Har du djup erfarenhet av ERP-system och vill ta nästa steg i din karriär i en roll med stort inflytande och strategisk betydelse? Hos ROL i Jönköping erbjuds du en ledande och affärsnära tjänst där du driver vår framtida utveckling av ERP-systemet och verksamhetsprocesserna. Vi står inför en viktig milstolpe med övergången till IFS Cloud – en resa där din erfarenhet och kompetens blir avgörande. Om Rollen Som ERP Lead Specialist på ROL får du en central position i vårt globala arbete kring affärssystem och verksamhetsutveckling. Tillsammans med vår ERP Manager kommer du att ansvara för vidareutvecklingen och optimeringen av vårt IFS-system, och fungera som primär rådgivare och expertstöd för verksamheten, både nationellt och internationellt. Rollen innebär att: Driva och leda utvecklingsprojekt för att maximera nyttjandet av IFS och dess moduler i hela koncernen. Ansvara för kravinsamling, design, anpassning och implementering av nya funktioner samt integrationer med övriga system, exempelvis BI-lösningar. Fungera som strategisk partner till verksamheten för att utveckla arbetsprocesser och säkerställa maximal affärsnytta. Utgöra expertresurs i supportfrågor och vara mentor för våra globala superusers. Spela en nyckelroll i den pågående implementationen av IFS Cloud och framtida vidareutveckling. I denna tjänst rapporterar du till ERP-Manager, och kommer vara placerad på vår enhet i Jönköping, men jobbar globalt med alla våra enheter. Din Profil Vi söker dig som har en akademisk examen inom IT, teknik eller ekonomi och som har gedigen erfarenhet av arbete med affärssystem i komplexa verksamheter, gärna från tillverkningsindustrin. Du har flera års erfarenhet av ERP-implementationer och förvaltning, gärna med expertis av IFS. För att lyckas i rollen är det viktigt att du även har starka tekniska kunskaper i Microsoft plattformar och databashantering, särskilt SQL. Vi tänker oss också att du har erfarenhet av att leda projekt, och kan kombinera strategiskt tänkande med operativt driv. Eftersom rollen innebär internationella kontakter behöver du kunna kommunicera obehindrat på både svenska och engelska. När det gäller dina personliga egenskaper så är det viktigt att du är både serviceinriktad och pedagogisk och att du har en positiv inställning till att hjälpa våra användare. Du är driven och kan arbeta självständigt likväl som du har förmåga att arbeta i team. Att du är noggrann och strukturerad är en självklarhet för att lyckas i rollen. Ytterligare egenskaper som vi värdesätter på ROL är att du är prestigelös och prioriterar laget före jaget. Vi Erbjuder På ROL är en del av vår företagskultur, korta beslutsvägar och delaktighet centrala. Vi eftersträvar personer som engagerar sig tillsammans med sina medarbetare för att förstärka vår kultur, höja motivationen och främja inkludering. Tillsammans skapar vi en framtid som vi är stolta över. Välkommen att vara en del av ett kreativt, prestigelöst och inspirerande ERP-team, där du får vara med att påverka en digital transformation. Visst låter detta som en spännande tjänst! Välkommen med din ansökan. I denna rekrytering samarbetar ROL med Stella Rekrytering. Information om tjänsten lämnas av Magnus Ryberg, 0702 71 69 77 eller Jennifer Djureholt, 0702 09 16 93. Ansökningar hanteras löpande så vänta inte med att söka. Om ROL ROL grundades i Sverige 1985 och är en entreprenörsdriven global marknadsledare inom ergonomiskt optimerade kontorsmöbler och detaljhandelslösningar, definierade inom två affärsområden. Vår expertis inom design, ingenjörskonst, tillverkning och teknologi säkerställer ändamålsenliga lösningar av högsta kvalitet, där vi lever, arbetar, handlar och umgås. Med ca 2 miljarder SEK i omsättning och ett mångsidigt team av 900 professionella över hela världen gör vi skillnad i våra branscher. Läs mer på: rolgroup.com
Om oss Brand Impact har sedan 1988 hjälpt varumärken inom detalj-och dagligvaru-handeln med att synliggöra sina produkter ute i butikerna antingen genom att bjuda kunder på ett smakprov/pratstund eller att helt enkelt jobba med att exponera och framhäva produkterna genom det visuella. Just nu söker vi dig som vill jobba i livsmedelsbutiker med att bjuda på smakprover av olika varumärkens produkter. Det här jobbet passar dig som vill ha ett socialt jobb och även har ett stort matintresse. Vi söker dig som Är över 18 år Kommunicerar väl på svenska Är en glädjespridare Har ett intresse för mat & dryck Är serviceminded Kan jobba vid behov framför allt på To-Fre mellan kl 11-19 Varför ska du jobba med oss? Förutom ett roligt extrajobb så erbjuder vi dig en bra lön & ett kunnigt supportteam som alltid finns till din hjälp. Har du egen bil betalar vi ut milersättning. I vår grundutbildning ingår bl.a fördjupade kunskaper inom livsmedelshygien, marknadsföring och försäljning. För oss är din personlighet och passion viktigare än utbildning Vi ser fram emot din ansökan!
At Together Tech, we develop tech solutions! We foster an inclusive and dynamic workplace and encourage our employees to combine the strong technical knowledge with the desire to push boundaries for creating a better tomorrow. Are you passionate about EMC testing and want to contribute to innovative product development? At Together Tech, we are looking for a skilled EMC Test Engineer to join our team in Jönköping. You will work with exciting long-term customer projects, ensuring that products meet industry standards. In this role, you will: Plan and perform EMC testing and troubleshooting together with development teams. Verify EMC performance and compliance at the product level. Conduct pre-compliance tests including emission and immunity tests. Analyze results, identify potential improvements, and provide recommendations. Generate test reports and communicate findings effectively. Contribute to the development of testing methods and processes. Your technical bakgrund Master's/Bachelor’s degree in electrical engineering or a related field. Extensive professional experience in EMC testing and troubleshooting. Knowledge of EMC standards and regulations. Good command of written and spoken English professionally, Swedish is a plus. Your personal characteristics Being a consultant puts extra light on having a flexible and curious mindset, a self-reliant way of working and your capability to build strong relationships with customers and colleagues, while keeping track of the target picture. You stay current with industry trends and emerging technologies and are motivated to develop together with us. Together Tech for sustainability We provide opportunities for development through a variety of assignments in different industries, whether it be client projects or in one of our exciting in-house projects. At Together Tech, you work together with other engineers who are passionate about the environment and sustainability, all with a desire to create lasting solutions using technology - or as we say: Better World Tech! Your development & our support Your development and well-being are important to us, and Together Tech offers benefits that support you and your career in the best way. We value the importance of secure employment and fixed salary, and we have a collective agreement. We prioritize your health and provide a wellness allowance of 4000 SEK per year. Moreover, we offer health check-ups, contributions to activities, and wellness discounts. We enjoy spending time together through various social activities and team-building activities suitable for everyone! From after-works and sport activities to pentathlons and corporate conferences. Our commitment is to give you great conditions to grow through various assignments and projects as well as individual development plans. We also offer courses in sustainability and other courses within the framework of your role and goals. We take pride in being recognized as one of Sweden's most attractive employers in 2024 and 2025 by Karriärföretagen! Learn more about us at www.togethertech.com. For questions regarding the position, please contact Business Unit Manager Business Unit Manager Håkan Rolin, on +46709 72 71 60.
Är du en naturlig ledare som vill ta chansen att växa och utvecklas i branschen? Häng med på vår resa mot en mer hållbar och hälsosam värld! Vi erbjuder: Programmet ”Växa och Gro” som ger dig möjlighet att utvecklas inom företaget. En arbetsplats som arbetar för en mer hållbar och hälsosam värld. Kollektivavtal och friskvård. Arbete främst dagtid. Ansök idag. Vi ser fram emot att träffa dig! ÖVRIG INFORMATION Anställningsgrad: Heltid med tillträde 1/6 eller enligt överenskommelse Plats: Jönköping Lön: Fast lön. Vi är anslutna till Visita och följer kollektivavtal Förmåner: Friskvårdsbidrag, förmånlig personallunch, sociala aktiviteter och trevligaste kollegorna. Vi håller intervjuer löpande och tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdatum.
Vill du göra skillnad på riktigt? Är du personen som har människan i fokus och är lyhörd för kundens behov? Välkommen till oss - på Coor är du skillnaden! Vilka är vi? Coor är stabil arbetsgivare en varm och inkluderande kultur där du får möjligheter att utvecklas och växa i din karriär. Vi är ett innovativt företag med hög ambitionsnivå och utveckling. Vi sätter stort fokus på att leverera hög service i allt vi gör. Vad kommer du att få arbeta med? Du kommer att få arbeta med periodiskt underhåll, vaktmästeritjänster samt vid behov övriga lokalvårdstjänster hos en av våra större kunder i Huskvarna. Vi jobbar med allt från möbelflytt, avfallshantering till fönsterputs så arbetsdagarna är varierande och ämnade för att leverera bästa service. Du kommer arbeta både självständigt och tillsammans med kollegor i grupp. Vem är du? Du har ett genuint intresse för service och trivs med att hjälpa andra. Tidigare erfarenhet är inte ett krav men det är meriterande om du har arbetat med fastighetsunderhåll eller liknande uppgifter. Arbetet kan stundtals vara fysiskt krävande. Om tjänsten - Anställningsform: Provanställning/tillsvidare - Sysselsättningsgrad: 100% - Arbetstid: måndag till fredag 7.00-16.00 - Startdatum: Innan sommaren - Provanställning: 6 månader Rollen är placerad i säkerhetsklass och säkerhetsprövning enligt säkerhetsskyddslagen (2018:585) kommer genomföras innan anställning. För att säkerställa en rättvis och träffsäker rekryteringsprocess använder vi personlighetstester och utför bakgrundskontroller på all vår personal vid anställning. Övrig information Vid frågor kontakta: [email protected] Vi hanterar ansökningar löpande så sök in redan idag. För att följa GDPR tar vi endast emot din ansökan via vår annons. All försäljning från annonssäljare och rekryteringsföretag i samband med denna rekryteringsprocess undanbedes vänligen. Välkommen med din ansökan! På Coor möter vi varandra med nyfikenhet och värme. Hos oss arbetar människor med olika personligheter, bakgrunder och talanger. Coor är service; vi tar hand om våra kunders fastigheter, lagar mat, städar, välkomnar gäster, levererar post och sköter alla de hundratals Facility Management-tjänster som krävs för att en arbetsplats eller fastighet ska fungera på bästa sätt. Vårt gemensamma uppdrag är att skapa de bästa arbetsmiljöerna i Norden – smarta, hållbara och fyllda med glädje, för både våra kunder och oss själva. Tillsammans skapar vi värde genom att utföra, leda och effektivisera våra kunders serviceverksamheter så att de kan fokusera på vad de gör bäst. Resten tar vi hand om. Genom vår varma kultur och vårt starka samarbete har vi roligare och skapar mer värde för våra kunder. Det ser vi varje dag. Det är därför vi är ett av Nordens ledande företag inom Facility Management.
Tycker du om att arbeta praktiskt och trivs med att ta stort eget ansvar? PreZero söker nu en C-chaufför under sommaren till deras avdelning i Jönköping, välkommen med din ansökan! Om tjänsten Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar från vecka 25-33. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos PreZero Recycling AB. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget. Om företaget PreZero erbjuder effektiva avfalls- och återvinningslösningar med fokus på kundens behov och långsiktig hållbarhet. De samlar in och hanterar restmaterial från sina kunders verksamhet genom återvinning och/eller energiutvinning. I PreZeros vardag är kundnytta lika med miljönytta. De är en del av det internationella miljöföretaget PreZero med huvudkontor i Tyskland och har verksamhet i åtta länder. I Sverige finns de på ca 60 platser, har drygt 1 100 medarbetare och över 50 återvinnings- och mottagningsanläggningar. För detta företag är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald. Arbetsuppgifter Du kommer i huvudsak att arbeta med insamling av FNI-material. Ditt arbete utgår dagligen från driftområdet i Jönköping, där du även avslutar din arbetsdag. Du kör efter ett fast arbetsschema och följer en rutt med flera stopp under dagen. Rollen kräver att du trivs med att köra tunga fordon och att du är beredd att arbeta i varierande väderförhållanden och på olika underlag, alltid med ett glatt och positivt sinne. Du har stor frihet under ansvar och ser till att fordonet hålls i gott skick genom regelbunden tvätt och tillsyn. Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper C-körkort Yrkesförarkompetensbevis (YKB) Flytande språkkunskaper i svenska, både tal och skrift Tidigare erfarenhet och god lokalkännedom är meriterande För att passa i denna roll är det avgörande att du är en person som är mycket noggrann och lägger stor vikt vid att upprätthålla hög säkerhet och kvalitet i ditt arbete. Genom att vara noga med detaljer och sträva efter att uppnå högsta möjliga standarder kommer du att kunna bidra till att skapa en miljö där säkerhet och kvalitet prioriteras och upprätthålls på ett tillfredsställande sätt. Utöver detta är du en driven och självgående person som tycker om att driva ditt arbete självständigt framåt. Övrig information Start: vecka 25-33 Plats: Jönköping Lön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! #Nextgen
Är du en erfaren UX/UI-designer som vill göra verklig skillnad? Vill du vara med och forma användarupplevelsen i ett företag som driver den gröna omställningen framåt? På [företagsnamn] söker vi nu en Senior UX/UI Designer som vill bidra till att utveckla våra interna digitala verktyg och plattformar – och samtidigt vara en del av Sveriges solenergi-revolution. I den här rollen får du möjlighet att påverka både produktstrategi och designbeslut på riktigt. Du blir en nyckelperson i vårt digitala produktteam och arbetar nära såväl utvecklare som affärssidan. Genom din erfarenhet av research, UX-metodik och design av komplexa system kommer du vara med och skapa lösningar som förbättrar våra interna processer och stärker vår affär. Vi letar efter dig som brinner för användarcentrerad design och som vill vara en del av ett företag där hållbarhet, innovation och samarbete står i centrum. Rollbeskrivning: UX/UI Designer Om rollen: Vi söker en Senior UX/UI Designer med minst 5 års erfarenhet till vårt digitala produktteam. I den här rollen kommer du att leda designarbetet för användarcentrerade lösningar inom våra enterprise-plattformar, i nära samarbete med både intressenter och utvecklingsteamet över hela organisationen. Tjänsten kombinerar djup UX-research, datadriven analys och strategiskt produktdesignarbete för att förbättra arbetsflöden för våra interna team och stärka affärsresultaten. Dina arbetsuppgifter: Leda hela UX-designprocessen – från research och idéarbete till prototyper och slutlig designleverans. Samarbeta med intressenter för att förstå affärsmål, användarbehov och tekniska förutsättningar. Skapa wireframes, användarflöden, prototyper och detaljerade UI-designer för att effektivt kommunicera designkoncept. Definiera och implementera designstrategier som ökar effektivitet, användbarhet och användarnöjdhet i interna produkter. Facilitera workshops tillsammans med tvärfunktionella team för att samskapa lösningar. Underhålla och vidareutveckla ett skalbart designsystem för att säkerställa konsekvens och enhetlighet över alla interna plattformar. Stödja produktroadmapen med användarcentrerade insikter och bidra till prioritering av funktioner samt den långsiktiga produktvisionen, inklusive identifiering av förbättringsområden i interna plattformar (CRM, övervakningsverktyg, dashboards). Genomföra användartester och analysera både kvalitativa och kvantitativa data för att kontinuerligt förbättra lösningarna. Vi söker dig som har: 5+ års erfarenhet inom UX/UI-design, gärna med fokus på interna verktyg eller B2B-plattformar. Dokumenterad erfarenhet av UX-research (intervjuer, enkäter, användartester) och datadriven analys som underlag för produktbeslut. Stark erfarenhet av design för komplexa system (t.ex. dashboards, CRM-system eller operativa plattformar). Goda kunskaper i Figma eller liknande designverktyg. Erfarenhet av designsystem, tillgänglighetsstandarder och responsiv design. Mycket god samarbetsförmåga och kommunikationsförmåga – du har lätt för att skapa samsyn både med tekniska team och affärssidan. Flytande engelska (svenska är meriterande). Varför arbeta hos oss? Var med och bidra till Sveriges solenergi-revolution och den gröna omställningen. Arbeta med projekt som har direkt påverkan på våra processer och affärseffektivitet. Flexibla arbetsformer (hybridarbete). Möjlighet att påverka produktens riktning och strategi. Bra att veta om anställningenLön: Fast lön Placering: Jönköping Tillträde: Enligt överenskommelse Ansvarig rekryterare: Anna Henebäck [email protected] Om Sesol Vi älskar solen lite mer än andra - att jobba hos oss på Sesol innebär därför ett soligt äventyr som vi vill att du ska få uppleva. Tillsammans bidrar vi alla till att göra världen till en lite grönare plats. Med vårt huvudkontor i Jönköping och kontor i 17 andra städer i Sverige och Norge, är vi en arbetsgivare för alla som vill ta sig ut ur skuggorna och ut i solen. Med Nordic Capital som majoritetsägare och vårt dotterbolag Sesol Cyprus, så fortsätter vi vår tillväxtresa inom förnybar energi. Välkommen till Sveriges bästa arbetsgivare!
Gillar du att byta miljö och jobba på mer än ett ställe under året eller helt enkelt bara vill jobba på ett ställe? Vi tror att du har jobbat något eller några år och är öppen för att flytta på dig för att se andra ställen. Du gillar att laga mat där fokus är på nordiska matlagning. Vårt mål är alltid att du ska vara en del av den arbetsplatsen du jobbar på. Därför jobbar vi med kortare uppdrag på några månader upp till ett år. Vi jobbar över hela Sverige och skräddarsyr lösningar ut efter behov och hållbarhet. ROLLEN Som kock ser du till att det är rent och snyggt på din station, att preppen är gjord, ser till att maten som levereras är av högsta kvalitet. Du är öppen och anpassningsbar på arbetsplatsen. Du är trygg i dig själv, ser lösningar och potentiella vägar framåt för gäst och medarbetarresan. Du är strukturerad, ordningsam och håller den höga nivå som idag eftersträvas. Du kommer att arbeta aktivt med hållbarhet. Den cirkulära hållbarhetsresan avspeglar vårt fotavtryck både socialt, ekonomiskt och miljömässigt. Nöjda och motiverade medarbetare driver engagemang. Du är med andra ord en ambassadör för Progressio. DET HÄR ÄR DU BRA PÅ - Laga god mat - Har en god struktur - Öppensinnad DET HÄR FÅR DU - Bra lön - OB - Möjlighet till övernattning - Tjänstepension & försäkringar via Fora ROLLEN Heltid, deltid, säsongsanställning Tjänsten tillsätts omgående VID FRÅGOR Magnus Olsson [email protected] OM OSS Progressio är ett rekryteringsföretag som hjälper våra samarbetspartners att lyckas framåt. I de flesta syften handlar det om att någon som slutar och någon ska börja, när man har som mest att göra. Då hjälper vi till att göra det enkelt i syftet att hitta ett nytt gött jobb. Antigen på ett eller flera ställen under ett år. Självklart ser vi anställningen som att den ska bli permanent, om du vill det.
Teamledare sökes Vi söker nu vår nya kollega som Teamledare på kontoret i Jönköping. Som Teamledare har du en oerhört viktig roll. Du är ansiktet utåt, och du är den coachande pedagogen som välkomnar och utbildar nya Serviceassistenter. Du stöttar medarbetarna i teamet och ser till att var och en får utrymme att utvecklas och växa. Eftersom Teamledaren också utför en del operativt arbete som Serviceassistent, så vet ditt team att du alltid förstår dem och deras vardag. Du kommer även arbeta med kvalitetsuppföljning och en del administration. Det operativa arbetet som Serviceassistent (städare) är en viktig del av tjänsten, som gör dig och ditt team tightare och ger er alla förståelse för varandras arbete och vardag. Hur stor del av din tid som ägnas åt operativt arbete beror på teamets och kontorets storlek. Vissa Teamledar-uppgifter kan utföras på kontoret, men till stor del arbetar du ute på fältet, nära ditt team och era kunder. Du kommer att arbeta både självständigt och tillsammans med dina kollegor. En bra Teamledare är en person som: trivs med att utbilda och coacha är pedagogisk, ansvarsfull och noggrann trivs med att arbeta både självständigt och i team är engagerad och positiv drivs av att ge bästa möjliga service till våra kunder har goda språkkunskaper i svenska, i både tal och skrift har B-körkort och tillgång till bil har tidigare erfarenhet av städning Om tjänsten I huvudsak är dina arbetstider förlagda dagtid, måndag till fredag men vissa helger kan också bli aktuella. Teamet består idag av ett antal Serviceassistenter, samt andra Teamledare och några tjänstemän på kontoret. Tillsammans arbetar ni för att bli just – Bättre tillsammans. Placering: Hemkontor Jönköping Anställning: 100%, 6 månader provanställning. Tillträde:Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Varmt välkommen med din ansökan! Sedan mitten av 90-talet har HomeMaids medarbetare hjälpt tusentals kunder till en renare, mer trivsam vardag genom att serva med hemstädning, företagsstädning, fastighetsstäd, fönsterputs och mycket mer. Detta är den enkla, tydliga idé på vilken HomeMaid grundades 1997: Att göra vardagen lättare för sina kunder. Det visade sig snabbt vara ett framgångskoncept. Sedan 2000 ligger huvudkontoret i Halmstad, men HomeMaid finns idag från Skåne i söder till Sundsvall i norr. Bolaget är börsnoterat sedan november 2005. Som medlem i Almegas branschorganisation för hushållsnära tjänster driver vi frågan om försäkringar, pensionsavtal och trygghet på arbetet. Vi har självklart kollektivavtal och bygger tillsammans med våra ca 1000 medarbetare en bra värderingsstyrd arbetsplats med visionen Bättre tillsammans. Läs gärna mer på homemaid.se/jobba hos oss
Join Our Team VIPAS AB as a Design Engineer Do you have what it takes to thrive in the vibrant world of IT consulting? VIPAS AB, a burgeoning company, proudly invites you to embark on your next engaging project as our next star About VIPAS : Imagine a world where your business technology perfectly aligns with your goals—efficient, scalable, and innovative. At VIPAS AB, that’s exactly what we strive to create. As an IT consulting company, we don’t just offer services; we deliver tailored solutions using cutting-edge technologies like Java and Python. Our team is well-versed in software development, DevOps, and engineering, bringing years of experience and expertise. Think of us as your trusted guide, leading your organization through the landscape of modern tech adoption, ensuring every step is taken with confidence and foresight. Job Description: We are now looking for a skilled Design Engineer within mechatronics with a strong focus on project deliveries as well as cross-functional team and supplier interaction.You are going to work in a highly motivated team at Huskvarna, Sweden location. Power Systems is responsible for the development of the powertrain in both Battery and Petrol products. We develop next generation handheld products for forest industry and urban environments. You will have a key role in the development of our future products and electric motors.To thrive in this role, you are initiative, curious, driven and have a great interest in technical details. You should enjoy working alone as well as in a team. You have high ability to communicate and can easily make decisions. Key Responsibilities: Design electric motor components. 2D and 3D modeling (Catia & SmarTeam). New development as well as improvements on existing products. Support “Squad” and Team deliveries, internal and external relations. Requirements: Master’s Degree in Mechanical Engineering. 3+ years of experience (academic or professional) in Mechanical Design. Experience with Design tools such as Catia, Office, Matlab. Experience with Smarteam is meritorious. Ability to work together with design engineers and solve technical issues. Strong communication and presentation skills – both verbal and written. Fluent in English. Good to have: Experience in testing of electric motors. Use of development of motor controller. Calibration and practice of motor management systems. Knowledge in the design of light metal, machining and molding tools. Understanding of electric motor manufacturing methods and processes. Development of high-volume products. Why Join Us? Vipas AB offers attractive employment packages for IT consultants, aligned with the Teknikföretagen (Almega) collective agreement. Clients Working with us provides opportunities in diverse industries, allowing you flexibility and growth. If you’re driven and eager to face new challenges, join the VIPAS family. You'll be part of an innovative team driving the future of telecom, Automotive, Retail, and Banking. If you're ready to take on challenging projects and grow your career in a cutting-edge environment, this is the opportunity for you! Apply Now & Please feel free to reach me at [email protected] Note: Please do apply if you have Sweden PR/ citizenship OR a Sweden work permit. How to Apply: Interested candidates are encouraged to apply by submitting their resume and cover letter. Join us in driving innovation in the VIPAS AB! Please note! We offer continuously. That means that we sometimes remove the assignments before the deadline. If you are interested we recommend that you apply immediately.
Välj ett jobb för att visa detaljer