Jobba Som Innesäljare

Sök jobbet som säljare på Aldovo för att jobba som innesäljare! Pratar du flytande svenska & vill jobba som innesäljare? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet kommer du att få boka en telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att få jobbet & jobba som innesäljare. Sök Nu! 😃 Erbjuds: ∙ Garantilön & provision ∙ Tjäna mycket pengar utan lönetak ∙ Sälj- & produktutbildning Krav: ∙ Flytande svenska i tal & skrift ∙ Vill jobba som innesäljare ∙ Driven & resultatorienterad

15 april 2024
Sista ansökan:
15 maj 2024
Butiksmedarbetare på vikariat till kund i Karlskoga

Tjänstebeskrivning & erbjudande PerformIQ söker nu för kunds räkning en butiksmedarbetare på vikariat. Vår kund är verksam inom teknik/installation och erbjuder installationsprodukter, arbetskläder, verktyg och maskiner. Arbetsuppgifterna kommer främst bestå av upplockning i butiken, kundservice och kassahantering. Ditt huvudområde kommer att vara butiksförsäljning. I dina arbetsuppgifter ingår hela tiden service gentemot kunderna, då du alltid är företagets ansikte utåt när en kund kommer in i butiken. Det kan även hända att du arbetar med kundgodsutlämning, lagerinplockning, godsmottagning och truckkörning vid behov. Därav är det meriterande om du har truckkort och lagervana från tidigare. Det är viktigt att du är självgående och att du trivs att ta egna initiativ och samarbeta med dina kollegor. Personprofil Vi söker dig som vill jobba med butiksförsäljning, service samt har allmän teknisk bakgrund och/eller byggkunskaper. Tjänsten innefattar daglig kundkontakt och relationsskapande med både befintliga och nya kunder vilket gör att du som söker behöver känna dig trygg med detta. Du tycker att kundnöjdhet är viktigt och bemöter andra professionellt och med glädje. Det är högst meriterande om du har arbetat i butik tidigare samt har kunskap inom teknik- och el. Vidare ser vi att du som söker är initiativtagande och driven. Du är även en person som har ett öga för vad som skall göras, och att du hjälper till där det behövs. Vi värderar dina egenskaper högt och ser gärna att du har en bakgrund inom idrotts- eller föreningslivet. Berätta vilken aktivitet du utövat, på vilket sätt det har format dig som person samt hur du tror att detta påverkar dig i en roll som butiksbiträde. Övrigt Omfattning: Heltid, vikariatet sträcker sig fram till sommaren med god chans till förlängning Arbetstid: Dagtid, måndag-fredag Plats: Karlskoga Start: Omgående Om PerformIQ PerformIQ är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag med en unik profil. Vi erbjuder personal med bakgrund inom idrotts- och föreningslivet kombinerat med utbildning och arbetslivserfarenhet. Genom idrotten har våra konsulter utvecklat prestationshöjande egenskaper och därmed skapat rätt verktyg för att lyckas bättre i arbetslivet. Som konsult hos PerformIQ omfattas du av kollektivavtal, vilket innebär att du kan känna dig trygg med dina anställningsvillkor hos oss. På PerformIQ ser vi oss själva som ett lag där alla medarbetare är lika viktiga och vi behandlar våra konsulter som lagkamrater. När du blir en del av vårt lag får du en tränare som finns tillgänglig för dig under hela din anställning. För mer information, besök www.performiq.se Välkommen med din ansökan! Sökord: Butik, butiksmedarbetare, butiksbiträde, butikssäljare, el, teknik

15 april 2024
Sista ansökan:
12 maj 2024
Risk manager

Vi tror att framsteg och möjligheter skapas bäst tillsammans. Välkommen till en plats där samarbete gör skillnad. Din roll Som Risk manager ansvarar du för att riskhantering är en integrerad del av det dagliga arbetet inom affärsområdet Saab Dynamics. Nyckeln för framgång är att hantera balansen mellan att driva riskhanteringsprocesser och förbättringsinitiativ över hela organisationen, samtidigt som man stödjer enskilda projekt med riskrelaterade aktiviteter och resultat. Dina arbetsuppgifter består bland annat av att: * Upprätta och underhålla riskregister * Identifiera de färdigheter/kompetenser för riskhantering som behövs och samordna/bedriva utbildning * samordna identifiering, analys och utvärdering av risker och möjligheter * sammanställa grundläggande data om totala riskkostnader samt eliminerings-/reduceringskostnader * Lägga upp handlingsplaner för att reducera risk och driva vissa av dessa projekt * utvärdera risk- och möjlighetshanteringens effektivitet och rapportera till relevanta intressenter Din profil För att lyckas i rollen bör du vara nyfiken, social, drivande och resultatinriktad. Som person är du initiativtagande, men också uthållig. Du är strukturerad men kan också ta arbetsuppgifter som kommer överraskande. Du knyter kontakter och samarbetar väl med andra, oavsett vilken funktion eller roll de arbetar i. Du kommunicerar på ett tydligt sätt och du säkerställer att budskapet når fram och att förväntningarna är klara för alla berörda parter. Vårt arbete bedrivs både nationellt och internationellt och du bör därmed kunna uttrycka dig väl på svenska och obehindrat på engelska i både tal och skrift. Nödvändiga färdigheter * Akademisk utbildning med praktisk erfarenhet av riskarbete * Erfarenhet av arbete med compliance och riskhantering * Meriterande med erfarenhet från affärs- och/eller finansrevision * Erfarenhet av att leda workshops och utbildningar * Förbättrings- och/eller förändringsledningsförmåga * Erfarenhet att driva och medverka i projekt * Mycket god förmåga att samverka både intern och externt Då resor i tjänsten förekommer är B-körkort ett krav. Befattningen kräver att du genomgår och godkänns enligt vid var tid gällande bestämmelser för säkerhetsskydd. För befattningar där Saab har krav på säkerhetsklassinplacering kan, i förekommande fall, medföra krav på visst medborgarskap. Vänligen observera att vi arbetar med löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum har gått ut. Vad du blir en del av Bakom våra innovationer finns alla de som har gjort det möjligt. Modiga pionjärer och kluriga tänkare. Vardagshjältar och kreativa problemlösare. De som delar djup kunskap och de som utforskar nya områden. Och alla däremellan. Här har du chansen att påverka och bidra på ditt unika sätt. Allt från att utveckla kod och bygga imponerande försvars- och säkerhetslösningar till att ta en kaffe med en kollega. Varje bidrag räknas. Vi ger dig möjlighet att anta utmaningar och skapa smarta innovationer. I vår vänliga och tekniksmarta värld finns plats för dig att växa. Vi finns här för att tillsammans skapa trygghet för människor och samhällen. Saab är ett ledande försvars- och säkerhetsföretag med uppdrag att hjälpa nationer att skydda sin befolkning och bidrar till trygghet för människor och samhällen. Med 22 000 talangfulla medarbetare utvecklar Saab teknik och lösningar för en säkrare och mer hållbar värld. Saab utvecklar, tillverkar och underhåller avancerade system inom flygteknik, vapen, ledningssystem, sensorer och undervattenssystem. Saab har sitt huvudkontor i Sverige men en global verksamhet där Saab är en del av många nationers försvarsförmåga.

15 april 2024
Sista ansökan:
13 maj 2024
Business continuity manager BCM/ Loss prevention officer

Vill du påverka och göra skillnad på riktigt? Här bidrar du till att skapa trygghet för människor och samhällen. Det du gör spelar roll. Din roll Business continuity manager (BCM)/Loss prevention officer utbildar och driver skadeförebyggande arbete och kontinuitet på strategisk nivå. Arbetet avser att förebygga brand, egendomsskador eller avbrott i kontinuitet inom Saab på affärsområde Dynamics. Arbetet sker i både lokalt och internationellt, därför förekommer resor både inom Sverige och utomlands i tjänsten. Loss prevention arbete är en av hörnstenarna för säkerhet inom Saab. Funktionen stödjer verksamheten genom att tillhandahålla expertis, stöd och bästa praxis för att etablera ett skräddarsytt Loss Prevention-arbete, som möter både externa och interna krav. Kontinuitets arbetet syftar till att Saab ska kunna bedriva sitt arbete även under ansträngda förhållande. Detta kan gälla väder eller andra yttre eller inre omständigheter. Några av huvuduppgifterna är: * Ge stöd inom området Skadeförebyggande/Brandförebyggande område * Driva arbetet med kontinuitet inom affärsområde Dynamics i en föränderlig värld * Utföra revisioner i ett nationellt och internationellt sammanhang * Utveckla och hantera revisionsprogrammet för Loss prevention * Kontinuerligt arbeta med riskanalyser och kontinuitet samt ständiga förbättringar inom detta område * Säkerställa fungerande processer för incidentrapportering samt sammanställning, analys och vidarerapportering * Arbetet sker i nära samarbete intern på affärsområdet och i samverkan med andra affärsområden och koncernfunktioner såväl som med externa parter Din profil För att anta utmaningen som BCM/Loss Prevention Officer på Saab Dynamics har du en mycket god samarbetsförmåga och har ett enkelt sätt att knyta kontakter och samarbeta inom och utanför företaget. Du är stolt över ditt intresse för området skadeförebyggande och brandförebyggande och håller dig informerad om förändringar i lagstiftning eller krav inom ditt ansvarsområde. Du har god förståelse och insikt när det gäller tekniska system och standarder och normer nationella och internationella inom dina ansvarsområden. I dina tidigare anställningar har du troligen arbetat med Skadeförebyggande arbete och/eller och med kontinuitet inom liknande område. Du har genomfört utbildningar inom området och du har kunskap om skadeförebyggande, brandförebyggande och kontinuitet. Du kan bästa praxis för BCM/Loss Prevention samt grundläggande kunskaper om fastighets- och anläggningsförvaltning och du är väl förtrogen med nuvarande och framtida behov av skade- och brandförebyggande. Du har god kunskap om riskerna för ett företag som Saab samt förmåga att föreslå och utvärdera skyddsåtgärder. Minst 5 års arbetslivserfarenhet i en liknande roll skulle vara bra för denna roll samt relevant utbildning och bakgrund inom närliggande område. Vi ser en organiserad och strukturerad person som kommer till oss, med utmärkta kommunikationsförmågor i både svenska och engelska i tal och skrift. Du är bra på att förutse problem och problem i förväg och har förmågan att ta fram och etablera lösningar. Det är meriterande om du tar med dig projektledningskompetens. Befattningen kräver att du genomgår och godkänns enligt vid var tid gällande bestämmelser för säkerhetsskydd. För befattningar där Saab har krav på säkerhetsklassinplacering kan, i förekommande fall, medföra krav på visst medborgarskap. Vänligen observera att vi arbetar med löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum har gått ut. Vad du blir en del av Bakom våra innovationer finns alla de som har gjort det möjligt. Modiga pionjärer och kluriga tänkare. Vardagshjältar och kreativa problemlösare. De som delar djup kunskap och de som utforskar nya områden. Och alla däremellan. Här har du chansen att påverka och bidra på ditt unika sätt. Allt från att utveckla kod och bygga imponerande försvars- och säkerhetslösningar till att ta en kaffe med en kollega. Varje bidrag räknas. Vi ger dig möjlighet att anta utmaningar och skapa smarta innovationer. I vår vänliga och tekniksmarta värld finns plats för dig att växa. Vi finns här för att tillsammans skapa trygghet för människor och samhällen. Saab är ett ledande försvars- och säkerhetsföretag med uppdrag att hjälpa nationer att skydda sin befolkning och bidrar till trygghet för människor och samhällen. Med 22 000 talangfulla medarbetare utvecklar Saab teknik och lösningar för en säkrare och mer hållbar värld. Saab utvecklar, tillverkar och underhåller avancerade system inom flygteknik, vapen, ledningssystem, sensorer och undervattenssystem. Saab har sitt huvudkontor i Sverige men en global verksamhet där Saab är en del av många nationers försvarsförmåga.

15 april 2024
Sista ansökan:
13 maj 2024
Lagerarbetare

Om tjänsten Vi söker för kommande behov under sommaren en Lagerarbetare till en av våra kunder i Karlskoga. Arbetsuppgifter: Hantering av inkommande och utgående gods, lastning och lossning med truck. Registrering i Exel och SAP. Alllt gods är export Start: Vecka 25 till vecka 32. Arbetstider: Dagtid 07:00 - 16:00 Din profil Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av lagerarbete och truckkörvana. Truckkort A1-A4, B1-B3 Du behöver ha goda administrativa kunskaper samt goda datakunskaper. Som person vill vi att du är ansvarstagande, målinriktad, flexibel, positiv, ordningsam och har en god samarbetsförmåga eftersom arbetet sker ute hos våra kunder. Vi arbetar löpande med inkomna ansökningar och kontaktar endast de som motsvarar ansökningskraven. Välkommen med din ansökan idag! Om Ikett Personalpartner AB Ikett Personalpartner AB är ett auktoriserat bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering av kvalificerad kollektivpersonal och tjänstemän. Främst inom yrkesområdena industri, el, bygg och administration. Som konsult hos Ikett har du möjligheten att söka lokala arbeten och researbeten i Sverige samt Norge. Vi arbetar kontinuerligt för att du och kunden ska trivas så bra som möjligt med varandra och för att era önskemål ska tillgodoses. Ikett är medlem i Almega Kompetensföretagen och har kollektivavtal med LO, Unionen och Akademikerförbunden. Ikett är certifierat enligt ISO 9001. Målet med vårt arbete är nöjda kunder och skickliga medarbetare som trivs. Detta vill vi uppnå genom kvalitet, kompetens och effektivitet. För mer information och nyheter, följ oss gärna på: Facebook: www.facebook.com/ikettpersonalpartner LinkedIn: www.linkedin.com/company/ikett-personalpartner-ab-as

15 april 2024
Sista ansökan:
31 maj 2024
Senior Project Manager Industrialization

ValueOne söker en Projektledare med erfarenhet av industrialiseringsprojekt till ett konsultuppdrag hos vår kund inom tillverkande industri i Karlskoga. Uppdragsstart är under hösten. ValueOne är specialister inom Supply Chain Management - inköp och logistik. ​Vi erbjuder våra kunder tjänster inom tre affärsområden: uthyrning och rekryteringsstöd inom vårt specialistområde samt verksamhetsutveckling av företags funktion för Supply Chain avseende strategi, modell, metod, process, organisation och kompetens. Vi kan erbjuda en mängd olika uppdrag på alla nivåer inom Supply Chain Management. Som konsult hos ValueOne ingår du i ett professionellt och driftigt team bestående av de främsta konsulterna inom inköp och logistik. Väljer du att gå med i vårt team erbjuds du: marknadsmässig lön, som du själv kan påverka tjänstepension sjuk- och vårdförsäkring  friskvårdsbidrag personlig coachning och karriärrådgivning nätverksträffar med kompetenta kollegor och Supply Chain professionals genom återkommande event och föreläsningar  kompetensutveckling genom världsledande individanpassade utbildningar och kurser inom Supply Chain tack vare vårt partnerskap med CIPS (www.cips.org) Om rollen Som Industriell projektledare kommer du att driva implementeringen av flödesproduktion på företaget med syftet att optimera och skala upp produktionen. Du leder och koordinerar de medlemmar som ingår i projektet från avdelningar såsom produktionsteknik, planering, inköp, produktionskvalitet samt övrig produktion. Huvudsakliga arbetsuppgifter: Planera, koordinera och genomföra ett utvecklings- och produktionsprojekt Uppnå, rapportera och följa upp projektmål och mätetal Identifiera och hantera risker inom projekten Skapa och upprätthålla goda relationer med berörda intressenter Avrapportera projektets status till styrgruppen Erfarenhet och kompetens För att passa för den här rollen krävs det att du har tidigare erfarenhet från industriellt projektledningsarbete. Vi ser gärna att du har vana att självständigt driva projekt och har god kompetens inom produktionsteknik och Supply Chain Management. Du har en eftergymnasial utbildning inom relevant område som exempelvis teknik eller motsvarande arbetslivserfarenhet som vi bedömer som likvärdig. Rollen kräver dessutom att du talar och skriver svenska och engelska flytande. Som person är du en duktig stakeholder manager som trivs med att ha breda kontaktytor. Vidare är du engagerad, analytisk och har en proaktiv och problemlösande attityd. Ansökan   Varmt välkommen med din ansökan! Vi hanterar ansökningar och tillsätter uppdrag löpande, så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt. Har du frågor om uppdraget är du välkommen att kontakta Johanna Hallnemo på telefon: 072 143 23 79 alternativt 010 332 29 20.

15 april 2024
Sista ansökan:
15 juni 2024
CNC fräs

Om tjänsten Vi söker just nu dig som är redo för nya utmaningar som CNC-operatör. Dina arbetsuppgifter kommer att innebära tillverkning i fräsmaskin av detaljer som är medel till medelstora i storleken. Heidenhain, Mazatrol och Okuma. styrsystem. Vi söker dig som har erfarenhet som CNC-operatör & är självgående i ditt arbete. Start: Omgående Arbetstider: Dagtid/2-skift kan förekomma. Din profil Krav: Verkstadsteknisk utbildning eller motsvarande arbetslivserfarenhet. Ritningsläsning Meriterande: Konventionella maskiner. Som person vill vi att du är ansvarstagande, målinriktad, flexibel, positiv, ordningsam och har en god samarbetsförmåga eftersom arbetet sker ute hos våra kunder. Vi arbetar löpande med inkomna ansökningar och kontaktar endast de som motsvarar ansökningskraven. Välkommen med din ansökan idag! Om Ikett Personalpartner AB Ikett Personalpartner AB är ett auktoriserat bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering av kvalificerad kollektivpersonal och tjänstemän. Främst inom yrkesområdena industri, el, bygg och administration. Som konsult hos Ikett har du möjligheten att söka lokala arbeten och researbeten i Sverige samt Norge. Vi arbetar kontinuerligt för att du och kunden ska trivas så bra som möjligt med varandra och för att era önskemål ska tillgodoses. Ikett är medlem i Almega Kompetensföretagen och har kollektivavtal med LO, Unionen och Akademikerförbunden. Ikett är certifierat enligt ISO 9001. Målet med vårt arbete är nöjda kunder och skickliga medarbetare som trivs. Detta vill vi uppnå genom kvalitet, kompetens och effektivitet. För mer information och nyheter, följ oss gärna på: Facebook: www.facebook.com/ikettpersonalpartner LinkedIn: www.linkedin.com/company/ikett-personalpartner-ab-as

15 april 2024
Sista ansökan:
15 maj 2024
Förare för Matleverans (Karlskoga) / Riders for Food Deliveries (Karlskoga)

Har du egen bil och B-körkort och söker ett heltids-/deltidsjobb? Vi anställer chaufförer för matleveranser i Karlskoga. Om du är intresserad så skicka din ansökan redan idag. Som bud kommer du att ansvara för att leverera mat från restauranger till kunder och du får garanterad ersättning per timme. ------------------------ Do you have your own car and a B driver's license and are looking for a full time/part time job? We are hiring drivers for food deliveries in Karlskoga. If you are interested then send your application today. As a courier, you will be responsible for delivering food from restaurants to customers and you will have guaranteed compensation per hour. Task: Must have a smartphone Accept maximum orders on the app, received from restaurants, and deliver to the customers. Cannot deny any order on the app if it is shown. Qualifications: Driver's license for a passenger car (minimum B driver's license). Good driving habits and the ability to drive vehicles in a safe and responsible manner. Ability to navigate and plan routes. If you are interested and want to be our team member then please send your application at: Skicka ansökan till: [email protected] Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.

14 april 2024
Sista ansökan:
14 maj 2024
Jobba Hemma

Sök jobbet som säljare på Rojdix för att jobba hemma! Pratar du flytande svenska & vill jobba hemma? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet kommer du att få boka en telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att få jobbet & jobba hemma. Sök Nu! 😃 Erbjuds: ∙ Garantilön & provision ∙ Jobba hemma/på våra kontor ∙ Sälj- & produktutbildning Krav: ∙ Flytande svenska i tal & skrift ∙ Vill sälja & har jobbat med försäljning ∙ Har dator, internet & headset

12 april 2024
Sista ansökan:
12 maj 2024
Strategisk inköpare till BAE Systems Bofors

BAE Systems Bofors är ett företag som arbetar med att säkra försvarsförmågan i Sverige och i partnerstater världen över. Detta gör vi genom att utveckla, producera och sälja världens mest avancerade försvarsmateriel. Företaget ingår i en världsledande, internationell och högteknologisk koncern med cirka 100.000 anställda. Internationella avtalsförhandlingar, utmanande teknik och komplexa industriella affärsupplägg är bara några av utmaningarna du finner i tjänsten som Strategisk inköpare. BAE Systems Bofors fortsätter att växa, välkommen! Om företaget BAE Systems Bofors AB tillverkar artilleripjäser, marina pjäser, intelligent ammunition, fjärrstyrda vapensystem samt tillhandahåller teknologier och anpassat underhållsstöd. Företaget har genom åren etablerat ett starkt samarbete med underleverantörer i området, men är även en nationell resurs med unik spetskompetens vad gäller pjässystem inklusive avancerad ammunition. Inom BAE Systems Bofors AB i Karlskoga och Karlstad arbetar cirka 500 medarbetare Om tjänsten Flera pågående utvecklingsprojekt och långt gångna kunddialoger gör att inköpsavdelningen hos BAE Systems Bofors fortsätter att växa. Avdelningen jobbar med kategoristyrt inköp där strategisk inköpare, operativ inköpare och supply chain manager jobbar tätt tillsammans inom den givna kategorin för att nå kort- och långsiktigt uppsatta mål med leverantören. Nu söker vi ytterligare en strategisk inköpare till kategorin hydraulik och standardkomponenter. Ansvar och arbetsuppgifter Du kommer att jobba med leverantörer som tillverkar detaljer, komponenter och system baserade på BAE Systems Bofors egna ritningar och underlag. Stora delar av arbetet är centrerat till att utveckla nuvarande supply chain i syfte att öka kapaciteten inför kommande kundbehov. Du kommer aktivt etablera och utveckla relationer till befintliga och nya leverantörer liksom jobba med kvalificering av nya leverantörer. I arbetsuppgifterna ingår ansvar för komplexa upphandlingar där till exempel delar av upphandlingen kan beröra kundanpassad utveckling liksom hantering av offset och utarbetande av partnerskap. Parallellt med detta ingår även sedvanligt arbete med befintliga leverantörer, övergripande styrning av tilldelade inköpskategorier samt vara med och forma industriella upplägg som stödjer företagets övergripande affär. Du kommer dessutom att representera inköp i olika projekt och aktivt bidra till inköpsverksamhetens utveckling. Resor inom framför allt Sverige men även Europa ingår som en naturlig del av tjänsten. Uppskattningsvis ca 25 resdagar per år. Du kommer till exempel att: - Styra och utveckla leverantörer genom uppföljningar och utvärderingar - Ta fram förfrågningsunderlag - Arbeta med sourcing och kvalificering av nya leverantörer - Förhandla och sluta skriftliga ramavtal och kontrakt i samband med köp av utveckling - Hantera eventuella tvister inom ramen för gjorda köp Kvalifikationer - Akademisk utbildning, företrädesvis med teknisk eller ekonomisk inriktning kompletterad med kurser inom inköp och/eller juridik alternativt erfarenhet som bedöms likvärdig. - Vidare har du ett antal års erfarenhet inom strategiskt inköpsarbete, helst inom producerande/tillverkande bolag. - God förhandlingsvana - Goda kunskaper i såväl svenska som i koncernspråket engelska i både tal och skrift. - B-körkort då du vid tillfällen genomför resor i tjänsten. - Du bör även ha tidigare erfarenhet från att driva projekt och verksamhetsutveckling då detta är en del av arbetet. - Kunskap inom FAR/DFAR är meriterande. - Erfarenhet inom hydraulikkonstruktion och/eller systems engineering är meriterande Du kommer att möta leverantörer och representanter som har stor erfarenhet av att genomföra omfattande affärer och förhandlingar. Därför eftersöker vi förmåga till strategiskt tänkande, affärsmässighet liksom uthållighet och ihärdighet i din personlighet. Självklart är du även kvalitetsmedveten, strukturerad och noggrann. BAE Systems erbjuder BAE Systems Bofors är en del av en stor koncern vilket kan skapa möjligheter till internationella erfarenheter under din anställning. Som anställd erbjuds du program för personlig utveckling och löpande utbildning om du har ambitioner att växa både på ett personligt och på ett kompetensmässigt plan. För att du ska komma in i rollen tilldelas du från första dagen en mentor som du får stöttning av samt kan bolla utmaningar och idéer med. Vi vill att du ska trivas både på och utanför jobbet, därför satsar vi på områden som bidrar till att du kan hitta en god balans i livet, exempelvis genom generösa flextider. Du kommer att ha möjligheten att vara med på våra trevliga aktiviteter som företaget ordnar genom våra duktiga och engagerade hälsoinspiratörer, du kan även göra ett besök i vårt nybyggda gym. Vår familjära känsla som vi har hos oss bidrar till en hög trivsel som också skapar mervärde för dig och din familj.  Övrigt Tjänsten innebär arbete som kan omfattas av försvarssekretess varför vi ställer krav på svenskt medborgarskap och säkerhetsprövning godkänd av myndighet. Urval sker löpande, så vänta inte med att ansöka. Stor vikt kommer att läggas vid personliga egenskaper i den här rekryteringen. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta: Rickard Wirås, Chef Strategiskt inköp, 0586-733 211, [email protected] Sara Hedman, HR Business Partner, 0526-733 102, [email protected] Fackliga kontaktpersoner: Marcus Eliasson, Akademikerföreningen, 0586–733 655. Joakim Berg Unionen, 0586-733 404. Varmt välkommen med din ansökan!

12 april 2024
Sista ansökan:
12 maj 2024