Jobba Som Fältsäljare

Sök jobbet som fältsäljare på Impressive Relations för att jobba som fältsäljare! Pratar du flytande svenska & vill jobba som fältsäljare? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet kommer du att få boka en telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att få jobbet & jobba som fältsäljare. Sök Nu! 😃 Erbjuds: ∙ Grundlön & provision ∙ Tjäna mycket pengar utan lönetak ∙ Säljutbildning, betalt fordon & resa Krav: ∙ Flytande svenska i tal & skrift ∙ Har körkort & jobbat med försäljning ∙ Driven & resultatorienterad

3 maj 2024
Sista ansökan:
2 juni 2024
Administratör till sommaruppdrag i Hässleholm

Om tjänsten Nu söker vi en Administratör för en kunds räkning i Hässleholm.  I din roll som Administratör kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära administrativt arbete i SAP för att söka efter och kontrollera transportstatus. Du kommer ansvara för att hitta transportinformation i systemet och förse chaufförer med nödvändig lastinformation och utrustning. En del av ditt arbete innefattar även övervakning av produktionsprocessen samt kommunikation via Teams och Outlook med både interna och externa parter. Tjänsten som Administratör är ett konsultuppdrag på heltid som pågår mellan vecka 22 till vecka 34 i sommar. Du kommer arbeta i Hässleholm med arbetstider som är måndag-fredag kl. 14.35-23.00 (fredag till kl. 19.55). Om dig Vi söker dig som är en självgående och plikttrogen person som tar ansvar för sina arbetsuppgifter. Du är självständig och har förmågan att lösa problem på egen hand och kan ta egna beslut. Att vara noggrann och punktlig är en självklarhet för dig. Dessutom kommunicerar du på ett tydligt sätt och hanterar stressiga situationer genom att prioritera rätt. Viktigt för tjänsten är: • Goda kunskaper i svenska och engelska, i både tal och skrift • God datorvana • Erfarenhet eller kunskap i SAP är meriterande Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet. Kontaktuppgifter Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare: Maja Svensson via [email protected] Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via [email protected] Välkommen med din ansökan! Sökord Administratör, Transport, Logistik, SAP, Outlook, Teams, Hässleholm,  Adecco

3 maj 2024
Sista ansökan:
14 maj 2024
ST-läkare i allmänmedicin till Vårdcentralen Höör

Gör skillnad. Varje dag. Välkommen till Vårdcentralen Höör, en trivsam arbetsplats mitt i Skåne. Höör är en ort med goda pendlingsmöjligheter och vårdcentralen ligger på ett cirka tio minuters promenadavstånd från tågstationen. Hos oss har vi runt 10 000 listade patienter. På vår läkarmottagning arbetar åtta specialistläkare varav sex är fast anställda, två ST- läkare och underläkare (en AT och två underläkare). Utöver vår läkarmottagning har vi mottagningar med sjuksköterskor, fysioterapeuter, arbetsterapeut, dietist, psykolog och psykiatrisjuksköterska samt specialistmottagningar inom diabetes, certifierad äldre-mottagning och astma/ KOL. I vårt labb arbetar våra undersköterskor med provtagning och med egen mottagning. Vi har även en rehabiliteringskoordinator som stödjer läkarna i sjukskrivningsärenden. Vår arbetsplats präglas av en fin stämning, prestigelöshet och humor, något som för oss är en viktig grundpelare för en bra arbetsmiljö. ARBETSUPPGIFTER Vi söker dig som vill bli en del av vår gemenskap och ingå i ST-programmet med inriktning mot specialist i allmänmedicin. Utbildningen sker inom ramen för ST-programmet med tillgång till individuell handledning samt avsatt tid för inläsning. Du erbjuds även ett eget arbetsrum där du kan arbeta ostört. Hos oss får du ett omväxlande arbete som bland annat innefattar: • bedömning och behandling av patienter i alla åldrar med olika sorters hälsoproblem som inte kräver resurser inom specialiserad sjukvård • teamarbete i rehabiliteringsfrågor och vid kroniska sjukdomstillstånd • ett begränsat listansvar med möjlighet att följa dina patienter över tid. Antalet listade patienter ökar med tid och erfarenhet • medverkan på ST-dagar samt annan kompetensförsörjning som du och/eller enheten är i behov av. Det är viktigt för oss att du på ett så bra sätt som möjligt kommer in i arbetet och vi är därför måna om att anpassa ditt schema efter dina förutsättningar. Efter överenskommelse finns det möjlighet att arbeta viss tid hemifrån. KVALIFIKATIONER Vi välkomnar dig som är legitimerad läkare med behörighet att verka inom svensk sjukvård. För att vara aktuell för tjänsten krävs godkänd AT- eller BT tjänstgöring. Språkkunskap i svenska lägst motsvarande nivå C1 enligt Europarådets nivåskala är ett krav. Som person är du patientfokuserad och har hög medicinsk kompetens. Vidare har du lätt för att samarbeta, är flexibel och har en god kommunikativ förmåga. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet. I denna rekrytering tillämpar vi löpande urval. Varmt välkommen med din ansökan redan idag! ÖVRIGT Region Skåne finns till för att alla som bor i Skåne ska må bra och känna framtidstro. Genom gränslösa samarbeten och omtanke skapas de bästa förutsättningar för ett hälsosamt liv inom näringsliv, kollektivtrafik, kultur och hälso- och sjukvård i Skåne. Tillsammans gör vi livet mera möjligt. Primärvården Skånes syfte är att skapa god hälsa och bästa möjliga patientupplevelse för alla i Skåne. För hela människan. Genom hela livet. Vi erbjuder hälso- och sjukvård till alla som bor i eller besöker Skåne. Vi ansvarar för de offentligt drivna vårdcentralerna, barnmorskemottagningarna, barnavårdscentralerna samt kvälls- och helgmottagningarna i hela Skåne. I primärvården finns även dietistverksamhet, palliativ vård och avancerad sjukvård i hemmet (ASIH), familjecentraler, barnhälsovårdspsykologer, Palliativt utvecklingscentrum och Centrum för primärvårdsforskning (CPF). Vi är cirka 4 300 medarbetare i förvaltningen. Välkommen! På https://www.skane.se/ledigajobb kan du se i vilket skede Region Skånes rekryteringar befinner sig och hur många som har sökt tjänsterna. Till bemannings- och rekryteringsföretag och till dig som är försäljare: Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser.

3 maj 2024
Sista ansökan:
24 maj 2024
Söker du extrajobb? Se hit!

TopWork söker nu extraarbetare med annan huvudsaklig sysselsättning, som vill ingå i vår timpool.     Hos oss får du arbeta hos vår fantastiska kund och samla på dig erfarenheter och kompetens inom en fartfylld verksamhet! Vi har en kund som finns i Eslöv där det kommer vara återkommande arbete, men det kan även dyka upp möjligheter till arbete på andra orter.    Kvalifikationer Vi söker dig som vill arbeta extra hos oss. Vi får löpande in uppdrag som kan stäcka sig under kortare alternativt längre perioder och tider beroende på säsong och behov. Därför söker vi nu dig som kan på kort varsel hoppa in och hjälpa oss med våra uppdrag. Viktigt är att du har körkort och tillgång till bil för att på ett smidigt sätt ta dig till uppdraget. Du kommer behöva vara tillgänglig tidiga morgnar, dagtid och ibland helgtid.  Uppdragsbeskrivning På uppdraget kommer du arbeta tillsammans med att härligt gäng på någon av kundens återvinningscentraler, där du kommer vara behjälplig gentemot de kunder som besöker. Vid frågor kommer du finnas till hands för att hjälpa och vägleda besökarna för att skapa en trevlig och smidig vistelse. Du kommer att ha kollegor på plats som kan hjälpa dig i ditt arbete. I tjänsten kommer det även ingå att köra hjullastare utefter behov, därför är det meriterande med hjullastrekort och körerfarenhet. Arbetet kommer det innebära utevistelse oavsett väder. Formella krav - Ha en annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50% (t.ex. studier eller annat arbete). - Hjullastarkort - HLR utbildning - Körkort och tillgång till bil - Läsa, prata och förstå svenska samt ta instruktioner.

3 maj 2024
Sista ansökan:
26 maj 2024
Semestervikariat Personlig assistent

Höör ligger mitt i Skåne, har goda tågförbindelser, vacker natur, 17 000 invånare och en stadig befolkningsökning. Med omkring 1400 anställda är Höörs kommun den största arbetsgivaren. Många av våra medarbetare pendlar hit. Som medarbetare i Höörs kommun får du möjlighet att arbeta i en organisation som ständigt utvecklas. Vi sätter stort värde på bemötande och hjälps åt att skapa god arbetstrivsel genom en öppen och konstruktiv dialog, respekt och tolerans gentemot kollegor och medborgare. Hög serviceanda, professionalitet och engagemang utmärker vår organisation. Vi söker nu en personlig assistent till en man i 40- års åldern med vissa neuropsykiatriska samt fysiska funktionsnedsättningar. Du kommer att ingå i ett arbetslag med andra assistenter. Arbetet utgår från mannens hem i Höör men även andra platser förekommer då han är mycket social. ARBETSUPPGIFTER I uppdraget kommer du att stötta mannen i hans dagliga rutiner, personlig omvårdnad, fritidsaktiviteter, förflyttningar, hushållssysslor mm. Mannen har inget verbalt tal utan kommunicerar via kroppsspråk. Du som söker bör vara ansvarstagande, ha en god samarbetsförmåga och vara lyhörd. I ditt arbete utgår du från medborgarens behov och dennes stödinsatser. Du behöver kunna arbeta självständigt och funktionsstödjande. Du kommer att skriva och ta del av social dokumentation i systemet LifeCare. KVALIFIKATIONER För att vara aktuell för tjänsten behöver du behärska det svenska språket på ett sätt som gör att du kan kommunicera med brukaren, anhöriga och kollegor, i tal och skrift. Vi ser att du som söker har tidigare erfarenhet från arbete inom omsorg såväl som av arbete med personer inom autismspektrat. Tidigare erfarenhet från arbete som personlig assistent anses meriterande. Då resor med bil ingår i tjänsten krävs B- körkort. ÖVRIGT Tjänsten kommer att tillsättas under förutsättning att erforderliga politiska beslut fattas samt att den inte behöver tas i anspråk för internt bruk. Vi tillämpar löpande urval. Inför tillsättning av tjänster inom vissa delar av vår verksamhet kan vi komma att efterfråga utdrag ur belastningsregistret. Som anställd i Höörs kommun har du friskvårdspeng som anställningsförmån, vidare tillämpar vi rökfri arbetstid. Inför rekryteringsarbetet har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande.

3 maj 2024
Sista ansökan:
26 maj 2024
Är du undersköterska och vill arbeta på Åtorps Korttidsenhet

Höör ligger mitt i Skåne, har goda tågförbindelser, vacker natur, 17 000 invånare och en stadig befolkningsökning. Med omkring 1400 anställda är Höörs kommun den största arbetsgivaren. Många av våra medarbetare pendlar hit. Som medarbetare i Höörs kommun får du möjlighet att arbeta i en organisation som ständigt utvecklas. Vi sätter stort värde på bemötande och hjälps åt att skapa god arbetstrivsel genom en öppen och konstruktiv dialog, respekt och tolerans gentemot kollegor och medborgare. Hög serviceanda, professionalitet och engagemang utmärker vår organisation. ARBETSUPPGIFTER Vi söker dig som har en vilja och ett engagemang i att utforma och utveckla Korttidsenheten och din egen kompetens. Du har en empatisk förmåga, arbetar funktions- och aktivitetsstödjande med ett salutogent förhållningssätt. Arbetet innebär sedvanliga vård- och omsorgsinsatser inom kommunal verksamhet, så som personlig omvårdnad, läkemedelsdelegering samt att aktivt dokumentera i vårt dokumentations- och hanteringssystem. Hos oss är det viktigt att aktivt delta och medverka till ett bra arbetsklimat där vi hjälps åt i de vardagliga arbetsuppgifterna. Du har förmåga att skapa en lugn och inspirerande miljö. Vi tillämpar Time Care som schemaverktyg samt Life Care som KVALIFIKATIONER Vi söker dig som har en avslutad omvårdnadsutbildning på gymnasienivå eller motsvarande samt skyddad yrkestitel. Har du dessutom erfarenhet av att arbeta på en korttidsenhet är det meriterande. Du har goda kunskaper i det svenska språket i tal och skrift samt goda datorkunskaper. Personliga egenskaper som samarbetsförmåga värderas högt. Vi erbjuder dig ett spännande och utvecklande arbete. ÖVRIGT Tjänsten kommer att tillsättas under förutsättning att erforderliga politiska beslut fattas samt att den inte behöver tas i anspråk för internt bruk. Vi tillämpar löpande urval vilket innebär att vi kan komma att kalla till intervju innan sista ansökningsdag. Inför tillsättning av tjänster inom vissa delar av vår verksamhet kan vi komma att efterfråga utdrag ur belastningsregistret. Som anställd i Höörs kommun har du friskvårdspeng som anställningsförmån, vidare tillämpar vi rökfri arbetstid. Inför rekryteringsarbetet har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande.

3 maj 2024
Sista ansökan:
19 maj 2024
Operativ chef Räddningstjänsten Skånemitt

Höörs och Hörbys kommuner har tillsammans drygt 34 000 invånare och ligger mitt i Skåne, på gränsen mellan slättlandskapet och skogsbygden. Närheten till hela Skåne, de goda kommunikationsmöjligheterna, den omväxlande naturen och det rika kultur- och fritidslivet har gjort Höör och Hörby till eftertraktade kommuner att bo och arbeta i. Höör och Hörby kommun samverkar kring Räddningstjänst, Trygghet och säkerhet samt Krisberedskap i en gemensam organisation Räddningstjänsten Skånemitt. Organisationen har ca 120 anställda, övervägande delen består av RIB (Räddningsperson i beredskap) personal fördelat på sex brandstationer i kommunerna. Tillsammans med andra organisationer, myndigheter och allmänheten skapar vi en säkrare och tryggare vardag genom att förebygga samt att hjälpa och stödja när olyckan eller krisen uppstår. För oss är det viktigt att hjälpa andra, både internt och externt, samt att arbeta för en enklare vardag. Vi avser att förstärka organisationen och söker därför en operativ chef. ARBETSUPPGIFTER Ansvarsområden Som operativ chef säkerställer du organisationens operativa förmåga enligt gällande handlingsprogram. Du har ett nära samarbete med Teknisk service samt utbildnings- och övningsverksamheten för att utveckla och driva organisationens samlade operativa förmåga. Du har personal, ekonomi- samt verksamhetsansvar för RIB-verksamheten. I uppdraget ingår även att samordna och utveckla insatsledarfunktionen. Övriga arbetsuppgifter Du ingår i den operativa beredskapen som Insatsledare enligt schema. Rollen som operativ chef innebär även att du åtar dig övriga förekommande arbetsuppgifter som finns behov av att genomföra inom ditt kompetensområde. KVALIFIKATIONER Erfarenhet och kompetens För att du ska vara aktuell för tjänsten krävs det att du har eftergymnasial utbildning inom räddningstjänstområdet, lägst motsvarande brandman samt ledningskurs Styrkeledare. Du har god erfarenhet från operativ tjänstgöring som brandman och befäl. Vi ser det som meriterande om du även har godkänd utbildning för ledningskurs Insatsledare. Du har erfarenhet av att leda eller samordna personal och verksamhet inom räddningstjänstområdet. För att lyckas i rollen har du goda ledaregenskaper som exempelvis god prioriteringsförmåga, du är empatisk samt har en helhetssyn för organisationens bästa. Du har även ett utvecklingsinriktat sätt beträffande verksamheten. Som person är du driven, energisk och engagerad. Du har lägst B-körkort, god datorvana samt en god förmåga att uttrycka dig i svenska i tal och skrift. ÖVRIGT Tjänsten kommer att tillsättas under förutsättning att erforderliga politiska beslut fattas samt att den inte behöver tas i anspråk för internt bruk. Vi tillämpar löpande urval vilket innebär att vi kan kalla till intervju innan ansökningstiden har gått ut. Som anställd i Höörs kommun har du friskvårdspeng som anställningsförmån, vidare tillämpar vi rökfri arbetstid. Inför rekryteringsarbetet har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande.

3 maj 2024
Sista ansökan:
19 maj 2024
Jobba Som Fältsäljare

Sök jobbet som fältsäljare på Impressive Relations för att jobba som fältsäljare! Pratar du flytande svenska & vill jobba som fältsäljare? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet kommer du att få boka en telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att få jobbet & jobba som fältsäljare. Sök Nu! 😃 Erbjuds: ∙ Grundlön & provision ∙ Tjäna mycket pengar utan lönetak ∙ Säljutbildning, betalt fordon & resa Krav: ∙ Flytande svenska i tal & skrift ∙ Har körkort & jobbat med försäljning ∙ Driven & resultatorienterad

2 maj 2024
Sista ansökan:
1 juni 2024
Sommarvikarie på Klinta Behandlingshem

Vill du erbjudas ett spännande och utvecklande jobb samtidigt som du arbetar för att dagligen ge människor ett bra liv? Vill du dessutom få möjlighet att utvecklas på ett företag som har engagemang, glädje och ansvar som ledord? Då har du möjligheten att söka jobbet som behandlingsassistent på Humana! Om tjänsten Du kommer att arbeta på Klinta behandlingshem som har 18 platser för killar och tjejer, 18 år och uppåt. Klienterna är i behandling och har ofta någon form av neuropsykiatrisk funktionsvariation i kombination med någon form av missbruk. Dina arbetsuppgifter är varierande, vi arbetar i team tillsammans med behandlingsansvarig och sjuksköterska. Arbetsuppgifterna består av stöd och hjälp i klientens vardag , allt från schemalagda aktiviteter, motiverande samtal, pedagogiska måltider och vardagliga sysslor så som tandläkarbesök och inhandlingar. Vi dokumenterar i IDOK , delegering av överlämning av läkemedel ingår i arbetsuppgiften.  Vem är du? - Relevant eftergymnasial utbildning som arbetsgivaren bedömer lämplig för tjänsten - B-körkort är ett krav Vi ser det som meriterande om du har erfarenhet av liknande arbete samt erfarenhet av dokumentation i arbetet. Som person är du ansvarstagande, service-minded, lösningsfokuserad och flexibel. För att trivas och lyckas i rollen ser vi gärna att du har lätt för att skapa relationer och har en god samarbetsförmåga. Vad händer nu? Vi ser gärna att du ansöker snarast då vi går igenom urvalet löpande. Inför anställning lämnas utdrag ur belastningsregistret. Om Humana Humana är ett ledande nordiskt omsorgsföretag med cirka 17 000 mdarbetare som erbjuder tjänster inom individ- och familjeomsorg, personlig assistans, äldreomsorg och bostäder med särskild service enligt LSS. Humana är ett tillväxtbolag med fokus på hög kvalitet och nöjda kunder. Hos Humana erbjuds du ett meningsfullt jobb med goda anställningsvillkor. Vi har en prestigelös arbetsmiljö där vi uppmuntrar varandra till delaktighet och att sprida glädje på jobbet. Här drivs vi av utveckling och arbetar ständigt för att förbättra kvaliteten i vår verksamhet, där du som medarbetare är en viktig del i detta arbete. Humana är börsnoterat på Nasdaq Stockholm sedan 2016 och har huvudkontor i Stockholm. Läs mer om hur det att jobba hos oss på Humana HÄR

2 maj 2024
Sista ansökan:
10 juni 2024
Vi söker en vikarierande teknisk handläggare

Är du en servicemedveten person som vill kombinera möten med människor med administrativt arbete? Vill du samtidigt vara med och bidra till en hållbar vattenanvändning och bättre miljö - då är vi arbetsplatsen för dig! Vår huvudsakliga uppgift är att tillhandahålla högkvalitativt dricksvatten till kommuninvånarna i Hörby och Höörs kommuner samt att ta hand om dess spill- och dagvatten på ett hållbart sätt. Mittskåne Vatten styrs av en egen politisk nämnd med förtroendevalda från båda kommunerna men vi är anställda hos Höörs kommun. Kontoret ligger på ca 10 minuters promenadavstånd från tågstationen i Höör. Eftersom vår tekniska handläggare ska vara föräldraledig behöver vi nu förstärka vår kundservice med en vikarie. ARBETSUPPGIFTER Hos oss arbetar ca 35 medarbetare i någon av våra fyra grupper: Utredning, Projekt, Drift, eller Stab & Kundservice. Här erbjuds du en arbetsplats med varierande arbetsuppgifter som ger dig möjlighet att kontinuerligt utvecklas i din roll. Vår arbetsplats växer och utvecklas ständigt och vi vill att du ska vara med på resan. Du har stora möjligheter att påverka och utforma hur vi ska arbeta tillsammans i fortsättningen. Vi tycker det är viktigt att trivas på jobbet och har regelbundet gemensamma aktiviteter för att ta till vara på gemenskapen hos oss. Du kommer att tillhöra Kundservice och utgå från vårt kontor i Höör, men du kommer även att arbeta nära driftenheten i Hörby och förväntas därför arbeta vissa dagar i Hörby. Kundservice ansvarar för alla kundnära tjänster såsom debitering, tekniska frågor, felanmälan och vattenmätarhantering. I kundservicegruppen är vi uppdelade i Ekonomi och Teknisk kundservice. Vi har olika ansvarsområden, men samarbetar tätt inom gruppen och hjälps alltid åt för att erbjuda den bästa kundservicen till våra kunder. Tillsammans med VA-ingenjören ansvarar du för den tekniska kundservicen. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är att, tillsammans med VA-ingenjören, hantera inkommande samtal och mail från våra kunder. Du ger kunden ett professionellt svar och bästa möjliga information och service. Tyngdpunkten ligger inom kundkontakt, administration och VA-tekniska ärenden som du hanterar tillsammans med dina kollegor inom kundservice och med stöd av vår driftenhet. Arbetsuppgifterna innefattar även hantering/administrering av system, diarieföring och arbete i våra ärendehanteringssystem. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som vill gå till jobbet och känna att du gör skillnad varje dag. Vi ser att du har lätt för att samarbeta med andra, tar ansvar och drivs av att leda förbättringsarbete. Du är en duktig och noggrann administratör som kan arbeta strukturerat utifrån rutiner. Ett positivt förhållningssätt och känsla för service är en självklarhet. Du bör ha ett gott sinne för detaljer, ordning och struktur. I tjänsten har du ofta kontakt med såväl allmänheten som företag och kunder så det är viktigt att du tycker om människor och service. Vi ser gärna att du har erfarenhet från tidigare kundtjänstrelaterat yrke och administrativa sysslor såsom personalsystem, diarieföring och arkivhantering. Din kommunikativa förmåga är mycket god i både tal och skrift. För att lyckas i din roll behöver du vara: • Kommunikativ och lyhörd inför våra kunder • Tekniskt intresserad • En god administratör • Van att agera utefter de bestämda regelverk och rutiner som finns • Fatta självständiga beslut när det krävs • Ha fallenhet för ordning och reda • Agera som ambassadör för Mittskåne Vatten och vårda och utveckla vårt varumärke Stor vikt kommer att läggas på dina personliga egenskaper. Vi förutsätter att du har god datorvana och har goda kunskaper i svenska i både tal och skrift. Meriterande: Erfarenhet av något affärssystem (med fördel EDP Future) och diarieföring, teknisk/VA- kompetens, kommunikatörserfarenhet. Villkor Anställningen är ett vikariat på ca14 månader med tillträde snarast. Din placering blir främst på kontoret i Höör, men du kommer även att arbeta nära driftenheten i Hörby och förväntas därför arbeta vissa dagar i Hörby. Inom Mittskåne Vatten arbetar vi aktivt för att skapa hälsofrämjande arbetsplatser med en god arbetsmiljö. Vi erbjuder friskvårdsbidrag, tillämpar rökfri arbetstid och erbjuder möjlighet att jobba hemifrån i viss omfattning när arbetsuppgifterna tillåter det. B-körkort är ett krav. ÖVRIGT Tjänsten kommer att tillsättas under förutsättning att erforderliga politiska beslut fattas samt att den inte behöver tas i anspråk för internt bruk. Vi tillämpar löpande urval vilket innebär att vi kan kalla till intervju innan ansökningstiden har gått ut. Som anställd i Höörs kommun har du friskvårdspeng som anställningsförmån, vidare tillämpar vi rökfri arbetstid. Inför rekryteringsarbetet har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande.

2 maj 2024
Sista ansökan:
19 maj 2024