Vi söker bilmekaniker till OKQ8 Bilverkstad
RPM AutoService Karlstad AB
Motorfordonsmekaniker och fordonsreparatörer

Vi söker bilmekaniker till OKQ8 Bilverkstad Har du ett intresse för fordon och vill arbeta i en verkstad där kvalitet, service och kundnöjdhet står i fokus. Vi på OKQ8 Bilverkstad söker nu en engagerad och erfaren bilmekaniker som vill bli en del av vårt team. Om oss OKQ8 Bilverkstad är en modern och väletablerad verkstad där vi utför service, reparationer och felsökningar på de flesta bilmärken. Vi arbetar nära våra kunder och sätter en ära i att alltid leverera service av högsta kvalitet. Dina arbetsuppgifter Utföra service och reparationer på personbilar Felsökning med hjälp av diagnosutrustning Säkerställa att arbetet håller hög kvalitet och följer tillverkarens riktlinjer Möta och kommunicera med kunder på ett trevligt, professionellt och serviceinriktat sätt Bidra till teamets gemensamma utveckling och trivsel Vi söker dig som: Har erfarenhet som bilmekaniker/fordonstekniker Har goda kunskaper inom felsökning och diagnos Kan hantera datorbaserade verktyg och system Har B-körkort (krav) Talar svenska och har god kommunikativ förmåga Är noggrann, ansvarstagande och lösningsorienterad Har ett trevligt bemötande och tycker om kundkontakt Vi erbjuder dig: En trygg anställning i en stabil verksamhet Ett glatt och sammansvetsat team Utvecklingsmöjligheter inom branschen En arbetsmiljö med fokus på kvalitet, säkerhet och kundnöjdhet Kontakt och ansökan Plats: Höjdgatan 1 Telefon: 054-671155 E-post: [email protected] Skicka din ansökan redan idag – urval sker löpande. Vi ser fram emot att höra från dig! Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.

26 dagar sedan
Sista ansökan:
8 juli 2025
Vänsterpartiet Värmland söker valombudsperson
Vänsterpartiet Värmland
Planerare och utredare m.fl.

Är du socialist och feminist med hjärta för klimatkamp och antirasism? Vi söker nu en av de viktigaste personerna i Vänsterpartiet Värmlands valrörelsen 2026! Kommande valrörelse är av stor betydelse för Sveriges framtid och vi ser framför oss att Vänsterpartiets väljarstöd ska öka i både kommuner, region och riksdag - för att lyckas med det behöver vi en ombudsperson med brinnande intresse och bred kompetens - är det du? Jobbet som ombudsperson är stimulerande, utvecklande och varierande. Speciellt i valrörelse kan man med säkerhet säga att ingen dag är den andra lik. Det är ett arbete med stort ansvar, men också mycket frihet att forma arbetsuppgifterna utifrån våra verksamhetsmål. Arbetet innehåller allt från att arrangera utbildningar och medlemsträffar till att formulera politiska kampanjer och vara ett stöd till våra kandidater och partiföreningar. Profilen på den vi söker är bred. Producera bild, såväl rörlig som foto, och text är vanligt förekommande. Vi ser gärna att du har erfarenhet av kommunikation, både att du är en fena på sociala medier såväl som att skriva vassa debattartiklar. Förenings- och organisationsvana är också väldigt meriterande. Tjänsten innebär många kontakter med medlemmar och styrelser, vilket gör att en god samarbetsförmåga och ett lösningsfokuserat förhållningssätt får arbetet att gå lättare. Då det förekommer en hel del administrativa arbetsuppgifter och många aktiviteter att hålla reda på är det en fördel om du är strukturerad och initiativtagande. Då tjänsten innebär att vara stöd till Vänsterpartiet Värmlands alla partiföreningar från Torsby i norr till Säffle i söder, och såväl kvälls- och helgjobb förekommer, är körkort och tillgång till egen bil en förutsättning. Så sammanfattningsvis om du…. Har erfarenhet från förenings- och medlemsarbete Är strukturerad Är kreativ och kommunikativ både internt och externt Är ansvarstagande, problemlösande och har förmåga att arbeta självständigt Har god samarbetsförmåga Har god kännedom om Vänsterpartiets politik Då hoppas vi att du söker jobbet som valombudsperson hos oss! Urval kan ske löpande så skicka in din ansökan så snart som möjligt! Maila din ansökan till [email protected] Distriktsombudsperson 100 %, vikariat 2025-10-01-2026-09-30 Heltidsmått 37,5h/vecka, oreglerad arbetstid Distriktsexpeditionen är placerad i Karlstad Vänsterpartiet har kollektivavtal genom Fremia (tidigare Arbetsgivarföreningen KFO) med Handelsanställda förbund avseende Folkrörelseorganisationer. Vi tillämpar en lönetrappa om fem steg, vilken lönenivå du placeras in på beror på dina kvalifikationer och tidigare meriter och erfarenheter.

28 dagar sedan
Sista ansökan:
10 augusti 2025
CEO
HEJMAS Agrifibre Technologies AB
Verkställande direktörer m.fl.

Chief Executive Officer As the CEO at HEJMAS Agrifibre Technologies your role is to be responsible for setting the vision of the company, making key decisions across all departments, managing all financial matters, overseeing company operations, while also serving as the primary spokesperson and exceptional leader of the company. Key Responsibilities of a Start Up CEO: ● Strategic Planning and Vision: Developing and implementing a long-term strategy for the company's growth and success. ● Primary Research in Research and Development streams: Bringing the Bast Fibre pulp patent to market. Then pursuing other patents for new R&D. ● Financial Management: Overseeing budgeting, forecasting, cash flow, and fundraising efforts. ● Operational Leadership: Managing day-to-day operations, including manufacturing and production processes, logistics, marketing, and sales. ● Leadership and Team Management: Providing leadership and guidance to employees, fostering a positive work environment, and developing talent. ● Stakeholder Communication: Representing the company to investors, customers, and the public. ● Problem-Solving and Decision-Making: Addressing complex challenges like possible site locations and making critical decisions that impact the company's future. ● Compliance and Governance: Ensuring adherence to legal and regulatory requirements, including corporate governance. Essential Skills for a Start UP CEO: ● Strong Leadership and Project Management Skills: Motivating and directing employees, building teams, creating a positive work environment, with the clear focus being on people's strengths. ● Financial Acumen: Understanding financial statements, budgeting, and forecasting. ● Business Administration: Understand revenue cycles, research and development cycles, and business processes for accountability and financing. ● Strategic Thinking and Planning: Developing and implementing long-term plans to achieve company goals. ● Change Management: Expert communications with stakeholders, the public and investors to understand how the change in technology and operating systems is necessary. ● Communication and Interpersonal Skills: Effectively communicating with employees, customers, investors, and other stakeholders. ● Problem-Solving and Decision-Making Skills: Addressing challenges and making informed decisions across all departments. ● Vendor Management: Evaluate existing and new technologies to gauge value in building a new system. ● Engineering: Understanding of engineering specific to pulp, chemical, mechanical and process. Working with new solutions for new technologies. ● Adaptability and Flexibility: Navigating a dynamic business environment and adjusting strategies as needed. ● Industry Knowledge: Understanding the market, competitors, and industry trends. ● Public Engagement: Be the face of the company, speak at events as the voice of the company and ensure relevant public relations are being built.

29 dagar sedan
Sista ansökan:
6 juli 2025
Tandsköterska till väletablerad privatklinik i centrala Karlstad
Praktikertjänst AB
Tandsköterskor

Information om arbetsplatsen Tandvårdsgruppen Karlstad är en klinik som startades redan på 60-talet. Vi håller till på Drottninggatan 27, i Åhlénshuset. Just nu är vi 2 tandläkare, 2 tandhygienister och 3 tandsköterskor som erbjuder tandvård i fräscha lokaler som helrenoverades 2012. Vi brinner för att ge våra patienter ett högkvalitativt, personligt omhändertagande med kontinuitet. En stor del av vårt patientklientel har gått hos oss i flera decennier och brukar få träffa samma behandlare över tid. Detta ger en fin relation med stor tillit mellan oss och patienterna och därmed en positiv atmosfär. Då en av våra tandsköterskor ska flytta till annan ort söker vi nu dig som vill bli en del av vårt engagerade team. Här får du snälla och uppmuntrande kollegor som hjälps åt i vardagen. Besök gärna vår hemsida www.tandvardsgruppen.com   Arbetsuppgifter Arbete hos oss är omväxlande där du vissa dagar assisterar tandläkare och genomför sterilarbete medan du andra dagar möter patienter som receptionist och administrerar. Det finns även möjlighet till egna profylaxpatienter.    Kvalifikationer Krav: Tandsköterskeexamen samt att svenska språket behärskas i både tal och skrift. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet.   Personliga egenskaper Du kommunicerar rakt, är nyfiken på människor, serviceinriktad och har lätt för att samarbeta med andra. Vidare uppskattas plikttrogenhet och flexibilitet. Övrig information Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.   Om Praktikertjänst Praktikertjänst startade för över 65 år sedan och är en av Sveriges största vårdgivare. Vi har 750 mottagningar, från Vittangi i norr till Ystad i söder, som drivs av praktiker som tillsammans äger hela Praktikertjänst. Vi är övertygade om att det skapar engagemang, delaktighet, fokus på kvalitet, kontinuitet samt kompetensutveckling - och är en viktig anledning till att vi varje år hamnar i topp vad gäller både nöjda patienter och medarbetare. Hos oss får du en trygg anställning med fina förmåner och goda möjligheter till både personlig och professionell utveckling. Vi vet att våra medarbetares välbefinnande är grunden till nöjda patienter och i det långa loppet, ett mer välmående samhälle.

29 dagar sedan
Sista ansökan:
17 augusti 2025
Produktägare
Procruitment AB
Drifttekniker, IT

Om kunden Northcom är en ledande systemintegratör och totalleverantör av lösningar för kritisk kommunikation. Genom att leverera pålitliga kommunikationssystem till bland annat polis, räddningstjänst, försvar, transport och industri, bidrar Northcom till ett tryggare och säkrare samhälle.  Northcom är ett familjeägt bolag med nordiska rötter, där det äldsta företaget i koncernen grundades redan 1952. Den svenska verksamheten etablerades 1967 och har idag 75 anställda. Totalt arbetar cirka 145 personer inom Northcom Group.  Sedan våren 2025 är Northcom en del av norska Aars – en koncern med över 9 000 anställda i de nordiska länderna – vilket ytterligare stärker Northcoms position som en långsiktig och stabil partner inom säker kommunikation. Om tjänsten Vill du vara med och utveckla Northcoms produktportfölj av radio- och kommunikationslösningar? Har du ett tekniskt intresse, förmåga att bygga relationer och vill ha en central roll i produktutveckling? Då kan du vara Northcoms nästa produktansvarig! I tjänsten som Produktansvarig kommer du att vara med och forma bolagets produktportfölj inom radio- och kommunikationslösningar. Du ansvarar för en definierad del av Northcoms produktsortiment och arbetar nära produktchef, leverantörer och interna funktioner inom bolaget. Ditt uppdrag blir att kontinuerligt utveckla och förbättra bolagets produktsortiment med fokus på innovation, relevans och lönsamhet. Dina huvudsakliga arbetsområden är att: Utveckla och optimera produktportföljen inom ditt arbetsområde Skapa en helhetsbild samt ha dialog med leverantörer kring strategi och försäljning Ansvara för produktinformation och utbildning internt inom koncernen Agera tekniskt produktstöd vid offerter och kundförfrågningar Hantera införandet av nya produkter Din kompetens I rollen som Produktansvarig ingår frekvent dialog och interaktioner externt och internt, du bör därför uppskatta sociala kontakter och har enkelt för att bygga nya relationer. Vi söker dig som stämmer in på följande: Har erfarenhet av att arbeta med produkter, företrädesvis inom teknik- och/eller IT-relaterade områden. Erfarenhet från LTE/5G är meriterande. Har ett starkt tekniskt intresse Är strukturerad, kommunikativ och administrativt kunnig Trivs med och har möjlighet att resa i tjänsten, inom och utanför Sverige Kommunicerar obehindrat på svenska och engelska Är van att arbeta i Microsoft Office-program såsom Word, Excel och Teams Övrigt Lön: Fast månadslön Omfattning: Heltid, tillsvidare Start: Omgående med hänsyn tagen till din eventuella uppsägningstid Placeringsort: Karlstad Vid eventuell anställning kommer den sökande att behöva beställa och lämna över ett utdrag ur belastningsregistret. Denna rekrytering sker i samarbete med karriärbyrån Procruitment. Ansökan och frågor om jobbet ställs till rekryteringsansvarig Emma Kenttälä på [email protected].  Vi behandlar ansökningar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut, skicka din ansökan redan idag! Om oss Procruitment är Sveriges enda karriärbyrå inom IT, tech och engineering som genom proaktiv rekrytering förenar attraktiva arbetsgivare med människor som delar samma mål och ambitioner. Oavsett om du är en erfaren ledare eller om du ska ta ditt första steg ut i karriären hjälper vi dig att nå dina karriärmål - samtidigt som vi bryr oss om dig, din resa och att du mår bra längs vägen. Procruitment är stolta vinnare av Recruitment Awards och är utsedda till Årets Rekryteringsföretag och Årets Raket samt Gasellföretag 2024 av Dagens Industri.

29 dagar sedan
Sista ansökan:
22 november 2025
Teknikspecialist
Procruitment AB
Drifttekniker, IT

Om kunden Northcom är en ledande systemintegratör och totalleverantör av lösningar för kritisk kommunikation. Genom att leverera pålitliga kommunikationssystem till bland annat polis, räddningstjänst, försvar, transport och industri, bidrar Northcom till ett tryggare och säkrare samhälle.  Northcom är ett familjeägt bolag med nordiska rötter, där det äldsta företaget i koncernen grundades redan 1952. Den svenska verksamheten etablerades 1967 och har idag 75 anställda. Totalt arbetar cirka 145 personer inom Northcom Group.  Sedan våren 2025 är Northcom en del av norska Aars – en koncern med över 9 000 anställda i de nordiska länderna – vilket ytterligare stärker Northcoms position som en långsiktig och stabil partner inom säker kommunikation. Om tjänsten I rollen som Teknikspecialist kommer du att ha en nyckelposition i att skapa värde för Northcoms kunder och utveckla våra tekniska erbjudanden inom bolagets produktportfölj. Du arbetar nära försäljningsteamet och bidrar med teknisk expertis före, under och efter kundbesök. Tjänsten innebär ansvar för att utveckla kundlösningar, underhålla leverantörskontakter samt delta i mässor och marknadsaktiviteter. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter består av att: Stödja säljare med teknisk expertis vid kundbesök och affärsdialoger Analysera kundbehov och anpassa tekniska lösningar utifrån produktportfölj Upprätthålla och utveckla tekniska relationer med leverantörer Bidra med idéer och förbättringsförslag kring teknik och processer Hålla dig uppdaterad inom IT och radiokommunikation Din kompetens Tjänsten innebär många kontaktytor internt och externt, därför söker vi dig med social kompetens och förmåga att bygga professionella långsiktiga relationer. Du är noggrann och strukturerad med en god analytisk förmåga. Vidare är du utvecklingsorienterad och ser gärna möjligheter att förbättra processer och produkter. På Northcom är kunden i fokus, och teamwork värdesätts för att tillsammans nå gemensamma mål. Har ett starkt tekniskt intresse, företrädesvis inom IT och radiokommunikation Är strukturerad, självgående och lösningsorienterad Trivs i en roll med många kontaktytor och samarbetar gärna med andra Har god administrativ förmåga och kan arbeta systematiskt Är kommunikativ och uttrycker dig obehindrat i tal och skrift på svenska och engelska Övrigt Lön: Fast månadslön Omfattning: Heltid, tillsvidare Start: Omgående med hänsyn tagen till din eventuella uppsägningstid Placeringsort: Karlstad Vid eventuell anställning kommer den sökande att behöva beställa och lämna över ett utdrag ur belastningsregistret. Denna rekrytering sker i samarbete med karriärbyrån Procruitment. Ansökan och frågor om jobbet ställs till rekryteringsansvarig Emma Kenttälä på [email protected] Vi behandlar ansökningar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut, skicka din ansökan redan idag! Om oss Procruitment är Sveriges enda karriärbyrå inom IT, tech och engineering som genom proaktiv rekrytering förenar attraktiva arbetsgivare med människor som delar samma mål och ambitioner. Oavsett om du är en erfaren ledare eller om du ska ta ditt första steg ut i karriären hjälper vi dig att nå dina karriärmål - samtidigt som vi bryr oss om dig, din resa och att du mår bra längs vägen. Procruitment är stolta vinnare av Recruitment Awards och är utsedda till Årets Rekryteringsföretag och Årets Raket samt Gasellföretag 2024 av Dagens Industri.

29 dagar sedan
Sista ansökan:
22 november 2025
Resande Elektriker
Btp Sweden AB
Installations- och serviceelektriker

Vi söker en elektriker med erfarenhet som vill arbeta för en stor aktör inom elbranschen där du kommer arbeta på deras industrianläggning. Bor du i närområdet av Lysekil eller är intresserad av ett resjobb? Sök då hit! Arbetsuppgifter Som resande elektriker hos vår kund får man ett varierande arbete och utför arbetsuppgifter inom allt ifrån installation och felsökning, reparation, till underhåll och ombyggnationer. Du jobbar med ett sammansvetsat gäng, där ni tillsammans utför arbetsuppgifterna som tar teamet i mål. Exempel på arbeten och uppgifter som förekommer på arbetsplatsen är följande: Arbete med temporär EL Byggnation av ställverk och tillhörande montage av kabelstegar, brandlarm och ventilation. Systembyten Kabeldragning samt koppling i kabelfack Kraftinstallationer, kablar med en större kvadrat som kopplas i styrskåp Som elektriker bör du kunna arbeta på ett disciplinerat sätt med repetitiva arbetsuppgifter. Du bör även vara bekväm med att jobba utomhus då en stor del av arbetet på denna arbetsplats förekommer utomhus. Arbetstid: Måndag - torsdag (40 timmar/vecka) Placeringsort: Västsverige Tillträde: Enligt överenskommelse. Vem söker vi? Vi söker dig som är elektriker och har erfarenhet inom yrket och som vill testa på ett nytt och spännande uppdrag. Utöver din tidigare yrkesbakgrund ser vi att du är en social person, med en positiv inställning till ditt yrke och som inte är rädd för att hugga i där det behövs. Du trivs både med att jobba på egen hand och tillsammans med andra. För att arbetet ska fungera väl ser vi också att du är flexibel, självgående och målmedveten. Vi lägger också stor vikt vid att du är en lagspelare. För att vara aktuell för tjänsten: Krav: ECY-certifikat Meriterande: Liftkort HLR Fallskydd SSG Vad erbjuder vi? Vi erbjuder ett anpassat arbetsupplägg för att kunna tillgodose en planering som fungerar för dig. Marknadsmässiga löner och en korrekt ersättning för ditt arbete. Exempelvis, reseersättning och traktamente. Boende under arbetsveckan Vi har kollektivavtal med SEF och ger våra anställda schyssta arbetsvillkor och möjligheter att utvecklas. Anser du att du är som klippt och skuren för jobbet? Skicka ditt CV och personligt brev till oss där du talar om varför just du passar för den här tjänsten till: [email protected]. Vi arbetar med löpande urval så skicka din ansökan så fort som möjligt. Ange referens Resande elektriker i ditt mail. Om oss Boost är ett rekrytering & bemanningsföretag inom installationsbranschen. Med 16 års erfarenhet från branschen har vi de bästa möjligheterna för dig som arbetssökande att hitta nästa utmaning inom installationsbranschen. Vi på Boost Technical Power tror på mångfald och jobbar alltid med fördomsfri rekrytering, schyssta anställningsvillkor och är självklart kollektivanslutna. Vår verksamhet finns där du finns oavsett geografi. Vi ser fram emot din ansökan!

30 dagar sedan
Sista ansökan:
5 juli 2025
Butiksambassadör för Asics på deltid - Karlstad
NRG Sweden AB
Butikssäljare, fackhandel

NRG Agency söker efter de bästa butiksambassadörerna för Asics. Vi är ute efter säljare som har ett stort intresse för sport, gärna löpning och skor. Om kunden Asics är en japansk tillverkare av sportkläder och sportskor. De grundades 1940 och namnet är en akronym för Anima Sana In Corpore Sano som är en variant på mens sana in corpore sano, det vill säga "en sund själ i en sund kropp". Arbetsuppgifter Som butiksambassadör kommer du att: Arbeta med att sälja och visa upp skor för kunder i butik Vara ansiktet utåt för Asics Hjälpa kunder att hitta den rätta Asics skon Vara behjälplig för kunder i butik Skicka in en kortare enkät till Asics efter varje pass Din erfarenhet Erfarenhet av detaljhandeln och försäljning Van att möta människor och kunna hantera olika typer av personer Fördel om du har erfarenhet/intresse av löpning och träning över lag Personliga egenskaper: Som butiksambassadör för Asics så tror vi att du är: En universitetsstudent Flexibel och lättsam Social och framåt med egen initiativförmåga Intresserad av rörelse och sport. Arbetstider Lördag (6 timmars skift) Söndag (6 timmars skift) Period Start: 16 augusti Slut: 21 september Utbildning: 6e augusti. Arbetet sker under 6 helger.  Övrigt: Du blir anställd av NRG Sweden och representerar Asics i en Stadium butik. Urval sker löpande så skicka in din ansökan redan idag. Planerad start i butik är 16 augusti, men dessförinnan sker introduktion och utbildning. Om du har några frågor om tjänsten, vänligen kontakta Ella Seger på [email protected] Om oss NRG är brand activation-byrån som tar ditt varumärke till nästa nivå. Vi är din självklara partner för effektiva försäljnings- och marknadsföringsstrategier. Med fokus på sömlösa omnichannel-kampanjer, särskilt inom retail, ser vi till att ert varumärke når era kunder vid varje avgörande kontaktpunkt i deras köpresa - oavsett om det är i butiken, på bussen eller i soffan. Med nästan 30 års erfarenhet vet vi vikten av att kombinera kreativitet, funktionalitet och effektivitet. Vår expertis inom både varumärkesbyggande och kommersiell strategi gör att vi kan skapa skräddarsydda lösningar som stärker ditt varumärkes synlighet och levererar verkliga affärsresultat. I en digital värld som ständigt förändras, där kvalitet och innovation är avgörande, hjälper vi dig att ligga steget före. Oavsett om du lanserar en ny kampanj, bygger långsiktig kundlojalitet eller förstärker ditt team med specialistkompetens, erbjuder vi verktygen och strategierna du behöver för att lyckas.

30 dagar sedan
Sista ansökan:
22 november 2025
Lärare engelska åk 4-9
Thorengruppen AB
Grundskollärare

Ett tydligt målfokus och verkligt lärande förenat i en stark gemenskap. Om tjänsten Vi söker en lärare i engelska åk 4-9 inför läsåret 2025/2026. Du kommer att tilldelas tydliga ansvarsområden i verksamheten som innebär planering, genomförande och utvärdering. Du kommer att ingå i ett arbetslag där det förväntas att du bidrar med din kompetens till både elever och kollegor. Vi söker dig som tillsammans med oss vill möta och nå fram till alla elever och få dem intresserade av att fortsätta utforska och lära.  Vi erbjuder Hos oss får du en arbetsmiljö med förutsättningar för att du ska kunna utvecklas som individ och lärare. Du får frihet under ansvar och snabba beslutsvägar, som gör det möjligt för dig att driva undervisningen framåt. På Solstadens grundskola i Karlstad ingår du i ett nära arbetsteam som uppmuntrar idéer och kreativitet, där inget känns för stort eller svårt.  Kvalifikationer Vi vill att du har lärarexamen och lärarlegitimation men framför allt har du en brinnande passion för arbetet med ditt/dina ämnen och med ungdomar. Det är viktigt att du är trygg och stabil i dig själv, flexibel samt har en god social kompetens. Initiativförmåga, ansvarskänsla och relationsbygge är också viktiga egenskaper som lärare på vår skola. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Ort: Karlstad Anställningens omfattning: Tjänsten är på deltid 50 %, med start  enligt överenskommelse. Vi tillämpar provanställning. Till följd av skollagen ska utdrag ur polisens belastningsregister uppvisas vid anställning inom förskolan, förskoleklassen, fritidshemmet, grundskolan och gymnasiet. Vi uppmuntrar därför dig som söker att i direkt anslutning till att du skickar in din ansökan beställa ett utdrag från belastningsregistret. Blanketten för att beställa utdraget hittar du via polisen.se.

30 dagar sedan
Sista ansökan:
5 juli 2025
Account Manager till Adecco Karlstad
Adecco Sweden AB
Företagssäljare

Vill du bli en del av ett av världens största och mest välrenommerade HR- och rekryteringsföretag? Är du redo att ta nästa steg i din karriär inom försäljning? Adecco söker nu en driven och affärsinriktad person för att forma och utveckla rollen som Account Manager. Som en nyckelperson i vår organisation kommer du ha en unik möjlighet att inte bara bygga upp vår säljfunktion utan även din egen framtid hos oss! Om rollen Som Account Manager hos oss kommer du arbeta aktivt med försäljning, med fokus på att identifiera och bearbeta nya företagskunder på din lokala marknad. Du förväntas bygga relationer med beslutsfattare på alla nivåer hos våra utpekade prospekts, i syfte att sälja hela vårt erbjudande inom bemannings- och rekryteringstjänster. Du kommer också bearbeta befintliga kunder där vi har möjlighet att växa. Du driver och utvecklar självständigt din kundstock och pipeline framåt, och ansvarar för hela säljprocessen från prospektering till signerat avtal. I nära samarbete med dina kollegor inom rekrytering och konsultverksamhet ser du till att leverera lösningar som möter kundernas behov och stärker deras verksamhet. Här ges du möjlighet att vara med på en spännande uppbyggnads- och förändringsresa! Du kommer kunna bidra med idéer kring alltifrån arbetssätt till säljstrategier, och kan utveckla och forma både rollen i sig och din egen personliga utveckling. Dina ansvarsområden inkluderar: • Proaktivt söka nya affärsmöjligheter och etablera nya kundsamarbeten • Utveckla relationen med befintliga kunder • Säkerställa hög kundnöjdhet och hållbara, långsiktiga kundrelationer • Arbeta rådgivande och erbjuda skräddarsydda konsult- och rekryteringslösningar utifrån kundens behov • Förhandla avtal och säkerställa lönsamhet i leveranser • Arbeta nära våra konsultchefer och rekryteringskonsulter för att leverera högkvalitativa tjänster • Bidra till att utveckla vår säljstrategi och affärsprocess Vem är du? Vi söker dig som har: • Ett par års erfarenhet av B2B-försäljning inom tjänstesektorn • Erfarenhet av prospektering och nykundsbearbetning med dokumenterat goda resultat • Vana av att bearbeta kunder och beslutsfattare i ledande befattning • B-körkort och vana att köra i tjänsten Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet från rekryterings- och bemanningsbranschen. Relevant erfarenhet av försäljning inom något av våra affärsområden IT, teknik, industri och logistik är en stor fördel. Som person är du resultatfokuserad, besitter hög professionalism och har en naturlig fallenhet för att skapa förtroende. Du brinner för att skapa nya affärsmöjligheter och att utveckla långsiktiga kundsamarbeten samt ger alltid det lilla extra för att kunna möta dina kunders behov och förväntningar. Vidare är du van att arbeta metodiskt, strukturerat och med en hög aktivitetsnivå. Du är uthållig och hittar självständigt nya vägar och metoder för att driva ditt arbete framåt. Tjänsten är på heltid med placeringsort Karlstad. Du som söker bör vara bosatt i Karlstad eller inom bekvämt pendlingsavstånd. Önskad start hösten 2025. Varför Adecco? Vi är en del av The Adecco Group, en global koncern verksam i över 60 länder. I Sverige har Adecco funnits sedan 1992 och är en väletablerad aktör nationellt. Hos oss får du kraften av ett välkänt varumärke i ryggen och blir en del av ett engagerat, affärsdrivet och stöttande team. Vi erbjuder dig: • En flexibel arbetsmiljö där du får påverka din vardag och dina affärer • Kollektivavtal, trygga anställningsvillkor och ett fördelaktigt förmånspaket • Tydliga tillväxtplaner och en innovativ företagskultur • Interna utvecklingsprogram och utbildningar • Möjlighet till internationell karriär Redo att ta nästa kliv? Vi ser fram emot din ansökan senast 2025-08-03. Urval sker löpande och annonsen kan komma att stängas ned innan sista ansökningsdag. Pga. GDPR tar vi inte emot ansökningar via mail. Har du frågor om rollen eller vill veta mer om hur det är att arbeta hos oss? Kontakta rekryterande chef Kristofer Wahl på [email protected] eller ansvarig rekryteringskonsult Marie Fedeli på [email protected]. Tveka inte att höra av dig – vi berättar gärna mer! Vid frågor angående registrering och ansökan, kontakta [email protected] eller ring vår växel på 010-173 73 00. Varmt välkommen med din ansökan!

30 dagar sedan
Sista ansökan:
3 augusti 2025