Kock, extra vid behov | The Bishops Arms & Elite Stora Hotellet i Jönköping
Elite Hotels Of Sweden AB
Kockar och kallskänkor

Är du passionerad för matlagning och vill arbeta extra vid behov? Är du en passionerad kock med en kärlek för rustik och vällagad mat? Vill du vara en del av ett kreativt och engagerat team där du får möjlighet att utvecklas och bidra med dina idéer? Då kan detta vara tjänsten för dig! Vi på Elite Stora Hotellet i Jönköping söker en duktig och flexibel kock som kan hoppa in och stärka vårt köksteam vid behov. Du kommer att arbeta i en dynamisk och kreativ miljö där kvalitet, smak och service står i fokus. Vi söker en skicklig och ambitiös kock till vår brittiskinspirerade pub på hotellet. Här serverar vi klassiska rätter med en modern twist, alltid med fokus på kvalitet och säsongens bästa råvaror. Om tjänsten: Förberedning och tillagning av rätter enligt meny och säsong Bidra till utveckling av nya rätter och menyer Säkerställa hög kvalitet och smak i varje servering Arbeta enligt gällande hygien- och säkerhetsföreskrifter Samarbeta nära med köksmästare och övriga kockar Bidra till en positiv och effektiv arbetsmiljö Vi söker dig som: Är flexibel och kan arbeta både dagar, kvällar och helger Trivs i ett högt tempo och är van vid att hantera stress Har tre års erfarenhet av att arbeta som kock, gärna i en pub- eller gastropubmiljö Brinner för matlagning och har ett öga för detaljer Har god kunskap om klassiska brittiska rätter och tekniker Är kreativ och trivs med att utveckla nya smaker och presentationer Är van vid ett högt arbetstempo och kan hantera stress på ett professionellt sätt Är en lagspelare som bidrar till god stämning i köket Pratar svenska eller mycket god engelska Har goda kunskaper i livsmedelshygien och HACCP Vi erbjuder: Ett roligt och varierande arbete i ett professionellt team Möjligheten att utveckla dina kunskaper inom matlagning Flexibla arbetstider enligt behov En arbetsplats där din kreativitet och ditt engagemang uppskattas En arbetsplats där du får vara med och forma framtidens pubupplevelse. Praktikaliteter: Start: Enligt överenskommelse Lön: Enligt överenskommelse För frågor om tjänsten kontakta: Nisse Svensson, 073-592 70 97, [email protected] Sista ansökningsdag: Urval kommer ske löpande, vi rekommenderar därför att du inte väntar med din ansökan! Låter detta som något för dig? Skicka in din ansökan med CV och ett personligt brev till [kontaktinformation] så snart som möjligt. Vi ser fram emot att höra från dig!

85 dagar sedan
Sista ansökan:
28 september 2025
Bli ansiktet utåt för ett populärt varumärke – fältsäljare sökes i Jönkö...
QS Performance AB
Eventsäljare och butiksdemonstratörer m.fl.

Om jobbetÄr du en driven och engagerad person som vill göra skillnad och samtidigt utveckla din karriär inom försäljning? Vi söker just nu säljare till vårt fundraising-team där du får möjlighet att representera välkända och starka varumärken inom fältförsäljning. Vi erbjuder dig ett spännande arbete inom field marketing, fältförsäljning och fundraising med stora möjligheter till personlig utveckling och karriärsutveckling. Hos oss sätter du själv gränserna för din framgång med vår attraktiva lönemodell som består av garantilön, provision och generösa bonusar. Vad vi erbjuder dig: En social och dynamisk arbetsmiljö med engagerade kollegor och regelbundna    aktiviteter Individanpassad utbildning och personlig coaching från våra erfarna ledare Möjlighet att vinna spännande priser såsom resor, Apple-produkter, bonusar och mycket annat Konkurrenskraftig ersättning med hög potential för provision och bonus Daglig uppföljning och coachning från våra erfarna ledare Möjligheten att snabbt avancera och växa inom företaget Vi Söker Dig Som Är Är engagerad och utåtriktad med en stark vilja att påverka Har lätt för att kommunicera och skapa goda relationer Är målmedveten och drivs av personlig utveckling Talar flytande svenska Meriterande: Körkort Anställningsform: Heltid, måndag till fredag Lön:  provision + dagligbonus (10 000–50 000 kr/mån) Redo att göra skillnad och utvecklas med oss? Ansök redan idag!

86 dagar sedan
Sista ansökan:
27 september 2025
Kundprojektledare - Jönköping
VIPAS AB
Backofficepersonal m.fl.

Gå med i vårt team på VIPAS AB! Har du vad som krävs för att trivas i den dynamiska IT-konsultvärlden? VIPAS AB, ett växande företag, bjuder in dig att ta del av nästa spännande projekt som vår nya medarbetare! Om VIPAS: Föreställ dig en värld där din affärsteknik är perfekt anpassad till dina mål – effektiv, skalbar och innovativ. På VIPAS AB är det precis vad vi strävar efter att skapa. Som ett IT-konsultföretag erbjuder vi inte bara tjänster, vi levererar skräddarsydda lösningar med hjälp av den senaste tekniken som Java och Python. Vårt team har gedigen erfarenhet inom mjukvaruutveckling, DevOps och ingenjörskonst, och vi leder er genom den moderna teknikens landskap med trygghet och framförhållning. Jobbeskrivning: Kundprojektledare för större systemprojekt (CTC). Projektledaren är ansvarig för genomförande av projekt, att projektmålen uppfylls och att villkoren som finns i dokumenterade uppdragsbeskrivningar blir genomförda. Projektledaren är ansvarig gentemot uppdragsgivaren i frågor som rör projektet. Krav: Söker senior PM med mångårig erfarenhet av internationalla systemprojekt med fysiska produktleveranser Behöver kunna agera med kort startsträcka. Tillgänglighet önskas omgående. Meriterande Tidigare erfarenhet av Trainings produktportfölj är mycket meriterande. Ansvar Se till att projektet drivs i överensstämmelse med fastlagda processer, policy, strategier samt gällande lagar och förordningar Att leda arbetet och att tillsammans med projektmedlemmar etablera en målbild, tidplan och en projektorganisation för att kunna driva projektet så effektivt som möjligt. Ansvarar för genomförandet av aktiviteter enligt projektplanen samt uppföljning och rapportering av projektet. Är ansvarig för att projektet behandlar uppkomna avvikelser. Ansvarar för att hålla projektets fastslagna budget och följa upp denna. Planera, genomföra och kommunicera formella projektmöten med kund och/eller uppdragsgivare. Samt att ha projektmöten med sina projektmedlemmar för att följa upp progress, att alla jobbar mot samma mål, att tillsammans uppdatera tidplanen. Skall månadsvis uppdatera projektets prognos till avslut baserat på framdriften och ekonomiska utfall. Att rapportera statusen för projektet Ansvariga för att identifiera och förmedla nya affärsmöjligheter inom pågående projekt Hantera alla kundkontakter inom gällande projekt, i kontrakts frågor i samråd med marknadsansvarig Hantera kontakter med partners inom det gällande projektet i samråd med inköpsansvarig. Skall agera när problem riskerar att uppstå i någon del i projektet, om möjligt innan dessa är ett faktum. Ska stödja sina projektmedlemmar i deras arbete med fokus på projektteamets samarbete. Befogenheter Attestera ekonomiska transaktioner inom ramen för gällande attestinstruktion, API-56. Delegera ansvar och befogenheter genom en dokumenterad uppdragsbeskrivning. Acceptera eller avvisa inleveranser till projektet (produkt/ tjänst/ dokumentation). Stoppa utleveranser som inte håller rätt kvalitet. Sysselsättningsgrad 100% på plats i kundens lokaler Varför jobba hos oss? VIPAS AB erbjuder attraktiva anställningspaket för IT-konsulter, i enlighet med Teknikföretagens (Almega) kollektivavtal. Att arbeta med oss innebär möjligheter inom olika branscher, vilket ger dig flexibilitet och möjligheter till utveckling. Om du är drivande och redo att anta nya utmaningar, är VIPAS familjen för dig! Du kommer att vara en del av ett innovativt team som driver framtiden inom telekom, fordon, detaljhandel och bank. Om du är redo att ta dig an utmanande projekt och växa i en banbrytande miljö, är detta möjligheten för dig! Ansök nu Tveka inte att kontakta oss på [email protected]  Observera: Ansök om du har Sveriges PR/citizenship eller ett arbetstillstånd för Sverige. Hur ansöker du: Intresserade kandidater uppmanas att skicka in sitt CV och personliga brev. Gå med oss och driv innovation på VIPAS AB! Observera att vi rekryterar löpande, vilket innebär att uppdraget kan stängas innan sista ansökningsdatum. Om du är intresserad rekommenderar vi att du ansöker omedelbart!

86 dagar sedan
Sista ansökan:
27 september 2025
Kvinnlig assistent sökes till rullstolsburen kvinna - körkortskrav
Omsorg Assistans 1 AB
Personliga assistenter

Vi behöver ytterligare en stjärna för att komplettera vårt team! Vår kund är rullstolsburen, boende med sin man i ett hus och lever ett aktivt liv. Hon jobbar heltid och det innebär att en assistent alltid är med henne och kör hennes bil. Därför är det krav på körkort för den här rollen. Vår kund har en aktiv vardag, fylld av matlagning, sociala tillställningar, sociala sammanhang och resor eller utflykter. Du hjälper vår kund med allt ifrån vardagliga sysslor, förflyttning, hygien, handling, städning, matlagning, trädgårdsarbete, följa med på resor, träning och mycket mera. Du ska finnas till hands när hon är hemma, arbetar eller är ute på olika aktiviteter. Om rollen Som assistent kommer du att vara hennes stöd i alla delar av vardagen. Du är hennes armar och ben. Du får instruktioner rörande kundens behov muntligt, vilket gör att du måste kunna tala och förstå svenska obehindrat. Ibland blir det också aktiviteter utanför hemmet, så du som söker får gärna tycka om att vara social och flexibel – din närvaro blir en viktig del av hennes trygghet och glädje i vardagen. Vem är du Vi letar efter någon med ett stort hjärta och ett lugnt och empatiskt sätt. Du är lyhörd, kan ta egna initiativ och tycker om att skapa trivsel i hemmet. Du är rökfri! Personkemin är viktig, så vi söker dig som är positiv, tålmodig och som ser fram emot att bli en betydelsefull del av vår kunds liv. Erfarenhet av personlig assistans eller liknande arbete är ett plus, men det viktigaste är att du är engagerad och trygg i din roll. Vad du kan förvänta dig av jobbet Hos vår kund får du en meningsfull arbetsplats där ni tillsammans skapar en trivsam och trygg miljö. Här får du möjligheten att göra stor skillnad i en annan människas vardag. Vill du vara en del av hennes liv och skapa en glädjefylld och trygg tillvaro? Då ser vi fram emot att höra från dig! Tjänstgöringsgrad: heltid - 100%, arbetstiden är förlagd vardagar 6.30-17.00 och helger 9–18. Lön: Timlönen är fast enligt överenskommelse och övriga ersättningar sker enligt kollektivavtal. Tillträde: Enligt överenskommelse, löper så länge assistansuppdraget varar. Vilka är vi? Omsorg Assistans är ett assistansbolag med huvudkontor i Eskilstuna men kunderna finns över hela Sverige. Målsättningen är att skapa de bästa förutsättningarna för en individanpassad personlig assistans. Vår värdegrund är engagemang, lyhördhet och tillgänglighet. Att vara anställd hos oss innebär en trygghet genom kollektivavtal, marknadsmässig lön, pension, försäkringsskydd och friskvårdsbidrag. Vänligen kontakta oss för mer information.

86 dagar sedan
Sista ansökan:
27 september 2025
Sommarjobb för dag- och kvällsarbete på kyl- och fryslager i Jönköping
DFDS Professionals AB
Lager- och terminalpersonal

Är du på jakt efter ett sommarjobb inom logistikbranschen och vill arbeta på ett familjärt företag? Är du tillgänglig för ett heltidsjobb i sommar? DFDS Professionals söker nu dig som vill arbeta extra hos vår kund i Jönköping. Om företaget Företaget driver ett temperaturkontrollerat logistiknätverk och hanterar livsmedel med hög kvalitet och hållbarhet i fokus. Deras verksamhet täcker allt från Sverige till resten av Europa, och de arbetar med allt från -23C till +18C. De erbjuder en dynamisk arbetsmiljö där medarbetare kan bidra till företagets tillväxt och utveckling. Om rollen Företaget söker nu semestervikarier som kan arbeta under sommaren som terminalarbetare i Jönköping. Arbetet sker i en temperaturkontrollerad miljö med både kylt och fryst gods. De huvudsakliga arbetsuppgifterna innefattar: Truckkörning Lastning, lossning och placering av gods Administrativ hantering av fraktdokument och lastningslistor Temperaturkontroller och kvalitetssäkring Underhåll av terminalen och städning Uppdragsperioden är mellan V.23-V.34 och utbildning sker löpande från V.20. Uppdraget är på heltid och vi söker personal till både dag och kvällsskiftet. Arbetstiderna är vardagar 07.00-16.00 (dagskift) och 16.00-23.00 (kvällsskift). För rätt person finns möjlighet att fortsätta arbeta hos kunden efter sommaren både som heltid- och deltidsanställd. Om dig Som person trivs du att arbeta i team och är bra på att kommunicera då det behövs för att arbetslaget ska fungera så effektivt som möjligt. Vidare har du hög arbetsmoral och vet vad det innebär att ta ansvar. Tidigare erfarenhet av truckkörning samt truckkort är ett krav. På terminalen kör man främst stående ledstaplare, men även skjutstativ. Det är meriterande om du har jobbat på kyl eller fryslager tidigare men inget krav. Det viktigaste är att du har en vilja och starkt driv för att göra ett bra jobb. Ambulerande konsult Som konsult hos DFDS Professionals arbetar du ute hos våra kunder, vilket innebär att arbetsuppgifter, arbetstider och arbetsplats kan variera inom ett överenskommet tjänstgöringsområde. Vi har kollektivavtal och erbjuder friskvårdsbidrag, rabatter på gymkort, försäkringar och företagshälsovård. Kontaktuppgifter Har du frågor om rekryteringsprocessen eller tjänsten? Kontakta oss på [email protected]. Rekrytering sker löpande, och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Sökord: Student | DFDS | Logistik | Orderplock | Lagerarbete | Transport | Jönköping | Terminal | Sommarjobb | Kyllager| Terminalarbetare

86 dagar sedan
Sista ansökan:
27 september 2025
Montörer till DHL:s däcklager på Torsvik!
Insitepart AB
Lager- och terminalpersonal

Dina Arbetsuppgifter och profil Insitepart söker nu medarbetare till DHL:s däcklager som är beläget på Torsvik i Jönköping med start omgående. Dina arbetsuppgifter kommer i första hand vara montering av däck på fälg  men det kommer också förekomma sedvanliga arbetsuppgifter såsom truckkörning och lossning/lastning utav däck.  Vi söker dig som trivs med att arbeta på lager i ett bra tempo. Du tycker om att ta ansvar och det är viktigt för dig att göra ett gott arbete med en god kvalitet på ditt resultat. Som person är du hjälpsam och serviceorienterad med kunden i fokus.  Dina arbetstider kommer vara dagtid 07,00-16,00 men det kommer också finnas möjlighet att jobba kvällar under högsäsong.       Vi erbjuder digDu som jobbar hos oss får en arbetsgivare som gör sitt yttersta för att du ska få utvecklas och få alla möjligheter till att nå goda resultat. Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag vilket betyder att vi följer alla rådande lagar och erbjuder dig som anställd säkra arbetsvillkor och kollektivavtal. Våra flexibla medarbetare är kärnan i vår verksamhet och en viktig faktor till vår starka tillväxt. Villkor Du behöver vara minst 18 år gammal för att vara aktuell för den här tjänsten. Körkort och truckkort  Tidigare lagererfarenhet är starkt meriterande Flytande svenska i tal och skrift är ett krav Datorvana är en bonus  Arbetstiderna kommer vara förlagda på dagtid 07,00-16,00 Låter detta som din nästa utmaning?På Insitepart är alla välkomna att söka jobb oavsett ålder, kön, erfarenhet eller etnisk bakgrund. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet när vi rekryterar, för vi vet att rätt person på rätt plats skapar ett stort mervärde för både kund och dig som person. Som en del av processen så tillämpar vi bakgrundskontroller på kandidaterna som är aktuella för rollen. Skicka gärna in din ansökan redan idag! Vi arbetar med löpande urval och tjänsterna kommer att tillsättas när vi funnit rätt kandidater.

86 dagar sedan
Sista ansökan:
7 augusti 2025
Projektör/Inmätare - Jönköping
Nya Energihem Norden AB
Eventsäljare och butiksdemonstratörer m.fl.

PROJEKTÖR / INMÄTARE – SOLENERGI & BATTERILÖSNINGAR Vill du ha en nyckelroll i den gröna omställningen – där du kombinerar teknik, kundkontakt och ansvar? Vi söker nu en projektör/inmätare till vårt växande team inom solel och energilagring. DIN ROLLDu ansvarar för det avgörande steget mellan försäljning och installation – där detaljerna avgör kvaliteten. Du besöker kunden på plats för att: Säkerställa att anläggningen är korrekt planerad Mäta tak, kontrollera utrymmen, elcentraler och placering av växelriktare/batteri Upprätthålla en trygg och tydlig dialog med kunden inför installation Ge svar på tekniska frågor, hantera app-uppkoppling och informera om kommande steg Motverka ånger genom att skapa förtroende, förtydliga nyttan och visa på kvaliteten i vår lösning Efter mötet sammanställer du underlag och gör beställningar inför installationen DU SOM SÖKER Är tekniskt lagd, noggrann och lösningsorienterad Har lätt för att prata med folk och skapa trygghet i möten Har gärna bakgrund från el, bygg, montage eller försäljning Gillar att vara ute på fältet – resor och övernattningar förekommer ofta Har B-körkort Har en känsla för service och vill vara med och skapa den bästa kundresan på marknaden VI ERBJUDER En av de viktigaste och mest utvecklande rollerna i bolaget Möjlighet att påverka både teknik, kundupplevelse och affär Stabil arbetsgivare med stark ägare (Bragnum Invest) Tjänstebil, telefon och alla verktyg du behöver Intern utbildning inom solenergi, teknik och kundkommunikation Fast lön med möjlighet till bonus PLACERING Flexibelt – du utgår från hemmet och är på resande fot större delen av veckan.

86 dagar sedan
Sista ansökan:
27 september 2025
Timanställd Jönköping inriktning VNR/Heder samt andra skyddsärenden
Sandhem gruppen AB
Socialsekreterare

Vill du vara med och göra skillnad? Vi söker dig som vill arbeta med personer som utsatts för våld i nära relation, hedersrelaterat våld och förtryck – eller som vill lämna en kriminell livsstil bakom sig. Just nu söker vi särskilt dig som har erfarenhet av att arbeta med våldsutsatta individer, särskilt inom området våld i nära relation. Det är meriterande om du är utbildad socialpedagog, socionom eller har en likvärdig utbildning – eller om du för närvarande studerar till något av detta. Vi erbjuder timanställningar och ser gärna att du som söker även har möjlighet att arbeta mer under sommaren. Om Sandhem Gruppen Sandhem Gruppen AB erbjuder skyddat boende för: Personer utsatta för våld i nära relation (VNR) Personer utsatta för hedersrelaterat våld och förtryck (HRVF) Personer utsatta för annan form av hot och våld Personer som vill lämna kriminalitet (avhopparverksamhet) Verksamheten grundades 2019 och består idag av nio heltidsanställda samt ett flertal deltids- och timanställda. I teamet i Jönköping är vi fyra heltidsanställda och fem timanställda. Om tjänsten Detta är en behovsbaserad timanställning. Vi söker dig som trivs med ett flexibelt arbete och ser en timanställning som passar din nuvarande livssituation. I din roll som kontaktperson är dina främsta arbetsuppgifter att: Vara ett stöd till klienterna i vardagen Hålla stödsamtal och finnas tillgänglig som en trygg kontakt Stötta i praktiska sysslor Dokumentera/journalföra Hjälpa till med praktiska uppgifter i våra lägenheter, t.ex. städning och montering av möbler Beroende på din erfarenhet och kompetens kan arbetsuppgifterna utökas till att även innefatta flera administrativa uppgifter. På sikt finns möjlighet till andra roller i organisationen. Arbetet innebär även beredskap på kvällar och helger, enligt överenskommelse. Detta är en viktig del av uppdraget. Vi söker dig som: Har ett lugnt och lågaffektivt bemötande Är trygg, mogen och har tålamod i mötet med människor i svåra livssituationer Har god förståelse för vikten av säkerhetsrutiner Kan arbeta både självständigt och i team Har förmåga att sätta gränser och hålla isär det personliga från det privata Har körkort B- körkort (krav) Meriterande: Erfarenhet av arbete inom skyddat boende Erfarenhet av socialt arbete och/eller arbete med ovan nämnda målgrupper Flerspråkig Utbildningskrav: Eftergymnasial utbildning (två år eller längre) inom socialt arbete, vård och omsorg eller Pågående utbildning inom något av dessa områden Anställningsform: Behovsanställning/timanställning Låter det här som något för dig? Vi fram emot din ansökan! Hos oss får du vara en del av ett varmt, engagerat och hjälpsamt team – med hjärta för människor. Så ansöker du Om du går vidare i rekryteringsprocessen krävs utdrag från polisens misstanke- och belastningsregister för HVB och egna uppgifter. Beställ utdragen i god tid innan eventuell intervju. Tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag, så skicka in din ansökan snarast. Alla ansökningar hanteras via denna annons. - Inga direkta mail kommer svaras.

86 dagar sedan
Sista ansökan:
14 september 2025
Kundprojektledare
Procruitment AB
Mjukvaru- och systemutvecklare m.fl.

Om kunden En världsledande aktör inom avancerad militär utbildningsmateriel med kunder över hela världen. Med den senaste tekniken och ett starkt fokus på innovation erbjuder företaget en arbetsmiljö där människan och utveckling står i centrum. Här ges du möjlighet att växa och bidra till lösningar och utveckling inom ett stabilt och framåtlutat bolag i en unik bransch. Om tjänsten Som kundprojektledare kommer du leda flera mindre leveransprojekt med intressanta produkter i teknikens framkant till företagets kunder i en internationell marknad. Du tillhör ett företag som befinner sig i en expansiv bransch i ett team med andra projektledare i en mix av erfarenheter, åldrar och kön. I rollen har du stora kontaktytor primärt internt men även viss kontakt mot externa parter. Du kommer vara med i projektuppstartsmötet och sedan driva projektet till slutlig leverans med bland annat kalkyler, krav, anpassningar, tidsestimering och resursplanering tillsammans med kollegor från exempelvis inköp, marknad, linjechefer, exportkontroll och ekonomi. Din kompetens Minst 3 års erfarenhet av projektledning inom relevant område Ingenjörsutbildning inom logistik och ledning, tillverkande industri eller motsvarade Svenska och engelska flytande i tal och skrift Har du dessutom tidigare erfarenhet av att arbeta med MPS system ser vi det som meriterande. För att trivas och lyckas i rollen krävs en mix av erfarenhet och personlig kompetens. Vi tror därför att du är en kommunikativ, utåtriktad, självgående och analytisk person som har en förmåga att vara proaktiv och driva ditt eget arbete framåt där du kan ta egna initiativ. Övrigt Lön: Fast månadslön Omfattning: Heltid, tillsvidare Start: Omgående med hänsyn tagen till din eventuella uppsägningstid Placeringsort: Jönköping Vi behandlar ansökningar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut, skicka din ansökan redan idag! Befattningen kräver att du genomgår och godkänns enligt vid var tid gällande bestämmelser för säkerhetsskydd, tjänsten kräver svenskt medborgarskap Om oss Procruitment är Sveriges enda karriärbyrå inom IT, tech och engineering som genom proaktiv rekrytering förenar attraktiva arbetsgivare med människor som delar samma mål och ambitioner. Oavsett om du är en erfaren ledare eller om du ska ta ditt första steg ut i karriären hjälper vi dig att nå dina karriärmål - samtidigt som vi bryr oss om dig, din resa och att du mår bra längs vägen. Procruitment är stolta vinnare av Recruitment Awards och är utsedda till Årets Rekryteringsföretag och Årets Raket samt Gasellföretag 2024 av Dagens Industri.

87 dagar sedan
Sista ansökan:
26 september 2025
Sommarjobba som miljöarbetare / C-chaufför
Bravura Sverige AB
Lastbilsförare m.fl.

Tycker du om att arbeta praktiskt och trivs med att ta stort eget ansvar? PreZero söker nu en C-chaufför under sommaren till deras avdelning i Jönköping, välkommen med din ansökan! Om tjänsten Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar från vecka 25-33. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos PreZero Recycling AB. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget. Om företaget PreZero erbjuder effektiva avfalls- och återvinningslösningar med fokus på kundens behov och långsiktig hållbarhet. De samlar in och hanterar restmaterial från sina kunders verksamhet genom återvinning och/eller energiutvinning. I PreZeros vardag är kundnytta lika med miljönytta. De är en del av det internationella miljöföretaget PreZero med huvudkontor i Tyskland och har verksamhet i åtta länder. I Sverige finns de på ca 60 platser, har drygt 1 100 medarbetare och över 50 återvinnings- och mottagningsanläggningar. För detta företag är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald. Arbetsuppgifter Du kommer i huvudsak att arbeta med insamling av FNI-material. Ditt arbete utgår dagligen från driftområdet i Jönköping, där du även avslutar din arbetsdag. Du kör efter ett fast arbetsschema och följer en rutt med flera stopp under dagen. Rollen kräver att du trivs med att köra tunga fordon och att du är beredd att arbeta i varierande väderförhållanden och på olika underlag, alltid med ett glatt och positivt sinne. Du har stor frihet under ansvar och ser till att fordonet hålls i gott skick genom regelbunden tvätt och tillsyn. Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper C-körkort Yrkesförarkompetensbevis (YKB) Flytande språkkunskaper i svenska, både tal och skrift Tidigare erfarenhet och god lokalkännedom är meriterande För att passa i denna roll är det avgörande att du är en person som är mycket noggrann och lägger stor vikt vid att upprätthålla hög säkerhet och kvalitet i ditt arbete. Genom att vara noga med detaljer och sträva efter att uppnå högsta möjliga standarder kommer du att kunna bidra till att skapa en miljö där säkerhet och kvalitet prioriteras och upprätthålls på ett tillfredsställande sätt. Utöver detta är du en driven och självgående person som tycker om att driva ditt arbete självständigt framåt. Övrig information Start: vecka 25-33 Plats: Jönköping Lön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! #Nextgen

87 dagar sedan
Sista ansökan:
11 september 2025