Vi söker en senior konsult som vill arbeta med identitetshantering i en samhällsviktig verksamhet! Här får du jobba nära ett erfaret team med IAM som fokus, bidra med din expertis i både förvaltning och utveckling – och göra skillnad på riktigt. Vi ser gärna att du har en utvecklarbakgrund, gärna med kunskaper inom DevSecOps, eftersom IAM ofta är nära kopplat till egenutvecklade system. Din tekniska kompetens kommer även vara värdefull i vidareutvecklingen av plattformen för identitetshantering. Har du intresse för säkerhet så är det ett stort plus! Om uppdraget: Start: 2025-06-01 (eller enligt överenskommelse) Längd: Initialt till 2025-12-31, med goda möjligheter till förlängning. Omfattning: heltid (75–100 %) och utförs uteslutande på plats hos Domstolsverket i Jönköping. Som konsult på Centric får du en trygg anställning och möjlighet att samla värdefull erfarenhet i en spännande miljö där din utveckling prioriteras. Din konsultchef finns till hands för att stötta dig i din utveckling, vilket ger dig chansen att kontinuerligt bygga vidare på dina kunskaper och erfarenheter. En utmärkt möjlighet för dig som vill ta nästa steg i din IT-karriär! Arbetsuppgifter Som erfaren konsult inom identitetshantering kommer du att arbeta brett med förvaltning av system, rutiner och processer inom identitetshantering (IAM). Du kommer att tillhöra ett dedikerat team där IAM är ett av de huvudsakliga ansvarsområdena. Arbetet innefattar både självständiga uppgifter såsom utredningar och implementationsarbete, samt ett aktivt deltagande i teamets dagliga förvaltningsaktiviteter och 3:e linjens support. Din profil och kvalifikationer För att lyckas i uppdraget bör du ha en mycket hög kompetensnivå (nivå 4) enligt nedan: - Hög generalistkompetens eller mycket hög specialistkunskap inom området - Flerårig erfarenhet (normalt 9–12 år) från komplexa uppdrag - Förmåga att arbeta självständigt och leda/utveckla kollegor - Mycket hög självständighet Krav: - Erfarenhet av arbete inom IT i olika roller (t.ex. utvecklare, arkitekt) - Erfarenhet från arbete inom statlig myndighet - Erfarenhet av agilt arbetssätt - Förmåga att hantera känsliga frågeställningar med mognad och gott omdöme - Flytande svenska i både tal och skrift - Erfarenhet av AD/ADFS - Möjlighet att vara på plats i Jönköping under hela uppdraget Meriterande: - Utvecklarbakgrund med kunskaper i PowerShell - Erfarenhet av IT-säkerhet och säkerhetsarkitektur - Erfarenhet av OpenText IDM/IGA - Erfarenhet av Keycloak Vad vi erbjuder På Centric får du de verktyg du behöver för att nå dina mål. Vi erbjuder alla våra konsulter kvalificerade utbildningar och certifieringar inom den senaste tekniken. Vi tycker nämligen att våra medarbetare hela tiden ska fortsätta att utvecklas. Därför erbjuder vi dig möjligheten att lägga upp en individuell utbildningsplan, där vi bekostar såväl studiematerial som själva certifieringarna. Under din utveckling kommer vi matcha din kompetens mot rätt uppdrag i takt med att du avancerar. Vi genomför regelbundet spännande aktiviteter där du som konsult får möjlighet att träffa och umgås med dina kollegor under roliga och avslappnande former. Mer om oss Centric är ett IT-företag med 380 anställda, med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Linköping. Vi specialiserar oss på uthyrning av generalister och förmedling av specialister samt erbjuder outsourcing och systemlösningar inom retail. Vi är medlem i Almega Kompetensföretagen och följer deras tecknade kollektivavtal med Unionen. Christian Gidlöv +46 734159383 [email protected]
Om företaget Lagret i Jönköping består av ett mindre team där arbetsmiljön präglas av stark sammanhållning och korta beslutsvägar. Om tjänsten Vi söker nu en lagermedarbetare för ett sommarjobb under juni–augusti. Tjänsten innefattar en rad olika lageruppgifter såsom in- och utleveranser, plock och pack samt truckkörning. Utöver det förekommer även en del administrativa arbetsuppgifter i företagets affärssystem. Tjänsten är ett konsultuppdrag på heltid. Du blir anställd på DFDS Professionals AB och arbetar som konsult hos vår kund. Arbetet är förlagt under vardagar och arbetstiderna är 07:00–16:00. Om dig I rollen som lagermedarbetare sker arbetet tätt ihop med de andra medarbetarna, och du behöver därför trivas med att arbeta tillsammans med andra i ett mindre team. Det är viktigt att du är noggrann, självgående och ansvarstagande för att kunna genomföra arbetsuppgifterna korrekt och få dem slutförda i tid. Tidigare erfarenhet av lagerarbete och administrativa arbetsuppgifter är meriterande för tjänsten. För att vara aktuell för tjänsten krävs att du har en annan huvudsaklig sysselsättning på 100 % under året, antingen studier eller annat arbete. Krav för tjänsten Truckkort A+B Svenska obehindrat i tal och skrift, samt goda kunskaper i engelska Tidigare erfarenhet av lagerarbete Annan huvudsaklig sysselsättning på 100 % (studier eller arbete) Ambulerandekonsult Du är anställd av DFDS Professionals men arbetar ute hos vår kund. Att vara ambulerande konsult innebär att du är anställd av oss för att utföra arbete i kundföretag, och arbetsplats, arbetstid och arbetsuppgifter kan variera inom ett överenskommet tjänstgöringsområde. Urval sker löpande och tillsättning kan komma att ske innan sista ansökningsdagen. Vi har självklart kollektivavtal och värnar om din hälsa. Vi erbjuder bland annat friskvårdsbidrag, rabatt på gymkort m.m. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård. Kontaktuppgifter Har du frågor om rekryteringsprocessen eller något annat som berör anställningen är du varmt välkommen att kontakta oss på: [email protected] Rekryteringsarbetet sker löpande. Det går ej att ansöka via mail. DFDS Professionals är en rekryterings- och bemanningstjänst inom DFDS Group med ambitionen att vara det naturliga valet inom industri och logistikbranschen i Sverige. Vi tillhandahåller kompetenta och engagerade konsulter och bemanningslösningar samt hjälper vårt breda utbud av kunder att rekrytera rätt talang för framtiden. Vi erbjuder värde till våra kunder genom flexibla affärsmodeller, erfarna medarbetare och operativ kunskap. Sökord DFDS | Jönköping| Transport | Logistik | Lagerarbete
Arbetsbeskrivning Vi på Randstad söker nu efter drivna och noggranna montörer för kommande behov i och runt om Jönköping. Har du tidigare erfarenhet från montering och produktion, kan detta vara en roll som passar dig! Vi söker dig som är motiverad och noggrann samt är öppen för att lära sig nya saker. För att trivas i rollen ska du trivas att arbeta i högt tempo och kunna arbeta såväl självständigt som i team med andra. Våra kunder har olika sätt att montera på beroende på vilken avdelning du är på, verktyg som används är t.ex skruvdragare och olika provutrustningar. Skriftliga instruktioner samt ritningar är underlag till monteringen. Arbetet hos våra kunder är förlagt antingen dagtid 07.00-16.00 eller olika skifttider. Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos vår kund. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss. Urval kommer att ske löpande och kan därför komma att tillsättas innan sista ansökningsdatumet. Vid frågor eller funderingar, kontakta konsultchef Johan Wallin på [email protected] OBS! Vi tar ej emot ansökningar via mejl, ansök smidigt genom vår hemsida. Välkommen med din ansökan redan idag! Ansvarsområden Montering efter tider Hel och del montering Montering på line Montering efter ritningar Kvalifikationer Tidigare erfarenhet av montering är meriterande men inget krav God kommunikativ förmåga i Svenska, både i tal och skrift. B körkort och tillgång till bil Om företaget Randstad På Randstad vet vi att alla människor har en plats på arbetsmarknaden. Med verksamhet över hela landet och inom alla kompetensområden hjälper vi människor att hitta ett jobb som känns bra, och där de får möjlighet att växa, utvecklas och uppnå sin fulla potential. Med närmare 600 000 anställda i 38 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster, med målsättningen att bli världens främsta och mest uppskattade partner på arbetsmarknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och företag att uppnå deras fulla potential. Vi kallar det Human Forward.
Letar du efter ett arbete där du får bidra till en hållbar framtid? Vill du arbeta på ett företag där vi hjälper varandra att lyckas? Är du en stabil ledare med kunskap inom el? Då tror vi att vi har ett arbete för dig! Detta gör livet trevligt hos oss Vi på Sesol är mycket stolta över att tillhöra ett bolag där vi tar hand om varandra och vill varandras bästa. Hos oss blir du en del av ett prestigelöst företag där alla hjälps åt för att vi gemensamt ska ta oss hela vägen och förbi våra mål. Vår familjära stämning är något som kännetecknar oss och vi lägger grunden för den vid vår onboarding som alla våra nyanställda deltar i sin första anställningsvecka. På Sesol hälsar vi på varandra, ser varandra och hjälper varandra på riktigt, varje dag. Din framtida utmaning Rollen som projektansvarig innebär att du har en central roll i att designa, driva och koordinera projekt från start till mål. Du ansvarar för hela projekteringen och projektkoordineringen, vilket innebär planering, uppföljning och genomförande av projekt i nära samarbete med både interna och externa intressenter. Du är den primära kontaktpersonen för kunden genom hela processen och säkerställer att projektet löper smidigt enligt tidsplan, budget och uppsatta mål. Du är också handläggare för BAS P/U i samtliga projekt och ansvarar för arbetsmiljösamordning och för att arbetsmiljöregler följs på projekten. Vem är vår perfekta matchning? Vi söker dig som har gedigen erfarenhet och kompetens inom el och/eller bygg, gärna med erfarenhet inom solcellsbranschen. Du är strukturerad, lösningsorienterad och har förmågan att organisera och planera arbete effektivt. Du har också goda ledaregenskaper och kan skapa en positiv arbetsmiljö där teamet trivs och presterar på topp. Med din administrativa förmåga och höga servicekänsla säkerställer du att arbetsflödet flyter smidigt. Dessutom har du en stark förmåga att koordinera resurser och skapa effektiv kommunikation mellan projektdeltagare för att driva projekten framåt. Vi önskar att du har Minst 3 års relevant arbetslivserfarenhet av liknande roll inom bygg-/elinstallationsbranschen Eftergymnasial utbildning inom el/teknik/projektledning eller motsvarande arbetslivserfarenhet. Utbildning och erfarenhet som BAS-P samt minst 1 års erfarenhet som BAS-U Kunskap om elsäkerhet, aktuella lagar och föreskrifter inom området Erfarenhet och utbildning som uppfyller kraven i nivån ”Allmän utbildning om ställningar” B-körkort Goda kunskaper i svenska i tal och skrift Grundläggande kunskaper i engelska i tal och skrift Det är extra bra om du även har Erfarenhet inom solcellsbranschen Erfarenhet inom ledarskap BAM-utbildning Bra att veta om anställningen Lön: Fast Placering: Jönköping Tillträde: Enlig överenskommelse Om du har frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Anna Henebäck 0735 236398 [email protected] Om Sesol Vi älskar solen lite mer än andra - att jobba hos oss på Sesol innebär därför ett soligt äventyr som vi vill att du ska få uppleva. Tillsammans bidrar vi alla till att göra världen till en lite grönare plats. Med vårt huvudkontor i Jönköping och kontor flertalet andra städer i Sverige och Norge, är vi en arbetsgivare för alla som vill ta sig ut ur skuggorna och in i solen. Med Nordic Capital som majoritetsägare och vårt dotterbolag Sesol Cyprus, så fortsätter vi vår resa inom förnybar energi. Välkommen till Sveriges bästa arbetsgivare!
Om kunden Vår kund jobbar med att förse professionella- och konsumentanvändare med utomhusprodukter inom skog-, park- och trädgårdsskötsel. Från utveckling till färdiga produkter. Mer information ges vid intervjutillfälle. Om tjänsten Vi söker en mekanikkonstruktör som vill bidra till framtidens motorutveckling. I denna roll kommer du att arbeta med att optimera effekt och minimera emissioner i bensindrivna produkter. Du kommer att arbeta med produkter i serieproduktion, nyprojekt och förutveckling. Dina arbetsuppgifter kommer att inkludera design och utveckling av cylindrar och kolvar med hjälp av 2D- och 3D-CAD. Du kommer att ansvara för uppdatering och konstruktion av nya eller befintliga komponenter samt driva framtagningen av komponenter och säkerställa att de levereras i tid och med hög kvalitet. Rollen innebär också att delta i tekniska diskussioner och samarbete med olika avdelningar samt leverantörer. Du kommer att ingå i ett trevligt och hjälpsamt team med en öppen stämning där det är enkelt att ställa frågor och få stöd. Vi värdesätter samarbete och en vilja att ständigt förbättras och utvecklas. Din kompetens Kandidatexamen inom maskinteknik eller annan relevant utbildning. Svenska i tal Engelska tal och skrift Om du dessutom har erfarenhet av arbete inom konstruktion eller ett intresse för motorer ser vi detta som meriterande. Vi söker dig som är driven, visar framfötterna och som vill fördjupa sin kunskap inom tekniken. Övrigt Lön: Fast månadslön Omfattning: Heltid, tillsvidare Start: Omgående med hänsyn tagen till din eventuella uppsägningstid Placeringsort: Huskvarna Vi behandlar ansökningar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut, skicka din ansökan redan idag! Om oss Procruitment är Sveriges enda karriärbyrå inom IT, tech och engineering som genom proaktiv rekrytering förenar attraktiva arbetsgivare med människor som delar samma mål och ambitioner. Oavsett om du är en erfaren ledare eller om du ska ta ditt första steg ut i karriären hjälper vi dig att nå dina karriärmål - samtidigt som vi bryr oss om dig, din resa och att du mår bra längs vägen. Procruitment är stolta vinnare av Recruitment Awards och är utsedda till Årets Rekryteringsföretag och Årets Raket samt Gasellföretag 2024 av Dagens Industri.
Nu har du chansen att arbeta med orderhantering och logistikflöden på ITAB. Här erbjuds du en bred och lärorik roll med mycket goda utvecklingsmöjligheter! Om rollen I rollen som Kundsupport på ITAB kommer du att vara i spindeln i nätet mellan intern personal, leverantörer och återförsäljare. Du kommer arbeta med orderläggning och se till att produkter anländer i tid, uppdatera kunder om leveranstider och ser till att de får sina efterfrågade produkter i tid. Du kommer arbeta och dokumentera i flera olika affärssystem samt delta och hålla i möten såväl internt som externt. På sikt kommer du även få ta mer ansvar för att hålla koll på kundsupportens KPI:er för att identifiera trender samt ansvara för att uppdatera prislistor. Som ny Kundsupport kommer du inleda din anställning med att gå bredvid befintlig personal. Du kommer att omge dig av duktiga och erfarna kollegor som bara är ett samtal bort när du har frågor. Exempel på arbetsuppgifter: •Ansvarig för orderhantering •Samordna och övervaka leveranser •Samverka med kunder, logistik och Logent •Distribution och transport •Dokumentation och tullhantering •Export utanför EU och tredjepartslogistik •Samordna och besvara frågor från försäljning/kunder •Försäljnings- och verksamhetsplanering •Kvartalsvis prisuppdatering för MBUs Din profil Du är en person som vill lära sig mer inom olika affärssystem och som är intresserad av logistikflöden! Du har kanske tidigare jobbat med support/logistik/administration/motsvararen och tycker det är spännande med flöden och processer. Det är därför ett stort plus och du på sikt vill vara med och arbeta med ITABs förbättringsarbeten. Då du kommer ha mycket kontakt med kunder och kollegor via telefon, mejl och möten är det viktigt att du är en kommunikativ person med god social kompetens. Du är en god lyssnare och hålla andra parter uppdaterade om hur leveransprocesserna ligger till. Skallkrav för tjänsten: •Erfarenhet av support/logistik/administration/motsvarande genom arbete eller utbildning •Svenska och engelska i tal och skrift •Erfarenhet av arbete i ERP-/CRM-/Affärssystem Meriterande för tjänsten: •Utbildning inom Logistik/Supply Chain/Motsvarande •Arbetat i affärssystemen IFS/Jeeves/Salesforce •Språkkunskaper i franska/tyska/spanska/turkiska/italienska•B-körkort Om ITAB ITAB är ett världsledande företag inom sitt område och säljer butiksinredning mot huvudsakligen detaljhandeln. De säljer inredning som kassadiskar, passagegrindar, hyllsystem och belysning till flera väletablerade matvarukedjor. Mer information om ITAB finner du här: https://itab.com/sv. Hos ITAB i Jönköping kommer du att arbeta från deras fräscha och moderna kontor på Ljungarum. Tillsammans med dina kollegor kommer du kunna nyttja trevliga gemensamhetsutrymmen så som fikarum och gym. ITAB värdesätter ett trevligt och inkluderande arbetsklimat och därför kommer de göra det yttersta för att du ska känna dig välkommen till din nya arbetsplats. Som Kundsupport på ITAB erbjuds du: •Tillhöra en härlig arbetsgrupp med ett gott samarbete •Möjligheten att jobba med ITABs förbättringsarbete framåt •Närvarande och engagerade chefer •Mycket utbildningar •Goda utvecklings- och karriärmöjligheter inom ITAB Om Framtiden AB Vi på Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering, vi vill göra skillnad i människors liv. Skillnad gör vi genom att hjälpa människor att hitta rätt jobb och rätt kollega. Vi är specialister på att rekrytera rätt talanger till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige samt i Oslo. För denna tjänst kommer du under en inledande period vara anställd genom oss på Framtiden för att sedan ha mycket goda möjligheter att anställas direkt av ITAB. Hur du ansöker För att söka tjänsten som Kundsupport, ansök via: https://www.framtiden.com/. Vid frågor är du välkommen att kontakta Lisa Hannerz: [email protected] alt. 073–5168995. Vi arbetar med löpande urval och kan komma att tillsätta tjänsten så fort vi hittat rätt person. Välkommen att söka tjänsten redan idag! Rekryteringsprocessen: •Urval sker löpande •Intervju (Framtiden) •Betyg och referenstagning •Intervju (ITAB) •Beslut •Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum Villkor Startdatum: Maj/juni 2025 Placeringsort: Jönköping Arbetstider: Dagtid, må-fr Omfattning: Heltid
Nu söker vi en erfaren Lastbilsmekaniker till vår kund i Jönköping. Ta chansen och ansök idag! Letar du efter en spännande karriärmöjlighet där du kan använda din expertis inom fordonsmekanik? Vi söker en kvalificerad lastbilsmekaniker för att stärka vårt team hos en framstående kund i Jönköping. Om kundföretaget i Jönköping Kundföretaget är en respekterad aktör inom transportsektorn, känd för sina innovativa lösningar och starka kundfokus. På arbetsplatsen kommer du att få möjlighet att verka i en stimulerande och nyskapande miljö där ditt kunnande värdesätts. Nyckelansvarsområden inom LastbilsmekanikSom lastbilsmekaniker hos oss kommer du att ha följande ansvarsområden: Utföra diagnos, service och reparationer på tunga fordon. Felsökning och problemlösning av både mekaniska och elektriska system. Säkerställa att alla fordon uppfyller säkra driftsförhållanden och standarder. Krav och kvalifikationer för Lastbilsmekaniker Relevant utbildning inom fordonsmekanik eller motsvarande arbetslivserfarenhet. Erfarenhet av arbete med tunga fordon och lastbilar. Förmåga att använda moderna diagnostikverktyg. B-körkort (manuell växellåda) är ett krav. Meriterande erfarenheter i Lastbilsmekanikerrollen Erfarenhet av hydrauliska och pneumatiska system. Vidareutbildning inom avancerad fordonsdiagnos och reparation. Kännedom om senaste teknologier och metoder inom lastbilsreparation. Personlig profil Vi ser gärna att du är en lösningsorienterad och noggrann person med ett genuint intresse för teknik. Du har förmåga att arbeta självständigt men är även en lagspelare. Din entusiasm för förbättring och effektivisering av arbetsprocesser är ett stort plus. AnsökanFör frågor om tjänsten, kontakta vår rekryterare Karwan via email: [email protected]. Vi behandlar ansökningar löpande, så skicka in din ansökan snarast möjligt. Om FordonsakademinFordonsakademin är en ledande aktör inom rekrytering och bemanning för fordonsindustrin. Med en hållbar och långsiktig strategi erbjuder vi matchningar mellan arbetsgivare och arbetssökande över hela landet. Som en del av Arenakoncernen strävar vi efter att tillhandahålla pålitliga och kvalitativa bemanningslösningar.
Om du är intresserad av flyg- och försvarsindustri och vill ha en bred och lärorik roll som Mekanikingenjör – då har du kommit rätt! Här erbjuds du en stor möjlighet att både fördjupa och bredda dina kunskaper inom flera områden! Om rollen I rollen som Mekanikingenjör kommer du få arbeta brett med mekanikkonstruktion och beröra allt ifrån CAD-konstruktion till hållfastighetsberäkningar samt samverkan med testingenjörer, produktspersonal, chefsingenjörer, m.fl. Tillsammans med ditt team kommer ni ansvara för att planera utvecklingen, definiera krav, arbeta med konceptdesign, detaljerad design, simuleringar, ritningar, produktstrukturer, prototyper och till sikt följa med produkten när den går till tillverkning. Du arbeta i projektform med många olika projekt som varierar i omfattning och storlek. Du kan komma att involveras i både nyutvecklingsprojekt samt uppdateringar av befintliga produkter. Pga. av utveckling av säkerhetskritiska system ställer tjänsten höga krav på att du arbetar strukturerat utefter tydliga processer samt att du är noggrann med att dokumentera. Du som nyanställd kommer tilldelas en fadder i ditt team samt kommer få ta del av företaget gedigna introduktionsprogram för nyanställda under hela första anställningsåret. Exempel på arbetsuppgifter: •Arbete med finmekanik •CAD-konstruktion i Catia V5 •Hållfastighetsberäkningar (ANSYS) och toleransberäkningar •Termiska simuleringar (Flotherm XT) Din profil Skallkrav för tjänsten: •Högskoleingenjör/Civilingenjör inom Maskinteknik/Produktutveckling/Mekatronik/Motsvarande •Goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift •CAD-kunskaper För denna tjänst krävs att du genomgår och godkänns enligt gällande bestämmelser för säkerhetsskydd vilket kan ställa krav på ett visst medborgarskap. Meriterande för tjänsten: •B-körkort •Kunskaper i Catia V5, ANSYS, Flotherm XT Om företaget Information om företaget ges vid intervjutillfället. Hur du ansöker För att söka tjänsten som Mekanikingenjör, vänligen ansök via: https://www.framtiden.com/. Vid frågor är du välkommen att kontakta rekryterare Lisa Hannerz: [email protected] alt. 073–5168995. Vi arbetar med löpande urval, välkommen in med din ansökan redan idag! Tjänsten omfattas av försvarssekretess, därav kommer du behöva genomgå och godkännas i en säkerhetsprövning innan du påbörjar din anställning. Om Framtiden AB Vi på Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering, vi vill göra skillnad i människors liv. Skillnad gör vi genom att hjälpa människor att hitta rätt jobb och rätt kollega. Vi är specialister på att rekrytera rätt talanger till rätt företag. Framtiden finns på sju order i Sverige samt i Oslo. För tjänsten som Mekanikingenjör kommer du inledningsvis vara anställd konsult via Framtiden AB. Därefter finns mycket goda möjligheter att gå över i anställning direkt hos företaget. Villkor Startdatum: Omgående/enligt överenskommelse Placeringsort: Huskvarna, on-site Arbetstider: Mån-fre, flex Omfattning: Heltid
Är du embeddedutvecklare och vill vara med och bygga framtidens teknik? På Knowit Connectivity i Jönköping växer vi – och nu söker vi fler skarpa och engagerade utvecklare som vill vara med på resan. Hos oss får du inte bara jobba med spännande teknik och innovativa kunder – du blir en del av ett team som sätter din personliga utveckling i fokus och där vi tillsammans bygger framtidens lösningar. Vad du får hos ossVi är ett tight gäng i Jönköping som brinner för inbyggda system och mjukvaruutveckling nära hårdvaran. Tillsammans med våra kunder driver vi utvecklingen framåt i allt från autonoma kassadiskar till världsledande utomhusprodukter. Oavsett uppdrag får du hos oss möjligheten att: Jobba med C/C++ i Linux- och RTOS-miljöer, ofta nära hårdvaran Vara en del av ett starkt embedded-community internt Påverka din utvecklingsresa – vi sätter en tydlig och personlig plan tillsammans Arbeta i team med hög kompetens, driv och stark gemenskap Välja mellan in-house-projekt eller uppdrag ute hos kund – vi erbjuder båda alternativen Vi tror på kompetensutbyte, stöttning och friheten att utforska nya tekniker. Mellan uppdrag ser vi till att du får möjlighet att fördjupa dig inom det du brinner för. Vem vi sökerVi letar efter dig som har: En stark bakgrund inom systemutveckling för inbyggda system Djup kunskap i C och C++ Erfarenhet av Linux och/eller RTOS (meriterande) Ett stort tekniskt intresse och vilja att förstå kundens behov Vana att samarbeta nära både kunder och kollegor En tydlig syn på goda utvecklingsprinciper och best practices Flytande svenska och engelska, i både tal och skrift Det är ett extra plus om du har erfarenhet från branscher som automotive, telecom eller försvar. Varför Knowit Connectivity?Vi är en del av Knowit – ett stabilt och etablerat bolag med över 4400 kollegor. Samtidigt fungerar vårt kontor i Jönköping som ett mindre team med korta beslutsvägar, mycket gemenskap och nära kontakt med våra kunder. Vi erbjuder: Trygg anställning med fast lön och schyssta villkor Generösa förmåner inom pension, försäkring och friskvård Fokus på hållbarhet, innovation och ett meningsfullt uppdrag Möjligheten att växa både tekniskt och personligt Är du nyfiken? Känns det här som något för dig? Då vill vi gärna höra från dig! Skicka in din ansökan så snart som möjligt – vi arbetar med löpande urval. Kontakta oss gärna om du har frågor: Joakim Gustavsson – [email protected] – 076-141 58 94 Erik Engvall – [email protected] – 073-640 50 52 Vi ser fram emot att höra från dig!
Testare med passion för automation? Välkommen till oss på Knowit Connectivity i Jönköping! Vill du vara med och bygga upp något nytt – i ett team med hög kompetens, spännande teknik och stark gemenskap? Vi på Knowit Connectivity i Jönköping söker nu testare med erfarenhet av automation och CI/CD som vill vara med och forma framtidens smarta lösningar. Vad du får hos ossVi är i en spännande tillväxtfas där vi bygger ett starkt testcommunity och breddar vårt erbjudande inom testautomation och testledning. Här får du: Arbeta med CI/CD, testautomation och kvalitetssäkring i teknikens framkant Vara med och forma vår testverksamhet – både inhouse och ute hos kund Möjligheten att påverka dina uppdrag och utvecklingsväg Bli en del av ett kompetent, öppet och stöttande team Arbeta med kunder inom allt från global tech och produktutveckling till försvarsindustrin Vi tror på samarbete, kunskapsdelning och att ha kul på jobbet – oavsett om det handlar om att lösa en teknisk utmaning tillsammans eller ta en kaffe på kontoret. Vem vi letar efterVi söker dig som har några års erfarenhet av testning och ett brinnande intresse för att automatisera, förbättra och säkra kvaliteten i mjukvarusystem. Du gillar att jobba nära både utvecklare och kund och vill gärna vara med och bygga upp ett starkt testteam här hos oss. Vi tror att du har: Minst 3 års erfarenhet inom testautomation och CI/CD Vana av verktyg som Jenkins, Git, Docker eller liknande Erfarenhet av att skriva och utföra testfall i inbyggda system Programmeringskunskaper i C/C++ och Python Intresse för att bygga testramverk och automatisera processer God kommunikativ förmåga – på svenska och engelska Meriterande om du också har: Erfarenhet av SIL/HIL-testning, integrationstestning eller verktyg som CANalyzer Erfarenhet från branscher som automotive, telecom eller försvar Kännedom om kravbaserad testning och teststrategi Varför Knowit Connectivity? Hos oss får du mer än ett jobb – du får ett sammanhang. Vi erbjuder trygghet, utvecklingsmöjligheter och en stark teamkänsla. Fast lön och kollektivavtal Kompetensutveckling och utbildningsmöjligheter Friskvårdsbidrag, tjänstepension och försäkringar Nätverksträffar, frukostmöten och AWs Möjlighet att jobba både in-house och ute hos kund Nyfiken? Skicka in din ansökan redan idag – vi går igenom ansökningar löpande. Har du frågor? Hör gärna av dig! Kontaktpersoner: David Blaag Nilsson, Rekryteringsansvarig – [email protected] Erik Engvall, Konsultchef – [email protected] Observera att vissa av våra uppdrag kräver svenskt medborgarskap och godkänd säkerhetsprövning. Vi ser fram emot att höra från dig!
Välj ett jobb för att visa detaljer