Nu söker vi en trygg, lyhörd, kvinnlig Personlig assistent i åldern 20-50 år till en av våra barnkunder i Kalmar. Du kommer mestadels arbeta i kundens hem med allt som tillhör vardagen och tillsammans hitta på aktiviteter som tex lyssna på musik, sjunga och ta promenader m.m Arbetstiderna kan variera mellan dag, kväll, både vardagar och helg. Du behöver vara lyhörd och ha lätt för att kunna läsa av kunds mående samtidigt som du är duktig på att ta ansvar och skapa trygghet. Då vår kund oftast är mycket aktiv så krävs det bra fysik för att man skall hinna med i svängarna. Vi ser gärna att du som söker behärskar svenska eller svenska teckenspråk samt svenska i skrift då vår kund har svårare med kommunikationen. Ett plus om du har erfarenhet av autism, självskadebeteende och teckenspråk, men det är inget krav. Vi erbjuder dig Vi erbjuder dig ett varierande och betydelsefullt arbete, där du som medarbetare uppmuntras att fatta egna kloka beslut. Vi har ett stort utbud av digitala utbildningar och andra verktyg för att du ska kunna utvecklas i din yrkesroll. Självklart har vi även friskvårdsbidrag. Om Frösunda Personlig assistans Frösunda är en av landets ledande assistansanordnare med över 25 års erfarenhet. Det gör oss till ett tryggt företag för dig som medarbetare och för våra kunder och närstående. Vi är en ansvarsfull arbetsgivare som tar helhetsansvar för assistansen dygnet runt. Tack vare lokala kontor över hela Sverige i kombination med centrala stödfunktioner finns vi alltid här för dig och dina kunder. Som medarbetare hos oss får du ett varierande arbete och möjlighet att utvecklas. Här gör du skillnad - varje dag. Övrig information Anställningsform: Vikariat ca 30% med möjlighet till mer över sommaren Omfattning: deltid, enligt överenskommelse Arbetstid: Dag, kväll, helg. Tillträde: omkring v 25 efter överenskommelse Vi tillämpar individuell lönesättning och har kollektivavtal. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Sista ansökningsdag 250415 Vid frågor om tjänsten, är du varmt välkommen att kontakta: Linda Eliasson | 010 130 30 06 | [email protected] Varmt välkommen med din ansökan!
Vår kund söker en kvinnlig assistent på en visstidsanställning!Du är en glad, positiv och pigg tjej på ca 35-65 år. Du bör ha lite erfarenhet av vård och omsorg men det viktigaste är att du passar in i teamet och hos våran kund. vår kund behöver ha hjälp med allt i sin vardag och du har en kollega vid din sida då kunden har dubbelassistans.Schemat är 11 pass på 31 dagar enligt ett fyraveckors schema. Arbetstiderna är 08,00-20,00, 08,00-14,30 eller 14,30-20,00. Inga nätter eller jour. Vi erbjuder dig Vi erbjuder dig ett varierande och betydelsefullt arbete, där du som medarbetare uppmuntras att fatta egna kloka beslut. Vi har ett stort utbud av digitala utbildningar och andra verktyg för att du ska kunna utvecklas i din yrkesroll. Självklart har vi även friskvårdsbidrag. Om Frösunda Personlig assistansFrösunda är en av landets ledande assistansanordnare med över 25 års erfarenhet. Det gör oss till ett tryggt företag för dig som medarbetare och för våra kunder och närstående. Vi är en ansvarsfull arbetsgivare som tar helhetsansvar för assistansen dygnet runt. Tack vare lokala kontor över hela Sverige i kombination med centrala stödfunktioner finns vi alltid här för dig och dina kunder. Som medarbetare hos oss får du ett varierande arbete och möjlighet att utvecklas. Här gör du skillnad - varje dag. Övrig information Anställningsform: visstidsanställning så länge uppdraget varar Omfattning: deltid Arbetstid: dag, kväll, helg Tillträde: 1 april med introduktion i mars Vi tillämpar individuell lönesättning och har kollektivavtal. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Sista ansökningsdag 20250316 Vid frågor om tjänsten, är du varmt välkommen att kontakta: Verksamhetschef Katarina Weiman tel 010-1303157 eller mail: [email protected] Varmt välkommen med din ansökan!
Tjänsten är ett vikariat på 12 månader, med eventuell möjlighet till förlängning. På Hatstore är vi mer än bara en e-handelsplattform för huvudbonader – vi är ett team av drivna och passionerade individer som tillsammans skapar något unikt. Här får du möjligheten att växa, testa nya idéer och vara en del av en kultur där entreprenörskap och gemenskap står i centrum. Vi är stolta över vår internationella tillväxtresa och letar nu efter fler som vill vara med och göra skillnad. Har du en stark passion för försäljning och vill vara med och forma vår B2B-avdelning? Då är detta den perfekta möjligheten för dig! Vi söker just nu en företagssäljare på heltid. Du blir en del av ett litet men dynamiskt team som huvudsakligen fokuserar på att driva Hatstores försäljning framåt. Som företagssäljare kommer du ha daglig kontakt med våra företagskunder över hela världen, både nya och befintliga, för att erbjuda anpassade produkter som möter deras behov och överträffar deras förväntningar! Vi tror att samarbetet med vår interna avdelningar är en avgörande faktor för att lyckas i rollen som företagssäljare. Dina arbetsuppgifter Kontakt via mail och telefon med både nya och befintliga kunder Utföra försäljningsaktiviteter för både specialdesignade produkter och eventuellt andra erbjudanden. Arbeta som en del av ett mindre team och bidra till en positiv, samarbetsinriktad och kundfokuserad miljö. Samarbeta nära vårt interna avdelningar. Vid behov jobba med uppsökande försäljning Kvalifikationer För att trivas och lyckas i denna roll ser vi gärna att du har: Erfarenhet av B2B-försäljning. Flytande kunskaper i både engelska och svenska. En god förståelse för hela B2B-säljprocessen. En nyfikenhet och vilja att testa nya idéer och ta egna initiativ. En ambitiös och resultatinriktad inställning.
Vill du vara en del av ett arbetsteam som dagligen arbetar för att ge andra människor möjligheten till ett bra liv? Då har du hamnat på rätt plats! Just nu söker vi efter en passionerad och ansvarsfull sjuksköterska till Vasallparken för arbete under sommaren med en möjlighet till förlängning under hösten 2025. En sjuksköterska som vill hjälpa oss att leva ut vår vision – Alla har rätt till ett bra liv. Det är en möjlighet för dig att utvecklas och göra skillnad samtidigt som du arbetar på ett företag som värdesätter glädje och engagemang. Sök nu och bli en del av vårt fantastiska team! Om oss Hos oss på Humana kommer du att arbeta utifrån ett personcentrerat förhållningssätt, där varje persons individuella önskemål och behov står i fokus. Du kommer att bidra till en meningsfull vardag som präglas av god omsorg. Du, tillsammans med dina kollegor, är en viktig del för en trygg och meningsfull tillvaro för våra seniorer. Hos oss på Humana Vasallparken får du chansen att arbeta i en engagerad och glädjefylld arbetsmiljö där du dagligen gör stor skillnad i andra människors liv. Arbetsbeskrivning Som sjuksköterska på Humana Vasallparken kommer du bland annat ansvara för att omvårdnadsåtgärder planeras, genomförs, följs upp och utvärderas. Du är även en viktig del i verksamhetens och dina medarbetares kompetensutveckling då du vid behov även utbildar och handleder omvårdnadspersonalen. Exempel på arbetsuppgifter Utföra självständiga bedömningar, medicinska behandlingar och omvårdnadsinsatser Hantera och följa upp dokumentation och avvikelser Vara med vid inflyttning av nya kunder och ansvara för delegering av hälso- och sjukvårdsuppgifter Om anställningen Arbetstid och tjänstgöringsgrad: Arbetstiderna i nuläget är dagtid måndag-fredag kl. 07-16 oavsett röd dag eller ej. Tjänstgöringsgrad mellan 75-100% Lön: Lönen sker enligt överenskommelse och övriga ersättningar sker enligt kollektivavtal. Tillträde: Enligt överenskommelse från maj och framåt. Vad får du? Möjligheten att dagligen ge god vård och omsorg till de äldre, samt skapa en meningsfull och trygg tillvaro för varje individ En chans att utveckla din kompetens och erfarenhet inom vård och omsorg En möjlighet att vara en del av ett företag som värdesätter glädje, ansvar och engagemang Vem är du? För denna tjänst så krävs det att du är legitimerad sjuksköterska, gärna med erfarenhet från äldreomsorg. Som person är du prestigelös, lösningsorienterad, organiserad och ansvarsfull. Du har ett positivt synsätt och trivs med att arbeta i en snabbrörlig och dynamisk miljö. För att trivas och lyckas i rollen ser vi gärna att du har lätt för att skapa relationer och har god samarbetsförmåga. Vi söker dig som: Är legitimerad sjuksköterska Har kunskap att dokumentera i journalsystem (ex. cosmic) Besitter goda kunskaper i svenska i tal och skrift Det är meriterande om du har: Erfarenhet av att arbeta inom äldreomsorg eller hemtjänst Erfarenhet av att arbeta med personer med demenssjukdom Erfarenhet av verksamhet som drivs i privat regi Erfarenhet av dokumentationsarbete En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss på Humana är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och eventuella dokument som styrker rätten till arbete inom Sverige. Vad händer nu? Vi ser gärna att du ansöker snarast då vi går igenom urvalet löpande och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag. Vill du veta mer om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta oss! Välkommen med din ansökan! Kontaktuppgifter Catrin Lamell Sjögren, Verksamhetschef [email protected] 073-0593609
Mister York söker en driven ledare till Kalmar Sveaplan Mister York är en växande hamburgerkedja som utmanar branschen och erbjuder vad vi kallar den nya generationens fast food. Vi tycker att en burgare gjord på kvalitativa råvaror inte skall behöva kosta en förmögenhet, det ska inte heller ta lång tid att få den i handen. Mister York serverade sin första burgare sommaren 2020 ur en foodtruck. Idag öppnar vi fullskaliga snabbmatsrestauranger samtidigt som vi driver vidare och utvecklar våra mindre containerhus. Mister York har benämnts som Sveriges bästa burgarkedja i flera forum, något vi är väldigt stolta över! Nu söker Mister York en ny General Manager till Kalmar Sveaplan! Är du den vi söker? Vi söker dig som har 2+ års erfarenhet och kunskap av en ledande befattning inom hotell och restaurangbranschen, där fast food är meriterande. Du har god erfarenhet av att arbeta med ekonomisk uppföljning och budgetansvar. Du arbetar lösningsfokuserat och har en god utlärningsförmåga. Du är serviceinriktad, organiserad och trivs i ledarrollen. Vad innebär rollen som General Manager på Mister York? Som General Manager bär du huvudansvaret över enhetens personal, drift samt måluppfyllelse, vilket inkluderar ekonomi, renlighet, kvalitet och service. Med hjälp av ett gott ledarskap får du dina medarbetare att växa genom rätt vägledning och delegering. Som högsta chef på enheten bär du som General Manager ansvar för att alla medarbetare följer de uppsatta riktlinjerna samt ansvarar för en god arbetsmiljö på arbetsplatsen. Du är en ambassadör för företaget Mister York och du bidrar med resurser och engagemang vid behov till hela distriktet du verkar i. Du sprider god energi och skapar engagemang hos din personal för att få fler att vilja växa och utvecklas i sina roller. Du arbetar operativt i drift på din restaurang 60% av din arbetstid där fokus är att leda genom exempel. Som General Manager ansvarar du för driften av hela enheten, vilket bland annat inkluderar: Optimering av restaurangens drift Utbildningsansvar av nya och befintliga skiftledare. Huvudansvar för inventering och inköp. Huvudsakligt ansvar för miljö, renlighet och hälsa med uppföljning av egenkontrollprogram, checklistor och rutiner. Försäljningsprognoser och schemaläggning utifrån Mister Yorks riktlinjer Ansvar för behovsanalys och rekrytering till enheten Ansvarar över att produkt och bemötande håller Mister Yorks standard Genomföra medarbetarsamtal och coachning av medarbetare kontinuerligt Fullständigt ekonomiskt resultat och budgetansvar Genomför och planerar personalaktiviteter. Anställningsform: Provanställning Anställningens omfattning: Heltid Tillträde: Enligt överenskommelse Löneform: Månadslön Arbetstider: Dagtid med variation för uppföljning och optimering. Hög kvalitet är något som genomsyrar hela vår verksamhet. Alla som arbetar inom vår verksamhet ska veta varför de går till jobbet varje morgon och hur de är med och bidrar. Som chef är det viktigt att du bidrar med positiv stämning på arbetsplatsen och skapar en trygg miljö för alla anställda. Mister York är anslutna till kollektivavtal.
Vill du jobba på regionens ledande djursjukhus som erbjuder högkvalitativ djursjukvård för sällskapsdjur? Vill du vara med på en resa mot ett nytt modernt djursjukhus? Då kan detta var tjänsten för dig! Om jobbet Som en del av AniCura-koncernen är AniCura Kalmarsunds Djursjukhus ledande inom högkvalitativ djursjukvård för sällskapsdjur. Vår vision är att tillsammans skapa framtidens djursjukvård och satsar kontinuerligt på kvalitet och service. På AniCura Kalmarsunds Djursjukhus arbetar ca 100 anställda och tillsammans brinner vi för djursjukvård och dess utveckling. Hos oss på AniCura Kalmarsunds Djursjukhus erbjuder vi tjänster inom akutsjukvård, neurologi, kirurgi, ortopedi, bilddiagnostik och medicinska utredningar. Kalmarsunds Djursjukhus är en remissinstans dit många patienter remitteras från andra djurkliniker och djursjukhus. Vi har en akutmottagning som är öppen alla dagar året runt mellan 08:00-22:00 och vi har inlagda patienter på vår vårdavdelning dygnet runt. AniCura Kalmarsunds Djursjukhus kommer gå ihop med AniCura Läckeby Djurklinik och tillsammans bygga regionens mest moderna djursjukhus som ska stå klart våren 2026. Som medarbetare hos oss kommer du få vara med i en spännande resa och få chansen att vara med från början i toppmoderna lokaler. Är du intresserad av att vara med på resan? Tveka inte att skicka in din ansökan. Som djursjukskötare får du en varierande vardag och jobbar tillsammans med engagerade och kompetenta kollegor. Dina uppgifter kan bestå av allt från generell omvårdnad och behandling av djur, narkos vid operationer, triagering och akutinsatser. På djursjukhuset får du möjlighet att arbeta i en inspirerande och utvecklande miljö där ingen dag är den andra lik. Samarbete, god kommunikation och stark teamkänsla är nyckelfaktorer i vårt arbete. Tjänsten är en tillsvidareanställning på 100%, som inleds med en provanställning. Arbetstiden är förlagd till dag, kväll och helg. Vem är du? Du är legitimerad djursjukskötare som sätter kvalitet och service främst. Du har arbetat några år inom branschen och har god anestesivana. Som person är du ansvarstagande, engagerad, lösningsorienterad och klarar att hålla fokus i akuta situationer. Du är en lagspelare som kan jobba såväl självständigt som i team, du delar med dig av kunskap och kan hugga i där det behövs. Du trivs med att jobba i ett högt tempo och har en förmåga att göra prioriteringar. Du har ett genuint intresse för djur och människor samt värnar om ett förtroendefullt möte med kunder och patienter. Du har en god kommunikativ förmåga och brinner för såväl egen som verksamhetens utveckling. Vi erbjuder dig Att tillsammans med AniCura få möjlighet att vara med och driva den spännande tillväxt- och förändringsresa som företaget befinner sig på Möjligheter till personlig utveckling Frihet att ta ansvar och möjlighet att påverka Tjänstepension, friskvårdsbidrag och kollektivavtal Vår ambition är att vara den mest attraktiva arbetsgivaren inom djursjukvården. Våra patienter och djurägare ska uppleva högsta vårdkvalitet och bästa service. AniCura är ett värderingsstyrt företag och våra värderingar vägleder oss i hur vi agerar externt och internt. De är också vägledande för ledarskapet inom AniCura. Låter det intressant? Ansök genom att klicka på sök. Sista ansökningsdatum är den 31 mars 2025, urvalsprocessen sker löpande så vänta inte med att skicka in din ansökan. För frågor om rekryteringsprocessen vänligen kontakta Rekryteringsansvarig Mikaela Lundh, [email protected] eller telefon: 0724 01 56 10. För frågor om tjänsten vänligen kontakta Sköterskechef Carina Sjöman [email protected] eller telefon: 0734 34 75 66. Tillträde sker enligt överenskommelse.
Vill du jobba på regionens ledande djursjukhus som erbjuder högkvalitativ djursjukvård för sällskapsdjur? Brinner du för att skapa förtroendefulla kundmöten? Då kan detta var tjänsten för dig! Om oss Som en del av AniCura-koncernen är AniCura Kalmarsunds Djursjukhus ledande inom högkvalitativ djursjukvård för sällskapsdjur. Vår vision är att tillsammans skapa framtidens djursjukvård och satsar kontinuerligt på kvalitet och service. På AniCura Kalmarsunds Djursjukhus arbetar ca 100 anställda och tillsammans brinner vi för djursjukvård och dess utveckling. Hos oss på AniCura Kalmarsunds Djursjukhus erbjuder vi tjänster inom akutsjukvård, neurologi, kirurgi, ortopedi, bilddiagnostik och medicinska utredningar. Kalmarsunds Djursjukhus är en remissinstans dit många patienter remitteras från andra djurkliniker och djursjukhus. Vi har en akutmottagning som är öppen alla dagar året runt mellan 08:00-22:00 och vi har inlagda patienter på vår vårdavdelning dygnet runt. Om jobbet Som receptionist är du djursjukhusets ansikte utåt och den första personen våra kunder och patienter möter. Du kommer att vara den som hälsar välkomna, svarar i telefon och hjälper till med bokningar. Dina arbetsuppgifter inkluderar bland annat att ta emot kunder och patienter, rådgivning, tidsbokninga, kontakt med försäkringsbolag samt försäljning och beställningar i butiken. Tjänsten är ett sommarvikariat på minst 3 månader. Arbetstiden är varierande och innebär arbete på vardagar, kvällar och helger. Vem är du? Som person är du ansvarstagande, engagerad, flexibel, driven och älskar kundkontakt. Det är meriterande om du har erfarenhet av kundbemötande i tidigare tjänst och/eller tidigare arbetslivserfarenhet samt är djurvårdare. Du trivs med att jobba i ett högt tempo och har en förmåga att göra prioriteringar. För att lyckas i rollen tror vi du har en positiv inställning, kan ta egna initiativ, duktig kommunikatör och har en god förmåga till samarbete med så väl kollegor som kunder. Det som kännetecknar dig är att du har ett genuint intresse för både djur och människor samt vill bidra till att skapa förtroendefulla möten med kunder och patienter. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet och din passion för djur. Du är nyfiken och inte rädd att hugga i där det behövs med målsättningen att ge våra patienter bästa möjliga bemötande. Du har goda kunskaper i svenska språket, både i tal och skrift samt behärskar engelska. Rollen förväntas grundläggande kunskaper inom Office 365. Låter det intressant? Ansök genom att klicka på sök. Sista ansökningsdatum är den 28 februari 2025, urvalsprocessen sker löpande så vänta inte med att skicka in din ansökan. För frågor om rekryteringsprocessen vänligen kontakta Rekryteringsansvarig Mikaela Lundh, [email protected] eller telefon: 0724 01 56 10. För frågor om tjänsten vänligen kontakta Sköterskechef Karin Hansson [email protected] eller telefon: 0734 34 77 20. Tillträde sker enligt överenskommelse.
Vill du jobba på regionens ledande djursjukhus som erbjuder högkvalitativ djursjukvård för sällskapsdjur? Är du djurvårdare på utökad nivå och söker ett sommarjobb, kortare vikariat och/eller timvikariat? Då kan detta var tjänsten för dig! Om oss Som en del av AniCura-koncernen är AniCura Kalmarsunds Djursjukhus ledande inom högkvalitativ djursjukvård för sällskapsdjur. Vår vision är att tillsammans skapa framtidens djursjukvård och satsar kontinuerligt på kvalitet och service. På AniCura Kalmarsunds Djursjukhus arbetar ca 100 anställda och tillsammans brinner vi för djursjukvård och dess utveckling. Hos oss på AniCura Kalmarsunds Djursjukhus erbjuder vi tjänster inom akutsjukvård, neurologi, kirurgi, ortopedi, bilddiagnostik och medicinska utredningar. Kalmarsunds Djursjukhus är en remissinstans dit många patienter remitteras från andra djurkliniker och djursjukhus. Vi har en akutmottagning som är öppen alla dagar året runt mellan 08:00-22:00 och vi har inlagda patienter på vår vårdavdelning dygnet runt. Om jobbet Som djurvårdare på utökad nivå får du en varierande vardag och jobbar tillsammans med engagerade och kompetenta kollegor. Dina uppgifter kan bestå av allt från generell omvårdnad och behandling av djur, ge medicinska behandlingar och följa ordinationer från veterinär, dokumentera och rapportera djurens hälsa och välbefinnande, triagering och assistera vid veterinärbesök. På djursjukhuset får du möjlighet att arbeta i en inspirerande och utvecklande miljö där ingen dag är den andra lik. Samarbete, god kommunikation och stark teamkänsla är nyckelfaktorer i vårt arbete. Här ges du möjlighet att arbeta och utvecklas på våra olika avdelningar poliklinik, akutmottagning, vårdavdelning och operation. Vi söker nu djurvårdare på utökad nivå till ett kortare vikariat, timvikariat och sommarjobb. Arbetstiden är varierande och innebär arbete på vardagar, kvällar, nätter och helger. Vem är du? Du är utbildad Djurvårdare på nivå 2 eller 3. Har du några års erfarenhet från branschen är det meriterande. Som person är du ansvarstagande, engagerad, lösningsorienterad och har en god kommunikativ förmåga. Att arbeta både självständigt och i team är något som känns naturligt. Du trivs med att jobba i ett högt tempo och har förmåga att göra prioriteringar. Med ett genuint intresse för både djur och människor, tillsammans med en strävan efter förtroendefulla möten med kunder och patienter vill du bidra till vårt team. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet och din passion för djur. Din ambition och vilja att ständigt utvecklas och lära är något vi värdesätter. Du är nyfiken och är inte rädd att hugga i där det behövs med målsättningen att ge våra patienter bästa möjliga vård och bemötande. Goda kunskaper i svenska språket, både i tal och skrift. Du behärskar engelska. Låter det intressant? Ansök genom att klicka på sök. Sista ansökningsdatum är den 9 mars 2025, urvalsprocessen sker löpande så vänta inte med att skicka in din ansökan. För frågor om rekryteringsprocessen vänligen kontakta Rekryteringsansvarig Mikaela Lundh, [email protected] eller telefon: 0724 01 56 10. För frågor om tjänsten vänligen kontakta Sköterskechef Cecilia Danielsson [email protected] eller telefon: 0734 34 78 60. Tillträde sker enligt överenskommelse.
Det flesta företag skulle skriva under på att kundnöjdheten är viktig, och något som man aktivt strävar efter. Men hos oss på Nordic Nest Group är det mer än så. Vi vill inte bara ha nöjda kunder, vi vill skapa ett värde långt bortom själva köpet. Vår allra första grundsten är att vi ska skapa världens bästa kundupplevelse, och det gör vi genom att vi faktiskt bryr oss om våra kunder, på riktigt. För att säkerställa att vi kan leverera kundservice i världsklass stärker vi upp med fler norsktalande hjältar till vårt kundserviceteam! Vad innebär rollen som kundservicemedarbetare på Nordic Nest Group? I team Customer Care kommer du tillhöra ett glatt, internationellt gäng med kollegor från flera olika länder med en fantastisk gemenskap och sammanhållning. Vi är engagerade, älskar utmaningar och det bästa vi vet är att jobba tillsammans! Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer vara att: Hjälpa och ta hand om våra kunder via telefon, mejl och chatt Leverera förstklassig service med omtanke och lösningsorientering Skapa en kundnöjdhet i världsklass i varje arbetsmoment Arbeta mot uppsatta mål Utöver ovanstående kommer du dessutom ha möjligheten att försöka vinna förstaplatsen i någon av de populära pingis-turneringarna som pågår under rasterna samt att rasta kroppen med ett härligt gympass i vårt gym efter jobbet. Vem tror vi att du är? Vi värdesätter personliga egenskaper och söker dig som har en passion för kundservice och förstår att de små detaljerna kan göra den stora skillnaden. Du är lyhörd, kommunikativ och brinner för att hjälpa andra. Det är viktigt att du trivs i en tempostark och energifylld miljö med snabba förändringar. För att lyckas i rollen behöver du vara strukturerad och noggrann i ditt arbete, ha förmåga att ta eget ansvar och drivas av att tillsammans med teamet jobba mot mål. För denna rollen söker vi kollegor som är flytande i tal och skrift i norska samt engelska,. Teamkänsla och engagemang är en viktig del av vår kultur. Det är därför viktigt att du trivs med att vara del av ett engagerat team och att bidra till teamkänsla för att vi tillsammans ska kunna nå våra uppsatta mål. Så, är du redo att bli en del av teamet? Vi erbjuder ett vikariat på deltid med start 2025-05-01 och som sträcker sig fram till 2025-12-31. Våra arbetstider är förlagda till vardagar och kontorstider och vi arbetar tillsammans på vårt härliga kontor i Kalmar. Vi jobbar ständigt för att skapa världens bästa kundupplevelse och med det kommer vi utöka arbetstiderna till kväll och/eller helg vid behov. Vi tror att talang och personliga egenskaper säger mer om din prestation än dokumenterad erfarenhet. Därför använder vi personlighetstester i det tidiga skedet av rekryteringsprocessen. För tjänsten genomför vi även arbetsprover i syfte att testa skriftlig kommunikationsförmåga. Låter detta som rätt tjänst för dig? Skicka in din ansökan redan idag - vi arbetar med ett löpande urval så tjänsten kan komma att tillsättas innan annonsens slutdatum. Har du frågor kring tjänsten är du välkommen att höra av dig till Oscar Gorton, Department Lead Nordics, på [email protected]. Vi ser fram emot din ansökan!
Vill du göra skillnad i en annans människas liv? Vill du ha ett viktigt, roligt och varierande arbete? Då kommer du att trivas i rollen som Personlig assistent hos mig! Jag är en 20-årig tjej med intellektuell funktionsnedsättning, CP-skada och autism som behöver hjälp med det mesta i vardagen. Det kan t ex vara matning, personlig hygien och förflyttning. Jag har daglig verksamhet tre dagar i veckan. Jag tycker om att pyssla och baka hemma, bada, ta promenader och göra utflykter på stan. Jag tränar regelbundet i bassäng och därför är det bra om du är trygg och trivs i vatten. Som assistent hos mig ingår du i en arbetsgrupp med 16 andra härliga och kunniga assistenter. Vi jobbar alltid i team om två vilket skapar en trygghet och gemenskap. Du erbjuds löpande handledning och kompetensutveckling som gör att du stärks och utvecklas i din roll. Du bjuds också in till regelbundna arbetsplatsträffar och gemensamma aktiviteter som stärker sammanhållningen i gruppen. Som anställd hos Frösunda har du tjänstepension och försäkringar enligt avtal. Här får du också förmåner som friskvårdsbidrag. Om dig: Jag söker dig som är empatisk med en varm och omhändertagande personlighet. Du är lyhörd och kan se mina behov, även om jag inte kan uttrycka dem med ord. Du har en god samarbetsförmåga, är tydlig och kommunikativ. Är du initiativ och kreativ är det ett stort plus-jag vill gärna att du ser möjligheter snarare än hinder med min funktionsnedsättning. Övrig information Anställningsform: Visstidsanställning-så länge assistansuppdraget varar Omfattning: Deltid Arbetstider: varierat dygnet runt alla dagar i veckan Tillträde: enl överenskommelse Vi tillämpar individuell lönesättning och har kollektivavtal. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Sista ansökningsdag: 2025-03-28 Vid frågor om jobbet, är du välkommen att kontakta: Linda Eliasson, Verksamhetschef 010-130 30 06 Katarina Weiman, Verksamhetschef 010-130 31 5 Varmt välkommen med din ansökan!
Välj ett jobb för att visa detaljer