Snickare sökes till kommande uppdrag! Vi söker drivna och självgående snickare till kommande uppdrag i Jönköping. Som person ser vi att du har ett driv i ditt arbetssätt och tycker om att arbeta både i grupp och ensam. Du har hög arbetsmoral, förhåller dig till dina arbetstider och är lösningsorienterad. Krav: Gymnasial utbildning Yrkesbevis Minst 3 års erfarenhet som snickare God svenska i tal och skrift (då det används i det dagliga arbetet) B-körkort Detta är ett framtida uppdrag som kan komma att bli aktuellt inom kort, så tveka inte att skicka in en ansökan redan idag!
Bra Liv Rosenhälsan vårdcentral Vill Du vara med och utveckla framtidens bästa primärvård tillsammans med oss på Bra Liv Rosenhälsan/Tenhult vårdcentral? Vi erbjuder dig att vara med att utveckla och förstärka vårdcentralen för att ge bästa tänkbara vård till våra medborgare. Rollen som ST- läkare Vi söker en ST-läkare i allmänmedicin. Tjänsten är en tillsvidareanställning på 100 % men sysselsättningsgrad går att diskutera efter önskemål. Tillträde enligt överenskommelse. För dig som ska göra bastjänstgöring (BT) i inledningen av din ST kan en tidsbegränsad visstidsanställning inledningsvis bli aktuell med målsättningen att anställningen övergår till en tillsvidareanställning. Om du gjort AT kan vi erbjuda dig en tillsvidareanställning som ST. RJL har ett koncept för BT som gynnar både dig som medarbetare och arbetsplatsen. Läs mer om vår struktur för BT och ST på: https://rjl.se/jobb-och-karriar/Utbildning-och-praktik/AT-ST-och-PTP/ Din blivande arbetsplats Denna tjänsten är anställning på Rosenhälsan med placering i Tenhult Hos oss på Bra Liv Tenhult vårdcentral arbetar kompetenta och trevliga medarbetare och tillgängligheten är god. Idag är vi 4 specialister och söker nu en ST-läkare. Vi har cirka 4600 listade patienter hos oss. Vår målsättning är "En bättre hälsa för alla", vilket ska genomsyra varje möte med patient och mellan kollegor. Det når vi genom att visa omtanke, tänka helhet och skapa kvalitet. På Bra Liv Tenhult vårdcentral hjälps vi åt, vår arbetsmiljö är viktig och präglas av samarbete, delaktighet och trivsel! Din profil Vi söker dig som: • Har svensk läkarlegitimation samt bra kunskaper i det svenska språket (på minst C1-nivå) • Kan arbeta självständigt men också tillsammans med olika yrkesprofessioner • Är engagerad och ansvarsfull och förstår vikten av ett gott bemötande • Är flexibel och vill utveckla och förbättra verksamheten tillsammans med oss • Tar till dig ny kunskap och kan fungera som en kunskapsresurs för dina kollegor • Kan anpassa ditt arbete, bemötande och förhållningssätt utifrån patient och situation • Genom ett gott samarbete med ledning och kollegor vill bidra till att skapa delaktighet och en god arbetsmiljö • Har körkort Läs mer kring vår läkarrekrytering inom Bra Liv https://rjl.se/vardcentralernabraliv/jobba-hos-oss/lararrekrytering/ Vårt erbjudande till dig Vi erbjuder: • Individuell introduktion utifrån din kompetens och erfarenhet • Omväxlande och stimulerande arbete i en god lärandemiljö • Ett väldefinierat uppdrag med egen patientlista där du kan jobba med hög kontinuitet • En trevlig och kompetent personalgrupp med bra stämning och god arbetsmiljö • Individuell kompetensutveckling och gemensamma kompetenshöjande aktiviteter med Vårdcentralerna Bra Livs övriga läkare • Förmånliga anställningsvillkor Som ST-läkare sker din ST-planering i samverkan mellan dig, handledare, chef och studierektor. Hos oss får du kontinuerlig handledning av erfarna distriktsläkare. ST-läkarna inom sjukvårdsområdet träffas regelbundet tillsammans med studierektor. Vi är mycket stolta över vårt ST-program. Samarbete med Futurum, Region Jönköpings läns forsknings- och utbildningsenhet och Qulturum, Regionens enhet för verksamhetsutveckling och förbättringar, gör det även möjligt att utvecklas inom forskning eller mot en framtida ledarroll. Som medarbetare hos oss inom Region Jönköpings län får du tillgång till våra anställningsförmåner. En del av dem ökar din grundtrygghet, andra sätter lite guldkant på vardagen. Läs mer om våra förmåner här: Förmåner (http://www.rjl.se/jobb-och-karriar/Jobba-hos-oss/Formaner/) Har du frågor om tjänsten? Vill du veta mer kring tjänsten är du välkommen att kontakta verksamhetschef Anette Sparf 070 397 62 03. Vi tar gärna emot samtal från dig som är intresserad av jobbet men tackar nej till dig som säljer annonser och rekryteringstjänster. Sista ansökningsdag är 2025-08 20, urval och intervjuer sker löpande. Vill du anta utmaningen att utveckla vårdcentralen som är full av möjligheter är du varmt välkommen med din ansökan! Vår rekryteringsprocess Läs mer om Region Jönköpings läns rekryteringsprocess på vår hemsida: https://rjl.se/jobb-och-karriar/Lediga-jobb/Var-rekryteringsprocess/
Smot (Smålands Musik och Teater) teknikavdelningen Är du redo att leda nästa stora scenproduktion? Som scenmästare på Kulturhuset Spira i Jönköping blir du nyckelpersonen i att förverkliga både storslagna föreställningar och inspirerande event. Ta chansen att arbeta i en dynamisk miljö med yrkesskickliga kollegor, där din erfarenhet och ditt engagemang gör skillnad. Varmt välkommen med din ansökan! Rollen som scenmästare Du kommer att jobba i ett modernt scenkonsthus där du som scenmästare ansvarar för att säkerställa att arbetet på scenen sker säkert, hållbart och effektivt. Du arbetar med våra egenproducerade produktioner under förproduktion, repetition och föreställning. Ibland hanterar du gästande produktioner samt större event. I den dagliga verksamheten sker samarbete med produktionsteam och de andra tekniska avdelningarna i huset som exempelvis rekvisita, ljus, ljud och dekor. Arbetsledning förekommer i tjänsten. Du deltar i arbete med rigg av såväl scenutrustning som ljud-, ljus- och bildteknik och får möjlighet att både utveckla dig själv och våra produktioner. Inom tekniska avdelningen följer även att göra andra teknikorienterade uppdrag kopplade till vårt breda programutbud samt att delta i utvecklingsarbete av våra fyra scener. Du erbjuds en tillsvidaretjänst med tillträde enligt överenskommelse. Vi tillämpar vanligtvis sex månaders provanställning. Din blivande arbetsplats Kulturhuset Spira presenterar varje år ett varierat utbud av musik, teater, musikal och dans för barn, ungdomar och vuxna i Jönköpings län. I vår verksamhet ryms bland annat Jönköpings Sinfonietta och en fast skådespelarensemble tillsammans med dekor-, mask, kostym, rekvisita och attributverkstad. Vi söker dig som vill vara med och utveckla verksamheten så att fler barn, ungdomar och vuxna i Jönköpings län ska få möjligheten att ta del av kulturella upplevelser som inspirerar och engagerar. Att arbeta på Kulturhuset Spira innebär att du får yrkeskunniga kollegor i en kreativ och mångfacetterad miljö med en utpräglat tvärkonstnärlig profil. Årligen genomförs omkring 500 evenemang i form av egenproducerade föreställningar, gästspel, samarbeten med länets fria kulturutövare samt uthyrningar och konferenser. Vårt uppdrag är regionalt och en del av verksamheten sker på turné i länet. Ungefär 30 procent av verksamheten riktar sig särskilt till barn och unga genom Unga Spira. Kulturhuset Spira är en del av Region Jönköpings län och är av enheterna inom Regional utveckling. Verksamheten omsätter årligen ca 132 miljoner sek och har cirka 100 anställda. Din profil För att vara aktuell för tjänsten ser vi att du har treårig teaterteknisk utbildning alternativt motsvarande arbetslivserfarenhet inom scenkonst. Du har bred kunskap av teatertekniska arbeten och erfarenhet av dekorhantering och riggarbeten. B-körkort är ett krav då resor förekommer i tjänsten, har du dessutom truckkort (A2) och utbildningsbevis för mobila arbetsplattformar ser vi det som positivt. Andra aspekter vi ser som en bonus för denna tjänst är om du har vana att arbetsleda andra teatertekniker, har erfarenhet av motoriserat övermaskineri och scenansvar. Då viss turnéverksamhet kan förekomma för tjänsten ser vi det som det också som en bonus om du har tidigare turnévana. Vi är en internationell verksamhet och för att bemästra rollen som scenmästare hos oss ska du också ha goda kunskaper i svenska och engelska. För att trivas hos oss i rollen som scenmästare ser vi att du som person är driven och har lätt för att skapa och underhålla goda relationer. Du trivs i en roll där du får ta initiativ, ansvar och arbeta mot tydliga mål. Att planera, prioritera och leverera resultat med hög kvalitet är en självklarhet för dig. Du är lugn, trygg och arbetar metodiskt, samtidigt som du är anpassningsbar när förutsättningarna förändras. Vi värdesätter din förmåga att samarbeta med andra likväl som att arbeta självständigt. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Vårt erbjudande till dig Som scenmästare på Smålands Musik och Teater erbjuder vi ett varierat jobb med många utmaningar inom scenkonstproduktion. Som medarbetare hos oss inom Region Jönköpings län får du tillgång till våra anställningsförmåner. En del av dem ökar din grundtrygghet, andra sätter lite guldkant på vardagen. Läs mer om våra förmåner här: Förmåner, Region Jönköpings län (http://www.rjl.se/jobb-och-karriar/Jobba-hos-oss/Formaner/) Har du frågor om tjänsten? Vill du veta mer kring tjänsten är du välkommen att kontakta verksamhetschef Ulrika Josefsson via telefon 0704-286993 eller mail [email protected] Vi tar gärna emot samtal från dig som är intresserad av jobbet men tackar nej till dig som säljer annonser och rekryteringstjänster. Vår rekryteringsprocess Sista ansökningsdag är den 17 augusti, urval och intervjuer kan komma att ske löpande. Välkommen med din ansökan. Läs mer om Region Jönköpings läns rekryteringsprocess på vår hemsida: Vår rekryteringsprocess, Region Jönköpings län (https://rjl.se/jobb-och-karriar/Lediga-jobb/Var-rekryteringsprocess/)
Är du legitimerad optiker och vill vara en del i ett utvecklingsorienterat företag där du tillsammans med dina kollegor är med och utvecklar verksamheten och framtidens optik? Vill du jobba på en av Sveriges bästa arbetsplatser? Då är detta en tjänst för dig! Vårt erbjudande Förändring, enkelhet och omtanke är våra ledord som utgör grunden i vårt arbete och bygger vår härliga kultur. Smarteyes erbjuder en arbetsplats där delaktighet och samarbete har en betydande roll i det dagligen. För oss på Smarteyes är du som medarbetare vår viktigaste tillgång och du kommer att ha stora möjligheter att påverka och utveckla din arbetsplats. Ditt uppdrag Vi på Smarteyes söker nu en legitimerad optiker till vår butik i A6 i Jönköping. Som optiker är dina främsta arbetsuppgifter att undersöka kundernas syn, ge råd och upplysningar, utfärda intyg samt färdigställa, tillhandahålla och lämna ut optiska synhjälpmedel. Våra synundersökningar är 30 minuter långa för att ge dig möjlighet till att skapa goda kundrelationer. Vidare kommer du att vara med och ansvara för butikens dagliga drift och vara behjälplig mot kunder. Vad vi söker Som person är du bra på att samarbeta och kommunicera på ett inbjudande, omtänksamt och tydligt sätt med både kunder och kollegor. Du är ansvarstagande, resultatorienterad, serviceinriktad och tycker om att skapa kundrelationer. Du är vidare stilintresserad och tycker om att ständigt utvecklas, både individuellt och i team. Din formella kompetens är legitimerad optiker med kontaktlinsbehörighet. Om Smarteyes Engagerade och välmående medarbetare är Smarteyes viktigaste tillgång och vi arbetar aktivt för en arbetsmiljö och kultur där alla våra medarbetare trivs över tid. Smarteyes är en arbetsplats där delaktighet och samarbete har en betydande roll i det dagliga arbetet. Vi följer upp medarbetartrivsel och engagemang på veckobasis för att alltid veta hur vår organisation mår. Hur stolta och glada vi är över hur väl våra medarbetare trivs berättar vi gärna mer om! Smarteyes är en av Sveriges snabbast växande optikerkedjor som även finns i Danmark. Ända sedan starten 2007 har vi på Smarteyes haft en lite annorlunda syn på glasögon, vi ser dem nämligen som någonting mer än ett synhjälpmedel - vi ser dem även som en modeaccessoar. Genom effektiva inköp och god design erbjuder vi ett brett sortiment modeglasögon till attraktiva priser i våra 71 butiker i Sverige. Sedan 2022 ingår vi i Synoptik A/S samt EssilorLuxottica, och ser mycket framemot att fortsätta utveckla framtidens optik tillsammans! Läs mer om oss på www.smarteyes.se Start: Omgående Omfattning: Heltid Ort: Jönköping Lön: Enligt överenskommelse Anställningsform: Tillsvidareanställning, sex månaders provanställning Vill du veta mer om den specifika tjänsten? Kontakta butikschef Viktor Johannesen på 076-104 78 65
Nu söker vi en trygg och engagerad behandlingspedagog till ett meningsfullt uppdrag på ett ungdomshem i sydöstra Sverige under sommarveckorna 26–33. Uppdraget innebär arbete med ungdomar i behov av struktur, gränser och stöd, i en miljö där varje insats spelar roll. Om uppdraget Du arbetar i team tillsammans med andra behandlingsassistenter och pedagoger, samt gruppledare, enhetschef och behandlingssekreterare. Målgruppen är äldre pojkar som vårdas med särskilda befogenheter och i en miljö med höga säkerhetskrav. Dina arbetsuppgifter kommer bland annat bestå av: Närvaro i ungdomarnas vardag, allt från samtalsstöd till aktiviteter som basket, spel eller promenader Konflikthantering och nedtrappande samtal vid behov Dokumentation enligt gällande rutiner Arbeta utifrån strukturerade behandlingsplaner och föregå med gott exempel Vissa dagar är lugna, andra kräver stort fokus, tålamod och samarbete. Det förekommer fysiska ingripanden vid behov, vilket kräver att du är trygg, stabil och har förståelse för uppdragets karaktär. Har detta fångat ditt intresse? Tveka inte att höra av dig till Julia eller någon av hennes kollegor på [email protected] eller ring oss på 08-410 250 50. Tillsättning sker löpande. Omfattning introduktion Uppdraget pågår heltid (ca 37 h/vecka) mellan v.26–33 Arbetstider: dag, kväll och helg (ej natt) Individuell introduktion under v.23–26 samt ett bredvidgångspass innan start Du får ett förutbestämt schema där du arbetar i samma team hela perioden, för trygghet och kontinuitet Arbetet sker var tredje helg Vi söker dig som har: Eftergymnasial utbildning inom socialt eller pedagogiskt behandlingsarbete (t.ex. YH/KY eller högskola) Minst ett års erfarenhet från HVB, SiS, psykiatri, kriminalvård eller annan liknande verksamhet God svenska i tal och skrift Ett tryggt, stabilt och respektfullt bemötande Meriterande: Erfarenhet av arbete med inlåsta ungdomar eller institutionsvård Ansökan Urval och intervjuer sker löpande – vänta inte med att höra av dig! Mejla [email protected] eller ring 0841025050 för mer information.
Tycker du om ett varierande arbete i högt tempo och har ett öga för detaljer? Trivs du dessutom med att ha kontakt med kunder samt skapa effektiva lösningar? Då har vi ett spännande jobb för dig! Om tjänsten Det här är ett konsultuppdrag på heltid med start omgående och som varar till årsskiftet. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos företaget. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget. Om företaget Företaget grundades 2000 och är en koncern beståendes av en familj av varumärken och är unik i sitt slag på den svenska marknaden. Företagets Shared Service Center skall verka utifrån gemensamma processer och system och administrera tjänster för hela koncernens helägda bolag. Företaget har ett 100-tal medarbetare och finns i moderna, fina lokaler i Jönköping. Verksamheten präglas av ett högt tempo och en varm och inbjudande arbetsmiljö. Vi berättar mer om företaget vid en intervju! Arbetsuppgifter I rollen som tulladministratör / tullspecialist har du en koordinerande roll där du arbetar med uppgifter av olika komplexitet och omfattning inom området tull. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter består av att utföra import- och exportdeklarationer enligt utsatt tid, handlägga transiteringar, genomföra dokumentkontroll för spedition innan transport samt vara support för speditörer och kunder gällande tullfrågor. Du kommer även att hantera tullager och ha kontakt med tullverket. Vidare arbetar du med kundunika lösningar och hanterar avvikelser som kan uppstå. Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper Du har arbetslivserfarenhet inom tulladministration eller motsvarande God systemvana Du talar och skriver obehindrat på svenska och engelska Meriterande med eftergymnasial utbildning inom relevant område Vi söker dig som har en känsla för service, tycker om att hjälpa andra och är prestigelös. Du är en person som tar tag i saker och upprätthåller ett professionellt bemötande både gentemot kollegor och kunder. Därtill tar du stort ägandeskap för dina arbetsuppgifter och säkerställer att de blir slutförda i tid och med noggrannhet. För att trivas i rollen uppskattar du frihet i ditt arbete där du ges möjlighet att ta initiativ och utveckla befintligt arbetssätt. Du är dessutom utåtriktad och lyhörd för din omgivning, där du trivs i en samordnande roll med många kontaktytor. Slutligen är du öppen för förändringar och har viljan att anpassa ditt arbetssätt utifrån behov och förutsättningar. Övrig information Start: Omgående Plats: Jönköping Lön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! #Specialist
Vill du arbeta på det antagligen finaste kontoret i Jönköping? Är det viktigt för dig att ha roligt på jobbet? Är du en person med stort kundfokus och med kunskap inom bygg eller el? Då tror vi att vi har ett arbete för dig! Detta gör livet trevligt hos oss Vi på Sesol är mycket stolta över att tillhöra ett bolag där vi tar hand om varandra och vill varandras bästa. Hos oss blir du en del av ett prestigelöst företag där alla hjälps åt för att vi gemensamt ska ta oss hela vägen och förbi våra mål. Vårt huvudkontor ligger på Stigamo lite söder om Jönköping och det är också här tjänsten är placerad. Som anställd hos oss har du tillgång till The Park där vi har ett stort gym, padelbana, golfsimulator, idrottshall, pingisbord och biljard. Här finns också en restaurang som serverar fantastisk mat till fördelaktiga priser. Vi erbjuder också dagar med mycket skratt och en härlig gemenskap. På Sesol hälsar vi på varandra, ser varandra och hjälper varandra på riktigt, varje dag. Din framtida utmaning Rollen som projektansvarig innebär att du ansvarar för att designa, driva och koordinera projekt från start till mål. Du har hand om hela projekteringen och projektkoordineringen, vilket innebär planering, uppföljning och genomförande av projekt i nära samarbete med både interna och externa intressenter. Du är den primära kontaktpersonen för kunden genom hela processen och säkerställer att projektet löper smidigt enligt tidsplan, budget och uppsatta mål. De flesta av våra kunder är privatpersoner vilket ger dig möjlighet att komma nära kunden och vara ett stort stöd för dem. Vi har ett stort kundfokus och denna roll har en väldigt stor påverkan för hur kund uppfattar oss. Ditt bemötande kommer bli avgörande för hur kunden upplever oss som bolag. Vem är vår perfekta matchning? Vi söker dig som har erfarenhet och kompetens inom el och/eller bygg, gärna med erfarenhet inom solcellsbranschen. Du är strukturerad, lösningsorienterad och har förmågan att organisera och planera arbete effektivt. Du har också goda ledaregenskaper och kan skapa en positiv arbetsmiljö där teamet trivs och presterar på topp. Med din administrativa förmåga och höga servicekänsla säkerställer du att arbetsflödet flyter smidigt. Dessutom har du en stark förmåga att koordinera resurser och skapa effektiv kommunikation mellan projektdeltagare för att driva projekten framåt. Vi önskar att du har Relevant arbetslivserfarenhet av liknande roll inom bygg-/elinstallationsbranschen Utbildning och erfarenhet som BAS-P och BAS-U Grundläggande kunskap om elsäkerhet B-körkort Goda kunskaper i svenska i tal och skrift Grundläggande kunskaper i engelska i tal och skrift Det är extra bra om du även har Erfarenhet inom solcellsbranschen Erfarenhet inom ledarskap/projektledning BAM-utbildning Utbildning inom el och elsäkerhet Eftergymnasial utbildning inom el/teknik/projektledning eller motsvarande arbetslivserfarenhet Erfarenhet och utbildning som uppfyller kraven i nivån ”Allmän utbildning om ställningar” Om du har frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Anna Henebäck 0735 236398 [email protected] Om Sesol Vi älskar solen lite mer än andra - att jobba hos oss på Sesol innebär därför ett soligt äventyr som vi vill att du ska få uppleva. Tillsammans bidrar vi alla till att göra världen till en lite grönare plats. Med vårt huvudkontor i Jönköping och kontor flertalet andra städer i Sverige och Norge, är vi en arbetsgivare för alla som vill ta sig ut ur skuggorna och in i solen. Med Nordic Capital som majoritetsägare och vårt dotterbolag Sesol Cyprus, så fortsätter vi vår resa inom förnybar energi. Välkommen till Sveriges bästa arbetsgivare!
Bra Liv Bankeryd vårdcentral Vill du bli en del av vårt psykosociala team? Vi söker Legitimerad psykolog med KBT-inriktning. Tjänsten är en tillsvidaretjänst, med sysselsättningsgrad enligt överenskommelse. Vi ser gärna att du börjar hos oss i augusti. Vi erbjuder dig Ett varierat, omväxlande och spännande arbete. Arbete i ett välfungerade psykosocialt team. En chans till nära samarbete med flera andra yrkesgrupper på vårdcentralen. Nätverksträffar med alla primärvårdspsykologer två gånger per termin. Regelbunden handledning i KBT. Om du inte redan har utbildning i iKBT så kommer du att erhålla denna utbildning. Det här får du arbeta med Dina arbetsuppgifter kommer bestå av bedömning av psykisk ohälsa och behandling av denna. Vi arbetar med fysiska besök och med digitala besök via vår app Bra Liv Nära. Vi jobbar också med internetbehandlingar, iKBT. Vi håller också regelbundna föreläsningar för våra listade invånare. Psykologisk kompetens efterfrågas på vårdcentralen av både personal och våra listade invånare. Vårt mål är tidiga insatser och hög tillgänglighet. Vi är stolta över att kunna erbjuda bedömning och behandling med hög kvalité och utan några köer. Vårt psykosociala team består av rehabkoordinator, arbetsterapeut, PTP-psykolog och två legitimerade psykologer, där vår ena kollega nu går vidare till annan tjänst inom regionen. Du kommer även ha ett nära samarbete med andra professioner på vårdcentralen. För att du ska trivas hos oss Vi söker dig som är lugn, trygg och lyhörd och stimuleras av att arbeta med komplexa frågor. Du har ett genuint intresse av att hjälpa och stötta andra och hitta lösningar. Du har lätt att anpassa dig till ändrade omständigheter och förmåga att planera och driva ditt arbete på ett självständigt sätt. Du är mån om ett gott samarbete genom ett positivt och tillmötesgående förhållningssätt. Stor vikt kommer läggas vid personlig lämplighet. Detta värderar vi högt Hos oss på Bra Liv Bankeryd vårdcentral värnar vi om ett bra samarbete och en god arbetsmiljö där vi stöttar varandra. Vår strävan är att alltid skapa bättre vård och hälsa för alla våra listade invånare. Vår arbetsmiljö ska präglas av engagemang, öppen dialog och arbetsglädje, där vi värnar om balansen mellan arbete och fritid. Vi vill alltid utvecklas och bli bättre och ge alla våra medarbetare förutsättningar till samverkan och erfarenhetsutbyte och uppmuntrar till nya idéer, kreativa lösningar och kompetensutveckling! Så här gör du om du är intresserad För ytterligare information är du välkommen att kontakta verksamhetschef Charlotte Arvidsson, 010-242 38 05. Charlotte nås dock inte v.24-28. Du når psykolog Jesper Arvidsson, 010- 242 38 82 från 24 juli och framåt. Du når Sofie Wernborg v.24-28. Sista ansökningsdag 2025-08-10. Löpande urval och intervjuer kan komma att ske under ansökningstiden. Välkommen med din ansökan. Vi undanber oss all kontakt med annonsförsäljare och rekryteringsföretag. Vi har inte möjlighet att erbjuda PTP-tjänstgöring på denna tjänst, men välkomnar ansökningar från legitimerade psykologer. Bankeryds vårdcentral är beläget cirka 1 mil nordväst om Jönköping, dit man snabbt tar sig med bil alternativt tåg (6 min). Vårdcentralen har drygt 9 900 listade patienter. Vi är cirka 45 medarbetare i olika professioner som bedriver vård med omtanke, helhet och kvalitet.
I slutet av 2022 grundades Instabee efter kombinationen av Budbee, Instabox och Porterbuddy. Instabee erbjuder miljontals konsumenter över hela Europa med smidiga leveranser och är en ledande partner till den europeiska e-handelsmarknaden. Alltid med kunden i fokus. På Instabee är du välkommen precis som du är, så länge du drivs av att ständigt utmana marknaden tillsammans med oss. Vi letar nu efter duktiga chaufförer och söker en budbilschaufför med B-körkort. Om jobbet Vi behöver utöka vårt team i hjärtat av verksamheten - produktionen. Att vara budbilschaufför hos oss handlar inte bara om att kunna köra bil, utan även om att erbjuda en utmärkt service. Som budbilschaufför kommer du även att vara involverad i sortering och omlastning av paket som ska vidare till våra Terminaler. Jobbet är på heltid och arbetstiderna kan variera mellan 05,00 - 21,00 efter schema under veckans alla dagar. Du kommer att utgå från vår Terminal i Jönköping där du kör och levererar paket som står i vårt distrikt. Med kollektivavtal säkerställer vi schyssta villkor för alla involverade parter, främjar en positiv arbetsmiljö och investerar i våra medarbetares välbefinnande. Ett viktigt steg för Instabee mot att skapa en mer jämlik och trivsam arbetsplats. Om dig som söker tjänsten som Budbilschaufför: För att trivas och lyckas i den här rollen bör du vara en person som älskar service, då du kommer att vara i direkt kontakt med våra kunder. Vi tror att du trivs hos oss om du gillar en arbetsmiljö som är i ständig rörelse och där snabba förändringar är en del av vardagen. Du är pålitlig, noggrann och en problemlösare. Dessutom ser vi gärna att du trivs med att arbeta i team, då samarbete är en viktig del av rollen. Krav B-körkort Flytande i Svenska och Engelska Meriterande att tidigare ha arbetat inom logistikbranschen och/eller serviceyrke Övrigt: Denna rekryteringsprocess består av personlighets- och logiktest via Alva Labs samt bakgrundskontroller via Verifiera för granskning av tidigare offentliga brottsregister. Resultatet är offentlig information som hanteras konfidentiellt. Detta är obligatoriskt för alla rekryteringsprocesser på Instabee i Sverige.
Har du energi, tycker om att ta initiativ och är ansvarstagande? Häng med på vår resa mot en mer hållbar och hälsosam värld! Vi erbjuder: Programmet ”Växa och Gro” som ger dig möjlighet att utvecklas inom företaget. Kollektivavtal – för att säkerställa schyssta arbetsvillkor. En rolig arbetsplats med fantastiska kollegor. Friskvård. Ansök idag. Vi ser fram emot att träffa dig! ÖVRIG INFORMATION Anställningsgrad: Extra/vid behov Plats: Jönköping Lön: Timlön - vi är anslutna till Visita och följer kollektivavtal Förmåner: Friskvårdsbidrag, förmånlig personallunch, sociala aktiviteter och trevligaste kollegorna. Vi håller intervjuer löpande och tjänsten kan komma att bli tilsatt innan sista ansökningsdatum.
Välj ett jobb för att visa detaljer