Gymnasielärare i Sve/Sva till Huddingegymnasium
Huddinge kommun
Gymnasielärare

Huddinge är en växande Stockholmskommun med närhet till både stad och natur. Som medarbetare hos oss är du en viktig samhällsbyggare. Tillsammans skapar vi ett hållbart samhälle för alla som bor, besöker och arbetar i Huddinge. Gymnasie- och arbetsmarknadsförvaltningen ansvarar för arbetsmarknadsinsatser, ekonomiskt bistånd, mottagande av nyanlända och kvotflyktingar samt gymnasieskola, vuxenutbildning och feriepraktik. Huddingegymnasiet är ett högskoleförberedande gymnasium i Huddinge kommun i Stockholms län. Vi har ambitionen att utvecklas till ett av regionens mest attraktiva gymnasier. Vårt mål är att ge våra elever bästa möjliga förutsättningar för sina fortsatta studier. Skolan har totalt ca 660 elever. Vi erbjuder dig fin arbetsmiljö och engagerade arbetskamrater. Nu söker vi en lärare med behörighet att undervisa svenska och svenska som andraspråk på gymnasienivå för ett vikariat på 1 läsår.  Beskrivning av arbetsuppgifter Tjänsten innebär att du har undervisning i Svenska och Svenska som andraspråk, samt är mentor för en halvklass (17 elever). Skolan är organiserad i programlag som har ett nära samarbete kring eleverna. Programlaget arbetar för att hitta gemensamma strategier och skapa goda förutsättningar för elevernas lärande och utveckling. Mentorskapet är en viktig del av uppdraget och du förväntas agera snabbt om svårigheter uppdagas genom att ta kontakt med föräldrar och skolans elevhälsoteam. Vi kommer att genomföra intervjuer fortlöpande under ansökningstiden för en snar anställning. Kvalifikationer Du har lärarlegitimation med behörighet att undervisa svenska och svenska som andraspråk på gymnasienivå samt har erfarenhet av undervisning. Du är en tydlig ledare som har lätt för att etablera goda relationer med ungdomar, vilket vi ser som en förutsättning för att undervisningen ska vara framgångsrik. Du har höga förväntningar på dina elever och strävar efter att alla ska kunna utvecklas så långt som möjligt utifrån sina förutsättningar. Du är lösningsfokuserad och har god förmåga till att samverka med andra lärare och övrig personal i arbetet med eleverna.  Du är strukturerad, kunnig och har vana att använda IKT. Varför Huddinge? För att vi ska kunna utföra vårt uppdrag är du som medarbetare i Huddinge kommun det viktigaste vi har. Därför erbjuder vi en rad förmåner för ett hållbart arbetsliv och för att underlätta din vardag.  https://www.huddinge.se/formaner (https://www.huddinge.se/formaner)  Upplysningar Vid frågor om tjänsten, vänligen kontakta Jenny Stormbom: [email protected] (mailto:[email protected]) Välkommen in med din ansökan!

10 dagar sedan
Sista ansökan:
30 juni 2025
Taxichafför
Kristersson, Robin
Taxiförare m.fl.

Vi söker dig som vill köra taxi med Uber och Bolt alternativ med Cabonline taxi. tjänsten kan anpassas till dig som vill köra extra på helger eller heltid arbete. Har du ny nystartsjobb är det ett plus men inte ett krav.

11 dagar sedan
Sista ansökan:
15 juli 2025
Chaufförer med C och CE behörighet
Hirely AB
Lastbilsförare m.fl.

Enkla Jobb är en jobbplattform för jobb som inte kräver akademisk utbildning eller arbetslivserfarenhet. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Nu söker vi chaufförer med C och CE behörighet i Huddinge. Vi söker dig som både har erfarenhet sedan tidigare eller är i början av din karriär, är du noggrann, självständig och vill vara med och göra samhället bättre? Då har du hamnat rätt. Om jobbet: Du kommer att arbeta med att samla in återvinningsmaterial i hela Stockholmsområdet. Vi söker dig som är redo att arbeta som C-chaufför åt ett återvinningsföretag. Som chaufför är det viktigt att du klarar av att köra fordonet på ett säkert och tryggt sätt. Vi ser gärna att du har erfarenhet av köra tyngre fordon. Arbetsuppgifter: Framföra fordonet på ett säkert sätt Lasta återvinningsmaterial med hjälp av liftdumper, lastväxlare och kranbil. Arbeta med ett miljö och säkerhetstänk Hantera byggavfall Om dig: Denna roll passar dig som har god körvana med C-Fordon. Du besitter god kunskap inom återvinning och transport. Du ska ha ett glatt kundbemötande och en bra inställning. Du ska vara noggrann, ansvarstagande och kunna arbeta självständigt. Är du van vid att ta egna initiativ och drivs av att ha många bollar i luften så ser vi det som extra meriterande. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Kvalifikationer: Ansvarstagande och prestigelös C-Körkort samt YKB Kunna tala och skriva svenska Det är meriterande om du har CE körkort, ADR utbildning och krankort. Erfarenhet från liknande arbetsuppgifter inom återvinning och kunskap av att framföra tyngre fordon är meriterande. Dina arbetstider är mån-fre 06:00-15:00 Om oss: Det är vi som är Simplex. Framtidens bemanningsföretag med siktet inställt på utveckling. För det är precis vad vi vill skapa, utveckling för företag och människor. Med rätt person, på rätt plats skapas nytta för alla parter. Idag ser ni våra konsulter köra truck på terminaler, leverera pallar med tunga fordon, leda logistiken på byggarbetsplatser eller packa orders på lager. Men det är bara en liten del av vad vi erbjuder. Hos oss arbetar människor som vill framåt och som driver på logistiken i hela Sverige. Svårare eller enklare behöver det inte vara. Är du redo för nästa steg i karriären, öppnar vi dörrar till nya möjligheter. Vårt mål är att ta vara på varje individs unika kompetens och förädla med erfarenheter. Välkommen till Simplex! Jobb från meetastudent.com

12 dagar sedan
Sista ansökan:
12 juli 2025
Kemansvarig till Constant Clean – nyckelroll i ett växande affärsområde
Constant Clean AB
Arbetsledare inom tillverkning

Om oss Constant Clean är ett specialistföretag inom biltvättsystem, med cirka 50 medarbetare. Vi arbetar med allt från försäljning och projektering till montering, akutservice och underhåll. Med miljötänk i fokus och service över hela landet, levererar vi hög kvalitet med snabb respons. Vårt huvudkontor ligger i Skogås, Stockholm, och vi har personal strategiskt placerad i hela Sverige. Vi ser nu en stor utvecklingspotential i vårt affärsområde för kemiska produkter – och söker dig som vill vara med på resan. Få en känsla för vår vardag på: instagram.com/carwashkings Din roll – Kemansvarig Som Kemansvarig ansvarar du för vårt sortiment av kemiska produkter, främst inom automatisk biltvätt och reningsverk. Ditt arbete omfattar: - Produktutveckling och implementering av nya kemikalier - Ansvar för processer, rutiner och arbetssätt inom kemavdelningen - Problemlösning och tekniskt stöd till våra kemtekniker (du leder ett team om cirka 10 personer) - Kundprojekt: nyinstallation, justering eller felsökning i fält - Leverantörskontakter – både nationellt och internationellt Tjänsten är baserad på vårt huvudkontor i Skogås, men resor över hela landet ingår (ca 40–50 övernattningar/år). Detta är en ny roll – vilket betyder att vi formar den tillsammans med dig, baserat på dina styrkor och erfarenheter. Om dig – Vi söker dig som är nyfiken, driven och social Vi tror att du är lösningsorienterad, affärsdriven och trivs med att ta ansvar. Du har lätt för att samarbeta, både med kunder och kollegor, och vill vara med och bygga upp något långsiktigt. Du gillar att kombinera teknik, kemi och kundkontakt i ett varierande arbete. Du behöver vara självgående och strukturerad, men också öppen för samarbete i vårt prestigelösa team. Kvalifikationer Krav: - Erfarenhet av kemiska produkter, teknik eller motsvarande område - God svenska och engelska i tal och skrift - B-körkort - Dokumentationsvana - Förmåga att kommunicera tydligt, ställa krav på leverantörer och följa upp leveranser Meriterande: - Branschvana - Erfarenhet av bilvårdsprodukter och/eller automatiserad biltvätt - Bakgrund inom försäljning B2B - Verktygsvana - Allmänt teknikintresse Vi erbjuder - Lunchförmån - Arbetstidsförkortning - Friskvård - Företagshälsovård - Tjänstepension - Möjlighet att vara med och påverka och utveckla ett affärsområde - Varierande arbetsdagar i en framtidsinriktad bransch Fakta om tjänsten - Omfattning: Heltid - Start: Enligt överenskommelse, gärna omgående - Anställningsform: Tillsvidare (6 månaders provanställning) - Lön: Enligt överenskommelse - Plats: Stockholm, Skogås (med resor i hela landet) Låter det intressant? Skicka din ansökan redan idag – vi intervjuar löpande! Vid frågor om tjänsten kontakta servicechef Therese Berntsson [email protected]

13 dagar sedan
Sista ansökan:
13 juli 2025
Vårdenhetschef till Jourmottagningen - ledare med driv för vårdutveckling
REGION STOCKHOLM
Grundutbildade sjuksköterskor

Universitetskliniken Psykiatri Sydväst drivs av visionen att erbjuda den bästa psykiatriska vården i Sverige. Vi är en del av SLSO psykiatri och har omfattande samverkan med Karolinska Institutet. Kliniken och präglas av forskning, nytänkande, innovationer och ständig utveckling. Psykiatri Sydväst är i sin helhet samlad i Flemingsberg vid Karolinska Universitetssjukhuset Huddinge. http://psykiatrisydvast.se// Arbetsbeskrivning  Som vårdenhetschef på Jourmottagningen har du ett varierande chefsuppdrag med ansvar för personal, budget, ekonomi, patientsäkerhet och vårdutveckling. Du kommer att leda både operativt och strategiskt, med fokus på att utveckla verksamheten för att möta behoven från framtidens psykiatri och implementera uppdraget intensiv öppenvård. Arbetet innebär samarbete med olika enheter inom kliniken, primärvård, socialtjänst, polis och prehospitala aktörer.   Du är en del av heldygnsvårdens sektionsledningsgrupp och rapporterar till sektionschefen för heldygnsvården. Du ingår också i ledningsgruppen för vårdgren heldygnsvård, där du arbetar tillsammans med den medicinskt ansvariga läkaren för enheten.  Du kommer att ha en nyckelroll i att utveckla Jourmottagningen till en flexibel enhet som klarar att ta hand om förändringar och nya uppdrag, med starkt fokus på en trygg arbetsplatskultur och kompetensutveckling.    Kvalifikationer  Vi söker dig som är legitimerad sjuksköterska, gärna med specialistutbildning i psykiatri och har flera års erfarenhet som sjuksköterska samt är trygg i din arbetsledarroll. Erfarenhet inom akut-, jour- och mobilpsykiatri samt tidigare chefserfarenhet är meriterande.  Du behöver kunskap om och erfarenhet av förändringsledning samt grupputveckling.  Goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift (lägst svenska C1) är ett krav. Personlig lämplighet för tjänsten värderas högt och kommer att prioriteras i samband med tillsättning.    Personliga egenskaper  Vi söker dig med personlig mognad och strategiskt tänkande som kan leda vårt team mot gemensamma mål och högsta kvalitet i patientvården. Du är initiativtagande, flexibel och trivs i en dynamisk miljö. Med tydlig och effektiv kommunikation skapar du förtroende och engagemang både internt och externt. Du är en skicklig relationsbyggare med utmärkt samarbetsförmåga och har en helhetssyn i vårdens komplexa värld. Du leder ditt team med fokus på kvalitet och resultat och är van vid att omsätta strategiska mål i praktisk handling.  Vårt anställningserbjudande  Hos oss erbjuds du:  Bra förmåner som friskvårdstimme, friskvårdsbidrag på 5000 kr/år, förmånlig tjänstepension och föräldraförmån samt trygga anställningsvillkor. Läs mer om våra förmåner här: Förmåner (sll.se). Att bli del av ett kompetent och engagerat chefs- och ledarteam där du får möjlighet att utveckla din kompetens, både genom nätverk, interna utbildningar och utvecklingsprojekt samt delta i externa utbildningar efter intresse och behov.  Chansen att utveckla vården för våra patienter och vara med och forma en enhet under förändring.  Tio skäl till varför vi tycker att du ska välja Psykiatri Sydväst som arbetsplats. Tjänsten tillsätts under förutsättning att den inte behöver tas i anspråk för intern omplacering, enligt gällande regelverk. Vid patientnära arbete inom Stockholms läns sjukvårdsområde: - tillämpas registerkontroll före beslut om anställning enligt gällande riktlinje. - ska medarbetare som kommer att ha patientkontakt genomgå nyanställningsundersökning, enligt gällande direktiv, vilket sker genom företagshälsovården innan anställning. - krävs, förutom svensk yrkeslegitimation, goda kunskaper i svenska språket motsvarande nivå C1 enligt den gemensamma europeiska referensramen (GERS). Samma krav är vägledande vad gäller icke-legitimerad personal med patientkontakt. Stockholms läns sjukvårdsområde (SLSO) är en av Sveriges största vårdgivare med 11 600 medarbetare. Vi erbjuder hälso- och sjukvård i Region Stockholms regi inom psykiatri, primärvård, geriatrik, ASIH, närakuter, somatisk specialistvård, habilitering och hälsa samt hjälpmedel. I samverkan med Karolinska Institutet bedriver vi forskning, utbildning och utveckling. https://www.slso.regionstockholm.se/. Att söka jobb i Region Stockholm Vi eftersträvar jämställdhet och jämlikhet på vår arbetsplats och ser gärna sökande med olika bakgrund och förutsättningar. Vi tar endast emot ansökningar via detta system. Ansök genom att klicka på knappen ”Ansök”. Ansökningar per brev eller e-post beaktas inte. Vi undanber oss direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt säljare av ytterligare jobbannonser. Vårt rekryteringssystem kan inte hantera anonyma ansökningar eller sökande med skyddade personuppgifter. Om du har skyddade personuppgifter ber vi dig att kontakta den kontaktpersonen som finns angiven i annonsen. Din ansökan kommer då att hanteras utanför rekryteringssystemet. Du bör även vara försiktig med vilken information du lämnar i din ansökan och endast ta med information som är relevant för den aktuella befattningen. Region Stockholm ansvarar för hälso- och sjukvård, kollektivtrafik, regional utveckling och bidrar till kulturlivet. Varje dag, dygnet runt. I landets snabbaste växande region. Tillsammans skapar vi Europas attraktivaste storstadsregion. https://www.regionstockholm.se/jobb

13 dagar sedan
Sista ansökan:
4 juli 2025
Engagerad sjuksköterska till avdelning M86, Huddinge Sjukhus
REGION STOCKHOLM
Grundutbildade sjuksköterskor

På Psykiatri Sydväst har vi sju heldygnsvårdsavdelningar med olika uppdrag, där samarbete mellan avdelningarna är en självklar del av vårt arbete. Vi erbjuder psykiatrisk vård på specialistnivå till personer 18 år och äldre. Förutom psykiatrisk behandling bedriver kliniken aktivt forskning och utbildning. Vår vård präglas av ett personcentrerat förhållningssätt och vi arbetar enligt konceptet Safewards. Här finns tid för reflektion och vi erbjuder löpande kompetensutveckling. Vi söker nu en sjuksköterska till vår avdelning för patienter med affektiva sjukdomar, främst bipolär sjukdom, för att komplettera vår erfarna sjuksköterskegrupp. Avdelning M86 kännetecknas av ett gott arbetsklimat där vi lär och tar hjälp av varandra. Vi värdesätter vår mångfasetterade arbetsgrupp och vi drar nytta av varandras olika styrkor. Har du intresse för utvecklingsarbete med personcentrerad vård och samverkan med vår högspecialiserade öppenvård så välkomnar vi dig. Vi har frågat klinikens medarbetare vad som gör det attraktivt att arbeta här. Läs deras svar här: 10 skäl att jobba på Psykiatri Sydväst Arbetsuppgifter Den psykiatriska omvårdnaden är sjuksköterskans ansvarsområde och specialitet. Grunden är den vårdande relationen och att vägleda samt stödja patienterna i att upptäcka och utveckla sina egna resurser samt hantera sjukdomens symptom. Du kommer att arbeta i team som, förutom dig, består av patient, undersköterska och läkare. I den övergripande vårdplanen planeras vårdtiden tillsammans med patienten. Kvalifikationer Legitimerad sjuksköterska med erfarenhet och/eller intresse av psykiatri. Psykiatrisk specialistutbildning är meriterande. Du ska ha goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift, med lägst nivå C1. Vi önskar att du har intresse för psykiatriskt vårdarbete och att du är intresserad av ett ansvarsfullt arbete som kräver förmåga till arbetsledning, egna bedömningar och beslut, samt att du aktivt vill delta i ständigt pågående förändrings- och förbättringsarbete. Anställningsform Heltid, dag- och kvällstid, tillsvidareanställning. Tjänstgöringsgrad kan diskuteras. Tjänsten innebär arbete två av fem helger. Vårt erbjudande till dig Utbildning i arbetsledning – kunskap om hur du får teamet att fungera optimalt Mentorskap – är du intresserad paras du ihop med en av sektionens erfarna sjuksköterskor som kan stödja dig i ditt arbete och professionella utveckling. Anpassad introduktion utifrån dina behov och din bakgrund. Vårt mål är att du ska vara trygg med arbetsuppgifterna innan du arbetar självständigt. Kvarstannandebonus (ATK) enligt regionens avtal med vårdförbundet. Det innebär att du får 40 h/år i en timbank som du kan ta ut i lön, ledighet eller pensionsavsättning. Som legitimerad sjuksköterska med specialistutbildning i psykiatrisk vård har du möjlighet att ta på dig extra uppdrag. Upp till 20% av arbetstiden kan läggas på uppdraget och det utgår även ett lönetillägg om 2500 kr/månad. Som arbetsgivare är vi måna om att du ska må bra. Därför erbjuder vi bland annat friskvårdstimme, ett friskvårdsbidrag på 5 000 kr per år, ett mycket förmånligt pensionsavtal samt föräldraförmåner. Läs mer om alla våra förmåner här. Är du nyfiken på tjänsten? Sök idag eller kontakta oss för mer information! Du söker tjänsten med CV, personligt brev och kopia av din sjuksköterskelegitimation. Urval och intervjuer sker löpande. Varmt välkommen med din ansökan! Om Psykiatri Sydväst Universitetskliniken Psykiatri Sydväst drivs av visionen att erbjuda den bästa psykiatriska vården i Sverige. Vi är en del av SLSO psykiatri och har omfattande samverkan med Karolinska Institutet. Kliniken och präglas av forskning, nytänkande, innovationer och ständig utveckling. Psykiatri Sydväst är i sin helhet samlad i Flemingsberg vid Karolinska Universitetssjukhuset Huddinge. Läs mer om Psykiatri Sydväst här. Att söka jobb i Region Stockholm Vi eftersträvar jämställdhet och jämlikhet på vår arbetsplats och ser gärna sökande med olika bakgrund och förutsättningar. Vi tar endast emot ansökningar via detta system. Ansök genom att klicka på knappen ”Ansök”. Ansökningar per brev eller e-post beaktas inte. Vi undanber oss direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt säljare av ytterligare jobbannonser. Vårt rekryteringssystem kan inte hantera anonyma ansökningar eller sökande med skyddade personuppgifter. Om du har skyddade personuppgifter ber vi dig att kontakta den kontaktpersonen som finns angiven i annonsen. Din ansökan kommer då att hanteras utanför rekryteringssystemet. Du bör även vara försiktig med vilken information du lämnar i din ansökan och endast ta med information som är relevant för den aktuella befattningen. Region Stockholm ansvarar för hälso- och sjukvård, kollektivtrafik, regional utveckling och bidrar till kulturlivet. Varje dag, dygnet runt. I landets snabbaste växande region. Tillsammans skapar vi Europas attraktivaste storstadsregion. https://www.regionstockholm.se/jobb

13 dagar sedan
Sista ansökan:
21 juli 2025
Samordnare inom säkerhetsskydd och säkerhet
Södertörns Brandförsvarsförbund
Övriga administrations- och servicechefer

Du samordnare inom säkerhetsskydd och säkerhet, vill du jobba i en annorlunda, spännande och human bransch? Om Södertörns brandförsvarsförbund Vi finns här dygnet runt, alltid redo. Vi är ca 500 medarbetare som tillsammans ansvarar för räddningstjänsten i 9 kommuner i Stockholms södra delar, fördelat på 20 brandstationer. Hos oss arbetar allt från brandmän, larmoperatörer, brandinspektörer och brandingenjörer till it-tekniker, fastighetsskötare, kommunikatörer och administratörer. Som medarbetare hos oss gör du verkligen skillnad i människors liv och vardag. Om tjänsten Som samordnare inom säkerhetsskydd och säkerhet hos Södertörns brandförsvarsförbund (SBFF) kommer du att arbeta i en varierande roll där din noggrannhet och struktur är avgörande. Du kommer att ha många kontaktytor, både internt och externt, där din förmåga att hantera processer och hålla ordning är central. Samordnaren är direkt underställd Avdelningschef administration, säkerhet och IT. Avdelningschefen är även säkerhetsskyddschef. Samordnaren har en central roll i förbundets säkerhetsskyddsarbete. En viktig uppgift i rollen är att vara med och utveckla organisationens interna arbete inom säkerhetsskyddets alla delar; med uppdrag att vara med och samordna, initiera, och följa upp arbetet och vara ett stöd till förbundets ledning, samt samverka med externa parter inom säkerhetsskydd. Arbetsuppgifter Samordnaren inom säkerhetsskydd och säkerhet kommer att utföra och koordinera säkerhetsskyddsarbetet i syfte att upprätthålla en betryggande säkerhetsnivå på SBFF. Det innebär bl a att: • Vara arbetsgivarens kunskapsklippa och rådgivare vid olika operativa säkerhetsskyddsfrågor och bedömningar. • Övervaka säkerhetsnivån och efterlevnaden av säkerhetsskyddslagstiftningen och andra relevanta författningar och standards inom säkerhet och säkerhetskyddsområdet. • Genomföra risk- och sårbarhetsanalyser och ansvara för att en riskbaserad planering av säkerhetsskyddsarbetet genomförs. • Övergripande ansvara för förbundets incident- och avvikelserapportering inom säkerhetsskydd. • Ge stöd och vägledning till verksamheten inom säkerhetsskyddsområdet. • Planera och genomföra utbildningsinsatser inom säkerhetsskydd. • Rapportera, utreda och följa upp säkerhetsskyddsincidenter. • Ta fram, kommunicera och förankra interna styrdokument rörande säkerhetsskydd. • Löpande hantera och följa upp säkerhetsskyddsadministration samt säkerställa att upprättade tidsplaner hålls. • Administrera säkerhetsskyddsavtal samt överenskommelser och stödja verksamheten med övriga administrativa uppgifter som dokumentation och rutinutveckling. • Genomföra uppföljande kontroller och externa revisioner. • Genomföra lämplighetsprövning av leverantörer och underleverantörer. • Representera arbetsgivaren inom säkerhetsskydd med olika myndighetskontakter. • Genomföra interna utbildningar inom säkerhetsskydd. • I samarbete med HR genomföra säkerhetsprövningar och säkerhetsklassningar. • Bistå tekniska enheten gällande fysisk säkerhet • Delta i förbundets övriga säkerhetsarbete. Kvalifikationer • Relevant utbildning inom säkerhet samt säkerhetsskydd eller likvärdig kunskap förvärvat på annat sätt. • Tidigare erfarenhet av säkerhetsskyddsarbete. • Förståelse för och god kunskap om säkerhetsskyddslagstiftningen i dess helhet, omfattande bland annat personsäkerhet och informationssäkerhet. • Erfarenhet av att handlägga säkerhetsskyddsanalys eller motsvarande samt säkerhetsprövningar. • Tidigare erfarenhet av säkerhetsskyddad upphandling (inkl. lämplighetsprövning). Meriterande • Erfarenhet från säkerhetsskyddsarbete inom samhällsviktig verksamhet. • Utbildning och arbetserfarenhet inom verksamhetsutveckling och/eller kvalitetsledning samt projektledning. Vad vi gärna ser hos dig Uppdraget innebär att både driva och utveckla funktionens roll samt stödja och konsultera handläggare och chefer. Det är därför viktigt att du har god samarbetsförmåga, hög flexibilitet och servicekänsla. Du behöver ha förmåga att uttrycka och förmedla lösningar i både enklare och mer komplexa frågeställningar på ett enkelt och lättbegripligt sätt. Du arbetar effektivt, både enskilt och i nära samarbete med andra, sätter verksamhetens behov i fokus och har förmåga att prioritera. Du är ansvarsfull och strukturerad med hög integritet. Då rollen som samordnare inom säkerhetsskydd och säkerhet innebär att du är den i vår organisation som är specialist inom området ser vi att du kontinuerligt underhåller din specialistkunskap och själv tar ansvar för att upprätthålla en hög nivå i ditt arbete. Tjänsten kräver mycket god förmåga att utrycka sig i både tal och skrift på svenska och god förmåga på engelska. Övrigt • Förmåga att arbeta såväl strategiskt som operativt för att omsätta strategier och riktlinjer inom säkerhetsområdet så att de implementeras i verksamheten och ger resultat. • Förmåga att leda och driva projekt. • B-körkort Information Befattningen innebär tillsvidareanställning som inleds med provanställning. Tillträde enligt överenskommelse. Arbetsplatsen ligger på station Lindvreten, Mogårdsvägen 2 i Vårby. För denna tjänst kommer även en säkerhetsklassning genomföras och svenskt medborgarskap är ett krav. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper och använder därför såväl testverktyg som en kompetensbaserad intervju i vår rekryteringsprocess. För att på ett objektivt sätt undersöka dina förutsättningar att agera i olika situationer kommer du att få fylla i två olika testverktyg innan eventuell intervju. Det första testet mäter delar av din personlighet och det andra mäter generell problemlösningsförmåga. Din ansökan med CV vill vi ha senast 2025-08-15, löpande urval sker under ansökningstiden. Vi tar emot ansökningar direkt från kandidater och undanber oss därför vänligen kontakt från rekryteringsföretag eller liknande tjänster. Frågor För mer information om tjänsten, kontakta Susanne Nilsson, Avdelningschef administration, säkerhet och IT, [email protected] Fackliga företrädare är Kommunal, [email protected], Ledarna, [email protected] och Sveriges Ingenjörer, [email protected] Vi är en offentlig organisation. Din ansökan blir därmed en allmän handling som är offentlig.

13 dagar sedan
Sista ansökan:
15 augusti 2025
Lärare i matematik, digitalt skapande och webbutveckling Huddingegymnasium
Huddinge kommun
Gymnasielärare

Huddinge är en växande Stockholmskommun med närhet till både stad och natur. Som medarbetare hos oss är du en viktig samhällsbyggare. Tillsammans skapar vi ett hållbart samhälle för alla som bor, besöker och arbetar i Huddinge. Gymnasie- och arbetsmarknadsförvaltningen ansvarar för arbetsmarknadsinsatser, ekonomiskt bistånd, mottagande av nyanlända och kvotflyktingar samt gymnasieskola, vuxenutbildning och feriepraktik. Huddingegymnasiet är ett högskoleförberedande gymnasium i Huddinge kommun i Stockholms län. Vi har ambitionen att utvecklas till ett av regionens mest attraktiva gymnasier. Vårt mål är att ge våra elever bästa möjliga förutsättningar för sina fortsatta studier. Skolan har totalt ca 660 elever. Vi erbjuder dig fin arbetsmiljö och engagerade arbetskamrater. Beskrivning av arbetsuppgifter Vi söker en behörig lärare för undervisning i matematik, digitalt skapande samt webbutveckling på gymnasiet. Detta är en tillsvidaretjänst på 80%. Du har dokumenterad erfarenhet av och god förmåga att undervisa. Mentorskap kan komma att ingå, där du förväntas ta ansvar för att stötta eleverna i deras studier på olika sätt, samt att samverka med andra lärare och övrig personal i arbetet med eleverna. Du kommer att ingå i teknikprogrammets arbetslag och förväntas att aktivt delta i det gemensamma arbetet. Kvalifikationer Vi söker dig som har lärarexamen med behörighet att undervisa i matematik, digitalt skapande och undervisa i webbutveckling på gymnasiet. Vi ser även att du är en tydlig ledare som har lätt för att etablera goda relationer med ungdomar, vilket vi ser som en förutsättning för att undervisningen ska vara framgångsrik. I din roll som lärare är du driven, nyfiken och arbetar aktivt för att varje elev ska utvecklas så långt som möjligt utifrån sina förutsättningar. Du är strukturerad och kunnig och har vana att använda IKT. På vår skola sätter vi stort värde på kollegialt utbyte, varför du bör vara en person som har lätt för att samarbeta, är pålitlig och ser mervärdet i att vi tillsammans utvecklar vår kompetens.  Varför Huddinge? För att vi ska kunna utföra vårt uppdrag är du som medarbetare i Huddinge kommun det viktigaste vi har. Därför erbjuder vi en rad förmåner för ett hållbart arbetsliv och för att underlätta din vardag.  https://www.huddinge.se/formaner (https://www.huddinge.se/formaner)  Upplysningar Vid frågor om tjänsten, vänligen kontakta Per-Erik Marklund: [email protected] (mailto:[email protected]) Välkommen in med din ansökan!

13 dagar sedan
Sista ansökan:
27 juni 2025
myNanny barnvakt Huddinge, nanny/barnpassning heltid/dagtid
YCLA AB
Övrig hemservicepersonal m.fl.

Få ett flexibelt och barnsligt roligt extrajobb På myNanny kan du göra skillnad för familjer samtidigt som du får ett barnsligt roligt och flexibelt extrajobb. Vi är ett av Sveriges ledande barnpassningsföretag, vilket innebär att du kan förvänta dig mycket av oss – allt från bra lönevillkor till professionellt bemötande, utbildning, försäkring och personlig support. Ansök till jobbet som barnvakt på myNanny här: https://my-nanny.se/extrajobb-barnvakt/ Så funkar jobbet som barnvakt Att jobba som nanny är både roligt och flexibelt, du väljer själv vilka uppdrag du vill ha och när du ska jobba. Som barnvakt hjälper du en eller flera familjer i ditt område med att passa deras barn. Det kan innebära allt från hämtning på förskola/skola och en rolig stund i lekparken till att äta mellanmål eller nattning. Det viktigaste är att det är roligt och tryggt för både barnen, föräldrarna och dig! Mer om familjen Under din intervju kommer du får mer information om just denna familj, men här är några bra saker att veta: Antal barn: 3 Ålder: 2, 5 respektive 8 år Dagar i veckan de önskar hjälp: 1-2 gånger i veckan Tider: Oftast passning på dagtid och ibland även på kvällar samt helger (varje pass är alltid minst 3 timmar) Extrajobbet passar perfekt för dig som: Är ansvarsfull och lekfull med ett genuint engagemang för barn Har erfarenhet av att ha passat ett eller flera barn (0 - 6 år) självständigt Kan arbeta flexibelt både vardagar och helger som nanny Detta erbjuder vi dig som barnvakt på myNanny: Konkurrenskraftig lön med tydlig lönetrappa Du är alltid försäkrad under barnpassningen Flexibelt extrajobb med en familj som passar just dig och din vardag Följa och vara delaktig i ett barns utveckling Utbildning i hjärt- och lungräddning samt första hjälpen Introduktionsutbildning av oss på myNanny Kontinuerligt stöd från din personliga kontaktperson på myNanny Viktiga och relevanta meriter till ditt CV Ansök till jobbet på 3-4 min Du ansöker till jobbet som barnvakt snabbt och enkelt här: https://my-nanny.se/extrajobb-barnvakt/ Ansökan tar endast några minuter och du blir sedan kallad till intervju för jobbet som nanny på myNanny. Läs mer om hur det är att jobba som barnvakt på myNanny på vår hemsida: https://my-nanny.se/barnvakt En arbetsgivare – många möjligheter Du som söker jobb hos oss har även möjlighet att arbeta som: Nanny hos https://nannypoppins.se Barnvakt hos https://barnvakt.se Au pair i USA hos https://my-nanny.se/au-pair Personlig studiecoach hos https://www.allakando.se Privatlärare i matematik hos https://smartstudies.se Personlig läxhjälpare: https://läxhjälp.nu Studiecoach online inför högskoleprovet https://www.allakando.se/hogskoleprovet Tips! Just nu har vi många lediga tjänster på följande orter: Barnvakt i Stockholm https://my-nanny.se/stader/barnvakt-stockholm Personlig studiecoach i Stockholm https://www.allakando.se/laxhjalp-stockholm Personlig studiecoach i Göteborg: https://www.allakando.se/laxhjalp-goteborg

13 dagar sedan
Sista ansökan:
27 juni 2025
Vi söker en Beredare
OneCo Networks AB
Distributionselektriker

Är du en strukturerad och kommunikativ person som trivs med att arbeta självständigt? OneCo erbjuder dig utmanande projekt, familjär stämning, kompetensutveckling och goda arbetsvillkor. Vi arbetar i en framtidsbransch och bedriver en samhällsviktig verksamhet där vi hjälper våra kunder med service och underhåll av deras energiinfrastruktur. Vi söker nu dig som vill bli en del av vårt team om fem beredare. Arbetsuppgifter Som beredare ansvarar du i huvudsak för beredning av anslutningsärenden och projekt inom lokalnät 0,4–24 kV mot våra kunder med elnät. I tjänsten ingår arbetsuppgifter såsom: Utföra el utredningar, fältmätningar och markundersökningar Ansvara för att sammanställa materiallistor, arbetskartor och ta fram övriga beredningshandlingar/tekniska beskrivningar som uppdraget kräver Göra kostnadskalkyler inklusive framtagning av underlag för dessa Att utifrån beställarens önskemål ta fram materialåtgång, räkna på arbetstimmar och sammanställa byggunderlag med dokumentation Uppdatera uppdragets dokumentation under uppdragets gång Arbetet innebär mycket kontakter med beställare, leverantörer, myndigheter, markägare och självklart med våra projektledare och montörer Vem är du? Vi söker dig som är strukturerad och trivs med att arbeta självständigt. Du är en person som ser helheten i ett projekt utan att tappa detaljerna. Som person har du förmågan att kommunicera rakt och tydligt samt har en väl utvecklad social förmåga då kontaktytorna är många. Du behöver vara noggrann, inte minst när det gäller att hålla tidsramar. Då detta är en nyinrättad tjänst är det viktigt att du har tidigare erfarenhet av dessa arbetsuppgifter och är självgående. Krav Du ska ha en relevant 3-årig gymnasieutbildning med elteknisk inriktning eller annan likvärdig utbildning samt några års erfarenhet av arbete med eldistribution/distributionsberedning. Du ska ha tidigare erfarenhet av EBR och utbildning inom beredning. B-körkort är ett krav, så även god datorvana samt flytande svenska i tal och skrift. Stämmer ovanstående in på dig så tveka inte utan skicka in din ansökan idag.   Vad har OneCo att erbjuda dig? På OneCo kommer du att bli en del av ett härligt gäng. På vårt kontor har vi en positiv atmosfär. Hos oss kan du räkna med en variationsrik vardag inom en platt organisation där du får möjligheten att utvecklas och vara med och påverka. OneCo är inne i en tillväxtfas där just du i denna roll kommer bli en nyckelperson där du kommer komma in i en fas där just du kan forma innehåll i rollen som i tillväxtområdet som helhet. Vi på OneCo erbjuder även friskvårdsbidrag, föräldrapenningtillägg, möjlighet att löneväxla till pension, ersättning för läkarvård och sjukvårdande behandlingar samt ersättning för receptbelagd medicin upp till högkostnadsskyddet. Vi har även rabatterade gruppförsäkringar som du har möjlighet att teckna och betala via löneavdrag. Ansökan och frågor Har du några frågor så är du välkommen att kontakta områdeschef Anders Eriksson 070 725 07 70 Vi kommer att intervjua löpande. Välkommen med din ansökan! Anställningsform: Tillsvidaretjänst Arbetstid: Dagtid vardagar. Heltid Lön: Månadslön, övriga ersättningar enligt kollektivavtal  Körkort: Ja, krav Placeringsort: Kungens Kurva Huddinge om inget annat överenskommes Tillträde: Enligt överenskommelse

13 dagar sedan
Sista ansökan:
13 juli 2025