Tjäna 32 000 SEK/M

Sök jobbet som säljare på Aldovo för att tjäna 32 000 SEK/M! Pratar du flytande svenska & vill tjäna 32 000 SEK/M? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet kommer du att få boka en telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att få jobbet & tjäna 32 000 SEK/M. Sök Nu! 😃 Erbjuds: ∙ Garantilön & provision ∙ Tjäna mycket pengar utan lönetak ∙ Sälj- & produktutbildning Krav: ∙ Flytande svenska i tal & skrift ∙ Vill jobba som innesäljare ∙ Driven & resultatorienterad

12 april 2024
Sista ansökan:
12 maj 2024
Jobba Som Innesäljare

Sök jobbet som säljare på Aldovo för att jobba som innesäljare! Pratar du flytande svenska & vill jobba som innesäljare? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet kommer du att få boka en telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att få jobbet & jobba som innesäljare. Sök Nu! 😃 Erbjuds: ∙ Garantilön & provision ∙ Tjäna mycket pengar utan lönetak ∙ Sälj- & produktutbildning Krav: ∙ Flytande svenska i tal & skrift ∙ Vill jobba som innesäljare ∙ Driven & resultatorienterad

12 april 2024
Sista ansökan:
12 maj 2024
Personliga assistenter sökes till en pojke på 9 år.

Beskrivning av tjänsten som personlig assistent Vi söker nu personligaassistenter som vill arbeta hos vår kund i Karlskoga på schemarad och som vikarie vid sjukdom eller annan ledighet. Kunden är en pojke på 9 årsom har autism. Han tycker mycket omatt leka ochvara utomhus i alla väder. han tycker om att bada, åka till lek land samt ta det lugnt och mysa.Han behöver stöd hjälp med personlig omvårdnad och att man finns nära honom hela tiden och ger honom det stöd han behöver. Du som söker tror vi är trygg i dig själv, lugn, lekfull, aktiv,inkännande, initiativ tagande och kan ligga steget före och läsa av eventuella risker. Vi tror att du är självgående och drivande vilket gör att du kan hjälpa kunden framåt med en positiv inställning till dagens aktiviteter. Vi söker dig som kan arbeta varannanhelgoch som kan arbeta någon dag i veckan på schemarad och arbeta mer på lov och vid behov. Vi erbjuder dig Vi erbjuder dig ett varierande och betydelsefullt arbete, där du som medarbetare uppmuntras att fatta egna kloka beslut. Vi har ett stort utbud av digitala utbildningar och andra verktyg för att du ska kunna utvecklas i din yrkesroll. Självklart har vi även friskvårdsbidrag. Utbildning, erfarenhetoch personliga egenskaper Erfarenhet av vård ellerarbete som personligassistent utbildning autism/lågaffektivt bemötande körkort svenska språket är av vikt. gärna teckenstöd Om Frösunda Personlig assistansFrösunda är en av landets ledande assistansanordnare med över 25 års erfarenhet. Det gör oss till ett tryggt företag för dig som medarbetare och för våra kunder och närstående. Vi är enansvarsfull arbetsgivare som tar helhetsansvar för assistansen dygnet runt. Tack vare lokala kontor över hela Sverige i kombination med centrala stödfunktioner finns vi alltid här för dig och dina kunder. Som medarbetare hos oss får du ett varierande arbete och möjlighet att utvecklas. Här gör du skillnad - varje dag. Övrig information Anställningsform: Visstidsanställning / Vikarie anställning. Omfattning: Deltid. Arbetstid: varannan helg 9-15/11-17, veckodag 15-19.30 Tillträde: from maj Vitillämpar individuell lönesättning och har kollektivavtal. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Innan anställning kommerbegäran om utdrag från belastningsregistret krävas. Vid frågor om tjänsten, är du varmt välkommen att kontakta: VerksamhetschefPia Widé[email protected] sista ansökningsdag 20240531 Varmt välkommen med din ansökan!

12 april 2024
Sista ansökan:
31 maj 2024
Innesäljare/Logistiker till affärsområdet Anläggning & Entreprenad till LBC

LBC Logistik AB är ett transportsäljande företag med sitt huvudsakliga verksamhetsområde i Värmland och Örebro Län, med verksamhet över hela Mellansverige genom våra transporter. Vi är måna om den lokala kontakten med marknaden och har kontor både i Karlskoga och i Kristinehamn. Vår fordonsflotta ägs av våra delägare och vi är verksamma inom anläggnings-, maskin-, miljö-, fjärr-, volym-, bud- och flyttsektorn. Idag har vi totalt ett fyrtiotal delägare och över 100 fordon i LBC. Fler på vintern då vi sysselsätter många externa entreprenörer inom snöröjning. LBC Logistik bildades 2003 genom sammanslagningen av Karlskoga Lastbilscentral och LBC Kristinehamn. Två centraler med rötter ifrån 1930-talet. Vill du läsa mer om oss kan du göra det på www.lbc.se Är du redo för en central roll som Innesäljare/Logistiker på LBC Logistik? Vill du vara en nyckelperson i ett team som alltid strävar efter hög kvalitet, kundnöjdhet, utveckling och tillväxt? Då kan detta vara din nästa utmaning! Vem är du? Vi söker en engagerad och målinriktad kollega som trivs i en platt organisation och eget ansvar. Du är en utmärkt serviceinriktad kommunikatör och har förmågan att bygga långsiktiga affärsrelationer med våra kunder och ha många bollar i luften. Med ett starkt fokus på kundservice är du redo att ta ansvar för att driva och optimera vår transportverksamhet inom anläggnings- och entreprenadsektorn. Dina ansvarsområden inkluderar: • Planering och koordinering av transportuppdrag inom anläggning och entreprenad. • Aktivt säljande och upprättande av offerter för både enskilda transporter och entreprenadtjänster. • Kundkommunikation via telefon, e-post och personliga möten för att säkerställa en hög servicenivå. Vad krävs för rollen? Vi letar efter en noggrann, strukturerad och lösningsbenägen person med starkt eget driv och initiativförmåga. Du trivs i en miljö där tempo och förändring är en del av vardagen. Tidigare erfarenhet inom branschen är meriterande, liksom kunskap om transport- och entreprenadbranschen samt administrativ hantering. Varför ska du välja oss? På LBC Logistik är vi ett team som arbetar tillsammans för att uppnå gemensamma mål. Vi erbjuder en trevlig arbetsmiljö där din insats spelar en stor roll för vår fortsatta tillväxt. Om du är redo för nya utmaningar och vill vara en del av vårt team ser vi fram emot din ansökan! Övrigt Placering: Karlskoga Omfattning: Heltid, tillsvidare med 6 månaders provanställning Tillträde enligt överenskommelse Ansökan Är du personen vi söker? Skicka i så fall in din ansökan redan idag via knappen nedan. Urval sker löpande och tjänsten kommer tillsättas så fort vi har hittat rätt person, så vänta inte med din ansökan. I denna rekrytering samarbetar LBC Logistik med Qtym. Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta: Sofia Graflund, 070-423 34 23, [email protected] För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen, samt möjliggöra god kommunikation med våra sökande ber vi dig skicka in din ansökan digitalt via ansökningsknappen.

12 april 2024
Sista ansökan:
12 maj 2024
Kyrkogårdschef 100%

Då vår nuvarande kyrkogårdschef går i pension söker vi nu hans efterträdare. Som kyrkogårdschef leder du all verksamhet på församlingens kyrkogårdar inklusive vårt krematorium.Till din hjälp har du medarbetare i arbetsledande funktioner som ansvarar för den dagliga driften på kyrkogårdarna. Du har budget-/personal-/samt arbetsmiljöansvar. Du sköter också kontakten med press och media gällande kyrkogårdarna. Du arbetar både strategiskt och operativt och har många kontakter både internt och externt. Du är drivande i ditt arbete och på delegation ansvarar du för de myndighetsbeslut som följer begravningslagen. Du är med i församlingens chefsgrupp och din närmaste chef är kyrkoherden. Vi söker dig som är en kommunikativ, öppen och trygg ledare som på ett lyhört och uppmuntrande sätt vill leda förvaltningens verksamhet och medarbetare framåt på ett långsiktigt och hållbart sätt. Du har förmåga att lyfta medarbetarna, du skapar delaktighet och är tydlig i ditt ledarskap. Vi ser gärna att du har en eftergymnasial utbildning inom relevant område, eller erfarenhet som bedöms som likvärdig. Du har några års erfarenhet som ledare och har gått chefs/ledarskapsutbildning. Vi ser också att du har erfarenhet av ekonomisk förvaltning. Du är lojal med Svenska kyrkans värderingar. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet för tjänsten. B-körkort samt tillgång till egen bil är ett krav. 2025-01-01 bildar Karlskoga församling samt Degerfors-Nysunds församling Södra Bergslagens pastorat vilket för tjänsten innebär tillkommande kyrkor, kyrkogårdar och medarbetare. Frågor och upplysningar om tjänsten kan du få av; Kyrkoherde Pernilla Rosin [email protected] Facklig förtroendeman Vision Eva Bonander [email protected] Personalhandläggare Ingela Andersson [email protected] Tel: 0586-68811 Lämna din ansökan på [email protected] Tillträde enligt överenskommelse

12 april 2024
Sista ansökan:
12 maj 2024
Borroperatör till Björneborg Steel

Nu letar vi efter en noggrann Borrmaskinsoperatör som kommer stärka Björneborgs verksamhet. Har du tidigare arbetat med bearbetning, svarv och/eller fräs kan detta vara ett spännande steg i din karriär! Information om tjänsten Professionals Nord söker i samarbete med Björneborg Steel en Borrmaskinsoperatör. Uppdraget är en del av vår personaluthyrning. Du kommer vara anställd av Professionals Nord och arbeta som konsult hos Björneborg Steel under 6 månader. Intentionen är att du efter detta ska bli anställd direkt hos dem, förutsatt att alla parter är nöjda med samarbetet. Den här rekryteringsprocessen hanteras av Professionals Nord och önskemål är att alla frågor kring tjänsten går till [email protected]  Arbetsuppgifter Som Borrmaskinsoperatör får du ett omväxlande jobb och ett ansvar i att använda och övervaka borrmaskiner enligt aktuellt produktionsbehov. Arbetet kräver en förståelse för bearbetningsprocessen och att följa rutiner för att styra produktriktningen i borrmaskinen, riggning av borrhuvuden och ställa in skärdata för olika material.  • Ansvara för att använda och övervaka borrmaskiner enligt produktionsbehov • Noggrann kontroll av borrade komponenter för att säkerställa hög kvalitet • Bearbetning i enlighet med kvalitetskrav • Kvalitetssäkra samtliga arbetsmoment samt dokumentera och signera utförda mått enligt protokoll  • Utföra operatörsunderhåll inom ditt arbetsområde Vi söker dig som • Har tidigare industrivana, gärna inom bearbetning, borr, svarv och/eller fräs • Har goda kunskaper i ritningsläsning • Behärskar CNC, styrsystem • Har truck- och traverskort Vi tror att dina personliga egenskaper är avgörande för hur väl du kommer trivas i rollen hos Björneborg Steel. Du är strukturerad, noggrann och lösningsorienterad. Vidare är du driven, får saker att hända och kan även inspirera andra till förbättringar.  START: Enligt överenskommelse OMFATTNING: Heltid STAD: Björneborg URVAL: Sker löpande KONTAKT: Rebecka Permestam #Björneborg-steel #borroperatör #svarv #fräs #bearbetning Sök tjänsten nedan genom att fylla i din information samt bifoga dokument. Logga gärna vidare in på "Mina sidor" efter att du bekräftat ditt konto, här kan du skapa din kandidatprofil vilket utökar din chans till drömjobbet! Vi går igenom urvalet löpande och kan därför ha gått vidare med kandidater innan annonsen stängs ner. Vi tar tyvärr inte emot ansökningar via mail men har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta oss på [email protected]

12 april 2024
Sista ansökan:
12 maj 2024
Projektledare / Teknisk säljare - Bygg

Forcit Consulting är den ledande nordiska gruppen av företag som fokuserar på att övervaka och mäta miljöpåverkan från schakt- och anläggningsarbeten. Vi har varit verksamma i branschen i 50 år och sysselsätter mer än 130 personer i Finland, Sverige och Norge. På FORCIT Consulting skapar vi värde för byggare och entreprenörer genom att tillhandahålla konsult-, mät-, övervaknings- och utbildningstjänster. Hörnstenen i vår verksamhet är pålitlig och snabb kundservice. Vi har omfattande resurser som gör att vi snabbt kan leverera en högkvalitativ och professionell service i hela Norden. Om rollen Nu söker vi dig som kommer från byggsidan och som är redo att växla upp i en ny roll. Här kommer du att vara både Projektledare och Teknisk säljare - en fri roll där du inom angivna ramar själv styr din vardag. Du utgår från kontoret i Örebro. Du kommer bearbeta såväl befintliga som nya kunder och du har god stöttning av våra specialister inom våra olika områden. Du kommer ta fram riskanalyser, offerter, producera, distribuera olika utskick och arbeta i ramavtal. Du planerar och genomför kundmöten bland nya och befintliga kunder. Vi ser också att du arrangerar kundaktiviteter och presentationer hos kund som kan vara byggherrar, entreprenader och kommuner. En väldigt omväxlande roll helt enkelt! Bakgrund och erfarenhet Vi söker dig med erfarenhet av byggbranschen eller förståelse för byggbranschen - med ett brett nätverk av platschefer, inköpare eller andra beslutfattande funktioner. Vi har inget krav på utbildning, det viktiga är att du kan föra en professionell dialog och förstå vad kunden har för behov. Du har resvana och vilja att var ute på fältet med hög aktivitetsnivå. B-körkort är ett krav. Personliga egenskaper För att lyckas i rollen är det viktigt att du är förtroendeingivande som person och att du är kreativ och vågar tänka utanför ”boxen” för att nå resultat. Du är kund – och teamorienterad och drivs av att göra affärer i en miljö där vi alla hjälps åt i våra uppdrag. Du är som person positiv och har hög energi. Du är en duktig nätverksbyggare som förstår värdet av vad det ger. Du är även väldigt affärsorienterad i ditt sätt att vara. Vårt erbjudande Forcit Consulting är ett familjärt entreprenörsbolag under stark tillväxt. Vi tillhör en koncern med ett långsiktigt synsätt och en stark ekonomi där det finns en vilja att satsa. Som säljare hos oss får du möjligheten att arbeta med varierande arbetsuppgifter och en hög grad av delaktighet. En möjlighet att vara med och påverka under hela vår tillväxtresa. Ett självständigt, spännande, inspirerande, roligt och omväxlande arbete med frihet under ansvar. Då vi strävar efter att vara en attraktiv arbetsgivare arbetar vi hela tiden med att utveckla vår företagskultur och erbjuda kontinuerliga utbildningar för vår personal. För fler frågor om tjänsten I den här rekryteringen har Forcit Consulting valt att samarbeta med Prowork Kompetens. Vid frågor är du varmt välkommen att kontakta rekryteringsansvarig Sanna Vestin på 073-506 68 39. Sök jobbet via länken i annonsen. Mer om Forcit Consulting I över 120 år har vi samarbetat med entreprenörer, bygg- och gruvaktörer i olika mark- och sprängningsprojekt. Genom att dela med oss av vår samlade kunskap hjälper vi våra partners att skydda människor och omgivningen så att de helt kan fokusera på sin kärnverksamhet och vardag. Som en av Nordens ledande specialister inom omgivningspåverkan deltar vi aktivt i utvecklingen av starka och hållbara samhällen i hela regionen. Vi verkar för att byggherrar och entreprenörer effektivt ska kunna möta ständigt ökade krav på att leverera bygg-, infrastruktur- och gruvprojekt i tid, inom budget, i enlighet med tuffa föreskrifter och, framför allt, på ett säkert sätt gentemot människor och omgivningar. Vårt heltäckande erbjudande gör det möjligt att få anpassade tjänster och pålitlig support inom till exempel riskanalys, för- och efterbesiktningar, automatiserad mätning online, skadehantering och teknisk utbildning. I varje projekt finns en dedikerad projektledare och specialister som övervakar att arbetet fortskrider säkert och effektivt, från start till slut. Med personligt engagemang, och förståelse för att inget projekt är det andra likt, säkerställer projektledaren att det alltid finns lokalt stöd när det som bäst behövs. Som stolta medlemmar i FORCIT GROUP är vårt mål att alltid leverera kvalitet och det resultat som förväntas av Nordens ledande experter på sprängteknik och omgivningspåverkan. Och vi gör det genom vårt kompetenta och pålitliga nätverk av medarbetare, hängivna åt säker utveckling och att stödja våra partners i deras visioner för samhället.

12 april 2024
Sista ansökan:
12 maj 2024
Jobba Som Festsäljare

Sök jobbet som säljare på More Than Love för att jobba som festsäljare! Pratar du flytande svenska & vill jobba som festsäljare? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet SMS:ar More Than Love dig dagen efter för att boka en telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att få jobbet & jobba som festsäljare. Sök Nu! 😃 Erbjuds: ∙ Hög provision ∙ Jobba på fester, deltid & flexibelt ∙ Sälj- & produktutbildning Krav: ∙ Flytande svenska i tal & skrift ∙ Vill sälja vuxenprodukter ∙ Driven & resultatorienterad

11 april 2024
Sista ansökan:
11 maj 2024
Tjäna 32 000 SEK/M

Sök jobbet som säljare på Aldovo för att tjäna 32 000 SEK/M! Pratar du flytande svenska & vill tjäna 32 000 SEK/M? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet kommer du att få boka en telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att få jobbet & tjäna 32 000 SEK/M. Sök Nu! 😃 Erbjuds: ∙ Garantilön & provision ∙ Tjäna mycket pengar utan lönetak ∙ Sälj- & produktutbildning Krav: ∙ Flytande svenska i tal & skrift ∙ Vill jobba som innesäljare ∙ Driven & resultatorienterad

11 april 2024
Sista ansökan:
11 maj 2024
Supplier Quality Manager (SQM)

Jakkal är ett ingenjörsföretag som är verksamt i Karlskoga/Örebro, Laxå, Köping, Nyköping och Norrköping/Linköping samt Hässleholm. Vi har ett kunnigt team med lång erfarenhet och kompetens med tyngdpunkt inom produktions-, produkt- och teknikutveckling. Genom vårt breda tjänsteutbud kan vi erbjuda: • Kompetenta medarbetare med tyngdpunkt inom mekanisk konstruktion, el och automation, produktionsteknik och projektledning, men även inom andra kompetensområden genom hela er organisation. • Resurs- och specialistkonsulting ute hos kund. • Leverans av kundspecifika produktionslösningar, allt från lyftverktyg, fixturer till nyckelfärdiga maskinutrustningar inkl. CE-märkning och all dokumentation via vår ”In House” avdelning. • Additiv tillverkning – 3D printing. • Rekryterings- och bemanningslösningar både inom tjänstemanna- och kollektivsidan. Vi önskar utöka teamet med en driven och engagerad Supplier Quality Manager (SQM), med erfarenhet inom kvalitet. Rollen innebär att du kommer att få arbeta i en varierande och stimulerande miljö där du har många kontaktytor ute hos våra kunder både internt och externt. Du kommer att ha en nyckelroll i att säkerställa att material och komponenter, som används i produktion uppfyller relevanta kvalitetsstandarder och specifikationer. Dina arbetsuppgifter Exempel på arbetsuppgifter. • Ansvara för inköpskvalitetsprocesser och övervaka kvaliteten på material och komponenter från nya och befintliga leverantörer. • Kommunicera och samarbeta aktivt med våra leverantörer för att säkerställa att kvalitetskraven uppfylls. • Analysera/ identifiera och åtgärda eventuella kvalitetsavvikelser och problem. • Dokumentera och rapportera resultat och kvalitetsdata. • Använda och implementera klassiska kvalitetsverktyg, metoder och arbeta med förbättringar samt följa rutiner kring inköpsstrategi och inköpspolicy. Resor förekommer regelbundet både inom Sverige och övriga Europa. Din profil Vi ser gärna att du har: • Högskole- eller civilingenjörsexamen eller annan relevant utbildning eller erfarenhet av inköpskvalitet. • God allmän teknisk förståelse samt förmågan att läsa teknisk dokumentation och ritningar. • Gärna erfarenhet av bearbetning eller mekaniska komponenter/konstruktion. • Kunskap om relevanta standarder, exempelvis ISO 9001 och ISO 14001. • Färdigheter inom mätteknik samt användning av klassiska kvalitetsverktyg. • God förmåga att kunna utrycka sig i tal samt skrift på svenska och engelska, för att kommunicera och samarbeta med leverantörer och interna team. För att trivas i rollen behöver ni vara en självgående person som genom driv och engagemang har förmågan att strukturera och planera arbetet väl. Rollen kräver att du är en god kommunikatör och att ni trivs i en miljö där förändring är en del av vardagen. Du har ett analytiskt sinne, stort lösningsfokus och en hög social kompetens samt besitter en god samarbetsförmåga. Uppdraget kan omfattas av försvarssekretess, vilket innebär krav på svenskt medborgarskap och godkännande av säkerhetsprövning utförd av myndighet. Vad kan vi erbjuda dig: Hos oss får du jobba i ett engagerat och fartfyllt företag med korta beslutsvägar, där du har stora möjligheter till kompetens och karriärutveckling. Tjänsten är en tillsvidareanställning med placering i Karlskoga. Då urvalsprocessen och intervjuer sker löpande är du varmt välkommen med din ansökan så snart som möjligt. Har du frågor kring tjänsten är du välkommen att höra av dig. Varmt välkommen med din ansökan!

11 april 2024
Sista ansökan:
2 juni 2024