Säljare
Juneporten AB
Företagssäljare

Vi tror på att framgång skapas när passion och drivkraft möter teknik. Med rätt verktyg skapar vi på Juneporten möjligheter varje dag genom att skapa nytt liv i begagnade fordon eller maskiner. Genom ett tätt samarbete mellan alla medarbetare skapar vi en värdefull tjänst där vi samtidigt bidrar till en hållbar miljö. Arbetsbeskrivning Som säljare hos oss är du en central del av vårt dynamiska team och spelar en avgörande roll i att skapa och utveckla nya affärsmöjligheter. Du ansvarar för nykundsbearbetning, identifiera kundbehov, sälja in våra tjänster och att hantera inkommande förfrågningar. Du kommer vara en av våra främsta kontaktpunkter mot kunderna och arbeta med att bygga starka, långsiktiga kundrelationer. Ta chansen att bli en del av vårt framgångsrika team och bidra till vår fortsatta tillväxt! Din roll kommer att innebära: Skapa nya möjligheter: Bearbeta nya kunder via telefon och bidra till vår framgång genom att boka möten till våra säljrepresentanter. Kundansvar: Ansvara för inkommande förfrågningar och befintlig kundportfölj för att driva försäljning och stärka kundrelationer. Kundfokus: Identifiera och förstå kundernas behov för att erbjuda rätt lösningar och skapa mervärde. Resultatinriktat arbete: Sätta upp och nå tydliga säljmål, både individuellt och i teamet. Samverkan och teamarbete: Bidra till en positiv och energifylld arbetsmiljö där vi gemensamt arbetar mot framgång. Vi söker dig som: Har en stark vilja och drivkraft att utvecklas både personligt och professionellt. Är målmedveten och ansvarstagande, med förmåga att arbeta strukturerat och effektivt. Behärskar svenska flytande i tal och skrift. Du uttrycker dig övertygande och förtroendeingivande. Är serviceinriktad och lösningsorienterad. Erfarenhet inom försäljning är meriterande, men ditt engagemang och din vilja att lära är det viktigaste. Vad vi erbjuder: En utvecklande och inspirerande arbetsmiljö med goda möjligheter till karriärutveckling. Ett engagerat team som stöttar och motiverar varandra. Tydliga mål och strukturer som ger dig möjlighet att lyckas och nå din fulla potential. I vårt företag tror vi på att skapa värde genom innovation och samarbete. Vi arbetar i en miljö som främjar kreativitet och tillväxt, och vi ser fram emot att välkomna nya talanger som delar vår vision.

88 dagar sedan
Sista ansökan:
25 september 2025
Head of Commerce
Juneporten AB
Försäljnings- och marknadschefer

Om oss Juneporten är en nätauktionsplattform som ger företag och privatpersoner möjlighet att sälja fordon och maskiner via auktion. Vi värdesätter flexibilitet och anpassningsbarhet för att möta våra kunders behov. Hos oss möts du av en positiv och utvecklande miljö, där målinriktade kollegor arbetar tillsammans för att ständigt förbättra och utveckla vår verksamhet. Arbetsbeskrivning I rollen som Head of Commerce får du en nyckelposition i vår fortsatta tillväxtresa. Du ansvarar för att leda och utveckla det kommersiella arbetet kopplat till vår digitala auktionsplattform – från strategi till genomförande. Ditt uppdrag är att maximera trafik, konvertering och intäkt – samtidigt som vi stärker vår position på marknaden. Rollen innebär ett helhetsperspektiv på både affär och kundresa, med ett ansvar som spänner över plattformsutveckling, användarflöden och kommersiell kommunikation. Du arbetar datadrivet, nära produkt-, marknad och utvecklingsteam, samtidigt som du samarbetar med våra sälj- och partneransvariga för att skapa en sömlös och effektiv affär. Ansvarsområden • Utveckla och implementera kommersiella strategier som driver tillväxt, användning och intäkter på vår plattform. • Säkerställa att trafik- och konverteringsflöden ständigt optimeras utifrån användarbeteende och affärsmål. • Leda arbetet med plattformens kanalstrategi – både för nya kunder och återkommande användare. • Arbeta nära produkt och utveckling för att skapa en användarupplevelse som konverterar. • Bidra till kommunikativa insatser kopplat till kampanjer, användardialog och marknadsnärvaro. • Följa upp KPI:er för plattformsförsäljning, användartillväxt och konvertering. • Budgetansvar inom commerce-området. Vem är du? Du är en strategisk och affärsdriven person med en stark förståelse för digital handel, användarbeteende och datadrivna beslut. Du trivs i en roll där du får kombinera strategi med operativt ansvar – och där kundresan är lika viktig som affären. Du är van att driva projekt i en snabbfotad miljö, och har ett ledarskap som bygger på samarbete, tydlighet och framåtdriv. Kvalifikationer • Erfarenhet av att leda kommersiellt arbete kopplat till digital försäljning, e-handel eller plattform. • Dokumenterad erfarenhet av att öka trafik, konvertering eller transaktioner i digitala kanaler. • Vana att arbeta nära tech-, produkt- och/eller utvecklingsteam. • Analytisk och van vid att arbeta mot tydliga KPI:er. • Stark kommunikativ förmåga, både internt och externt. • Eftergymnasial utbildning inom t.ex. digital handel, marknadsföring, affärsutveckling eller motsvarande. Vi erbjuder • En nyckelroll i ett växande bolag med ambitioner. • Möjlighet att påverka plattformens framtida utveckling och affär. • En kultur som präglas av samarbete, utveckling och entreprenörsanda.

88 dagar sedan
Sista ansökan:
25 september 2025
Kundservicemedarbetare till DHL Freight
Bravura Sverige AB
Kundtjänstpersonal

Lockas du av att arbeta i ett högt tempo där ingen dag är den andra lik? Är du dessutom tillgänglig omgående och drivs av att ha en roll med breda kontaktytor? Då ska du ta chansen och söka tjänsten som kundservicemedarbetare hos DHL Freight. Här får du möjligheten att utvecklas i en dynamisk miljö tillsammans med härliga kollegor. Om tjänsten Det här är ett konsultuppdrag på heltid med start 5/5 2025 och som varar i 6 månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos DHL Freight. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget eller anställning. Om företaget DHL är marknadsledande inom logistikbranschen och är ”logistikbolaget för hela världen”. DHL erbjuder expertis inom internationell express-, flyg- och sjöfrakt, väg- och tågtransport, kontraktslogistik samt internationella brevtjänster. Med ett globalt nätverk som består av mer än 220 länder och territorier och med 520 000 medarbetare över hela världen erbjuds kunder högsta kvalitet kombinerat med god lokal kännedom. DHL i Sverige har ca 4000 medarbetare och 65 kontor, terminaler och stationer runt om i Sverige. DHL Freights kundservice i Jönköping ansvarar för all kundservice gällande utrikestransporter. Företaget strävar efter att ha roligt tillsammans, nå målen, få kunderna att växa och fira framgångar. Arbetsuppgifter I rollen som kundservicemedarbetare ansvarar du för att ta emot, hantera och administrera inkommande ärenden via telefon, mail och chatt. Ärendena avser frågor både före, under och efter transporten från kunder belägna i hela Sverige. Du har kontakt med både företagskunder och privatpersoner där det viktiga blir att hitta rätt lösning och ge en god service. Vidare har du ett nära samarbete med övriga funktioner inom kundservice samt DHL Freight. Detta för att stärka banden och samarbetet inom DHL Freight i syfte för att arbeta med ständiga förbättringar. I rollen erbjuds du initialt en introduktion för att skapa förståelse för företagets arbetssätt och system. Här får du möjligheten att utvecklas tillsammans med din avdelning och hela kundservice. DHL Freight har delat in kundens frågor i olika kunskapsområden, vilket innebär att du börjar med att lära dig ett kunskapsområde för att sedan bygga vidare med fler. Tillsammans med kollegorna hjälps ni åt och stöttar varandra. Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper Avslutad gymnasial utbildning eller likvärdig God dator- och systemvana Du talar och skriver obehindrat på både svenska och engelska Erfarenhet inom kundservice är meriterande Vi söker dig som har en god kommunikationsförmåga och trivs bäst när du får samarbeta med andra. Då tillgänglighet och kundbemötande är viktigt för att kunna leverera positiv kundupplevelse, ser vi att du motiveras av att leverera en god service och är inlyssnande. Då arbetet kräver hög struktur och ordning är du även noggrann som person, van att arbeta i data- och systemmiljö och har förmågan att prioritera i ditt arbete och vara lösningsfokuserad. Det är också av vikt att du kan hantera ett varierat arbetstempo och är flexibel då arbetsbelastningen kan variera. Övrig information Start: 5 maj Plats: Jönköping Lön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! #Nextgen

88 dagar sedan
Sista ansökan:
25 september 2025
Pizzabagare
Restaurang Twin City AB
Pizzabagare m.fl.

Om jobbet Restaurang Twin City, en välkänd mötesplats med passion för mat och service, söker nu en engagerad medarbetare till vårt serveringsteam. Vi erbjuder en dynamisk arbetsmiljö där kvalitet och gästnöjdhet står i centrum. Är du en erfaren pizzabagare som klarar av att arbeta i högt tempo? Då kan du vara den vi söker! Om tjänsten: - Anställningsform: Heltid (Tillsvidareanställning) - Arbetsuppgifter: Baka pizza, deg, förberedelser Tider: - Måndag-Fredag 11.00-21.00 - Lördag-Söndag 12.00-22.00

88 dagar sedan
Sista ansökan:
25 september 2025
Field Lead inom hemstädning - Hemfrid Jönköping

Hemfrid är Sveriges största företag inom hemstädning. Vi hjälper våra kunder med tjänster så som städning, fönsterputs, flyttservice och mycket annat. Vi söker dig som älskar utmaningar och att se dina kollegor utvecklas! Just nu söker vi en Field Lead till Hemfrid i Jönköping. Dina arbetsuppgifter: I rollen som Field Lead arbetar du pedagogiskt och coachande. Du är ansvarig för utbildningen av nyanställda samt coachning av befintliga kollegor på Hemfrid i Jönköping. I denna roll har du, tillsammans med din närmsta chef, ansvar för den utbildning och kunskap som de nya kollegorna tillhandahåller. Du arbetar utifrån en pedagogisk modell och vägleder den nyanställde, samt befintliga medarbetare, i riktlinjer samt policys för Hemfrids arbete ute hos våra kunder. I rollen ingår att ge dina kollegor de allra bästa förutsättningarna samt en positiv och trygg stöd för att de ska lyckas i sitt arbete hos oss på Hemfrid. Som Field Lead har du själv inte några fasta kunder du går till, utan du kommer att introducera dina nya kollegor i de kunders bostäder som den nyanställde sedan kommer arbeta hos. Vidare utför du kundbesök i coachande syfte för de befintliga medarbetarna, samt ansvarar för att kvalitetssäkra olika genomförda städuppdrag ute hos våra kunder. Slutligen kommer du, vid behov att stötta våra Area Managers i olika administrativa uppgifter vid sjukdom eller frånvaro. I dina arbetsuppgifter ingår bland annat: Utbildning och coachning av nyanställda i våra kunders privata hem Uppföljning av ny kollega efter avslutad handledning Kvalitetssäkring för städuppdrag Kvalitetshöjande åtgärder för teamet Hålla i städutbildningar i grupp Vara expert på medel och material Delta engagerat i arbeten som utvecklar teamet Täcka för våra Area Managers vid sjukdom och frånvaro Kunduppföljning och kundbesök vid behov Vi erbjuder Vi har en tydlig ambition – att vara branschens bästa arbetsgivare. För oss är det en självklarhet att erbjuda bra villkor för våra anställda, bland annat: En tillsvidareanställning med 75 % sysselsättningsgrad Kollektivavtal och bra anställningsvillkor Ansvarsförsäkring, sjukförsäkring, pensionsförsäkring Friskvårdsbidrag på 2400 kr per år Olika utbildningar inom ledarskap, kundservice och hemstädning, med fokus på din utveckling! Goda möjligheter att utvecklas och växa inom Hemfrid Gratis mobilabonnemang Härliga kollegor från hela världen! Du kommer att arbeta både ute hos våra kunder i Jönköping med upplärning av våra nyanställda Hemfridare, samt på kontoret med bland annat fysisk klassrumsundervisning, samt andra administrativa uppgifter. Din profil Som Field Lead söker vi dig som brinner för coachning och utveckling av dina kollegor. Du är pedagogisk, tålmodig och ansvarsfull. Att vara noggrann och strukturerad är viktigt för dig och du behöver även vara engagerad och ha en positiv attityd. Självklart skall du brinna för städning, precis som vi gör! Inför denna tjänst kräver vi att du: Har mycket god tidigare erfarenhet av hemstädning Innehar B-körkort (från Sverige eller EU) Goda språkkunskaper i både svenska och engelska Kan arbeta flexibla arbetstider måndag-fredag mellan klockan 8-17 Meriterande är om du: Har arbetat i en ledande roll inom just städning samt har jobbat i administrativa verktyg tidigare Har tillgång till egen bil Har erfarenhet av fönsterputs, något serviceyrke eller andra städtyper Om Hemfrid Hemfrid startades 1996 av Monica Lindstedt. Sedan dess har vi varit en pionjär på marknaden och idag är vi runt 2 000 medarbetare som hjälper våra kunder att göra livet enklare. Vi underlättar vardagen med tjänster som städning, trädgårdshjälp, flytt, enklare hantverk, återvinning och mycket annat. Läs gärna mer på vår karriärsida: www.hemfrid.se/karriar. Ansökan Du skickar in din ansökan till tjänsten via "Ansök här" nedan. Vi använder ett personlighetstest i denna rekryteringsprocess för att göra ett objektivt urval för tjänsten. Vid frågor om rekryteringsprocessen vänligen kontakta vår HR-avdelningen på [email protected]. Vill du vara med på vår resa? Ansök nu! Välkommen till Hemfrid!

88 dagar sedan
Sista ansökan:
24 september 2025
Erfaren truckförare till DFDS Professionals
DFDS Professionals AB
Lager- och terminalpersonal

Om jobbet Är du erfaren truckförare eller lagerarbetare och som söker efter möjligheten att jobba med eget ansvar tillsammans med duktiga kollegor? Du blir en viktig del av teamet som säkerställer att vår kunds logistik fungerar smidigt och effektivt. Ute hos vår kund gäller det inte att enbart flytta godset från punkt A till B utan här ställs du inför komplexa utmaningar som kräver erfarenhet och skicklighet bakom trucken. Huvudsakliga arbetsuppgifter Köra motviktstruck med precision och säkerhet. Utföra plock- och transportuppdrag samt buffertlagring. Lasta och lossa gods effektivt. Stapla och lagra produkter på ett strukturerat sätt. Bidra till andra lageruppgifter där din flexibilitet och samarbetsförmåga spelar en nyckelroll. Vem är du? Vi söker dig som trivs med att arbeta i en dynamisk miljö och inte tvekar att ta egna initiativ. Du har ett öga för detaljer och vet hur viktigt det är att varje arbetsuppgift görs med engagemang och noggrannhet. Med din positiva inställning bidrar du till en bra stämning i teamet, och du ser möjligheter där andra ser utmaningar. Vi tror att du: Har minst två års erfarenhet av att köra truck, särskilt motviktstruck. Innehar giltigt truckkort, typ A-B. Är flytande i svenska och kan kommunicera på engelska. Är självgående, flexibel och lösningsorienterad. Vi lägger stor vikt vid din personlighet och attityd – din vilja att bidra till framgång är minst lika viktig som din erfarenhet. Ansökan Tjänsten är på heltid och arbetstiden kan variera. Ansök med ditt CV samt skriv ett personligt brev om varför du skulle passa i denna roll – vi tar ej emot ansökningar via e-post. Ansökningar och intervjuer kommer att utföras löpande, vilket kan innebära att tjänsten kan ha tillsatts innan ansökningstiden har löpt ut. DFDS Professionals Kontaktuppgifter Har du dock frågor om rekryteringsprocessen eller något annat som berör anställningen är du varmt välkommen att kontakta oss på: [email protected] DFDS Group DFDS Group har 10 000 anställda i 25 länder och tillhandahåller frakt- och logistiktjänster i Europa med årliga intäkter på 2,0 miljarder EUR. DFDS grundades 1866, har sitt huvudkontor i Köpenhamn och är noterat på Nasdaq Copenhagen. I Sverige har DFDS cirka 1 000 anställda. DFDS Professionals DFDS Professionals är en rekryterings- och bemanningstjänst inom DFDS Group med ambitionen att vara det naturliga valet inom industri och logistikbranschen i Sverige. Vi tillhandahåller kompetenta och engagerade konsulter och bemanningslösningar samt hjälper vårt breda utbud av kunder att rekrytera rätt talang för framtiden. Vi erbjuder värde till våra kunder genom flexibla affärsmodeller, erfarna medarbetare och operativ kunskap. DFDS | Jönköping | Transport | Logistik | Organisation | Lager | 3PL | Truck | Motviktstruck

88 dagar sedan
Sista ansökan:
24 september 2025
DFDS Professionals söker truckförare på deltid för kommande uppdrag!
DFDS Professionals AB
Lager- och terminalpersonal

Är du en skicklig truckförare med öga för detaljer? DFDS Professionals söker engagerade truckförare för kommande deltidsuppdrag i och runt Jönköping. Vi erbjuder en flexibel och dynamisk arbetsmiljö där dina färdigheter bakom ratten spelar en avgörande roll för våra kunders framgång. Uppdragen varierar i både arbetstider och geografisk plats, och vi söker dig som vill ta nästa steg i din karriär! Om tjänstenI rollen som truckförare hos DFDS Professionals kommer du att: Köra motviktstruck och/eller skjutstativ. Lasta och lossa gods med precision. Stapla och lagra produkter på ett effektivt och säkert sätt. Delta i andra arbetsuppgifter kopplade till terminalarbete. Tjänsten innebär konsultuppdrag hos våra kunder i Jönköping med omnejd. Du blir anställd av oss på DFDS Professionals och arbetar vid behov på olika arbetsplatser inom överenskommet område. Vem är du?Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av truckkörning och trivs i en självständig roll. Du har en hög arbetsmoral, är strukturerad och har lätt för att prioritera dina arbetsuppgifter. Din flexibilitet och prestigelösa inställning gör dig till en uppskattad lagspelare med fokus på god kundservice. Detta är en deltidsanställning för dig som har en annan huvudsaklig sysselsättning på minst 100% eller studier. För att passa i rollen ser vi att du: Är certifierad med truckkort typ A-B. Har goda kunskaper i svenska och kan kommunicera på engelska. Studerar eller har en annan huvudsaklig sysselsättning på minst 100 %. Kan arbeta cirka 1–2 dagar i veckan. Minst ett års tidigare erfarenhet av terminalarbete. Vad erbjuder vi? Som konsult hos DFDS Professionals får du: Ett flexibelt ramavtal med möjligheten att kombinera arbete med studier eller annan sysselsättning. Timlön i nivå med uppdragets krav och arbetsplatsens standard. Möjligheten att arbeta i en varierande och utvecklande miljö där ingen dag är den andra lik. Intresserad? Rekryteringsarbetet sker löpande, och vi återkopplar när vi hittar en matchande tjänst för dig. Frågor? Hör av dig till oss på: [email protected] Observera att ansökningar endast tas emot via vårt ansökningssystem. Sökord: DFDS | Jönköping | Transport | Logistik | Motviktstruck | Skjutstativ | Deltid

88 dagar sedan
Sista ansökan:
13 september 2025
Pokayoke söker en Talent Sourcer- Jönköping
Pokayoke AB
Övriga kontorsassistenter och sekreterare

Om tjänsten Vi behöver stärka upp vårt team med en Talent Sourcer på deltid eller heltid. Du kommer vara en viktig del av vårt team och en stöttepelare till våra Operations Managers. Vi letar efter en energisk och entusiastisk person som är redo att hoppa in och bli en del av vårt härliga team – i en roll som liknar en rekryteringsassistent. Perfekt för dig som studerar HR eller liknande och vill få erfarenhet vid sidan av studierna, då arbetstiderna är flexibla. Vi på Pokayoke brinner för att leverera och att göra det effektivt med kvalitet i fokus. Vi är ett gäng ambitiösa personer som älskar att hjälpa folk hitta sina drömjobb och företag hitta sina drömkollegor inom logistik. Vi är en familjär och stöttande grupp som alltid ser till att ha kul på jobbet! Vi gillar tror på det vi gör och tycker vårt arbete är bland det roligaste vi vet. Dina arbetsuppgifter Som vår nya Talent Sourcer kommer du att vara ett hjärta i vårt team. Du kommer att hjälpa till med allt från att skriva jobbannonser och screena CV:n till att boka intervjuer och hålla kontakten med våra kandidater. Hos oss har du möjligheten att lära dig massor om rekrytering och personalhantering! När du är varm i kläderna kommer du även att hålla intervjuer och få göra de urval som är avgörande i processen. Vad vi söker Du är en positiv och driven person som älskar att arbeta med människor. Du är snabb på att lära och har en "can-do"-attityd. Erfarenhet av rekrytering är meriterande men inte ett krav – vi letar efter någon som är redo att ta på sig en ny utmaning och växa med oss! Du är bra på att kommunicera både skriftligt och muntligt med en känsla för detaljer. Vi arbetar i högt tempo, och att kunna ta snabba beslut är avgörande. Vi erbjuder Flexibla arbetstider som passar ditt schema. En chans att lära och växa inom ett spännande och nytänkande företag. Massor av stöd och möjligheter till personlig och professionell utveckling. En rolig och avslappnad arbetsmiljö där varje dag är ett nytt äventyr! Ansökan Har du frågor om tjänsten? Kontakta ansvarig rekryterare Felicia Pettersson på [email protected] Vi ser fram emot din ansökan!

88 dagar sedan
Sista ansökan:
24 september 2025
Operations Manager till Pokayoke i Linköping
Pokayoke AB
Inköps-, logistik- och transportchefer

Har du erfarenhet från bemanning och brinner för relationer, affärer, Industri och logistik? Vi söker nu en affärsdriven och prestigelös Operations Manager som vill ta nästa steg i karriären och vara med och forma framtidens bemanning. Om rollen I rollen som Operations Manager hos oss på Pokayoke är du en nyckelperson och ansvarar för dina kunder och medarbetare ute hos kund. Du äger ansvaret för att utveckla kunden och även arbeta för att utveckla kundens verksamhet. Du har operation support till din hjälp för det administrativa och även talent sourcers för att hitta de bästa kandidaterna till dina uppdrag. Du får ett stort eget ansvar och friheten att forma din arbetsdag, samtidigt som du har ett engagerat team i ryggen. Du trivs i en dynamisk miljö där du får arbeta nära både kund och medarbetare. Hos oss är det högt i tak, laganda i fokus och varje dag bjuder på nya möjligheter. Vi söker dig som ser laget före jaget, stöttar där det behövs och som är självgående och är redo att kavla upp ärmarna när det krävs. Med din positiva inställning, tillgänglighet och noggrannhet skapar du kvalitet och förtroende – både internt och externt. Dina ansvarsområden: • Bygga och vårda långsiktiga kundrelationer • Aktiv kundbearbetning • Ansvara för hela bemanningsprocessen – från kravprofil till onboarding • Personalansvar för konsulter • Ansvar för arbetsmiljö och trivsel hos våra medarbetare • Vara trygg och tillgänglig för både kund och medarbetare • Självständigt planera ditt arbete för att nå uppsatta mål Vem är du? Du har erfarenhet av bemanning inom Industri, lager och logistik och har arbetat med personalansvar. Du trivs i en roll där du får kombinera operativt arbete med affärsutveckling. Du är strukturerad, prestigelös och lösningsorienterad, med god förmåga att leverera kvalitet även i ett högt tempo. Med noggrannhet och helhetssyn säkerställer du att både kund och konsult lyckas i sina samarbeten. Din bakgrund Vi söker dig som har erfarenhet från bemanning, konsult- eller rekryteringsbranschen och som har god förståelse för Industri, lager- och logistikflöden. Du har tidigare haft personalansvar och är van att arbeta självständigt. Du har ett starkt affärsdriv, är van vid merförsäljning och har goda kunskaper i svenska, i såväl tal som skrift. Körkort är ett krav. Du har god systemvana, och det är meriterande om du har erfarenhet av Intelliplan. Stark lagkänsla och en positiv attityd är något vi värderar högt. Vi erbjuder Hos Pokayoke blir du en del av ett engagerat team som värdesätter kvalitet, samarbete och arbetsglädje. Du får en bred och ansvarsfull roll i ett bolag som växer snabbt, med stor möjlighet att påverka både din egen och företagets utveckling. Vi tror på frihet under ansvar – du får förtroendet att driva dina processer framåt och fatta egna beslut, samtidigt som du har ett team som stöttar och lyfter dig. Hos oss blir du en del av en kultur som präglas av engagemang, laganda och kvalitet. Anställningen är en tillsvidareanställning som inleds med provanställning.

88 dagar sedan
Sista ansökan:
24 september 2025
Sommarvikarie till Texavägens barn och ungdomsboende
Nytida AB
Vårdare, boendestödjare

Nu söker vi på Texavägen sommarvikarier till vårt team på Texavägen i Taberg, strax utanför Jönköping. Nytida erbjuder ett utvecklande jobb där du är med och gör skillnad! Vi söker flera vikarier och har både dagar och nätter tillgängliga. Kul att du hittade hit! Vi tror att du tycker om att möta människor och att du är intresserad av att förstå vad som ligger bakom olika beteenden. Du brukar förmodligen hitta nya sätt att lösa en situation. Det löser sig oftast för du är trygg i dig själv, nyfiken, lyhörd, och närvarande. Om det här stämmer in på dig kanske du vill jobba med oss i sommar? Vad gör vi? Hos oss på Nytida får du möta människor som har olika behov av stöd och omsorg. Det handlar om att stötta barn, unga och vuxna med funktionsnedsättning eller psykosocial problematik. Tillsammans lagar vi mat, städar, går på utflykter, tränar, samtalar och mycket mer. Vi söker dig som vill lära känna, förstå och vara en del av en annan persons liv. Till dig från oss... Introduktion Förmånsportal med rabatter Vi har kollektivavtal samt tillhörande försäkringar. Coachande och stöttande chefer nära dig Tydliga arbetssätt för att ge den bästa omsorgen till våra boende Du får även... genuina möten och erfarenheter som rustar dig för framtiden, oavsett var den är. möjlighet att visa vem du är. Ofta är sommarjobbet en ingång till en tillsvidareanställning hos oss efter din utbildning/examen. en arbetslivserfarenhet som gör stor skillnad på ditt CV. Att ha jobbat med människor som behöver stöd, visar dina kommande arbetsgivare att du har erfarenhet av att möta många olika personer utifrån deras behov. Det behövs i alla branscher. Om Texavägen Texavägen vänder sig till barn och ungdomar som har en diagnos inom autismspektrum och/eller intellektuell funktionsnedsättning och som därför behöver hjälp och stöd i sin vardag. Verksamheten fem platser vardera och åldersspannet ligger mellan 7-16 år. Verksamheten är under omstrukturering till följd av ett ökat behov av stöd till barn i lägre åldrar. En tydlig pedagogisk inriktning ska göra det enkelt att bo men också att arbeta hos oss. Tydliggörande pedagogik och AKK ska genomsyra hela verksamheten och skapa en förutsägbarhet för såväl våra boende som våra medarbetare. Låter det som en spännande resa att vara med på och därmed bidra till att göra världen lite bättre en människa i taget? Tveka isåfall inte att skicka in din ansökan! Till Taberg finns goda buss- och tågförbindelser och med buss tar du dig till Jönköping på 37 minuter, tåget tar 18 minuter. Kika gärna in på våra verksamhetssida: Texavägen – Nytida Om rollen I rollen som boendestödjare utgår du från de boendes individuella behov och ger stöd i det dagliga livet. Tillsammans med dina kollegor arbetar du för att göra dagen meningsfull och innehållsrik. Du stödjer och vägleder med bland annat personlig omvårdnad, måltider, medicinhantering, städning, anhörigkontakt och kommunikation. En viktig del i arbetet är att stimulera och motivera den boende att utveckla sina förmågor och att skapa möjligheter till en aktiv och meningsfull fritid. I dina uppgifter ingår även att dokumentera och planera utifrån genomförandeplaner. Arbetstiden är förlagd dagtid, kvällstid, helger samt sovande jour. Du har en gruppledare eller gruppchef nära dig som delar av sin tid arbetar i verksamheten. Din erfarenhet och kunskap Vi tror att du som söker till oss: - lockas av ett arbete som är varierat och kräver stor kunskap om vård och omsorg och tycker mycket om att möta människor i olika situationer. - är en kreativ person som vågar tänka själv och ta ansvar. - trivs med att jobba i team och stötta dina kollegor. - har B-körkort Vi ser gärna att du är utbildad undersköterska och har arbetat några år inom omsorgen. God datorvana samt erfarenhet av dokumentation är också meriterande. Goda kunskaper i det svenska språket i tal och skrift är ett krav. Övrigt Lön: Vi tillämpar individuell lönesättning Tillträdesdatum: 2025-06-15 Sista ansökningsdag: 2025-05-11 Registerkontroll: Utdrag ur belastningsregister behöver uppvisas inför en eventuell anställning Har du frågor? Kontakta gärna: [email protected], tel: 0763-25 20 52 Facklig kontakt: Kommunal, www.kommunal.se Ansökan Välkommen att ansöka via knappen ”Skicka ansökan” nedan. Vänta inte med att ansöka då vi gör urval löpande. Om du vill veta mer om hur det är att jobba på Nytida så läs gärna mer och träffa några av våra medarbetare här. Om du blir kallad till en intervju behöver du kunna styrka att du har rätt att arbeta i Sverige, genom att uppvisa att du har medborgarskap inom EU/EES eller ett giltigt arbetstillstånd. Nytida ger stöd till barn, unga och vuxna för hela livets behov inom funktionsnedsättning och psykosocial problematik. Vi erbjuder boende, daglig verksamhet, stöd till individ och familj samt skola på cirka 400 enheter runt om i landet. Vi ska vara kvalitetsledande i allt vi gör och vår vision är att göra världen lite bättre, en människa i taget. Våra medarbetare stärker individen i att leva ett självständigt liv. nytida.se

89 dagar sedan
Sista ansökan:
24 september 2025