Semestervikariat Personlig assistent

Höör ligger mitt i Skåne, har goda tågförbindelser, vacker natur, 17 000 invånare och en stadig befolkningsökning. Med omkring 1400 anställda är Höörs kommun den största arbetsgivaren. Många av våra medarbetare pendlar hit. Som medarbetare i Höörs kommun får du möjlighet att arbeta i en organisation som ständigt utvecklas. Vi sätter stort värde på bemötande och hjälps åt att skapa god arbetstrivsel genom en öppen och konstruktiv dialog, respekt och tolerans gentemot kollegor och medborgare. Hög serviceanda, professionalitet och engagemang utmärker vår organisation. Vi söker nu en personlig assistent till en man i 40- års åldern med vissa neuropsykiatriska samt fysiska funktionsnedsättningar. Du kommer att ingå i ett arbetslag med andra assistenter. Arbetet utgår från mannens hem i Höör men även andra platser förekommer då han är mycket social. ARBETSUPPGIFTER I uppdraget kommer du att stötta mannen i hans dagliga rutiner, personlig omvårdnad, fritidsaktiviteter, förflyttningar, hushållssysslor mm. Mannen har inget verbalt tal utan kommunicerar via kroppsspråk. Du som söker bör vara ansvarstagande, ha en god samarbetsförmåga och vara lyhörd. I ditt arbete utgår du från medborgarens behov och dennes stödinsatser. Du behöver kunna arbeta självständigt och funktionsstödjande. Du kommer att skriva och ta del av social dokumentation i systemet LifeCare. KVALIFIKATIONER För att vara aktuell för tjänsten behöver du behärska det svenska språket på ett sätt som gör att du kan kommunicera med brukaren, anhöriga och kollegor, i tal och skrift. Vi ser att du som söker har tidigare erfarenhet från arbete inom omsorg såväl som av arbete med personer inom autismspektrat. Tidigare erfarenhet från arbete som personlig assistent anses meriterande. Då resor med bil ingår i tjänsten krävs B- körkort. ÖVRIGT Tjänsten kommer att tillsättas under förutsättning att erforderliga politiska beslut fattas samt att den inte behöver tas i anspråk för internt bruk. Vi tillämpar löpande urval. Inför tillsättning av tjänster inom vissa delar av vår verksamhet kan vi komma att efterfråga utdrag ur belastningsregistret. Som anställd i Höörs kommun har du friskvårdspeng som anställningsförmån, vidare tillämpar vi rökfri arbetstid. Inför rekryteringsarbetet har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande.

3 maj 2024
Sista ansökan:
26 maj 2024
Är du undersköterska och vill arbeta på Åtorps Korttidsenhet

Höör ligger mitt i Skåne, har goda tågförbindelser, vacker natur, 17 000 invånare och en stadig befolkningsökning. Med omkring 1400 anställda är Höörs kommun den största arbetsgivaren. Många av våra medarbetare pendlar hit. Som medarbetare i Höörs kommun får du möjlighet att arbeta i en organisation som ständigt utvecklas. Vi sätter stort värde på bemötande och hjälps åt att skapa god arbetstrivsel genom en öppen och konstruktiv dialog, respekt och tolerans gentemot kollegor och medborgare. Hög serviceanda, professionalitet och engagemang utmärker vår organisation. ARBETSUPPGIFTER Vi söker dig som har en vilja och ett engagemang i att utforma och utveckla Korttidsenheten och din egen kompetens. Du har en empatisk förmåga, arbetar funktions- och aktivitetsstödjande med ett salutogent förhållningssätt. Arbetet innebär sedvanliga vård- och omsorgsinsatser inom kommunal verksamhet, så som personlig omvårdnad, läkemedelsdelegering samt att aktivt dokumentera i vårt dokumentations- och hanteringssystem. Hos oss är det viktigt att aktivt delta och medverka till ett bra arbetsklimat där vi hjälps åt i de vardagliga arbetsuppgifterna. Du har förmåga att skapa en lugn och inspirerande miljö. Vi tillämpar Time Care som schemaverktyg samt Life Care som KVALIFIKATIONER Vi söker dig som har en avslutad omvårdnadsutbildning på gymnasienivå eller motsvarande samt skyddad yrkestitel. Har du dessutom erfarenhet av att arbeta på en korttidsenhet är det meriterande. Du har goda kunskaper i det svenska språket i tal och skrift samt goda datorkunskaper. Personliga egenskaper som samarbetsförmåga värderas högt. Vi erbjuder dig ett spännande och utvecklande arbete. ÖVRIGT Tjänsten kommer att tillsättas under förutsättning att erforderliga politiska beslut fattas samt att den inte behöver tas i anspråk för internt bruk. Vi tillämpar löpande urval vilket innebär att vi kan komma att kalla till intervju innan sista ansökningsdag. Inför tillsättning av tjänster inom vissa delar av vår verksamhet kan vi komma att efterfråga utdrag ur belastningsregistret. Som anställd i Höörs kommun har du friskvårdspeng som anställningsförmån, vidare tillämpar vi rökfri arbetstid. Inför rekryteringsarbetet har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande.

3 maj 2024
Sista ansökan:
19 maj 2024
Operativ chef Räddningstjänsten Skånemitt

Höörs och Hörbys kommuner har tillsammans drygt 34 000 invånare och ligger mitt i Skåne, på gränsen mellan slättlandskapet och skogsbygden. Närheten till hela Skåne, de goda kommunikationsmöjligheterna, den omväxlande naturen och det rika kultur- och fritidslivet har gjort Höör och Hörby till eftertraktade kommuner att bo och arbeta i. Höör och Hörby kommun samverkar kring Räddningstjänst, Trygghet och säkerhet samt Krisberedskap i en gemensam organisation Räddningstjänsten Skånemitt. Organisationen har ca 120 anställda, övervägande delen består av RIB (Räddningsperson i beredskap) personal fördelat på sex brandstationer i kommunerna. Tillsammans med andra organisationer, myndigheter och allmänheten skapar vi en säkrare och tryggare vardag genom att förebygga samt att hjälpa och stödja när olyckan eller krisen uppstår. För oss är det viktigt att hjälpa andra, både internt och externt, samt att arbeta för en enklare vardag. Vi avser att förstärka organisationen och söker därför en operativ chef. ARBETSUPPGIFTER Ansvarsområden Som operativ chef säkerställer du organisationens operativa förmåga enligt gällande handlingsprogram. Du har ett nära samarbete med Teknisk service samt utbildnings- och övningsverksamheten för att utveckla och driva organisationens samlade operativa förmåga. Du har personal, ekonomi- samt verksamhetsansvar för RIB-verksamheten. I uppdraget ingår även att samordna och utveckla insatsledarfunktionen. Övriga arbetsuppgifter Du ingår i den operativa beredskapen som Insatsledare enligt schema. Rollen som operativ chef innebär även att du åtar dig övriga förekommande arbetsuppgifter som finns behov av att genomföra inom ditt kompetensområde. KVALIFIKATIONER Erfarenhet och kompetens För att du ska vara aktuell för tjänsten krävs det att du har eftergymnasial utbildning inom räddningstjänstområdet, lägst motsvarande brandman samt ledningskurs Styrkeledare. Du har god erfarenhet från operativ tjänstgöring som brandman och befäl. Vi ser det som meriterande om du även har godkänd utbildning för ledningskurs Insatsledare. Du har erfarenhet av att leda eller samordna personal och verksamhet inom räddningstjänstområdet. För att lyckas i rollen har du goda ledaregenskaper som exempelvis god prioriteringsförmåga, du är empatisk samt har en helhetssyn för organisationens bästa. Du har även ett utvecklingsinriktat sätt beträffande verksamheten. Som person är du driven, energisk och engagerad. Du har lägst B-körkort, god datorvana samt en god förmåga att uttrycka dig i svenska i tal och skrift. ÖVRIGT Tjänsten kommer att tillsättas under förutsättning att erforderliga politiska beslut fattas samt att den inte behöver tas i anspråk för internt bruk. Vi tillämpar löpande urval vilket innebär att vi kan kalla till intervju innan ansökningstiden har gått ut. Som anställd i Höörs kommun har du friskvårdspeng som anställningsförmån, vidare tillämpar vi rökfri arbetstid. Inför rekryteringsarbetet har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande.

3 maj 2024
Sista ansökan:
19 maj 2024
Jobba Som Fältsäljare

Sök jobbet som fältsäljare på Impressive Relations för att jobba som fältsäljare! Pratar du flytande svenska & vill jobba som fältsäljare? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet kommer du att få boka en telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att få jobbet & jobba som fältsäljare. Sök Nu! 😃 Erbjuds: ∙ Grundlön & provision ∙ Tjäna mycket pengar utan lönetak ∙ Säljutbildning, betalt fordon & resa Krav: ∙ Flytande svenska i tal & skrift ∙ Har körkort & jobbat med försäljning ∙ Driven & resultatorienterad

2 maj 2024
Sista ansökan:
1 juni 2024
Sommarvikarie på Klinta Behandlingshem

Vill du erbjudas ett spännande och utvecklande jobb samtidigt som du arbetar för att dagligen ge människor ett bra liv? Vill du dessutom få möjlighet att utvecklas på ett företag som har engagemang, glädje och ansvar som ledord? Då har du möjligheten att söka jobbet som behandlingsassistent på Humana! Om tjänsten Du kommer att arbeta på Klinta behandlingshem som har 18 platser för killar och tjejer, 18 år och uppåt. Klienterna är i behandling och har ofta någon form av neuropsykiatrisk funktionsvariation i kombination med någon form av missbruk. Dina arbetsuppgifter är varierande, vi arbetar i team tillsammans med behandlingsansvarig och sjuksköterska. Arbetsuppgifterna består av stöd och hjälp i klientens vardag , allt från schemalagda aktiviteter, motiverande samtal, pedagogiska måltider och vardagliga sysslor så som tandläkarbesök och inhandlingar. Vi dokumenterar i IDOK , delegering av överlämning av läkemedel ingår i arbetsuppgiften.  Vem är du? - Relevant eftergymnasial utbildning som arbetsgivaren bedömer lämplig för tjänsten - B-körkort är ett krav Vi ser det som meriterande om du har erfarenhet av liknande arbete samt erfarenhet av dokumentation i arbetet. Som person är du ansvarstagande, service-minded, lösningsfokuserad och flexibel. För att trivas och lyckas i rollen ser vi gärna att du har lätt för att skapa relationer och har en god samarbetsförmåga. Vad händer nu? Vi ser gärna att du ansöker snarast då vi går igenom urvalet löpande. Inför anställning lämnas utdrag ur belastningsregistret. Om Humana Humana är ett ledande nordiskt omsorgsföretag med cirka 17 000 mdarbetare som erbjuder tjänster inom individ- och familjeomsorg, personlig assistans, äldreomsorg och bostäder med särskild service enligt LSS. Humana är ett tillväxtbolag med fokus på hög kvalitet och nöjda kunder. Hos Humana erbjuds du ett meningsfullt jobb med goda anställningsvillkor. Vi har en prestigelös arbetsmiljö där vi uppmuntrar varandra till delaktighet och att sprida glädje på jobbet. Här drivs vi av utveckling och arbetar ständigt för att förbättra kvaliteten i vår verksamhet, där du som medarbetare är en viktig del i detta arbete. Humana är börsnoterat på Nasdaq Stockholm sedan 2016 och har huvudkontor i Stockholm. Läs mer om hur det att jobba hos oss på Humana HÄR

2 maj 2024
Sista ansökan:
10 juni 2024
Vi söker en vikarierande teknisk handläggare

Är du en servicemedveten person som vill kombinera möten med människor med administrativt arbete? Vill du samtidigt vara med och bidra till en hållbar vattenanvändning och bättre miljö - då är vi arbetsplatsen för dig! Vår huvudsakliga uppgift är att tillhandahålla högkvalitativt dricksvatten till kommuninvånarna i Hörby och Höörs kommuner samt att ta hand om dess spill- och dagvatten på ett hållbart sätt. Mittskåne Vatten styrs av en egen politisk nämnd med förtroendevalda från båda kommunerna men vi är anställda hos Höörs kommun. Kontoret ligger på ca 10 minuters promenadavstånd från tågstationen i Höör. Eftersom vår tekniska handläggare ska vara föräldraledig behöver vi nu förstärka vår kundservice med en vikarie. ARBETSUPPGIFTER Hos oss arbetar ca 35 medarbetare i någon av våra fyra grupper: Utredning, Projekt, Drift, eller Stab & Kundservice. Här erbjuds du en arbetsplats med varierande arbetsuppgifter som ger dig möjlighet att kontinuerligt utvecklas i din roll. Vår arbetsplats växer och utvecklas ständigt och vi vill att du ska vara med på resan. Du har stora möjligheter att påverka och utforma hur vi ska arbeta tillsammans i fortsättningen. Vi tycker det är viktigt att trivas på jobbet och har regelbundet gemensamma aktiviteter för att ta till vara på gemenskapen hos oss. Du kommer att tillhöra Kundservice och utgå från vårt kontor i Höör, men du kommer även att arbeta nära driftenheten i Hörby och förväntas därför arbeta vissa dagar i Hörby. Kundservice ansvarar för alla kundnära tjänster såsom debitering, tekniska frågor, felanmälan och vattenmätarhantering. I kundservicegruppen är vi uppdelade i Ekonomi och Teknisk kundservice. Vi har olika ansvarsområden, men samarbetar tätt inom gruppen och hjälps alltid åt för att erbjuda den bästa kundservicen till våra kunder. Tillsammans med VA-ingenjören ansvarar du för den tekniska kundservicen. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är att, tillsammans med VA-ingenjören, hantera inkommande samtal och mail från våra kunder. Du ger kunden ett professionellt svar och bästa möjliga information och service. Tyngdpunkten ligger inom kundkontakt, administration och VA-tekniska ärenden som du hanterar tillsammans med dina kollegor inom kundservice och med stöd av vår driftenhet. Arbetsuppgifterna innefattar även hantering/administrering av system, diarieföring och arbete i våra ärendehanteringssystem. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som vill gå till jobbet och känna att du gör skillnad varje dag. Vi ser att du har lätt för att samarbeta med andra, tar ansvar och drivs av att leda förbättringsarbete. Du är en duktig och noggrann administratör som kan arbeta strukturerat utifrån rutiner. Ett positivt förhållningssätt och känsla för service är en självklarhet. Du bör ha ett gott sinne för detaljer, ordning och struktur. I tjänsten har du ofta kontakt med såväl allmänheten som företag och kunder så det är viktigt att du tycker om människor och service. Vi ser gärna att du har erfarenhet från tidigare kundtjänstrelaterat yrke och administrativa sysslor såsom personalsystem, diarieföring och arkivhantering. Din kommunikativa förmåga är mycket god i både tal och skrift. För att lyckas i din roll behöver du vara: • Kommunikativ och lyhörd inför våra kunder • Tekniskt intresserad • En god administratör • Van att agera utefter de bestämda regelverk och rutiner som finns • Fatta självständiga beslut när det krävs • Ha fallenhet för ordning och reda • Agera som ambassadör för Mittskåne Vatten och vårda och utveckla vårt varumärke Stor vikt kommer att läggas på dina personliga egenskaper. Vi förutsätter att du har god datorvana och har goda kunskaper i svenska i både tal och skrift. Meriterande: Erfarenhet av något affärssystem (med fördel EDP Future) och diarieföring, teknisk/VA- kompetens, kommunikatörserfarenhet. Villkor Anställningen är ett vikariat på ca14 månader med tillträde snarast. Din placering blir främst på kontoret i Höör, men du kommer även att arbeta nära driftenheten i Hörby och förväntas därför arbeta vissa dagar i Hörby. Inom Mittskåne Vatten arbetar vi aktivt för att skapa hälsofrämjande arbetsplatser med en god arbetsmiljö. Vi erbjuder friskvårdsbidrag, tillämpar rökfri arbetstid och erbjuder möjlighet att jobba hemifrån i viss omfattning när arbetsuppgifterna tillåter det. B-körkort är ett krav. ÖVRIGT Tjänsten kommer att tillsättas under förutsättning att erforderliga politiska beslut fattas samt att den inte behöver tas i anspråk för internt bruk. Vi tillämpar löpande urval vilket innebär att vi kan kalla till intervju innan ansökningstiden har gått ut. Som anställd i Höörs kommun har du friskvårdspeng som anställningsförmån, vidare tillämpar vi rökfri arbetstid. Inför rekryteringsarbetet har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande.

2 maj 2024
Sista ansökan:
19 maj 2024
Församlingsvärd/värdinna 100%

Vi söker dig som är serviceinriktad, tycker om att göra det rent, snyggt och vackert, som gillar matlagning och servering, vill göra det bästa för människor oavsett bakgrund, och vill skapa goda förutsättningar för människor att mötas i kyrkans lokaler. Tjänsten innebär en del lokalvård, en del köksarbete och en del kyrkvaktmästeri, där värden/värdinnan sköter ljud och ljus, ställer i ordning kyrkan före och efter gudstjänster, som begravning, dop och bröllop, med mera. Tjänsten förutsätter att du: - är medlem i Svenska kyrkan och delar Svenska kyrkans värderingar och vill förmedla tro och liv till andra - är villig att arbeta kvällar, helger och helgdagar - utbildning i lokalvård eller livsmedelsutbildning - har B-körkort och tillgång till bil Ansök genom att skicka ditt CV med dina kontaktuppgifter, intyg från relevant utbildning, och personligt brev till: [email protected] Sista ansökningsdag är den 26 maj 2024. Intervjuer är planerade till 30 maj och 4 juni.

30 april 2024
Sista ansökan:
26 maj 2024
Personlig assistent till tjej i Höör. Ref. 1147

Sydassistans AB har sedan starten 1994 anordnat personlig assistans åt personer med funktionsnedsättning i södra Sverige. En av våra uppgifter som assistansanordnare är att vara arbetsgivare åt våra uppdragsgivares personliga assistenter. Med ledorden Trygghet, Respekt och Livskvalitet arbetar vi för att våra uppdragsgivare, trots en funktionsnedsättning, ska kunna leva ett så normalt liv som möjligt. I dagsläget sysselsätter vi ungefär 350 personliga assistenter. På Sydassistans erbjuder vi våra anställda utbildningar som är relevanta för arbetet med just din uppdragsgivare. Jag är en glad, positiv och nyfiken 14 årig tjej och bor i Höör tillsammans med min familj. På grund av en muskelsjukdom, som innebär försvagade muskler är jag i behov av personlig assistans. Som många andra barn i min ålder är jag nyfiken, pysslig, gör läxor, spelar datorspel, tycker om att umgås med mina kompisar, osv men för att det överhuvudtaget ska bli möjligt för mig, behöver jag en person vid min sida som hjälper mig att utföra de saker jag själv inte klarar av. Du kommer främst att assistera mig under kvällen och nattens timmar och bland annat hjälpa mig vid tillfällen när jag behöver hjälp med att byta position i sängen, dricka vatten, besöka toalett samt förbereda och hjälpa mig att använda min andningsmask. Jag söker dig som är trygg, pålitlig, rökfri, ordningsam, ansvarsfull och ej allergisk mot husdjur.

26 april 2024
Sista ansökan:
31 maj 2024
Biträdande enhetschef till Björkvik

Biträdande enhetschef till Björkvik Vill du erbjudas ett spännande och utvecklande jobb samtidigt som du arbetar för att dagligen ge människor ett bra liv? Vill du dessutom få möjlighet att utvecklas på ett företag som har engagemang, glädje och ansvar som ledord? Då har du möjligheten att söka tjänsten som biträdande verksamhetschef till Björkvik. I rollen kommer du tillsammans med oss att arbeta efter vår vision – Alla har rätt till ett bra liv. Om oss Björkvik är ett litet HVB i lantlig miljö ett par kilometer utanför Höör. Enheten, som också inkluderar ett särskilt boende och ett korttidsboende, är inrymd i ett antal byggnader på ett före detta sommarställe med en vacker sjötomt omgiven av landsbygd. Björkvik erbjuder vård, boende och behandling för vuxna med samsjuklighet i form av missbruk samt psykisk ohälsa, särskilt psykossjukdomar. För dem som kommer till oss är det inte ovanligt att den psykiatriska problematiken är det övervägande problemet. Vi har lång erfarenhet av att arbeta med denna målgrupp och har sett goda resultat hos de som varit placerade hos oss. Vi tar placeringar enligt SoL, LVM, LVU, LPT, LRV, ÖPT och ÖRV. Om tjänsten Som biträdande verksamhetschef kommer du att leda och utveckla verksamheten tillsammans med verksamhetschefen. Du kommer ha ett ansvar för schema, daglig bemanning, det dagliga arbetet. Det där en viktig del i arbetet är att skapa engagemang och delaktighet samt finnas där som stöd till din personal.   Du kommer huvudsakligen arbeta med:  - Ansvara för boendets dagliga drift, dokumentation - Ansvara för ett aktivt värdegrundsarbete - Driva utvecklingsarbete kopplat till verksamheten tillsammans med verksamhetschef. Till din hjälp i rollen som biträdande enhetschef har du en rad olika stödfunktioner som till exempel HR, Kvalitet och Metod, Ekonomi, Fastighet och IT. För oss är det viktigt att jobba tillsammans där vi hjälper och inspirerar varandra.   Vem är du?    Du är en lyhörd och tydlig ledare som skapar engagemang genom ett närvarande ledarskap. Till detta är du en handlingskraftig och resultatorienterad lagspelare med god självkännedom. Du har en god kommunikativ förmåga där du har lätt för att skapa och vidhålla kontakter. Du har goda administrativa färdigheter och har erfarenhet av ekonomisk uppföljning.     Vi kommer att lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper, då vi utgår från Humanas ledarskapsprofil vid rekrytering av nya chefer. Vi ser gärna att du har erfarenhet av arbete inom psykiatri och samsjuklighet samt missbruksvård.  Kvalifikationer:    -Utbildad socionom eller har en utbildning som arbetsgivaren anser vara likvärdig. - B körkort   Meriterande:      - Erfarenhet av målgruppen - Erfarenhet av att leda en verksamhet - Erfarenhet av driva ett förändringsarbete Övrigt Anställningsform: Tillsvidare, vi tillämpar sex månaders provanställning Sysselsättningsgrad: 100% Arbetstid: Dagtid, förtroendearbetstid Tillträde: Enligt överenskommelse Vad händer nu? Vi ser gärna att du ansöker snarast då vi går igenom urvalet löpande och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdagen. Vill du veta mer om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta verksamhetschef Hanna Norrby via mail [email protected] Välkommen med din ansökan!  Att jobba på Humana På Humana arbetar vi alltid utifrån vår värdegrund - engagemang, glädje och ansvar. Våra värdegrundsord är ledande i vårt dagliga arbete. I rekryteringsprocessen innebär det att vi värdesätter egenskaper som dessa hos dig. Hos Humana erbjuds du ett meningsfullt jobb med goda anställningsvillkor. Vi har en prestigelös arbetsmiljö där vi uppmuntrar varandra till delaktighet och att sprida glädje på jobbet. Här drivs vi av utveckling och arbetar ständigt för att förbättra kvaliteten i vår verksamhet.

25 april 2024
Sista ansökan:
31 maj 2024
Resande Eventsäljare | Din biljett till karriärsmöjligheter & äventyr

Vi söker nu dig som vill ta klivet in i en stor säljorganisation men samtidigt vara med och utveckla och bygga upp ett helt nytt team tillsammans med dina kollegor. Ni kommer att få besöka många olika platser runtom i Sverige, träffa många olika härliga människor och utvecklas inom försäljning. Vi har alltid ett enormt tryck på ansökningar till den här typen av roll och det finns endast ett fåtal platser i detta nystartade team - så se till att skicka in din ansökan direkt för att få höra mer! VI SÖKER DIG SOM: Älskar att skapa kontakter och trivs med utmaningen att möta nya människor. Har en oövervinnerlig vilja och motiveras av ständig personlig och professionell utveckling. Tar ansvar för din egen framgång och har en flexibel inställning till äventyr och variation. VI GER DIG: Spännande arbetsdag:Variera din vardag genom att vara ansiktet utåt för några av Sveriges största aktörer, resande från plats till plats. Karriärsmöjligheter:I och med vår nuvarande expansionresaöppnar vi upp möjligheter till större och mer ansvarsfulla roller. Motiverande arbetsmiljö:Omge dig med engagerade kollegor och njut av en gemenskap där varje individ strävar mot framgång. Attraktiv lönesättning:Trygghet med en fast lön och möjligheten att boosta din inkomst genom en attraktiv provisionsstruktur. Kontinuerlig utveckling:Ge dig själv verktygen till framgång genom regelbundna utbildningar inom försäljning och retorik. IMPRESSIVE RELATIONS ERBJUDER: Gemenskap & Målmedvetenhet:Hos Impressive Relations är vi inte bara kollegor; vi är ett sammansvetsat team som strävar mot gemensamma mål. Varje individ spelar en nyckelroll, och vi vinner och växer tillsammans. Karriärsmöjligheter:Vårt företag är i expansionsfas, vilket skapar spännande möjligheter för personlig och professionell tillväxt. Ta kontroll över din egen framtid och utvecklas till ledande roller inom organisationen. Unik Företagskultur:Inspirerad av idrottsvärlden tror vi på laganda och att varje individ är en viktig del av vårt framgångsrika "lag." Vi tar hand om varandra och strävar alltid efter att göra saker annorlunda och bättre. Attraktiv Lönestruktur:Bortom en stabil grundlön erbjuder vi en attraktiv provisionsmodell som belönar din framgång. Ju mer du presterar, desto mer tjänar du – här finns ingen gräns för din ekonomiska potential. Kontinuerlig utbildning och coachning:Vi investerar i din framgång genom kontinuerliga utbildningar inom försäljning och retorik. Du kommer att få verktygen och stödet för att uppnå din fulla potential och överträffa dina mål. Bli en del av vårt äventyr på Impressive Relations, där varje dag erbjuder nya möjligheter till personlig och professionell utveckling. Vi tror på att göra skillnad, ochvi vill ha dig med på resan! Felicia Rullander076-425 35 70 [email protected]

24 april 2024
Sista ansökan:
11 oktober 2024