042-400 13 70. Transports representant når du via mejl, [email protected] ([email protected]%C2%A0) Ansökan Urval kommer att ske löpande, sök därför tjänsten så snart som möjligt. Vi strävar efter mångfald och efter att bygga en organisation med olika kompetenser och bakgrunder men vårt förhållningssätt har vi gemensamt och det stödjer oss i vilka beteenden som leder till framgång. Centralt i detta är Samverkan, Miljöengagemang och Framåtanda. Vi undanber oss vänligt men bestämt att bli kontaktade av företag med erbjudanden om hjälp med kompetensförsörjning, annonsering och rekrytering. Om NSR I strävan mot ett hållbart samhälle där avfall minimeras, samlar vi in regionens restmaterial och förädlar till värdefulla resurser. Detta gör vi i samverkan med målet att morgondagens lösningar ska vara bättre än dagens. NSR - Nordvästra Skånes Renhållnings AB - ägs av de sex nordvästskånska kommunerna Bjuv, Båstad, Helsingborg, Höganäs, Åstorp och Ängelholm. I regionen bor totalt cirka 270 000 invånare, för vilka NSR har det kommunala renhållningsansvaret. Bolaget finns på många platser i nordvästra Skåne - från återvinningscentraler till återvinningsanläggning, åkeri och huvudkontor. Inklusive partners i industriparken arbetar drygt 300 engagerade medarbetare för ett mer hållbart samhälle. Läs mer på www.nsr.se (http://www.nsr.se/) Välkommen med din ansökan!

16 februari 2024
Sista ansökan:
4 augusti 2024
Dansktalande handläggare till Omni-teamet

Vi letar nu efter en dansktalande stjärna som vill bli en del av vårt Omni-team! Teamet består idag av 12 personer, vars viktigaste ansvarsområden är att löpande hantera Resurs kunder inom e-handel, partnersupport och kortlösningar. Du arbetar nära kunderna och ansvarar primärt för inkommande och utgående samtal, men även mail och chatt. Ärendena berör allt från frågor gällande potentiellt bedrägliga e-handelsordrar och presentkort till upplägg av nya butikskedjor och partners. En vanlig dag i Omni innehåller: Inkommande och utgående samtal, tillsammans med dina kolleger samarbetar ni med att supportera chatt och mail-funktionen Administration kring butiker och ombud Upplägg av nya butikskedjor och partners, samt att administrera butiksredovisningar Bedrägerikontroller av E-handelsköp Utbildning till nya kedjor och partners Administration av poängshoppen för Resurs kreditkort Nybeställning och förnyelsehantering av kort Du som söker har tidigare erfarenhet från både service och kundkontakt, och du skriver och talar obehindrat på danska, svenska och engelska. Du har god data- och systemvana, och om du har tidigare erfarenhet från callcenter eller annat administrativt arbete ses det som meriterande. För att lyckas i rollen som handläggare i Omni behöver du vara flexibel, noggrann och ansvarstagande. Att du kan samarbeta med andra och bidrar till ett positivt arbetsklimat är avgörande för vår framgång! Övrigt Tjänsten är på heltid, tillsvidare. Tillträde snarast eller enligt överenskommelse. Arbetstider måndag-fredag 08:00-16:45 och c:a en kväll i veckan till 18:00. Vårt kontor ligger i Väla, Helsingborg. Mer än bara ett jobb Resurs anda handlar om transformation, vår kultur och människorna i vårt samhälle. Det handlar om hur vi definierar oss själva, hur vi möter världen och hanterar vår verksamhet. Vi är här för att göra skillnad i människors liv och för att hjälpa dem att få saker att hända.Vi vill ge känslan av frihet och möjligheter - vi vill vara banken som vet hur det känns. Ansök idag! Vänta inte med att skicka in din ansökan, urval och intervjuer sker nämligen löpande och tjänsten kan därför komma att tillsättas före sista annonseringsdatum. Vi ser fram emot att höra från dig. Viktigt att känna till På slutkandidater genomför vi en utförlig bakgrundskontroll via ett externt bolag. LI-LN1

16 februari 2024
Sista ansökan:
4 augusti 2024
Säljare sökes till centrala Helsingborg

Vi söker dig som är motiverad, framåt och som vill jobba med försäljning. Bli en del av vårt team i Helsingborg. Hos oss får du en vass säljutbildning, kontinuerliga utbildningar inom försäljning och möjlighet till en grym karriär som stärker dig som individ och ger dig möjligheten att utvecklas och växa. Viva Sales söker nu nya kollegor som innesäljare för operatören 3. I rollen som säljare hos oss kommer du att nå ut till nya, potentiella, kunder via telefon. Du ser över dessa potentiella kunders nuvarande eller kommande behov av mobila lösningar genom att kombinera dina samtal med att skapa och presentera offerter. I din roll kommer du att arbeta både mot individuella samt teamets mål med hjälp av din närmsta chef. Vi strävar efter att hela tiden ge dig rätt verktyg för att lyckas nå din mål. Vi erbjuder dig daglig coachning och uppföljning så du vet att du har rätt verktyg för att lyckas. Vi har nyligen flyttat in i nya lokaler på 450m2, här finns allt från ett stort spelrum, till avkoppling och en stor säljyta där sälj sitter i väggarna. Vi har en stor terass där grillen går varm på somrarna då vi älskar att avsluta en arbetsdag med en enkel AW för en bra gruppdynamik. Har du vad som krävs? Vi söker dig som är målinriktad, som drivs av positiva resultat och älskar att tävla. Svenska i tal och skrift är ett krav. Tidigare erfarenhet är meriterande men inget krav. Vi har kunskapen för att lära upp helt nya personer som aldrig jobbat med försäljning tidigare. Vi skapar stjärnor. Vad erbjuder vi? - Marknadens bästa provisioner - Grymma utbildningar och daglig coachning - Möjligheten att klättra inom företaget - Unika bonusstegar utöver provisionen - Tävlingar med grymma priser såsom resor, produkter & bonusar - Möjligheten till utlandsjobb i Marbella - Garantilön som trygghet Dagarna passerar i högt tempo och vår ambition är att kombinera nöje med prestation. Här har vi regelbundna tävlingar både i grupp och individuellt. I september åkte säljarna ner till Marbella senast och härnäst kommer dem åka till Dubai. Vill du följa med på nästa resa? Tjänsten är på heltid och arbetstiderna är måndag-fredag 08:45-17:30 Vi erbjuder en hög provision, med unika bonusstegar och tävlingar. Detta innebär att lönen inte har något tak, utan du själv bestämmer vad du vill ha i lön! Besök gärna vår instagram - Viva Sales (https://www.instagram.com/vivasalesab/)Besök gärna vår TikTok - Viva Sales (https://www.tiktok.com/@vivasalesab?is_from_webapp=1&sender_device=pc)Vid frågor mejla oss gärna på [email protected]

15 februari 2024
Sista ansökan:
3 augusti 2024
Spännande Möjlighet för Farmaceuter i Hela Sverige!

Brinner du för ditt arbete som farmaceut men söker nya spännande utmaningar? Vi har ett spännande tillfälle för dig att växa och utvecklas som farmaceut runt om i hela Sverige. Om Oss: Vårdbron är bemanningsföretaget som bemannar och rekryterar all form av personal inom vård- och omsorg och socialtjänst. Vi arbetar med regioner, kommuner och privata aktörer med uppdrag i hela landet. Vi brinner för att matcha kompetenta farmaceuter med spännande uppdrag och strävar efter att skapa meningsfulla möten och bygga långsiktiga relationer. Vår målsättning är att vara det trygga bemanningsföretaget som arbetar för att vara en flexibel arbetsgivare med trygga arbetsvillkor. Vi vill att du ska få möjligheten att styra över din egen tid, så du enklare får ihop livspusslet. Vi Söker: Nu söker vi kontakt med nya engagerade farmaceuter som är redo att ta nästa i karriären och utvecklas tillsammans med oss. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper och för att trivas i rollen som bemanningskonsult behöver du vara duktig på att möta nya människor och vara noggrann samt trygg i din yrkesroll. Krav: Legitimerad farmaceut/apotekare Engagemang och professionalism Förmåga att arbeta självständigt och i team 2 års erfarenhet Kompetens i Pharma Suite Vi Erbjuder: Spännande och varierande uppdrag Möjlighet till personlig och professionell utveckling Konkurrenskraftig lön och förmånliga anställningsvillkor En personlig bemanningsspecialist som finns tillgängliga för dig under hela resan. Varmt välkommen in med din ansökan!

14 februari 2024
Sista ansökan:
30 april 2024
Developer Accelerate Program

Blast off 🚀 into a successful career with Resurs 10-month mentorship program in IT Development! Are you a recent graduate with a passion for technology and a drive to succeed? Join our team at Resurs, a change-friendly and warm company that works with modern technologies and offers endless career possibilities. As a mentee in our program, you'll gain hands-on experience, guidance from industry experts, and the opportunity to be a part of a dynamic and ambitious team. With Resurs, you'll have the support you need to reach new heights in your career. Don't let your potential go to waste, apply now and launch your journey to success with us. Apply now and join us on a journey to the stars! What will you expect from me? 🤷‍ - That you have a willingness to learn and to share your knowledge with us - That you will be an ambassador for Resurs and the program - That you have a collaborative mindset and enjoys working within a team Why should I apply to Developer Accelerate Program? 🏆 Resurs is one of Sweden’s top 100 career companies (for the fifht year in a row!) and we can guarantee that you will join a vibrant and innovative company. We will be offering you an employment (until further notice with an initial trial period of 6 months) with marketable salary/benefits, great colleagues and network as well as a unique opportunity to deep dive into our IT Department that offers exciting career opportunities and extensive knowledge. Where is this program located? 🏙 For this program you will be based in our HQ in Helsingborg. Who can apply?📜 For this program, we are looking for newly graduate students (currently studying or examined within the last two years) within IT Development on a University level. When and where can I apply? 🎉 Our application process will open in February 2024 and the program will start in early September 2024. You apply below by attaching your CV and motivational letter.

14 februari 2024
Sista ansökan:
2 augusti 2024
Spännande Karriärmöjlighet i Helsingborg!

Är du redo att ta nästa steg i din karriär och bli en del av StudentConsulting, en ledande aktör inom bemanning och rekrytering? Just nu söker vi en passionerad Kundansvarig som vill vara med och bygga långsiktiga partnerskap till våra kunder! Som Kundansvarig på StudentConsulting kommer du att vara en del av ett framgångsrikt och växande team där din professionella utveckling är i fokus. Vi tror på att ge våra medarbetare möjlighet att växa och blomstra genom utmanande och meningsfulla arbetsuppgifter. Vi erbjuder en dynamisk arbetsmiljö där kreativitet och nytänkande uppmuntras. Som Kundansvarig kommer du att ha en nyckelroll i att skapa och utveckla långsiktiga affärsrelationer med våra kunder i Helsingborgsområdet. Du kommer att vara ansvarig för att förstå kundens behov och leverera skräddarsydda bemannings- och rekryteringslösningar. Dina huvudsakliga ansvarsområden kommer att inkludera: Kundrelationer: Bygga och bibehålla starka relationer med befintliga och potentiella kunder genom att förstå deras affärsbehov och leverera högkvalitativa tjänster. Du arbetar med löpande avstämning på plats ute hos dina kunder, prognos och budgethantering, KPI-uppfyllnad, problemlösning, resultatplan/orderboksförflyttning samt att säkerställa lönsam tillväxt. Affärsutveckling: Identifikation av nya affärsmöjligheter och utveckling av strategier för att expandera vår närvaro på marknaden. Marknadskartläggning, prospektering, sociala medier samt att utveckla kontaktnät. Rekrytering och Bemanning: Ansvarig för rekryteringsprocessen från början till slut, inklusive urval, intervjuer och matchning av kandidater till kundens behov. Du arbetar efter uppsatta deadlines. Ledarskap: Du är chef över dina konsulter. Uppgifterna innefattar bland annat anställning, uppföljning, avveckling av konsulter. Löpande närvaro ute hos dina kunder, arbetsrätt, löpande administration, KPI-uppfyllnad, lön- och fakturahantering, Sjukhantering och planering samt genomföradne av konsultaktiviteter. Teamarbete: Du samarbetar nära med vårt interna team för att säkerställa en smidig och effektiv leverans. Löpande avstämning, delegering, prioritering, leverans och ett säkerställande av god arbetsmiljö, både mot konsult och kollega. Din profil Vi söker dig som har högskole-/universitetsutbildning inom personal, försäljning eller annan utbildning som bedöms likvärdig. Vi ser gärna att du har erfarenhet av försäljning och kundhantering, gärna inom bemannings- eller rekryteringsbranschen. Du har förmåga att bygga starka och långsiktiga affärsrelationer. Du är driven och självgående, med en förmåga att arbeta både självständigt och i team. Vidare har du utmärkta kommunikationsfärdigheter och förmåga att anpassa dig till olika situationer. Du kommer själv att planera och styra din tid och dina aktiviteter så det är en förutsättning att du trivs med att jobba självständigt samt att du tar stort ansvar för dina arbetsuppgifter. Andra viktiga egenskaper är bland annat att du har förmågan att kombinera en hög kvalitativ nivå i ditt arbete med att arbeta effektivt. Detta ställer krav på stresstålighet. Du kan agera, prioriterar och leverera resultat över förväntan. Vi tror också att du har en väl utvecklad admnistrativ förmåga. Detta då du dagligen dokumenterar aktiviteter, skriver avtal, gör lönsamhetskalkyler, analyser, beräkningar och andra administrativa uppgifter. Vi ser att du som söker har B-körkort då du enkelt ska kunna ta dig runt till olika företag i Nordvästra Skåne. Är det kanske dig vi letar efter? Passa då på att söka tjänsten redan idag. Söker gör du via vår hemsida www.studentconsulting.se Vid eventuella frågor om tjänsten kontakta gärna Affärschef Jennie Lindholm på telefonnummer: 0702-74 32 17 Välkommen med din ansökan! Om företaget Mångfaldigt prisbelönta StudentConsulting är ett av Skandinaviens största och ledande rekryterings- och bemanningsföretag med fokus på studenter, akademiker och yrkesutbildade. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet har tillsatt över 20 000 jobb det senaste året. Vi erbjuder intressanta och utmanande tjänster på både hel- och deltid inom områden som IT, teknik, ekonomi, administration, HR, marknadsföring, kundtjänst, försäljning, industri, produktion, logistik och transport. Hitta din framtid på www.studentconsulting.com

14 februari 2024
Sista ansökan:
30 april 2024
Fastighetsmäklare & Delägare till Landskrona

MÄKLARRINGEN Mäklarringen har ca 50 mäklarkontor från norr till söder. Vi finns nära dig och har funnits nära dig i 40 år. Vi har sålt tusentals lägenheter, villor, tomter och fritidshus med samma ambition som Bengt Olofsson hade när han grundade Mäklarringen mitt i 80-talets brinnande ekonomiska kris; att vara en personligare, närmare mäklare som utmanar de andra mäklarkedjorna. VEM ÄR DU? En framgångsrik fastighetsmäklare för oss är en person med kontaktnät, lokalkännedom och jobbar lika bra i grupp som individuellt. FASTIGHETSMÄKLARE HOS OSS FÅR • Förbokade kundmöten av våra mötesbokare • En mäklarassistent som sköter din administration • Behålla merparten av ditt arvode Vårt motto är "Rätt person på rätt plats" och det innebär att du som fastighetsmäklare ska fokusera på att skapa affärer och visa bostäder. VAD TROR DU PÅ? • Arbeta få arbeta i en kedja som har bland branschens lägsta personalomsättning? • Redo att bli partner eller delägare? • Arbeta fritt över gränser? VILL DU VETA MER? Önskar du få mer information eller bli en del av vår fortsatta framgångsresa kontaktar du oss på [email protected]

13 februari 2024
Sista ansökan:
31 maj 2024
Skötselarbetare till säsong 2024 till Helsingborg

DITT NYA ARBETE Vi söker flera medarbetare till Mark & Trädgård Skottorp skötselarbete. Du kommer att arbeta på Helsingborgsstads grusytor, kan vara allt från parkeringar till lekplatser och gångar. I arbetsuppgiften ingår ogräsrensning i hårdgjorda ytor, viss maskinkörning kan förekomma. Du kommer arbeta i Helsingborg med omnejd. Anställningen är på heltid, säsongsanställning huvudsak under mars-september, arbetet kan komma att starta tidigare och även pågå längre. Lön enligt avtal. VEM ÄR DU B-körkort är ett krav för att kunna utföra ditt dagliga arbete. Som person är du ansvarstagande, handlingskraftig, positiv och prestigelös. Vi lägger stor vikt på personligt engagemang och samarbetsförmåga. Trädgårdsutbildning ses som meriterande. KONTAKT OCH ANSÖKAN Urval sker löpande. Till bemannings- och rekryteringsföretag och till dig som är försäljare: Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser.

13 februari 2024
Sista ansökan:
1 augusti 2024
Maskinförare för säsong 2024 till Helsingborg

DITT NYA ARBETE Vi söker flera medarbetare till Mark & Trädgård Skottorp. I arbetsuppgifterna ingår att köra traktor med tillhörande ogräsharv, på Helsingborgsstads olika grusytor. Det kommer även ingår en del manuellt arbete ex. ogräsrensning. Du kommer att arbeta på olika ytor från parkeringar till lekplatser i Helsingborg med omnejd. Anställningen är på heltid, säsongsanställning huvudsak under mars-september, säsongen kan börja tidigare och sluta senare. Lön enligt avtal. VEM ÄR DU B-körkort är ett krav för att kunna utföra ditt dagliga arbete. Som person är du ansvarstagande, handlingskraftig, positiv och prestigelös. Vi lägger stor vikt på personligt engagemang och samarbetsförmåga. Trädgårdsutbildning ses som meriterande. KONTAKT OCH ANSÖKAN Urval sker löpande. Till bemannings- och rekryteringsföretag och till dig som är försäljare: Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser.

13 februari 2024
Sista ansökan:
1 augusti 2024