Lediga jobb i Höör

Sök totalt 61 lediga jobb i Höör

Ledare Djungelgympa - Sprid rörelseglädje för barn 2-6 år i Höör HT25
Einar Sports AB
Idrottstränare och instruktörer m.fl.

Kom med i Sveriges bästa ledarteam inom idrott för barn! Vi söker alltid nya stjärnor till vårat team Världens roligaste extrajobb!Hos oss har du världens roligaste extrajobb som ger dig möjligheten att inspirera och motivera barn till idrottsaktiviteter samt ger erfarenheter och meriter att jobba med ledarskap och grupper. Leka, busa och sprida glädje till barnen. Det kan knappast bli roligare! Jobbet är dessutom perfekt att kombinera med studier eller andra jobb Djungelgympa – lekfull gymnastikträning för barn i åldern 2-6 år. Till vår verksamhet söker vi nu en inspirerande ledare som vill lära ut grunderna i gymnastik. Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet av att: Arbeta som barngymnastiksledare. Alternativt har du själv sysslat med gymnastik och har ledarerfarenhet från annan barnverksamhet. Att du har ett brinnande intresse för barnidrott ser vi som en självklarhet.  Dina arbetsuppgifter Att vara ledare för Djungelgympa består i huvudsak av att leda gymnastikpassen och på ett pedagogiskt sätt sprida glädje till barnen. Som ledare hos oss arbetar du utifrån vårt färdiga träningsupplägg. Upplägget som är framtaget av Active Academys idrottspedagoger.  Du som ledare får då chansen att lägga allt ditt fokus på att sprida härlig rörelseglädje! Du förväntas visa stort engagemang för att skapa rörelseglädje för dem deltagande barnen.  Det här får du som är ledare hos oss Inför terminen får du gå vår ledarutbildning. Du får även löpande coachning och stöttning  från personalen på Active Academys kontor.  Utöver ovan får du även världens roligaste extrajobb som ger dig erfarenheter och meriter med att jobba med barngrupper.  Anställningsvillkor Timanställning med start vecka 35, 2025 Kurs 1 startar v.35-42 och pågår i 8 veckor. Kurs 2 startar v.45-50 och pågår i 6 veckor. Passen är förlagda på vardagar mellan 17-19 eller dagtid på helgerna.   Mer info kommer vid en eventuell intervju.  VARMT VÄLKOMMEN ATT SÖKA TILL ACTIVE ACADEMYS LEDARTEAM! Ansökan sker endast via vår ansökningssida, ej via mail!

Idag
Sista ansökan:
31 juli 2025
Är du vår nya butikschef på Dogman Höör?
AB Dogman
Chefer inom handel

Nu söker vi efter en butikschef som lockas av en vardag med högt tempo, massor av möjligheter och spännande utmaningar. Ta chansen att vara med på vår resa mot Nordens (och Europas) modernaste zoo-kedja i en butik med helt unika kundupplevelser! Tjänsten Att vara butikschef på Dogman innebär inte att vara den som bestämmer allt – det handlar om att förtjäna andras respekt. Att inspirera och motivera sitt team till att uppnå fantastiska resultat. För dig är kunderna och medarbetarna viktigast. Samtidigt skapar du goda resultat för din butik. Som säljande Butikschef leder du butiken genom att utveckla, träna och coacha dina säljare att hjälpa och vägleda kunden till bästa köp. Våra framgångsrika butikschefer har utmärkta ledaregenskaper och ett skarpt sinne för affärer. Tack vare stark personlig drivkraft kan de också coacha andra och få dem att växa. Som butikschef har du ett övergripande ansvar för butikens medarbetare, kunder och resultat. Rollen handlar om att maximera försäljningen och lönsamheten i butiken, samt att följa upp resultaten. Du ser till att vår kundservice är av högsta klass, och att våra varor hanteras och presenteras enligt våra riktlinjer. Du ansvarar också för rekrytering, utbildning och utveckling av säljare. Ditt fokus Kundupplevelse Försäljning, kostnader och resultat Arbetsledning, bemanning Butiksdrifts koncept Arbetsglädje Arbetsmiljö Övriga arbetsuppgifter Utveckla, utbilda, leda och coacha medarbetare Aktivt arbete i butiken tillsammans med personal Genomföra standards och koncept Genomföra kampanjer och sälj strategier Uppföljning av resultat och nyckeltal Drift och administration Anställningsform: Provanställning 6 månader Sysselsättningsgrad: 100%, varierande arbetstid dag/kväll/helg Rapportering sker till: Regionchef Placering: Höör Tillträde: Enligt överenskommelse Profil & Bakgrund Vi fäster stor vikt vid dina personliga egenskaper. Du har minst 3 års butikschefs-erfarenhet eller motsvarande erfarenhet i ledande befattning samt; En mogen inställning till ledarskap En team orienterad ledarstil En vilja och förmåga att leverera kundservice på högsta nivå Arbetar metodiskt, målinriktat och självständigt En vilja att utvecklas och att göra ditt absolut bästa Djurvårdsutbildning från gymnasium, djurpark eller Zoorf-utbildning är meriterande men inget krav. Vad erbjuder Dogman Förutom att erbjuda en spännande tjänst i ett växande bolag erbjuder vi en arbetsplats med nästan lika många hundar som människor, vilket enligt forskning gör oss både lyckligare och mer avslappnade. Vi firar våra framgångar mycket och gärna. Det här beskriver några av våra medarbetare att de uppskattar med Dogman. ”Jag tycker att man i organisationen hela tiden jobbar för utveckling och förbättring. En arbetsplats som inte bara anställer folk för att arbeta utan för att utvecklas och få vara med att bidra. Och inte nog med det, fantastiska och extremt kunniga människor på alla olika positioner. En RIKTIGT bra arbetsplats." ”Mina kollegor. Eventen. Hjälpa kunder till ett bättre djursamspel. Hålla kampanjer. Att vi får utvecklas. När vi får vara med och bestämma, att vår röst räknas grundad utifrån erfarenheter och upplevelsen i butiken.” ”Vi arbetar i en intressant bransch där man kan påverka utgången på företagets resultat genom det arbete vi dagligen gör. Engagerade och dedikerade medarbetare!" Ansökan Känner du igen dig i beskrivningen ovan? Då är du varmt välkommen med din ansökan som vi vill ha senast 2025-07-31. Frågor om tjänsten besvaras av Regionchef Jan Boström på [email protected] Intervjuer kommer att ske löpande under ansökningstiden och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden gått ut. Observera att vi inte tar emot ansökningar via e-post. Om Dogman AB Dogman är idag Nordens ledande aktör inom husdjurstillbehör och importerar, distribuerar och marknadsför produkter inom husdjurssegmentet samt häst och ryttare. Vi utvecklar vårt sortiment inom våra varumärken Dogman, Jacson, Shiro & Malou och Kennel Equip med visionen om att skapa ”Det bästa valet för bästa vännen”. Dogman finns idag representerade med bolag i Sverige, Norge, Danmark, Finland och Spanien. Dogman är grundat 1965 och ägs av BrA Invest. I september 2017 förvärvade Dogman sina första butiker för att starta en egen butikskedja. Idag är vi nära 50 butiker i Sverige, Norge, Finland och Spanien. Under sommaren 2019 lanserades e-handel under eget varumärke.

Idag
Sista ansökan:
31 juli 2025
Kundvärd till bank
Hirely AB
Övriga kontorsassistenter och sekreterare

Jobbify är en jobbplattform för erfarna kandidater. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Vi investerar i framtiden. Vill du dela den med oss? Som medarbetare på Sparbanken Skåne är du en i gänget på en av Sveriges bästa arbetsplatser! Vi vilar tryggt i våra värderingar – var öppen, ta initiativ, vinn förtroende. Dessa värderingar speglar hur vi jobbar tillsammans, men också hur vi arbetar med våra kunder. Vi söker nu en affärs- och resultatinriktad kollega som ska arbeta som Kundvärd hos oss i Höör. Här på kontoret är vi 10 härliga kollegor som jobbar tillsammans i olika roller på privatsidan. Vår arbetsmiljö präglas av arbetsglädje med hög energi- och ambitionsnivå. Vi har en bra laganda och jobbar nära vår lokala marknad och föreningslivet. Vad innebär det att arbeta som Kundvärd? Som Kundvärd ansvarar för att lyhört och med omtanke möta och se våra kunders spontana behov av service. Du är en viktig länk i att fånga upp affärsmöjligheter och säkerställa att kundens behov tillgodoses på bästa sätt med hjälp av dina kollegor på kontoret/i banken. Som Kundvärd är du ofta den första personen som våra kunder möter på kontoret. Detta gör att det är väldigt viktigt att man är välkomnande och har en hög servicekänsla för att lyckas i rollen. Tjänsten innebär bland annat att du: arbetar i Kundtjänst där vi i huvudsak möter kunden på kundens initiativ, har stort fokus på digitalisering har hög servicegrad i syfte att ge kunden en god upplevelse av banken, slussar och guidar till andra specialister/roller om behov finns, arbetar till viss del med bokade kundmöten och medverkar vid lokala aktiviteter och event. Din profil Du är en ansvarstagande och resultatorienterad person som tycker det är roligt att förmedla bankens produkter och tjänster. Du motiveras av mötet med kund och strävar efter att ge allra bästa service. Du har stark drivkraft och agerar utifrån bankens värderingar samt bidrar till att nå bankens uppsatta mål. Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper och hur du med dessa kompletterar gruppen. För att lyckas måste du brinna för att med förstklassig service göra affärer skapa goda relationer med människor. Erfarenhet av liknande arbete inom bank alternativt sälj- eller servicearbete är meriterande. Den här tjänsten är en tillsvidareanställning, provanställning kan komma att tillämpas. Välkommen med din ansökan! Skicka in ett personligt brev samt CV genom att klicka på ”Sök tjänst” där du motiverar varför du söker och vad du kan bidra med. Sista ansökningsdag är 27 juli och vi kommer att påbörja urvalet först efter att ansökningstiden gått ut. Personprofilstester förekommer i urvalsprocessen och vi genomför bakgrundskontroller på alla slutkandidater. Har du frågor kontakta, Bankchef Bankområdet Mellersta Helena Björkman, telefon 046-371810. Kontaktperson för Finansförbundet är Adina Andersson , telefon 0413-29535. Kontaktperson för SACO är Torbjörn Helldén, tel. 046 – 371811. Som medarbetare på Sparbanken Skåne är du med och bidrar till att utveckla samhället, förverkliga drömmar och hjälpa människor att växa. Genom att låta delar av vinsten gå till lokala projekt inom idrott, kultur, utbildning och näringsliv bidrar vi till att skapa framtidstro där du bor. Detta gör oss stolta! Läs mer om oss på www.sparbankenskane.se

Igår
Sista ansökan:
27 juli 2025
Underhållstekniker
Wikan Personal AB
Ingenjörer och tekniker inom maskinteknik

Nu söker vi en underhållstekniker till CEPA Steeltech AB i Höör. Om företaget CEPA Steeltech AB är en underleverantör till verkstadsindustrin och ingår i Industrigruppen HCU AB tillsammans med UBD Poland. Koncernen är drygt 150 anställda verksamma på 21 000 m2 produktionsyta beläget i Höör, Sverige och Szczecin i Polen. Bland Cepas större kunder finns Alfa Laval, ABB, Muuto och Furhoffs. Tillverkning av plåtkomponenter sker till verkstadsindustrier runt om i världen. Genom modern teknik, komplett tillverkningsprocess, en flexibel organisation, samarbetet inom koncernföretagen ska vi tillfredsställa kundernas behov och förväntningar. Vi söker nu en underhållstekniker för att förstärka vårt team. Dina arbetsuppgifter Som underhållstekniker kommer du bland annat att arbeta med: - Serva och underhålla CEPAs produktionsmaskiner. - Sköta driften av anläggningen: värme, vatten, avlopp och ventilation. - Bygga upp underhållssystemet i vårt affärssystem Monitor. Din bakgrund/Dina egenskaper Vi söker en person som har ett genuint tekniskt intresse. Du är lite av en uppfinnar-Jocke och drivs av att hitta lösningar och förbättringar. Du har jobbat med service och underhåll av maskiner tidigare. Har du dessutom jobbat som fastighetstekniker är det en stor merit. Du är en positiv och serviceinriktad person som har lätt för att samarbeta med andra och som inte är rädd för att skita ner dig. Du behärskar svenska i tal och skrift, har bil och körkort. Information och kontakt För mer information om tjänsten kontakta Sebastian Siversson, 0417-77 99 83. Tillträde enl överenskommelse. Ansök direkt då vi läser alla ansökningar löpande! Om Wikan Personal Wikan Personal är din personliga och lokala arbetsgivare i bemanningsbranschen. Vårt breda kontaktnät hjälper dig som har rätt inställning och kompetens, till arbete. Vi verkar i flera olika branscher, vilket öppnar många dörrar för dig i jakten på nästa jobb. Vi lägger fokus på vår personal, deras välmående och utveckling. Vi kan personal. Wikan Personals verksamhet är grundad på närhet och engagemang för att alltid kunna tillgodose bra service till våra kunder och anställda. Vi är djupt övertygade om att lokal förankring, långsiktiga kundrelationer och kompetenta medarbetare är nyckeln till framgångsrika samarbeten inom rekryterings- och bemanningsbranschen. Med närvaro på 17 orter i Sverige, en omsättning på cirka 400 miljoner kronor och omkring 700 engagerade anställda, strävar vi efter att vara en pålitlig samarbetspartner. Läs mer på www.wikan.se

Igår
Sista ansökan:
13 juli 2025
Svetsare MIG/MAG - svart material
Ikett Personalpartner AB
Svetsare och gasskärare

Om tjänsten Ikett Personalpartner söker nu efter en erfaren svetsare – någon som kan lägga svetsfog med precision, erfarenhet och yrkesstolthet till en av våra kunder i Höör. Du kommer att arbeta med MIG/MAG-svetsning i svart material, rörtråd från 5 mm upp till 30 mm. Vi söker dig som är trygg i att läsa ritningar och har vana vid svetsning i varierande tjocklekar. Hos vår kund får du varierade arbetsuppgifter och korta serier, vilket gör jobbet både utvecklande och omväxlande. Arbetsmoment: MIG/MAG-svetsning i svart material (6–30 mm) Svetsning med rörtråd (från 5 mm) Variation mellan olika projekt och detaljer Arbetet är förlagt på dagtid. Start enligt överenskommelse. Din profil Som person vill vi att du är ansvarstagande, flexibel, positiv, och har en god samarbetsförmåga. För att lyckas i rollen ser vi att: - Du har flera års erfarenhet av MIG/MAG-svetsning i svart material - Du har erfarenhet av att läsa och följa ritningar - Du är noggrann, självständig och trivs med ett högt tempo - Du gillar att jobba med varierande produkter - Du är självgående och noggrann - Körkort B Vi söker dig med erfarenhet och yrkesskicklighet. Vi tror att du som söker bor i närområdet. Vi arbetar löpande med inkomna ansökningar och kontaktar endast de som motsvarar ansökningskraven. Välkommen med din ansökan idag! Om Ikett Personalpartner AB Ikett har sedan 1986 hjälpt tusentals personer inom industribranschen att hitta sitt drömjobb. Våra kunder finns i hela Sverige och Norge och främst inom tillverkande industri och verkstadsindustri. Vi arbetar med ett brett utbud av tjänster, både för kollektivanställda och tjänstemän. Tack vare långsiktigheten i våra uppdrag har många en tryggad anställning på Ikett. Detta har lett till att flera anställda har jobbat hos Ikett i 20+ år. Under den tiden har de fått utvecklas, testa flera uppdrag med en trygg arbetsgivare i ryggen. Ofta är målsättningen att det ska leda till anställning hos kund. På Ikett finns det möjlighet att arbeta lokalt i ditt närområde, men även spännande resejobb i hela Sverige och Norge för dig som vill ut på resande fot. Hos oss får du: Engagerad personal genom hela rekryteringsprocessen som även har kontakt med dig när du börjar jobba hos vår kund. Trygghet där vi värnar om din säkerhet på arbetsplatsen. Möjlighet till utveckling. Målet med vårt arbete är nöjda kunder och skickliga medarbetare som trivs. Ikett är medlem i Almega Kompetensföretagen och har kollektivavtal med LO, Unionen och Akademikerförbunden. Ikett är certifierat enligt ISO 9001. För mer information och nyheter, följ oss gärna på: Facebook: www.facebook.com/ikettpersonalpartner LinkedIn: www.linkedin.com/company/ikett-personalpartner-ab-as

Igår
Sista ansökan:
27 juli 2025
Arbetsmarknadscoach till Drivhuset
Höörs kommun
Arbetsförmedlare

Drivhuset är en del av sektor Kultur, Arbete och Folkhälsas arbete med att stödja arbetslösa för att komma vidare i arbete eller studier. Vi är belägna vid Höörs lärcentrum en kort promenad från Höörs station. Enheten som arbetet finns på är Arbetsmarknads- och integrationsenheten. På arbetsplatsen finns det 5 medarbetare som arbetar med liknande arbetsuppgifter. Vi samarbetar nära Individ och Familjeomsorgen (IFO) och vår arbetsplats inom arbetsmarknadsenheten Växthuset. Även samverkan med Arbetsförmedlingen, Försäkringskassan och Hälso- och sjukvården förekommer.  De medborgare som vi arbetar med är i första hand personer som uppbär ekonomiskt bistånd. Många tillhör grupper som har svag konkurrensförmåga på arbetsmarknaden det inkluderar, utomeuropeiskt födda, personer som saknar gymnasiekompetens och människor som har funktionsnedsättning i förhållande till arbete. Deltagare kommer vara mellan 20-67 år gamla.  Höör ligger mitt i Skåne, har goda tågförbindelser, vacker natur, 17 000 invånare och en stadig befolkningsökning. Med omkring 1 400 anställda är Höörs kommun den största arbetsgivaren. Många av våra medarbetare pendlar hit. Som medarbetare i Höörs kommun får du möjlighet att arbeta i en organisation som ständigt utvecklas. Vi sätter stort värde på bemötande och hjälps åt att skapa god arbetstrivsel genom en öppen och konstruktiv dialog, respekt och tolerans gentemot kollegor och medborgare. Hög serviceanda, professionalitet och engagemang utmärker vår organisation. ARBETSUPPGIFTER Den huvudsakliga arbetsuppgiften är att hålla i aktiviteter med medborgare i Höörs kommun. Aktiviteter kan variera mellan dagarna, men innehåll kan bestå av arbetsträning med deltagare, jobbsökaraktiviteter, deltagare söker jobb, du är då med som ett stöd  men du håller i föreläsningar inom ämnet. Vidare kommer det att finnas inslag av studiebesök och digital kompetensutveckling och att arrangera event med medborgare och medarbetare i enheten. Du gör inskrivningar, uppföljningar och har möten med samverkansparter till exempel kontakt med arbetsgivare i närområdet. Stöd till medborgare i alla delar av arbetssökandet är en viktig uppgift. Tjänsten omfattar 100%.  Arbetet är helt platsförlagt. KVALIFIKATIONER Högskoleutbildning inom beteendevetenskap, arbetslivskunskap eller liknande utbildning som arbetsgivaren bedömer som likvärdig.  Goda kontakter med arbetsmarknaden i Skåne län.  Erfarenhet att arbeta med människor som har svag konkurrensförmåga på arbetsmarknaden.  Körkort Önskvärt är att du har arbetat med: Arbetslivsinriktad rehabilitering.  Handledning av personer med NFP-diagnoser och/ eller intellektuella funktionsnedsättningar.  Utbildning i MI, BIP eller annan metodik inom arbetsmarknadsfrågor. ÖVRIGT Löpande urval Intervjuer planeras att hållas den 11 jui.  Tjänsten kommer att tillsättas under förutsättning att erforderliga politiska beslut fattas samt att den inte behöver tas i anspråk för internt bruk. Som anställd i Höörs kommun har du friskvårdspeng som anställningsförmån, vidare tillämpar vi rökfri arbetstid. Inför rekryteringsarbetet har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande.

2 dagar sedan
Sista ansökan:
13 juli 2025
Projektmedarbetare
Höörs kommun
Övriga utbildare och instruktörer

Sektor Kultur Arbete och Folkhälsa (KAF) består av 11 enheter bland annat Kulturgården, Simhallen, Biblioteket och Arbetsmarknadsenheten.  Vi har blivit beviljade ett projekt av svenska ESF-rådet för att bli mer digitala. I detta arbetet kommer du att vara mycket behövd. I projektet Digga KAF ingår en projektledare, projektmedarbetare 75%, denna tjänst och ytterligare en projektmedarbetare på 10%. Du kommer att ha din chef placerad på Arbetmarknads- och integrationsenheten. Digga KAF inriktar sig på all personal i vår sektor med målet att få en utökad digital kompetens och bemästra förändringarna inom det digitala området.  Arbetsplatsen är belägen vid Höörs Lärcentrum, en kort promenad från Höörs station. Vi tillämpar flexibel arbetstid och eftersom att vi ska utföra utbildningsinsatser samt samarbeta mycket med olika enheter är det mesta delen av arbetet på plats.  Höör ligger mitt i Skåne, har goda tågförbindelser, vacker natur, 17 000 invånare och en stadig befolkningsökning. Med omkring 1 400 anställda är Höörs kommun den största arbetsgivaren. Många av våra medarbetare pendlar hit. Som medarbetare i Höörs kommun får du möjlighet att arbeta i en organisation som ständigt utvecklas. Vi sätter stort värde på bemötande och hjälps åt att skapa god arbetstrivsel genom en öppen och konstruktiv dialog, respekt och tolerans gentemot kollegor och medborgare. Hög serviceanda, professionalitet och engagemang utmärker vår organisation. ARBETSUPPGIFTER I arbetet som projektmedarbetare kommer det att vara en stor grad av variation. Exempel på arbetsuppgifter: Utbildande insatser, att hålla i workshops kring olika delar som vi har fått utbildning inom, det kan handla om Excel, Word, AI eller något annat digitalt ämne. Syftet är att fördjupa kunskaper som deltagare har erhållit i en tidigare utbildning, du kommer därför behöva delta på de utbildningsinsatser som deltagare går på, för att kunna ge ett adekvat stöd. Administration boka in utbildningstider, sköta närvarorapportering, följa upp deltagares progression, göra enkäter i InSurvey samt bearbeta dessa. Rapportera till projektledare och enhetschef. Det kommer ingå att upphandla utbildningar i samråd med upphandlingsenheten.  Tjänsten är på 75%, fördelat på 4 eller 5 dagar i veckan. från 20250901-20280229. KVALIFIKATIONER Erfarenhet att hålla i utbildningar/ workshops för vuxna i arbetslivet.  Kunskap om den digitala utvecklingen i samhället.  Strukturerad och ordningsam.  Önskvärt: Högskoleutbildning inom pedagogik, systemförvaltning eller annan utbildning som arbetsgivaren bedömer som lämplig.  Erfarenhet av att upphandla utbildningar. ÖVRIGT Löpande urval. Intervjuer är planerade till den 11 juli.  Tjänsten kommer att tillsättas under förutsättning att erforderliga politiska beslut fattas samt att den inte behöver tas i anspråk för internt bruk. Som anställd i Höörs kommun har du friskvårdspeng som anställningsförmån, vidare tillämpar vi rökfri arbetstid. Inför rekryteringsarbetet har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande.

2 dagar sedan
Sista ansökan:
13 juli 2025
Besöksintervjuare Höör - Det perfekta extrajobbet!
Mantle Sweden AB
Marknadsundersökare och intervjuare

Besöksintervjuare hos Verian Vi söker personal omgående och anställer allt eftersom. Därför kan tjänsterna vara tillsatta innan ansökningstiden har gått ut. Vi söker dig som är nyfiken, gillar att träffa nya människor och vill ha ett flexibelt extraarbete. Ditt uppdrag är att intervjua deltagare i deras hemmiljö. I vissa kommuner kan intervjuer förekomma i ditt närområde, i hela kommunen och i angränsande områden. Vi som anställer dig heter Verian och är en världsledande, oberoende expert på undersökningar, fakta och rådgivning. I Sverige går våra rötter tillbaka till 1954, då hette vi Sifo. Då liksom nu fokuserar vi på att förstå människors tankar, beteende och åsikter. De svar du samlar in, blir underlag för beslut som kopplar samman beslutsfattare med medborgare, världen över. Tillsammans ger vi kraft åt beslut som formar samhället. Läs mer om oss på www.veriangroup.com/se Vad jobbet kräver av dig · Arbetet ställer högsta krav på konfidentiell hantering av information och sekretess. · En hög grad av integritet. Du besöker människor i deras hemmiljö och tar del av deras åsikter. · Du håller god ordning och reda på ditt arbetsmaterial. · Du är bekväm i mötet med nya människor. · Du arbetar självständigt och strukturerat · Du tar ansvar och når överenskomna mål inom utsatt tid. · Du har god vana av digitala skärmar (surfplattor) och att kommunicera via epost. · Du talar och läser svenska obehindrat. Att du har körkort och tillgång till bil Som besöksintervjuare gör du intervjuer med utvalda personer. Du besöker dem i hemmet eller på ett café, bibliotek eller liknande. Du utgår från en färdig lista med namn på utvalda personer som du kontaktar och bokar för en intervju. Intervjun är noggrant utformad och frågorna ställs på exakt samma sätt, av alla som är besöksintervjuare och i alla länder. Svarsalternativen är fasta och frågorna kan ha både nationella och internationella teman. Du hanterar frågor och svar med hjälp av en surfplatta. Vad vi erbjuder dig · Ett idealiskt extrajobb som är lätt att kombinera med andra sysselsättningar. Det är du och den du besöker som väljer en tidpunkt för intervjun som passar er. · Ett trevligt och socialt arbete med stor frihet kring arbetstider. · Du får kollektivavtalad ersättning per intervju. I ersättningen ingår restid och tid för att boka intervjun. Det är ett plus om du har · Gymnasiekompetens · Vana av intervjuer eller andra kontaktyrken · Regelbunden tillgång till wifi Om du har frågor om tjänsten så hör av dig till oss på telefon 031 -727 39 44

7 dagar sedan
Sista ansökan:
31 juli 2025
Timvikarie sökes till tjej i Höör. Ref. 1147
Sydassistans AB
Personliga assistenter

Jag är en glad och positiv tjej som bor i Höör tillsammans med min familj. På grund av en muskelsjukdom, som medför nedsatt muskelstyrka, är jag i behov av personlig assistans i min vardag. Jag har ett stort intresse för språk, pyssel och datorspel, och jag uppskattar sociala sammanhang och att umgås med mina vänner. För att kunna leva ett aktivt och självständigt liv behöver jag stöd i de moment jag inte själv kan utföra. Tjänsten avser främst arbete under kvälls- och nattpass. Dina arbetsuppgifter kommer bland annat att bestå av att assistera vid förflyttningar i sängen, vid toalettbesök, handräckning, samt stödja mig vid användning och förberedelse av andningsmask. Jag söker dig som är ansvarsfull, pålitlig, rökfri, ordningsam och trygg i din roll. Du bör också vara djurvän och inte ha allergi mot husdjur, då det finns djur i hemmet. Känner du att detta uppdrag passar dig? Välkommen med din ansökan! Företagsinformation Sydassistans AB har sedan starten 1994 anordnat personlig assistans åt personer med funktionsnedsättning i södra Sverige. En av våra uppgifter som assistansanordnare är att vara arbetsgivare åt våra uppdragsgivares personliga assistenter. Med ledorden Trygghet, Respekt och Livskvalitet arbetar vi för att våra uppdragsgivare, trots en funktionsnedsättning, ska kunna leva ett så normalt liv som möjligt. I dagsläget sysselsätter vi ungefär 350 personliga assistenter. På Sydassistans erbjuder vi våra anställda utbildningar som är relevanta för arbetet med just din uppdragsgivare.

7 dagar sedan
Sista ansökan:
31 juli 2025
Elevresurs till anpassad grundskola
Höörs kommun
Elevassistenter m.fl.

Höör ligger mitt i Skåne, har goda tågförbindelser, vacker natur, 17 000 invånare och en stadig befolkningsökning. Med omkring 1 400 anställda är Höörs kommun den största arbetsgivaren. Många av våra medarbetare pendlar hit. Som medarbetare i Höörs kommun får du möjlighet att arbeta i en organisation som ständigt utvecklas. Vi sätter stort värde på bemötande och hjälps åt att skapa god arbetstrivsel genom en öppen och konstruktiv dialog, respekt och tolerans gentemot kollegor och medborgare. Hög serviceanda, professionalitet och engagemang utmärker vår organisation. Anpassad grundskola åk 1-9 samt fritidshem är belägen på Sätoftaskolan. Skolan ligger naturskönt med direkt närhet till naturen. Vår fantastiska utemiljö innefattar stora rörelseytor och motorikbanor som inbjuder till fysisk aktivitet, lek och lärande.  Personalen arbetar i arbetslag som leds av arbetslagsledare. Vi söker nu 1-2 nya medarbetare för tillsvidare- och visstidsanställning. ARBETSUPPGIFTER Vi söker dig som stärker eleverna i såväl kunskapsutveckling som i den personliga och sociala utvecklingen. Du är trygg i dig själv och har lätt för att anpassa dig till ändrade omständigheter genom att snabbt hitta lösningar på uppkomna problem. Du arbetar elevnära så även när det gäller hygiensituationer. Du kommunicerar med elever utifrån deras individuella förutsättningar genom tex TAKK/AKK Du är bra på att samarbeta och i ditt arbete är du ansvarstagande. Självklart har du ett professionellt förhållningssätt och arbetar för goda relationer med elever, kollegor och vårdnadshavare.  Du följer eleverna under hela deras dag så även på fritidshemmet. Som person är du trygg och stabil, samtidigt som du har ett drivande och motiverande förhållningssätt gentemot dina elever. Du har en positiv elevsyn som utgår från att alla elever kan och vill utifrån sin förmåga. Du drivs av att ta dig an nya utmaningar och kan enkelt anpassa dig efter nya förutsättningar. Tillsammans med dina kollegor planera, genomföra, utvecklar och analyserar du verksamhet och undervisning utifrån styrdokument och elevernas behov.  Under skoldagen samverkar du med skolan utifrån din kompetens och verksamhetens behov. Ditt huvudsakliga uppdrag är att arbeta inom och bygga upp verksamheten på vårt fritidshem. KVALIFIKATIONER - har som minimum en gymnasieutbildning som arbetsgivaren bedömer som relevant. - har erfarenhet av att möta elever med omfattande stödbehov. - känner dig bekväm med att använda TAKK, bildstöd och AKK. - kan delta i vattnet vid lärarledd simundervisning ÖVRIGT Tjänsten/tjänsterna kommer att tillsättas under förutsättning att erforderliga politiska beslut fattas samt att den inte behöver tas i anspråk för internt bruk. Vi tillämpar löpande urval vilket innebär att vi kan kalla till intervju innan ansökningstiden har gått ut. Som anställd i Höörs kommun har du friskvårdspeng som anställningsförmån, vidare tillämpar vi rökfri arbetstid. Inför rekryteringsarbetet har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande.

8 dagar sedan
Sista ansökan:
6 juli 2025