Medarbetare Bilhandel

Vi söker medarbetare till Karlstads Bilhandel AB. Vi söker dig som är driftig , kvick, social, lojal, villig att lära dig , har lätt för att följa instruktioner. Jobbet är variationsrikt, då det finns flera olika segment att jobba med. Arbetsuppgifter är enkel bilvård såsom biltvätt, städning av bilar, körningar till verkstad och besiktning mm. Hämtningar av bilar i andra städer då resor sker med tåg. Mao är det olika uppgifter varje dag som kan göra jobbet mindre monotont. Erfarenhet från fordon är ett stort plus, körkort B är ett krav. Man eller kvinna, gammal som ung går lika bra. Det viktiga är att det finns arbetsmoral och vilja. Individuell lön enligt kollektivavtal , 50-100% arbetstid , Arbetstid är flexibel, mestadels 9-18. Helgjobb förekommer. Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.

15 mars 2024
Sista ansökan:
31 maj 2024
Ekonomitjänst till växande tandvårdsföretag

Ekonomitjänst för tandvårdsverksamhet och e-handel Vi söker efter ett långsiktigt samarbete med en framtida kollega som ekonom till våra verksamheter. Var med och utveckla bland annat Värmlands ledande tandvårdsföretag. Vi söker dig som inte räds av utmaningen att arbeta i ett bolag med en hög entreprenörsanda och med stora ambitioner. Vi driver tandläkarkliniker i Värmland i Karlstad och Kristinehamn har vi kliniker och siktar på att utöka detta under närmaste tiden. Vi har även ett dentaltekniskt laboratorium där vi utför arbeten till andra tandläkarkliniker och fakturerar externt. Därutöver skapar vi även en digital e-handelsplattform som är under konstruktion i dagsläget och med lansering under sommaren. Vi söker den som kan utföra ett administrativt arbete för hela koncernen och samtidigt ge utkast på rapporter månads eller kvartalsvis. Att sköta bokföring samt utveckla budget, hantera intern- och externfakturering och dessutom se på helheten ur ett ekonomiskt perspektiv är viktigt för oss. Det är viktigt för oss att ha en nära kommunikation om hur framtiden kortsiktigt respektive långsiktigt ser ut för att kunna göra korrekta vägval framöver. Krav med goda erfarenheter i Fortnox då vi använder det i samtliga bolag - Kassaflödesrapporter, likviditetsrapporter, resultat och balansräkning m.m. ska kunna förses vid behov. Att arbeta med en entreprenör med många idéer är något som personen ska se som en rolig utmaning i sitt dagliga arbete där den får vara med i utvecklingen. Därutöver viktigt att man inte räds utav att våga uttala sin åsikt och vara delaktig i processen av utvecklingen av bolaget. Vad vi söker av dig som ekonom: - Bokföring - Analyser - Rapportering - Löner - Fakturering - Avstämningar - Administrativa uppgifter som har med utveckling och ekonomi igenom hela koncernen. - Kunna föra en nära dialog och våga stå för dina åsikter - Ta eget initiativ och förser bolagen med de uppgifter som behövs För oss är det viktigt att din personlighet passar in i vår verksamhet och att du har en drivkraft där du vill vara med och utveckla bolaget.

14 mars 2024
Sista ansökan:
31 augusti 2024
Köksbiträde/ Diskare

Vi på Restaurang Tuppen söker en duktig och en trevlig köksbiträde/ diskare som kan utföra alla arbetsuppgifter som hör rollen till. Plocka disk, diska och hålla borden rena. Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.

14 mars 2024
Sista ansökan:
30 april 2024
Sommarvikarier till Åhléns Varuhus

Åhléns varuhus är den plats där vi möter kunden och guidar till noga utvalda, prisvärda och hållbara produkter och lösningar för livets alla dagar. Vi vill att våra kunder alltid ska känna sig välkomna hos oss, känna att det är enkelt att handla, känna sig inspirerade och kunna lita på oss. Åhléns är ett värderingsstyrt företag och genom ett starkt affärsmannaskap blir vi lite bättre varje dag. Drivs du av försäljning, service, människor? Då kanske du är den Säljare vi söker till sommaren. Vi erbjuder dig Som Säljare på Åhléns är ditt uppdrag att bidra till försäljningen. Det gör du genom att ta aktiva kundkontakter och erbjuda den bästa servicen som överträffar kundens förväntningar. Ditt uppdrag är att leverera den bästa kundupplevelsen för alla – alltid. Du kommer bland annat att: - genom din personlighet, säljkunskap och produktkännedom skapa nöjda kunder som alltid känner sig välkomna - säkerställa en inspirerande och säljande varuhusmiljö som skapar den bästa kundupplevelsen - arbeta med merförsäljning genom kampanjer och aktiviteter Du jobbar i team och övriga roller i varuhuset kan till exempel vara Visual Merchandiser som ansvarar för varuhusets totala säljmiljö, Makeupartister och Hudterapeuter. Du kommer att rapportera till Varuhuschef. Åhléns Vi på Åhléns är övertygade om att när vi delar med oss av kunskaper och erfarenheter, framgång och entusiasm, gör vi varandra bättre. Till oss tar du med dig: - arbetslivserfarenhet från försäljning/service, gärna inom detaljhandeln - en stolthet i att ge den bästa servicen och göra kunden nöjd - ett stort intresse för mode, trender och våra produkter För att lyckas i rollen och trivas på Åhléns tror vi att du brinner för försäljning lika mycket som vi och har en hög servicekänsla. Du tycker om att arbeta i team och att uppnå resultat genom samarbete. Du är flexibel och trivs med att arbeta i ett högt tempo. Du är nyfiken på kunden och delar med dig av dina kunskaper och idéer. Om du gör ett bra jobb hos oss finns goda möjligheter att utvecklas och få nya utmaningar inom Åhléns. Tjänsterna varierar i omfattning och längd. Arbetstiderna kan variera mellan kl:08:00-19:10. Du jobbar på schema som sträcker sig över helger och vardag. Vi ser gärna att du kan börja hos oss enligt övernskommelse. Skicka din ansökan så snart som möjligt dock senast 30/4, urval och intervjuer sker löpande och tjänsterna kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Vi välkomnar alla och värdesätter mångfald; våra medarbetare är alla unika och vi behandlar var och en som individer. Vi är engagerade, ger allt på jobbet och värdesätter att ha balans i livet. Med det hälsar vi dig välkommen till Åhléns! För att jobba hos oss behöver du ha fyllt 16 år. Familjeföretaget Åhléns grundades 1899 i Insjön och är idag ett av Sveriges starkaste varumärken, med 47 varuhus i Sverige och e-handel via åhlens.se. Åhléns är den naturliga mötesplatsen, som ger kunden mervärde och inspirerar till nya upptäckter och möten samt erbjuder en engagerande mix av kvalitetsvarumärken inom kläder, inredning, barnartiklar och skönhet. Åhléns omsätter 4,7 miljarder och varje år tar våra ca 3 000 skickliga medarbetare emot 60 miljoner besökare. Åhléns Outlet och Designtorget är dotterbolag. www.ahlens.se

14 mars 2024
Sista ansökan:
30 april 2024
Underkonsulter sökes för uppdrag hos kund

På Semcon får vi just nu in många intressanta förfrågningar och nu vill vi öka vårt samarbete med underkonsulter inom flertalet kompetensområden och branscher i regionen. Som underkonsult på Semcon bestämmer du i samråd med ansvarig chef vilka uppdrag som du passar bäst för. Vi säkerställer att kunden får den eftersökta kompetensen och vi ansvarar för dialog och uppföljning med kund. Ditt uppdrag blir att leverera spetskompetens inom ditt område. Som underkonsult hos Semcon får du ta del av fördelarna med att ha ett starkt varumärke bakom dig. Ett samarbete med oss innebär att du får tillgång till en bred kundbas och ramavtal inom flera branscher samtidigt som du kan fortsätta att vara din egen. Om dig För att arbeta som underkonsult hos oss behöver du i första hand brinna för ditt kompetensområde och ha många års erfarenhet av detsamma, du har en eftergymnasial utbildning och innehar F-skattsedel. Vidare har du har ett genuint teknikintresse, tar stort eget ansvar och har en stark inre drivkraft att lyckas tillsammans med dina kollegor. Du är en positiv och utåtriktad person som gillar att knyta nya kontakter. God engelska är en fördel och B-körkort är ett krav. Om uppdragen Som underkonsult hos oss kan vi erbjuda dig uppdrag hos kunder som ligger mycket långt fram tekniskt och som utvecklar det vi kommer använda imorgon. Kunderna finns i olika branscher och uppdragen varierar mycket. Att arbeta hos oss passar därför dig som vill bli ännu bredare i din kunskap och som tycker om att sätta dig in i nya sammanhang och lära dig nya saker. Om Semcon Semcon är ett internationellt teknikföretag som lever efter ”people first, then technology”. Med olika bakgrund och specialistkompetenser bidrar våra team med nya perspektiv i utvecklingen av hållbara och konkurrenskraftiga lösningar. Läs mer om vårt erbjudande till dig som underkonsult här Semcon - international tech company (https://semcon.com/partner/)

14 mars 2024
Sista ansökan:
30 juni 2024
Kökschef

Är du ansvarsfull, kreativ och har gästen i fokus. Din förmåga är att driva medarbetare, flera verksamheter och hitta synergier för effektivisering. Är du personer som sätter ledarskap och andra människor i centrum med ditt engagemang, närvaro och medvetenhet. Då ska du läsa vidare. Spontanansökan med oss redan idag ROLLEN Som köksmästare ser du till att leda den dagliga driften, är närvarande och tar dina beslut kopplade till företagets värderingar och framtidsvisioner. Du är trygg i dig själv, ser lösningar och potentiella vägar framåt för gäst och medarbetarresan. Du är strukturerad, ordningsam, kvalitetssäkrar processer och ser till att högsta kvalitet hålls i alla led. Du kommer att arbeta aktivt med hållbarhet. Den cirkulära hållbarhetsresan avspeglar vårt fotavtryck både socialt, ekonomiskt och miljömässigt. Nöjda och motiverade medarbetare driver företagets utveckling. DET HÄR ÄR DU BRA PÅ Laga mat Driva utveckling Driva team Menyplanering ‍♀️ Logistik 🔐 Konceptuella färdigheter Schema och bemanning DU HÄR FÅR DU Trygghet i din anställning Friskvårdsbidrag Ett hållbart schema Härliga relationer med samarbetspartners, leverantörer och gäster Pension osv. DET HÄR FÅR VI ✅ - Är duktig på att driva andra människor - Noggrann - Coachande Ledarskap - Hungrig på nya utmaningar VID FRÅGOR Magnus Olsson [email protected] OM PROGRESSIO ❤️ Vi skapar innovation med kreativa lösningar och närvaro hos våra partners. Vi finns inte bara för att hjälpa företag inom besöksnäringen med tillsättningar för nuet, utan för långt in i framtiden skapa utveckling tillsammans. Det genom att förstå vilka vägar som kan vandras, behöver förändras, för att sticka ut i sitt employer brand på arbetsmarknaden, men även för att du som kandidat ska veta vad som ingår i din anställning, få rätt förutsättningar att lyckas framåt i tiden. Vi är övertygade om att attityd, ambitioner och growth mindset, tillsammans kommer ta oss längre. Vi styrs av värderingar där hållbarhet är centralt för utveckling i alla dess tidigare. People, Planet och Profit. Vi är ett personligt och engagerat rekryteringsföretag som värdesätter dig som person. Transparent dialog och öppenhet. Framtidens funktion som sätter data, dialog, attityd och framtidsvisioner i förarsätet. Vilket gör att vi får fram ditt absolut bästa 👊🏼

13 mars 2024
Sista ansökan:
30 augusti 2024
Sommarvikariat som Serviceman med B-körkort till ELIS 🚐

Om tjänsten Arbetsuppgifter Elis söker en dedikerad medarbetare som kommer att spela en central roll i distributions- och serviceteamet i Karlstad. I denna befattning som serviceman och chaufför kommer du att vara en viktig länk i vårt dagliga arbete med att tillhandahålla hyr- och tvättlösningar för mattor till Elis kommun- och företagskunder. Du blir det vänliga ansiktet utåt för Elis och är ansvarig för hämtning och leverans av mattor hos våra kunder. Ansvarsområden inkluderar: - Hämtning och leverans av primärt mattor hos kunder. - Skapa och upprätthålla goda kundrelationer - Arbete inom vårt service- och distributionslag för att säkerställa leveranssäkerhet - Självständig planering och genomförande av arbetsuppgifter Arbetstider: Utgångspunkten är 07:00-16:00 med möjlighet till viss flexibilitet. Anställningsform: Tjänsten är ett vikariat över sommaren från maj till och med augusti. Start för tjänsten: Start för tjänsten är i början av maj. Adress till arbetsplats: Fjärrviksvägen 1, 653 50 Karlstad Om Elis Elis är ledande inom textilservice både i Sverige och Europa. De skapar mervärden för kunden genom att ta hand om hanteringen av arbetskläder, bädd- och badlinnen, hygienutrustning och golvvård. För att frigöra tid och pengar för kunden erbjuds deras produkter och tjänster i totalekonomiskt fördelaktiga hyrkoncept. Elis är ett börsnoterat franskt bolag. I Sverige är de 1600 medarbetare och omsätter 2,1 miljarder kronor. Huvudkontoret ligger i Malmö och de har 25 anläggningar spridda över landet. Som ledande företag inom cirkulära tjänster på jobbet erbjuder de textil som tjänst. Med Elis säkerställer du som kund optimal hygien, säkerhet och omsorg - och blir samtidigt del i den cirkulära omställningen. Deras textil- och hygienlösningar hjälper deras kunder ägna sig åt det som är viktigast, deras kärnverksamhet. Och samtidigt minska deras klimatpåverkan. Vägen framåt går i cirklar. Elis driver branschens mest ambitiösa hållbarhetsåtaganden genom deras högt satta mål för textil, människor och klimat. Krav och egenskaper Krav - Minst 18 år och har minst B-körkort - God svenska i tal och skrift Meriterande - Tidigare erfarenhet av servicearbete - Tidigare erfarenhet som chaufför Egenskaper Elis söker medarbetare som framför allt är inriktad på att ge en utmärkt service och som alltid sätter kundens behov i första hand. I din roll som en värdefull medlem i Elis service- och distributionslag är det av yttersta vikt att du strävar efter att uppnå de gemensamma målen och ta ansvar för att säkerställa leveransens pålitlighet till kunderna. Ditt arbete kommer att vara mycket självständigt och kräva förmågan att ta stort ansvar samt att effektivt planera din arbetsdag. Eftersom ingen arbetsdag är den andra lik i den dynamiska miljö Elis verkar i, behöver du vara flexibel, problemlösande och stresstålig för att möta de utmaningar som kan uppstå längs vägen. Arbetet med att distribuera mattor är fysiskt krävande, så viktigt att du är i bra form och trivs med att arbeta fysiskt. Vikt läggs även vid övriga personliga egenskaper. Lön Lön: Enligt kollektiv avtal, Elis är kopplade till IF Metall Rekryteringsprocessen Marketpeople har en rättvis och enkel rekryteringsprocess där du ansöker om ett jobb på vår hemsida. Efter att du skickat in din ansökan så kommer du få ett mail från [email protected]. Hubert är vår AI chattbot som kommer att genomföra en intervju med dig. Det kommer att ta ca 10-15 minuter, genomför gärna denna så fort som möjligt för att komma vidare i processen. De kandidater som tar sig vidare från AI-intervjun med Hubert kommer få genomföra referenstagningen. Referenstagning sker digitalt med hjälp av Refensa ( refensa.se (https://www.refensa.se/)). Du kommer få ett mail från [email protected] (https://app.teamtailor.com/companies/lIRuKSw8Z-4/jobs/2980058/edit/[email protected]) där du ombeds lägga till dina referenser. När/om du får detta mail ber vi dig även en så fort som möjligt ange dina referenser. Slutkandidaterna efter referenstagning kommer det att genomföras en juridisk bakgrundskontroll på via Bakgrundskollen ( bakgrundskollen.se (https://bakgrundskollen.se/)). Efter att ha klarat detta steg presenteras du för Elis som själva fortsätter arbetet med rekryteringsprocessen. I Elis del av processen genomförts registerkontroll då detta är ett krav för att komma in på t.ex. förskolor. Flertalet medarbetare kommer även gå igenom en säkerhetsprövning då detta krävs för att arbeta med vissa av Elis kunder. Ansök nu, tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Om Marketpeople Marketpeople är ett rekryteringsbolag med gedigen erfarenhet, branschledande AI (https://app.teamtailor.com/companies/lIRuKSw8Z-4/jobs/2918441/edit/arketpeople.se/kunskap/insikter/automation-och-ai-i-rekrytering/), stark digital närvaro & high tech. Vi levererar marknadens mest kostnadseffektiva, moderna & fördomsfria rekryteringsalternativ. Hos Marketpeople får alla sökande chansen att presentera sig och genomföra en intervju med vår AI vilket ger alla sökande samma förutsättningar. Byggt på tiotusentals genomförda rekryteringar (https://marketpeople.se/hitta-ditt-nya-jobb/rekryteringsprocess/) och många år i kompetensförsörjningsbranschen ligger Marketpeoples spetskompetens i att skapa tids- & kostnadseffektivitet i varje rekrytering. Enkelt uttryckt: Beyond recruitment. Hemsida: www.marketpeople.se (https://marketpeople.se/)

13 mars 2024
Sista ansökan:
30 april 2024
Kalkylator EL

Drivs du av ständig utveckling och trivs i en miljö där ingen dag är den andra lik? Hos oss på Bravida blir du en del av ett team av teknikexperter som levererar arbete av högsta kvalitet. Vi tar oss an utmaningar som få andra företag kan matcha. Nu söker vi en Kalkylator inom EL till Karlstad! Bli en del av vårt framgångsrika team och hjälp oss ta avdelningen till nya höjder. Välkommen med din ansökan! Ditt nya jobb Här är din chans att bli en viktig del av Bravida, där du som kalkylator kommer vara hjärnan bakom våra framgångsrika projekt inom elinstallation. Från första skiss till sista anbudsförslag kommer du sätta din prägel på varje detalj. Dina huvuduppgifter inkluderar bland annat: • Skapa en stadig grund för lönsamma projekt • Analysera förfrågningsunderlag för att hitta risker och möjligheter, och säkerställa en korrekt projektbudget • Förhandla avtal och medverka i anbudsprocessen • Stödja projektledare med inköp och prognosarbete • Bidra till vår strategiska tillväxt Här blir du en del av en expanderande och välfungerande verksamhet. Du kommer ha möjlighet att driva utvecklingen av kalkylarbetet och inköp, och skapa de perfekta förutsättningarna för framgångsrika affärer och projekt. Ditt nya team Berätta om teamet, hur kan en dag se ut etc. Vi söker dig som • Tidigare arbetat med kalkyl och har några års erfarenhet • Har goda kunskaper inom projektekonomi samt entreprenadjuridik • Innehar B-körkort Tidigare erfarenhet som elektriker, projektledare eller entreprenadingenjör är meriterande. Som person trivs du med affärsmässiga lösningar och är självgående i ditt arbetssätt. Du är välorganiserad och noggrann med gott ordningssinne. Som person är du engagerad, samarbetsvillig och förtroendegivande. Du trivs med att arbeta på ett strukturerat arbetssätt och är uthållig. Bravida som arbetsgivare Bravida är en stor arbetsgivare – faktiskt störst inom vår bransch i Norden. Det gör att vi kan erbjuda mycket till dig som medarbetare. I flera år i rad har vi blivit rankade till en av Sveriges bästa arbetsgivare! Bravida eftersträvar mångfald och värdesätter en jämn könsfördelning.  Vi arbetar som ett team och vi tycker om att skapa stora resultat, tillsammans. Förutom förmåner som exempelvis friskvårdsbidrag, hälsoundersökning och förmånliga försäkringar erbjuder Bravida dig ett självständigt och stimulerande arbete i en organisation där kompetens, utveckling och trivsel värderas högt. Vi på Bravida är vana att leverera högsta kvalitét till nöjda kunder och värnar om arbetsglädje likväl som en bra arbetsmiljö. Hur söker jag jobbet? Ansökningar hanteras löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum som är 30 april 2024. Du skickar in ditt CV och personliga brev genom att klicka på knappen Ansök nedan. Vi undanber oss kontakt med rekryteringsföretag i denna rekryteringsprocess Bra fastigheter gör skillnad, därför finns Bravida. Som Nordens ledande leverantör av tekniska helhetslösningar inom service och installation hjälper vi våra kunder att skapa väl fungerande och hållbara fastigheter. Bravidas långsiktiga mål är att vara klimatneutral i hela värdekedjan år 2045. Vi har 13 000 medarbetare och finns på cirka 180 orter i Sverige, Norge, Danmark och Finland. Bravidas aktie är noterad på Nasdaq Stockholm. www.bravida.se . www.Bravida.se

13 mars 2024
Sista ansökan:
30 april 2024
Ledande montör EL

Är du en serviceinriktad och engagerad EL-montör med ledaregenskaper? Vill du dessutom arbeta på ett branschledande företag som främjar utveckling? Då kan Bravida ha jobbet för dig! Nu söker vi en Ledande montör till vårt EL-team i Karlstad. Välkommen med din ansökan! Om jobbet Som ledande montör på Bravida arbetar du i många olika typer av uppdrag, både i stora projekt om varar i flera år och små, korta uppdrag. Arbetet innebär både teknisk problemlösning och mycket kontakt med beställare, kontrollanter, leverantörer och medarbetare. Du arbetar självgående och är ansvarig för att varje uppdrag utförs enligt våra höga krav på kvalitet och säkerhet. Ingen dag är den andra lik! Som ledande montör har du, tillsammans med våra projektledare, utförandeansvar för våra projekt. Du tillsammans med projektledaren svarar för utförandet, bemanningen och att den löpande arbetsprocessen följs. Mer konkret kommer dina arbetsuppgifter bland annat bestå av att: • Leda, inspirera och driva medarbetare framåt • Inköp av material till installationerna • Planera arbetet och den dagliga bemanningen och produktionen för pågående projekt • Rapportera fortlöpande till projektledaren • Utveckla och bevara relationer med beställare och slutkund • Vara delaktig i Bravidas förbättringsarbeten Vi på Bravida kan ta oss an spännande uppdrag som få andra företag klarar. Varje dag jobbar vi tillsammans för att bli ännu bättre på det vi gör. Det finns dessutom stora möjligheter till utveckling inom företaget. Ditt nya team Berätta om teamet, hur kan en dag se ut etc. Vi söker dig som • Är utbildad elektriker och har giltigt ECY certifikat • Tidigare arbetat inom EL-yrket i minst 3 år • Innehar B-körkort • Har datakunskap i de vanligaste programmen Erfarenhet av arbete som ledande montör eller dokumenterad ledarskapsutbildning är starkt meriterande. Som person är du motiverad och utåtriktad samt har en vilja att alltid utföra ett bra och kvalitetsmässigt arbete med kunden i fokus. Vidare värdesätter vi ditt tekniska intresse och din förmåga att arbeta på ett strukturerat och ordningsamt sätt. För att trivas i rollen ser vi att du är trygg i dig själv och i ditt ledarskap, har god förmåga att överblicka projekten och agera därefter. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. Bravida som arbetsgivare Bravida är en stor arbetsgivare – faktiskt störst inom vår bransch i Norden. Det gör att vi kan erbjuda mycket till dig som medarbetare. I flera år i rad har vi blivit rankade till en av Sveriges bästa arbetsgivare! Bravida eftersträvar mångfald och värdesätter en jämn könsfördelning.  Vi arbetar som ett team och vi tycker om att skapa stora resultat, tillsammans. Förutom förmåner som exempelvis friskvårdsbidrag, hälsoundersökning och förmånliga försäkringar erbjuder Bravida dig ett självständigt och stimulerande arbete i en organisation där kompetens, utveckling och trivsel värderas högt. Vi på Bravida är vana att leverera högsta kvalitét till nöjda kunder och värnar om arbetsglädje likväl som en bra arbetsmiljö. Läs gärna mer om Vårt erbjudande och hur du kan utvecklas hos oss. När du växer, växer vi!  Hur söker jag jobbet? Ansökningar hanteras löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum som är 30 april 2024. Du skickar in ditt CV och personliga brev genom att klicka på knappen Ansök nedan. Vi undanber oss kontakt med rekryteringsföretag i denna rekryteringsprocess Bra fastigheter gör skillnad, därför finns Bravida. Som Nordens ledande leverantör av tekniska helhetslösningar inom service och installation hjälper vi våra kunder att skapa väl fungerande och hållbara fastigheter. Bravidas långsiktiga mål är att vara klimatneutral i hela värdekedjan år 2045. Vi har 13 000 medarbetare och finns på cirka 180 orter i Sverige, Norge, Danmark och Finland. Bravidas aktie är noterad på Nasdaq Stockholm. www.bravida.se . www.Bravida.se

13 mars 2024
Sista ansökan:
30 april 2024
Sjuksköterskor till våren/sommarens vaccinationsbussar i Karlstad

Till våra vaccinationsbussar söker vi legitimerade sjuksköterskor för att vaccinera mot TBE, bältros samt difteri, kikhosta och stelkramp (grundskydd). Ett trevligt och omväxlande arbete under dagtid vardagar och helger under perioden april till september 2024. Perfekt tillfälle att under en period komma ut och prova på något nytt! Vaccinationsbussen kommer att besöka förbokade platser där Drop-in vaccinering erbjuds. Som vaccinatör arbetar du mestadels tillsammans med en informatör som har hand om den första kundkontakten samt betalningen. Under perioden arbetar du med skiftande informatörskollegor. Arbetsuppgifter Arbetet innebär att du vaccinerar vuxna och barn i bussarna. Du registrerar vaccinationerna i journalsystemet MittVaccin samt har koll på lagerhållning och inventering. Det ingår också att informera varje kund vad som gäller vid en vaccination samt om kommande doser, och att hjälpa till att reda ut eventuella frågetecken. Du rapporterar till närmsta chef eller jouransvarig. Exempel på arbetsuppgifter är att: - Inventera och se till att det finns tillräckligt med förbrukningsmaterial i bussen - Vaccinera intramuskulärt - Journalföra vaccinationer i MittVaccin och fylla i vaccinationskort åt kunderna - Informera och hjälpa kunder inför och under vaccination Öppettider för vaccination: Arbetspassen börjar 1-1,5h innan vaccinationen börjar och avslutas 0,5-1,5h efteråt (tiden avgörs utifrån den plats vaccinationen är på). April: kl. 15.00-18.00 (helger: kl. 12.00-15.00) Maj: kl. 15.00-18.00 (helger: kl. 12.00-15.00) Juni: 1-15/6: kl. 15.00-18.00 (helger: kl. 12.00-15.00) Juni : 16-31/6: kl. 13.00-17.00 (helger: kl. 11.00-15.00) Juli: kl. 13.00-17.00 (helger: kl. 11.00-15.00) Augusti: 1-15/8: kl. 13.00-17.00 (helger: kl. 11.00-15.00) Augusti: 15-31/8: kl. 15.00-18.00 (helger: kl. 12.00-15.00) Röda dagar helgöppettider Kvalifikationer och personliga egenskaper Vi söker dig som är van att arbeta självständigt, är trygg i din yrkesroll och har ett positivt bemötande. - Du är legitimerad sjuksköterska - Du behärskar svenska och engelska i tal och skrift - Du ser vikten av vaccinationer, och vill bidra till att förebygga sjukdom - Du känner dig trygg med att hantera många kundmöten - Du är flexibel och kan anpassa ditt arbetstempo för att kunna hålla en jämn, hög servicenivå - Du har en god förmåga att arbeta självständigt och i team Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet av vaccinationer. Har erfarenhet av att arbeta i journalsystemet MittVaccin samt B-körkort och god körvana. Vi erbjuder dig Varje medarbetare är lika viktig i Doktor.se:s framgång! Vi drivs av att se människor växa och utvecklas, därför skapar vi möjligheter att få arbeta med det man har passion för. Tillsammans skapar vi en härlig teamkänsla, kultur och gemenskap. Vi erbjuder dig fenomenala kollegor, kollektivavtal, och tjänstepension. Som sjuksköterska får du möjligheten att se många nya platser samt får ett stort socialt utbyte genom att du ständigt träffar nya människor. Du ges möjlighet att styra över ditt eget schema. Övrig information Säsongsperiod: april- september 2024 (det går bra att arbeta delar av perioden) Omfattning: Allmän visstidsanställning, ca 6-40 timmar/vecka. Arbetstiden varierar beroende på plats. Arbetet föreligger på dagtid måndag-söndag. Lön: Timlön samt OB och tjänstepension tillkommer enligt kollektivavtal. Observera att vaccinationsbussarna är en helt rökfri arbetsplats. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen. Vi undanber oss vänligt men bestämt all direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av jobbannonser. Varmt välkommen med din ansökan, vänligen notera att vi inte tar emot några ansökningar via email med hänsyn till GDPR. Om Doktor.se På Doktor.se vill vi göra saker annorlunda. Vi vill utmana och förändra en hel bransch. Allt började med en idé om att det måste gå att skapa en vårdlösning som är bättre anpassad till vår tid och våra behov. Att det måste gå att få moderna digitala verktyg och traditionell fysisk vård att samverka med utgångspunkt i patientens behov. Och att göra det så att det inte bara blir tillgängligt för våra patienter utan också bidrar till att utveckla det sätt som vård erbjuds på idag. För oss alla. Det här är faktiskt vad vi gör idag. Men vi är långt ifrån klara och är ute på en spännande förändringsresa. Där kan du få vara med och bidra. Så, vill du vara med på vår resa?

13 mars 2024
Sista ansökan:
30 augusti 2024