Huddinge är en växande Stockholmskommun med närhet till både stad och natur. Som medarbetare hos oss är du en viktig samhällsbyggare. Tillsammans skapar vi ett hållbart samhälle för alla som bor, besöker och arbetar i Huddinge. Socialförvaltningen ansvarar för individ- och familjeomsorg, äldreomsorg och omsorg för personer med funktionsnedsättningar. Vi arbetar förebyggande med stöd, insatser och myndighetsutövning till barn, ungdomar, familjer, vuxna, äldre och personer med funktionsnedsättning. Vårt uppdrag är att öka individers förutsättningar att leva under så bra levnadsvillkor som möjligt samt att stärka individer till att leva ett självständigt liv. Vi är en socialtjänst som ligger i framkant i preventionsarbetet och i omställningsarbetet till en än mer lätt tillgänglig och kunskapsbaserad socialtjänst. Vill du vara med och göra skillnad för våra mest utsatta barn och unga i Huddinge kommun? Vi söker nu en ny engagerad kollega som barn- och familjehemssekreterare, för ett vikariat under 1 år från och med mitten av augusti 2025. Att arbeta på familjehemsenheten är meningsfullt, utvecklande och flexibelt. Vi arbetar två och två i alla ärenden, där du i vissa ärenden barnets socialsekreterare och i andra ärenden är du familjehemmens socialsekreterare. Genom att arbeta med båda perspektiven kan vi vara mer flexibla och utgå från barnets/familjens situation och behov. Som barnsekreterare kommer du att följa upp vården för barn och unga som är placerade i familjehem med stöd av SoL eller LVU. I rollen ingår att regelbundet besöka barnen och följa barnets utveckling samt ha kontakt och samarbeta med barnets biologiska nätverk och andra viktiga personer. I rollen som familjehemssekreterare har du huvudansvar för familjehemmet och att stödja dem i sitt uppdrag. Arbetet innebär ett nära samarbete mellan barn- och familjehemssekreteraren, samt även med våra familjehemsrekryterare. Vem är du? Du har socionomexamen och har erfarenhet av myndighetsutövning inom barn och ungdom eller har annan erfarenhet som bedöms likvärdig. Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet från familjehemsvård. Arbetet innebär en del resor, varför körkort är meriterande. Arbetet innebär både självständigt arbete och tillsammans med andra. Du är ansvarstagande, visar engagemang och är bra på att planera ditt arbete. Du har en personlig mognad och har ett förhållningsätt som präglas av ett gott bemötande, respekt och lyhördhet i kontakten med de människor du möter i ditt dagliga arbete. Vi samverkar med andra aktörer kring barnet och arbetar i par därför behöver du vara både relationsskapande och ha en god samarbetsförmåga. Du behöver bidra till verksamhetens utveckling och till ett gott socialt klimat i arbetsgruppen. Det är viktigt att vår handläggning sker rättssäkert och du behöver därför kunna uttrycka dig väl både i tal och skrift. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Varför Huddinge? Vi har en stabil ledning och organisation inom barn- och ungdomssektionen som arbetar med ständig utveckling, förbättring och förändring av våra arbetsmetoder så att vi kan bedriva ett gott socialt arbete. Vi erbjuder dig intressanta och utmanande arbetsuppgifter i en stabil och erfaren arbetsgrupp som präglas av ett öppet klimat där vi stödjer varandra. Enheten präglas av stort engagemang och ett gott socialt arbete där vi drivs av att göra skillnad för våra utsatta barn och unga. Vi strävar efter att utveckla våra arbetssätt och metoder inom familjehemsvården. Barn- och ungdomssektionen arbetar både med MI och Signs of Safety vilket alla erbjuds utbildning i. ÖvrigtHuddinge kommun arbetar aktivt mot all form av diskriminering. Vi ser mångfald som berikande och välkomnar alla sökande. Vi kommer att begära ett utdrag ur Polisens belastningsregister inför anställningen. Du kan beställa det på polisens hemsida: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/ (välj utdrag ”barn i annan verksamhet”) Varmt välkommen med din ansökan! FörmånerFör att vi ska kunna utföra vårt uppdrag är du som medarbetare i Huddinge kommun det viktigaste vi har. Därför erbjuder vi en rad förmåner för ett hållbart arbetsliv och för att underlätta din vardag. https://www.huddinge.se/arbete-och-karriar/arbeta-i-huddinge-kommun/formaner-/#:~:text=Förmåner (https://www.huddinge.se/arbete-och-karriar/arbeta-i-huddinge-kommun/formaner-/#:~:text=Förmåner) UpplysningarFör frågor om tjänsten hör av dig till enhetschef Åsa Kågner, [email protected] (mailto:[email protected]) Vi tar inte emot ansökningar via mail.
Huddinge är en växande Stockholmskommun med närhet till både stad och natur. Som medarbetare hos oss är du en viktig samhällsbyggare. Tillsammans skapar vi ett hållbart samhälle för alla som bor, besöker och arbetar i Huddinge. Barn- och utbildningsförvaltningen jobbar på uppdrag av förskolenämnden och grundskolenämnden. Förvaltningen ansvarar för förskoleverksamhet, skolbarnomsorg, grundskola och anpassad grundskola. Vårt viktigaste uppdrag är att ge alla barn och elever i Huddinge möjlighet att utvecklas till sin fulla potential i en trygg utbildningsmiljö. Här spelar alla våra anställda en viktig roll i genomförandet. Om Utsäljeskolan Utsäljeskolan är en helt nybyggd kommunal skola i Huddinge med både grundskola och anpassad grundskola, belägen i ett lugnt villaområde på gränsen mellan Stuvsta och Segeltorp. Vi är idag en treparallellig F-7-skola som successivt kommer att växa och omfatta årskurs F-9 och därför söker vi nu nya medabetare. Vi är idag 600 elever som trivs i våra fantastiska lokaler. Skolan har ett väl fungerande elevhälsoteam samt specialpedagoger som arbetar nära pedagogerna i den dagliga verksamheten. Vårt viktigaste ledord är "tillsammans" där alla bidrar till skolans utveckling och välmående. Beskrivning av arbetsuppgifter Tillsammans med Utsäljeskolans andra skolsköterska är du ansvarig för att planera, genomföra och följa upp elevhälsans medicinska insatser i enlighet med gällande lagstiftning såsom skollagen och hälso- sjukvårdslagen och centrala EMIs riktlinjer och rutiner. Du är också en del i skolan elevhälsoteam. Skolsköterskans uppdrag är att i samverkan med skolledning och övrig elevhälsopersonal utifrån sin medicinska kompetens skapa bästa möjliga förutsättningar för elevernas lärande, utveckling och hälsa. Tillsammans med skolläkaren och i samråd med skolledningen ansvara för organisationen av elevhälsans medicinska insatser i skolan. Arbetet innefattar samverkan med elever, vårdnadshavare, skolans personal samt verksamheter och myndigheter utanför skolan. Huddinge kommuns skolsköterskor ingår i elevhälsans medicinska insats som drivs av verksamhetschef och en medicinskt ledningsansvarig skolläkare. Ni har regelbundna konferenser med hela gruppen kring utveckling och verksamhetsfrågor. EMI arbetar i journalsystemet Prorenata Din profil För att lyckas i rollen som skolsköterska ska du vara professionell, flexibel och relationsskapande. Du har ett respektfullt och empatiskt förhållningssätt vilket genomsyras av dialog och delaktighet i mötet med eleven och/eller vårdnadshavare. Du kan bevara elevens integritet och värdighet utifrån deras bakgrund. Du har ett gott omdöme, är noggrann och har god samarbetsförmåga. Därutöver ställer rollen krav på en förmåga att vara självständig och strukturerad i ditt arbetssätt för att lyckas planera på kort och långt sikt. Du är en i teamet och lägger stor vikt vid att arbeta förebyggande med eleverna och skolans personal. Du är prestigelös och modig. Du har ett brinnande intresse och engagemang för att utveckla skolans hälsoarbete. Du har en god datorvana. Kvalifikationer Du är legitimerad sjuksköterska med någon av nedanstående specialistsjuksköterskeutbildningar; - Specialistsjuksköterskeprogrammet - Distriktssköterska 75hp - Specialistsjuksköterskeprogrammet - Barn och ungdom 60hp - Specialistsjuksköterskeprogrammet - Skolsköterska 60hp Meriterande Meriterande är om du; - Tidigare arbetat som skolsköterska - Har folkhälsovetenskaplig kompetens - Har erfarenhet av arbete i journalsystemet Prorenata Varför Huddinge? För att vi ska kunna utföra vårt uppdrag är du som medarbetare i Huddinge kommun det viktigaste vi har. Därför erbjuder vi en rad förmåner för ett hållbart arbetsliv och för att underlätta din vardag. https://www.huddinge.se/arbete-och-karriar/arbeta-i-huddinge-kommun/formaner-/#:~:text=Förmåner (https://www.huddinge.se/arbete-och-karriar/arbeta-i-huddinge-kommun/formaner-/#:~:text=Förmåner) UpplysningarVid frågor om tjänsten, kontakta Ann-Marie Vestman, [email protected] (mailto:[email protected])
Nu söker vi nästa superstjärna till Synsam! Är du en grym teamspelare med stort engagemang och en fena på att leverera i säljdialogen? Då borde du läsa vidare! För oss är kunden alltid nr 1 och som Style & Customer Advisor har du en av våra absolut viktigaste roller i att skapa den bästa upplevelsen för våra kunder! Du kommer jobba med att hjälpa, inspirera och guida våra kunder till att göra de bästa köpen – bland annat genom vår populära abonnemangstjänst Lifestyle som har förändrat branschen. Det bästa? Du får göra det tillsammans med ett grymt team bestående av Store Manager, Optiker och andra Style & Customer Advisors. Känner du igen dig i följande? Du sporras av högt satta mål och drivs av att uppnå resultat tillsammans med teamet Du är full av energi och har ett starkt engagemang Du älskar att överträffa förväntningarna genom att ge bra service och sprida positiv stämning till kunder och kollegor Du tar ansvar för din uppgift, vågar ta initiativ och tänka nytt - du ser det som ditt yttersta mål att guida kunden till det bästa köpet! Går du igång när du läser detta? Kul! Då kan vi vara helt rätt för varandra! För oss är det inget krav att du har erfarenhet av vår bransch, men om du tidigare har lyckats bra med försäljning och/eller kundservice är det ett stort plus. Funderar du fortfarande på om du ska söka? Hos oss på Synsam får du: Vara en del av ett branschledande företag med innovativa koncept och butiker i toppklass Ett företag med höga ambitioner, utvecklingsmöjligheter och spännande karriärvägar – exempelvis genom löpande utbildningar i Synsam Academy och vårt interna Aspirantprogram, som utvecklar Style & Customer Advisors till framtida butikschefer En trygg lön genom kollektivavtal men även möjlighet till bonus utifrån teamets prestation Möjlighet till utökat ansvar i butiken. Du kan exempelvis bli ansvarig för Sport-sortimentet, B2B-försäljningen, Lifestyleabonnemanget eller bli Stilexpert, om du är intresserad av mode och trender Utöver detta får du ta del av vårt fina sortiment till förmånliga priser! Om rekryteringsprocessen I vår rekryteringsprocess ingår tester, intervjuer samt referenstagning och bakgrundskontroll för slutkandidat. Rekryteringen sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag – så vänta inte! Du kommer att få möjlighet att skicka med en kort videopresentation i ansökan, det är frivilligt men ett bra sätt att ta chansen att presentera sig! Vi på Synsam söker engagerade och talangfulla personer i alla åldrar! Hos oss värdesätts mångfald och vi tror att olika perspektiv och erfarenheter berikar vårt arbete och bidrar till vår gemensamma framgång. Hoppas vi ses - ta chansen att bli vår nästa säljstjärna!
Vi söker sjuksköterska till sommarvikariat natt Capio heldygnsvård för hemlösa har 11 vårdplatser och vi finns på Vårbergs sjukhus. Hos oss vårdas patienter för somatiska sjukdomar, ofta i kombination med psykisk ohälsa och eller beroendeproblem. Personcentrerad vård, ett bra och lågaffektivt bemötande är grunden för att skapa tillit, bygga förtroenden och stötta patienten att vara delaktig i sin vård. Vanliga diagnoser är bensår, diabetes, hjärtsvikt, kol, olika infektioner, vård efter operation, skador och cancer. Utöver den somatiska vården motiverar vi till kontakt med socialtjänst samt vid behov psykiatrisk vård och beroendevård. Vi samarbetar med socialtjänst och övriga vårdgivare. Vi som arbetar på avdelningen är sjuksköterskor, undersköterskor, läkare, vårdsamordnare, enhetschef, arbetsterapeut och fysioterapeut. Vi samverkar med andra vårdgivare, myndigheter och närstående. Här värdesätter vi en välkomnande arbetsmiljö där vi hjälps åt och stöttar varandra för att göra vårt bästa för patienterna. Om dig Du är legitimerad sjuksköterska med erfarenhet av somatisk vård och intresse för psykiatri och beroendevård. Vi lägger stor vikt vid personcentrerad vård, ett respektfullt och lågaffektivt bemötande. Du är van och trygg i att arbeta självständigt och samarbeta i team. För att passa i vårt team har du lätt för att samarbeta, är flexibel och är lösningsfokuserad. Tjänstgöringsgrad: Visstidsanställning/timanställning Publicerad: 2025-04-17 Sista ansökningsdag: 2025-05-15 Rekrytering sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan ansökningstiden gått ut. Vi undanber oss vänligt men bestämt all direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av jobbannonser.
Vi söker undersköterska till sommarvikariat Om oss Capio heldygnsvård för hemlösa finns på Vårbergs sjukhus. Hos oss vårdas patienter för somatiska sjukdomar, ofta i kombination med psykisk ohälsa och eller beroendeproblem. Personcentrerad vård, ett bra och lågaffektivt bemötande är grunden för att skapa tillit, bygga förtroenden och stötta patienten att vara delaktig i sin vård. Avdelningen har 11 vårdplatser. Vi som arbetar på avdelningen är sjuksköterskor, undersköterskor, läkare, vårdsamordnare, enhetschef, arbetsterapeut och fysioterapeut. Vi samverkar med andra vårdgivare, myndigheter och närstående. Din roll Du är trygg med att arbeta och samarbeta i team och självständigt. Patienterna har ofta flera sjukdomar. Vanliga diagnoser är hjärtsvikt, kol, diabetes, bensår, infektioner, vård efter operation, olika skador ex frakturer, cancer, psykisk ohälsa och beroendesjukdom. Utöver den somatiska vården jobbar vi med social planering. Detta i samarbete med patient, närstående, socialtjänst och övriga vårdgivare. Här värdesätter vi en välkomnande arbetsmiljö där vi hjälps åt och stöttar varandra för att göra vårt bästa för patienterna. Om dig Du är undersköterska med erfarenhet av arbete på somatisk vårdavdelning. Det är bra om du även har erfarenhet av arbete inom psykiatri och beroendevård. Vi lägger stor vikt vid personcentrerad vård, ett respektfullt och lågaffektivt bemötande. För att passa i vårt team har du lätt för att samarbeta, är flexibel och är lösningsfokuserad. Tjänstgöringsgrad: Timanställning/Visstidsanställning - vikariat på sommaren Publicerat: 2025-04-17 Sista ansökningsdag: 2025-05-16 Rekrytering sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan ansökningstiden gått ut. Vi undanber oss vänligt men bestämt all direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av jobbannonser.
Södertörns högskola är ett lärosäte i Stockholm som utbildar, forskar och samverkar för en hållbar samhällsutveckling. Här studerar runt 14 000 studenter på cirka 80 program och över 300 kurser. Utbildning och forskning bedrivs inom humaniora, samhällsvetenskap, teknik och naturvetenskap. Högskolan erbjuder också lärarutbildning med interkulturell profil och polisutbildning. Mycket av forskningen handlar om frågor som rör Östersjö- och Östeuropaområdet. På Södertörns högskola blandas ämnen, perspektiv, människor och erfarenheter. Här finns de nyfikna och de ifrågasättande, de som söker oväntade kombinationer, utveckling och utmaningar. Studentavdelningen på Södertörns högskola söker en koordinator med placering vid tentamenssamordningen Studentavdelningen omvärldsbevakar och driver utvecklingen på högskolan i frågor inom avdelningens områden och medverkar i övrig verksamhetsutveckling. Förutom att handlägga ärenden tillhandahåller studentavdelningen expertkunskap, vägledning och service till institutioner och förvaltning, samt till studenter, före, under och efter studierna. På studentavdelningen arbetar vi med aktivt medarbetarskap. Det innebär att du förväntas bidra till högskolans och avdelningens gemensamma utveckling. Arbetsuppgifter Södertörns högskola har central samordning av salsskrivningar. Som koordinator arbetar du i ett självständigt team om fyra personer som ansvarar för schemaläggning och planering av högskolans alla salsskrivningar. Arbetet innefattar även handläggning av ansökningar gällande anpassningar vid salsskrivningar från studenter med funktionsnedsättning och arbete i systemverktyg för tentamen samt ansvar för högskolans skrivsalar. Andra administrativa arbetsuppgifter vid Studentavdelningen kan förekomma. I övrigt har du mycket kontakt med studenter, skrivvärdar och medarbetare inom institutionerna, studentavdelningen och andra förvaltningsavdelningar. En av kontaktvägarna med framför allt studenterna är högskolans ärendehanteringssystem, vilket du dagligen kommer att arbeta i. Kvalifikationer Du • har akademisk utbildning eller motsvarande • har erfarenhet av utbildningsadministration • har erfarenhet av digitala verktyg så som Officepaketet, TopDesk och Ladok • har hög digital kompetens • har mycket god förmåga att kommunicera både muntligt och skriftligt på svenska och engelska • har god vana av och förmåga att tala inför grupp Meriterande • Erfarenhet av digitala verktyg så som TopDesk, Kronox, Inspera, Ladok, Legimus och Timezynk • Erfarenhet av administrativt arbete inom myndighet • Tidigare erfarenheter av framgångsrik arbetsledning Personliga egenskaper Vi fäster mycket stor vikt vid personliga egenskaper. Vi söker en person som har god självinsikt, är ansvarstagande, trygg och har ett serviceinriktat förhållningssätt. Du ska kunna anta olika gruppers perspektiv som exempelvis ett student- och ett medarbetarperspektiv. Du behöver ha god förmåga att såväl kunna samarbeta med andra som att på egen hand kunna driva arbete framåt. Du ska ha har god förmåga att strukturera och prioritera ditt arbete även i perioder av högre arbetsbelastning. Arbetet ställer stora krav på att du är mycket noggrann. Anställning Anställningen är ett vikariat på ca ett år (beroende på när du kan tillträda) och omfattar heltid. Tillträde snarast. Helg- och kvällsarbete kan förekomma. Ansökan Sista ansökningsdag är 250504. Intervjuer kan komma att ske löpande Ytterligare upplysningar Erica Bergman, enhetschef, 08-608 54 26, [email protected] Viktor Hasselgren, HR-specialist, 073-714 12 96,[email protected] Den aktuella anställningen gäller under förutsättning att anställningsbeslutet vinner laga kraft. En ansökan som inte är komplett eller inkommer till Södertörns högskola efter sista ansökningsdag kan komma att avvisas. Välkommen med din ansökan! Fackliga kontaktpersoner: SACO: [email protected] ST: [email protected] SEKO: Henry Wölling tel: 08 -524 840 80, [email protected] Södertörns högskola har gjort ett medvetet medieval för denna rekrytering och vi undanber oss därför kontakt med annonssäljare eller andra säljare av rekryteringstjänster.
Södertörns högskola är ett lärosäte i Stockholm som utbildar, forskar och samverkar för en hållbar samhällsutveckling. Här studerar runt 14 000 studenter på cirka 80 program och över 300 kurser. Utbildning och forskning bedrivs inom humaniora, samhällsvetenskap, teknik och naturvetenskap. Högskolan erbjuder också lärarutbildning med interkulturell profil och polisutbildning. Mycket av forskningen handlar om frågor som rör Östersjö- och Östeuropaområdet. På Södertörns högskola blandas ämnen, perspektiv, människor och erfarenheter. Här finns de nyfikna och de ifrågasättande, de som söker oväntade kombinationer, utveckling och utmaningar. Studentavdelningen på Södertörns högskola söker en koordinator med placering vid tentamenssamordningen Studentavdelningen omvärldsbevakar och driver utvecklingen på högskolan i frågor inom avdelningens områden och medverkar i övrig verksamhetsutveckling. Förutom att handlägga ärenden tillhandahåller studentavdelningen expertkunskap, vägledning och service till institutioner och förvaltning, samt till studenter, före, under och efter studierna. På studentavdelningen arbetar vi med aktivt medarbetarskap. Det innebär att du förväntas bidra till högskolans och avdelningens gemensamma utveckling. Arbetsuppgifter Södertörns högskola har central samordning av salsskrivningar. Som koordinator arbetar du i ett självständigt team om fyra personer som ansvarar för schemaläggning och planering av högskolans alla salsskrivningar. Arbetet innefattar även handläggning av ansökningar gällande anpassningar vid salsskrivningar från studenter med funktionsnedsättning och arbete i systemverktyg för tentamen samt ansvar för högskolans skrivsalar. Andra administrativa arbetsuppgifter vid Studentavdelningen kan förekomma. I övrigt har du mycket kontakt med studenter, skrivvärdar och medarbetare inom institutionerna, studentavdelningen och andra förvaltningsavdelningar. En av kontaktvägarna med framför allt studenterna är högskolans ärendehanteringssystem, vilket du dagligen kommer att arbeta i. Kvalifikationer Du • har akademisk examen • har aktuell erfarenhet av tentamensamordning • har erfarenhet av de digitala verktygen TopDesk, Kronox, Inspera, Ladok, Legimus, Timezynk och Sitevison • har hög digital kompetens i TopDesk, Kronox, Inspera, Ladok, Legimus, Sitevison och Timezynk • har erfarenhet av administrativt arbete inom högskolesektorn • har tidigare erfarenheter av framgångsrik arbetsledning av skrivvärdar • har mycket god förmåga att kommunicera både muntligt och skriftligt på svenska och engelska • har god vana av och förmåga att tala inför grupp Personliga egenskaper Vi fäster mycket stor vikt vid personliga egenskaper. Vi söker en person som har god självinsikt, är ansvarstagande, trygg och har ett serviceinriktat förhållningssätt. Du ska kunna anta olika gruppers perspektiv som exempelvis ett student- och ett medarbetarperspektiv. Du behöver ha god förmåga att såväl kunna samarbeta med andra som att på egen hand kunna driva arbete framåt. Du ska ha har god förmåga att strukturera och prioritera ditt arbete även i perioder av högre arbetsbelastning. Arbetet ställer stora krav på att du är mycket noggrann. Anställning Anställningen är ett vikariat på ca ett år (beroende på när du kan tillträda) och omfattar heltid. Tillträde snarast. Helg- och kvällsarbete kan förekomma. Ansökan Sista ansökningsdag är 250504. Intervjuer kan komma att ske löpande. Ytterligare upplysningar Erica Bergman, enhetschef, 08-608 54 26, [email protected] Viktor Hasselgren, HR-specialist, 073-714 12 96, [email protected] För fullständig information och för att söka denna anställning vänligen gå in på www.sh.se/ledigajobb. Den aktuella anställningen gäller under förutsättning att anställningsbeslutet vinner laga kraft. En ansökan som inte är komplett eller inkommer till Södertörns högskola efter sista ansökningsdag kan komma att avvisas. Välkommen med din ansökan! Fackliga kontaktpersoner: SACO: [email protected] ST: [email protected] SEKO: Henry Wölling tel: 08 -524 840 80, [email protected] Södertörns högskola har gjort ett medvetet medieval för denna rekrytering och vi undanber oss därför kontakt med annonssäljare eller andra säljare av rekryteringstjänster.
We are looking for new home cleaners to join our team in Stockholm. Are you our next star? Your profile We love making our customers’ everyday lives easier – and so should you. We are looking for someone who likes to work independently and is driven by quality and customer service. You are punctual and responsible, with an eye for details and a positive attitude. About the role As a home cleaner at Hemfrid, you are responsible for cleaning our customers’ homes to the highest quality. Your mission is always to provide the best service possible. You work independently and are responsible for your clients’ satisfaction. Your work tasks include, among others: Vacuuming and dusting. Mopping floors and cleaning surfaces. Strengthening, folding, and washing clothes. Changing bedsheets and making the bed. Give the customer’s home that little extra touch. You should: Have previous experience from a service profession. Speak and understand basic Swedish or English. Be able to work flexible hours, Monday – Friday, between 8 – 17. It is a strong merit if you have worked as a home cleaner, housekeeper, or equivalent before. It's also advantageous if you have a valid B driving license. We offer Our goal is clear – we want to be the best employer in the industry. We believe our employees are the heart of the company, and we are dedicated to providing good working conditions. Among others, we offer: Fixed salary every month A permanent position with a 50-75 % employment rate. Collective agreement and favorable terms of employment. Liability insurance, health insurance, and pension insurance. Wellness allowance. Training in home cleaning, with a focus on your development. Great career opportunities and growth within Hemfrid. Free mobile subscription. One of Sweden’s greatest teams of colleagues from all over the world. About Hemfrid Hemfrid is Sweden's leading provider of home services. We help our customers with cleaning, laundry, ironing, moving, gardening, and more. By working as a team and providing easy access to first-class home services, we unlock people's quality of life. Our process After completing the application, you will be contacted by the HR department regarding the recruitment process for your application. As part of our recruitment process, we always do a background check. You need to have a Swedish personal number or a coordination number to be eligible for this position. Are you ready to unlock people's quality of life? Great! So are we. We look forward to your application. Welcome to Hemfrid! Vi letar efter nya hemstädare till vårt team i Stockholm. Är du vår nästa stjärna? Din profil Vi älskar att göra våra kunders vardag enklare – det borde du också göra. Vi söker efter någon som tycker om att arbeta självständigt och som drivs av kvalitet och kundservice. Du är punktlig och ansvarstagande, med ett öga för detaljer och en positiv inställning. Om rollen Som hemstädare på Hemfrid ansvarar du för att städa våra kunders hem med högsta kvalitet. Ditt uppdrag är att alltid erbjuda bästa möjliga service. Du arbetar självständigt och är ansvarig för att säkerställa att dina kunder är nöjda. Dina arbetsuppgifter består bland annat av: Dammsugning och dammtorkning. Moppning och rengöring av ytor. Strykning, vikning och tvätta kläder. Byta lakan och bädda. Ge det där lilla extra till kundens hem. Du bör: Ha tidigare erfarenhet från ett serviceyrke. Tala och förstå grundläggande svenska eller engelska. Kunna arbeta flexibla timmar, måndag – fredag, mellan 8 – 17. Det är starkt meriterande om du tidigare har arbetat som hemstädare, hushållerska. Även meriterande om du har ett giltigt B-körkort. Vi erbjuder Vårt mål är tydligt – vi vill vara branschens bästa arbetsgivare. Vi tror att våra anställda är företagets hjärta, och vi är dedikerade till att erbjuda bra arbetsförhållanden. Bland annat erbjuder vi: Samma fasta lön varje månad En tillsvidareanställning med 50- 75 % sysselsättningsgrad. Kollektivavtal och bra anställningsvillkor Ansvarsförsäkring, sjukförsäkring och pensionsförsäkring. Friskvårdsbidrag. Utbildning inom hemstädning, med fokus på din utveckling. Goda möjligheter att utvecklas och växa inom Hemfrid. Gratis mobilabonnemang. Ett av Sveriges härligaste team med kollegor från hela världen. Om Hemfrid Hemfrid är Sveriges ledande aktör för tjänster i hemmet. Vi hjälper våra kunder med städning, tvätt, strykning, flytt, trädgårdsarbete och mycket mer. Genom att arbeta som ett team och ge våra kunder enkel tillgång till våra toppklassiga tjänster förbättrar vi deras livskvalitet. Vår process Efter genomförd ansökan kommer du att bli kontaktad av HR- avdelningen angående rekryteringsprocessen för din ansökan. Som en del av vår rekryteringsprocess genomför vi bakgrundskontroller. För att vara kvalificerad för den här tjänsten behöver du ha ett svenskt personnummer eller ett samordningsnummer. Är du redo att förbättra människors livskvalitet? Bra! Det är vi också. Vi ser fram emot din ansökan. Välkommen till Hemfrid!
We are looking for new home cleaners to join our team in City. Are you our next star? Your profile We love making our customers’ everyday lives easier – and so should you. We are looking for someone who likes to work independently and is driven by quality and customer service. You are punctual and responsible, with an eye for details and a positive attitude. About the role As a home cleaner at Hemfrid, you are responsible for cleaning our customers’ homes to the highest quality. Your mission is always to provide the best service possible. You work independently and are responsible for your clients’ satisfaction. Your work tasks include, among others: Vacuuming and dusting. Mopping floors and cleaning surfaces. Strengthening, folding, and washing clothes. Changing bedsheets and making the bed. Give the customer’s home that little extra touch. You should: Have previous experience from a service profession. Speak and understand basic Swedish or English. Be able to work flexible hours, Monday – Friday, between 8 – 17. It is a strong merit if you have worked as a home cleaner, housekeeper, or equivalent before. It's also advantageous if you have a valid B driving license. We offer Our goal is clear – we want to be the best employer in the industry. We believe our employees are the heart of the company, and we are dedicated to providing good working conditions. Among others, we offer: Fixed salary every month A permanent position with a 50-75 % employment rate. Collective agreement and favorable terms of employment. Liability insurance, health insurance, and pension insurance. Wellness allowance. Training in home cleaning, with a focus on your development. Great career opportunities and growth within Hemfrid. Free mobile subscription. One of Sweden’s greatest teams of colleagues from all over the world. About Hemfrid Hemfrid is Sweden's leading provider of home services. We help our customers with cleaning, laundry, ironing, moving, gardening, and more. By working as a team and providing easy access to first-class home services, we unlock people's quality of life. Our process After completing the application, you will be contacted by the HR department regarding the recruitment process for your application. As part of our recruitment process, we always do a background check. You need to have a Swedish personal number or a coordination number to be eligible for this position. Are you ready to unlock people's quality of life? Great! So are we. We look forward to your application. Welcome to Hemfrid! Vi letar efter nya hemstädare till vårt team i City. Är du vår nästa stjärna? Din profil Vi älskar att göra våra kunders vardag enklare – det borde du också göra. Vi söker efter någon som tycker om att arbeta självständigt och som drivs av kvalitet och kundservice. Du är punktlig och ansvarstagande, med ett öga för detaljer och en positiv inställning. Om rollen Som hemstädare på Hemfrid ansvarar du för att städa våra kunders hem med högsta kvalitet. Ditt uppdrag är att alltid erbjuda bästa möjliga service. Du arbetar självständigt och är ansvarig för att säkerställa att dina kunder är nöjda. Dina arbetsuppgifter består bland annat av: Dammsugning och dammtorkning. Moppning och rengöring av ytor. Strykning, vikning och tvätta kläder. Byta lakan och bädda. Ge det där lilla extra till kundens hem. Du bör: Ha tidigare erfarenhet från ett serviceyrke. Tala och förstå grundläggande svenska eller engelska. Kunna arbeta flexibla timmar, måndag – fredag, mellan 8 – 17. Det är starkt meriterande om du tidigare har arbetat som hemstädare, hushållerska. Även meriterande om du har ett giltigt B-körkort. Vi erbjuder Vårt mål är tydligt – vi vill vara branschens bästa arbetsgivare. Vi tror att våra anställda är företagets hjärta, och vi är dedikerade till att erbjuda bra arbetsförhållanden. Bland annat erbjuder vi: Samma fasta lön varje månad En tillsvidareanställning med 50- 75 % sysselsättningsgrad. Kollektivavtal och bra anställningsvillkor Ansvarsförsäkring, sjukförsäkring och pensionsförsäkring. Friskvårdsbidrag. Utbildning inom hemstädning, med fokus på din utveckling. Goda möjligheter att utvecklas och växa inom Hemfrid. Gratis mobilabonnemang. Ett av Sveriges härligaste team med kollegor från hela världen. Om Hemfrid Hemfrid är Sveriges ledande aktör för tjänster i hemmet. Vi hjälper våra kunder med städning, tvätt, strykning, flytt, trädgårdsarbete och mycket mer. Genom att arbeta som ett team och ge våra kunder enkel tillgång till våra toppklassiga tjänster förbättrar vi deras livskvalitet. Vår process Efter genomförd ansökan kommer du att bli kontaktad av HR- avdelningen angående rekryteringsprocessen för din ansökan. Som en del av vår rekryteringsprocess genomför vi bakgrundskontroller. För att vara kvalificerad för den här tjänsten behöver du ha ett svenskt personnummer eller ett samordningsnummer. Är du redo att förbättra människors livskvalitet? Bra! Det är vi också. Vi ser fram emot din ansökan. Välkommen till Hemfrid!
Vi söker en person för att portionera ut mat till våra gäster. Köksvana önskas. Körkort B är ett krav. Kunskap i tal i svenska språket. Nystarts - introduktionjobb. Bara svar på mail.
Välj ett jobb för att visa detaljer